Sziasztok ! A jég templomban járok , és nem tudok tovább jutni , mert nem tudom megszerezni a szimbólumot amit a középsõ oltárba kéne illeszteni. A zseblámpával ki kéne olvasztani a zombikat ,de nekem nem megy . Mi lehet az oka ? (esetleg valami másolás védelmi dolog a virágbolti verzió miatt ? )
Úgy érzem eleget vártam a kiadóra és a fejlesztõkre. Sikerült beszereznem pár programot, amivel kinyerhetõ és visszacsomagolható a szöveg, így gyakorlatilag csak össze kell fésülnöm a meglévõ fordításommal és elérhetõvé teszem nem-hivatalos változatként. Természetesen ha közben jelentkeznek és bekerül a játékba, leveszem az oldalamról, de ha mégsem, nem akarom, hogy kárba vesszen a munkám. Remélhetõleg erre a héten még sort tudok keríteni.
CE max a nevében! Más ilyen kiadásra még a limited-et is pironkodva merné ráírni!
The boxed/digital PC Collector’s Edition will include:: • The Game • DLC 1: The Allan Quatermain Revolver skin (single- and multiplayer) • DLC 2: Three exclusive multiplayer skins (and they remain exclusive; Arab Mercenary, Arctic Quatermain and Skeleton) • Making of movie (DVD) • Original soundtrack (Audio CD) • Artbook (on disc) • Manual (printed, listed here just for the sake of completeness)
Szerintem nem felejtették ki, mert a spanyolt is az enyémhez hasonlóan beígérték anno (a patchlogban olvasható is, hogy codefix-et tartalmaz a magyar és spanyol fordításhoz), viszont azóta csend honol és a producert, akivel az egészet intéztem, nem tudom utolérni. Legutóbb december 4-én írta, hogy "tesztelnek, majd értesít". Azóta írtam neki 3 emailt, de egyikre sem válaszolt. Talán amikor a Linux verzió megérkezik, lesz valami elõrehaladás az ügyben, csak addigra már senki sem fog játszani vele :D
Az betyár olcsó. Viszont a magyarítással kapcsolatban pont ma nézegettem utána, de még mindig nincs a 11. 29-ei patch óta semmi új, valószínû kifelejtették.
Tegnapelõtt elküldtem a fejlesztõknek a magyarítást, tegnap jeleztek vissza, hogy nemsokára kapok egy tesztverziót, hogy letesztelhessem, mielõtt véglegessé válik.
Remek hírek! Ma reggel érkezett a Nordic Games-tõl (a játék kiadója):
"Hello,
Nice to meet you. You have a solid track record about translating games. I also saw that you did something on SpellForce 2. Would be great if you can help us bring Deadfall and maybe other games to Hungarian.
Best, Reinhard"
Szóval nagy eséllyel elkészíthetem hozzá a hivatalos fordítást, illetve késõbbi Nordic Games játékokhoz is.
Én is befejeztem. Van azért jó pár igen gagyi 5-10 évvel ezelõtti megoldásokat idézõ átvezetõ de az ilyesféle kalandokból elég nagy hiány van, fõleg PC-n így ezért nem bánom ,hogy végigjátszottam. Ha értékelni kellene olyan 5 pontot adnék rá de pl az Enslaved is ennyit ér szerintem, ezt azonban mégis jobban élveztem.
kb. olyan 60-70%-ot érdemel. El lehet vele szórakozni. Csapdázás és a kincskeresés nálam elvitte a hátán végig.
Faszt, van hozzá magyarítás. 1 a bökkenõ; nem fut Windows 7-en, kilépeget, szóval várakozás van a GoG.com.-os verzióra, reméljük észreveszik azt a pártízezres szavazást rá.
Olyan ez a játék, mint egy Jack Hunter rész semmi komoly de mégis jó :)
Hát nem tudom ki találta ki ezeket a pálya végi krix-krax forgatós izéket de innen is üdvözlöm!
Grim Fandago egy baszott nagy klasszikus, egyik legjobb játék a világon... Ja hogy gondolkodni kell benne, meg angol tudás sem árt.. Bocsi, tényleg szar játék...
