Jól nyomja, gratulálunk neki, hogy ilyen cégnél dolgozik. anno skyrim idején wedge magyarázta mire kell figyelni a grafika szintjének értékeléséhez. Jól megjegyeztem mert emlékszem nagyon tetszett de közelről látszott tényleg csak ügyesek voltak a srácok mert kis felbontással is jól dolgoztak. Ez viszont durva lesz. Vagy elmegy vagy nem a gépemen :) Utoljára szerkesztette: Although, 2015.03.07. 18:32:36
Ha az Assasin Creed Black Flag -os látványt hozza az nekem már untig elég. Az gyönyörűen futott a 4 -éves PC-men is. Tudom hogy ehhez most fejleszteni kell ,de ha a graf legalább olyan szintű és zökkenőmentes lesz az nekem elég.
ott valami más is lehet a gond,mert most tolom 4890-es kártyával custom magason,kilőve a vsyncet,elmosódást,meg árnyékokat közepesre,igaz csak 1650*1050-en
"A játékot azért mutatták be GRID-en, mert jelen formájában még nem támogatja az AFR-t, és egy GTX 980 kevés a maximális grafikához. A GRID-en ez nem probléma, így meg tudták mutatni az ultra minőséget. A CDPRED már korábban is mondta, hogy az ajánlott gépigény 1080p-re, 30 fps-re és high beállításra vonatkozik. A maximum grafikához és a 60 fps-hez két-három erős kell majd.
A HairWorks minősége a GPU-s szőrszimulációs technikák közül a legrosszabb (nincs AAA, önárnyék és megfelelő OIT). Már csak a szőrre és a lő farkára van korlátozva. A haj másik rendszert kapott, egy jobb minőségűt."
hát ja,nagyon jó játékot csinálnak a srácok,de optimizálni nemtudtak xd nyáron játszottam végig a 2 részt és hát lowon beszaggatott néha :D pedig midnen új játék közepes beállítással megy a gépemen.bár nekem ez a minőség is megfelelne,nem is álmodok róla hogy menni fog :D ehhez a játékhoz konzol kell :D
A bemutatókon a színpadon nem fognak neked billel bohóckodni és mivel a Shield Tablethez meg az új Set Top boxukhoz kontroller is jár , ezért nyilvánvaló hogy azzal tolták. Utoljára szerkesztette: hunbalee, 2015.03.04. 15:55:19
"A CD Projekt RED a jövő hétvégén kinn lesz a bostoni PAX Easten is, ahol bemutatja a szerepjáték legfrissebb buildjét is. A srácok március 7-én előadást tartanak a next-gen nyitott világú játékok fejlesztéséről is. "
Jó,ez a 900p meg 1080p közti különbség semmi.Valamit látnak közte,én sose vettem észre.Viszont megint a 30fps-el elmehetnek a sunyiba ők is.. A cikkben említett PC konfiguráció lesz a 60fps?
A mostani interjúk alatt nagyon azt mondogatták, hogy teljesen nyílt világú lesz ("amit látsz oda el is mehetsz"), bár az egész értelmezés kérdése. Azt senki sem kérdeztem meg, hogy lesz e töltőképernyő. De ha minden igaz lesz kötetlen hajókázás, szóval ki tudja... Majd májusban kiderül minden. :)
Amennyire tudom a Witcher 3 is régiós open world lesz mivel a CD projekt a Biohoz hasonlóan a sztorit és a karaktereket helyezi előtérbe a cselekmény helyett ami a Beth fő profilja. Legfeljebb nagy eséllyel sokkal jobban megvalósítják mindezt mint amire a Bio képes volt. Ilyen az élet egyik cég lefelé halad amikor a másik még felfelé.
"Ezáltal megtudtuk, hogy a játék PC-n lesz a legszebb - megfelelő hardverek mellett -, ezt követően pedig PS4-en várja a játékosokat a legjobb felbontás, így 1080p-re számíthatnak, azonban csak 30fps mellett.
A legrosszabb teljesítményt Xbox One-on nyújtja majd a játék, ahol a 30fps mellé csak 900p-s felbontás társul, és a beszámoló alapján a textúrák is mosottabbak lesznek, mint PS4-en, de a CD Projekt RED beszámolója szerint mindent elkövetnek majd azért, hogy ez megváltozzon a megjelenésig."
Én nem hasonlítanék össze a 2014-es játékot egy 2011-essel technológia oldalról. A maga idejében - amennyire visszaemlékszem - a Skyrim sokkal nagyobb durranás volt, mint most a DA:I.
Azt meg, hogy a marketingesek mindenre találnak valami jó kifejezést és a népek ezt meg is kajáljak, azt eddig is tudtuk.:) Egyébként az egész világ pont ezért tart ott ahol tart, de ez már más téma.
A Witcher3-ban a videók alapján minden benne lesz aminek benne kell lenni egy jó játékban. És ez bizonyítja, hogy igenis lehet jó játékot csinálni.
