Nekem a Witcher széria lezárult. Úgy jó, ahogy van. Ne nyúljanak hozzá ahhoz, amit összehoztak. Ne essenek abba a hibába, mint a Terminator széria. a T2 után szar és szutyok. Tönkretették a brand nevét.
Geralt nálam Triss-sel szép házban lakik szép vidéken, jó ez így. Ciri meg inkább trófeája volt a szériának, mint valódi szereplője. Neki volt a leggyengébb voice és mozgás actingja az összes főszereplő közül szerintem amúgy...
Az a korszak lenne érdekes, ha oda ugranak vissza, amikor még gyártották a Witchereket. Ne essenek abba a hiába sem, mint a Star Wars, hogy 40 évig képtelen elszakadni a szereplőktől és a korszaktól.
Ez jó ötlet bár a sztori orientált dolgokba nehéz bele vinni a coopot ezzel a megoldással látnám az értelmét, ha meg magad vagy akkor AI irányítaná Geraltot. Vicces lenne ha coopban vagytok a haverodnak kijelezné merre kell menni neked meg csak követni kéne ha nem trollkodik veled és nem visz máshova :D Bár ilyesmi biztosan nem lesz és Geralt is kimarad szerintem max cameo elejéig számíthatunk rá.
Azt sem tudom felmérni hogy mennyire lenne jó ötlet ez az egész Geralt utáni rész mert ugye az a sztori hogy a szörnyek kihalnak a witcherek szolgálataira ezért nincs szükség ők is mennek velük lassan, a tündéket törpöket az emberek kiszorítják és akkor kb lassan csatlakozik a mi történelmünkhöz és ez az egész olyan mint egy alternatív történelem, legalábbis én mindig ezt láttam bele hogy olyan stílusba lett megírva mintha Földünkön történt volna ez az egész egy alternatív történelemként. Ez lehet csak az én hülyeségem és ettől függetlenül lehetne folytatni Geralt után is érdekes lenne egy olyan világ ahol a witcherek már tényleg alig találnak munkát és teljesen rogueba mennénk át betörésekkel, bérgyilkosságokkal stb, de az azért már nem a megszokott witcher lenne mert Geralt alapvetően egy jó fej karakter volt, bár attól is függöt ki hogy játszott vele.
Szerintem az lenne a biztos ha visszaugranának az időbe és lenne egy trilógia Kaer Mohren virágzásáról és a 3. játék végén Vesemr hozna egy Geralt nevezetű újoncot és ott lenne vége a dolognak. Ez minimum még 20 év addig meg csak ki lehetne értelmesen találni hogy lehet-e folytatni a Geralt utáni időkből
Én csalódnék nagyon nagyot, ha Ciri lenne. Annyira felesleges, és ő még csak nem is witcher, max ”””witcher””””. Geralt is max cameo, rövid mellékküldetés erejéig legyen csak, ha olyan időszakban játszódik. De vagy legyen egy jó sztori korábbról, mondjuk Hollóval, vagy egy teljesen új kitalált witcherrel.
Ciri az nálam pont olyan mint superman, egyszerüen annyira szuper, hogy az már unalmas. Persze simán lehet belöle föszereplö egyszerüen ö is megkapja a maga kriptonitját és elveszti minden képességét igy indulhat nulláról a karakter.
Egyetértek szerintem is túl erös lenne Ciri föszereplönek. Nekem személy szerint egy öreg Geralt tetszene aki mentorként szerepelne, lehetne egy tanitványa vagy fogadott fia és akkor végre lehetne coop is ami nem lenne egy rossz dolog.
Bár Ciri egy nagyon jó karakter bízzunk benne hogy nem így lesz, nem értem milyen előzmény történetet gondolt a nyilatkozó de igazából abban is Geralt lenne meg a meglpetés törvénye, Cintra stb. Megmondták hogy nem Geraltal tervezik a következő részt. A többi meg benne volt a Witcher 3-ban, szó szerint a szemünk előtt nőtt fel, talán oda lehetne beszorítani valamit még kislány korától a vad hajsza kezdetéig, de ez szerintem inkább egy jó 10 órányi DLC tartalom lenne mintsem különálló játék. Mert ugyan vannak jó sztorik Cirivel mint a Falka korszaka meg ki lehet mellé találni még sok mindent, de ki játszana vele úgy hogy tudja ennek a játéknak a végén nem lesz katarzis, mert az a Witcher 3 ban történik majd meg? Teljesen kiszámítható lenne a vége bumm elkezdődik a vad hajszás üldözés és ott a vége a játéknak.
Utó történet meg több okból is bajos mert leszámítva azt hogy a Witcher 3 befejezését teljesen lesíkálná az asztalról mert mindegy hogy witcher maradt-e Ciri vagy császárnő lett és onnan kell megszöknie hogy witcher legyen vagy esetleg meghalt és feltámasztani kéne a witcherséghez, ami valljuk be dallaszi magasságok gagyi tekintetében. A másik ok meg hogy egyszerűen túl erős, egy witcher játék nem lenne jó egy Mary Sue típusú karakterrel aki ide oda teleportál, átugrál a síkokon, mindenkit legyak, üvölt egyet és mindenki lefagy stb, túl OP Geraltban pont ez volt a jó hogy amennyire volt mutáns és hihetetlen kardforgató ugyan annyira maradt emberi is esendő is. Hiába voltunk a legjobb harcosok az emberi ellenfelek sem egy csapásból intéztük el, csak megvolt bennünk az a plusz amivel legyőzhetjük őket. Egy Ciri nagyon OP lenne. Ráadásul neki már megvolt a világmegmentése innen hová lehetne már fokozni? Mégegyszer megmenti? :D
Ráadásul Ciri jó lenne bárhova cameozni mert időben és síkok között ugrál, szóval örülnék ha kapna szerepet de a fentebb vázolt dolgok miatt fő karakter fókusznak nem alkalmas szvsz és ahogy olvasom legalább a játékosok fele így gondolja és a Ciri fanoktól tényleg elnézést de jó lenne ha megértenék hogy mi is szeretjük magát a karaktert de a fent vázolt okok miatt nem lenne jó választás.
Engem továbbra is az a kor érdekelne mikor Kaer Mohren virágzott és sok witcher volt abból valami jót ki lehetne hozni, vagy ha az időben előre ugranánk és Geralt próbálná megmenteni a Witchereket, bár nem tudom kihalóban lévő hivatás ezért fura lenne az időbe előre ugrani, vagy másik földrészre más iskolákat megnézni. Igazából nem is csodálom hogy úgy érezték kicsit félre kell tenni a projektet nem lesz ezt könnyű folytatni sajnos. Pláne ilyen minőségbeli elvárások mellett nagy a teher, és nem találhatnak ki valami gagyi alapkoncepciót a folytatásnak.
