Ha sima elementál mágust akarsz aki sebzésre épít akkor teljesen jó a ferocity, nekem kifejezetten tetszik hogy csomó irányba fejlesztheted a karaktert.
Amiről a srác beszél az act 1 bossa ott még nincs átalakulás, egyébként a bossok tényleg szopatósak de ha jól fejleszted a karaktert nem lehet nagy gond, huszas szint körül kéne itt lenned, ha az meg van és mégse megy akkor gyakorolj vagy nézz buildeket neten és oszd át a pontjaid
Hát nemtudom mi ez az átváltozás de nekem nincs középen látom azt a csikot de nekem fekete. nemtudom legyőzni sajnos ezt az eldric faszt.
staffal nem lenne jo wisdomra fokuszalni? meg endurance-ra
Fejlesztem a skilleket igen, statot ferocityre fokuszáltam de van a többin is. Én staffot használok. Csak nemtudtam hogy át is lehet alakulni. Spellek: infinity blade, plague, egy ilyen lila kör, egy jégtömb ami leesik fentről, meg egy gyógyitó channeles skill. Utoljára szerkesztette: Elderblood, 2020.02.18. 15:16:39
r betű az átalakulás, de csak ha már megkaptad es középen van elég a sárga csíkból.
oooooooooo wtf? na varj, lepjunk egyet vissza milyen fegyvert hasznalsz? milyen statjaid vannak? milyen passziv skillek? es melyik spelleket hasznalod? azokat szoktad fejleszteni?
Hogy alakulsz át ? én erről lemaradtam hogy ezt is lehet...
dolgozz a micro playeden, gyakorold a spellek kikeruleset - elvileg nem is nagyon kene hogy megsebezzen meghat alakulj at, az ingyen sebezhetetlenseg egy csomo ideig
Hali! Eldrice-t kinyirtam 2x de 3iknál nemtudom kinyirni kérjek meg valakit segitsen vagy ilyenkor mivan szintezzek még elöző mapokon hogy letudjam verni?
lehet(ett) 100% magic find-ot epiteni, es akkor beragadt a rendszer es vegtelen cuccot dobott
Az viszont hatalmas pozitívum, hogy olyan karaktert generálsz amit csak szeretnél, nem ez a lerágott: barbár,amazon,necro stb... előre kitalált kaszt van. Mindenképp érdekel, de várok még vele egy fél évet, hogy mit hoz neki a jövő!
Nem vagyok egy nagy Diablo fan (a 3. rész óta) de ez nekem kísértetiesen hasonlít a D3-ra természtesen jobb köntösbe bújtatva... :) Kicsit jobban is megerőltetették volna magukat a fejlesztők. (Ezt úgy mondom, hogy csak néhány Gameplay videót néztem eddig róla, míg valaki halálra nem ítél itt a fórumról! :))
Hogy néz ki a játék online része? Hányan lehet tolni egyszerre?
alapjáték lepörgött, end game-et megnéztem, eddig kurvára bejön, nem akarom ellőni hogy milyen, mindenki magának fedezze csak fel, lényeg hogy baró lett, ösztönöz rá hogy grindeljek
ja egyébként valszeg elkiabálom, de közben az online play is helyrejött, farmlandsig el tudtam menni egy karakterrel crash nélkül, ott én léptem ki magamtól
Szerverkarbantartás van már egy ideje. Offline rész megy, online részhez várni kell, amíg helyreállítják.
Tudja valaki mit kell csinálni, ha azt irja ki amikor rámegyek, hogy online játék cloudservererror maintenance? a képernyő közepén irja ki. még mindig csinálják ezek szerint vagy csináljak egy helyifájl ellenőrzést?
na 2. act végén vagyok, pár gondolat
összefoglalva: - az árát így még nem éri meg, ha működne a multi akkor bőven - szórakoztat, akarok mindig egy waypointtal tovább menni - nagyon sok bug van, inkább idegesítőek mint gamebreaking-ek, de van jócskán - a hangulata fasza, a játékmenet fasza, egyben van az egész - a karakter fejlesztés miatt pár újrajátszás bőven van benne, egyébként viszonylag csőjáték - end game-et nem tudom, nem járok még ott
grafika, performansz: - szép, semmi különleges, cryengine - a "tájak", tereptárgyak, területek hátterei kiemelkedően jól néznek ki, a többi átlagos - stabil 160 fpsen fut, bár ehhez ki kellett kapcsolnom 1-2 effektet, egyébként leugrált 100 körülre
hangok: - rendben vannak, semmi egetrengető, kicsit keveslem a zenét úgyhogy raktam be sajátot - hangeffektek ilyesmik működnek, frankók
irányítás: - ha nem lenne bugos a show items, és nem kéne gombot mashelni hogy mindig lásd a földön a tárgyakat, akkor ~tökéletes lenne - szokásos arpg gombok, plusz van benne gurulás, frankós az egész
story: - szokásos arpg "démonok támadnak és mindenki ellenem van" sztori, nem unom, de nem is epikus - a frakciók, mindenféle fajok meg ilyesmik okésak, van egyfajta hangulata a világnak, megint semmi extra, működik
játékmenet: - a karakter fejlesztése a kedvenc dolgom, szabad kezet kapsz teljesen - fegyver(ek) határozza meg, hogy milyen "kaszt" vagy, azaz hogy melyik spelleket használhatod épp, én pisztoly + pajzs kombóval nyomom, így a szokásos arpgs íjász, meg assa spelleket tudom használni (és mellesleg kurvajó, hogy a pajzs shotgunt csinál az auto attackodból) - spellek fejlesztése nagyon nagyon nagyon fasza, csillagos ötös - statok... meh, olyan mintha kicsit súlytalan lenne, főleg hogy tárgyakhoz se kellenek - passzív skillfa nagyon fasza, ha jól rémlik a PoE-ban valami hasonló, illetve a grim dawnban is - harc fluid, élvezem, működik - a tárgyak mintha picit súlytalanak lennének, bár eddig nem dobálja a játék a legendarykat, kicsit olyan mintha a fegyveren kívül a többi nem igazán számítana - amit arpgtől várni lehet, az van, waypoint rendszer, town portal, gem/socket rendszer, dungeon-ök, shrine-ok, stb
TLDR: jó lesz ez nagyon, kell még némi bugfix, meghát stabil működő multi
mármint mi tudjuk-e hogy a készítők mikor fixálják az online playt? igen tudjuk egyébként működni már működik, de kidobál sűrűn úgyhogy nem nagyon érdemes rámenni
A magyarítás vissza fog kerülni, csak épp jelenleg 84%-on áll (az irdatlan mennyiségű új szöveg miatt). Szóval bízom benne, hogy néhány héten belül a végére érek, és tudom tesztelni.
