Most változott sokat, a tegnapi frissítéssel, sajnos nekem rossz irányba, nagyon sokat változtattak az irányításon, az én ízlésemnek túl könnyen lett irányítható :( Továbbra is egy nagyon szórakoztató játék, de az előző verziókban nekem jobb volt az autó irányítása.
Szerintem ebben az évben. Bár tavaly év végére ígérték. Mondjuk steamen az van a neve mellett, hogy April, márciusban, pedig March volt. Nem tudom mi lehet a jelentősége, de lehet csak a build miatt.
Videók helyett inkább told a karriert pár órát, aztán eldől hogy beszippant-e vagy sem...engem sikerült egy időre minden kérdéses dizájn pontja ellenére. :)
Üdv. játszik valaki ezzel? Én megnéztem kicsit a márciusi frissítéssel és hát elég rosszul van optimalizálva, maximumon talán 50 FPS @ 1080p-ben, egy olyan gépen, amin a DiRT Rally maximumon megy 60 fölött. És sajnos annyira szép sincs, mint mondjuk egy GRID 2. Ahogy olvastam lassan jön a végleges verzió, szóval ennél jobb grafika biztos nem lesz, és sajnos elég üresnek is néz ki a világ, mint írtam március végi build, viszont van egy-két FlatOut-os jellegzetessége, ez a pozitív oldala. Először az első kiadást próbáltam még 2013-ban, azután most 1-2 pályát néztem meg, de most nézem youtube-on milyen tartalom van a karrierben még, hogy egyáltalán érdemes neki adni egy esélyt is a tesztelés helyett. Utoljára szerkesztette: mester1987, 2018.04.20. 17:53:45
Majd kipróbálom, mert nálam már minden fullon van ennyi idő után összes autó A-Z-ig, xp meg mittomén, most kipróbáltam az egyik járgánynál ezt a váltó dolgot, talán nem volt a legjobb ötlet a Jaguar-nál, mert akár 4.-be is indulhattam volna ennyire rövid fokozatoknál :D Számít, ott ahol drifttel sodorva megyek nagyobb váltóosztásnál, ott a legrövidebbnél szpok, meg lepörög hamar. Majd még megnézem kisebb autóknál is, úgy is ki kellene nyomni a karriert is. Az AI egy kcsög, nem tudom, lehet nálam moddolva van, elég komoly műhelytartalom érhető el a játékhoz, autók, pályák, gameplay, effektek, UI. Úgy telibevert most is, lesodort az S bevezető szakaszán, azt telibevert oldalról hogy pörögtem a levegőbe. tolnak, löknek...igazi arcade kcsög AI, szoktam köpködni amíg el nem hagyom őket. Két dolog jellemző amikor játszom, óriási vigyorgás és óriási káromkodás/köpködés. :)
A billentyűzet miatt "normal" driving beállítással és csupa "half" assist mellett őszintén az első két árkád Flatout is sokkal jobban szívatott az autód töréséért, mint ez. A kitört kerék az, ami nyilvánvalóan durván érződik és versenyképtelenné tesz, de az elhajlott kerék még nem húz idegesítően semerre, lehet hogy minimális húzást tettek rá, de akkorát nem, mint régebben, hogy egyenesekben határozottan húzta magát az autó a villanyoszlopok felé minden pillanatban. Az elfolyó fékolaj, bedöglött hűtő, tropa felfüggesztés is inkább csak beleélést segítő visszajelzés, hogy történt valami, egyébként rá nem jönnék. Az autó teljesítménye látványosan soha nem korlátozódik, akármennyire bucira is van törve, a felfüggesztés gallyra vágása is gyakorlatilag lehetetlen normál verseny körülmények mellett, amíg az első Flatoutban még ha nem volt dulakodás, akkor is érdemes volt vigyázni bizonyos domboknál, hogy ne menjen az ember túl határozottan bele, mert pár kör alatt úgy szét lehetett zúzi a felfüggesztést hogy folyamatos volt a 'bakkecskézés' és minden ugratásból földre érkezés miatyánkos hogy egyenesben maradjon az autó...ez ahhoz képest gondtalan sínautózás. Lehet hogy itt a kezdő C osztály is sokkal jobb tulajdonságú alkatrészekkel rendelkezik, mint az első Flatout elején elérhető kert végében rohadt gépek... :D
A tuningra el lehet szórni töménytelen mennyiségű pénzt, kiemelten az erősen túlárazott racing alkatrészekre, de csalódás, hogy többnyire csak a gyorsulás fog tőle változni, az autó kanyarodási képességeinek növelésén ingyér' lehet a legtöbbet javítani a versenyek előtti Tune menüben a diffi meg felfüggesztés beállításával. A váltó áttételezésénél kész vicc, hogyha a "rövid" opciót választjuk, akkor a végsebesség lecsökken, de a gyorsulás nem nő, viszont a "hosszúnál" egyik sem változik...legalábbis a visszajelző teljesítmény csíkokon nem. Bár a közepes és rövid között mintha a gyakorlatban sem lenne sok különbség, hosszút favorizáló pályát meg így max. B kategóriás autókig érve nem is láttam.
