Sziasztok! Mi lehet az oka, hogy miután legyőztem a Fume Kinght-ot, nem kapom meg a lelkét? Ez valami bug, vagy valamit nem tudok? pedig az azzal szerezhető kardra vágytam
A második is jópofa, a harmadik meg a személyes kedvencem volt az opcionális boss-t leszámítva.
én borzasztó hülyeségnek tartottam azt hogy ömlöttek a mobok ivory king előtt mindig:) szerencsére nem kellett sokszor neki futnom de akkor is .én nekem nem tetszett
A 2. rész 3. DLC-jének nálam itt volt a vége, ekkor már rég túl voltam az Ivory King-en. Igazából nincs a DLC-nek vége, hiszen bármikor ténykedhetsz benne, ha már unlockoltad.
Na de ki mondta, hogy az Ivory King k. jó boss fight volt? Én biztos nem... de azt sem mondanám, hogy szar volt, mert ötletes volt. Ha valaki kapkodott, mehetett oda kínlódni egyedül. Ha meg szeretett felfedezni, "questelni" máris lett segítsége, akikkel könnyebb volt az egész.
Ezerszer ötletesebb volt, mint a DaS 3 Irithyll-je, vagy Gundyr-ja.
Még annyit arról a boss harcról, hogy nem a boss harc annyira a gáz, hanem az odavezető út. Egy boss próba az cirka 15-20 perc! Elmebaj. Utoljára szerkesztette: Tinman, 2017.06.23. 12:45:42
ha már annyira utálsz sok dolgot a ds3ban.most komolyan nem undorodtál a 2 rész harmadik dlc végétől?:) neked az kurva jó boss fight volt? Utoljára szerkesztette: Myselor, 2017.06.23. 10:47:44
Asszem kénytelen leszek valami guidet fellapozni, mert nem tudom most merre kéne mennem. Voltam mindenhol szerintem, beszéltem a nagy sárkánnyal, bementem a ahárom fába a lelkekért. Utsó bosst is megöltem, illetve csak a párt. Ajtót nem tudom még hol kéne nyitni, egy volt a kastélyban (ami a végéhez vezet) meg egy az erdős részen, a láthatatlanos mellett.
Na most kicsit összezavarodtam. Megszereztem a gyűrűt (fickó nem akart betámadni, már nem emlékszem mivel tudom triggerelni.) Elmentem ajtón át Drangleic kastélyból, megöltem a két bosst a végén... de én emlékszem, hogy volt még ott valami curses boss és a végén a trónterembe sem tudtam menni, biztos kihagytam valamit. Na mindegy, most elvileg ki tudok nyitni ajtókat, meg majd valahogy belefutok a DLCkbe is GONDOLOM...
1. Időhúzás. Több időt töltesz a játékban, így több a gametime jön ki a végén. A DaS 3 amúgy is rövidke. 2. Egyszerűbbé akarták tenni a pályák felépítését, hogy a lelkes próbálkozóknak se menjen el a kedve a bolyongástól.
Tudjátok hány lelkes kezdő indult el anno a temető irányába? Újra és újra. És kijelentették, hogy a Dark Souls szar. Annyi eszük nem volt, hogy "légy víz" és a legkisebb ellenállás irányába mozogj... na pontosan ezért lett egyszerűbb lvl design.
Mielőtt bementem a Smelter Demonhoz, felraktam a fegyómra tűzsebzést. Néha nagyon nem vagyok okos ember :D
Én is így látom. Annyit még hozzátennék, hogy most a DS2 pályaterve is tetszik. Majulából 5 felé is majd kell menni. Lehet, hogy annyira nem kapcsolódnak össze a zónák, de akkor is sokkal jobb, mint DS3.
Valahogy úgy érzem, hogy azok a kulcsemberek, akik a DaS 1, DeS -t készítették már nincsenek ott. És most nem mondjuk egy grafikusra gondolok, hanem olyan valaki(kre), aki(k) eltűnt(ek), vagy elnyomták ő(ke)t.
Hol van a zseniális pálya design? Pl. a DaS egy központi helyszínéről 6-7 irányba lehetett elindulni...6-7!, olyannyira volt átgondolt és profi, hogy a warp -ra valahol a játék közepe felé volt csak szükség! Most meg van a partvis egyenes pálya irány!
Miért cseréltek le jól működő megoldásokat? Pl. a tábortüzek funkciói, helyette 100000X kell utazgatni.