Ennek örömére -70% A GOTY. És döbbenete, hogy mennyire szép még ma is. Szépen öregszik a játék. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.05.19. 00:24:15
Én nem örülnék neki,, nekem elég volt ennyi Ciriböl de lesz még böven idejük kitalálni mi legyen mert nagyon messze még az új rész.
Hát igen. Ha nem nyúlunk bele a játékba konzollal és/vagy moddal, akkor kegyetlen suta tud lenni. Emlékszem mikor először játszottam a game egy korai verziójával, a komplett bárós küldetést egy irgalmatlan kék színű skellige alappáncélban toltam végig. Gyűlöltem nézni, de alacsony szinten nem dobott semmit. Egyszerűen nem találtam magamnak páncélt, és vagy 10 órán keresztül abban a szerencsétlen kabátban futkároztam. :D Azóta ezt javították, asszem már a tutorialos területen is lehet vásárolni tisztességes alappáncélt. De hát én már nem alapszinten kezdem ezt a játékot, viperapáncél az alap (mert az való kinézetre leginkább a Geralthoz, szerintem), és akkor mindent ebből vezetek le. Ahanyadik szint kell ahhoz a páncélhoz, onnan indulok, és akkor ellátom magam skillel-felszereléssel, amivel egy veterán witchernek rendelkeznie kell. Így játszva már nem érzem hülyén magam.
Anno én LVL 26, gólem, LVL 30. Meg sem tudtam sebezni. Ugyanazzal felszereléssel visszamenve LVL30, max. 10 ütéssel leverem. Kb. annyi eltérés lehet, hogy akkor 10 helyett 9 ütéssel versz le valakit egy pocsék és egy jó kard között.
Se poti, se semmi nem kell. Színesítő elem minden, valódi funkciójuk a legnehezebb szinten sincsenek. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.05.18. 13:25:02
Nos igen, a kerdojelek... azokat par hete kikapcsoltam, igy meg erdekesebb :) En lassu jatekos vagyok, szeretek nezelodni, es itt bizony erdemes is. Majd en magamtol ratalalok az erdekessegekre. Futni is alig szokok, csak ugy barangolgatok vagy lepesben poroszkalok lohaton. Peldaul Oxenfurt tornyait a tavolban mar talan ket hete is lattam de meg mindig nem mentem el a varosba, most del fele barangolok. Egy ismerosom mar 3x vegigvitte a jatekot, kerdezte hol tartok: mondtam neki hogy az elatkozott malacos falu kornyeken, es meglepodott, o ezzel a kuldetessel egyszer sem talalkozott. Utoljára szerkesztette: Aborg, 2020.05.15. 21:05:20
Ez végig ilyen lesz csak arra figyelj hogy piros stb küldetéseket ne csinálj mert csak szenvedni fogsz, a szürke, zöldeket csinálgasd szépen sorban :D Kérdőjeleket derítsd fel mert sokszor erőhelyre lelsz stb.
Aha, koszi a tippeket ;) A jatek nagyon tetszik. Persze szepeket irtak rola, de kicsit feltem tole hogy nekem be e jon majd. De miutan belevagtam, magasan felulmulta a varakozasomat! Egyszeruen hihetetlenul jo, jobb mint barmi amit a mufajban eddig jatszottam. Foleg az tetszik hogy itt nincs meg az az eles hatar hogy - most misszioban vagyok - most meg nem. Itt osszemosodik az egesz es ettol lesz szamomra teljesen hiheto a vilaga. Barmikor tortenhet valami meglepo vagy erdekes dolog. A 3D vilag is hihetoen van osszerakva, stimmelnek az aranyok stb. Ezzel szivesen elleszek akarmeddig.
Arra gondolsz hogy a konnyupancel (macskaiskola), kozepes (griff) vagy nehezpancel (medve) es a hozzajuk tartozo kardok es jelek osszhangban legyenek? Meg elegge az elejen tartok a jateknak: a speci witcherkardok tervrajzaibol mag megvan nehany, azt irjak hogy majd "nagymesteri szintre kell fejleszteni a bonuszok feloldasahoz". Ezt hogy? Talalok meg az adott kard tervrajhoz tartozo ujabb tervrajzot? Vagy mitol lesz nagymesteri? Es azt hogy erti hogy "bonusz 3 darabert" meg "6 darabert"? Ennyi kardot kell a tervrajz alapjan csinaltatnom a kovaccsal?
Majd ahogy haladsz előre érdemes lesz a kifejezetten Witcher szetteket lecraftolni és majd fejleszteni. Érdemes craft elött megnézni, hogy a te játékstílusodhoz melyik illik.
Azt rebesgetik hogy ez lesz a következő nagy ingyenes játék az Epicen.
Koszi. Modok nelkul jatszom, teljesen tisztan. Remekul osszerakot jatek, gondoltam akkor ezek a fegyver / targy statisztikak is csak szamitanak valamit. A nagyja vilagos, csak ezek a kis reszletek voltak zavarosak amikrol a #16105 -ben kerdeztem. De akkor azok is maradnak (annyira tenyleg nem oszt nem szoroz). A menuban bepipaltam hogy az ellenfelek ne maradjanak le hanem velem egyutt jojjon fel a szintjuk.
A MOD nélkül tolod, akkor kb. ne nagyon érdekeljen a tárgyak statja. Kb. mindent meghatározó tényező a te szinted és a szörny szintje közötti difi. Csak a skillek használatánál szükséges szerint válaszd meg a a páncélt, de egyébként én egy idő után úgy játszottam, hogy a helyzetnek és pillanatnyi ízlésemnek megfelelően öltöztem. Teljesen mindegy, hogy mit használsz. Érdemi különbség gyakorlatilag nincs, ha 2017 óta nem peccselték a játékot ezen a területen...
Dandellionhoz annyit, hogy a könyvben még Geralt is elgondolkozik rajta, hogy hogy a fenébe nézhet ki még közel 60 évesen is egy kölyökképű 30-asnak. Van 1-2 utalás hogy Dandellion jóban van néhány varázslónővel akik néha adnak neki olyan fiatalító/megörző cuccokat amit csak a varázslók ismernek.
A csata közbeni smaci meg arra lehetett utalás hogy Yen közelében Geralt képességei felerősödnek és viszont.
