hát mi csak tesztelők vagyunk,ez van :D amúgy mint irtam egy kör ugyanaz a pénz mind a két módszernél...
prospi talán gyorsabb,ha gyorsan találsz jó kavicsot,akár fél óra alatt is megvagy,persze finomítás nélkül,de az pöröghet amig alszol. roc olcsóbb bérelni,egy cutclassal,és nem kell rábugolni semmit már mehetsz is. sőt a roc ingame sem drága,de többet kell menni,na meg néha amit művel a roc be és kiállás során az űrhajóból,főleg amikor szinte teli van,az ember gyorsan ideges lesz :D ja és roc esetén ha teli van,hátra mész és zsebre tudsz vágni kb 110 hadanitot,az is 30k pénz a teli roc mellé...ha stabilabb lenne a világ,kipakolhatnál a rocból ládába a hajóba,és újra teli lehetne fúrni...de ládázás necces,crash ,elpukkansz stb és buktad akár több óra munkáját is.
Sose mertem megkockáztatni fél rakománynál többet a rockal (plussz a zsebek) ;) Prospival meg igazából csak finomítás előtt fúrtam normálisan, akkor az szólt mellette, hogy egyszerűbb volt egy kör, kevesebb dolog bugolhatott be, de sokkal kevesebb pénz per óra volt. (A saját prospectort free fly prospival szedtem össze még szeptemberben (lehetett béreltre is jobb fejet rakni még), aztán a Cutlass Redet, Freelancer DUR-t és MAX-et, már Roc-kal. Utóbbi sokkal könnyebben és gyorsabban ment. Tudom, azóta sokkal gyakoribbak a jobb ércek prospectorhoz, úgyhogy elhiszem neked hogy most már egál ha per óra nézed. Majd ha nem veszi el a kedvem a játék azonnal, amint adok neki új esélyt, kipróbálom ;)
prospi most gyorsabb,legalábbis a fúrás része,egy óra alatt kb meg is van,annyi idő alatt biztos találsz megfelelő kavicsot. az idő nagy része a kereséssel megy el,szal ha ilyenkor crashelsz nem buksz semmit. a fúrás kb 10 perc ha megvan a kavics,a visszaút 5 perc,a leszállás meg séta a refineryhez még 5 . szal kevesebb az esélyed hogy bukod.(arra figyelj ha leszállsz a refineryn,kapcsold ki a hajtóműveket. ha bemész ,tárold el a hajót( a lehívó képernyőn store gomb) mert a refinery máshogy nem fogja látni.
aztán már csak a készárú kiszállítását kell elintézned,valamelyik főbolygóra. most is 3 finomításom megy,cutclassba egy finomításnyi anyag fér,de ha van nagyobb hajód ki tudod szállítani egyben is. persze ilyenkor is bukhatsz mindent egy jófej player vagy bug miatt :D
Nem terveznek hozzá ilyesmit, a megtelt érc tárolókat lehet majd ledobálni és azt viheti el egy hauler. Az üres tároló helyére meg lehet újat tenni, kb olyan lehet majd mint pl a porszívós porzsák de persze korlátozott számban lesz majd a hajón. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2021.02.28. 09:08:48
Meghalt a buli. :D Nem baj, így egészséges, nem kell napi szinten követni az eseményeket, mert csak beletorzulunk. Most például töröltem a játékot - kellett a hely - és sokkal nyugodtabban várom a fejlesztés alakulását. Meg ugye nekem azért a vasat is fejleszteni kell proci-videokártya tekintetében, kell vennem headtrackert, komolyabb joy-t a teljesebb élményhez, szóval csak frusztrált, hogy mennyire nem vagyok kész ehhez a játékhoz. Másik oldalról meg hogy a játék mennyire nincs hozzám felkészülve. Akkor fogok nekiesni, amikor közelítenek az álláspontok, a játék nem fog random szétesni, nekem meg meglesz hozzá a felszerelésem. :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2021.04.09. 09:03:47
miért akarják kivenni azt a funkciót,hogy pl a greycat roc ha megtelt,kipakolok hordozható ládába,láda be a hajóba aztán lehet tovább bányászni? igy akarják eladni a greycat roc ds?
Írtak valahol arról, hogy nerfelték a roc bányászatot? Korábban három hadanite kőből mindig 120 egység körül esett (Pembroke tele, plussz egy kicsi maradt a rocban), most meg úgy látom, csak 90.
Próbáltad a Heraldoddal a quantum-sensitive rakományok szállítását? Kb mintha arra lenne kitalálva.
