LoL milyen emberkék mászkálnak a szabadság ufónál D
off: ne értsd félre, a sün és anál szöveg csak azért kellett, h jó dallama legyen, veled semmi bajom, csak a vélemény amit kifejtettél piszkálta erõteljesen a csõrömet, nem személyes támadásnak szántam.
hja, végül is nem vagyok errefelé sem aktív megközelítõleg minden elmúlt 10-15 évben megjelent RPG topicjában
de látom nem láttál még elég ilyen zseniális "jajj nõi kari" típusú "vitát" ahhoz h értsd mire gondoltam beleélés meséjével - egyszer úgy is elõkerül a "jajj de hogy tudja beleélni valaki egy nõi karakter bõrébe magát, ez elképzelhetetlen!", ami nem csak hogy gigantikus baromság, de kb szembehúgyozza a szerepjáték fogalmát mint olyat, és kb egy novella méretû mentális maszturbációt lehetne összehozni róla... de felettébb röviden: egy szerepjátékban (mind CRPG mind papír-ceruzás) a karakteredet "alakítód", az õ szerepét játszod el. nem önmagadat. és biza innentõl kezdve a saját személyiségjegyeid, külsõd, gondolkodásmódod, stb holmi keveset számít...
Szerintem hagyjuk a témát eléggé körüljártuk már. Azért az feltünö ha visszaolvasol hogy rajtad kivül mindenki normális hangnemben írt és senki nem akart elküldeni az anyámba vagy felajánlani a sünét egy análra, valszeg ezt csak egyedül te szeretnéd.
az a baj ezzel, h egy sûrûn elõkerülõ "vélemény", és, nos, lószar. kb minden topicban amint belinkel valaki egy nõi karit sajátjaként elõjön mint vitaindító/beszólogatás, unalmas, fárasztó pampogás, és rettentõ nagy ostobaság.
lehet csûrni-csavarni, merészeknek akár megfordítani is ("úúú egy izmos férfi karakterrel játszol? akkor biztos szereted bámulni a hímeket, fújj, buzi"), ugyanúgy egy nagy vödör lószar marad.
de h legyünk konkrétabbak: a játékosok nagy része erõteljesen vizuális típus, így hajlamosak vizuálisan számukra szimpatikus karaktert választani mint virtuális "alteregójuk", sõt, ez sokszor megközelítõleg mindent felülír, ha nem tetszik a karakter külseje, a játékélmény megy le a budin - lásd pl WoW kezdeti éveit, ahol sokan azért álltak az alliance oldalára, mert "jajj a hordás fajok csúnyák" (nem ismerték fel a trollok elemi szexepiljét, cö-cö-cö)
és biza ez sokszor azt jelenti, h az aktuális karakter "szép". ezt tovább fokozva sokaknak egy nõi karakter sokkal szimpatikusabb vizuálisan (vajh miért) mint egy hím - megint elég nehezen vitatható dolog, egy komplett videojáték-sorozat épült rá, remek bevételeket hozva, miközben a lehetõ legsekélyesebb játékmenetet dobta az ember arcába, de a WoW és Blood Elf-ek esete is jó példa. és akkor ehhez még hab a tortán, h a nõi szinkronszínészek általában hajlamosak SOKKAL jobbak lenni õsidõk óta, mint hím megfelelõik (jó, ebben SR széria spec kivétel, itt mindkét nem zseniális, de akkor is... Laura Bailey!), és rögtön megvan az édes megoldás: egyszerûen nõi karakterek hajlamosak audiovizuálisan szebbek/jobbak/szórakoztatóbbak lenni sok-sok kétlábú számára, ezzel erõteljesen megdobva a játékélményt, ami kurvára nem elhanyagolható dolog. egyesek meg el sem tudják képzelni, h Vasgyúró Igoron kívül más karaktert válasszanak maguknak, nekik meg ez teszi jobbá a játékot, õ dolguk.
a "beleélés" címû mese... bah, ebbe bele se merek menni, így is összejött egy kisregény.
a lényeg? mindenki úgy rakja össze karakterét, ahogy akarja, pampogni azért, h jajj a másik mivel játszik (extrém esetektõl eltekintve) egy nagy vödör lószar, és aki ezt teszi, legyen oly' kedves visszafogni meglepettségét ha elküldik érte a felmenõibe. (vagy közösülni análisan egy tarajos süllel, az is mûködik. (de még inkább gondolkodni mielõtt ilyenekért pampog, mert csak egy rakás felesleges hsz és potenciális kisregény születik belõle))
Hát nem tudom. Mint írtam sok RPG-t végigvittem mindkét nemmel. Mindkettõvel tudtam azonosulni, két különbözõ élmény.
