A SolarFall Games bejelentette, hogy Umbra címmel egy új hack & slash akció-RPG játékot készítenek, melyet a CryEngine 3 fog hajtani.
Umbra néven egy hack & slash akció-RPG játék készítésébe fogott a SolarFall Games. A programot a CryEngine 3 fogja hajtani, melyet kiegészítenek a Kytheria nevû A.I. (Mesterséges Intelligencia) platformmal. A játékban ugyanis minden teljesen dinamikus lesz, beleértve az ellenfelek viselkedését is. A fizika nagy szerepet fog kapni a programban, szinte minden objektum lerombolható, felgyújtható és különféleképpen manipulálható lesz a terepen.
A Kytheria-nak köszönhetõen az Umbra szörnyei intelligensen alkalmazkodnak a változó körülményekhez. Ha felrobbantjuk magunk mögött a hidat vagy eltorlaszoljuk az utakat, akkor új útvonalakat keresnek, hogy elérjenek hozzánk. Nem lesz most már olyan, hogy a sarokba szorult ellenséget távolról nyugodtan lenyilazhassuk. Az alábbi videón ezt demonstrálják:
A játékos teljesen szabadon fejlesztheti karakterét, vagyis nincsenek elõre definiált karakterosztályok. Magunknak készíthetjük el saját fegyvereinket és páncéljainkat, melyeket a megtanult varázslatok segítségével akár mágikus tulajdonságokkal is elláthatunk majd.
A SolarFall Games csapata egyelõre még kiadót keres ehhez az ígéretesnek tûnõ programhoz és valószínûleg találni is fognak valakit, akiket meggyõznek a fentebb bemutatott videók. Egyelõre csak PC-re készül a program, de ha sikerül kiadót találniuk, elképzelhetõ, hogy konzolokon is megjelenik majd az Umbra.
most komoly egy ilyen ötlet szinten tartó játékot gagyizol le? :D
egyébként nemvagyok oda a stílusért egyáltalán, de jó koncepciónak tûnik, biztos kipróbálnám. Nagy fun lehet kihasználni a rengeteg lehetõséget amit nyújt a motor :)
Bár ha kick-re is ezeket a videókat viszik a 2013-as állapotról valami totális kickstarter fail lesz az garantálható. 2 év alatt csak csináltak vele valamit...
Kickstarter Haladgat szépen. Remélem meglesz a zseton.
Meg is lett a pénz és még van 2 hét! Kíváncsi vagyok raknak-e majd be 1-2 + lehetőséget.
Successfully raised $406,979 USD with 11,141 backers! Várjuk szeretettel!
Azért írtam nekik egy esetleg magyarítással kapcsolatban, de szerintem erre a játékra fogom hamarosan költeni a kis pénzecskémet, mert rohadt jónak ígérkezik.
Megint csúszik a megjelenés, most 2 hetet. Február 13... lesz még több is szerintem :( Itt a video róla, meg egy kis karakter csinosítgatás.
várós... néztem a hsz-eket...te jó ég, h eltelt 7-8 év...remélem nem csúszik már tovább...üdv.
Anno 2016 körül mikor megvettem még láttam benne magyar nyelvet, de aztán eltűnt. (a steamen sincs már feltüntetve) Mi történt? Nem sikerült megegyezni a fejlesztőkkel? Iszonyat ami e körül a játék körül zajlott az elmúlt években, szal gondolom valami ilyesmi állhat a dolog hátterében :) Utoljára szerkesztette: Maxtreme, 2020.02.13. 15:36:23
Végre megérkezett, évek óta csücsül a könyvtáramban, nagyon kíváncsi vagyok milyen lett. Úgy várok hogy frissítsen mint egy kisgyerek karácsonykor mikor bonthatja már ki az ajándékot.
nem rossz, de nagyon más lett mint aminek indult anno :) Ez tényleg 1 szimpla diablo klón de annak egészen jó. Viszont a jelenlegi 35 eurós árát szerintem nem éri meg. (én még valami 12-ért vettem anno) Utoljára szerkesztette: Maxtreme, 2020.02.13. 18:50:48
Szerver hiba miatt játszhatatlan,most is hozzák az egész projektre jellemzö évek óta tartó balfaszságot...