Sok-sok órás régi Flatoutos múlttal mögöttem nem riadtam vissza az ellenfelek letörésétől, de "hard" AI mellett nem fér bele töménytelen mindenkit úton-útfélen lezúzós ökörködés, inkább csak 1-2 gyors taktikus, autót óvós pit kipörgetés meg lassú kanyar előtti tisztességes féktáv helyett az ellen s3ggébe hajtás, hogy ő ne tudjon időben kijönni előttem, én meg pozíciót nyerve lelassulok ezzel a verzióval is az ideális sebességes, íves kihajtáshoz és időt sem vesztek. :D A legjobb esetben még az első kör folyamán az első helyet megszerezve lezáródik a darálás és megy szigorral a legjobb fékezési-kigyorsítási pontok megtalálása, folyamatos best lap javítás. Utóbbiban szerintem elég erős tud lenni a hard AI, általában 1 másodpercen belül voltak hozzám többen is a 2. bajnokság legtöbb versenyében, pár kör után 2-3 másodperc fenntartása meg már magabiztos előny...amíg nem sikerül valamit nagyon benézni...az meg ritka, mivel a minimap hiányában javallott minden pálya vonalvezetését minél előbb a retinánkba égetni, általában vagy 2 kör elég. :)
Ha a normál versenyekben nem is előnyös a nagy zúzás, a kifejezetten gyilokra kitalált műfaj számomra elég lassú és vontatott lett, mondjuk a Flatout 2-höz képest, ahol lehetett nagyokat gyorsulva oldalba vágni az ellent és pár ilyen akcióval vége is lett, itt meg érdemes valamilyen podcast adást hallgatni közben, hogy az ember ne unja el magát a folyamatos 5-10% károkozások nyomán...10+ százalékhoz már elég extrém dolgot kell alkotni és nem minden pályán van hozzá gyorsulási lehetőség. Az AI pedig nem túl agresszív, jól elfoglalják magukat egymással, túlzottan megkönnyítik a dolgunkat, mintha mindenki azért zúzná a másikat lelkesen, hogy a player az utolsó pár kifáradt szerencsétlent lezúzza és a legtöbb kiesést eredményező végkimenetellel nyerjen, az azt megelőző kötelező taktikai kímélős 5 perc ásítós körözgetés és alkalmankénti 1-2 zúzogatás után. :) A régi Flatoutokban kaotikus és pezsgő Crash Canyont is sikerült a hard AI-nak sorra annyira óvatosan játszani, hogyha a player beragad egy fix helyre az első körben, aligha fog sokat javítani a pozícióján, annyira esélytelen hogy bármelyik autós áttérjen szembe és lezúzzon bárkit...sikerült az egész pálya lényegét kiherélni és ellaposítani a túlzottan profi és elővigyázatos AI által. Egyedül a nyolcas működik, ott valahogy eszükbe sem jut lassítani, hogy ne essenek vissza egy potya T-bonetól vagy 10 helyet az első helyről... :D Valójában ott is inkább a hideg, kimért körözés melletti hülyeség dominál és nem az agresszivitás, amit gyakran hiányolok az AI-tól.
Én igazán szimesnek sem mondanám magam, inkább a félszimes műfajt komálom, bár nagyon tág kör és a szájízemnek megfelelően kevesen csinálják igazán jól. Amilyen dizájn döntéseket kifogásolok a játékban, abból rengeteghez nem is kell kikacsintani a műfajból és irreális elvárásokat támasztani...élvezem a cuccot felemásan is, mert annyira hiánypótló, de ha nagyon nyitott szemmel nézem, gyakran értetlenkedés lesz a vége, hogy mennyi dizájn döntésre nem figyeltek vagy elbaltázták. Olyan hosszú fejlesztési idővel, ahogy abból profik összeraknának egy AAA szerepjátékot nulláról, de közösségi finanszírozásból működő, létszámügyileg töredék, de szintén profik is egy tartalmas, koherens indie cuccból még vagy kettőt is. Csak azt tudom remélni, hogy rengeteg kód/asset/tartalom adott már és csak össze kell legózni, valamelyest bugmentesíteni, aztán minden ami furcsán működik, többnyire csak pre-alpha összeszedetlensége miatt olyan amilyen, de a véglegesre kiadja majd minden...nehéz elhinni ezt a verziót, de ki tudja... :) Utoljára szerkesztette: broman191, 2018.01.15. 18:04:43
Igaz is meg nem is. Én kormánnyal vezetem, és érezni ha megtörik az autó, mivel alapvetően szimes vagyok persze sz@rrá tudnám kifogásolni, de ez más műfaj. érezni ha elmegy a kormány, ha kiesik a kerék. A versenyzés irgalmatlan szopás :D ..amíg meg nem értetettem mit akar a műfaj, ahogy írtam 10+ éves szimes vagyok ha lehet kerülöm a kontaktot, pláne a másik szándékos kiforgatását, de itt bizonyos versenytípusoknál másként nem működik, ráérezve nagyon lehet tervezni még a 8-s versenyeket is ami még így is szpás persze, nem kell élen menni csak a végén. Addig meg darálni,...és olyan típusú autó kell ami bírja, mert ropi autónál két kisebb kontakt is a verseny feladását jelenti. Sztem qva jó a játék 2013-ban vettem meg ..nem most volt, pont nekem lehetne nagy szám, ha nem tudnék vele játszani, de tudok. Jelenleg két autós játékot nyomok Assetto-t rally-ban, meg ezt. Utoljára szerkesztette: b type free, 2018.01.15. 13:41:48