Nem me' olvasztottam prospectorra valamikor karácsony előtt. :P De mondjuk sírva olvasztottam, mert a herald az egy kis csoda. Mindegy majd kitermelem prospectorral. Amikor már elhiszem, hogy nem nullázhatják le a játékban szerzett vagyont, illetve elég stabil lesz a játék, hogy ne stresszeljek grind közben a crash miatt. :)
Úgy is visszaszerzem, mer gyenge pontom az a hajó. :) De most tudatosan nem foglalkozom a játékkal, nem akarok pörögni rajta, amint javulnak a feltételek hardver-szoftver téren, ismét csatlakozom. Kell egy új proci, egy jobb videokari, egy kis ram, egy joy-szett, egy headtracker. Amíg ezt összeszedem, addig a játékot is összerakják annyira, hogy a kettő együtt működni kezdjen. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2021.05.03. 11:05:26
Jó csak például 6 millió dollárra ígérték a 100 naprendszert. Tehát mit is ígértek 6 millió dollárra? Lett volna 100 kidolgozatlan naprendszer, néhány égitesten le is lehetett volna szállni 1-2 fix ponton, légköri repülés zéró lehetőség. Kábé mint a Mass Effectben. Most meg már több éve a bolygók felszínére koncentrálnak, iszonyú erőforrás megy a különböző típusú égitestek összerakására. Egy alapvetően árkád űrlövölde helyett most csinálnak egy világot is. Ez által a kidolgozandó játéktér a csilliószorosára növekedik, mert az űrben röpködés az nem egy látványtervezőigényes dolog, viszont a bolygók felszínét be kell építeni ugye. Tehát most nem 100 naprendszert kaptunk, viszont hasznos játéktérben a sokszorosát kapjuk már egy naprendszeren belül is. Akkora a játéktér, hogy egyetlen naprendszerrel is bőven ellennénk. Végig lehet menni, hogy az ígéretekhez képest mit kapunk, mennyiben számszerűsíthető, hogy 100 borsó helyett kapunk mittudomén 5 dinnyét, és ilyenek. Engem ez nem izgat. Ebben a játékban annyi potenciál van, hogy ha már stabil a szotftver, működik a npc legénység és megvan hozzá a hardverom, akkor én már vígan játszom vele. Aztán hogy a következő 10 évben mennyi fejlesztést raknak bele, hány naprendszer lesz, az majd a jövő zenéje. Legyen stabil és optimalizált a kirakott verzió, ez a fő elvárásom.
XD... Körülbelül addig húzzák amig az első csoportos perek el nem indulnak. Chris Roberts egy nagyon sikeres és kreatív játéktervező volt a múltban, akinek láthatóan fogalma sincs hogyan kell ma egy sikeres kiadót/játékot/projektet vezetni, levezényelni. Nem ő az első aki ebbe a folyóba lépett, ha nem "közösségi finanszírozásból" kalapozta volna össze, hanem valamely befektetői csoportot nyert volna meg a projekthez, már régen leváltották volna, vagy a nyakára ültetnek egy projektvezetőt... Komoly gazdasági lapok foglalkoztak már a játékkal tavaly is, mindenhol igen komoly pénzügyi és finanszírozási gondokról szól a "fáma", (magyarul : elfogy a lóvé hamarosan) és szinte kivétel nélkül Roberts-et nevezik meg fő problémaként akinek fogalma sincs hogyan fogja össze az egyre szétaprózódóbb, szerteágazóbb fejlesztést, folyamatosan változtat és új ötleteket dob be, és a legalsóbb szintig beleszól mindenbe tovább késleltetve az egészet, és durván elszabadítva a költségvetést. Már indult ellenük néhány tucatnyi per, de egyenlőre csak egyéniek, illetve a legnagyobb összegű is "csak" valami 20-25-ezer dolláros. Annyiért Amerikában egy valamire való erre szakosodott ügyvédi iroda "le sem hajol", viszont összesítve már eléheti a fél millió dollárt...Na azért már megfingatják Roberts-éket... Gazdasági szakértők szerint két lehetőség van Chris Roberts előtt : - Vagy előáll megint valami -egyébként tagadhatatlanul zseniális ötlettel mint a hajók eladása - amiből ismét jelentős összegeket tud kipumpálni a rajongókból kockáztatva hogy azoknál most már tenyleg " elszakad a cérna", - Vagy kénytelen lesz nagyobb játékfejlesztőknél "kalapozni", hátha beszállnak mellé, mert azért a neve még mindíg sokat ér a piacon, illetve a játékban azért komoly potenciál van valóban, de ebben az esetben a játék a nagyrészt nagybefektetőnek igényei szerint fog megjelenni és formálódni, ami szintén esélyesen a korai támogató gamerek komoly felzúdulásával járna. Ha ezek egyike sem jön be, akkor idén kb. őszre elfogy a mani becslések szerint...
