Jóestét kivánok. Valaki tud a magyarosításról valamit? Megjelent e, vagy csinálja valaki? Csak mert nem szivessen áldozok olyan játékra aki nem beszél magyarúl.
Ha valakit érdekel :
sandbox módban egyedül vagyok 15.000 clean & dirty pénzzel. mi neki az értelme?
amúgy nektek is alig akar találni ellenfelet multiplayerben? van, hogy 20 percig csak keres és keres... miért nem lehetett xboxra is csinálni egy olyan menüt mint amilyen PC-n is van? akkor látnám, hogy ki van fent és én tudok kihívni másokat
Jól érzékelem, hogy a 4 sandbox pálya 1in1 a kampány pályák?
Amúgy egész jó játék lett, az utolsó küldetés (hotelban kivégezni mindenkit) izzasztott meg kicsit (már a képernyõnek is mutogattam :) ).
Már csak egy pause gomb kellene, ha már a harc körökre osztott, és végre lehessen nézelõdni, nem csak rohanni.
"Enemy gang for sandbox mode" Végre.
Hivatalos fórumról : Omerta - City of Gangsters - Future and Content Update Dear all,
as you may have noticed we have gone a bit silent over the recent days while we were busy collecting and evaluating your feedback and suggestions for the future of Omerta.
The result is an interim list of features which we are planning to provide via a free content update (PC and Xbox) for the game:
- New maps for multiplayer and sandbox modes - Enemy gang for sandbox mode, operating independently and taking over businesses - can both attack the player and be attacked by the player - Customizable game settings and goals for sandbox games - Economy overview panel for current businesses with their efficiency, profit, ect. - Visual representation of individual business types on the strategic map via icons - Additional difficulty setting and "Iron Man" option (saving progress in strategic mode disabled) - Massive overhaul of cover mechanics in turn-based combat - Introduction of multiplayer chat and several other minor fixes/changes
Our goal is to make these features available some time between 4 and 8 weeks from now and I will report back with our progress regularly. As stated, the above list is still work-in-progress and subject to further additions and changes.
Pedig a sandbox jó dolog. Én pl. sokszor leszarom a történetet. :)
Tegnap loptam le a játékot, eddig eléggé érdekes kis izé... Kár hogy nincs benne magyar nyelv de azért vágom ösznye visznya a dolgokat
ennek mi köze van az én hszemhez?
6 fõs banda oka igen egyszerû, ugyanúgy, ahogy Tropico-féle 200 fõs sziget sem valami túl realista, és a Mojave sivatagot sem tudod FNV-vel ellentétben irl 15 perc alatt körbefutni.
sandbox valószínûleg ugyanúgy játék alapfelütésének limitációja, most gondolj bele hogy nézne ki az, ha elküldenéd kisgengszteredet egy feladatra, ahova laza 10 percig sétálgatna persze, ezeket mind meg lehetett volna oldani, de ez nem egy új Gangsters (akkor megvették volna Kalypso-ék a licenszet, lásd Tropico), nem ebbe az irányba vitték el a játékot. na meg sandbox mint olyan sokakat hidegen hagy, engem is beleértve - viszont az kétségtelen, h fõszál kriminálisan rövid.
-Milyen banda az, amelynek egy ilyen kaliberû játékban és ekkora területre összesen 6 tagja van? -A fõszál ja, elmegy, de sandboxban is ugyanúgy hat fõ, plusz egy fingnyi terület? Miért nem nyílik ki az egész város egyszerre? Nevetséges. -Ha az utóbbi kettõt dlcben akarják kihozni, akkor le lehet ...
na, mivel már kétszer végigzúztam, meg már egy hete meg akarom ezt írni, pár okosság.
1) lövöldözõ karaktert akar a kétlábú, a közelharcosok nagyon konkrétan szart sem érnek. azon belül pedig puskák és shotik 2-2 leosztásban, minden más fos - tommygun picit sebez és nagyon szór, pisztolyok meg revolverek meg szimplán pontatlanok, és ugyanakkorát csípnek, mint puskák. puskából van egy unique meg egy sima exceptional, mindkettõ ad +20% sebzést, unique kap egy kis extra range-t is, semmit nem számít. shotiból van kapásból 2 unique, egyik +30% sebzés, másik +20% sebzés és "szélesebben" lõ, mindkettõ ász.
