Oké oké, de azért ha már fizetek egy játékért akkor azért hadd ne csak dolgozni járhassak már fel. :D Hadd lehessek már én is "rotchild báró" aki meggazdagszik a bányászatból meg kereskedelembõl. :D
Mondjuk attól nem félek, hogy itt nem lesznek olyanok akik, elõbb kiugranak a Vanduul home rendszerekbe egy Idrissel, csak hogy ott mehessenek el WC -re...
Az EvE játékosbázisa kb 60k nagyon túlozva legyen 80... Igaz ott ugye egy hajó = egy ember, de 0-24-ben bármikor össze lehetett rántani egy fleetet. Az SC jelenlegi játékosbázisa mennyi? 400k? Persze ez morzsolódni fog, de ha csak a fele vagy a negyede megmarad, már csak egy elég nagy corp kell és hidd el mindig lesz ember a hajóba... :)
Szerintem az utazgatás, szállítás npc-k irtására gondolom jók az npc lövészek is viszont egy játékos elleni támadáshoz már jól jön az "értelmes" legénység.
Ez egy online játék, nem vagy rákényszerítve hogy egyedül játsz . Másrészt miért akarnál mindig mindenhová idrissel menni ? Nem lesz olcsó , kockára tennéd feleslegesen ?
Az a mondás hogy az npc-k minden feladatkörre alkalmazhatóak lesznek , fejldnek , specializálódhatnak de pl egy nagyon jó npc lövész sem lesz olyan jó mint egy jó játékos.
De azt ti sem gondoljátok komolyan, hogy mindig lesz 2-4-6-8 ember aki pont akkor ér majd rá majd játszani mindig amikor ti, és mindig együtt tudtok játszani? Hidd el, hogy nagy szerepe lesz az NPC-nek, hát a dogfigth-ra alkalmas hajókon kívül mindegyikhez szükség van rájuk, a szállítástól kezdve a felfedezésen át... Az képtelenség, hogy mindenhova igazi embert ültess. :D Meg lesz az NPC-ára, gondolom, hogy lesz skill illetve megbízhatósági rendszerük is, ahogy a valódi játékosoknak, és az alapján lesz változó az áruk is.
Ha jól rémlik már lett említve, hogy fel lehet majd bérelni NPC-ket, de hogy nem lesznek a leghatékonyabb legénység, meg az õ kifizetésük is lehet drága lesz picit.
Erre azt írta valaki:
Idris youtube komment: Deyy HDGaming2 hónapja
+Joisey11 Feel sorry for all the guys who bought one thinking they will be flying this solo
Persze nyilván a legjobb móka az lenne, ha egy corpot alakítva csapatok vinnék ezeket a hajókat. Nyilván ezeken a hajókon a legjobb hely nem a pilótaülés, hanem valamelyik fegyverzetet kezelõké, ott lehet aprítani. :D
De itt nem csak Idris lesz , az alatt is vannak hajók ( alveziókkal ) bõven.
Carterpillar : devek mondása szerint az Idris az a ladik amit még egyedül npc legénységgel el lehet vezentni. Bár nem biztos hogy ezt így megkockáztatnám.
Én elve nem is értem teljesen, hogyan képzeli el a szitut bárki, hogy captial méretû hajója lesz, és õ azzal furikázik... Ha jól vettem ki már az Idris-t is képtelenség egyedül vezetni / üzemeltetni (10 fõ), de akár mondhatnám a Constellation -t is (4 fõ).
Ha van 3-4 állandó haver, akkor esetleg, de ezek a nagyobb hajók (és ezek még nem is igazán nagyon nagyok) kíséret nélkül szerintem egyébként is halálra vannak ítélve.
Jó nekem a civil verzió is, de akkor megfogalmazom másként: Ugye minden játékban az a játék, hogy kellõ kitartással el lehet valamit érni, na most ugye itt lesz kereskedelem-bányászat-harc stb, és ahogy fejlõdik az ember lehet begyûjteni a hajókat a hangárakba, fejleszteni azokat stbstb. Nyilván azért egy idris féle hajó már egy flotta ékköve lehet sok sok játékkal, na de ha nem elérhetõ csak limitált számban, és azokat eladták még azelõtt élethosszig tartó biztosítással valakiknek mielõtt megjelent volna a játék, akkor valami csak nem volna rendben.
