Én is végigjátszottam, jó lett a játék, csaták könnyen mentek benne.
Oké kezdem feladni. :D A PoE még elviselhető volt. A Tyranny már hard nagyon. Ez talán nem annyira de kellene 2-3 végigjátszás mire le tudom fordítani. A Tyranny meg ez már tényleg több mint középfok :D Kiestem belőle. Ha 2011 környékén jön, akkor jobban ment volna az angol, sokat felejtettünk, azok akik a Conanba edződtünk, a régi angolon felsőfokú figurákkal. Na mindegy :D Kitartást mindenkinek!
Ezt már olvastam és meg is tapasztaltam. Többszöröse a harcból szerzett xp a dumálással szerezhetőnek. Viszont a dumálásba nem halsz bele (eddig). u63 itt elnézést is kértek
Van egy nagy baj a kidumálással: semmit sem érsz vele. A legelső harc a "csillagot" keresőkkel 150 XP és értékes loot. Ha kidumálod magad, 25 XP...
Én most kicsit félreraktam és várok majd egy hivatalos nyilatkozatot a kivágott tartalom későbbi sorsáról. Jóval több mindent kivettek belőle, mint legutóbb kommunikálták és egyelőre zavaros mellébeszélés, vagy inkább hallgatás folyik arról, miért tették.
Ami nagyon tetszik egyelöre az az hogy gyak tényleg majd minden konfliktusból ki tudjuk dumálni magunkat, eddig kilenc óra alatt kétszer kellet harcolnom és az is opcionális volt.
Viszont a középszintü nyelvvizsgám néha már kevésnek tünik / nem annyira mint a Tyrannynál mert annak brutális nyelvezete volt / így kell szótáraznom rendesen de ez persze nem hiba max az enyém. Utoljára szerkesztette: wedge31, 2017.03.01. 20:59:11
PlayDome Olvastam azt is, amit linkeltél, ezért írtam azt, hogy szinte. @Nephin Köszi. Kíváncsian várom. :) Utoljára szerkesztette: fluency, 2017.03.01. 19:15:36
The portraits are 400x400 in <drive>:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Torment Tides of Numenera\WIN\TidesOfNumenera_Data\StreamingAssets\assetbundles\Player
The images are called Portrait-LCO_Female Portrait-LCO_Male (you need an asset viewer to see them, they are inside the Player file)
1. Get the Unity Asset Bundle Extractor tool (UABE)
2. Open resources.assets in WIN/TidesOfNumenera_Data folder inside your Steam TTON game folder
3. Find textures Portrait-LCO_Male and Portrait-LCO_Male and extract them as tga using the Plugins button on the right
4. Edit the textures in your preferred graphic editor
5. Import the new textures to replace the old one using the "edit" Plugin in UABE
6. Save the changes resources.assets (this will create a new file sharedassets4.assets)
7. Replace the original sharedassets4.assets file (located in the same folder as resources.assets) with your new sharedassets4.assets
Nem tudom engem sose zavart, hogy más a karakterem arca/kinézete, mint ami a portréképen csücsül. Oké, hogy már 2017-et írunk és lehetne megoldás (pl. wasteland 2), de Szerintem ez nem egetverő probléma. Ez egy jóféle RPG, számomra a történet és a mechanika a lényeg nem a grafika. Ami jobban zavar az az, hogy a játékról szinte nem is írtak/írnak a nagyobb magyar oldalak, miközben másokat xarrá hypolnak. :) @PetruZ kösz a leírást. Nem lehetett kis meló. Utoljára szerkesztette: fluency, 2017.03.01. 05:37:39
Nameless One arcát se nagyon lehetett annó átszabni.. arról nem beszélve, hogy eleinte még kasztot se választhattál neki..
"elvégre egy levetett héjról beszélünk"
Épp ezért lenne értelme - a "tudjuk ki" maga dönti el, hogy kinek a testét használja...
Ez annyira nem zavar, elvégre egy levetett héjról beszélünk... :)
Aki egyébként kíváncsi az eredeti szerepjátékos háttérre, a világra, és a rendszer részletesebb működésére (amihez nagyon hasonló van a játékban is), az kezdje a mega-ismertetőmmel, szerintem hasznos lesz (főleg a Numenera rész).