Ha most fogadnom kellene hogy megjelenik-e ez a játék valaha is, nem biztos hogy nagyobb összeget mernék rá tenni hogy igen. Úgy biztosan nem fog ahogyan ezt Robertsék nekünk előadják még 10-év múlva sem, ezt már csak a hülye hiszi el, de persze innen szép nyerni...XD
Nyugodtan perelhet bárki. Te azért fizettél, hogy támogasd őket és játszhass early access-el. Senki sehol soha nem mondta hogy be lesz fejezve, vagy hogy mikor és ez gyönyörűen le is van írva a játékos által elfogadott EULA-ban. Ők nyertek, ennyi.
Na ez finoman szólva sem így működik Amerikában... Ebbe most ne menjünk bele, mert kinek a világ legjobbja, kinek meg a "hanyatló nyugat legnagyobb átverése" az amcsi jogrend, de maradjunk annyiban hogy az egyik "legprogresszívebb" a világon, messze nem olyan konzervatív mint az eu-s pl, a miénkről és egyéb " vadkeletiekéről" meg inkább ne is beszéljünk...XD
Erre inkább ne vegyél mérget, hogy : " Ők nyertek, ennyi", nem véletlen gazdasági ügyekben odaát a peren kívüli megegyezések nagy száma, maga a rendszer is ezt támogatja, mert mindegy is hogy Roberts nyer vagy nem, bizonyos összeg felett maguk a perköltségek brutálisak, és símán hazavághatják...
Kb. a támogatók jóindulatán múlik a dolog, Amerikában a "csoportos per" szó hallatán a legnagyobb vállalatok is kurva idegesek szoktak lenni...XD
"akkor idén kb. őszre elfogy a mani becslések szerint..." na hogy a fene egye meg, már megint elfogy a pénz. Még ilyet. Mondjuk a CIG valahogy erről sose tud, lehet szólni kéne nekik.
Lehet gúnyolódni, főleg tudás nélkül. Amit írtam annak utána nézhetsz kb. 15-perc alatt. Itt nem valami "hater" köpködéséről van szó, sem nálam, sem a cikkeket íróknál. Gazdasági szakemberek írták belsős infók, és nyilvános cégadatok alapján. Még mielőtt jönnél szintén nagyon tájékozottan a : " minden újság hazudik" dumával akkor elmondanám hogy ezen lapok mint pl. a Financial Times -aki az egyik cikket írta - hitelességben "kicsit" más szinten áll mint amit az itthoni posványban tapasztalsz...
Konkrétan le van irva, hogy bár a bevételei a Robert Space Industries-nek rekordot döntött tavaly - ezt megnyugtatásként Roberts nem győzi kifelé kommunikálni - tehát a bizalom még megvan, és fizetnek a játékosok egyenlőre, a kiadások a bevélel többszörösére rúgnak, és az eddig befolyt 350+-millió dollárból szinte semmi nem maradt, azaz záros időn belül képtelenek lesznek finanszírozni a fejlesztési, bér, és fenntartási költségeiket. Magyarul jelentősebb tőkebevonás nélkül a cég tönkremegy a picsába...
Direkt nem rakok be linket. Jó keresést. Azután lehet cáfolni amit írtam.
Én is szeretném ám hogy ez a játék megjelenjen, és szurkolok Chris Roberts-éknek hogy kitaláljanak valamit, mert szeretnék ezzel játszani. A helyzet jelenleg attól még az, amit leírtam. Tetszik vagy nem.
"Direkt nem rakok be linket" pedig ezt szerettem volna kérni. Nem mintha nem hinnék neked csak ha már írsz valamit akkor nem árt alátámasztani.
Az tény, hogy az évek óta tartó és felfelé ívelő bevétel egyszer csak be fog esni, ennek megjóslásához nem kell nagy tudomány, ez kb törvényszerű. Csak ezt az "elfogy a pénz és lehúzzák a rolót" szöveget évek óta nyomják. Volt amikor tutibiztosbelsős infóra hivatkozva (lásd eurogameres balhé). Aztán eddig valahogy mégse történt meg, szóval érted.
Nem mellesleg ha annyira szar anyagi helyzetben lennének akkor kíváncsi lennék miért nyitottak nemrég új irodát Torontóban a Turbulent égisze alatt (amiben 25% részesedésük van).