2) finesse > minden más stat, ha karaktergenerálásnál nem hozod ki 9-re, gáz, mivel ez határozza meg a lövések pontosságát, pontonként ad szép kerek +5%-ot. azon kívül nem árt 7-es smarts, magas cunning, többi meg ahogy kijön. konkrétan karaktergenerálásnál: hood - shopkeeper - pistol - stealing - don, ez hozza ki imho a tökéletes statokat.
3) csapattársak: kell mindenbõl ideális esetben egy, mastermind-ból amennyit tudsz. burglar-okkal baromi sok pénzt lehet összeszedni (bank)rablásoknál, enforcerek extra pénzt gyûjtenek zsarolásoknál, grifterekkel le lehet mocskosul húzni hírességeket... hitman-ek szart se érnek, de úgy is lesz egy csapatban, mivel...
4) a rage képesség MINDENT üt. +50% sebzés 2 körre, *iszonyatosan* erõs. konkrétabban: van két (igazából három, de az fos) karakter, aki tud ilyet elsõ szintû képességként, Alfredo és The Knife. mindkettõt átrakod puffogtatóra, adsz nekik egy-egy shotit, és a csillagokat is leszedik az égrõl. mögéjük két puskás, és kb automatikus megnyertél mindent hardon, kivéve végsõ harcot, mert az ostobán van összerakva.
5) ezen kívül akik nyerõk mint csapattársak: fõkarakter (duh), és Doc, aki faszán tud összefoltozni... ellenben picsafüst courage-ja van, szóval lehetõleg NE lõjenek rá. ezen kívül van pár hasznos képesség, de semmi sem ilyen kiemelkedõ.
6) support karakternek meg általában finesse és cunning adja a sikerét, szóval ajánlott olyan csapatot összerakni, ahol a négy pofozkodó mellé magas ilyen képességekkel megáldott karakterek kerülnek. szvsz ajánlott csapatösszeállítás: fõkari (MM) - Doc (MM) - Alfredo (Hitman) - The Knife (Enforcer) - Princess (Burglar) - Juliet (Grifter) elsõ négy ember pofozkodik, másik kettõ kurvajó support.
7) ez NEM egy kereskedõ játék, és ha úgy akarja valaki használni, szopni fog, mert az UI szörnyûségesen fos. mások bizniszeivel max addig érdemes foglalkozni amíg kirabolod õket, aztán ellátod a szerzett cuccokból a vagy a saját, vagy egy másik jól fizetõ üzletet. plusz, ha csõdbe mennek, viheted a helyüket.
8) helyek amiket érdemes építeni, kötõjel párbant jelent: bookmaker - boxing arena (vállalható profit, és ócsó felhúzni), pawn shop stukker upgrade-el - weapons store (sok pénzt hoz, de nem árt hozzá lehúzni pár gunrunnert), warehouse h tudj cuccokat tárolni (premises-re tudsz hidden storage-nél jobb dolgokat is rakni), labor union (nagyon drága, RENGETEG pénzt hoz), nightclub - 2x distillery - brewery (kurvasok tiszta zsét hoz, de rengeteg épület kell hozzá)
9) a liked/feared rating-ednek a FELE megmarad a következõ térképre lépéskor
...és kb ennyi, itt a vége a kisregénynek, más már nem jut eszembe. remélem hatalmas és végtelen bölcsességem valakinek a segítségére lesz
Egy kis realitást ad a játéknak lecseréli a fegyverek ikonjait és neveit valósra. Tommy Gun (Thompson M1921) Better Tommy Gun (Thompson M1928) Exceptional Tommy Gun (Thompson M1A1) The Chopper - The Persuader (Prototype Thompson M1921) The Chicago Piano Tommy Gun - The Annihilator (Prototype Thompson M1921)
Pistol - Luger P08 Better Pistol - Smith & Wesson 1913 Exceptional Pistol - Colt M1911 Sir Jury - "Artillery" Model (Luger P08)
A demo alapján nem jött be. A sandboxot megnézem, annak adok egy esélyt, de nem egy gansters, bár a harc korrekt. Kicsit azokhoz a lengyel játékokhoz hasonlít, de basszus nem ugrik be a címük, pedig volt egy sorozat és egy II.VHs páros, némi Hallo, Hallo beütéssel.
Most értem a demo végére... Sajnos sokkal inkább tropico mint gangsters, szóval nagyon egyszerû lett.