Régiós open worldnek hívják. És nem kevés pályából áll. És a térkép lehetőséget ad a további bővítésre. Egyébként így is hirdették meg. Ráadásul a texture felbontás minimum a 2x-se a skyrim eredetinek. A modokat most ne számoljuk. az a Beth zseniális üzletpolitikáját dicséri, sajna az EA a cipőjüket nem pucolhatja ezen a téren. És mégis az EA a legnagyobb. Utoljára szerkesztette: Although, 2015.01.28. 08:30:09
Teljesen egyetértek. Én se érettem miért "openworld-özik" a DA:I-t. Ott hatalmas, szabad sorrendben betölthető pályák voltak. Nálam az openworld definiciója: a teljes külső játéktér töltőképernyő nélkül végigjárható, az eltérő földrajzi viszonyokkal rendelkező területek szerves egységet képeznek, folyamatosan változó napszakokkal és adott esetben dinamikusan változó időjárási viszonyok közepette. Ebből kb semmi nem volt igaz a DA:I-ra. De megnézhetjük a Skyrim, Fallout,Gothic, Oblivion, akár GTA, stb. játékokat ezen definíció tükrében.
Ez durva lesz, nagyon beleköpnek akkor a tendenciába. Meglep nagyon, van valaki aki ennyire leszarná a tendenciát és a kisebb bevételt hozó, pc-t nem lenézet második vonalnak nézné?
Ez durva, a két konzolos cég agyba-főbe fogja őket baszogatni. ami azért is meglepi mert a witcher 2 után voltak hírek ők is konzolos cég lesznek. Többek között a kalózkodás miatt. Utoljára szerkesztette: Although, 2015.01.27. 20:57:03
Magas grafikai beálításokkal futatott pc verzió öszehasonlítása a konzolossal: - better anti-aliasing - sharper textures - more saturated colors - more and better shaders and effects - double the amount of visibility of detailled objects (!!!) - framerate way above 30 FPS possible
A mellékküldetéses dolog csak akkor unalmas, ha szarok a melléküldetések (Thank you, Cpt. Obvious!). De tényleg, egy-két gyűjtsek ezt, gyűjtsek azt még elmegy, de ha általában fantáziátlanok a mellékküldetések, az a baj. Emlékeim szerint pl. Witcher 1 melléküldetései valahogy mintha szervesen beletartoztak volna a főszálba (sokszor nem is tudtam, most melyik csak egy mellékküldetés), és pl. a gyűjtögetősök miatt sem kellett kifejezetten mászkálni és lecsapni ezt-azt, hanem csak úgy menet közben "megoldódtak". Utoljára szerkesztette: koschwarz, 2015.01.27. 13:35:11
Én már skyrim-ben is úgy oldottam meg az open world mizériát, hogy addig mentem a mellék küldetésekre, amíg el nem kezdtem unni, aztán végigcsináltam a főküldetést. Inkább attól lehet félni, hogy a sok mellék küldetés miatt nem lesz megfelelően kidolgozott fő szál, de szerintem a sword of destiny trailer képeiből kiderül, hogy nagyon kicsit az esély erre. DAI-nál már most ezerszer jobb, többek közt azért mert itt legalább lesznek hosszú hajú nők
Én ettől nem félek. Ez inkább skyrim, mint dai. A dai egy offline mmo, nem egy sanbox, hanem sok különálló area, ahol lehet grindolni meg csinálni a fedex és a gyűjts x-et y-ból küldetéseket. Itt lesz egy rakat település, npc-k, akik csinálják a saját dolgukat, mindez egy nagy skyrim-szerű területen.
Valami van, ami feltűnt nekem, nem vagyok szakértő, de mintha nem 20GB-nyi különbség lenen a DA:I-hez képest, ami szintén duplája volt a skyrimnek pl. Mintha jóval több lenne a tartalmi video amivel gyanítom a Bionak spórolni kellett. De ez csak egy saját észrevétel. Mintha ez a banda nagyon durva tömörítést használna. És persze nem spórolnak az anyaggal. Persze mondhatjuk ez csak a videoikban van így de nem hiszem ez a banda eddig nagyon betartotta amit igért. Utoljára szerkesztette: Although, 2015.01.26. 22:10:48
És látod még ezt az alacsony lécet se tudják átugrani. Ez a szomorú.
Tetszik a mentésimportálás amiről beszéltek: a játékmenet része, valaki (valszeg Dandelion) elmséli Geralt teteit az előző részekből és ha valamit máshogy dönttél mint ahogy mondja akkor közbeszólhatsz.
Tomasz Gop lényegesen jobban tolta/tolja az ilyeneket az biztos.