A magyarítás vissza fog kerülni, csak épp jelenleg 84%-on áll (az irdatlan mennyiségű új szöveg miatt). Szóval bízom benne, hogy néhány héten belül a végére érek, és tudom tesztelni.
Online mikor lehet menni még mindig azt csinálják?
mármint mi tudjuk-e hogy a készítők mikor fixálják az online playt? igen tudjuk egyébként működni már működik, de kidobál sűrűn úgyhogy nem nagyon érdemes rámenni
összefoglalva: - az árát így még nem éri meg, ha működne a multi akkor bőven - szórakoztat, akarok mindig egy waypointtal tovább menni - nagyon sok bug van, inkább idegesítőek mint gamebreaking-ek, de van jócskán - a hangulata fasza, a játékmenet fasza, egyben van az egész - a karakter fejlesztés miatt pár újrajátszás bőven van benne, egyébként viszonylag csőjáték - end game-et nem tudom, nem járok még ott
grafika, performansz: - szép, semmi különleges, cryengine - a "tájak", tereptárgyak, területek hátterei kiemelkedően jól néznek ki, a többi átlagos - stabil 160 fpsen fut, bár ehhez ki kellett kapcsolnom 1-2 effektet, egyébként leugrált 100 körülre
hangok: - rendben vannak, semmi egetrengető, kicsit keveslem a zenét úgyhogy raktam be sajátot - hangeffektek ilyesmik működnek, frankók
irányítás: - ha nem lenne bugos a show items, és nem kéne gombot mashelni hogy mindig lásd a földön a tárgyakat, akkor ~tökéletes lenne - szokásos arpg gombok, plusz van benne gurulás, frankós az egész
story: - szokásos arpg "démonok támadnak és mindenki ellenem van" sztori, nem unom, de nem is epikus - a frakciók, mindenféle fajok meg ilyesmik okésak, van egyfajta hangulata a világnak, megint semmi extra, működik
játékmenet: - a karakter fejlesztése a kedvenc dolgom, szabad kezet kapsz teljesen - fegyver(ek) határozza meg, hogy milyen "kaszt" vagy, azaz hogy melyik spelleket használhatod épp, én pisztoly + pajzs kombóval nyomom, így a szokásos arpgs íjász, meg assa spelleket tudom használni (és mellesleg kurvajó, hogy a pajzs shotgunt csinál az auto attackodból) - spellek fejlesztése nagyon nagyon nagyon fasza, csillagos ötös - statok... meh, olyan mintha kicsit súlytalan lenne, főleg hogy tárgyakhoz se kellenek - passzív skillfa nagyon fasza, ha jól rémlik a PoE-ban valami hasonló, illetve a grim dawnban is - harc fluid, élvezem, működik - a tárgyak mintha picit súlytalanak lennének, bár eddig nem dobálja a játék a legendarykat, kicsit olyan mintha a fegyveren kívül a többi nem igazán számítana - amit arpgtől várni lehet, az van, waypoint rendszer, town portal, gem/socket rendszer, dungeon-ök, shrine-ok, stb
TLDR: jó lesz ez nagyon, kell még némi bugfix, meghát stabil működő multi
Tudja valaki mit kell csinálni, ha azt irja ki amikor rámegyek, hogy online játék cloudservererror maintenance? a képernyő közepén irja ki. még mindig csinálják ezek szerint vagy csináljak egy helyifájl ellenőrzést?
Szerverkarbantartás van már egy ideje. Offline rész megy, online részhez várni kell, amíg helyreállítják.
alapjáték lepörgött, end game-et megnéztem, eddig kurvára bejön, nem akarom ellőni hogy milyen, mindenki magának fedezze csak fel, lényeg hogy baró lett, ösztönöz rá hogy grindeljek
ja egyébként valszeg elkiabálom, de közben az online play is helyrejött, farmlandsig el tudtam menni egy karakterrel crash nélkül, ott én léptem ki magamtól
Sziasztok!