Koszi , de a kepemen a lila nyillal jelol kis piros kalapacs szerintem nem a fegyver kopasa miatti gyenguleset jelenti, mert a masik fegyver is csak 76%-os allapotu de ott nincs olyan levonas.
A fanfilmesek tényleg jó dolgokat összehoznak, de azzal is az a baj, hogy mégis csak amatőr, félprofi csapat és bár biztosan jobban tisztelték volna a művet, de vajon elkészültek volna-e a forgatással? Így tapasztaltabb csapatot raktak össze akik tudják majd tartani a határidőket stb, de nem kellett volna ennyi kreatív szabadság nekik az tuti.
Nem tudom miért nem tanulnak a hibákból, persze sokan itt mondják hogy fogjuk fel hogy adaptáció és nem másolás, meg talán 1-2 kósza vélemény van arról is hogy csak változtassák a sztorit kedvükre úgy is unalmas lenne megint ugyan azt látni amit olvastak is. Nos szerintem pedig az olvasás egy fantázia alapú valami, a film meg mégis teljesen más média és megelevedhetnének a lapok, sőt szerintem a teljes dialógusok átemelése is jót tesz a dolognak.
Vegyük például a Trónok Harcát, melyik évad lett a legjobb? Az első, van akinek másik tetszik, de általában az első 3 at mondják annak. Melyik lett a legszarabb? Az utolsó, ebben azért elég nagy a konszenzus. Az első évad szinte szóról szóra követte a könyvet idézetekkel, az utolsót teljesen maguktól írták a filmesek. Nem gondolom hogy tovább kéne magyarázni.
Egy könyvet egy írónak sokszor évei vannak átgondolni, még egy forgatókönyvírónak nincs olyan sok ideje mert 2,5 év volt az egész gyártás de általában 1 év alatt szokták összehozni a dolgokat és minden évben terveznek új évadot szóval nagyjából pár hónapjuk van a forgatókönyvíróknak kitalálni az egész évadra meg még 1-2 évadra előre nagy vonalakban hogy mit akarnak kezdeni az egészel. Már biztos a 2. évadon dolgoztak ahogy az elsőt befejezték még a többiek forgattal és a többi munkálatot csinálták de akkor is egy elég feszített tempó, nem mindig jut nekik idejük mindent átgondolni, szóval jobban járnának ha az íróra hagyatkoznának és ha van valami pothole a sztoriban az úgyis a közösségekben köztudott arra írhatnának jó tapaszt hogy az ő sztorijuk kevésbé legyen lyukas de annyi pont elég lenne. Sajnos ezt a legritkább esetben tartják be, pl a Prince of Persia játék meg film is akkora nyakatekerést kapott hogy rá sem ismertem a filmben hogy ez a prince of persia pedig direkt pár hét eltéréssel játszottam és néztem utána a filmet.
A magas realitású animációs filmek témához, szerintem az működhetne ha a játékfejlesztő stúdiók eltennék a high res modelt, mert a játékoknál úgy van hogy csinálnak egy sok sok polygonból álló modelt, majd azoknak a tulajdonságait "rásütik" egy már jóval kevesebb polygonból álló modellre, ami a játékba megy majd. Azért kell ez a két model mert a sok polygonú modellt ha a játékba tennék elvinné az összes erőforrást és elképzelhető hogy már maga szaggatást okozna :D Viszont ha ezeket a modelleket átküldik a filmesekhez akiknek még egy kicsike átalakítást azért kell csinálni, de mindjárt nem 0-ról kezdesz hanem fele munka megvan azért az nem piskóta! Aztán a filmesek sok motion capturet használva, pl a szinkront is úgy vennék fel hogy a voice actorok száján rajta a tracking point és nem csak a hangot veszik fel hanem a szájmozgást is amit aztán applikálnak a karakterekre így a lysinchel már nem kell foglalkozni meg ilyenek. Ezzel nagyon sok mindent fel lehetne gyorsítani. Plusz a renderelés is biztos olcsóbb lesz már előbb utóbb, bár eddig inkább az volt jellemzőbb mint a játékoknál, hogy mikor már jól fut, kitalálnak valami új ficsőrt ami ugyanúgy beszaratja a technikát :D Na ebből a ray tracing után már csak a fizikai szimulációk lesznek nagyobb számítás igényűek, szóval lassan elérjük a szintet mikor nem fog a rendferelési idő tovább nőni. Sőt bizonyos AI meg egyéb technikáknak köszönhetően csökkenni fog. Ráadásul szervereket építenek mindenhol ami renderelésre, machine learningre, AI-ra és minden jóra használható szóval elvileg csökkenni fog a renderelési költség kisebb stúdióknak is akik nem rendelkeznek akkora szerverparkkal.
Látszik még van jópár feltétel ami hátráltatja de nem olyan beláthatatlan távolság, szerintem 5-10 éven belül látunk már erre példát, addigra a technika is odaér és a közönség is befogadóbb lesz egy ilyesfajta filmre. Végül is az avatar már nem állt olyan távol ehhez és az már 11 éve volt!
talán mellélövök vele és akkor kijavít más..,a piros mindig a bukó stat pontokat jelöli..vagy a hozzá hasonló tárggyal való összehasonlításkor látod,hogy annyival kevesebbet tud (piros) vagy többet (zöld)....az a kis kalapácsos meg azt jelenti,amit lentebb a 69% is..használódik a fegyver,így bukod a teljes erejét..most még csak 2 ponttal..javítsd vagy javíttasd.. Utoljára szerkesztette: xido, 2020.05.07. 01:13:38
ezt a választ öröm volt olvasni,köszönöm..és igen,többek között a Digic srácokra gondoltam mint referencia,amit szivesen látnék..de a vázolt költségek..hát ja :)
akkor már inkább vállalnának kockázatot cosplay fanfilmesekkel,..tenni alájuk kis suskát és akkor nincs benne húzónév csak tiszta alázat a mű iránt :)
A jatek szakertoihez lenne par csokorba szedett kerdesem:
Mi a kulonbseg a targyak harom osztalya kozott? : gyakori (szurke) mestermunka (kek) varazstargy (sarga)
Eloszor azt hittem hogy azok a varazstargyak amikbe runat is lehet tenni, de azota talaltam "gyakori" targyat is amibe rakhatok runat.
Az is erdekes hogy ugyanazon nevu targy (peldaul Novigradi kard) megtalalhato mindharom osztalybeli verzioban, vagy kulonbozo parameterekkel. Akkor mire valo az a targy osztaly?