Részemről vagy 20 eurót megérne készen, bár nem is tudom hogy ennél a játéknál az mit is jelentene, de ami még rosszabb, hogy úgy tűnik a fejlesztők számára is elég ködös a fogalom... Kipróbáltam a 2017-12-24 pre-alpha buildet, a maga kategóriájában még mindig k*rva szórakoztató - mondjuk nem mintha lenne érdemi konkurenciája, mára a Burnout játékok is kihaltak, egyedül egy Paradise remake hírt hallottam tavaly. A vezetési modell komálható billentyűzettel is "half assist" beállításokkal, hard AI mellett. Csak azt tudnám, hogy ki és miért találta ki az egymás után 3 ugyanolyan versenyt lejátszani kényszerítő bajnokságokat... Nem mintha az első két versenynek lenne különösebb jelentősége az első 12-be kerülésen és speckó feladat teljesítésén kívül...a legnagyobb WTF mégis az, hogy a játék a teljesítményünktől függetlenül random bedob a versenyek kezdetekor 1-24-ig valahová, így előfordul hogy az első versenyben betesz az 1. rajtkockára - aminek a végén ha 12. vagyok sem jelent többet annál, mintha első lennék - majd a 3. versenynél, aminél valóban számítana a végeredmény első hely, betesz az utolsó rajthelyre, ahonnan egy lassabb pályán lehetetlen nyerni, kivétel ha nagy verekedés van a mezőny elején...ami nagyrészt nem fordul elő, inkább csak középtájon, ahol meg nekem hátrány. Ezt a random kiindulási pozíció generálást a végleges verzióra remélem elfelejtik... Amikor 4 verseny van és 4 verseny különböző is - nem 4x3 fordulós sz0pórollerezés - akkor legalább taktikusan ki lehet lépkedni a főmenübe, majd visszalépve a bajnokságba újra generál egy másik random pozíciót a játék, aztán kis szerencsével a mezőny végéről áttesz az első 10 környékére, ahonnan általában az 1. hely is lőtávolban van...ha nem jönne össze, akkor meg 'lehet pörgetni a rulettet' amíg siker nincs. :) Akármennyire is szórakoztató, nevetséges hogy csak ennyit sikerült összepakolni 6 év alatt, a grafika terén amit visszaléptek a 2 évvel ezelőtti szinthez képest, mára inkább az lenne az elvárható sztenderd. Bármit nyálcsorgatva sz4rrá lehet törni, csak az irányításra alig vagy sehogy nincs hatással, akármilyen bucira is van törve az autó, vagy a sofőr belesajtolva a padlólemezbe. A különféle alkatrészeket megoldhatták volna különállóan az utastérben is, látványosabb lett volna ha kipattan ez-az a helyéről, mosolyogtató ahogyan a kormány együtt deformálódik a tetővel/A-oszloppal. No és a bukócsöveket is mintha valami lenyúlós közbeszerzés keretein belül valósították meg valamelyik haver biliacél gyárának támogatásával, mert bizonyos ütközéseknél az is úgy görbül, mintha csak látványelemként lenne az autóban, valós funkcionalitás nélkül. (közben látom a #260 alapján, hogy javíthatták valamelyest) Az autók változatosságának terén a 2. részt nem sikerül felülmúlni, a hasonló kategóriába szánt autók irányítása is néha indokolatlan mértékben különbözik és az egész felhozatal nem hat túl diverzifikáltnak a teljesítmény adataikon túli realitást tekintve. Az adott versenysorozatokba lépésnél is kiírhatnák, hogy pontosan milyen kritériumoknak megfelelő autókkal lehet nevezni, mert itt-ott néztem, hogy az indulók között van az én autóm fajtájából is 1-2, mégis indulhatnak, én nem...ja túl sokat modoltam, csak C-s autót engednek indulni, az enyém meg 2 ponttal átnyalta magát a B-be, egy jobb hajtókar által...nem mintha egy jól modolt B-s autó ellen sok esélye lenne, C-be meg már elvileg sok. Vicc. A pályaválaszték az eddigiek alapján nagy kérdőjel, de valószínűleg elég repetitív lesz a 2 kipróbálható bajnokság utáni maradék 3, eddig lényegében minden FlatOut játékban az volt. Mindenesetre üdvözlendő lenne, ha ebben a részben változtatnának, mivel számos pálya túlnyomó részén kihasználhatatlan lesz egy A osztályos autó gyorsasága, esetleg a célegyenesben megy majd 200 felett, mindenhol máshol meg a pályavezetésből adódóan marad a B-s, C-s tempó. Csak azoknál még lendületből ment, A-ban meg önmegtartóztatásból, mert túltolva az idő nem lesz jobb, csak rosszabb. Összességében akármennyi kifogásolható pontja is van, fun azt' kész, remélem összerakják tisztességesen még az éven valóban, nem csak ígérgetnek, mint az utóbbi fél évtizedben...