Egyszerűen több a gameplay video minT A DA-nál és ezek bizony árulkodnak. Nagy a különbség. Láthatóan. A DA főleg a sztori alapú introkkal operált amik csalódást okoztak, magas elvárást, holott a gameplay harci videok már árulkodtak magam 10/5-re is értékeltem őket. Itt viszont nincs illúzió. Jók ezek lengyelek na, nincs mit tagadni. Edit És persze ez akció-rpg tehát nem az az elvárás mint egy taktikai rpg-nél. Sőt lehet még meglepetést is okoz. Utoljára szerkesztette: Although, 2015.01.26. 19:42:20
Amit látok, az az, hogy bár open worldre váltottak, meg tudják tartani amennyire lehet a 2 stílusát és ezt meg is ígérték, volt egy pont mikor mondták a skyrim kapcsán. Mi sose fogjuk feladni a prioritást, a karaktereket és a történetet. És ahogy látom jobbak ebben mint a Bio akik mindig is sztori alapon dolgoztak és most próbálták mindezt régiós open worldel. Nekem tetszik, de sokaknak nem. Viszont ez, na igen. De senki ne várja a 2 színvonalát 100%-ig egy open world sose lehet teljesen, az, ahogy wedge mondta is korábban mint egy sztori alapú játék. A sok idióta a DA3-nál ezt persze nem tudja csak elvárásai vannak. Mindettől függetlenül ez jobb lesz. Ilyen az élet egy világ alkonya egy másik felemelkedése nem ? :)
Ez tényleg nagyon jónak tűnik. Végre egy játék amire rá merem mondani látatlanban, hogy jobbnak tűnik, mint a Skyrim (nálam az az etalon még mindig, pedig volt azóta Risen3, DA:I, Kingdoms of Amalur stb.)
Igen ez új korszak lesz. És ahogy a 2-nél nem fognak megállni a megjelenés után, lehet ehhez is lesz EE. Ott vannak most ahol a Bio volt a 80-as 90-es években, mikor még szabad levegőt szívhattak odaát. Ez 2009-el lezárult. Sajnos. az hogy sztori szinten ütnek még az csak azért lehet mert az EA még nem tudta kitenni a mélysötét világot megteremtő Gaidert és csapatát. Szerintem dolgoznak rajta. A sims és egyéb bugyutaságokon dolgozó vagy a skyrim eladási adatait másolni akaró EA nem hiszem, hogy meg akarja tartani őket. Vagy szerződés vagy egyéb miatt, ők még ott vannak. A CD projektet nem köti az idióta amerikai környezet az életkori és egyéb baromságok aminek a Bio meg kell feleljen. Őket nem érdeklik ezek. Szóval ahogy írták a global release videojukon, elhozzuk az open world rp új korszakát. És ez így is lesz. Utoljára szerkesztette: Although, 2015.01.26. 19:06:11
A DA:I-t az elkorcsosult BioWare készítette, ezt meg még a mindig királyságos CD Projekt Red. Már ebben jobb a Witcher 3, pedig még meg se jelent. Nem azt mondom hogy 110%-os lesz, de tényleg nem számítok rossz eredményre. Csak hozzák az előző részek színvonalát és mind a 10 ujjamat megnyalom. Nem kell semmit bizonyítani, nem kell semmit felülmúlni.
Hát én csak belenézegettem itt-ott az új videókba, de már így is annyira átjön a hangulata, hogy az elképesztő. Továbbra is csak egy dologtól félek ( a gépen való futás minősége mellett), hogy ha tartják magukat az előzetes tervhez, és a jól bevált pályarészes megoldások helyett jön a full egybe nagyvilág, ez nem fog-e a történetvezetés rovására menni. Nem tudom miért kellett ezen változtatni, teljesen jó volt az első két részben is a kisebb helyszínek egymás után, de ott minden a helyén volt. De nem akarok vészmadárkodni, ha a készítők így döntöttek, biztos megvolt az oka (és nem csak az hogy másoljuk a Skyrim-et...) , és ha valakinek elhiszem hogy meg tudják így is csinálni, akkor az első 2 rész alapján ők azok.
A storyt én is féltem mert egy nyilt világú játéknál ezt lehetetlen olyan szintüre csinálni mint ahol bizonyos szinten vezetve van a játékos az egyik helyröl a másikra.
Gamesradaros review-ban azt mondták, hogy a ps4-es dragon age-nél határozottan jobban néz ki már most a ps4-es verzió, de ez a videó, amit mutogathatnak az valami brutál high-end pc-vel készült. Angolul tudók előnyben: https://www.youtube.com/watch?v=30evY1uLiKI
A DA:I-ba inkább túl sok mindent belepakoltak a kevesebb több lett volna, szvsz.
Én pl óvatosan állok a dologhoz a DA:I is kurva jól nézett ki a trailereken azt mégis erősen közepes lett a játék. Itt is félö, hogy az open-world miatt nem lesz olyan erős a story szál. Plusz az állandó csúsztatgatás se volt még sose egy jó jel egy játéknál se, de mindettöl függetlenül óvatósan bízakodó vagyok.