A tagyak arazasa is erdekes: peldaul a Gnom Gwyhyr acelfegyver kardom ara 705. Azt hittem hogy azert ilyen draga mert a kritikus sebzes bonusza 50%, de aztan talaltam egy hasonlo kardot, szinten ket runas, annak a kritikus sebzes bonusza egesz 75%, a sebzes erteke is hasonlo, az ara megis csak kb 150.
Es mit jelent a kepen az a parameter a fegyverosszehasonlito statisztikan megjeloltem a lila nyillal?
Nézd még elmélkedünk ezeken közben a gépem egy filmhez rendereli a frameket, jó nem én vagyok a legjobb CGI-s a földkerekségen, nem is fogod ezt a filmet látni a mozikban eleve csak pénz kéréshez kell a producernek stb, de azért igyekszek fejlődni és merem azt gondolni hogy ragadt rám annyi szemlélet hogy tudjak valami értelmeset írni neked.
A CGI-ről mindenki azt tartja hogy olcsó és 2 klikk, egyik sem igaz, ha elkezded gyártani rájössz hogy nem 2 klikk és az olcsóság relatív, például a halaálcsillagot beleütköztetni a földbe, persze olcsóbb megcsinálni CGI-ben mint a valóságban és az is kizáró tényező hogy a valóságban még nem is lehet, de pl valakinek átfésülni a haját balról jobbra azért inkább a felvétel előtt kéne megtenni mintsem valakinek ezzel baszni el az idejét akinek nem olcsó 1 órája. Vannak olyan területek ahol billeg a mérleg nyelve, pl autós üldözést is már olcsóbb mert az engedélyek a stb stb, de ha a sóstavakon szeretnéd az üldözést azt egyszerűbb élőben felvenni.
Én látok esélyt a jövőben a full CGI filmekre, tök jó lenne sorozatnál, pl nem fejeznénk be ott mint a trónok harca hogy a jó ügynökök kibuliznak már olyan fizetéseket a színészeknek hogy inkább kevesebb részt gyártanak csak hogy ne kelljen kifizetni vagy valakivel még lennének jó sztorik de inkább kinyírják és kiírják mert nem éri meg gazdaságilag. Meg van még sok előnye ennek, pl nem öregszenek a színészek stb.
DE, azért vegyél számításba egy pixar filmet ami közel sem valósághű, mondjuk 1,5-2 órás és 200 millió $ ezzel szemben a sorozatra kidobtak 80 milliót ami 10$ részenként és mondjuk 2 rész akkora hosszúságú mint egy pixar film szóval 200 millió vs 20 millió. Ez pont 10%-a. 1,6 tized millárdot elköltöttek volna a sorozatra szerinted? :D Na igen, ha gondolod számolgass egy kicsit mennyibe is kerül a cgi
Vagy kérdezd meg a digicet mennyiért vállalnák ők készítették az átvezetőt a Witcherhez is és magyar cég, de szerintem valamit keverünk azért, az átvezető teljesen más műfaj mint a játék, sokkal részletesebb, sokkal több munka sokkal több renderelés, sokkal több animáció mindenből sokkal több.
Abban igazad lehet hogy pl játék motorral ki lehetne hozni egy filmet, ahol van pár sima animációja a karaaktereknek meg tudom is én, néha lekaszabolnak 1-2 szörnyet, de arra ki lenne kíváncsi? Az nem nézne ki úgy mint az átvezető videó, mintha egy kicsit minőségesebb gameplayt néznél és bár a gameplayt is nézik sokan azért kétlem hogy szívesen leülnél akárkivel egy tv elé sorozatoszás címén...
Én is nagyon szeretnék egy realisztikusságra törekvő cgi sorozatot a witcherrel kapcsolatban és itt jó példa lenne a sok szörny és egyéb miatt amúgy is sok CGI kell, vagy esetleg valami űrös dolgot lehetne ugyanezen okból full CGI-ben megcsinálni, de még nincs itt az ideje, azért annyira távol sincs talán, motion tracking színészek akik kicserélhetőek a 3D karakter alatt, voice actorok és rengeteg számítógép, lehet ez a jövő egyik filmes ága.
Na de ezen a sorozaton ez sem segített volna mert koncepcionális problémái vannak, ha ugyanezek az írok mozgatják a szálakat animációban sem lett volna jobb a sorozat.
Nem így működik, annyi az igaz az egészből hogy a varászlónők meddők, de nem csak azok akiknek kivágják a méhüket szépészeti beavatkozás miatt, hanem mindenki. Nagyon szép és logikus felépítés számomra a nemzőképesség elvesztése a káosz energiái vagy a witcher főzetek miatt mert a valóságban is hajlamos a szervezet ilyesmire ha nem jók a körülmények. Kezdjük ott hogy a könyvben a varázslónűk bájolással változtatják meg a kinézetüket ami annyit tesz hogy nem egy permanens változás mint a filmben, hanem fent kell tartaniuk, igaz nem is valami nagy energia igényű dolog, de van egy jelenet mikor Geralt szexel Yennel és átlát a bájoláson és meglátja az igazi kinézetét stb. A filmben ez ilyen permanens transzformáció.
Amúgy az is vicces volt nekem hogy Yent próbálják olyan hű de jó nőnek eladni, nem azt mondom hogy csúnya, abban az egy jelenetben még csak a hatás sem sikerült rosszul, de azért egy átlagos csaj valljuk be és mikor másokkal van egy jelenetbe ez ki is tűnik azonnal és nem értjük hogy hol van az a nagy vonzó tulajdonság amiről beszélnek :D Mondjuk a mellei azok szépek ha nem test dublőr volt, és ahhoz képest milyen feminista írógárda van sokat mutogatják, de hát tudjuk mikor ők keresnek vele pénzt akkor nem tárgyiasítás pláne ha ők csinálják :D Szerintem egy Krysten Ritter vagy Katie McGrath jobban illett volna a szerepre de lehetett volna fiatalabbakat is találni akik hasonlóan néznek ki ha attól féltek hogy majd 10 évad lesz és kiöregednek a színésznők (szerintem ettől a sok évadtól nem kell féljenek :D).