Single rész szuper lett, pedig még mindig ea. Fizika, vezetés rendben, karrier mód is van már. Én nem bántam meg, hogy megvettem. Multit még nem próbáltam.
Tavaly év elején kérdeztem hogy milyen a játék és kaptam is rá választ akkor még úgy döntöttem hogy várok a vásárlással.
Most hogy kapott a játék decemberben egy új updatet megint felteszem a kérdésem.
Megéri a játék az árát? Milyen a multiplayer? vannak szerverek? lagg? több xp-t kapsz ha első vagy?
Akinek bármi gondja van a frissítés után: én a helyetekben nyomnék egy fájlellenőrzést, meg kitörölném a profilt (természetesen elveszik minden, helye: Steam\userdata\*******\228380\local)
Korábban nekem is szarul futott, az update után sokkal jobb, pedig nincs erőművem
én is most frissen töltöttem, de lehet kevés a masina hozzá
Korábban szaggatott, de most már minden ok. Gigabyte GTX1060 6GB, Intel Core i5-6500, Kingston HyperX 8 GB a configom.
akkor valami gubanc van, sztem qva jól fut, lejjebb a 227-s hozszólásban van egy videó /nem pörög annyira a topik :D Az lassan egy éves...és annál csak jobb lett, a jelenlegi állapotban sem röccen meg, de lehet összerakok egy videót megint.
Ma újra letöltöttem és rohadt jó lett. Carrier mód már működik, játékélmény szuper, lassan hozza a régi Faltoutos szintet. Nem tudni mikor lépnek ki az ea-ból?
Nem az első....tonnányi EA cucc van amiről szimplán leveszik hogy EA és 1az1be ugyanaz marad... Mondjuk itt ettől most nem félek mert a THQ nem magát égetni vette meg (gondolom én)
Akit esetleg érdekel még a játék: a Bugbear egyik twittje alapján könnyen lehet, hogy az év végi "éles" megjelenésig már nem lesz több early access update.
Tök jó, hogy az idei rendszeres(ebb) tavaszi és nyári frissítésekkel lassan újraépített renoméjukat megint aláássák ezzel a totál bekussolással. Mondjuk erős a gyanúm, hogy emögött a THQ Nordic állhat, gondolom ők nem vevők annyira a finnek early access töketlenkedésére, mint a játékot még nyúzó keménymag, és odaléphettek kicsit, hogy fejezzék be év végére a játékot, kerül amibe kerül.
Ezzel pedig lehet, hogy a Wreckfest lesz az első early access játék, ami négy évnyi pre-alfa állapot után azonnal retail verzióba lép, kihagyva az alfa és béta buildeket. :D
Jó lett szerintem új update. :)
Az irányítást remekül belőtték (assistok mellett billentyűzettel is tökély), a Sandpit (meg a többi fejlesztés alatt álló map) sokat fejlődött-szépült, érzésre talán még a három AI szint is változott egy kicsit, Class A-n legalábbis mintha durvábbak lennének valamennyivel, mint C-n. A legfontosabb viszont, hogy nagyon-nagyon odavág a zúzás a versenyek alatt, szinte minden futamon van olyan durva ütközés vagy momentum amit szívesen visszanézek replayen.
Az új testreszabási vonalban van potenciál, persze a Bugbeartől megszokott módon még elég félkész az új feature. Az optikai tuning nem rossz, a vásárolható páncélzat meg akkor lesz érdekes, ha majd súlya is lesz az elemeknek, szóval lehet majd legózni, hogy teljesítményre vagy armorra gyúrjunk-e inkább a versenyek előtt. Ja, és pacsi a finneknek, hogy kivették végre a marha idegesítő és teljesen felesleges javítgatást a versenyek között, úgy tűnik mostanra rájöttek ők is, hogy egyáltalán nem passzol egy destruction racerbe.
Az új menürendszer színre nem rossz, de egyelőre elég bugos és kissé átláthatatlan, meg zavar is hogy lassabb-körülményesebb mint a korábbi placeholder elrendezés. Erősen gamepad-re gyúrták, így marhasokat kell oldalirányba lapozni, az nem igazán jön be egyelőre, remélem még finomítanak majd rajta. Az új build emellett érezhetően többet is eszik, az újabb mapokon kb. 10-15 fps mínusszal fut, holott nem néznek ki jobban mint a korábbi terepek. Ja, és murvás pályákon túltolták kicsit a poreffektet, nemhogy a mezőnyt, de még a pályát se látni a homokviharban, azt remélem visszább fogják majd. :)
Kapott június végén egy update-et
Dear Wreckers and Racers,
We just pushed out a hotfix for the June Update, addressing a number of critical and non-critical technical issues found in the latest update and generally improving the user experience based on the feedback we've received:
TECHNICAL/USER INTERFACE:
Leaderboards are back online. Server Browser no longer crashes. Server Browser is now more responsive and correctly displays server info. Mod Manager does not glitch anymore when more than one page of mods is installed. Selecting Game Mode in the Quick Race Options now works correctly. In Team Race, points are now correctly awarded for crashing. Reset is no longer disabled in single player after playing online on a server with reset disabled. Reset Car and Reverse Limiter options are now shown on their own rows in Lobby and Server Browser. After toggling V-Sync in the Settings a game restart is now required menu to apply the setting. Number of max players is now shown correctly in Lobby. Lobby chat is now more responsive. Replay UI is now correctly displayed. Scroll bars are now displayed correctly in Lobby and elsewhere. Background is now displayed correctly when using ultra wide resolutions. THQ logo is now properly centered.