Egyébként itt a saját '19-es jelentésük, érdemes átfutni. Amíg itt nincsenek minuszban addig szerintem nem kell aggódni, és a tavaly újabb rekord évet zártak szóval én annyira még nem aggódnék. Az idei bevételek se rosszak eddig, invictus week (gyk spring sale) most jön, meg kell nézni mit produkálnak. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2021.05.05. 10:11:59
Ősszel Citizencon, szóval ha őszig tart ki a tartalék, az pont jó. :D
De amúgy szerintem nincsenek több hónapos tartalékok, feszes költségvetés van, ami érkezik, azt bele is forgatják a fejlesztésbe. Ez persze feltételez egy folyamatos utánpótlást, ami nem feltétlen a backerektől érkezik. Nem tudom mi van a háttérben, de a gamerekre alapozni a komplett költségvetést az öngyilkosság volna, szóval biztos hogy kitalálták hogyan tudják finanszírozni a fejlesztést. Minden ezzel kapcsolatos agyalás az információhiányos okoskodás, engem ez nem is érdekel addig a pillanatig, amíg a fejlesztők nem tájékoztatnak erről. Nem a mi dolgunk foglalkozni ezzel. Más játékoknál se vizslatjuk, hogy hogyan finanszírozzák az elhúzódó fejlesztéseket.
Külső befektetők hívtak már le opciós részvényt, abból bejött már pénz bár annál kikötötték, hogy marketingre lehet költeni. De nekik is van befektetésük lásd amit írtam, a Turbulentbe bevásárolták magukat.
Ó, és Chris még a Firesprite-al is foglalkozik :) Egyébként tök vicces, hogy valaki külföldi gazdasági lapokat olvas (gondolom olvas, mert erre hivatkozik), közben meg fogalma sincs, hogy hogyan működik a támogatás. Tényleg érdekelne, hogy milyen hatályos amerikai törvényre hivatkozva perelnék be a CIG-t... Bár pár ember szerint már rég rács mögött lenne a helyük. Legrosszabb esetben az van, hogy szarul végzik a munkájukat, szerintem aki látja a fejlesztést, az nem gondolja, hogy egyszerűen ellopták a pénzt. Ha pedig rosszul elvégzett munkáért börtön járna, akkor már mind ülnénk sztem.. :)
Félreértés ne legyen, nem gondolom, hogy a legoptimálisabban zajlik a fejlesztés. (Elbaszott projektvezetés ide vagy oda, ebben a rendszerben nem is lehet optimális, ha folyton játszható buildeket kell készíteni) És igen, a Connie-t is 3x rajzolták már meg stb.. Nyilván kevesebb pénz égett volna el, ha az elejétől ugyan az a koncepció és ehhez tartják magukat. Lehet, hogy sosem készül el a folyamatos feature-creep miatt, vagy mert nem tudják megcsinálni a server meshinget stb... Utoljára szerkesztette: Diopapa, 2021.05.05. 11:20:05
Jól látod, jelenleg a server meshing az amitől függ az egész játék jövője leginkább.
nem lesz semmilyen megalmodott sztár citizen ez kb kiderult 5éve, azota stagnal a fejlesztes, lofaxt nem tudtak elerni, csak egetik a dumpster fire-on a backerek penzet. de a vakok gyulekezete meg mindig itt vedi foggal korommel ezt a szegyent
"Direkt nem rakok be linket. Jó keresést."
Azé' ha szépen megkérlek raksz be interjút? Én becsülettel keresgéltem a neves oldalakon de nem jutottam eredményre. Még egy fillért nem raktam a játékba, szóval semleges vagyok a témában :D
" 5éve, azota stagnal a fejlesztes," mindeközben tegnap már repült a Bengal :D Foggal körömmel meg senki se védi, de ha valaki hülyeséget ír akkor azt jelezni szoktuk. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2021.05.09. 07:12:19
Nem interjú, cikk(ek). És nem gamer újságok, hanem gazdasági lapokban. :) Dehogynem véditek foggal-körömmel. Nincs ezzel baj, nem idegesítelek benneteket ilyenekkel. XD Mint mondtam én is várom, csak belőlem hiányzik az ilyen fokú rajongás ezzel és és minden más játékkal kapcsolatban is. A Cyberpunknál is amit kaptam tőletek egy héttel a megjelenés előtt, amikor írtam hogy valami nem stimmel az előzetes tesztek alapján, meg hogy várjuk már meg hogy milyen lesz... XD Amit írtam az megállja a helyét. Mint mondtam 5-perc megtalálni.