Cirilla is túlkoros, Dandelion cserébe túl kölyök képű, pláne hogy 60 évet is ugrálgatunk az időbe (nem tudom ebből hány évtized igaz a Dandelionos jelenetekre) de fura egy kölyköt látni ekkora ugrásoknál, pl ha ott két színészt foglalkoztattak volna az idő múlását is tudták volna érzékeltetni mert nekem is a topicba belinkelt chartról kellett összeraknom hogy hol a fenében is járunk, viszont ha nekem ilyen baromi nehéz volt aki minden játékkal játszott, minden könyvet olvasott még ha nem is olyan memóriával hogy ezernyi dologra emlékeznék részletesen, de ha nekem nehéz volt szegény witcher szűz nézőnek komoly fájdalmai lehettek és elég twin peakses lehet úgy nézni.
A fekete szereplőkkel nekem nincs bajom, de az első évadból kihagytam volna őket, talán Nilfgard oldalán lett volna reális 1-2, de ez a megfelelési kényszer belerángatta őket a hülyeségbe, mintha korábban nem néztek volna az emberek sorozatokat mint a jóbarátok ahol elvétve ha volt talán fekete szereplő. Nem is csak a "történelmi hűség" miatt zavar amit eleve vicces kimondani egy fantazinál de igen is van lore hűség és ami legjobban fáj hogy vannak olyan régiók mint Ofir és Zangvebar ahol feketék élnek és az ő sztorijaik is érdekelnek, kíváncsi vagyok ott van-e witcherség és hogy működik ha van stb stb stb nagyon érdekes lett volna felfedezni azt a rész egy későbbi évadban, de ha most tényleg oda is kerül a sorozat és ott is keverve lesznek a szereplők az egész egy nagy katyfasz, ha látunk egy feketét nem fogjuk tudni hogy most ofiri vagy eddig is itt volt északon vagy mi a fene van, a pc kedvéért lábon lőtték magukat szerintem ezzel.
Zárom akkor amivel kezdtem a varázslás hülyeséggel már ha kitalálták sem tudták következetesen futtani, egy virágtól leszárad a kezed, de egy városnyi tüzet áthelyezel és pár hektárt leégetsz az csak úgy simán megy. Lehetne mondani hogy tapasztalt varázslók kevesebbel fizetnek, de hogy pont semmivel? Meg a másik oldalon is tapasztalt varázslók voltak és egy tűzlabdába belehaltak, az is teljesen nem jön össze sehogy, oké hogy voltak fanatikusok, a történelmünkbe is, de még a kamikazek is úgymond feláldozható emberek voltak, nem a tábornokokat ültették a gépekre vagy a legképzettebb harcosaikat. Egy varázslót felnevelni eleve évek, évtizedek, egy nagy érték amit mindenáron próbálsz védeni hogy minél tovább harcoljon az oldaladon, de nem feláldozzuk egy tűzlabdáért amiből az első is lepattant úgyis. Mégha valami foglyokat áldoztak volna úgy mint a virágot korábban még csak-csak, de így teljesen nonszensz volt.
Évek óta azon gondolkozok,hogy ha adaptálni akarnak valami ilyet..legyen mondjuk videójáték a példa....olcsóbb és gyorsabb a teljes stáb meg díszlet,stb...mint egy animátor csapatnak legyártani CGI az egészet olyan grafikával,mint a játékok átvezetői?...teszem azt itt simán elbírtam volna 10*50 percet azzal a látvánnyal,amit az össze trailerben csináltak,főleg a Night to rememberben....vagy annyira alja az animáció iránti igény?
Én esküszöm nem tudom mit szerettetek annyira a sorozatban, így fél év után lassan már rábeszéltem magam hogy megnézzem a részeket és csak a Witcher iránti szeretetem húzott át rajta és ha lesz még évad azért fogom nézni, közben ez egy 6/10 es sorozat jobb esetben és az egyik legnagyobb csalódás, már akkor lehetett látni hogy mi lesz mikor láttuk kik készítik és hát nem vallottak szégyent, kb úgy elcseszték ahogy számítottuk, sőt még jobban mert ez az időben összevisszaságra még én sem számítottam. Látványilag is elég pocsék, nem tudom kellékest is hol találtak ilyet, talán 15 éve még elment volna ez sorozat minőségnek de ma már egy élvonalbeli sorozattól többet várna az ember. Geralt castingja jó lett, Calenthé is, egy két varázslóé is a tanácsból, de összességében több mint fele nem lett eltalálva köztük fontos szereplőké se mint Yen, Triss, Ciri, de vehetünk más szereplőket is pl a törpék miért néznek ki ilyen szerencsétlenül? Nem is néznek ki törpöknek és miért kurvára idegesítően implulzívek? Könyvektől eltérés általában kevésbé jobb megoldásra tért el, sokszor meg teljesen hülyeségeket adtan Yen meg Geralt szájába is mint Yennél hogy jaj a nőket csak kihasználják mint az edényt, aztán egy két résszel később ő ismeri be hogy csábítani akart csak de már megunta, meg hogy nem az ő választása volt a meddőség, szerintem tisztában volt mivel jár majd az átalakulása de azt jobban akarta. Geralt is hogy nem ő választotta a witcherséget, lehet hogy a gyerekeket kétséges úton szerzik be a witcherek, de azért nem 2 perc a füvek próbája meg a kiképzés bármikor kiszállhatott volna. Vagy olyan nemlétező karakterfejlődések mint Yenné úgyszintén hogy pár részig semmi sem jön neki össze, utána pedig a magas szintű dolgok is simán mennek és teljesen lényegtelen mennyit ugrottunk az időben közben mi nézzük a saját szempontunkból és hülyén jött ez ki. Akkor ilyen baromságokba már bele sem megyek mint hogy megváltoztatták a varázslat szabályait és ez a fel kell áldoznod valamit hogy varázsolhass hülyeséget hozták, mármint hogy minden varázslatnál és elfogynak a varázslók a tűzlabdába meg megeszegetjük a bőrt azt majd kiöntjük a belét abból jósolunk. Vagy jelentek mint jel varázslás közben csata közben csókolózunk. A tény hogy a medálnak semmi de semmi szerepe nincs, hogy parittyával dobálunk kis üvegcséket amiket nyíllal lövünk szét. 10 perce megismert karakter "elvesztését" próbálják drámának beadni és várják hogy átéljük Hagyjuk már.
Persze sok jó dolog is van benne, witcher rajongóként jó volt látni a legendás történetek megelevenedését, sok jó jelenet vágás beállítás fények, zenék vannak benne a sokszor bénácska cgi meg túltolt expozíció mellet.
Blood and Wine ban mindig szép az idő, az majd kárpotol
Azt szoktam csinálni, de folyton elkezd esni egy kis idő után. Elég bosszantó, ennyire rossz időjárást írtak a játékba. Pedig mikor napos idő van tényleg jól néz ki az egész.
