A Call of Juarez: The Cartel csúfos bukása után egyértelmû volt: vissza kell mennyi az eredeti vadnyugati témakörhöz, és nem bolygatni azt, ami tökéletesen mûködött és vélhetõleg fog is mûködni. A sajtó szerencsésebb tagjai már láthatták az új epizód elsõ, játékrészleteket is tartalmazó videóját, amirõl pozitív hangvételû beszámolókban emlékeztek meg. Szerintük a lövöldözés nagyon stílusos, pumpálja az adrenalint, fröcsög a vér és sok mindenért pontot lehet kapni.
A kapott pontok azonban nem csak a score érték növelését szolgálják, hiszen belõlünk fejleszthetjük a karakterünk képességeit. A megfelelõ skill megtanulásával például növelhetjük a bullet time idõtartamát, vagy épp csökkenthetjük az újratöltéshez szükséges idõt. Érdekes újítás, hogy az ellenfelek fegyvereit addig nem tudjuk felvenni a földrõl, ameddig nem tanultuk ki azok használatát. Sajnos a program sokkal árkádosabb lesz, mint elõdei voltak, így nem biztos, hogy az elsõ két rész rajongói kedvelni fogják az új epizódot. Kapunk például egy úgynevezett killchain feature-t, vagyis ha bizonyos idõn belül öljük le a soron következõ ellenfelet, akkor exra pontokat kapunk, viszont ha megszakad a sorozat, akkor nulláról építhetjük fel megint. Ezek a többszöri killek szépen telítik a Sense of Death csíkunkat, ami ha megtelik, akkor lehetõvé teszi, hogy kikerüljünk egy egyébként halálos lövést. Ilyenkor a kamera a golyóra közelít, és belassul az idõ, hogy le tudjunk guggolni, vagy épp el tudjunk ugrani.
A lövöldözés része a játéknak nem teljesen lineáris, de ne számítson senki se nagyobb szabadságra. Ezzel együtt lesz választási lehetõségünk, a demóban bemutatásra került egy ilyen helyzet. Egy pajtában hat rosszfiút lát meg a fõhõs, a játékos ekkor dönthet, hogy betámadja-e szembõl õket, vagy szépen oldalra kerülve, a meglepetés erejét kihasználva csap le a gonoszokra.
A játék nem teljes árú program lesz, dobozosan nem fog megjelenni. A Call of Juarez: Gunslinger PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra lesz kapható a kapcsolódó online szolgáltatásokon keresztül, valamikor a jövõ év elsõ negyedében.
A legutolsó és egyben legjobb Call of Juarez amivel játszottam az a Bound in Blood volt. Ha ez tudja hozni azt az élményt és minõséget akkor kedvencem lesz. :)
A live-action trailer hangulatos. Látszik hogy egy badass protagonist akartak a játékba tenni ,ha már nem lesz Ray spin-off végett. Nekem mindkét COJ tetszett, a Cartel-hez még nem volt szerencsém(?), de tény a western téma ritka.
De lett volna még egy jó ötletem a készítõknek: sci-fi western COJ! Mint a Serenity/Firefly vagy a The Adventures of Galaxy Rangers rajzfilm volt.
Ez biztos költséges élõszereplõs átvezetõk viszont nagyon tetszetõs.Mondjuk egy Ubisoft-nak ez nem akadály.Hajrá,várjuk(ha már red dead-et nem kaptunk pc-re akkor legyen új CoJ)
Szerintem a fejlesztõgárda se lehet a régi, bár ki tudja. Viszont ha belegondolunk, akkor hogyan tudtak a Bound In Blood után egy The Cartel szintet csinálni az jó kérdés. Simán kapós lenne FPS-ben egy GUN szint.
Na fejlõdnek ezek a TechLand-es srácok. Bízom benne, hogy ezt a fehér ködöt mostmár elfelejtik és persze, hogy egy kis hangsúlyt is fektetnek majd ezekre a harcokra (mert az elõzõek esetében elég súlytalan volt ez az egész lövölde).