és még lehetne sorolni a rengeteg hibát. Utoljára szerkesztette: Kandurex, 2017.06.21. 11:19:55
Teljesen egyetértek veled.A gyors harcrendszer nekem sem tetszett, sokszor lereagálni se tudtam egykét bossfightot annyira unfair volt. A pályatervezés hulladék,totál csőjáték lett az egész játék. Az előző részekből ujra elővett cuccok, nekem inkább nosztalgikus hatást kelltettek,főleg mikor eljutottam Anor Londoba :) Az első rész hangulatát sajnos egyik rész sem tudta felülmúlni egy pillanatra se.
Elsőre megöltem az óriáspatkányt, pedig még be is toxicoltak :D
Ha toltad a DeS-t és a DaS-t (már pedig miért ne toltad volna), akkor elég keményen visszaköszön a 2 részből összelopkodott tartalom, nyakonöntve erős Bloodborne hatással. Számomra sok benne az önismétlés, ahelyett, hogy jóval több új ötlet lenne benne. Van benne. Nem is vitás, de sokkal több a recycled elem még akkor is, ha át van néha dolgozva, nehogy lázadjon a földműves.
Aztán ott volt poise probléma, amivel sokáig nem törődtek, majd kb. a 8. patchben javítgatták. A Bloodborne hatás miatt rángatós kaszaborgia lett a korábbi taktikusabb harcokból. Nekem nem egyszer a Devil May Cry és a Bayonetta ugrott be a gameplay-ről, ami számomra rossz ómeg egy souls játékban. A Soulsoknak teljesen egyedi harcrendszere volt, amit a BB ugye újragondolt. Alá is írom, ott a távolsági fegyverek jóval dominánsabb jelenléte, valamint a classic pajzsos harcmodor hiánya miatt jól is működött. DE! De a DaS 3 az Souls gyermeknek kellene, hogy legyen és nem szabadott volna, hogy a BB irányba elvigyék.
Aztán egyszerűen rövidebb játék lett a DaS 3. Elhihetitek, hogy nálamnál lassabb, felfedezősebb tempóban ELSŐRE souls játékkal senki nem játszik. 100 óra alsó hangon az előző részek. Persze csak elsőre. Direkt nem siettem egyikben sem, ahogy a 3. részben sem és így is 55 óra alatt elértem a végjátékig. (Akkor még nem voltak DLC-k hozzá.)
Amikor végigjátszottam ürességet éreztem. Az a játék nekem akkor szinte semmit nem adott.
És ez baj. Számomra ez -egy Souls játéknál- a lehető legrosszabb ami történhet. Nekem a 3. részben nem igazán voltak epic csatáim, nagyon hamar rájöttem mindegyik boss gyengéjére és természetesen mágia nélkül ki is használtam azt. Néha teljesen mezei mobok nagyobb problémát okoztak, mint 1-1 boss. Tehát nem! Nem én vagyok pro, hiszen alap mobok gyakrabban vicceltek meg, mint a bossok és ez nincs jól.
A DeS-ban megismert Second Chance itt Tears of Denial néven fut, ez volt az egyetlen varázslat amit használtam, de ezt is csak azért, mert felfedező és kalandozó módban játszottam a játékkal, hosszasan elidőzve, sokat backtrackelve, így az ismeretlenbe lépdelve néha jó volt egy második esély, de ha ezt nem használom, akkor se nagyon másabb az egész, max picit többször kell a tábortűztől kezdenem.
Apropó tábortűz... nem is számoltam már a végén, hányszor lett szerencsétlen Firelink újra és újra felhasználva, ahogy Anor Londo is. A fegyverek, varázslatok bőven 95%-a recycled! Ez nyilván magyarázható azzal, hogy de hát ilyen a lore, de azért többet vártam volna, mert van újdonság, csak annyi, hogy az 1 db. apró DLC-re lenne elég.
Nagyon meglepett, hogy eddig az összes Souls részben volt healing item, itt egyetlen egy db-ot találtam csak egy nagyon ritka cuccból, de se grass, se pedig lifegem sem volt sehol. Nem értem ezt miért kellett kivenni, ezzel csak a magamfajta felfedezők dolgát nehezítették meg, mert adott részen, ha nem tudod hol a tábortűz, akkor inkább visszateleportálsz estust tölteni és nem kockáztatsz, majd mész újra. Ez csak időhúzás semmi egyéb. Ettől számomra nem nehezebb, hanem hosszabb lett a játék... és így is 55 óra volt csak.
