Franc, azt még nem próbáltam, hogy leállítsam a motort :) Könnyebb lett volna az életem. Mondjuk azon nem segített volna, hogy kétszer is beleglitchelt valamibe, és oldalra dőlt. Egyszer el is süllyedt, másodszor (amikor gondoltam ágyban relog után hátha talpon lesz) eltűnt. Persze félig volt hadanite-tal, mindkétszer. Én Aberdeenen tolom. Ócskák a látási viszonyok, de sok a kő, és legtöbb a hadanite.
Roc-os bányászatban az a jó, hogy nem kell népes helyre elmenni eladni a cuccot, bányász outpostok is megveszik. Segít életben maradni:) Utoljára szerkesztette: Paladin, 2020.10.12. 10:37:18
én Everuson adom el,rövid ugrás,nem kell atmoszférázni újra. ha megtelt a roc,kiveszek belőle annyit ami elfér a hátitatyóban,aztán újra telifúrom,igy majdnem 250k egy kör. Everuson kaja pia,aztán irány vissza :D
ha nagyon kockáztatni akarsz,akkor a tatyóban lévő hadanitot le tudod rakni ládába a hajódba,aztán újra üres a ROC. :D megelőzhető ha a roc bebugol és robban,viszont bukod akkor is ha ledob a szeró vagy szétlövik a hajód :D rakhatnának a nagyobb hajókba pl freelancerbe egy szekrényt ahova teszem azt befér mondjuk 4-6 ilyen kézi láda és az megmarad akkor is ha pukkan a hajó :D ahogy a tatyóban lévő dolgok is megmaradnak ha meghalsz. és teszem azt egy hűtő is jó lenne amibe kaját meg piát raknál :D Utoljára szerkesztette: Caliph, 2020.10.12. 11:59:39
A legtöbb hajóban van tároló rekesz, vagyis megvan a helye már. Azt majd ugyan olyan inventoryként lehet használni mint most pl a saját tatyód. Csak kell hozzá icache, az meg még nincs teljesen kész.
Squadron 42 ről lehet tudni valamit? Egy ideje nem követtem a Star citizen és Squadron 42 fejlődését, de úgy emlékeztem, hogy a játszható bétának most kellett volna megjelennie. Ránéztem a roadmapra és ott is 2020 Q3 van, viszont ahogy nézem utoljára márciusban volt frissítve. Próbáltam utána nézni is, de nem sok infót találtam róla. Azért is furcsállom ezt mert Q4-ben vagyunk most már, és semmi hivatalos posztot nem találtam ezzel kapcsolatban, se játékosok részéről fórumokon(bár annyira azért nem ástam bele magam). Gondolom kicsit csúsznak, de nem írták mikor várható? Esetleg ti tudtok valamit az egészről?
"játszható bétának" játszható bétát soha nem ígértek, már ha ez alatt open bétát értesz. :Amúgy meg jön amikor szerintük kész lesz. :( Hivatalos oldalon van levél Robibától, meg SQ42 briefing room videó. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2020.10.15. 15:13:52
Dehogynem, kifejezetten emlékszek a videóra, amiben mondta Criss Roberts, hogy (akkor még) Q2 re várható az open béta ahol a SC42 Pledge-l rendelkezők kipróbálhatják a kampányt. Ezt utána át tolták Q3-ra. "Amúgy meg jön amikor szerintük kész lesz?" Ezt így kijelentették hivatalosan? Ezzel én nem találkoztam, megtaláltam a hivatalos bejegyzést, de ott nem írnak semmi ilyesmit, vagy ez az egyik videóban hangzik el? Utoljára szerkesztette: Hogthar, 2020.10.15. 15:25:10
Soha nem mondták, hogy játszható béta lesz. szerk: de ezt a videót keresd már meg mert másnak se rémlik open béta.
