Lebutítani, mondvacsinált indokokkal gyengíteni, szóval a szokásos. Superman a lehetõ legrosszabb karakter, mert túl erõs, így a legtöbb író nem is tud vele mit kezdeni.
Nála talán csak az idõutazók "erõsebbek", akiket szintén totál lekorlátoznak (pl. folyton elveszti az erejét, lsd. Heroes), vagy nem használnak ki, hiszen egy szempillantás alatt semmissé tennék a sztorit.
Szóval kell egy zseni, hogy jól mozgasson egy ilyen erõs karakter, de Alan Moore-ok nem születnek minden bokorban.
Amugy az Asylum és City között sem volt olyan húdebaszottnagy a különbség. A bejárható terület nagyobb volt, újítottak kütyüket meg kombókat, de más tényleg nem sok. Sõt ott még Batman ruhája sem változott, csak tettek bele még 6 választható skint. Talán csak Harley Quinnek változott a szerkója, amire a játék elején fel is hívja a figyelmünket. :D Szerintem ennyi változtatás itt is ugyan úgy már most megvan. Sõt az, hogy az enemy is tud counter-attackozni az eléggé stresszelõ lesz majd a challenge mapokon. :D Nálam tuti vétel a GOTY verziója, ahogy eddig. :)
Nagyon kieg. szaga van ennek a résznek. Ha jól tudom nem is ugyanazok csinálják, mint az elsõ 2 részt, mert õk valami igazán újon dolgoznak. Forráshoz most lusta vagyok :D
jó meg minden,de még a hudok is ugyanazok mint az elõzõben,ennyire ne csinálni semmit.hát ez nagyon ugyanaz mint az elõzõ de reméljük majd lesznek újdonságok késõbb a videóban nemsokat láttam:)
tehát ezzel gyakorlatilag végleg bebizonyosodott, hogy az originsszel párhuzamosan a rocksteady is készíti már a saját arkham játékát.
Kár, hogy nem Conroy + Hamill, de hát az van. Mondjuk Troy Baker párszor már bebizonyította, hogy mennyire tehetséges, szal remélem, hogy Jokerként is remekelni fog.
egyébként ma megerõsítésre került az is, hogy batman hangját roger craig smith (assassins creed 2 - ezio) fogja adni, joker pedig troy baker (bioshock: infinite - dewitt) lesz.
hát,még ez is lehet,én szomorú lennék hogyha tönkre basznák a sorozatot,mert az elsõ 2 részt imádom,de ettõl már most félek,ezekbõl sose sül ki semmi jó.max várok akkor a következõre,ha ezt mégis jól elszúrják
Szerintem az új konzolgenerációra fejlesztenek egy még be nem jelentett Batman játékot és azzal vannak lefoglalva. Elõtte azonban a kiadó még ki akarja facsarni az utolsó cseppeket a mostaniból. Ahhoz pedig nem kell az eredeti fejlesztõcsapat, a név úgyis el fogja adni.
én alapbol azt nem értem hogy miért kellett az eredeti fejlesztõktöl elvenni a jogokat?talán most dolgoznak azon az új superman vagy teenage ninja turles játékon amit terveztek?én csak erre tudok gondolni másképp nincs értelme :|
Kizárt, hogy olyan sikeres lesz. Az elõzmények meg mindig olyan kétesen sülnek el a'la Crysis után Crysis: Warhead.
Fiatalabb lesz Batman majd hülyék lennének egy "öreg" hangot adni neki.Olyat adnak neki ami passzol hozzá ennyi.A game meg tuti ütõs lesz!
Arra nem is gondoltok, hogy a szinkronszínész nem vállalta el, vagy csak drágán? Nyilván emiatt lesz low-budget és arra esély sincs, hogy egy hasonló orgánumú tehetséges pasast találnak a helyére.
Egyszerû a válasz erre: low budget
de ennek függvényében kasszasikert várnak, minimális érték-hozzáállással. szal magyarán a minõséggel lehet gond lesz és csak a Batman és az Arkham neve fogja elvinni a széria ezen részét a siker kapujáig... Ha egyáltalán eljut odáig :) van egy ilyen tippem
Ergo nem lesz olyan sikeres mint a Rocksteady féle Arkham játékok.
Hamill alapból kijelentette, hogy többször nem vállalja Joker szerepét, Conroyért valóban kár ( az õ hangja maga volt és marad is Batman), de ne ez alapján írjátok már le elõre a játékot mikor még szinte semmit nem tudni róla....