nem rossz, de nagyon más lett mint aminek indult anno :) Ez tényleg 1 szimpla diablo klón de annak egészen jó. Viszont a jelenlegi 35 eurós árát szerintem nem éri meg. (én még valami 12-ért vettem anno) Utoljára szerkesztette: Maxtreme, 2020.02.13. 18:50:48
Végre megérkezett, évek óta csücsül a könyvtáramban, nagyon kíváncsi vagyok milyen lett. Úgy várok hogy frissítsen mint egy kisgyerek karácsonykor mikor bonthatja már ki az ajándékot.
Anno 2016 körül mikor megvettem még láttam benne magyar nyelvet, de aztán eltűnt. (a steamen sincs már feltüntetve) Mi történt? Nem sikerült megegyezni a fejlesztőkkel? Iszonyat ami e körül a játék körül zajlott az elmúlt években, szal gondolom valami ilyesmi állhat a dolog hátterében :) Utoljára szerkesztette: Maxtreme, 2020.02.13. 15:36:23
Azért írtam nekik egy esetleg magyarítással kapcsolatban, de szerintem erre a játékra fogom hamarosan költeni a kis pénzecskémet, mert rohadt jónak ígérkezik.
Successfully raised $406,979 USD with 11,141 backers! Várjuk szeretettel!
Meg is lett a pénz és még van 2 hét! Kíváncsi vagyok raknak-e majd be 1-2 + lehetőséget.
Bár ha kick-re is ezeket a videókat viszik a 2013-as állapotról valami totális kickstarter fail lesz az garantálható. 2 év alatt csak csináltak vele valamit...
techdemo-ból ami még csak kezdeti stádiumban van így leírni elég botor dolog.de te tudod
most komoly egy ilyen ötlet szinten tartó játékot gagyizol le? :D
egyébként nemvagyok oda a stílusért egyáltalán, de jó koncepciónak tûnik, biztos kipróbálnám. Nagy fun lehet kihasználni a rengeteg lehetõséget amit nyújt a motor :)
A SolarFall Games bejelentette, hogy Umbra címmel egy új hack & slash akció-RPG játékot készítenek, melyet a CryEngine 3 fog hajtani.
Umbra néven egy hack & slash akció-RPG játék készítésébe fogott a SolarFall Games. A programot a CryEngine 3 fogja hajtani, melyet kiegészítenek a Kytheria nevû A.I. (Mesterséges Intelligencia) platformmal. A játékban ugyanis minden teljesen dinamikus lesz, beleértve az ellenfelek viselkedését is. A fizika nagy szerepet fog kapni a programban, szinte minden objektum lerombolható, felgyújtható és különféleképpen manipulálható lesz a terepen.
A Kytheria-nak köszönhetõen az Umbra szörnyei intelligensen alkalmazkodnak a változó körülményekhez. Ha felrobbantjuk magunk mögött a hidat vagy eltorlaszoljuk az utakat, akkor új útvonalakat keresnek, hogy elérjenek hozzánk. Nem lesz most már olyan, hogy a sarokba szorult ellenséget távolról nyugodtan lenyilazhassuk. Az alábbi videón ezt demonstrálják:
A játékos teljesen szabadon fejlesztheti karakterét, vagyis nincsenek elõre definiált karakterosztályok. Magunknak készíthetjük el saját fegyvereinket és páncéljainkat, melyeket a megtanult varázslatok segítségével akár mágikus tulajdonságokkal is elláthatunk majd.
A SolarFall Games csapata egyelõre még kiadót keres ehhez az ígéretesnek tûnõ programhoz és valószínûleg találni is fognak valakit, akiket meggyõznek a fentebb bemutatott videók. Egyelõre csak PC-re készül a program, de ha sikerül kiadót találniuk, elképzelhetõ, hogy konzolokon is megjelenik majd az Umbra.