Amúgy 1 kezemen meg tudom számolni hányszor hagyatkoztam a célkeresztre (Hardon tolom!), Iron Sighttal 1 fejlövés kell a legtöbb ellenbe. Gyors, tiszta, praktikus.
Amúgy arra is kell ügyelni, hogy rátegye a kezét a pisztolyra fõhösünk. Nem elég becélozni az ellent,hanem az se árt, ha a kezünk ott van a mordályon, mert akkor gyorsabban tudod elõrántani.
Na most elsõre sikerült. Köszi szépen. Ám titeket nem idegesít, hogy folyton beszél közbe? Nem lehet valahogy kikapcsolni a narrációt? Csak mert nálam dübörög a Django zene, és így zavaró:S
Gyorsnak kell lenni. Nincs semmi titok, ha végkép nem megy akkor kezdj el akkor lõni mikor hallod a szívdobogást, így persze gyávának fogsz tûnni de hát ez van.
Valaki leírná hogy kell duelezni pontosan? Azt a kártyás gyereket nem tudom megölni:S Azt tudom, hogy az A-d gombokat nyomogatni kell az elhajolás miatt, meg közbe célozni kell, de utána mit kell csinálni?
Ú hát ez a real western fokozat asszem felejtõs. Nincs ugyebár célkereszt, úgyhogy 2 pisztolynál azt sem tudod hová lõsz, õk persze tudják :) Na errõl ennyit akkor.
Nekem is maradt egy jó tárnyi feloldható cucc. Majd ott jöhet a Hard ;)
Hát nem tudom én csak egy nehéz részre emlékszem de ott is inkább én bénáztam. Kb 7h alatt értem a végére. Erõs nyolc pontot simán adnék rá és a ng+ miatt még biztos elõveszem majd még.
Ott úgy elegem lett belõle, h ment a unistall azonnal. Ez a játék több haragot okozott mint szórakozást. Egy dolog a kibaszott full arcade játékmenet, a villanymotorral szerelt szinte öntöltõ minigun revolverek, a kollektív célzás amit a gép csinál... Még valahogy kilehet bírni, h mindenen átlõnek illetve, h mindig eltalálnak... De rohadt szar bossharcok és a bugos párbajok olyannyira felidegelnek, h az nem igaz. Rengetegszer azonnal lelõ párbajban a gép, instant. Pedig 60-80 % mindkét érték és 0.3 sec a reakció, de valamiért se elhajolni se a fegyvert nem elõ venni nincs idõ, mert azonnal meghalok. A bossharcok nevetségesek, 100 fejest kell rálõni míg a gép 1-gyel kiszed, sõt úgy jön rád mint tank. Vagy a kedvencem amikor ott állsz a semmi közepén, fedezék sehol ÉS rád jönnek minden oldalról 5-en, és pont üres a bullet-time mérõ.
Hát gyerekek ez nagyon nagy játék lett. Griafika nagyon ott van, hangulat hibátlan, gépigény nincs. Jó véres is. Háttérbe berakok egy Djangó zenét és adom én is mint Jamie Fox:)
Alapvetõen elég egyszerû, de mégis megkedvelteti magát. A skillekkel lehet még játszani.
Ja az elsõ párbaj garrett-el megizzasztott de aztán lassan belejöttem. A játék amugy tetszik több ilyen western játék kellene. A graf meg tényleg viszonylag szép.
Leginkább az zavar benne, hogy a fókusznál tapad az egésr elég nehéz célon tartani ráadásul elég hamar kiesik a megfelelõ helyrõl. Hány fejezet van amúgy?
Na megnéztem. Hát nem tudom engem kicsit zavar, hogy igazából nincsenek párbeszédek, csak narráció. FOV-t biztos lehetne még alacsonyabbra is venni. Grafika brutál, tök részletes minden, tényleg olyan ,mintha ott lennél a vadnyugaton és ehhez képest jól fut, jó persze nem egy Crysis de durva na. Játékmenet full árkád talán túlságosan is. A párbajok szerintem nehezebbek lettek.
Így befejezve; Hatalmas tisztelet a Techland-nek, hogy így 360 fokos fordulattal fel tudtál éleszteni a sorozatot. Úgy számítottam rá, mint egy sima játéktermi western spagetti játékhoz, de ennél jóval fontosabb a történet. Megvan az újrajátszási faktor a New Game+ miatt is, hogy tovább fejlõdj. A grafikát azért szó-szó szokni kell. Van benne az a ködeffekt, ami a Dead Island-be és a The Cartelbe is benne volt, ami elég fura technikai megoldás. Én magyarítással ajánlom (ha egyáltalán valaki belekezd) aki késõbb tesz vele egy próbát, hogy megértse a telejs sztorit, bár tele van szöveggel az akció is, így nem tudni, hogy késõbb meg-e lehet majd érteni, de lényeg a lényeg; mindenképp új színt visz a stílusban, nem monotonodik el.
Én az életcsomagokat hoznám vissza az elsõ részbõl, ebbe a western világba nagyon nem illik bele a regenerálódó élet.
Ez tényleg valami túlélõ mód lesz az egész, semmi más 14,99€-ból kiindulva...
Lustaság. Így hogy nem kell annyira figyelni a részletekre, sokkal könnyebb dolguk van. Viszont abba nem gondolnak bele h míg a borderlands agyatlan poénos világához passzolt ez a látványvilág, itt baromi szarul néz ki.
Na fejlõdnek ezek a TechLand-es srácok. Bízom benne, hogy ezt a fehér ködöt mostmár elfelejtik és persze, hogy egy kis hangsúlyt is fektetnek majd ezekre a harcokra (mert az elõzõek esetében elég súlytalan volt ez az egész lövölde).
De az is lehet, hogy túl sokat kérek majd ezzel :)
Szerintem a fejlesztõgárda se lehet a régi, bár ki tudja. Viszont ha belegondolunk, akkor hogyan tudtak a Bound In Blood után egy The Cartel szintet csinálni az jó kérdés. Simán kapós lenne FPS-ben egy GUN szint.