Lehet/ezek szerint nem tudod, de a google kereső (és én nem használok mást) mindenkinek más eredményt dob ki a keresési és klikkelési előzményei alapján. Emellett az sem mindegy, hogy ki, milyen szavakkal keres. Szóval tényleg jó lenne, ha bedobnád ide a linkjeidet, ne egyet, többesszámról írogatsz. Egyrészt így mindenki ugyanazt olvasná. Másrészt jelenleg még nekem is sallangnak tűnik, amit írsz, pedig én sem vagyok túlságosan bizakodó a játékkal kapcsolatban. Szóval, HAJRÁ!!!
Gazdasági lapok szerint minden évben már csak pár hónapja van a projectnek, szóval ezzel most nem hitelesítetted a mondanivalódat. :) Részben nyilvánosság előtt zajlik a fejlesztés, ez pedig melegágya a teóriagyártásnak, mivel ahhoz elég információt pakolnak ki, hogy lehessen rajta agyalni, de ahhoz nem raknak ki eleget, hogy összerakhassa bárki a képet. A fejlesztők nyilván nem fognak kirakni olyan adatsorokat, ami alapján ki lehetne rakni a project bukását. Minden más forrás pedig nem hiteles, mert nem hivatalos. Tehát akkor mi marad? Becsléseket lehet leadni, a rendelkezésre álló információk és benyomások alapján. Ezt pedig mindenki az egyéni szűrőjén át adja le. Én például gazdasági dolgokon nem agyalok, más játékok fejlesztésénél sem érdekel, nekem elég annyi, hogy tudom, hogy fejlesztőgárda dolgozik a projecten, a játék készülőben. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2021.05.09. 11:52:16
Borz, sehol nem írtam gamer lapot... komolyan, most meddig tart belinkelni a forrásaidat?
Ha ennyire paranoiás vagy, keress rá a topikban a korábbi hozzászólásaimra és mutasd meg hol védtem valaha is foggal körömmel a játékot.... de hogy ne legyen nehéz dolgot, belinkelem a kommentjeimet #1" TARGET=_fnew>ime Tényleg én is fanboy vagyok ezek után még mindig?
Cyberpunknál hol kaptál TŐLEM bármit is?
Komolyan, annyira kiborítanak az emberek akik mindig jönnek ezzel a "keress rá, nézz utána dumával".... az általában csak egyetlen dolgot jelent...
Most tényleg Kancsalborz vs Világ játékot játszunk, hogy mindegy ki mit mond, ő a másik tábor aki ellned van? Utoljára szerkesztette: lammaer, 2021.05.09. 21:00:58
Pörszö pörszö. Én már rájöttem, hogy skizo vagy, mint Szméagol, és Kancsal a sötét éned. Olyankor női ruhát öltesz, hanghordozást változtatsz, és beülsz kommentelni Kancsalként. Pár óra múlva magadhoz térsz és elkezdesz vitatkozni vele. Láttam is egy filmet ami erről szól. Valami Hicskok rendezte. :)
Jólvan, persze persze... :) Na ezért nem folytatom ezt, még mielőtt a szemelyeskedés jobban beindulna... "Kolléga" már nevet akar változtatni olyan kurva kínos amit írok...XD A Cyberpunknál se ment a gúnyolódás két-három " várjunk már a megjelenésig" bejegyzés miatt több oldalon keresztül, - egyébkent nem csak az én bejegyzésemre, - meg agyatlan rajongás se, hogy : " én meg maximálisan megbízom a ProjektRed-es srácokban" meg hasonlók... Mindet kitalálom, mint a SC-ről írt cikkeket...XD Két kurva cikket nem tudtok megtalálni angol nyelven, meg azt is elfelejtitek mit írtatok pár hónappal ezelőtt, de arc, meg ego az van... Na tudjátok mit ? Akkó' kamuzok. :) Nektek meg további jó Star Citizenezést. ;)
Öreg, forrásokra hivatkozol, amiket röhejes indokkal nem akarsz linkelni. Hiteltelen vagy, ettől kezdve halálosan érdektelen, hogy élteted vagy anyázod a játékot.