Erről beszélek - nincs kozmetika, a karaktergenerálás meg olyan, amilyen (a sztoris generálás és az utána való manuális igazgatás), de így a XXI. században még mindig zavar, hogy az irányított karakterem arca nem AZ, amit az ikon képen bámulok majd 100+ órán át... [S ez sajnos így van a PoEt-ben, és a Tyranny-ben is]
Amikor az intrót végigjátszod, a választási lépéseknek megfelelően kialakul egy karaktered, amit megkapsz a végén. De itt utána bármit lehet változtatni rajta (az egyensúlyi keretek között), akár teljesen mást is összerakhatsz.
A nagyobb "gond" az, hogy még mindig csak a bétában volt három fókuszt lehet választani, pedig az rpg-ben jóval több van.
Sajnos, a karaktergenerálás csak ~1 óra volt. De itt nem az a "klasszikus" karaktergenerálás történik...
//Szerk.: Biztosan nem olyanok akarják megvenni ezt a játékot, akik nem, vagy alig tudnak, de... ...az angol nyelvtudás ehhez nagyon erősen kell. A szövegmennyiség már az elején nagy, és garantáltan csak több lesz, a történetben haladva.
//Ami engem igazán zavar(t), hogy a karakterhez tényleg semmi közünk - "készen" kapjuk, a kalandos generálással szólhatunk csak bele. Kozmetika --- egyelőre! --- nem került még képbe. Utoljára szerkesztette: IMYke2.0.0.0, 2017.02.28. 14:55:48
Tudnátok mondani egy olyan beszerzést a Collector's-ra, mely hazánkba is postáz? Ritka nálam a pre-order, mint a fehér szingularitás, de ezt már rég eldöntöttem, hogy kell.
én még anno támogattam őket :D csak a megjelenést várom :D
mondjuk az ME:A no brainer a gond hogy az új zelda is epicnek tűnik
Ez a quest rendszer minden képzeletet felülmúl. Így egy questben is, ami talán mellékquest is döbbenet. Elképzelhetetlen számú variáció egy élet kevés lesz, hozzá, hogy minden variációt végigvigyünk. Tuti vétel. És nem lesz szükségem a ME:A-ra. Ráér leértékelve is. Munka mellett ez is legalább 3 hónap :D
Eh, ahogy Molin mondaná, már azt se tudom mit vegyek meg. A bőség zavara jön ezzel a kickstarterrel. De kell, mert kicsit vissza tudom tekerni az idő kerekét. Kicsit újra 2009 lesz, mint amikor a Dragon Age Originst vártam. A skyrimet is úgy de már sajna nem az én világom. Jó, de nem az amit vártam. :) Ez az lesz. :) Újra izgatottan várni valami csodát :) Utoljára szerkesztette: Although, 2016.12.15. 17:28:18
A fordításotok a Planescape-hez igaz nem lett 100%-os, de az egyik legjobb nem hivatalos fordítás ever! Ha ehhez elkészítitek a honosítást részemről én amivel csak lehet támogatnálak benneteket...
Az early acccess-szel játszom már egy ideje, amikor több időm van rá. Néhány percre nem lehet csak belenézni...
Pro: A szövegek és a halványan már kibontakozó fősztori fantasztikus. A szövegek nagyon kiérleltek, változatosak, ennek következtében aki nem rendelkezik egy kicsit is kifinomultabb irodalmi angol tudással, annak lesznek homályos, hiányos pontok, elég sok. Nagy előny, hogy jól ismerem a Numenera szerepjátékot is, így a háttérből, a világból több mindent megértek. A rendszer is ennek egy módosított, PC-re szabott változata, szóval elég ismerős. A sztori hasonlóan erőteljesen és furcsán indul, mint a régi PS:T-ben volt, de itt még a karaktergenerálás is a kezdő dialógusok része (az első fontos helyszínre lépés előtt persze még lehet módosítani rajta). A Nameless One és a Last Castoff is sokban hasonlítanak egymásra, a kezdet is hasonló, de a történet persze egész más. A dialógusok jók és rengeteg van belőlük, plusz a stat-ok és a képességek is kihatással vannak rájuk, ami extra opciókat eredményezhet. Az első két helyszín eléggé vezetett (ezekkel is el lehet bíbelődni vagy 2 órát), de utána már szinte az egész város elérhetővé válik (a bétában csak az első fejezet játszható). Sok kisebb küldetés is van, elsőre nem is mindig látni, melyik a fő szál. Vannak végleges választási lehetőségek is, amik megnyitnak, vagy lezárnak más történetszálakat, illetve a nevesített NPC-k is reagálnak bizonyos dolgokra.