De az is lehet, hogy túl sokat kérek majd ezzel :)
Lustaság. Így hogy nem kell annyira figyelni a részletekre, sokkal könnyebb dolguk van. Viszont abba nem gondolnak bele h míg a borderlands agyatlan poénos világához passzolt ez a látványvilág, itt baromi szarul néz ki.
Így befejezve; Hatalmas tisztelet a Techland-nek, hogy így 360 fokos fordulattal fel tudtál éleszteni a sorozatot. Úgy számítottam rá, mint egy sima játéktermi western spagetti játékhoz, de ennél jóval fontosabb a történet. Megvan az újrajátszási faktor a New Game+ miatt is, hogy tovább fejlõdj. A grafikát azért szó-szó szokni kell. Van benne az a ködeffekt, ami a Dead Island-be és a The Cartelbe is benne volt, ami elég fura technikai megoldás. Én magyarítással ajánlom (ha egyáltalán valaki belekezd) aki késõbb tesz vele egy próbát, hogy megértse a telejs sztorit, bár tele van szöveggel az akció is, így nem tudni, hogy késõbb meg-e lehet majd érteni, de lényeg a lényeg; mindenképp új színt visz a stílusban, nem monotonodik el.
Na megnéztem. Hát nem tudom engem kicsit zavar, hogy igazából nincsenek párbeszédek, csak narráció. FOV-t biztos lehetne még alacsonyabbra is venni. Grafika brutál, tök részletes minden, tényleg olyan ,mintha ott lennél a vadnyugaton és ehhez képest jól fut, jó persze nem egy Crysis de durva na. Játékmenet full árkád talán túlságosan is. A párbajok szerintem nehezebbek lettek.
A párbajok tényleg néhol vért izzadósak, ahogy haladsz elõre egyre jobban. Kell egy pár dologra figyelni.
Leginkább az zavar benne, hogy a fókusznál tapad az egésr elég nehéz célon tartani ráadásul elég hamar kiesik a megfelelõ helyrõl. Hány fejezet van amúgy?
Ja az elsõ párbaj garrett-el megizzasztott de aztán lassan belejöttem. A játék amugy tetszik több ilyen western játék kellene. A graf meg tényleg viszonylag szép.
Hát gyerekek ez nagyon nagy játék lett. Griafika nagyon ott van, hangulat hibátlan, gépigény nincs. Jó véres is. Háttérbe berakok egy Djangó zenét és adom én is mint Jamie Fox:)
Ha már Jamie Foxx, akkor Miami Vice vagy Bõrnyakúak, de értem amit írtál ;)
Ott úgy elegem lett belõle, h ment a unistall azonnal. Ez a játék több haragot okozott mint szórakozást. Egy dolog a kibaszott full arcade játékmenet, a villanymotorral szerelt szinte öntöltõ minigun revolverek, a kollektív célzás amit a gép csinál... Még valahogy kilehet bírni, h mindenen átlõnek illetve, h mindig eltalálnak... De rohadt szar bossharcok és a bugos párbajok olyannyira felidegelnek, h az nem igaz. Rengetegszer azonnal lelõ párbajban a gép, instant. Pedig 60-80 % mindkét érték és 0.3 sec a reakció, de valamiért se elhajolni se a fegyvert nem elõ venni nincs idõ, mert azonnal meghalok. A bossharcok nevetségesek, 100 fejest kell rálõni míg a gép 1-gyel kiszed, sõt úgy jön rád mint tank. Vagy a kedvencem amikor ott állsz a semmi közepén, fedezék sehol ÉS rád jönnek minden oldalról 5-en, és pont üres a bullet-time mérõ.
Hát nem tudom én csak egy nehéz részre emlékszem de ott is inkább én bénáztam. Kb 7h alatt értem a végére. Erõs nyolc pontot simán adnék rá és a ng+ miatt még biztos elõveszem majd még.