VEHICLES:
Vehicles imported from old save data are now automatically given correct replacement parts in case parts are missing or invalid, fixing the red exclamation mark error in multiplayer. Reduced tire dust effects so that they are less intrusive and cost less performance wise. Ragdoll model is now shown correctly instead of grey cubes. American 3 roll cage no longer gets detached too early.
TRACKS:
Added Mixed 4 Main Circuit Reverse layout Improved Mixed 7 checkpoints to prevent outrageous cheating. Speedway 2 white tire barrier now has a proper collision. Fixed Gravel 1 missing texture. Fixed Tarmac 2 missing textures + improved environment art. Fixed Sandpit 3 start camera. Utoljára szerkesztette: grebber, 2017.07.02. 22:52:09
Senki sem tud. A karriermód még nincs kész, csak quick race-eket lehet tolni.
Helló! Tudtok careert kezdeni, mert nálam szürke a kocka
2013 szeptemberében követtem el az a hibát, hogy megvettem... azóta semmi nem változott, egy bughalmaz techdemo azóta több pályával és autóval. De most majd fél év alatt összerakják... oké. Bevehetik a brét.
Online nem nagyon, ott már évek óta csak egy pártucat fős keménymag van, amelyik elég tudathasadásos ahhoz, hogy egy Wreckfest című játékban csak ütközésmentes tiszta versenyeket toljanak. :D
Kár egyébként, mert a legutóbbi 2-3 peccs óta az irányítás és a törésmodell szerintem nagyon sokat javult (végre megint élvezni a versenyeket), a futamok után az XP- és pénzszámításnál pedig mintha végre a helyezést és az ütközéseket is figyelembe venné a játék, legalábbis kaptam már azonos mennyiségű pontot és lét tiszta első helyezésért és zúzásban gazdag közepes pozícióért is. Szóval végre nem hátrány, ha agresszívebben versenyzünk, bár ez az alkatrészjavítós rendszer még eléggé szúrja a szemem - felesleges klikkfesztivál az egész két verseny között, nem véletlenül szedték ki úgy ahogy van az egészet a multiplayer módból, szerintem szólóban sincs helye. Elég lenne szerintem csak az alkatrész-cserélgetős vonalat meghagyniuk, a pályáknak megfelelő felfüggesztés/váltó/difi kiválasztása legalább hozna egy kis agymunkát is a versenyekre való felkészülésnél (mondjuk ehhez elkelne egy térkép is mindegyik pályáról, hogy tudjuk milyen útviszonyokra és mennyi kanyarra/egyenes szakaszra számíthatunk).
Voltaképp játékmenetében lassan visszatér a progi oda, ahol 2015 nyara előtt volt, ami tök király, csak akkor tényleg nem értem, hogy mire volt jó az a szenvedős fizikai update-jük, azon túl, hogy cirka három évvel elcsúsztatta a játék kiadását. A Steam fórumon jelenleg ugyanis a kőrajongók között közszájon forog, hogy a fullos változat elvileg idén nyáron érkezik, a közeljövőben pedig jön egy, a kezelőfelületet átszabó frissítés, amit aztán egy optikai tuningos update, majd egy, a kész karriermódot behozó frissítés követ majd. Persze ki tudja, ezekből végül mi lesz. :)
A lényeg, hogy az utolsó (lenti) hozzászólásom óta szerintem sokat javult a játék, remélem most már tartják ezt az irányt, és idén végre tényleg kijön a "kész" játék, karriermóddal, Deluxe Edition tartalommal, kész pályákkal, optimalizálással, mindennel.
Az lenne a kérdésem hogy van aki multiban játszik? és vannak még szerverek? Én főként multiban játszanék single nem érdekel annyira.
Volt már leárazva a játék?
Válaszotokat előre is köszönöm :)
Mióta ilyen széles a legelső pálya - talán Gravel 1 néven fut. Közröhely, mint egy autópálya ... Esetleg valahol mod formában még elérhető a régebbi verzió?
Semmi baj a Wreckfesttel, folyamatosan fejlesztették és adták ki hozzá a tartalmat illetve a javításokat. Ezerszer jobb, mint az elején, már két éve nyúzom. Lehet azért van hiányérzetetek, mert más, mint a korábbi Flatoutok.
csináltam egy videót, nekem középkategóriás procim van alapon, egy GTX680-m, 8gb mem. 23 AI-val megyek és 10 kört, ennyit bír jelenleg a replay, felvettem, hogy egy tiszta, mert ez annak számít Wreckfest alat, szal egy tiszta futam alatt is elég sok minden képernyőre kerül, de meg se röccen. a videó tudja az 1080-s HD-t.
