Ja csak ez nem üzemszerű működés mert reset után ltp itemekből csak az auecnek kéne megmaradnia, szóval ne szokj hozzá, hogy ez tartósan így lesz.
Bucser a bountyzás CtA-val tényleg jó csak éppen ezt egy kezdő ladikkal nem lehet csinálni, főleg nem tapasztalatlanul. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2020.06.10. 08:39:42
Jelenleg egyetlen ladikom, egy Cutlass Black-em van és tervezek egy utolsó upgradet. (Pontosan annyi pénzem van még az accountomon, hogy vagy egy Freelancer max-ra, vagy egy Connie Taurusra essen a választás.) Tisztában vagyok vele, hogy jelenleg Taurus még nincs a játékban és Andromeda loanert kapok helyette, de mindenképpen nekem ez a szállítgatós vonal tetszene.
Melyik hajó lenne praktikusabb? Vannak személyes tapasztalataitok?
Köszi!
Szia! Volt nekem mindkettő. Freelancer Max csak szállításra alkalmas (meg önvédelemre), és mivel meguntam váltottam Taurusra. Nem bántam meg. Ha téged egyáltalán nem érdekel a harc akkor jó a Max, de az Andromeda igazi mindenes. 24 egységgel kisebb csak a cargoja. (96-120) Utoljára szerkesztette: VJP, 2020.06.10. 10:08:24
Az sem üzemszerű, hogy használni kell. :) Amúgy meg teljesen mindegy miről beszélünk, mert arra sincs garancia, hogy bármi megmarad verzióváltásnál. Tolom amíg kedvem van, és ha elveszik minden, akkor így jártam. Annyi tippet azért kaptam, hogy akinek elveszett mindene, az átlagban a frissítést követő napon játszott a game-el, szóval javasolják, hogy ne azonnal nyúzzam a játékot. :)
Jah, meg jó ötlet volt a dobozolásra gyártani egy mesét (csempészés), amivel tisztességesen lehet így keresni. Mert ugye gondolni kellett a sok kishajós prolira, hogy nincs értelmes küldetés nekik a dobozoláson kívül, és akkor ne már hogy 1500 meg 3000 uec legyen a jutalom. Ez által motiválva is vagyunk, hogy grindeljünk. Hirtelen lett értelme. Most még egy minimál izgalom is kellene, mert ezek szerint semmi nem zavarja meg a csempészősdit.
Nem lett átnevezve csak eltolva. Eddig mindegyik kerek egész számú releasben jött meghatározó tech/újdonság (1.0 AC, 2.0 PU, 3.0 progen planet) így az új csillagrendszer (Pyro) a 4.0 lesz de ez tolódik, viszont a releasek ettől függetlenül megmaradnak, szóval a következő 3.10 lett majd 3.11, talán Q4-re jön 4.0, majd kiderül.
"A furofej meg nem tunik el ha lejart a banyaszat, ott lesz az inventory-ban" - Hát lehet neked ott van a fúrófej, de én mindig elvesztettem ha lejárt a hajó ...És ugyanez infó megy máshol is. Azt tudod csinálni, hogy mielőtt lejár, levesszed, de nem mindenki figyel erre oda, főleg amikor a hangárba kell menned, hogy hozzá tudjál férni a hajóhoz.. Mellesleg nekem claimelésnél is eltűnt a fej, szóval ez még eléggé kiforratlan állapotban van.
"2 berles alatt 1.5 millat banyasztam kb napi 2 ora meloval." - ügyes vagy, de én azt mondom, továbbra sem ez az átlag. Van, hogy belenyúlsz a tutiba, de van, hogy sok sok percet keresghélsz.
Nem mondom, hogy iszonyat tapasztalatom van, kb 4x renteltem a hajót, 5-6 környéket jártam be, de azért nem hullik az öledbe 1,5 misi naponta. De akkor írj tényeket kérlek, hogy hol bányásztad a cuccokat, mit, mivel (hajó, fej), és fuvaronként mennyit kaptál?