A levélben ott van: "I know everyone would like a definitive date on when Squadron 42 will be done but the best answer I can give you is that it will be done when it is done, and that will not be this year." Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2020.10.15. 15:45:29
Akkor tájt mondta amikor a Carrackot reklámozták, az egyik ilyen heti videójában. Egész biztos vagyok benne. Valószínű azért nincs meg nektek, mert a Carrackra fókuszáltatok. Konkrétan az volt a terv, hogy Q2 lenne open béta ahol a pledge rendelkező játékosok játszhatnak játékkal és a visszajelzések alapján fejezik be, hogy megjelenhessen még ebben az évben. De ha csak a nevet nézzük, szerintetek az open bétában mit jelent az open? Konkrét fordításban nyílt-béta, nem tudom miért vagytok ezen fenn akadva. (A videót meg akkor nem mentettem le, nem tartottam fontosnak, de most már nincs az-az isten hogy előkotorjam, mit érnék el vele? :D)
Az, hogy útközben eltolták várható volt mint ahogy minden frissítést, de azért örültem volna egy konkrétabb várható megjelenésnek, mostanra azért csak van elképzelésük mikorra fejezik be nem? Még amikor bejelentették olyan 2021 február márciusára számítottam, de gondoltam csak mondanak valami konkrétabban akkor amikorra eleve ígérték.
"De ha csak a nevet nézzük" "SQ42 Q3 2020 Beta Status:Scheduled The final stage of polishing and bug fixing before release" Itt szerinted hol szerepel az open kifejezés? Továbbra is kérném a videót ahol CR szerinted ezt mondta. Lementeni meg nem tudom minek kellet volna mivel minden fent van a yt csatornájukon, ott vissza tudod keresni. Nem vagyok amúgy fennakadva csak szerintem szimplán rosszul emlékszel.
Nya jó de mért akarnál te az SQ42 egyjátékos kampánnyal bétázni? Bétázgatni itt van nekünk a Stanton. Remélem nem rakják ki a kampányt félkész formában, hogy hát kezdjétek el játszani, aztán majd kész lesz! :D
Szerintetek megkapjuk karácsonyra a féreglyukat a Pyroval? Nincs benne a tervekben, de hátha van valami kiszivárgott infó, hogy lesz ilyen meglepi. Aaaannyira szeretném.
Pyro akkor jön, amikor a server meshing. Az meg majd jövőre valamikor, iCache után, ami Q2.
" Konkrétan az volt a terv, hogy Q2 lenne open béta ahol a pledge rendelkező játékosok játszhatnak játékkal és a visszajelzések alapján fejezik be, hogy megjelenhessen még ebben az évben."
Ezt te valahol almodtad. Ilyet soha sehol nem allitottak..
Eljött a szokásos "eltelt 2 év megnmézem mit csináltak" időszakom. Megint kaptam egy üres hangárt. Nem tudja véletlenül valaki, hogy az isteni kriszrobertsz most éppen hová rakta el a hajom? Emlékszem pár éve is szórakozott valami vicces funkcióval, hogy a weboldalon kellett a hajót berakni, mert végülis ha az embernek egy darab van mi mást is akarhatna látni, mint egy üres hangárt? neeeem az egyetlen repőlőjét igeeeen.
Meglett..... pici apró kék plusz a földön és a sok közül az egyiknél be lehetett hívni a hajót. Na ez is egyértelmű. Már csak kinyitni nem lehet régen alámentem és F. Most semmi. :( Évről évre rosszabb ez a techdemo :(
Hát, ha nem tudom kinyitni a kifizetett űrhajóm ajtaját és csak nézegetni tudom kívülről akkor bizony. Mert én nem FPS-t vettem, hanem űrhajószimulátort. Amúgy vicces, hogy ez a 3-ik hangár és a 325a is legalább 2x lett átdolgozva. Ezért nem jelenik ez meg soha, mert 2 évente újraírják. PU gondolom a multi része lenne, este benéztem oda is de ott csak egy szobában voltam és már nem volt türelmem hajnalban keresgetni a multis hangárt vagy leszállópályát vagy nem is tudopm, hol találnám meg a hajóm.