Mondom, kész van. Lehet azon lovagolni hogy mi hova van írva, de nem attól lesz egy játék kész, hogy le veszik a felíratot. Azzal te mint játékos nem lennél beljebb. Jól fut, sok AI-val is, nem bugzik, eltekintve a felboruló fűnyirók vezetőitől akik a lángoló roncs mellett/felett fél méterre lebegnek ülő pozícióban :))) ..de elgázolni őket sem tudod, mert eltűnnek pár másodperc múlva. Minden eleme működik, a megvásárolt alkatrészek javítják illetve rontják az autó teljesítményét, kopnak, az alkalmazottak fejlődnek, versenyeket és versenysorozatokat lehet nyerni, bukni, befejezni gond nélkül. Ahogy írtam nem attól lesz egy játék kész hogy leveszik a felíratot....talán üzleti oka van hogy kint van, talán valóban szeretnének még beletenni valamit,...de játékos szemszögből ez a játék kész.
ja, és karácsonykor érkezett hozzá frissítés, azaz még nincs másfél hónapja, megvan neked egyáltalán ez a játék?
Utoljára szerkesztette: b type free, 2017.02.04. 11:40:02
Early Access Game = Nincs kész............. Soha nem is lesz.. Mondjuk ennek olymindegy már mert a kutya se veszi.. Ennek egy lökést egy bundle adna semmi más.. Az meg ha ne adj isten valaha kiveszik örliből smemit nem fog jelenteni mert szerintem a fejlesztők is magasról szarnak már rá. De ha kell majd nekik a pénzt Humblen visszaköszön előbb utóbb úgyis azt a pár $-t meg megéri.
Wreckfest kész van, és nem is rossz, csak nem az amit vártam/tunk. De egyébként jól el lehet vele lenni, vásárolni az autót, alkatrészt, alkalmazottakat fejleszteni és versenyezni, elég szép is. Összességében nem olyan rossz és elég elvetemült tábora van, elég sok cuccot csinálnak hozzá. Én elégedett vagyok vele, egyáltalán nem szim, katasztrófa AI, nehézkes beállítás (több USB-s pedál, kormány..stb) Nem jött össze,...de sztem simán fogyasztható kategória
Ha minden igaz, ezt is a Kylotonn csinálja (WRC 5). A videó alapján nem lesz a Wreckfesthez hasonló törésmodell, csak az alkatrészek eshetnek le. Nem is értem, hogy hogy válhatott ez a csapat a Bigben ház beszállítójává.
Főleg olyasmibe, ami anyagilag támogathatja az elsődleges projektet... ...és gondolom baromkodtak eleget a fejlesztők a szabadidejükben ahhoz, hogy rengeteg kész tartalom is adott a Stuntfesthez, külön kreálás és fejlesztgetés nélkül. Utoljára szerkesztette: broman191, 2016.08.26. 20:14:04
Persze az eredeti határidőt már rég túllépték, és tényleg szégyelljék magukat, de ez csak buta vagdalkózás, hogy "mi az, hogy másba is bele mernek fogni". Nyilván nem lehet a teljes csapatot egyenletesen terhelni. Ha az engine már kész van, akkor a programozók nyugodtan belevághatnak másba, amíg a designerek pályákat csinálnak... Utoljára szerkesztette: Timbu, 2016.08.26. 20:10:59
Üdvözlendő a Stuntfest, mert olyan projektnek tűnik a változatosság kedvéért, amit be is tudnak fejezni...a Wreckfest a nagy ambíciózusságban lett ilyen tetszhatlott, nem rossz ötlet irányt váltani...
Mondjuk eléggé felbasz, hogy sehol nincsenek még ezzel a szarral, egy pre-alpha foshalmaz az egész évekkel később is, erre itt ujjonganak, és persze belevágnak még plusz 2 dologba. De legalább már elő lehet rendelni őket... hányok. (bár ne vettem volna meg anno, most csak röhögnék az egészen)
Korrekt írás köszi, innentől veszítettem el a teljes érdeklődésem a játék iránt.. Nem ezt vártam, nagyon nem (én sem) Ezért nagy sz*pás basszus ez az a E.A. dolog. Az a jobbik eset ha egyáltalán befejezik a játékot és nem azt kapod amit vársz, rossz esetben sosem lép ki a korai hozzáférés stádiumból.. Utoljára szerkesztette: Maxtreme, 2015.12.02. 20:05:03
Örülök ha neked tetszik a játék, nekem sajna már nem azt nyújtja, amit korábban, és amit vártam volna tőle... :) Csak aztán fejezzék is be egyszer... ;)
Én is. Reménykedtem benne, hogy az új frissítéssel visszahozzák a nyári update előtti zúzós versenyeket, de helyette a nagy csendből csak az lett, hogy a free racinget lecserélő karriermóddal csak még jobban elcseszték a játékot. Ritkán írok Steam review-t (konkrétan eddig ez az egyetlen program, amihez összedobtam egyet), de a Wreckfestnél nem bírtam megállni hogy ne írjak egy értékelést, mert személy szerint úgy érzem, eléggé átvágott a Bugbear ezzel a játékkal. Egy FlatOut - Destruction Derby ihlette autós zúzdára adtam nekik pénzt, nem egy indie folkracer Forza-imitációra.