"nem hullik az öledbe 1,5 misi naponta" Hát ha jó vagy akkor ilyen körökkel de (persze ez elég extrém eset de látszik, hogy aki rendesen belemerül a bányászatba az jól tud keresni):
Nem az enyém, Clion bányászott a srác quantainium-ot, azt éri meg és kell hozzá Helix fej.
Na jó, ilyenekkel tele a net, de azért én nem találok 100%-os quantainiumokat mindenhol. Persze volt már nekem is magas tartalmú, de nem az van, hogy megérkezek, és egyből ráugrok, vagy egyáltalán azon az úton találok. Ilyen összegekhez 10-12 perc alatt kell közel 100%-os quantainiumhoz hozzájutni, és nem árt, ha ki is tudod bányászni. Amúgy tegnap vettem egy Prospectort, majd még kísérletezek, de nem számítok ilyen extrém bevételekre, viszont legalább nem kell bérelnem. Ennek ellenére azt gondolom, jelenleg ez a legjobban jövedelmező foglalatosság a játékban, mert a trade a szerver fagyások miatt inkább csak bukta. Bounty még jó lehetne, ha CS4-től nem tűnnének el a 15k doboz küldetések...
Igen, az biztos, hogy a bányászat a legjövedelmezőbb szakma most még a hibák miatt. Area18/Lorville pl ki is esik tradenél nfz miatt, talán most 3.10ben végre azt ki kikalapjálják.
Nagy hülyeség amit írsz. Már bocsi. A mining egy kibaszott nagy lutri. Az ilyen körökért töménytelen mennyiségű órát kell repülni és bányászni. Mindenki csak azt mutatja, hogy így fél milla meg úgy. De azt senki, hogy 3 órát repkedett csak azért, hogy megtöltse a hajót. Ha nagy mákod van beakad valami jó. De az nagyon ritkán lesz. Tudom, mert amikor a Mole-al mentünk semmi nem volt. Párszor sikerült jó lóvét kiszedni, de akkor nagyon sok követ otthagytunk meg nagyon nagyon megválogattuk, hogy mit kezdjünk törni.
Nem olyan nagy hulyeseg csak nem ugy kell banyaszni hogy na jo megprobalom itt, majd jovo honapban meg ott.
Eloszor is erdemes Clio vagy Yela-n banyaszni, sok a ko, es mivel hidegek, vilagos az alapszin. Masodszor, nem kell scannelni orrba-szajba, ha tudodmit kel nezni, a banyaszhato koveket sokkal messzebbrol eszrevenni szabad szemmel mint a scannerrel. Ketszer olyan messze jelennek meg mint a sima kovek igy a feher hatter elott nagyon jol latszanak. Volt hogy mar lefelerepulve kiszurtam a koveket (kb 2 km magasbol mar latszanaka banyaszhatoak), tele s voltak jo cuccal, felpakoltam es irany vissza. Tessek egy video hogy kell talalni a koveket:
Harmadszor: Quantinium minden mennyisegben de az ugye ritka, vagy Agricium es Laranite...utobbiakhoz hozza sem nyulok ha nincs minimum 10% a koben, az alatt csak idopocsekolas.
Az atlagos menet nekem Yela-n olyan 1-1.5 ora es az atlag az 70-80K Agricium+Laranite...ha talalok hozza nemi Quantiniumot akkor 100 felett is lehet (volt 120-150Ks menetem is)
Van hoy szarabb mert nehezen talalok, van hogy percek alatt megvan. De az atlag az 1-1.5 ora 70-80K
Ha vegre mukodni fognak a liften Neww Babbage-ben akkor atmegyek Clio-ra szerintem. Utoljára szerkesztette: Malibutomi, 2020.06.15. 14:59:15
Lasd az elozo hozzaszolsomban hogy hol es hogyan banyaszok. A furofejet en egyszer vettem meg azt hasznaltamminden berelt hajomon, es most a mar megvett Prospectoron is. Sot meg valamiert megmaradtak a berelt hajokrol lekerult fejek is meg az elso 10K-s furofejem szinten:
70-80K átlagban az reális, kb én is ezt tapasztaltam. Az, hogy a fejek nekem miért tűntek el nemtom, de nem vagyok egyedül, azt tudom. :) Nem lepődök meg már ezen sem.
