Fura, hogy semmi nyoma sincs az SG-n. BoxLive-ra jött ki nemrég, és most a PC-s verzió is itt van. Lopakodós-hátbaszúrós-gondolkodós, 2D-ben, a Shank alkotóitól. Kiváló kritikákkal. Steamen megvehetõ. Én megtettem, és hát tényleg beszippant rendesen. Ehun:
Sokáig még steamen sem volt fent! Tegnap jelent meg és tegnap került fel a játékadatlapja is! Szerintem ezért lehet a viszonylagos csönd!
Lenyomtam tutorialt és az elsõ missiont, hát ez a játék valami fantasztikus jó. Grafika nagyon bejön, nehézség is teljesen oké. Ha észrevesznek gyakorlatilag lehetetlen túlélni, ha nincs közelben valami búvóhely. Épp ezért legtöbbször nem is ölök meg senkit, csak sunnyogok a sötétben. Irányítással nincs gond szerintem, billentyû+egér kombó is szuperül mûködik, bár néha azért bénázok mikor pókemberesdit játszok a falon.
Igen, a full frontal közelharc az tényleg egyenlõ a halállal, de nagyon jól lehet trükközni az õrökkel. Tetszik, hogy eddig nemigen találkoztam a stealth játékokra jellemzõ "na akkor most öt percet várunk az árnyékban a megfelelõ pillanatra" dologgal - lásd Splinter Cell, vagy Thief.
Az is nagyon pozitív, hogy a játék nem ejnye-bejnyézik. Ha szellemként suhansz végig, az is jó, de ha vérfürdõt rendezel, azzal sincs gond, a játék mindenért jutalmaz, ahogy a kritikában is mondják alant.
Billentyûzettel tökéletes, a kontrollert elõ sem vettem. Kicsit szokni kell az irányítást, de nem azért, mert el lett szúrva, hanem mert a játékra van szabva. Szóval nem úgy mûködik, mintha a Prince of Persiát tolnád. Teljesen funkcionális, az elsõ zavar után tök természetes.
Ja, és még valami. Ha meghalsz, akkor nem basz vissza 2 km-re, hanem nagyon közel kezdesz, kvázi az utolsó kritikus ponton. Ezért a kudarc nem frusztrációt szül, hanem gondolkodást, hogy hol is rontottad el a dolgot. A játékmenet folyamatosnak tûnik a halálozások ellenére.
Ha bal klikkelek roviden az oles inditasahoz egy pillanatra felvillant egy iranyt (bal vagy jobb) meg tamadas gomb ikonjat ("x"). Hiaba nyomom ezeket sorrendben vagy egyszerre, az eredmeny ugyanaz: imperfect kill.
Ha hosszan nyomom a bal klikkelt az oleshez, akkor belassul az ido es tobb ido van reagalni, de ekkor is hiaba nyomom sorrendben, vagy egyszerre a kert gombokat, imperfect kill.
Mert a növény amibõl a tintát készítették a tetováláshoz mérgezõ, és hiába kap az illetõ szuperninja képességeket, elõbb-utóbb megõrül. Ezért Azai seppukura kötelezett minden ninját aki megkapta a mark-ot. Egyrészt mert félt attól, hogy ha valamelyik életben marad az végül veszélybe sodorja a klánt (ugye ez történt velünk is), másrészt meg ez egy sokkal méltóbb halál (teljesítette a küldetését és hõsként meghal), mintha mondjuk kivégeznék árulásért.
Végeztem vele én is. Hát ez valami isten volt :) A spliter cell 1-2 óta nem élveztem ennyire lopakodós játékot :D
a rövid hsz. az oka :) úgy értettem, h X360-on az achi-kat hang jelzi és utána lehet velük 70-kedni a játéklistából, h így-meg-úgy, ez-meg-az ki van maxolva :DD PC-n ez, ugye marhára nincs így ;)
Én még csak most kóstoltam bele a játékba.A lopakodós játékok megszállottja és rajongója vagyok,jöhet az minden formában.Ez a játék vmi gigabrutál lett.A szori érdekes,a lehetõségek és a fegyverek pedig lenyûgözõek.A játékban mindent pozitívumnak veszek:graf,hangok stb..... Ami nekem egy picit szívfájdalmam,hogy kevés a kivégzés animáció és lehetett volna azért mondjuk csonkolni vagy durvulni révén ezt is a Shank készítõi csinálták.
nekem is tetszett a játék viszont azt nem vágom hogyan lehet feloldani az összes stílust mert végeztem a játékkal de csak az elsõ 3 van feloldva.
Aki akar Ranglista pontszám-harcolgatni, az nyugodtan vegyen fel barátnak. :)
Akit érdekel, privátban írjon rám, mert nem teszem kedvencek közé a topikot!
Ha úgy csinálok végig egy pályát hogy nem ölök meg senkit, azért hány pontot kapok?