Ezzel a játékkal tulajdonképpen a nyugdíjas éveimre készülök. Na nem mintha lenne majd nyugdíjam, de erről most egy pillanatra feledkezzünk is el. Úgy képzelem, hogy 65-105 éves korom közt, ha Chris unokája nem kapcsolja le a szervereket, akkor ezzel a játékkal fogok foglalkozni. Délelőtt elmegyek a szociális segélyhelyre, felveszem az aznapi levest, kenyeret, aztán hazamegyek, és egész nap csak megy a bányászat, bázisépítés, kalózkodás, felfedezés. Amikor megunom, akkor jöhet egy kis pornó. Jó hát ezzel az életstílussal nem fogok kiérdemeni egy Batthyány-mauzólemot a nemzeti sírkertben,de na és, úgy is az a tervem, hogy a végén kivitetem magam az Antarktiszra, beásom magam 15 méter mélyre, és hibernálom a testemet 10 000 évre. Gondoljatok bele hogy 10 000 év múlva a mostani infrastruktúra hol lesz már? Addigra 5-ször ledózerolnak mindent, és 3x kihal az emberiség. De én még akkor is ott leszek egészben a jég alatt. A squadron 42-es bőrkabátomban. :P Utoljára szerkesztette: lonvard, 2021.05.14. 09:30:39
No, akkor izzítjuk a hajtóműveket. Erre a patchre azért már feltelepítem a játékot. Felhúzom az űrruhámat, beülök a bányászbékába, és megpróbálok játszani. Nem ajánlom, hogy kidobáljon, vagy bármi anomália! Játszani akarok!!! :D
Alakul ez.
alakul csak lassan :) kaptunk egy már létező hajónak x-edik variánsát,meg egy új állomást. egy kis bugfix. :) nem károgni akarok...jó lesz ez ha kész lesz. remélem meg is élem :D
meg egy gázbolygócskát, meg capacitor gameplayt meg egy "kis" ship combat átalakítást, meg új scant meg új hudot meg ilyesmiket :D ja meg 2 eventet.
Engem az izgat, hogy mi van a gázbolygó felszínén. Mer a gázbolygók valójában kőzetbolygók, gázköpenyben. Na most szerintem nem csinálták még meg a felszínt, mert azt hájpolták volna. Valszeg keresztül lehet rajta repülni, ami azért bénuska. Van potenciál a masszív ködös felszínben, ahova vakon kell leszállni valami értékért, pláne ha Pitch Black szörnyek lófrálnak a talajon, és hallani is ahogy közelednek.
igen,persze,láttam a vidit ami összefoglalta mit kaptunk. haladnak,de sztem akkor is lassan,és nagyon nagyon félek,hogy az emberek megunják a várakozást és elfogy a pénz...
sokszor irtam hogy ha a citizen sikerül,kész lesz és sikeres lesz,azzal mi gamerek csak nyerünk...viszont ha elbukik soha a büdös életben nem fog megpróbálkozni egy stúdió sem hasonló kaliberű részletességgel legalább 10 évig...és azzal a gamer a közösség nem lesz előrébb
viszont ha sikeres lesz,talán a konkurencia is elindul hasonló kaliberű játék készítése felé,és az egészséges versengéssel szintén mi járunk jól,mármint ha több hasonló game is a piacra kerül,lehet válogatni,és törekednia cégeknek hogy többet és jobban adjanak
ami ma AAA játékgyártás néven folyik,az katasztrófa kb ...talán a gta6 lenne amit látatlanban megvennék a megjelenés első hetében most,de hogy mást előrendeljek,vagy day 1 megvegyem,arra nem látok esélyt...a közösségi finanszirozást meg pláne nem...mondom hogy ebben is van egy alap csomagom,de még nem győztek meg hogy vegyek egy nagyobb hajót,eseleg többet
A 10 év eléggé megtévesztő amúgy. Nem azért húzódik ennyire a fejlesztés, mert ilyen sokáig tartott megcsinálni '12 óta azt amit most látsz hanem azért mert időközben változott a scope (CR bácsi csak nem bírt magával :D ) , ami a 3.0 formájában materializálódott és elég látványos változásokat hozott (prgogen planet tech ami leginkább látszott), és ehhez sok mindent kellett átírni, változtatni, és ebből még sok minden folyamatban van, . Pont ezért volt olyan nagy "lyuk" számunkra a 2.6 - 3.0 között amit csak "nagy aszály"-nak nevezett a közösség anno, ott látszólag nem történt semmi, valójában meg a 3.0-t tákolták ezerrel. Amióta az meg kijött azért haladnak, sokkal jobban mint előtte. Nem mondom, hogy elégedett vagyok ezzel a tempóval de látszik, hogy küzdenek mint malac a jégen és meg akarják csinálni azt amit kitaláltak. Ami most blocker az a már elégtelen szerver performanciából adódó issuek, leginkábba desync. Erre ott van a csőben a server meshing amit év végére datált legutóbb CR (nos jó lesz az jövő év elejének is :D). A másik meg a render, azt meg cserélik gen12-re vulkan apival megtámogatva. Ezekkel meglesznek elég látványos javulást és fejlődést érhetnek el végre
"és elfogy a pénz..." Nos, a '19es évet profittal zárták, nem is kevéssel, a '20as pénzügyi jelentés még nem jött ki de az rekord év volt, és idén se állunk rosszul. Szóval szerintem a pénz miatt nem kell még itt aggódni.