Engem speciel jobban idegesít a néma karakter tipus. Az valahogy nem jön be mert pont az ellenkezõjét érik el vele. Gordon Freeman is milyen bunkó már mikor kérdések ezreit teszik fel neki egy szérián keresztül és egy büdös szót sem képes böfögni :D Ugye pont a beleélés, azonosulás miatt nincs a fõszereplõnek hangja de basszus a hl2 elején mikor kérdezgetik hogy hol a fenében volt 20 éven keresztül, csak megvonja a vállát. Végül is minek árulná el hogy kiragadták a téridõbõl :DD
Azért nem beszél "elképesztõ ostobaságot" mert én se szeretek nõi karakterrel számítógépes játékokban fõhõst alakítani. Különbözõek vagyunk, azért nem kéne neked sem ennyire rámásznod. Jarlaxle se azt mondta, hogy a Föld lapos, csak kifejtette a véleményét.
Ezzel csak azt bizonyitotad, hogy konkrétan tényleg nem buzizot le senkit. Egyí kicsit tényleg túlérzékenyek vagytok, szerinte nem macsó ha valaki nöi karival tolja ez legyen az ö baja de ezért nem kell máglyára küldeni.
#407, #410. hja, te csak finoman célozgatsz. ahogy legalább nyolcan utánad finoman célozgatnak rá, hogy nincs igazad/elképesztõ mértékû ostobaságokat beszélsz. de azért csak folytatod.
Na akkor idézd azt a hsz ahol lebuziztalak, kicsit túlreagálod a dolgot. Neked jogod van nöi karival tolni nekem meg jogom van ezen csodálkozni de egyszer se itéltem el ezért senkit. Egyszerüen én nem szoktam a karakterem seggét nézni játék közben lehet, hogy ezzel egyedül vagyok... A szint alá menés meg a stílus de ez gondolom itt az sg-n már nem mindig tünik fel.
Több kell ennél ahhoz, hogy megbántsanak, csak tényleg fura dolgokat hordasz össze. Btw érdekes, hogy lebuzizod azokat, akik nõi karakterrel nyomulnak, aztán még te beszélsz bizonyos szintekre lemenésrõl, illetve nem lemenésrõl.
#431: nincs valami túl sok választásod, tekintve h a játék ~90%-ában a karaktered seggével nézel szemközt, fõleg ha felraktad FOV tápolást... és nem mindegy, h az egy kellemes nõi segg Laura Bailey hangjával kiegészítve, vagy egy kibaszott orosz díjbirkózó szõrös alfele.
És tuti vannak elég sokan akik tényleg csak azért :)
Én is inkább nõi popsit bámulok hosszú órákon keresztül ha lehet. Szinte minden rpg-t kipróbálok nõi karival is. SR3-at is csaj karakterrel toltam.
Pffff. :D Láttad a csak a bimbót takaró "melltartónál", hogy mennyire nem élethûen néznek ki a játékban a mellek? Ruhákban még ok, de anélkül olyanok, mint a lehetõ legrosszabban megcsinált szilikoncsöcsök. Ki akarja ezeket nude patch-csel nézni. :D
Ha van rá lehetõség, én is ált. nõi karakterrel tolom minden játékban. Egyszerûen jobb órákon át egy csaj bámulni mint valami kigyúrt vagy szörnyszülött fazont. :) Hogy az esetleges öltöztetésrõl ne is beszéljek :D
Szóval csatlakoznék a melegek táborába, ha van még tagfelvétel
Marhaság ez a meleg téma attól senki se lesz búza, hogy nöi karival tolja az más kérdés, hogy én se lennék soha nöi karival persze csak ha lehet választani, mert egyszerûen nem érzem magaménak.
Nekem is minden MMO-ban nõi karakterem van (egyszerûen jobban néznek ki)... lehet még most szakítanom kellene a barátnõmmel... hmm
Látom, itt mindenki jó nõkkel játszik. :D Már csak ezért is jobb, mint a GTA. Kinek kell egy kopaszodó redneck, amikor egy dögös macát is irányíthatsz? :D
Sunácska :)
8 óra alatt 32%-nál tartok csak, hosszú lesz. Egész tartalmas, kifejezetten tetszik!
Hát majd lehet adok neki még egy esélyt de most biztos nem.