Nem értem azt sem, hogy az engem betámadó fantomok milyen ötlettől vezérelve lettek úgy megalkotva, hogy estust vedeljenek. Ez eddig egy souls-ban se volt így. Így aztán mocskosul hosszú és rohadtul unalmas csaták vették kezdetét, ahol az ellenfelem baj esetén pont olyan gyorsan húz el potizni, mint én. Ez azért nem fair gyerekek, mert Ő INVADEL be engem és nem én őt. Ő van az én világomban és nem én az övében. Ő a betolakodó. Teljesen felesleges ezzel elhúzni a csatákat... harc, poti, harc, poti, amíg valaki nem hibázik egy nagyot.
Igen, a graf az szép, a hangulat sem rossz, de valahogy az RPG elemek száma még inkább lecsökkent, sok beszélgetősdi nem nagyon akad benne, holott nem gondoltam volna, hogy a korábbi részek minimál RPG részeit még lejjebb lehet vinni. Lehet.
Beteg, ahogy a fejlesztések is zajlanak. Konkrétan több twinklingem volt a játék első felében, mint normál shard vagy ne adja ég chunk. Aztán mikor ömlik a shard, de tonnaszám, akkor meg chunk nincs sehol sem, de annyira nincs, hogy már rég felfejlesztetted 2 másik fegyód, meg a páncélod és be vagy ragadva, mert chunk az nincs. Aztán persze jóval később majd az is lesz, lehet farmolni is. Ellenben rengeteg varázslatot össze lehet szedni nagyon hamar és NPC-ket is az újabbakért. Ez persze melee karival hótmindegy' mert jól meg lettek emelve a varázslatok árai, így ha melee-vel jót akarsz, akkor inkább nem nagyon mész el olyan irányba, mert lelkeket inkább a melee karinál elengedhetetlen paraméterekre kell költeni.
A pályatervezésről inkább szót sem ejtek... gyatra.
Azt sem értem, hogy a poise miért lett így elcseszve indulóban. Honnan az ötlet? Korábbi részekben tök jól működött, itt el kellett szabni. Persze a DLC javított rajta, de kellett cirka 3/4 év, mire végre lépett a From. Lehettem a legkönnyebb cuccban, akkor is az ellenfelek 99%-a gyorsabb volt, mint én és természetesen ő rohadt könnyen megakasztja a támadásaim nagy részét, de viszont ez már jóval kevésbé volt így. Nagy poise mellett se volt jobb a helyzet. Tehát mi maradt? Az állandó evade alá BB mód. Az ember ujja elkopik a sok vetődésbe és gurulásba. Gurul, gurul, gurul, üt. Gurul, gurul, gurul, üt. És ez megy szinte végig, néha backstabelhetsz is, vagy oszthatod a riposte-ot. Aztán amikor elunod lenyilazol mindenkit a gecibe. Lol. A felgyorsult harc miatt pedig már nem igazán van idő gondolkodni, inkább amolyan akció-reakció játék lett a egész, ami persze most is tanulható, csak sok ész nem kell hozzá, inkább reflexek.
Nekem a DaS 3 iránya nem tetszik. Ezerszer inkább tolnám újra a DeS, DaS, DaS 2 triót, mint ezt az idegrángásos, combo-fétises akciójátékot. Utoljára szerkesztette: Tinman, 2017.06.20. 19:34:25
Katasztrófa a DaS3 pályatervezése, leszámítva az első helyszínt, a többi kb. egy partvis bonyolultságával vetekszik. Ugyanezzel a problémával küzd a BB is.
Nehéz ügy, mert nálam a DaS 1 és a DeS is rettenetesen betalált, de jó... jogos, tényleg a DaS 1-et tartom én is a legjobbnak a From cuccai között.
A DaS 2-t részemről csak azért tolom a DaS 3 elé, mert a classic vonalat képviselte, az nekem egyszerűen szimpatikusabb. Gyakran éreztem azt, hogy keresnem kell 1-1 ellenféllel szemben az optimális megoldást és ez a keresési folyamat az, amit én nem igazán leltem meg a DaS 3-ban. Vitán felül áll, hogy a DaS 3 a legszebb, de ez nekem kevés.
A Bloodborne technikai gondjain, meg annyira felhúztam magam, hogy 2 hétre banoltam magam a fórumról, mert ha kiírom magamból azt amit gondolok, akkor megtette volna más... örökre. Nagyon röviden: nem éppen elhanyagolható frame pacing problémák, felfoghatatlanul igénytelen kromatikus aberáció, élsimítás szinte teljes hiánya, rémesen lassú betöltési idők stock HDD-vel és persze 30 frém egy fast paced action kaszab játékban. Nyilván majd összeszedem magam, visszanyelem a hányásom és letolom, de az nem most lesz.