A csapat egyébként a mostani Steam Sale-es akciójával sem szerzett sok jó pontot, ugyanis többen is jelezték a Steam-fórumon, hogy szép csendben felemelték a játék árát 28-ról 35 euróra, mielőtt rárakták az 50%-os leértékelést.
Nagyot csalódtam a brigádban. A játékra ment az uninstall, én meg nyomom tovább a FlatOut 1-2-t...
Ezért nem lesz ez kész soha ilyenekkel foglalkoznak ,nem mellesleg vér gagyi az egész. Utoljára szerkesztette: grebber, 2015.11.28. 20:26:26
Jól sikerült a két új pálya, ami most jött a frissítéssel!
Klaviatúrával könnyebben kitör a hátsó fele a kocsinak, küzdeni kell rendesen vele. Kormánnyal milyen az irányítás?
A Ridge Racer-es hasonlatoddal nem vagy egyedül, a Steam review-k között többen is az Unbounded-hez hasonlítják a Wreckfest-projektet. Egyrészt azért mert mindkét játékkal évekig szenvednek/szenvedtek a finnek (az RR:U a pletykák szerint hat évig készült, a Wreckfestet pedig állítólag 2012 óta fejlesztik, ehhez képest még mindig pre-alfa), másrészt pedig mert az Unbounded-hez hasonlóan sajna a Wreckfest is egy műfaji katyvasz a nyári peccs óta.
A BB Twittere szerint egyébként a hétre tervezett frissítés csúszik (surprise!), mert vannak még kiirtandó bugok és a törésmodellt is finomítani akarják. Kíváncsi vagyok, hogy még idén végeznek-e vele. :P
Annyit tennék ehhez hozzá, hogy a Bugbear a FlatOut 2.0 óta nem tudja, mihez kezdjen magával. Ott volt ugye a sokat szidott Ridge Racer: Unbounded. Konzolon egy nagyon korrekt, hangulatos játék volt, ami viszont köszönőviszonyban sincs az RR-sorozat hagyományaival. Így a konzolos közönségnek nem jött be, bukott is keményen. A PC-s változat meg bugos szar volt, ezen felül a platformon senki sem ismeri az RR-t, és ezért - szintén - nem vették meg elegen. Xboxon szerettem - de ezzel kb. egyedül voltam. Szóval a Bugbear ismétli önmagát. Pedig én sokáig hittem bennük, a játékot is jó korán megvettem, a Guruba két előzetest is írtam róla. Csak épp minek.
Szerintem a probléma a Wreckfestnél abból fakad, hogy a Bugbear nem tudja, mit is csináljon a játékkal (vagy valahol félúton elhatározták, hogy teljesen más játékot csinálnak, mint amit eredetileg ígértek). Ugye eredetileg egy FlatOut1 - Destruction Derby - Street Rod keveréknek lebegtették be a játékot, hangsúlyos derbivel és full-kontakt versenyzéssel (a hivatalos oldaluk még mindig ennek megfelelően írja le a játékot). Mióta azonban újraírták az engine-t, ettől eléggé eltávolodtak, valamiért sokkal komolyabbra, szimulátorosabbra vették a figurát.
A mostani build így kicsivel szebb a korábbiaknál, az tény, de a törésmodell visszafogottabb, a kocsik jobban sérülnek (ergo versenyen nem érdemes ütközni), az irányítás szerintem nehézkesebb, az egész programot lassabbnak érzem, mint amilyen a nyári update előtt volt. Nem értem ezt a váltást, mert így két szék között seggre estek a finnek, jelenleg ugyanis szimulátornak nem elég szimulátor a program, árkádnak meg nem elég árkád - valahol a kettő között van, de nem élvezetes formában. A Wreckfest címnek meg nem sok értelmét látom, ha az ütközéseket a játék a mostani fizika és vezetési modell mellett inkább bünteti, semmint díjazza.
A legutóbbi blogbejegyzésükön is nagyot néztem, ott már azt írják, hogy a játékot főleg a finn folkracing inspirálta. Oké, koccanás-karambol van azokon is, de a szándékos ütközéseket tiltja a versenyszabályzat, szóval ezt elég nehezen tudom összeegyeztetni a weboldalukon reklámozott zúzós játékmenettel.
A játék skizofréniájáról mindent elmond, hogy a program Steam fórumán jóformán már csak a "clean racing"-et, azaz az ütközésmentes tiszta versenyzést szervező játékosok aktívak, ami egy Wreckfest nevű, FlatOut-DestructionDerby örökösnek beharangozott játéknál több mint abszurd.
Tavasszal néztem utoljára a hírblogjukat, akkor elég lehangoló volt, ment az egyhelyben pörgés, cooming soon.
Akkor ezek szerint elég pénzt kalapoztak ebből össze és marad a Wreckfest egy ilyen kis teszt környezet, miközben valami nagyobbra gyúrnak. Ettől független 3 havonta jöhetne egy új pálya vagy valami. Nem nagyon szakadnak meg.