Ja a grafikai beállításoknál a Volumetric Cloud Graphics-ot tegyétek medium-ra, így lehet nyerni egy kis fps-t Orisonon. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2021.08.08. 07:56:46
Miután nem igazán létezik 2018 óta más Windows (max a Win 8.1 kiterjesztett támogatással 2023-ig, de azt meg ki használja - a statisztikák szerint senki).
Kilóra nekem már oké a játék, tehát ha most befejeznék a bolygók, bázisok, hajók gyártását, én ennyivel évekig el tudnék bíbelődni. De hogy ebbe belekezdjek, ahhoz kellenek más feltételek:
1. ne vesszen el a játékban megtermelt vagyon 2. stabil legyen a játék 3. npc legénység 4. küldetések legyenek, sok-sok küldike 5. hardverem legyen meg hozzá, alapvas, plusz megfelelő headtracker, joy-szett.
Ha ezek így összeálltak, akkor tökmindegy hány naprendszer és egyéb van még kész, nálam ez már bőven működik. Akkor elkezdek termelni, megveszem amit kell, és várom az időközben létrehozott új naprendszereket, és bennük a sok meglepetéscsodát, awww. :)
hehe tök jó kis időutazás,star citizen youtube csatornáján 6-8 -10 éves vidiket nyálazni :)
Nem azért nekem évek óta 10 van rajta, csak még kisebb játékok jönnek 7-re is, és ennek a játéknak a frissített gépigényét sehol nem látni mivel csak a honlapjukról lehet megvenni sehol másutt.
Egy időben azzal szórakoztam, hogy a féregjáratos videó alá odaraktam a Gravity soundtrackjét, az ugrást arra időzítve, mikor a zenében van az a jumpolós effekt (beállítottam most), és akkor úgy ment végig a féregjáraton, hogy szólt alatta ez a soundtrack, kurvajó. Ja és a carrackos jumpos videó ugyanez, és ott pontosan annyi ideig megy a carrack a féregjáratban, amíg ennek a soundtracknak értelme van. Közben elképzeltem, hogy majd milyen fasza videókat csinálok ebből, hehe.
Elvileg ez is csak egy bugként indult (nem tette lehetetlenné a futtatást csak játszhatatlanul lassú lett), de mivel ehhez röhejesen könnyű melléállítani az embereket (igazából a "ha nem vagy a legutolsó builden nem vagy ember" véleménynek külön harcos szektája alakult SC-től teljesen függetlenül), így könnyen tojhatnak bele. Azaz akár meg is javulhatna, de nem ölnek időt bele, így csendben ejtve lett minden Win10 előtt.
Szvsz a MS sem lesz hülye és kihasználja ezt a hozzáállást, azaz jövő ilyenkor már az ócska-elavult Win10 felhasználók lesznek a tajgetoszon a Win11 maszterrész pallosának árnyékában.
"viszont ha sikeres lesz,talán a konkurencia is elindul hasonló kaliberű játék készítése felé"
Paradox módon pont seggbe lövi a konkurenciát az SC. Nem azért mert jelenlegi állapotában a világ legjobb játéka, hanem mert Chris mindent is megígért, a fanok pedig mindennek is képzelik. Mindenki a maga legtökéletesebb játékát képzeli bele az elkészült SC-be, hogy végletekig túlhypeolt az borzasztó enyhe kifejezés a körülötte kialakult légkörre. Ezért is tud a "ha nem tetszik akkor nem neked készül a játék" a létező legnagyobb sértés lenni SC körökben. Mert mi az hogy nem neki készült mikor rávert már 2-3 ezer dollárt?
Azt a 2-3 ezret viszont nem 20 másik projektre adta. Az SC évi 60-80 milliós fenntartási költsége AAA körökben is óriási, az űrszimulátorok nem túl nagy piacát pedig durván lefölözi. Minden új projektnek azzal kell szembesülnie, hogy az SC nem jelenlegi, hanem megígért végső kvalitásaival mit tud kezdeni. Nyilván semmit, ezért nem egy újabb jó ötlet lesz meg kickstart-accesselve, hanem az SC kap még egy 10. hajóvásárlást.