Kifejtenétek mi a bajotok a 3. résszel?Tényleg csak pusztán kiváncsiságból kérdezem. Számomra a DaS2 volt a leggyengébb,talán a 0 hangulat és a szar pályatervezés miatt nemtom.
Nálam most így néz ki a sorrend:
DaS1 > DeS > Bloodborne = DaS 2 > DaS3
Szóval, lassan, de biztosan tart oda a From ahonnan jött, a sötétbe...hogy stílusos legyek. Utoljára szerkesztette: Kandurex, 2017.06.20. 14:12:58
Fúú... majdnem ragequiteltem a pókos résznél. Fóbiám van tőlük, és 4k felbontásban még félelmetesebb. Eddig mindegyik boss elsőre lement, kivéve a pók, ami csak másodikra.
Rohadt gorgók bmeg mindenhol járhattak, állandóan belefutok a szobraikba. A madár börtönét nem tudtam kinyitni kulcs híján. Ha jól emlékszem, akkor felette van egy chestben, nem? Csak hát egy szobor áll előtte.
A travel képernyőn miért van valamelyik képnek narancs kerete? Mit jelent?
Alternatív megoldásként veszel vagy 100 nyílvesszőt, és a híd másik oldaláról 5 perc alatt kilövöd...
DS2 DLC boss-oknál nem is maga a boss a kegyetlen sokszor, hanem az út amíg oda eljutsz. A "Frigid Outskirts" elektromos lovai a mindent eltakaró hóviharral asszem életem végéig kísérteni fognak.
Egyszer már irtam asszem, és most is tartom, a 2. részben azzal hogy az ellenfelek 12 vagy 15 megölés után végleg eltűnnek, sutba is dobták a pályatervezést. Behánytak millió ellenfelet ahova értek, majd elfogy a parasztnak előbb utóbb felkiáltással...
hát ez ilyen:) undorító és gyerekes megoldás.gyorsan alá kell futni miután kiirtottál mindenkit előtte.aztán levágod nem nehéz csak hogy addig midnenkit meg kell ölni
Mi a fax? Mentem volna Ornstein felé, erre a platformon egy kibaszott nagy sárkány, aki egyből fúj, ahogy kidugom fejem. WTF?
Foggalmam sincs milyen platformról van szó, de majd meglátom gondolom :D
Amúgy meztelen karaktert kezdtem és eddig mindenhol megöltem, még a legeslegelső jelenésnél is. Csodálkoztam is, hogy nem volt ott, ahol alapból bossfight lenne vele.
igaz 2x volt :D amúgy ha először megölted a tetőn akkor később nem jött a forestben ott a másik részen.és szerintem nincs gond a das 3al sokkal jobb mint a 2rész.a bloodborne meg egy más dolog megint.
Az alapjátékban sem 1x volt... Smeltert kinyírtad, mikor legközelebb a "termében" jártál, már kaptad is az arcodba újra Pursuert. Ergo az alapjátékban 2x volt.
De ha nagyon szigorúan nézzük, akkor él a 3 db. encounter is, hiszen Forest-ben találkozhatsz vele a létrán felmenve, majd ha (a "ha" szót ismét kiemelném, hogy mindenkinek átmenjen a jelentése) ott nem sikerül levágnod, akkor lehet vele a tetőn birkózni.
Ha még szigorúbban nézzük, akkor meg azt mondom, hogy az alapjátékban az NG+-os duplával együtt 5x találkozhattál vele.
A lényeg az, hogy még a leglájtosabb megoldásban is 2x találkozol vele az alapjátékban. Persze aki csak végigrohan rajta, az még a Smeltert is kihagyhatja...
Nekem amúgy rohadtul hiányzik a classic Souls... a DaS 3 nekem nettó csalódás volt, DLC-ket megvettem, de el se indítottam még őket. Bloodborne meg egy technológiai rémálom, egy köpedelem. Csessze meg magát a From ott fent a tetőn -.- Utoljára szerkesztette: Tinman, 2017.06.18. 12:55:08
Nem feltétlenül ver el, meg lehet ölni az első alkalommal is, csak ügyesnek kell lenni. Persze ha az ember legelőször találkozik vele, azt se tudja hogy köpjön vagy nyeljen, de a lényeg hogy pár próbálkozás után nagyon könnyen kitanulhatóak a támadásai.