Hogy néz ki a játék online része? Hányan lehet tolni egyszerre?
ezt meg nem sikerult letesztelni, hisz folyton szar, de elvileg 4 jatekossal kene mukodnie, es ugyanugy kepzeld el mint egy diablonal
Nem vagyok egy nagy Diablo fan (a 3. rész óta) de ez nekem kísértetiesen hasonlít a D3-ra természtesen jobb köntösbe bújtatva... :) Kicsit jobban is megerőltetették volna magukat a fejlesztők. (Ezt úgy mondom, hogy csak néhány Gameplay videót néztem eddig róla, míg valaki halálra nem ítél itt a fórumról! :))
Az viszont hatalmas pozitívum, hogy olyan karaktert generálsz amit csak szeretnél, nem ez a lerágott: barbár,amazon,necro stb... előre kitalált kaszt van. Mindenképp érdekel, de várok még vele egy fél évet, hogy mit hoz neki a jövő!
Hali! Eldrice-t kinyirtam 2x de 3iknál nemtudom kinyirni kérjek meg valakit segitsen vagy ilyenkor mivan szintezzek még elöző mapokon hogy letudjam verni?
dolgozz a micro playeden, gyakorold a spellek kikeruleset - elvileg nem is nagyon kene hogy megsebezzen meghat alakulj at, az ingyen sebezhetetlenseg egy csomo ideig
Hogy alakulsz át ? én erről lemaradtam hogy ezt is lehet...
oooooooooo wtf? na varj, lepjunk egyet vissza milyen fegyvert hasznalsz? milyen statjaid vannak? milyen passziv skillek? es melyik spelleket hasznalod? azokat szoktad fejleszteni?
r betű az átalakulás, de csak ha már megkaptad es középen van elég a sárga csíkból.
Fejlesztem a skilleket igen, statot ferocityre fokuszáltam de van a többin is. Én staffot használok. Csak nemtudtam hogy át is lehet alakulni. Spellek: infinity blade, plague, egy ilyen lila kör, egy jégtömb ami leesik fentről, meg egy gyógyitó channeles skill. Utoljára szerkesztette: Elderblood, 2020.02.18. 15:16:39
Hát nemtudom mi ez az átváltozás de nekem nincs középen látom azt a csikot de nekem fekete. nemtudom legyőzni sajnos ezt az eldric faszt.
Amiről a srác beszél az act 1 bossa ott még nincs átalakulás, egyébként a bossok tényleg szopatósak de ha jól fejleszted a karaktert nem lehet nagy gond, huszas szint körül kéne itt lenned, ha az meg van és mégse megy akkor gyakorolj vagy nézz buildeket neten és oszd át a pontjaid
Ha sima elementál mágust akarsz aki sebzésre épít akkor teljesen jó a ferocity, nekem kifejezetten tetszik hogy csomó irányba fejlesztheted a karaktert.
Ez nekem is bejött, az egyetlen amit hiányolok azok a fegyver szettek, mondjuk 1 staff egyesben, a másodikban egy dupla dagger pl. mert van egy csomó skill amikkel tök jó kombókat lehetne nyomni ha lehetne váltogatni, de jelenleg én nem láttam hogy lehetne. Btw én egy poisonos - bleedes hibrid bruiser - assa karit kezdtem mikor sikerült végre online-ra szenvedni magam, egyelőre azt nem tudom ranged v melee legyen majd.
A2 boss főleg az, summoner lényei csak állnak, bosst nem ütik... nem elsőre volt meg azt elárulom :)
lenne 1 kérdésem a a mod hogy kell hozzá adni a játék hoz mert találtam csak nem akar működni mod valami kép kéne hogy hova kell tenni és a játékban hol található. Utoljára szerkesztette: mumoka 2012, 2020.02.19. 11:43:50
idezek a linkedrol
HOW TO INSTALL : Put Umbra folder into ...\common\Wolcen\Game - OFFLINE ONLY !!! -
Olyan kérdésem lenne, hogy ugye van többféle %os dmg növelő van occult, elemental,material ha én spelldmgra gyúrok akkor ezek közül melyik kell nekem? ja és a status aliment az mit jelent? Utoljára szerkesztette: Elderblood, 2020.02.19. 12:23:39
ezek ott vannak a karakterlapokon, meg pl a spelleken feltuntetve, hogy milyen sebzesekbol mennyi van rajtad altalaban elemental spelleknel van olyan modosito hogy csinal belole masikat, azokkal tudsz jatszani hogy specializalni tudj aliment az a.. shock, freeze, poison, burn es tarsai
Na nagy nehezen sikerült legyőzni Eldricet most már tudok átalakulni viszont túl hamar választottam ilyen átalakulóst nemtudom valahogy visszavonni hogy ne az első legyek?