El kell jutnod az űrkikötőig, ott le kell kérned egy terminálon. Felszálláshoz engedélyt kell kérni, megkeresve a helyi kommunikációs csatornát. Ha mindezt megcsináltad, repülhetsz. :)
Persistens universebe lépj be. kiválasztod hogy stanton system aztán egy tetszőleges spawn helyet,ami area 18 lorville vagy new babbage lehet felébredsz a "hotelben",kimászol az ágyból(F gomb a barátod,azzal lehet előhozni az interakciós menüket,pl ágyból kikelés) kimész a szombából,lemész a lobbyba a liftel. megkeresed a tömegközlekedési eszközt,ki van táblázva,vonat vagy repülő villamos attól függ hol ébredsz,és elcsapatsz az űrkikötőbe. ott keresel egy hajólehívós terminált. lehívod a hajód,kiirja melyik hangárban van,a közeli liftel elmész ,beszállsz,kérsz felszállási engedélyt és mehetsz is a világba :)
ha nincs hozzá türelem youtubeon van egy rakás videó róla mi elérhető mostanában,abba bele is tudsz tekerni :D
Köszi, igen megtaláltam mindent kivéve a felszállási engedélyes dolgot. Repültem a hangárban aztán lekapcsoltam az áramot és hazamentem, :D Tényleg. Repengedélyt hogyan? MobiGlass vagy valami gomb? Apropó, a repülőgépbehozó terminál is vicces, azt mondta hangár 3. Lemegyek, nincsott. Vissza föl, hangár 3. Lemegyek, nincsott. Föl, hangár 10: lemegyek, nincs ott. Játék újraindít, odamegyek, hangár 3 és ott volt. Szóval azért még lesz mit javítani.
Az FPS lövöldét is próbáltam volna, de 15 FPS volt az első csatám aminek 30 sec után vége lett. Aztán bedobott egy másik csatába ahol egyedül voltam 5 percig aztán eluntam.
Pirate swarmban repültem és úgy tűnt könnyítettek a repülésen. Régen úgy emlékszem még egyenesen tartani is kihívás volt.
igen,mobiglass. contacts és ott a friends fülön rajta van vagy hajód valamelyik képernyőjén menü gomb,comms és katt a landing servicere az engedélyért
Épp az idő múlásán merengek. Szóval például hogy egy 10 éves fejlesztésű játék fejlesztése az éppen 10 év. És nincs túl sok 10 jó évünk életünk során. Egy mostani 40-es gamer az mire elkészül még egy Red Dead 2, az 50 éves lesz. Még egy ilyen játék, és már 60. Az utána következő fejlesztést meg már úgy érinti, hogy nem is biztos megéri a végét, ha igen, akkor se feltétlen fog sokat játszani vele. A mi életünkben jó eséllyel nem lesz még egy olyan játék, mint a Star Citizen. Chris Roberts ezt úgy csinálja, hogy innen megy nyugdíjba. De velünk együtt, baszki. Egyáltalán milyen olyan grandiózus játékok vannak fejlesztés alatt, mint mondjuk a Red Dead, Last of Us, a Cyberpunk, vagy az SC? Beyond Good and Evil 2. Mást nem tudok hirtelen. Idegesít, hogy mindjárt meghalok, de hát ez van, valar morghulis! :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.11.07. 16:55:31
Aztán rájössz egyszer, hogy a játékokat nem a 40 éveseknek készítik, hanem a 16-30 éveseknek :) És ez most a valódi demográfia, komolyan.
Ha pedig komolyan az elmúláson jár az agyad - ami 40 évesen nem egészséges - akkor szerintem a nagyobb képet kellene nézned, azaz hogy mit akarsz elérni, eljutni, megvalósítani. És nem "kiba*" videojátékok miatt aggódni :) Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2020.11.07. 20:45:07
Több komoly játékban is mintha az érettebb korosztályra lőttek volna. Míg a 90-es években a főszereplő karakterek fiatalok voltak (18 év körül), addig mostanra ez átment 40+ - ra. Már egy Uncharted kalandjátékban is őszül a hős. Egy Red Deadben, egy Last of Us-ban 40-50 éves faszit irányítunk. Olyan, mintha felnőttek volna az akkori fejlesztők, és ahogy akkoriban maguknak (is) írták a játékot, úgy most is magukra lőnek. Persze tudom nem ugyanazok a fejlesztők dolgoznak, de mostanra mintha egy felnőttebb generáció csinálna felnőttesebb játékokat. A Star Citizen meg jellemzően az érettebbek játéka is, már csak a fejlesztési időből kifolyólag, tehát aki 25 éves volt amikor elkezdődött a fejlesztés, az mire befejeződik lesz 60. :D Őszül a Disco is. Disco az SC-fanok leképződése, kezdte fiatalon, és mire elkészül a játék, télapóba megy át. :D
Ha Star Citizen fejlesztési időben méred az életed, akkor egy 10 éves periódussal számolva 6-7 ciklust érünk meg. Én most 4 SC-nél tartok. Még úgy 1 SC fér bele abba az időbe, amikor még egészségügyileg topon leszek, 6 SC fölött már ilyen papajáték lesz. Én leszek majd a következő generációs nyugdíjas streamer, akinek a videóit zabálják. Játék közben kapok infarktust 7 SC fölött.