Gondolom néha úgy van vele, hogyha már leszedte akkor elüti vele az idõt míg más (személyszerint én) káromkodik, hogy miért volt olyan hülye és töltötte le azt a majd 20-30 GB-os (4 órás átvezetõfilmet) - persze akiknek tetszett ne ajnározásnak vegyék :)
Nekem tök olyan mindha néznék azt az indiana jones copy filmet, amit 3 részes és a Carted doki játszott benne (Noah Wyle) olyan gagyi de mégis...nemtom érdekes :D
Vagyis csak szeretne ezekbõl összetevõdni mert láthatóan semmi nem sikerült ezekbõl. Ha fizetnének érte se mondanám azt hogy ez 50%nál magasabb értékelést érdemel!
Ha egy komolyabb csapat kicsit komolyabb anyagi háttérrel csinálta volna akkor bizony nagyon jó lehetett volna ez a játék, mert sok helyen olyan fapados megoldások vannak, pl a bánya berobbantós rész is olyan vicces, egy normális banda ezt igényesebben megoldotta volna.
Játssz valami régi játékot, amit nem vittél ki (bár nem esküdnék rá, hogy nincs), de én is ebben a hiányban szenvedek néha :D
Én személy szerinte nem tudok olyat mondani ami miatt ez jó játék lenne.
Ez a kincskeresés@fejlõdés is full felesleges semmi értelme. Most pc-n másodszorra direkt hardon tolom hátha ott számít valamit ,de semmit.Értelmetlen.Ez is csak a tegyük bele ,hogy ne csak tömeghentelde legyen. Grafikára se lehet olyan hüde jót mondani ,na jó egyet hogy legalább jól fut (mondjuk az be is ..szna ha ilyen látvány mellett nem futna jól) Physx jelenléte számomra olyan megmagyarázhatatlan (mert gyak semmi fizika nincs) mint az hogy miért titkolják a földönkívüliek létezését! Ami visít róla,hogy Uncharted copy akart lenni,de vér gyenge kivitelben!
Kipróbáltam, elég bénácska de mégis van benne valami ami hajtja elõre az embert. Lehet az, hogy visszahozza a régi kalandfilmek, kincskeresõs hangulatát, amikbõl manapság igen csak hiány van?
Nekem is tetszik. Bár az egyiptomi templomban azért realizálódott, hogy nem egy AAA játékról van szó, de most itt az Antarktiszi részen ezen már túlléptem. Grafikája meglehetõsen szép (nagyon jól végzi a dolgát az U3 motor) és bár az animációk, a sebzésrendszer, meg a kissé statikus rombolhatóság ront az összképen, el kell mondjam a játék hangulatát ez nem rontja olyan mértékben, hogy ne lehessen elkapni azt a bizonyos fonalat.
A párbeszédek meg tipikus mederben zajlanak, de legalább viccesek és persze eléggé klisés, ide ez kell. Minden ilyen jellegû film is ezekkel az elemekkel operál.
A kincseket felkutatni jó dolog. A térkép nem ad egyértelmû helyet, arra inkább az iránytû a jó, de az is csak akkor, ha kellõ közelségben van a kincs. Egyébként csak jár a mutató körbe-körbe.
A fejlesztési rendszer ok. Ennél többet ide úgy is felesleges lett volna betenni. Arra jó lesz, hogy nagyobb rátájú legyen a túlélési faktor.
A mentési rendszer az szívatós. Kicsit (nagyon) frusztráló, de figyelni kell. Ha újból és újból éppen egy átvezetõs részt kell megnézni, ott jól jön a SPACE. Ezzel azt le lehet állítani. Frusztráció -1.
Szerintem végigviszem. Már csak a helyszínek miatt is.
Indiana Jones és Tomb Raider filmekbõl hasonlítanak a klisék belõle nem?