Hmm akkor lehet mégsem saját magára értette, most a kis hajókra levetítve a dolgot, a hajódat fejlesztheted (gyorsabb hajtómû, erõsebb fegyverzet stb) viszont minden más a saját ügyességeden múlik. Vagyis ha nem tudsz "repülni" célozni stb akkor nem leszel nyerõ hiába fejleszted ki a legjobb hajót
"Az, hogy admiral meg ilyenek annyi elonyt ad, hogy a forumban odairhatod a ala."
Akkor meg mi értelme ennek? :D De most õszintén, hát ha nincsenek rangok a játékban, akkor a fórumban mi értelme van a commander meg space marshall rangnak?! :D Nem értem, persze biztos velem van a baj. :D
De a viccet félretéve, nyilván még sok mindent nem tudni, de nagyon remélem, hogy nem az lesz a korlátja egy idris megszerzésének, hogy 10000 dollárért eladták "lifetime biztosítással."
A kerek az alkatresz, mint itt a fuvoka. Skill az a karakterednek adott valamilyen tulajdonsag. A skillpo t ezt modositja. Na itt ilyen nem lesz. Ami lesz skill az a valodi tulajdonsagod. Azaz a reflexeid. A pillanatnyi helyzetfelismeromepesseged vagy a tapasztalatod. De ezt teagad vagy nincs a jatekban semmi egyeb modosito.
Nem lesznek ingame skillek. Nem rpg. Az, hogy admiral meg ilyenek annyi elonyt ad, hogy a forumban odairhatod a ala. Ennyi nem tobb. Mit hittel admiralis leszel? Minek es kinek az admiralisa? A hajoknak lesz fentartasi koltsege is. Uzemanyagot fogyaszt. Kopik. Legenyseget fizetni, etetni kell. A nagy hajok ezer is elsosorban guildeknek lesznek. A bengal be se tud dokkolni sehova. Azaz 24/7 tamadhato. Allando felugyeletet igenyel. A legenysege meg 755 fo. Nem lesz olcso fenntartani.
Akkor úgy írom hogy : nem lesz benne karakter fejlõdés. ;) Így már talán érthetõbb neki.
off a skillt szerintem most saját magára értette, vagyis hogy az ember mennyire ügyes és nem a +5 DEX féle skill rendszerre gondolt (legalábbis remélem)
"ha elsõsorban a programban játékban elért skill dönt. " itt nem lesznek skillek. Alapvetõen meg a small scale pvp-t helyezik elõtérbe - már csak az engine korlátok miatt is- szóval a kevés nagy hajó és több kis hajó( vadász ) a cél. Meg ahogy Volfram is írta : katonai hajókat nem tudsz venni , gyártani csak szerezni pl elfoglalod. Ha ez nem tetszik akkor nem a Te játékod lesz , ez van. Megesik az ilyen.
A programban a skill dönt vagyis ha ügyes vagy akkor elég gyorsan össze grindelsz magadnak egy hajót (most az másik kérdés hogy egy idris mennyire lesz használható egyedül) (a pack vásárlás annyi elõnyt ad hogy nem kell grindelned az idrisért)
Nekem az jött le hogy az igazán nagy vasak a "guildeknek" vannak fenntartva, vagyis igen van esélyed megszerezni ha ügyes vagy és kitartó ép csak nem egyedül kell kitartónak lenned.
Nekem a játék mindig is azt jelentette, ha elsõsorban a programban játékban elért skill dönt. Nem az az okos játékmechanika, hogy aki több idõt fektet bele egy játékba, kitartóbb, ügyesebb, szorgalmasabb, az lesz az ász?
Eszem ágában nincs dollár ezreket költeni, de még 50 dollárt sem egy olyan játékra, amelyben a játék megvásárlásának ára határozza meg, hogy milyen skill érhetõ el milyen hajó lesz birtokolható, pl, hogy lehetsz e kellõ kitartással space marshall vagy commander. :(
Most akkor az van, hogy 5000-10000 dollárért elkelt elõre minden komoly rang amit amúgy teljesítmény alapján kellett volna elérni? Gyakorlatilag akkor cheat-ket árultak pénzért súlyos dollár ezrekért, 5000-10000 volt a space marshall 15 ezer meg a commander rang?