Hali! Nem lehet valamit kezdeni az időjárással? PS4 szal buherálni nem tudok, csak gondoltam hátha valaki ismer valami praktikát. Folyton sötétben játszom, ha nem este van, akkor esik az eső. Kezdek depressziós lenni xD
Közben megtaláltam:
Renfri wanted to kill a town of people for what Stregobor did to her. Geralt knows revenge does not lie in death. Even though he makes a mistake in killing Renfri, he realizes no good will come of killing Stregobor. Taking her brooch and remembering his mistake towards Renfri is the best thing he could do, and as we see in the show, he does remembers it well.
Áh az a baj hogy manapság ez már nem vicc :D Meg a cyberpunk marketingbe is behúzták a pöcsöslány dolgot, szóval azért botrányra használják de komolyan még nem veszik talán
Szerencsére nem azok fejlesztik akik a sorozatot csinálják és a lengyel állam pénzelte a készítőket ahogy nézem a jövőben is fogja és ők azért elég mélyen keresztény állam nyilván valamennyi belefér ezekből a dolgokból de egy totál kifordult cuccot nem hiszem hogy kiadnának úgy hogy megmaradna az állami támogatás.
#16088 Igazából nem tudom hány évadot terveznek de ha van benne még 3-4-5 évad addig elkészül a játék is nagyon jóra. Elég gyorsan fejlesztenek sztem. Utoljára szerkesztette: Palinko, 2020.04.24. 13:54:46
Én kicsit félek attól hogy bezavarhat a képbe a sorozat és gyorsan összedobnak valamit a nagy érdeklődésre való tekintettel. Persze a rajongó örül bárminek, és oké hogy már megvannak az alapok meg több a pénz, de az elsietett munka többet árt mint használ. Inkább várjunk tíz évet egy mesterdarabra minthogy egy elkapkodott rókabőrt kapjunk.
Ha fix karaktert akarnak, akkor Holló azért is lenne jó, mert tudunk róla, de csak keveset. Tudjuk, hogy híres volt, valamiért kiérdemelte, hogy a sírjára “a gyengék védelmezője“ felkerült. Valamint járt a gnómoknál és az elfeknél is, mire a páncélja kész lett. Emberi településekkel együtt így bőven lenne helyszín is hozzá.
Pedig egyre sanszosabb hogy egy leszbikus néger csaj lesz :D
Sajnos mostanában hogy a fejlesztés elbonyolódott már nagyon, egyre hosszabbak lettek a fejlesztési idők és egyébként is szokássá vált pihentetni címeket. A Skyrim is már 10 éves hamarosan és idén valszeg nem jön az utóbb bár már reklámozzák de kb egy automatán generált hegy az egész trailer :D
Annyi embert felvettek, hogy simán lehetséges hogy a háttérben már készítenek valamit, sok dolgot meg lehet előre csinálni, eleve a hogyan továbbot kitalálni, mert nem lesz most olyan egyszerű hogy vannak a könyvek meg itt van Geralt. Ha kitalálták a helyszínt meg a karaktert lassan el lehet kezdeni felrajzolni a térképet vázlatokkal, az írókat lassan ráállítani hogy vázolják fel a történetet és kezdjék feltölteni azt, ennek hatására változik a térkép is stb és még mindig nem írt senki egy sor kódot se. A concept artistok csinálhatnak ugyanúgy pár verziót, a programozók kezdhetnek pár mechanikát megírni, az nem évül el olyan gyorsan meg a motron lévő változtatások sem. Aztán már a grafikáért felelős osztály is elkészítheti a high poly modelleket, mert ami a játékba kerül azt már attól fogg függni hogy mit bírnak a jövőbeli hardwarek de a részletes modellt már akár most is meg lehet csinálni mert az úgy is csak mankó. Szóval igen sok dolgot meg lehet csinálgatni a háttérben csendesen.
Már kint kéne legyen a Cyberpunk szóval az azt jelenti hogy egészen biztosan nincs ott a teljes csapat már, mert egyszerűen minek, az assetek nagy része már megvan, esetleg kérnek pár változtatást, vagy pár újat de ahhoz nem kell a csapat nagy része pár ügyeletes elég rá. Szóval a többiek vagy a DLC-ket csinálják vagy a többi projektet. Persze biztos sok tesztelő és készítő maradt a Cyberpunkon mert nem magukat szívatják a halasztással, hanem tényleg szükség van az extra időre de egyszerűen akkor is felszabadulnak olyan emberek amik a projekt elején kellenek.Nem tudom mik a tervek, de amit mondasz még az én optimista kiegészítésem mellett is valós sajnos, mert hiába gyártanak sok mindent akár most is le, egy ekkora nagy játék fejlesztése továbbra sem gyors meló.
Legalább jobban átgondoltak lesznek a cuccok mert nem kell a tervezési szakaszt elkapkodni és simán benne van hogy 2-3 évvel lerövidíti a fejlesztést ha sok dolgot meg tudnak előtte csinálni jól kitalálva, de attól még nem lesz 2023-ban itt a következő játék én szerintem is DLC-kel elhúzzák az időt, meg esetleg kiadnak még egy közbeni valamit mint a Gwentet vagy a board gamet múltkor és 25-ben lesz az újabb nagyobb durranás. Nagyon remélem én is hogy Witcher lesz mert 10 évnél többet pihentetni nem kéne egy sorozatot se, de az is simán elképzelhető hogy párhuzamosan fog folytatódni a cyberpunk és witcher fejlesztés mert annyi embert vettek fel, jót is tenne a csapatnak, aki kezd kiégni megcserélik a két projekt között és problem solved :D
A Holló jó lenne, vagy Geralt után valaki bár már kezd a witcherség kihalni nem tudom mennyire lehet utána ugrani, de végül is mindig megmagyarázható valamivel, oblivion :D kinyíltak a portálok azt sok szörny jelent meg ezért a witcherekre újra nagy a kereslet :D Viszont tényleg jobb lenne valami múltba ugrás bár leginkább nem szeretem ezt a múltba menést jobban értékelem a kronológiai sorrendet de itt nagyon jót tenne mert látnánk a Witcherek aranykorát, beleszőhetnék hogy akkor sem volt minden olyan jó mint ahogy nosztalgiáztak nekünk a 3 játékban stb. Cirit sem bánnám annyira de eléggé OP nem lenne vele jó játszani. Amiben van lehetőség de félek hogy nehéz lenne jó megoldani az a karaktergenerálásos dolog, szerintm arra nehezebb belesimuló történetet írni. Pedig érdekes lenne ha az afrikai régiót látogatnánk meg, elfelejtettem már hogy hívták őket a játékban de mindenki tudja miről beszélek akik a HoS DLC-ben jöttek be. Egy jócskán kibővített Toussaint-ba is szívesen visszamennék például. Jó lenne pár háborús jelenet is bár a witcherek nem avatkoztak ebbe bele simán ki lehetne ilyesmit találni hogy megzsarolták, vagy pénz miatt mentek bele valamibe, láttuk a játék során más witcherekkel ha találkoztunk nem mindenki követte a kódot. Nagyon sok lehetőség van a világban meglátjuk hogy mit hoznak ki belőle.