Hát Ilyen ez az ipar:) Shenmue, L.A. Noire, Star Craft 2, Spore, Team Fortress 2, stb. 6-8 évig készültek. Prey, Diablo III, Duke Nukem Forever, meg 12-15 évig és még sorolhatnám:) A 4-5 éves fejlesztési idő meg teljesen normális. Pl ott vannak az évente megjelenő Assassin's Creed-ek. Neked úgy tűnik hogy 1 évig fejlesztik, hiszen évente kapod, de valójában már 2-3 évvel ezelőtt elkezdtek dolgozni rajta. A Cyberpunk is 5 éve készül. Tehát nem olyan ritka esetről van szó :) Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2020.11.08. 20:02:16
Na tessék:) SC fejlesztési ideje azért tűnik hosszúnak, mert tudtok róla, transzparens a fejlesztés, látjátok, hájp van, míg a többi játékról többnyire az utolsó 1-2 évben tudtok meg / láttok bármit is. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2020.11.09. 02:30:40
Azért punkból már van fent vagy 6 órányi gameplay, nagyjából tiszta mit kapunk :) SC-nél az a gond, hogy negyed/fél évente kiadnak valamit, mert muszáj nekik, de az is félkész. Valamint a prioritással vannak nagy problémák, ami fura egy ilyen csapattól. Hónapokig szöszölnek felesleges (nem az, de bőven ráér késpőbb) részleteken ahelyett, hogy azt élvezhetővé tennék ami addig kész van. Mint szoftverfejlesztő ezt nem tudom felfogni.
Én a szakmai részhez egyáltalán nem értek, csak feltételezem, hogy mivel van ütemterv, tudják mit miért csinálnak. Számomra felfoghatatlanul fantasztikus, amit ezek az emberek letesznek az asztalra, és nem csak ez, hanem hogy milyen terveik vannak még, amik nem csak ábrándozások, hanem ezeken már dolgoznak ezerrel.
A prioritással nem feltétlen van probléma, csak a többség nem tudja, hogy min dolgoznak, mi mire vár és miért. Ami meg kész van annak csak egy részét lehet élvezhetővé tenni, van amit felesleges mert más jövőbeni függőség miatt úgyis változni fog, vagy valamire vár ami javít rajta. Ami meg úgy tűnik, hogy felesleges pont azért készül el, mert egyébként nem feltétlen kell hozzá nagy erőforrás, viszont a hosszabb távú feladatok mellett jut rá, így inkább megcsinálják most.
Vagy olyan dolog, ami egy nagyobb rendszer darabjainak "mellékterméke". Ha tudja az ember, hova akarnak eljutni, akkor sok lényegtelen apróságról lehet rájönni, hogy csak lépcsőfokok :) Utoljára szerkesztette: Paladin, 2020.11.09. 12:48:24
igazából az egyik legnagyobb probléma ilyen szempontból (prió, mit tesznek ki) az, hogy az új roadmap még mindig nem készül el, illetve nincs publikálva egy "big picture plan". Az előbbiből lehetne látni, hogy SQ42 hol tart. Az utóbbiból meg azért már mindenki érthetné, hogy mi a cél és mi kell hozzá, ez akár még céldátum nélkül is jó lenne.
Felnéztem a hivatalos oldalra, november 20 és december 2 között tényleg 100 új hajót akarnak bemutatni, vagy valamit félreértettem?
Eléggé félreértetted. :D :D A szokásos expo lesz, meglévő flight ready hajókat lehet majd ingyen kipróbálni. Most már az MSR-t is. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2020.11.14. 14:54:03
Igen, gyanús volt, hogy valamit félre értettem. Ez a kép zavart meg: Kép Nem olvastam végig csak ránéztem. Megadott időpontokban mutatják be az adott gyártók hajóit és ingyen lehet velük repkedni. Jól hangzik.