Te meg hiába is leszel majd ász, nem lehet majd idrised sem mert cheat-ként eladták? Mert ha ez így van, akkor tök felesleges is volna belekezdenem.
Az hogy packot vettél az annyit jelent hogy azzal a hajóval kezdesz, amit elveszíthetsz lecserélhetsz stb a késõbbiekben (szóval a grind idõt spórolod meg vele.) elvileg az összes packot hajó elérhetõ ingame a játékban és meg is vásárolható.
(Elvileg) elérhetõek lesznek a capital shippek is, ezek viszont nem vásárolhatóak hanem ingame megszerezhetõ (valahogy, ki tudja hogy mit kell tenni hogy megszerezed, csak az agyalás megy egyelõre biztosat nem igen tudni) Számomra elég értelmesnek tûnik hogy valamilyen korlátot tesznek az igazán nagy hajók terén a dologba.
Olyan egyszeru korlat lesz, hogy le kell gyartani. Nem terem a szantofoldon. Raadasul a nagy katonai hajokat nem gyarthatod le, mert nincs engedelyed ra. Az eletben is igy van.
Ez nem eliteskedés , szimplán okos játékmechanika. Bengal 100 % hogy korlátozva lesz és csak UEE területen kívül lehet hozzájutni ( találni ,elfoglalni ) és ott lehet használni. Kissebb capital shipeknél sem vagyok biztos abban hogy korlátlan számban lehet majd hozzájutni.
Máris kezd nem jól hangzani. Nem értem miféle korlátjai lehetnének annak, hogy bárki aki eleget játszik az megvásárolhassa bármelyik hajót. Ha ilyen "eliteskedés" lesz, hogy aki 15 ezer dollárért vette a játékot, azoknak lehet idris másoknak meg nem, akkor bele se fogok kezdeni.
A nagyobb ladikok száma korlátozva lesz, szóval nem biztos hogy hozzá tudsz jutni. De kisebbhez igen. Eleinte szerintem egy jól felszerelt Lancer vagy Connie beszerzése sem lesz könnyû. De majd kiderült ez a része még papíron van.
Az idris sem kicsit a maga 240 méterével, már az is nagyon durva jelenség. :D Bízom benne, hogy legalább azt össze lehet majd üzletelni a játékban?! Meg a hull-c-re is kíváncsi leszek az is vagy 220 méter, abba is beleférne vagy 7 darab tízemeletes ház. :D
Csak kíváncsi voltam, mert ahogy a Bengal ott úszik a telhetetlenség mintapéldányaként rögtön rátettem volna kezem.
Szerintem nem lesz. Nem emberekre terveztek. Nem kompatibilis. Az átalakítás tuti nem lenne olcsó. Illetve honnan veszel alkatrészt. Az emberi nagy dögöket is csak találni lehet az elején, roncsként. Magánszemély nem birtokolhat katonai jármûvet. Aki talál egyet, rendbe rakja az se mehet vele az UEE területére, mert azok azonnal kérnék vissza, hisz az övék. Így magyarázta CR.
Jelenlegi legnagyobb capital ship a Bengal és nem , nem tudod megvenni szerencsére ,pláne nem tudod egyedül elfoglalni és használni. Amit meg lehetett venni az a Idris volt . Az hogy a Vanduul Kingship elfoglalható lesz e jó kérdés , mindenesetre biztos jó sok ember kellhet majd hozzá.
Egy pár dolgot hadd kérdezzek már, hátha akik régebben követik a játékot tudják ezen válaszokat. Az a kapitális egy kilométeres carries is megvásárolható lesz a játékban, ugye minden hajóra össze lehet játszani játékon belül a pénzt? Ugye volt szó hajófoglalásról is meg ilyenek, gondolom akkor elfoglalható lesz ez a másfél kilométeres vanduul is? :D
Mert akkor be is rosálok. :D
Ilyen a constellation belülrõl.