Hollót én is adnám. Jó nagy játék, és 1-2 DLC, amit természetesen a halála zár. De benne vagyok egy új testreszabható, iskola választós witcherben is. Geralt csak egy rövid cameora benne lehetne. A sztori meg kisebb léptékű, király mentes, witcheribb :D Egyedüli elvárásom, hogy Birodalmi Mantikórt levadászhassunk. Nő meg nem lehet witcher szerencsére, így nem kell tartani, hogy elfeminálják. Ha ilyet akarnak, akkor megoldhatják úgy, hogy: választható lesz a férfi, mint witcher, nő mint varázslónő. De maradjunk meg a witcher játéknál. Egy Ciris játék nem is nagyon érdekelne. Volt elég szerepe már.
Idén megkapjuk a Cyberpunkot, legalább egy évig menedzselik, hibajavítás és DLC tartalmak, stb. Na most ha lesz új witcher játék - és a hírek szerint lesz - akkor is minimum négy év fejlesztési idővel kell számolni. Szóval 2025 körül fog megjelenni, talán pont a W3 tizedik évfordulójára. Ez így eléggé lehangoló, ennyit várni de izgatott is vagyok mert abban is biztosak lehetünk hogy nem egy copy-paste játék lesz. Grafikai téren szerintem nyugodtan elkönyvelhetjük hogy olyasmi lesz mint a W3 élőszereplős trailerei ami elég durva lenne hiszen ez sem egy csúnya darab. De történetben nem szeretném ha folytatás lenne, mondjuk Cirit irányítva vagy bármilyen női karaktert. A witcherek férfiak és punktum, ne erőltessük annyira a feminizmust, pláne nem ebben az univerzumban. Én titkon abban reménykedem hogy a legendás Holló lesz a főszereplő, akinek a páncélját az első részben szerezhetjük meg, de bárki jó csak szakadjunk el a jelenlegi gárdától és kortól, mert elég nagy ez a világ és sok benne az elmesélni érdemes történet. A játékmenet alapjai lehetnek ugyanolyanok, szörnyvadászat mesterfokon, politikai cselszövések, de jó lenne ha a harcrendszert teljesen átdolgoznák és nagyobb szerep jutna a jeleknek és főzeteknek.
Lehet... de miert is ne, ha egyszer szorakoztat :)
Ezt talaltam, eszerint megse egyforma nagy a harom nagy terkep. Engem megtevesztett hogy ha maximalisan eltavolodok a terkepnezetben, akkor ugyanakkora reszett oltik ki a kepernyonek (nalam kb ket es fel kepernyonyi). De ezekszerint ez csak egy zoom-beallitas, nem egy fix tavolsag. Szoval a 135 negyzet-km a videoban tulzas lehet, mert ezt a kepet osszedava kb 54 negyzet-km jon ki. A kep szerint a Veleni terkep pont akkora mint a KC terkepe. De ezek gondolom mind nem hivatalos meresek... a GTA5 a tiszta ugy ahol ra van rakva a terkepre az 1km merce. Utoljára szerkesztette: Aborg, 2020.04.14. 19:40:54
A terkep szerint: eszak van mindig felul (habar a kozepkori terkepeken ha nem tevedek neha kelet volt felul), de a HUD minimap is mutatja, azon az eszak meg is van jelolve egy N betuvel. Szeretek a jatekokban tajekozodni a napjaras es az ido szerint, ha ez lehetseges. Itt is lehetseges, csak eszben kell tartani melyik terkepen vagyok eppen.
Apropo terkep: itt egy osszehasonlito video, ami szerint a W3 terkepei osszevissza 135 negyzet-km, a Kingdom Come meg 16. A KC-ben ez szerintem is stimmel, de a W3 tenyleg ennyi lenne? Nem tudom a DLC-s hercegseget is bele e szamitottak: de ha bele is lenne: a 135-ot el kell osztani 3 egyforma nagy meg egy kisebb ( Feher gyumolcsoskert) terkepre, de vegyuk az egyszeruseg kedveert 4 egyformara: 135 / 4 = kb 33 negyzet-km per terkep. Ezekszerint minden egyes W3 terkep ketszer nagyobb lenne mint a KC? Nekem ez valahogy furcsa. Igaz hogy meg csak a Feher gyumolcsoskert terkepet jartam be ami kisebb a tobbinel, de akkor is... Ti hogy gondoljatok?
Persze, sajat univerzum, de: most jutottam at a Veleni terkepre: ott kb. keleten kel a nap, nyugaton nyugszik. A Feher gyumolcsosi terkepen kb. nyugaton kelt es keleten nyugodott. Sajna erre nem figyeltek, ez van.
Sziasztok, Valami nem kerek. Szóval írtam korábban, hogy eddig xbox on-on toltam az alap játékkal (ez volt telepítve, game passról ingyen volt). Most brutál akcióban megvettem a game of the year editiont (ebben ugyebár minden kieg megvan), viszont ezt most újként kezdte el telepíteni a box. Vagyis fent marad az alap is, meg ez is. Wtf??? Ezt hogy? Biztos hogy ebben is elérhetők lesznek a mentések? Csak azért, mert az alap játék könyvtárában ott látom a saved data filet, amit meg most telepít, tök üres...
Lenne par kerdesem a jatekmenet-menuhoz. Mik ezek? :
-mozgaserzekenyseg: alternativ / standard
-ellenseg-felkonvertalas: ki/be
-automatikus kivegzes: ki/be (ez be van kapcsolva, eszrevettem hogy egy csoport legyozesenel az utolso elenseget latvanyosabban csapja szet. De ha kikapcsolom, akkor hogy kell manualisan "kivegezni"?)