most olvasom jön az új star wars űrös lövölde...hú ha megcsinálnák a star citizent star wars világban...disneynek lenne is pénze rá :D
kezdessz egy tie fighterben,aztán jöhetnek a interceptorok,bomber advanced,aztán a corvettek,fregattok,rombolók...a végén meg egy venator vagy egy star destroyer... :D
a világ adott, a hajók adottak,a földi járművek adottak....nagyon fincsi lenne...ha bejön a star citizen sztem meg is lépik remélem
persze előbb ez legyen kész Utoljára szerkesztette: Caliph, 2020.06.15. 22:17:27
rosszul fejeztem ki magam,irtam is hogy lövölde... aztán minden átmenet nélkül tovább gondoltam :D szal vágom hogy valami árkád akármit kapunk :D Utoljára szerkesztette: Caliph, 2020.06.16. 09:07:34
x-wing alliance...mekkora jó is volt az...ahogy a családi biznisz kiteljesedik a birodalom elleni lázadáshoz :D hmm,win 10en vajon működésre lehet e még bírni... :)
Az biztos, hogy óriási dolog lenne SC képzeletbeli világa helyett az SW-t ugyanezen koncepción legyártani, de sztem soha nem lesz ilyen. Túl sok a pénzéhes ember az SW körül, előbb csinálják ki egymást...
Hát az SW-t már majdnem sikerült kicsinálniuk, jó a Mandalorian picit visszahozta a reményt de játékok terén mára egy nagy nulla lett. :(
Az EA ugyanazt csinalja a Star Wars franchise-al mint amit a Madden NFL-el tett. Az elmult 8 evben no fejlodes tekerik a Mikrotranzakciok fele es exclusive jogokat haracsolnak...
SC világa az egy érettebb aggyal jobban befogadható világ. SW inkább a gyerek-fiatal felnőtt agyaknak jó. Olyan részletességű szimuláció nem biztos, hogy jól állna a Star Warsnak, mint ami az SC-ben van/lesz. SC-nél sokkal kötöttebb, és szegényesebb a repertoár. Tehát például egy rohamoszgatos vértezete, meg egy SC-szkafander között durva különbségek vannak. Űrhajókban is nézd végig mennyivel szerényebb, és akkor a belső tervezést nem is említem.
Ami nekem viszont tetszene, az a Coruscant megcsinálva úgy mint a Cyberpunk 2077, és mi abban jediként GTA-zunk szépen. Bele lehetne rakni még pár bolygót persze, de valami ilyesmi feküdne jól a szériának, szóval olyan árkádosan megcsinálva minden. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.06.17. 10:03:12
• hajtómű hatékonysági görbék kerülnek hozzáadásra, így hajó típustól függően a hajtőművek veszteni fognak a hatékonyságukból légkörön belül • a hajók egyedi aerodinamikai felülettel rendelkeznek majd ami függ a geometriájuktól, légkörtől, széltől és a sérült alkatrészektől • ez az aerodinamika lehetővé teszi az átesést, vízszintes fordulásokat, sebesség vesztést szűk fordulónál és más “repülő szerű” jellemzőket a légkörben • egy mechanika hozzáadásra került ami annak mértéke, hogy a gyorsulás mennyire változhat a hajtómű tolóerőtől . Ez nehezebb hajókat eredményez hasonló manőverezés mellett • a manőverező és főhajtőmű közötti különbségeket finomították, hogy a lebegő hatás kevésbé érvényesüljön és előnyt biztosítsanak a légkörben az aerodinamikus hajóknak (pl Gladius) • példa: a Gladius sokkal stabilabb lesz mint a Hawk, ami ugyan gyorsabban fordul de nehezebb irányítani
Fú de kiváncsi vagyok az ágyúgolyó aerodinamikájú heraldom hogyan fog muzsikálni. De még kiváncsibb vagyok, hogy egy caterpillar hogyan fog göcögni légkörön belül. :D Van egy olyan érzésem, hogy idővel kapni fog egy ki-be kapcsolható légterelő szerkezetet az orrára. Most ez a fantáziám. :P Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.06.23. 14:43:16
Ma hozta meg a futár a vezeték nélküli hyperx cloud fülest, 30k árkategóriában. Soha többet gagyi fülest. Soha többet vezetékes fülest. Ezen a cuccon két dolog nem fog tönkremenni, ami az összes eddiginél sikerült: nem lesz kontakthibás, és nem törik el a szára (mivel az meg fémből van). Az utolsó gagyi fülesemet - aminek 3-4 méteres zsinórja össze-vissza tekeregve körbevett és az egyik hangszórója már alig szól - épp most dobtam ki szemétbe egy hangos "anyádat, menj innen" kiáltással.