Nagyon kíváncsi leszek, hogy mi lesz ebbõl a játékból, anno freelancert imádtam bejártam az egészet, és összehasonlítva a képeket megnézve egy pár videót, hát valami egészen döbbenetes. Gépem is megvan ahhoz, hogy fullon nyomjam, szóval kíváncsian várom, hogy mi fog kisülni ebbõl. Engem inkább ez a kereskedõs utazgatós rész izgat leginkább, ahogy az is lesz akkor majd rácuppanok, már regisztráltam is, viszont nem vagyok hajlandó 0.8-as verzióval agyvérzést kapni, ha valami nem megy, szóval inkább még türelmesen várok.
Ha a fele megvalósul annak amit ígérnek, akkor minden idõk legjobb játéka lehet, persze bennem is van egy kis kétely, némi közöm azért van ezekhez a "dolgokhoz", és bizony szerintem egy kicsit túl lett ígérve. :D
Ha nem akkor megemelem a kalapom, és egy hatalmas ûrkaland veheti majd kezdetét "egy új világban".
Megnéztem, több az fps (nálam már idõnként 60 is elõfordul very high-on). A gép pedig kevésbé rángat, emiatt "finomabb" talán az irányítás, de nem érztem annyira a különbséget. Joyyal próbáltam. 1 kört mentem, most a 9. wave-ben fingottam ki, sajna a sötét aszteroidák még mindig nem látszanak ... :D
Joy irányításra mondják sokan hogy jobb lett , errõl nem tudok nyilatkozni mert nem volt kedvem kínlódni a beállításával. Swarmot sem néztem meg reggel , csak a multit lestem meg gyorsba.
a forumon olvastam vagy 10 "zomg kiralysag lett" irast.. amin a legjobban csodalkoztam, hogy van aki szerint az iranyitas lett jobb, bar errol mintha nem olvastam volna a notesban.. de majd inkabb en is meglesem este
Hát.. nekem swarmban is 2 lövés a shield meg 1-2 lövés a hull és végem.. :) Ha ehhez képest is hamarabb esik szét, az nem jó... :)
Eltûnõ hajót nem láttam de teleport volt , gondolom nagy latency miatt de "alt"-ra nem írja ki kinek mennyi. Viszont swarmhoz képest sokkal hamarabb esik szét pl 300 is. Bár ez balance probléma , elõször a technikai részét oldják meg.
hülye oldal komolyan.... grrr
Szóval az új patch óta:
"I was playing on the same server as you in my last match. Had rubber banding, teleporting ships, disappearing ships, invisible ships, (at one point there were only two opponents, but then others started popping in and out. Usually, I think there were 7.
My own ship was behaving rather erratically and actually exploded once randomly, and went spinning off out of control at another point. Couldn't even acquire a target lock for more than a few seconds usually, and couldn't lock any missiles because the locks would bounce and disappear if they worked at all.
It was pretty awful honestly. Out of curiosity though, where are you playing from. Myself, I'm in Western Canada."
Új patch óta:
Mit áradoznak róla ? Én most kerültem multiba , hát van még mit reszelni rajta. Mondjuk 0.8 alfához képest szódával elmegy.
este en is ranezek majd, bar a tulzott aradozas gyanus ; ) es ezt nem rosszindulatbol mondom
Csak letöltöttem. A patchnotes alapján többre számítottam.
nagyon aradoznak az uj patchrol a forumon, meglestetek mar? velemenyek?
VG-nél (is) a legnagyobb probléma az ostoba engine választásból adódott szerintem... Ott számomra nagyobb gondot okozott, hogy az elsõ idõkben átmentél "seamless" egy másik zónába, leestél a mountról, leestek rólad a buffok stb... Sorcererrel nem volt vidám :)
BTW a nyakam teszem rá, hogy grafikailag rendben van már a roid hangár, de mivel ugye itt jön be a moduláris felépítés, azon kell faragni. Én nem bánom, csak egyszer kell megcsinálni, utána már felteszem egyszerûbb lesz a többit is átemelni.
De akár még így is kijöhetne ha ....ha CR zöld lámpát adna. Ad ? Nem . na akkor ki ül rajta ? :D Amúgy meg bõszen lehet akár még gfx bug is , ha már említetted volt korábban Vanguardot ott volt iszonyat fps drop pár helyen és nem azért mert szarul volt optimalizálva az engine ( mert de :D ) hanem mert a tisztelt modellezõk elbatyarintottak vmit és irdatlan poligonszámot felejtettek a modellekben.