Megint azt mondom mint előbb, ugyanarról a játékról beszélünk? Witcher páncélokat kraftolunk, de miért ne lehetne mást is? Jó az olajok és a főzetek rendszere tényleg jobb volt az egy-ben Utoljára szerkesztette: Savaran, 2020.04.01. 14:28:04
Kraftolás az legyen witcher-kraftolás. Na látod azt is elcseszték. Mert mit kraftol a witcher? Olajakat, főzeteket. Ha kifogyott a főzet, akkor mentem az erdőbe a különböző komponensekért. Tökéletes volt ebben is az első rész. A harmadik részben mit csináltak? Ha már megvan a főzeted, mindig újratöltődik, de cserébe raktak hozzá egy végeláthatatlan fejlődési rendszert, amiben össze kellett szednem a konkrét növényt az újabb és újabb főzetekhez. Agyatlan volt az egész, mert nem a mezőn kerestem, hanem elmentem a füveshez, azt megvettem. Viszont ha az első részben kifogytam terepen valamiből, akkor végig tudtam gondolni, hogy milyen növények nőnek arrafelé (könyv is volt róla), és melyik milyen komponensnek számít, és elmentem keresni. Imádtam. A fegyver-páncél kraftolás az nem a witcher dolga, értéket pedig úgy adunk ennek az egésznek, hogy nem kell ezer féle kard és páncél, ha egyszer úgy se passzol a witcher mesterséghez illetve úgy se viseljük, a páncélunk meg úgy se megy tönkre teljesen. Ha valamit a witcher kraftoltat a kováccsal, az witcher cucc legyen. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.04.01. 13:14:54
Sokan sírnak itt hogy kiesik a kurvajó kard meg mittudomén micsoda fölösleges a crafting, nem tudom ti mivel játszottatok eddig de a maxos eszközökhöz kraftolni kell, lehet egy darabig a guberált kard a beszt de később semmit sem ér, bár van itt olyan ember aki alapkardal végigvitte na de ő sztár ne számoljuk
Ironizált sztem. Lehet ezt az egész szörnyből kiesik mechanikát hanyagolni kéne
Ebből a szempontból a Witcher 1 majdnem tökéletes. Tehát hogy az ezüstkard az nem olyan egyértelmű hogy van, és nekünk nincs is indulásnál, és úgy megyünk le a városi csatornába a kokatrix ellen, hogy kenegetni kell az acélkardot spéci olajjal, mert különben nem tudjuk sebezni. Utána kapunk majd egy elkobzott witcher ezüstkardot, és örülünk neki, mint majom a farkának. Witcher 3-ban magas szinten meg a fojtólidércből kiesik az a kard, amit a Witcher 1-ben a Tó Asszonya adott nekünk, miután legyőztük azt a víziszörnyet. :) Witcher 1 a tökéletesen átgondolt játék szerintem, ilyen szempontból, a Witcher 3-nak viszont a történeti része egyedülálló és olyan tartalmas és hosszú, hogy azt nem hiszem hogy űberelni lehet még egyszer.
Igen, a rengeteg gyartashoz valo "hozzavalo" meg "osszetevo" a kellektaramban elegge homogen masszanak tunik, nem tudnam megmondani mik is azok. Eszembe is jutott a Fallout 1 meg 2 ahol minden kis targynak volt valami ertelme, vagy legalabb poenos tortenete. De tetszik ez a W3 is nagyon. A hangulata az pont jo ahogy van. A feladatok es karakterek nagyon erdekesek. A parbeszedek alatti karakteranimaciok nekem itt jobbnak tunnek mint a KC-ben. Ott kicsit furak az elallo es merev ruhak, es itt a W3-ban mintha a gesztikulacio is batrabb lenne.
De azt nem ertem hogy nehany jatekban miert nem tudnak figyelni arra hogy a nap keleten keljen es delen deleljen?
Persze, én is azt érzem hogy alibiből beletették de jobb is így mert ha kraftolásra kényszerít a játék az mindig unalmas és ki van tőle a bré, hogy órákat futosgatok valami szar után meg böngészőben keresem hol kéne megtalálni a játékban a cuccot. Áh nem kell az nekünk, tettek bele valami kraft rendszert hogy be legyen fogva az emberek szája, mert vannak oldalak ahol ilyen hiányáért már húznák le a játékot és kb ennyi.
Nem kell túlagyalnod, a játékban sokmindent nem csináltak meg értelmesen. A loot és kraftrendszer az mindenféle kreativitást nélkülöz, igazából csak azért van, hogy legyen. Nincs rá szükség. Mi a retkes rít töknek eszkábáljunk kardokat meg páncélokat, ha egyszer úgy is witcher cuccokban fogunk rohangálni? Olyan kardok és páncélok potyognak egy szint után a szörnyekből, hogy eszedbe sem jut a falusiakat fosztogatni. Pontosabban ha már kinyitottam egy ládát, akkor viszem ami benne van, de nem sok értelme. Csináltak millió kaja és piafélét is, de azt sem csinálták meg rendesen, mert kilóra le vannak gyártva, de nincs meg hozzájuk a játék, még animációt se csináltak hozzá, és értelmet se sokat adtak neki. Amit adtak, az meg hülyeség. Tehát hogy a pitétől fogok harc közben gyógyulni. Na ne. Felül kell emelkedni a játék fölöslegesen legyártott tartalmain, a világ, a sztori és a kalandok bőven kárpótolják az embert.
Megjegyzem a Kingdom Come: Deliverance az ilyen szempontból sokkal inkább kész játék. Ami a Witcher 3-ból kimaradt, a belső nézet, a z hogy leülhetünk egy kocsmában és élvezhetjük a környezetet, az hogy különféle kajákat szó szerint nyammoghatunk (bár ez a része azért itt is fapados), azt ebbe a játékba belerakták. Ami kimaradt belőle, az meg benne van a Witcher 3-ban. A szuper történet, szuper küldetések, szuper párbeszédek. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.03.31. 12:10:36
Koszi. De nekem mindig furcsa erzesem van ilyen esetekben: a valosagban nem szednem el a parasztok cuccait, viszont itt a jatekban meg szukseg van rajuk a osszetakolhato targyak keszitesehez, es utovegre nekem (a jatekosnak) vannak odarakva. Ha meg otthagyom akkor nem lesz mibol barkacsolni. Dilemma.
nem mutatja ugyan,mint más játékban,hogy piros és steal..de azért katonák mellett óvatosan..elvettem,meglátta és már rohant is rám..a táborukon belül meg pláne van egy nagy láda,amiért szétkapnak azonnal :)