Windows 7, 32 bites, Radeon 5750-es kártya, friss 14.4 Cataclyst driver, directX update de mégse indul. Azt írja ki: "A fájl verziója nem kompatibilis a Windows verziójával.A számítógép rendszer adatai között tekintse meg, hogy a program x86(32 bites) vagy x64(64 bites)verziójára van-e szükség, majd lépjen kapcsolatba a program gyártójával."
Mit csináljak, már a hajamat tépem.... Köszi a segítséget: zita
Borzasztó gyenge ez a játék, minden tekintetben.
Szerintem ez a játék nagyon hasonlítani akar egy Amnesia-ra és egy Outlast-ra, de nálam valahogy nem jött be :D
Ez direkt ilyen homályos szar, vagy nálam van valami hiba?
Már terjed az urban legend,hogy nvidia direkt csinálta hogy xy vgakon el se induljon a game!Ezért fut a warez mert az nem "gyári" exe. Mondjuk addig akár igaz is lehet amíg nem lesz patch amivel elindul!
Nekem még nem sikerült végigvinnem. (A warez érdekes modon megy) Szerintem bugba ütköztem.kb 3 órája bolyongok 1 db szaros fecni kellene és nincs.Már az egész területet átnyálaztam mm-rõl mm-re és nincs sehol.
Kész feladom. Már minden létezõ szart frissítettem 67x leszedtem újraraktam ellenõriztem a fájlokat ,de nem indul. Mondjuk nem igazán boldogít,de nem nálam van a gond mert elég sokan szopnak vele,hogy nem indul. Várjuk a patchet!
Aztán az Amnesia se szép,mégis a fél játékostársadalom összeszarta magát amikor vele játszott!
Úgyhogy szerintem jó lesz ez.Fõleg a random generált map miatt.
(bár gamestar cikk,és sokat nem nyom a latba amit õk írnak)
Érdekes koncepciójú horrorjátékon dolgozik a Zombie Studios, mely õsszel érkezik PC-re, méghozzá az új Unreal motorral megtámogatva. Áll-leejtõs grafikát azonban nem szabad várni, a Daylightban egész más zabálja fel az engine erõforrásait.
Mûfaját tekintve a Daylight a manapság divatos Amnesia-féle vonalat követi, azaz egy kalandjátékról van szó, amiben, bár találkozunk ellenfelekkel, harcolni nem lehet. A történet szerint egy gyönge fiatal nõt alakítunk, akinek semmilyen háttértörténete, még csak neve sincs. Egy dolog biztos azonban: egy kísértetek járta elmegyógyintézet romjai között tér magához, kezében egy mobiltelefonnal, célja pedig, hogy kijusson, lehetõleg élve. A mobillal világít, keres nyomokat, szóval a telefon elég összetett eszköznek ígérkezik. A játék történetét Jessica Chobot jegyzi, tudjátok, az a csaj, aki az IGN-nek is készít videoanyagokat -- micsoda meglepetés, hogy pont az amerikai weblap számolt be a játékról elõször. Chobot szerint a sztori nagyon kidolgozott, rengeteg titokról ránthatjuk le a leplet nyomozásunk során, miközben logikai feladványok megoldása segíti a továbbjutásban. Ugyanakkor a Daylight nem lesz hosszabb fél óránál. Hogyan fér hát bele egy összetett sztori egy ilyen nyúlfarknyi játékba? Egyszerû: az Unreal Engine 4.0-nak hála az elmegyógyintézet procedurálisan generálódik, azaz nem lesz két egyforma alaprajz és végigjátszás, minden menet alatt újabb és újabb nyomokat és infómorzsákat szedhetünk össze. A grafika az IGN-tõl származó két kép alapján nem nagy szám, de a program mindössze 20 dollárba kerül majd az õszi premierjekor, amibõl minden bizonnyal lenyes a Valve pár zöldhasút a karácsonyi leárazások alatt.