MSR engem annyira nem vonz amúgy. Jó az irány és tetszik, hogy lehet lámpát kapcsolgatni, de számomra olyan furcsán vannak elhelyezve benne a szobák. Nagyon rég óta várok egy olyan hajóra ami közép méretű ehhez hasonlóan, de csak egy szintes és minden elég közel lenne egymáshoz. Cutlassnél egy kicsit nagyobb, de +1-2 szobával. Freelancer pl majdnem olyan, csak nem elég széles és rettentő rossz a kilátás belőle. Valami ehhez hasonló: kép1 kép 2
MSR nagyon szép, funkcionálitásában is érdekel, csak hát az a streilizált fajta, aminek a belseje túl egyszerű. Nekem az olyan hajók tetszenek, amiknek van egyfajta második világháborús tengeralattjáró feelingje. Hogy kicsi a tér, ezért a felszerelést a falak mentén, falakra aggatva helyezzük el, és sonkák lógnak a mennyezetről. Na pl. a herald az azért marad örök szerelem. Azt a hajót nem lehet megunni. Pont mert nem volt elég helye a tervezőnek, ezért összezsúfolt benne mindent, nincs alibizés. Egy űrhajó az ilyen. Amikor üres folyosólabirintusok, meg indokolatlanul nagy helységek vannak, az a halálom. MSR nem rossz azért ebből a szempontból, mert kompakt hajó, 40 méteres hosszához képest mi minden van benne, szóval több helységet is jól megcsináltak. Talán csak a cockpit hossza, a cockpit előtti alibi folyosó, meg a meg nem csinált szkenner szoba miatt ódzkodom tőle, egyelőre. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.11.14. 17:14:26
Catarpillar nagyon jó hajó, de rettentő lomha. Mellé kellene egy könnyedebb hajó ami 2-3 fő számára lett kitalálva. Az MSR pont ilyen, de szerintem lehetne kisebb, a pilóta fülke könnyebben megközelíthető és Paladin-val egyetértve számomra is ez a szellőző rendszer teljesen fölösleges és helypazarló. A Herald kinézetre (kívül-belül) a kedvenc hajóm ebbe a játékba. De az csak 1 fő számára megfelelő és semmi haszna nincs, egyszerűen mindenben haszontalan. Persze egyszer majd hasznos lesz.... Ha a Cutlass belsejét is megcsinálnák olyanra, nem lenne szavam.
ott lent van egy 3scu titkos tároló csempészni,amit nem lehet elvileg scannelni,ha oda pakolod,nem ? de amúgy ja,teljesen fölös az a rész ott lent,igy Utoljára szerkesztette: Caliph, 2020.11.14. 21:17:28
Eddig csak 2 expo-ról tudok (2 expón vettem részt). Az első a 2049-es volt, és aztán tavasszal is volt egy kisebb(?) és mindkettő Arena-n volt és ezalatt két City Flight Transport közlekedett :) Utoljára szerkesztette: wollnerd, 2020.11.14. 23:55:47
Arról a szkenner-tányérról meg az alsó-felső lőtoronyról, meg a hajófunkciójáról, hogy kereskedő meg adatcsempész, no meg a csempészraktáráról, no meg a szervízalagútjáról, no meg a rekreációs szoba kinézetéről és sakktáblájáról na mi jutott eszembe? Az MSR bazmeg a Star Citizen Millenium Falconja. Kezdek ráizgulni erre a hajóra. :D Biztos marha drága.
Most nézem...200 dollár körül van?? Azt hittem aranyárban adják. Minimum 500. :D Há' bzmeg, lehet megvan a karácsonyi aji. :) Ezt úgy fogják vinni, mint a cukrot.
Szemét Chris Roberts, már megint rápörgettetek egy hajóra! Úgy is beolvasztom a végén azt refund! Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.11.15. 05:32:45
A tavaszi nem IAE volt hanem Invictus event, ott csak katonai gépek voltak. IAE két éve Lorville-n volt, tavaly Area18-on, idén microTechen lesz, és nem túl nehéz kitalálni, hogy jövőre Orisonon kerül megrendezésre.