Pedig a három pc-re is megjelent rész közül messze ebben a legjobb a jármûvek irányítása. Amikor tehetem én mindig társakkal megyek, nagy élmény, fõleg ha már kapnak erõt is. De már csak a szövegeik miatt megéri vinni õket. A végtelen futás ellenére még mindig sokat autókázom, nem tudom megszokás-e vagy ilyesmi.
Stílustól függõen szintén felesleges lehet a boltokban megvehetõ mindenféle lõfegyver, nonszensz módon drága fejlesztéseikkel egyetemben, töltényért is aligha 2-3 alkalommal tértem be, a legtöbbet az automatikusan visszatöltõdõ energiafegyvereket használtam, mellettük többnyire szuperképességekkel operálva, súlyos Prototype utánérzéssel. A bandát/haverokat sem hívtam soha a telefonból, magányos farkasként is ment minden, így kicsit fura volt az egykori bandavezér imázs, kíváncsi leszek a következõ résszel milyen irányt vesznek mindezek után... A futás/ugrálás fõbb fejlesztései után az autók látványán csak mosolyogtam, más jármûre is alig néztem, egyszer akartam harci helikopterbe ülni, a régebbi SR játékokban nagyon szerettem belõle irtani, de megszokásból gyorsan futottam felé és már aktív volt a lökök el mindent az utamból mellékképesség, így ahogy éppen megálltam elõtte a helikopter azzal a lendülettel zuhant a mélybe... :DD
ui.: Shep ne add fel, a játék eleje az elnyújtott több órányi felesleges tutorial retekkel és activity bemutatással szörnyû volt számomra is SR veteránként, de amint x óra után beindul a sztori, akkor sokszorosan kárpótol a játék, ahogyan már elõttem is írták többen, a Volition nagyon odatette magát! ;)
Magasan jobb mindegyik GTA-nál, szórakoztatóbb. Kezdd a harmadikkal, a negyedik szerves folytatása annak. Mindkét rész ugyanúgy néz ki, a negyedik csak folytatja a sztorit illetve még elborultabb, még több poén és utalás van benne.
Ami talán csalódás lehet elsõre az az idegenek fegyverei, amiket elvehetünk tõlük, vagy küldikben kapjuk (sokféle van, különbözõ célokra, néha extra képességekkel). Ugyanis elsõre igen nehezen használhatóak és bénák (fejlesztés nélkül). Elõnyük, hogy nem fogyunk ki a skulóból, mert többségük nem is használ lõszert (vagy elvesszük az idegenektõl) és így neház szitukból ki tudnak azért húzni. De mint koronás xenofób, és maradok a jó öreg bevállt gangszta fegyóknál! :DDD Emberi tachnológiával füstöljük ki a szennyet a mátrixból.
Lesz még ezernyi déjá vu, pl. metal gear solid, splinter cell, airplane, mátrix, red alert 3, mass effect 2, tron, sorolhatná az ember napestig. Nagyon ügyesen összerakták.
Jah és érdemes magaddal vinni (odahívni telón) azt, akinek épp a küldijeit csinálod (vagy úgy gondolod kapcsolódik hozzá) és akár saját magát, vagy akivel problémái voltak, avagy régen ismerték egymást stb. mert épületes dolgok történhetnek (van aki ott is hagy), de legalábbis beszarunk a beszélgetéseiktõl. Nagyon faja, mert az összes ismert fontosabb szereplõ elõkerül és találkozhatunk velük. Õk adják az SR folytonosságát (pláne mikor új és új részeleteket tudhatunk meg a múltunkból). A történet csiszolódik, kiegészül, kerekebbé válik.
Saints Row "szûz" vagyok (értsd: egyikkel se játszottam), de most egy reviewnél kiderült hogy sandbox jellegû játék ez is, mint pl a prototype vagy a sleeping dogs (amiket kedveltem).
A kérdés az, melyikkel kezdjem: az SR3-al vagy az SR4-el? Mondhatni, melyik a jobb/egyedibb? Esetleg a GTA valamelyik része ütõsebb?
Sajnos választanom kell mert az idõm véges :)
Aki nagyon-nagyon spoiler érzékeny, az ne olvassa!!!! Bár ami tán annak minõsül azt a végére hagytam és spoilertagoztam.