Nem lehet visszavonni, de később kapsz meg pontokat.
Amit nekem eddig sikerült kiderítenem: A skilleknek van több fajtája material, phisycal, elemental és occult, illetve ezeknek vannak állapot hatásai.
A matertial-ba tartozik: rend - ez vérzést avagy bleedinget okoz poison - mérgezés (helyenként toxic-nak említik), majdnem ugyanaz mint a bleed
A phisycal alá tartozik: A fegyverek fizikális sebzése amit közvetlen bekap az ellen mikor odacsapsz neki, vagy meglövöd
Az elemental alá sorolják: fire - tűz - az állapot hatása, hogy felgyullad az ellen és ég 1 darabig ice - jég - megfagy az ellen az állapothatástól electric - elektromos - ez sokkolja az ellenséget
Az occult alá tartozik Aether - éter sebzés (pl. az annihiltaion skill ilyen) - ennek az állapothatása elvileg a stázis ami szintén egyfajta fagyás
Ami nekem eddig az állapothatásokról lejött, hogy van a ailment chance (állapot esély, hogy mennyi esélyed van "rárakni az ellenfélre"), a wisdom növeli, illetve a passzív fában is lehet növeli, illetve az ailment (állapot?) sebzés, elvileg wisdom stat ezt is növeli, a passzív fában lehet még talentből stack-eket azaz "csomagokat" pakolni az ailment sebzésből az ellenfelekre. A sebzés növelés külön van + ailment (állapot?) sebzés, + spell (varázslat) sebzés, + melee (közelharci) sebzés, illetve + attack (támadás) sebzés (ez valószínűleg erősít mindent ). Valamit tuti kihagytam, nyugodtan ki lehet egészíteni ha igen. Utoljára szerkesztette: Nomad90Hun, 2020.02.19. 19:10:14
Megvettem, és nagyon bejön a játék. A jövőjéről tudunk bármit is? Tudom, most örülnek a fejlesztők a nagy érdeklődésnek, és gondolom meg fog történni a játék bugtalanítása, stb. De az utána következő tervekről van valahol infó? Ezt azért kérdem, mert nálam a Dio3 ezen csúszott el, hogy SZERINTEM nem kapott a játék később annyi törődést, amennyit megérdemelt volna.
Első végigjátszák kb 12 óra volt, úgy hogy azért szétnéztem de céltudatosan törtem az utat. Most lvl 48, sztori vége lvl40 volt nekem. Csinálgatom az endgame tartalmat. Egy két inkább kozmetikai bugot leszámítva teljesen játszható volt. Multi nekem már jó volt amikor elkezdtem. Több száz órát mint a PoE nem fog kitartani, de nem rossz game.
Arra leszek kíváncsi, hogy a közösséget hogy fogják össze rázni úgy hogy nincs egy nagyobb lobby kereső vagy bármi. Ez lehet a bukó itt.
Te is kezdésnek kb csak a palace-t upgradeled a nagyobb productivityért? Ki kéne találni milyen vonalon érdemes fejlesztgetni / minek van értelme egyáltalán.
a spoileredre: igen, és csak érintettem azt a részt, mert én még offline toltam végig, és amint megjavult az online, kezdtem ott új karit
Ha 1 karival letolom a story-t akkor a többinél is megnyílik az adventure mode (nem jut eszembe mi itt a neve) mint d3-ban vagy mindel végig kell tolni?
Tök jó, hogy első passzív retalent után derül ki: Nem működik az Omnitempest passzív a 3. kör Trinity ágon.
*Eyeroll* a duplicated skillt lehet lvl1ről húzni :D Vígasz: gold->primordal affinity majd ha megvannak a fontosabb dolgok. Utoljára szerkesztette: Terawatt, 2020.02.20. 23:54:34
Áhh, duplicated skillek! Na azok mire jók, hogyan működnek? Bocs ha túl noob dolgot kérdezek, de még nem értem a story végére, és még nem jöttem rá, hogy miként lehet azt a részt/rendszert használni.
Hol dől el hogy mik a prioritások? A 4 fő képesség közül melyik a Primari Secondary ?
hat hogy lehet 2 peldany ugyanabbol a spellbol, masik passzivokkal erositve mittudomen a golem idezesbol az egyik tanky, a masik meg dps, es akkor 2 golemmel rohangalsz