Ez a Pursuer hányszor van benne játékban? BASZKI, MINDENHOL OTT VAN! Most vagyok a Last Bastille-nál vagy hol, az éjszakai pályán.
Wow, nekem nem egyszer volt, hogy legyőztem egy boss-t és még épp meghaltam, persze ilyenkor nem adja meg a győzelmet. Olyan még nem volt, hogy ténylegesen 1HP-m maradjon. :D
felesleges költeni majd találsz jó kis pajzsokat ha mégis szeretnél használni:) amúgy ha jól tudom az első kovácsnál majulában is lesz nála olyan fegyver.de ebben nemvagyok biztos
Köszi, csak mert akkor nem költök drága pajzsokra, majd később választok. Talán. Esetleg fejből valaki hogy mikor hol juthatok hozzá még egy scimitarhoz? Kezdésnek kaptam és tetszik a mozgása, jó lenne kettővel menni.
persze hogy van értelme.sokan azthiszik hogy könyebb vele a játék de ez nem igazán van így.általában 1 max2 ütést tudsz felfogni vele de akkor már elgurulni a következő ütés elől nincs stamina.szóval azt tuti megszívod és az időzítés se mindegy.én végigjátszottam pajzsal és anélkül is nem nehezebb egyik sem.nyugodtan menj anélkül ha nem esik kezedre:)
Hali, itt van értelme pajzs nélkül menni? Előtte csak a Bloodborne t toltam és hát nem igazán áll kézre a védekezés
Üdv! Hogy lehetséges, hogy az elemi ellenállásom nem változik? Hiába veszek fel elemei ellenállás növelő gyűrűt, vagy felszerelést a tűz ellenállásom 30 marad. Sőt a villám, mágikus, stb, ellenállásom is.
elkezdtem az egyik DLC-t, asszem a Crown of the Old Iron King. A Brume Tower-ben, ahol ilyen tüzes lényeket kell megsemmisiteni tán, valami kohós kardal. Már csak elvielg egy lény van hátra, de ilyen pince szerüségben van (szórja rám az átkot keményen), de már nincs ilyne kohós kardom. hol tudok szerezni? csomó helyen jártam már, de nem találok már sehol. Fent van ilyen szamuráj szerüség fej nélkül, de nem csinál semmit. Illetve ilyen barlan rendszer van még, tele olyan helyekkel ahova fel se tudok menni de az ellenség lő onnan rám, van itt egy boss, de kb ki nyírhatatlan, pedig két npc-vl is neki estem _:S
Nincs rá varázslat,majd találsz még Fragran-et és ha akarod feloldod róluk az átkot.
újabb el akadás, valami völgybe vagyok egy nagy ködös terület után, ahol csak úgy szúrják a köcsögök az átkot, és tele van emiatt lezárt területekkel a játék, ahol kővé dermedt NPC-k vannak. De ezt a Fragrant Branch of Yore már meg vettem mindkét kereskedőtől akitől meg lehetett, és nincs több. Van esetleg valami varázslat amivel feltörhető ez az átok? bár nem vagyok varázsló de hajlandó vagyok megtanulni, csak meg tudjam nekik törni az átkot :D
Nem mindig látjátok egymást. Csak hangulati elem, nincs különösebb célja. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2017.03.18. 22:37:05
igen? az király :D bár hiába integetek ha egyet meglátok, hamar eltünnek :(
ÉS online játéknál a fehér "szellemek" mik? Nem azok amik a vér felett vannak és megnézhetőek a haláluk, hanem amik random meg jelennek pár másodperc erejéig. Azok online játékosok, élőben? VAgy csak nemrég mentek ott? :D
A 2. részben minden halál után vesztesz egy kicsit a maximum életerődből, 50%-ig. Ha elhasználsz egy "Human Effigy"-t akkor az újra felviszi 100%-ra, és újra kezdődik a folyamat. Illetve lehet találni egy gyűrűt ami ezt a büntetést 75%-ra csökkenti, az majd nagyon jó "barátod" lesz.
üdv. most kezdtem el nem rég a második részt, és az a gondom, hogy az óriások földjén ( vagy mi a pontos neve nemtudom :D), eléggé le csökkent az életerőm. az elején sokkal több életem volt, most meg csak félig megyek, hiába ülök le bon fire-höz, nem gyógyít meg és csak félig megy a csík. elvileg nem vagyok még megátkozva, vagy meg lennék? nem találkoztam senki olyannal.
Csak szólok, hogy a szellemi tulajdon engedély nélküli és jelöletlen eltulajdonítása sérti a világ összes szabályzatát.