Kedves, hogy megoszutottad, de ez tényleg kiba off ide :)
Elfér szerintem....joystick ötletek is jöhetnek, ha valaki használja SC-ben
30K-ra lett megoldás ha volt rakomány is. 1. ne lépj vissza játékba 2. Lépj be hangárba 3. Hívd le a kérdéses hajót 4. Majd belépve ott lesz az űrben ahol kifagyott a game
Attol fugg hogy allitod be az axiseket. Sokan teljesen decoulped flight-ra configoljak tehat a vektorokat a joystickok+Hat switchek adjak Peldaul mr hasgaha ezt hasznalja Dual Stick Control: -jobb kez stick X-axis: roll Y-axis: pitch 4-way hat switch: Vertical (fel/le) es Lateral(balra/jobbra) strafe - bal kez stick X-axis: yaw Y-axis: strafe elore/hatra... throttle control Twist: strafe lateral (masodlagos/osztonos kontrol miatt)
De vannak olyanok akik, megtartjak a throttlet offstick controllkent es beallitjak egy szintre.
Valami gyorsváltó lehetőség nincs két komplett config között? Csak mert dogfightra valszeg jobb a két joy decoupled módban, de normál üzemmódban meg kényelmesebb a joy+gázkar. Szerintem adja magát, hogy lehessen váltani. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.07.05. 16:48:55
Amúgy van hírünk Chris Robertsről és Sandiről? Egyáltalán együtt vannak még? Olyan rég láttam őket. Meg a régi kommunikációs csapatot. Az a rockerhajú is hiányzik. Brian Chambers asszem.
A mai joystick programozo appok siman engedik a "masodlagos kiosztas" vagy on the fly profil valtast ha ahhoz van kedved.
mint mondtam vannak olyanok akik megtartjak a gazkar funkciot a gazkaron ami tulajdonkeppen a maximalis thrusteroutputot szabalyozza, de az impulzus idot es iranyt a Joyyal szabjak meg decoupled flightban, de ha "c"-vel visszaakapcsolod a coupled mode-ot akkor az impulzus ido folyamatos es a teljesitmenyt csak a gazkarral engedelyezett maximalis thruster impulzus szabalyozza.
Én ezt úgy hallottam, hogy: 1, Mikor tradeltsz, előtte valahol kietlen részen lofoffolj az ágyból 2, lépj vissza, játsz 3, 30k hiba után self hangar, hajó kirak 4 exit, majd go game, és ott leszel ahol előtte logofoltál, rakománnyal.