"Mark Hamill után Kevin Conroy sem tér vissza az új Batman-játékban. A csapat egy fiatalabb színészt keres a helyére." PCGURU
Lol. Ezek se normálisak. Néha tényleg nem értem a játékfejlesztõk gondolkodását. Mintha "hogyan b@sszuk fel a rajongókat és miként utáltassuk meg velük a játékunkat" képzésre járna a legtöbb. A világ legbanálisabb hülyeségeit követik el.
- WB Montreal thought that the only aspect of the previous games that was not developped enough was the detective parts, which was quite marginal. So they wanted to make this aspect of the game on par with the other aspects (fighting, predator) and to do that they needed to give the same dynamism to these phases.
- Batman is impulsive, overconfident as he still has to encounter an opponent on par with his strength. He is clever but does not think of everything, for example when interrogating a thug he can be dominated by violence and stun the thug before getting the information he wanted. The major difficulties he will have to deal with in the game will have a strong impact on his psychology and will make him change to the more realist and stoic Batman from the previous games.
- Black Mask is still rising, and want to show everyone is power by killing the Batman, who is still not well known by the public but already feared by criminals. Taking out this symbol is the best way to get respect and dominate the crime world.
- Rupert Thorne is mentionned (as well as Falcone)
- Some of the 8 assassins will be side missions, and we will not be finished with them from the first encounter.
- Unlocking location for the Batwing is a whole side mission : an unknown hacker has jammed the radio system and Batman need to restore it.
- New combat move : Batman can rush toward an ennemy while knocking another one on his path.
- Freeze boss fight from AC is the main model for Origins boss fights.
- Canceled : snow on rooftops made Batman slip. As it is important to feel in control, the team thought this was not a good idea for the player.
- Final word : if Origins will really feel about the same as the previous games gameplay wise, the experience of the game in itself seems to be deeply altered by the original and passionated narrative work realized by WB Montreal. More human, stronger, more centered on emotional stakes: eventually this opus might become a keystone of the Batman myth.
valamint egy idézet: "We really believe that we've made the coolest version of Deathstroke [in any media]. He's a wonderful counterpart to Batman." -Ben Mattes
ez még nem biztos, new gotham elvileg modern, felhõkarcolókkal teli megjelenést fog kapni.
The New Gotham area of the game was designed for vertical movement, allowing the placement of enemies above at different heights to create areas dense with activity
Az a baj, hogy a Batman érzéshez hozzá tartozik ugyan a harc, a bunyó, a nyomozás, ami eddig is kifogástalan volt. Az AC-ben már ugye volt fõgonosz is dögivel, szóval ezt is ki lehet pipálni.
Az egyetlen ami egy magára valamit is adó Batman rajongónak hiányozhat az bizony a batjárgányok megjelenése és használata. Ha ez meglenne, akkor már beszélhetnénk az igazi hamisítatlan, teljes batman élményrõl.
Addig meg kb 95%-ban mindent megvalósítottak, amitõl batman a batman, habár egy Wayne Manor azért már igencsak érik!
Ne telhetetlenségnek vedd, csak egyszerûen ez batman olyannyira szerves része, mint a denevér ruha. Része a felszerelésének.
Legalább lesz élet a városban vagy csak statikus környezet lesz? Értsd: pl az utcákon lesz autóforgalom hogy úgy érezd hogy tényleg egy városban vagy?
A másik most Old Gotham ami az Arkham Cityben egy prison volt, most még normál városrész lesz?
Ha jól emlékszem Gotham tele volt felhõkarcolókkal, gondolom azok leges legtetejére még csak véletlenül sem lehet majd felmenni hogy onnan leugorva repkedjünk egy kicsit.
De miért állítják kb. 5 utcára azt hogy az Gotham City?
ezzel maximálisan egyet tudok érteni. az arkham sorozat soha nem akart a gta meg társai nyomán egy hatalmas sandbox játék lenni, hanem egy olyan open world akciójáték, ami rendesen meg van töltve tartalommal, és van lehetõséged tartalmasan felfedezni a környezetet. persze az is érthetõ, ha valaki várt ilyen feature-öket a játékba, de szerintem sem errõl szól.