- Kezdeném a botrányosan hányadék animációkkal. Komolyan ez mi a f*sz? - Szinkronhangok. A beleélés teljes hiánya. (de legalább passzol a kifejezéstelen arcmimikahiányos fejekhez) - Hülyének nézi a játékost. Kinek volt az a remek ötlete hogy a képernyõ közepén percenként villogjon a nézd meg a naplód hülyegyerek felirat? - Unalmas hangulattalan játékmenet, ami ott szopatja a játékost ahol tudja (az utóbbival nem lenne baj, ha lenne valami hangulat, de eddig nem nagyon találkoztam ilyennel) - Unalmas átvezetõk amit sok esetben 25x kell végignézned (mint pl a második pálya elején) mert a checkpointok k*rva rosszul vannak elosztva.
..és akkor még a grafikát nem is említettem, de az igazából a játék legemészthetõbb pontja, még akkor is ha nem egy nagy só.
no offense,akinek tetszik játsszon vele, nálam ez nagyon 0 kategória. (eddig)
uhh basszus. Így 1.5 pálya után azt mondom hogy ennyire vontatott, unalmas, 0 hangulattal rendelkezõ, amatõr játék már rég volt a kezemben. Pedig bíztam benne hogy ezúttal sikerül valamit villantaniuk a Nordicos srácoknak. Még adok neki némi esélyt, de szerintem menni fog a levesbe.
Jó-jó-jó. Nem erre számítottam, egy jó erõs közepes alkotás. Azt nem mondom,hogy technikai awardot nyerne, de jól néz ki. Remélem lesz benne több akció is majd egyhuzamban.
A gepem az uj kartyammal, fullon, max eddig 340 wattot fogyasztott. Jellemzoen 300 watt felett eszik a mai jatekoknal. Ezen jatek alatt, max grafikaval, 200 W-ot fogyaszt a gepem, (vsync on 60 fps) ha igy jobban erted. (mellette meg bf4-et is tolhatnam, az sem erezne meg, hogy mas fut mellette, ha mennenek egyidoben :))
Bahh, elinditottam megegyszer, most latom, hogy ez unreal engine. Akkor tokeletes mintapelda arra, hogy tok feleslegesen vasaroltak meg. A portolast biztos megkonnyitette, de azon felul...A dx9-es a jatek, olyan mintha max dx7-es tudasig hasznaltak volna ki a technikai lehetosegeket. Meg annak a rohadt faklyanak sincs semmi fenyjateka semmire sem, a kihalt piramasiban. De anno is azert megoldottak, ugy mintha lenne, na itt nem vettek ra a faradtsagot. De ezek mozgas kozben jonnek elo, szep kepeket lehet loni a jatekbol. Unity engine alatt is keresni kell az ennyire egyszeruen megvalositott dolgokat.
De igazabol ne foglalkozz azzal amit itt osszehordunk, probald ki, ettol meg neked lehet bejon, mint latvanyila, mind jatekmechanikailag. Bar akkor tunek szebb, jobb 10 eves cimeket ajanlani :p
Ha csak a cry engine 1.0-at liszenszeltek volna, kb eg es fold lenne a kulonbseg.
Vagy ugy is lehetne fogalmazni, ha mar divatos szidni az uj cod reszt, hogy az 10 eve ugyanaz az engine, az kb technikailag ez elott jar 10 evvel, szoval kb 20 ev minuszban van ez a jatek, ami minden masodperceben visszakoszon.
Azt nem tudtam, hogy a bioshock is ezzel az enginnel keszult, de legalabb magyarazatot ad nekem arra, ott is miert ereztem pont ugyanezt. Max 1 fokkal volt ennel jobb. A nep azert bezabalta, senki nem ordibalt emiatt, furcsaltam is.
Szerintem leirtam, szepen meg vannak tervezve latvanyilag a palyak,(az elejen amig lattam) lasd grebber kepei, de mindezt egy minimum 10 evvel ezelotti engine-nel, 5 poligonbol, semmi dinamukus feny, effekt, fizika, tores, level mozgas, rongybaba fizika, mindenen ateso pl dinamit, minden targy csak egy rajz.Kb a telefonomon elfutna jatek, de komolyan. De ezen biztos sokan tul fognak ezen lendulni, meg en is megtettem volna, de A jatek mechanikaja, harc is amugy fortelmes szamomra, idoutazast vissza a multba csak a regi kedvenc jatekaimmal teszek :) Mehet a levesbe.