***************
Amúgy elõször nekem sem tetszettek a póverek, mivel alapjában elég gyenguszok és nehézkes velük. Aztán jól feltápolva már kiváló kiegészítõi a fegyveres harcnak. Nem helyettesítik azt, inkább csak olyanok, mint egy új fegyó a többi mellé, pl. egy feketelyuk generátor éppolyan pusztító. Lesz is képesség, ami a fegyvereket tápolja fel.
A képességek inkább trükkösek és árnyaltabbá teszik a harcot, hiszen idõvel iszonyat utcai csatákat lehet kirobbantani, mint a 3-ban. Így nagyobb "realitása" van annak, hogy mi egyedül is faszajánosok vagyunk ilyenkor. Ámbár én mindig igyekszem 3 társammal lenni, plusz a bandával, jól jön az, pláne ha warden is érkezik.
A szuperhumán harci aréna is nagyon baba, megtanít puszta kézzel és képességekkel operálni. Néha az ellenfeleink is szuperképességeket kapnak, vagy hasonló szívatás van, így szükségünk is lesz rá.
A társaink is megkapnak szuperképességeket ha csináljuk a quest-jeiket és a loyalitás küldijük után nekünk is lehet olyan képességünk akár, illetve harc közben használni is fogják azokat õk is, sõt szuperhõs hacukájuk lesz, ami mindõjüknél egyedi és elég povásan festenek benne. :D
Amúgy ajánlott az alapfegyókat jól felfejleszteni (saját upgrade-bõl is, nem csak magát a fegyót), így a pisztolyunkat, az SMG-t és az assult rifle-t (esetleg a bészbólütõt, de ez annyira nem lényeges, nem fog nagyon kelleni, csak rövid ideig). Azért fontos, mert lesznek szimulációk, ahol nem lesz szuperképsségünk és olyan is, ahol egy/x adott fegyó lesz majd nálunk, avagy úgy kell megszereznünk és ha ezek az alapfegyók gyengék, akkor szénné szopatjuk magunkat.
Vezethetünk majd ûrhajót és harci robotot is (power armor :D), de gyakorlatilag mindent ami mozog. Nem feltétlen csak a szimulációban, hanem amúgyis, a sztori függvényében.
Nem árulok el nagy titkot, hogy a játék nagy része a mass effect 2 sémájára épül, ergó csapatot kell gyûjteni, ámde ajánlott elõször a meglévõknek megcsinálni az összes küldijét, mielõtt továbblépnénk a fõ sztoriban.
A szuperhumán fight clubbok viszont nagyon babák. Az faja gyakorlásra is.
Én a screaming eagle-lel is vettem fel cuccokat, tényleg megy az. De tény, hogy ha már a glide megvan, akkor pikk-pakk megoldható a dolog, pláne ha a falonfutás is és nagyon messzire és magasra tudunk már ugrani és futni is maxon. Pláne ha már stamina sem nagyon kell hozzá. Akkor némi gyakorlással pikk-pakk dõl a sok jóság, amibõl szénné tudod fejleszteni a többi képességed is. Meg ugye vannak átrolt energiák, amiket csak másik képeségel bírsz kinyerni a helyszínbõl és többet adnak 1xrre.
Igen, vannak dolgok, amiket csak akkor tudsz 1xûen megcsinálni igazán, ha megvannak bizonyos képességeid bizonyos szinten. Addig meg szívás. Ha gyorsan elõrerohansz a melléküldikben és nem tápoltad maagad eléggé, akkor szopacs. Logikus amúgy, csak gõzöd sincs hogy te vagy béna, vagy valami nincs még meg hozzá. Van hogy még bronzra sem megy soha, aztán feltápolva meg elsõre arany.
Pedig az ugrás+glide kombóval mocsok egyszerû az is. Nekem speciel mindegyik platformos elsõre arany lett. Sõt, bronzot még semmiért sem kaptam. Nem azért mert baromi ügyes vagyok, hanem ebben a játékban tényleg zéró kihívás van. Szinte meghalni is lehetetlen.
Hi! Coopban hogy lehet chatelni? T betûre nem csinál semmit
de van, XOR névre hallgat, ha magadra haragítod eléggé kishekusokat, tudsz tõlük lenyúlni, aztán N megnyomásával elmenteni, h telefonnal is elõhívhasd. és fel lehet venni data clustereket jármûbõl is, csak pontosnak kell lenni.
Igen, az hogy kötelezõen körbe kell ugrálni az egész várost ha a játékos erõket akar használni, elég szemétség... + nincs olyan repülõ motor mint az SR3-ban, sõt még repülõrõl sem lehet felvenni azokat a data clustereket.