A tiedből hiányzik a logoff, kíváncsi vagyok mindegyik működik e, vagy melyik?. :) Sajnos az ideiglenes free freelanceremmel nem ment, mert nem jelent meg a hangárban, de ez lehet csak nálam volt így, a lényeg, hogy én még nem próbáltam. Nem régóta van catapilarom, ott azért fontos lesz, hogy ne bukjak 1.5m-et, szal én logoffolok :) Utoljára szerkesztette: nortsen, 2020.07.08. 19:40:29
Szuper. Esetleg valami solution ha, nem megy a mobiglass profil törlés után? (nem nekem van bajom, de 6.5 misi van két hajóban, karakter reset nélkül kéne valahogy).
Hivatalosan reset után csak az uec marad meg és a "fizikai" itemeket amiket valós pénzért vettél, gyakorlatilag még kicsit lutri az egész mert változó mikor mi marad meg és kinek. Szóval én erre nem nagyon apellálnék.
Lutri volt, és nem jött be. Két hajója volt, 7 misi értékben, el is bukta mindkettőt. Az egész onnan jött, hogy a klasszikus négyzet shadereket akarta helyretenni, így törölte a komplett user foldert (sajnos nem csak a shader könyvtárat). Ezután nem mentek az "F" gombjai, pl mobiglas, stb. Mivel a többféle karakter módosítás semilyen módon nem segített, úgy döntött rizikózik, mert van aki elvesztette a cuiccait, van aki nem. Ő el. :) Én még mielőtt in game vásárolt hajóim lettek volna, többször is reseteltem, és pl az ursa roverem mindig megmaradt, meg a felszereléseim nagy része is. Hajóval még nem nyomtam resetet, de ezek után nem is fogok, persze könnyű ezt mondani, ha nem tudsz játszani. Ja ráadásul a srác subscriber is, de persze ez sem számít. Szar egy dolog ez az egész, mert aki a rengeted bug ellenére mégis belevág a game jelenlegi állapotába, az tuti keserű szájízzel szépen lassan távozik is. Ahogy látom az itthoni SC fórumokban sem azok az arcok vannak már, mint pl 4 éve (tisztelet a kivételnek), ez sem véletlen. Az csinálja okosan, aki egy-egy verzió után, pár napnál többet nem tesz bele. Utoljára szerkesztette: nortsen, 2020.07.09. 20:46:08
Mi az hogy "lassan távozik is"? Nem kell ez a melankólikus szál a történetbe, ez a te költői meglátásod. :) Nem tud távozni, tekintve hogy meg van vásárolva a játéka. Legrosszabb esetben addig nem játszik vele többet, ameddig azt nem mondják a fejlesztők, hogy KÉSZ. Nekem az elejétől megvan a játék, jó néhány kegyetlen pofára esést megéltem benne, de eszembe sem jut lassan távozni is, tekintve hogy még csak most lesz majd kész. Kb. olyan státuszban van nálam a játék, mint a Subnautica: Below Zero. Az a játék már ezerszer játszhatóbb, de még mindig nincs 100%-on, és nem játszom vele. Mentem vele egy kört pár hónapja, és most várom, hogy kész legyen. Star Citizennél meg minden nagyobb patch után megyek 3 napot, és aztán várom a következőt. A mostani patch a légköri repüléssel például nagyon izgat.
Na tessék. Mer Chris olvassa a fórumot. Mondtam már korábban, hogy olvassa, mer rendre megcsinálják azt, amiről torzi szerint én "haluzni" szoktam. :P
Hogy mire vagyok kiváncsi? Hát elsősorban a légköri repülésre és az esetlegesen upgradelt cockpit-műszerfalra. Kiváncsi vagyok, hogy a herald műszerfalán fityegnek-e már a villogó vészjelző bigyók. De most dolgozom, holnap leszek csak otthon. Juhuhuu. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.08.06. 19:02:09
utsó vidiben elég faján néz ki a concept az állomáshoz való dokkolásról persze az más kérdés mikor lesz kész :D Utoljára szerkesztette: Caliph, 2020.09.08. 09:43:14
2 hetes free fly kezdődik ha minden igaz mától
3.08 körül már toltam, letöltöttem az éjjel, most belépnék, de nem jelennek meg a spaceport-ok. akkor most mivan?!? :)