Valamelyik okos mondta talán Sandi(?), hogy még pár bug van vele, azért nem adták ki. Gondolom nem az a bug, hogy nem tudnak megfelelõ barnát kikeverni paintben a grafikusok.
Közben a moduláris hangár sem nagyon akar elkészülni Austinban, lassan 1 hónapja kint van a DFM és az AC release utánra ígérték. Nem a grafikusok ülnek rajta elhiheted.
De miért kéne moar ? Nem értem az összefüggést. Attól hogy többen dolgoznak rajta nem feltétlen lesz jobb. Nem is biztos hogy egy adott területen tud több programozó dolgozni. Szóval érted.
Én nem látok bele a dolgaikba hogy ezt így ki merjem jelenteni , kívülrõl meg könnyû "megszakérteni" a dolgokat csak felesleges. A multi meg elõször kezelje le a mostani 30k usert normálisan , aztán mehet a bõvítés. Addig minek ? Egy lagos multit Te se nagyon élveznél. Mer' ahogy olvastam most eléggé az.
Tekintve, hogy lassan megint 2 hete nem volt patch (a pici launcher update-tõl eltekintve), lehet hogy kevés. :) Pl a multiba elkezdhetnék beengedni a népeket, mert ebben a tempóban karácsonykor jutok be.. :D
Úgyis lesz egy csomó derékig beszorult ember a hiperhajtómûbe, meg kilógó lábak a hajó alján dolog. Máig emlékszem mi volt a WOW kezdetekor is, mikor a tengeren átvivõ hajó egyszercsak Tanarisban a sivatag közepén pottyant le. :)
Ha figyelmesen olvasod, láthatod, hogy az ARMA arra példa, hogyan van megoldva az egység mozgatása ha jármûben ül. Mivel a játékost együtt mozgatják a jármûvel, de az elmozdulást a statikus maphoz képest végzi, így a többi bent ülõ játékos számára az egység "ugrálhat". Ez nem megengedhetõ az SC-ben, mivel a játékos mozoghat a jármûvön belül.
Az ARMA pld nem jó pld szvsz mert ott a legénység fix helyen van szóval nincs lehetõség arra hogy a mozgó jármûben sétálgass (max teleport az egyik helyrõl a másikra)
Mondjuk itt nekem most az ugrott be, hogy mi van ha kikapcsoljuk a mindenféle hülye védelmet a hajón és hirtelen megtépjük, ebben az esetben gondolom nem feltétlenül jó nem bekötve ülni az egyik ülésben. (már ha lesz benne ilyen)
Ahogy Papa mondta : séta lesz , pont azért készülnek a nagyobb hajók is ilyen sokáig mert majdnem a teljes belsõ teret meg kell csinálni. A már most HM-ben lévõk is ( cutlass ,lancer , connie ) ezért vannak így kidolgozva.
Séta lesz. Jelenleg az egyik legnagyobb kihívást az jelenti a programozóknak, hogy hogyan fogják az engine-t rábírni, hogy a mozgó hajó legyen az inerciapont, és ehhez képest legyen számolva a játékosok elmozdulása. A jelenleg használt megoldásokat nem szeretnék használni amit pl az ARMA meg a hasonló játékok használnak, hogy a maphoz képest mozgatja a jármûveket és a játékosokat is, így multiban viccesen "ugrálnak" idõnként a playerek ha van egy kis latency. Az egyik komoly bukási lehetõséget itt látom, ha nem tudják megoldani.
nyilvan nem fognak minden piszlicsera dolgot leforditani es releaset gyartani es kitenni, mert nem lovik labon sajat magukat eroforras ugyileg. de az alapokat pikkpakk le kene fektetni, aztan haladjanak a sajat idobeosztasuk szerint
amugy korkerdes: sztetek a multis hajokon lesz "seta" vagy predefined postok lesznek - ilyen BF szeru dologra gondolok - hogy klikk es toronyba vagy, klikk es masodpilota vagy ilyesmi.