Kontra: Igazából csak a grafikát tudnám felhozni. Valahogy túl homályos, mosott, nem éles. Nagy általánosságban jól néz ki az összhatás, de ha közelebbről ránézel a részletekre, elég ronda néhol. Az AA visszavétele/kikapcsolása azért sokat javít rajta. A kezdő helyszín (az alábbi videó elején látható fekete-fehér bejátszások a mozgó padlóval) is elég visszataszítóan tud kinézni első ránézésre mivel/és csak kicsit később derül ki, miért ilyen (tehát oka van, nem azért, mert még nincs kész).
Szóval nagyon ütős lesz ez, de nem tartom valószínűnek, hogy nagy siker lesz. Tisztes számokat fog hozni, mint a legtöbb crpg, de a furcsasága lesz ennek is a "végzete" - és egyben az erőssége -, mint a PS:T-nek. Idő kell majd hozzá, hogy megérjen, de nem tartok attól, hogy feledésbe merülne.
U.i.: 100%, hogy amikor jövőre kijön és átesik az első frissítéseken (és lesz időm rá), belevágok a fordításába ennek is (mint a PS:T-t csináltuk anno). Ezen a bétán már kipróbáltam és úgy tűnik, nem lesz gond vele (hacsak a végleges változat nem módosít a fájlok formátumán).
Most nézem van már console trailer is. Kicsit késik a cucc, jövőre.
Csak azoknak, akik magasabb szinten szálltak be, vagy később külön megvették ezt az opciót. A többség, mint én is, majd 26-án fogja megkapni a kódot. Az Early Access lesz tkp. az open beta nekünk. :)
A kickstarteres támogatóknak jan 17 volt. A vásárlóknak szerintem a végleges példány kerül kiszállításra. Mivel ez gyakorlatilag nyílt bétának számít. Edit: Én is megvárom a végleges megjelenést. Ez még biztos bugos rendesen. Utoljára szerkesztette: Although, 2016.01.27. 09:43:37
január 26 (vagy 17) és jön a béta nemtom kipróbálom-e, mert nehéz kivárni a megjelenést de ha meg csak keveset kapok belőle abba őrülök bele :D
Ehm én meg azt gondoltam a PoE szintet nem lehet überelni grafikailag. Ez van legalább olyan jó az animációk még jobbak is talán, a színek is élénkek. A harcrendszer meg amit ígértek. Utoljára szerkesztette: Although, 2015.10.10. 13:49:08
Harc bemutató az alfa változatból. Az UI és a grafikák még messze nem véglegesek, de bemutatja a körökre osztott harcrendszert és a Numenera szerepjáték effort rendszerét.
Nálam az a kérdés, hogy Planescape szintjét eléri-e... mert a léc mocskosul magasan van.
Kieg: Oké nekünk kell választani a kettõ közül. A hozzászólásokból már látszik, nem lesz egyszerû. :-) Lehet jó lenne ha mindkettõ benne lenne, és az optionból választható módszer szerint :) Kinek mi :-)
Ami érdekes úgy néz ki kétfajta harcrendszer közti választásban is gondolkodnak. Ha jól értem választható lesz egy real time pauseval. Meg egy turn-base hagyományos is. Remélem nem vállalják túl magukat. Végén még kifutnak a keretbõl :)
"As you may recall, our Lead Tormenter Brian Fargo and superfan Steven Dengler matched pledges between $1M and $3M, adding a total of $200K. That money was set aside primarily against failed pledges, but because of your dedication, we can apply enough of it toward our budget – combined with the PayPal totals – so as to have reached $4.5 million."
Tehát, amit eddig félretettek, azt most hozzácsapták.
Elég kicsi esély van rá. Ha megnézitek, április 9.-én hiányzott még $132k, két hét alatt ment bele valami $40k, az nagyon karcsú. PayPal-ra nem az utolsó napokban szokott ömleni a pénz. Inkább egy olyasmi lehet még, hogy valami nagyobb támogató beszáll, hogy meglegyen, kicsikbõl már nem fog összejönni.
Én kizártnak nem tartom, de nagyon esélyesnek igen, hogy nem lesz meg a 4,5 millió. Aztán majd legfeljebb kellemesen csalódom. Win-win.