Szerintem elsosorban az engine-t fejlesztik, gondolom multiplatformra, az elkovetkezo 5-6 evre. Az elsodleges cel az lenne, ha kapnanak valami zsiros megrendelest valami uj jatekra. Ez a Wreckfest, es a hozzatartozo tamogatas (Early Access) inkabb csak az engine fejlesztesi idoszakot "fedezne".
Nem értem, mert a játék alap mechanikája már régóta megvan és szórakoztató, jól be lett lőve. Csak a tartalmat kéne lapátolni bele minden erővel, csiszolni a pályákat, ahol kell, etc ... Valami biztos van a háttérben, mert ilyen ütem mellett sose készül el.
Közben túlestem egy Win 10 upgrade-en és ezzel valamiért sokkal szebben fut a játék és kinézetre is nagyon fekszik.
Azt tudni kell mondjuk, hogy erre a rendszerre a régebben általam sokat használt FRAPS programot már nem telepítettem vissza, ugyanis hallottam, hogy az képes visszafogni a teljesítményt bizonyos esetekben (pár éve csak nem frissítik már a programot). Szóval nem tudom minek köszönhetem pontosan, hogy most nagyon jól fut a játék, de elégedettség van.
Illetve lehetne nagyobb elégedettség is, ha nem szarnák le ennyire a projektet a fejlesztők. Valami bűn sokat kell várni a frissítésekre, már rég készen kellene lennie a játéknak kb.
Ez a kickstarter-es dolog úgy tűnik nagyon elkényelmesíti a játékfejlesztőket (lásd Carmageddon esete is). Utoljára szerkesztette: fery02, 2015.09.30. 14:29:28
Valamit kell nekik vele csinálniuk majd, mert nem egyedüli eset az enyém, külföldi fórumokat olvasva másoknál is megesik. Kár, hogy itt magyar fórumon nem ír senki sem véleményt, hogy nála hogyan fut, mert egyébként tudom, hogy többen megvették innen az Early Access-t.
Újraírták szinte az egész motort, ezért is nem jött update olyan sookáig. Azért csak optimalizálnak még rajta, a korábbi játékaik mindig igen jó sebességgel futottak.
Nekem durván megnőtt a játék gépigénye a legutóbbi frissítés óta. :S Igaz teljesen fel lett újítva, jóval durvább grafikát tud tolni a játékos arcába, de amíg ment stabil 60 fps-sel korábban, most általában fix 30 fps-el fut (ez nekem zavaró). Néha ha olyan van, van ennél magasabb fps szám is, szóval nem arról van szó, hogy valami korlát be van állítva.
Az a gáz, hogy ha leveszem a grafikát olyanra, hogy randább lesz a régebbi állapotánál a játék (amikor vígan játszottam ugye vele 60 fps-sel), valamiért még akkor sem változik a helyzet. Pedig nagyon vártam a frissítést. :/
A kemény az az egészben, hogy közben lecseréltem a HD7870-esemet egy R9290X-re és így van közepes grafikán ez a 30 fps-eses mizéria. :D
We're pleased to announce that the next update of Wreckfest is scheduled for this month, and it will mark an important milestone for our game. In the update we will be introducing our completely new tire and suspension simulation model that will provide for a much more immersive driving experience on both tarmac and sand. The update will also feature our next-generation DirectX 11 rendering engine that will make it possible to faithfully recreate realistic environments with advanced physically based materials and lighting (PBR).
Since we've been working hard with the physics and rendering features of the game this update will not contain much new content, but as a teaser of the great things to come the update will ship with the first iteration of the reworked Sandpit track to give you a glimpse of the level of quality and realism we're striving for with our next-generation environments. Not only that, but you will also get a chance to experience an early version of a new oval track that we have in production. Since the new tracks would be nothing without new toys to race around with, we'll be including two new cars as well. Both of them are still heavily in progress, mind you, but nonetheless you will get to take them for an early test drive. Needless to say, the update will also contain a huge number of other added features and improvements, many of which have been requested by you, our dear players and supporters.
As it is so often, when one journey ends another begins. The next update is a first, important step in realizing our dream for Wreckfest. Now with most of the heavy lifting done on the physics and rendering department of the game our development team will be working full-steam on new good stuff to come in the next months: a whole lot of new cars, new tracks, car customization, modding support as well as other features and content that in end will make Wreckfest THE definite game for anyone looking for rough, no-holds-barred racing experience.
A full changelist will be available with the update, but here are the most important changes:
New simulator-grade physics engine with advanced tire and suspension geometry simulation. New DirectX 11 rendering engine with realistic physically based materials and lighting. 64-bit operating system support for optimal performance on modern computer systems. Hardware MSAA anti-aliasing with advanced foliage transparency antialiasing. Dedicated server for optimized multiplayer performance with command-line and remote configuration features. Steam leaderboards and player statistics for tracking and comparing performance with other players. Support for changing the track and the car in lobby as well as adding bots to multiplayer events. New game modes Team Race and Elimination Race, guaranteed to provide explosive racing action for 2-4 teams. One new track and another one completely overhauled. Two new cars, an American and a European one.
As always, thank you for your enthusiasm, dedication and support. See you on the track!