Ami teljesen jó dolog, ha az SC egy ténylegesen megvalósult űr-Second Life lesz, ahogy sokan várják. Ha mégsem, hát, erre vannak ötletei /refunds-on a kiábrándult és megkeseredett 3000 dolláros űrcserkészeknek.
De hát nem lövi seggbe, a konkurencia csinálja a maga játékait, és szépen megélnek belőle. Ilyen szintű játékot azért nem csinál más, mert ehhez kell egy fanatikus visionary leader, aki képes óriási pénzeket összeszedni úgy, hogy nem szólnak bele a munkájába. Kell hozzá vagy 10 év fejlesztési idő, a megfelelő mennyiségű pénz, a megfelelő csapat, és egy őrült. Ilyen együttállás kis eséllyel lesz még a mi életünkben. Lehet, hogy soha nem jön össze még egy ilyen project. Stúdióknak persze van ennyi pénze, de nem lesz mellé Chris Robertsük, és nem fognak hitből belevágni egy ekkora fejlesztésbe, mert a profitért csinálják, és egy három éves fejlesztés az nekik bőven sok, 10 évet nem fognak finanszírozni. 1-2 renegát stúdió megy tovább, de így sem közelítik meg azt a vállalást, amit a Chris Robertsék csinálnak. Szóval ez lesz a mi generációnk nagy játéka, és még évtizedekig meg sem próbálnak majd hasonlót. Szerintem.
Új VGA, gondoltam letesztelem ezzel a "remek" játékkal a teljesítményváltozást. Másnaposan Area 18-ban tértem magamhoz. Néha-néha, olykor-olykor beakad a kép egy pillanatra. Elég zavaró. Amúgy az FPS most sokkal jobb volt, ezt leszámítva. A lift vezérlőpanelja vagy egy percig nem volt sehol. Aztán egyszer csak megjelent. De addig azt hittem, hogy nem tudok kimenni az épületből. Eltaláltam a kikötőbe, le is hívtam a hajóm. Felszállni még mindig nem tudtam vele. Valahogy ki kellene nyitni a hangárt, de erre nincs lehetőség ezen a hajón. Ez az egyszerű dolog még mindig nincs megoldva. Úgyhogy inkább hagyom, hogy a fanok had pörögjenek csak tovább Chrisszen. Én meg játszom olyannal, amivel lehet is.
Ki kellene nyitni a hangárt? Milyen hajód van, hogy nem tudsz rádión felszállási engedélyt kérni?
Avenger. Korábban a Freelancer-t lehetett egy darabig ingyen használni. Azzal fel tudtam szállni, de ott is át kellett ülnöm a másodpilóta székébe a rádióhoz, aztán vissza a pilótaülésbe felszállni. Valaki akkor mintha azt írta volna, hogy miért nem kértem a ruhán keresztül felszállási engedélyt, de ott most sem találtam semmit. A billentyűzet kiosztást is átnéztem, hátha van rá valami gomb, de semmi.
user error. ilyenkor kell felnéni youtubera és megnézni hogy kell. ha magadtól nem sikerül. egyszer megnézed és onnantól vágod,leszállás ugyanígy. youtubeon szinte nulla angollal is lehet keresni. beirod a játék nevét,a how to utánna és take off or leave hangar,vagy szimplán tutorial szót használd
a lift panel nem megjelenés nekem is játszott,mert elkövettem azt hogy hhdre raktam. aztán haladván a korral vettem egy ssd,és megszűnt,még a réginek és lassúnak számító gépemen is. de sztem év végére meglepem magam egy új géppel...ki akartam várni mire ez megjelenik,és célzottan erre feljelsztek hogy tökéletesen fusson,de már türelmetlen vagyok,és ideje is a váltásnak új verzióval még nem toltam,de lassan ránézek,nekem keves volt az fps még igy is,de azért el lehetett repkedni,csak area 18 meg lorvilleba akkor mentem ha nagyon muszáj volt :D Utoljára szerkesztette: Caliph, 2021.08.29. 19:52:36
Köszi! Azért egyszer majd csak belekerül a játékba is a tutorial, ahogy annak lennie kell. SSD nem gond. Korábban gyengébb gépen nem volt ilyen gond. Bár lehet, hogy akkor nem a hajóhoz siettem, hanem nézelődtem a lakosztályomban, meg körbenéztem az emeleten is, így volt ideje betölteni.