Nem értem mit sírtok?! Azt sokan elfelejtik, hogy ennek a frencsájznak nem az a lényege, hogy jármûvekkel szórakozzunk, ez nem egy GTA és örülök annak, hogy nem is lesz az. Ez egy akciójáték, relatíve szabad játékmenettel. Sokkal hangulatosabb kampókat kilõve siklani az épületek között mint motorozni vagy repcsizni.
azért azt ne felejtsük el, hogy vajmi keveset tudni még a játékról. nekem már az is elég lesz, ha a mellékküldetések hozzák az arkham city minõségét, ötletességét, csak mondjuk kétszer több lesz belõlük.
Ja és az Arkham City területe valóban nagy (ezért is vagánykodnak a fejlesztõk, hogy mi most kétszer nagyobb területet hozunk létre nektek), de úgy nagy csak, ha gyalogosan nézzük a dolgokat. Ha már most az AC-ben lett volna jármû lehetpõségünk, akkor bizony ultra kicsii lett volna a városnegyed. pedig szemmel láthatóan, gyalogosan elég nagy, tisztességes, emberi tartalommal van dolgunk.
Nekem még az zavar, hogy a Rocksteady csak segédkezni fog (gameplay beli infókat, és grafikus technologiát biztosítanak a fejlesztésekhez)... Ez oltári nagy hiba szerintem. Õk kéne csinálják az egész franchise-t, hülye Warner most nagyon benézte a dolgot.
Pedig én nagyon szerettem volna a következõ Batman játékban jármûvel utazni. De ha okosan gondolkodunk, ezt azért nem tehették bele a fejlesztõk, mert még mindig kicsi ahhoz a terület, hogy mi most batmobillal és repülõvel / motorral furikázhassunk. Csak ezt nyilván nem mondják így ki nyiltan a Warnerék, hanem azt pedzegetik folyamatosan, hogy kétszer nagyobb lesz a térkép Arkham City-tõl...
Pedig milyen jó lenne ám a civilek ügyeit megoldani batmobillal felkeresni a gyanús eseteket meg miegymás :D
Meg eddig arról olvastam hogy csak a rendõröknek segíthetünk, mint ha Pókember játékban, tehát semmi értelme nem elsz az egésznek, mint cinematic melléksztori vagy ilysemi.
lehetnének olyan mellékküldik civileknél (nyomozós, kergetõzõs, stb) mint a Red Dead Redemptioneb, hoszzú átvezetõkkel, stb stb...
Most egy kissé csalódott vagyok. Ettõl eltekintve még lehet egy jó kis batmanes játék ez az Origins. A bunyóval eddig sem volt semmi probléma! Ha már hozza ezt a fontos feature-t, lesz sok elgyepálható fõgonosz már rossz nem lehet az új Batman.
Ez az utazós dolog remélem a Batman: Gotham City-ben már elérhetõ lesz. Pedig az Arkham City többszöri végigjátszása után, egy ilyen játékról álmodoztam volna, de úgy tûnik az Arkham Origins az elõzõ pályaterületeket fogja ismét felvenni, nyilván valamivel részletesebben.
Hát jó, de akkor mi a fenének bele a jármû egyáltalán? Mindenki azt várta, hogy majd batmobillal végiggördül Gotham utcáin erre ezt kapjuk. Na szép mondhatom.
Ez most komoly? Mert akkor ennek a feature-nek konkrétan semmi értelme. Ez akkor az "örülj paraszt, van már batmobil, bekussolhatsz" szituáció. Utálom az ilyet...
Ha elakarsz jutni egyik pontból a másikba a térképen, azt te nem fogod tudni fizikálisan (mint a GTA-kban utazással) megtenni. Egy cinematic bejátszás fogja mutatni, hogy éppen a batrepcsivel megérkeztél X pontra. Nálam itt leszerepelt a játék ezen része, amikor ezt olvastam. Tehát nem lehet majd repülõvel körbe szelni a várost. És akkor lehet ez a helyzet a batmobilra is fennáll. Lehet olyan zsufoltak az utcák mint az Arkhamben, hogy nem éri meg autóval utazni közöttük, és ezért találhatták ki ezt a bevágós jelenetet, hogy "na Batmenkém megérkeztél a kivánt pontra" szitu :)
Ott szerepel a képen az Arkham City térképe, amihez még hozzárakják az alatta levõ területet, ami még1x akkora. Nem kell zseninek lenni, hogy ebbõl leszûrje az ember, kb. 2x akkora lesz a térkép, mint az AC-ben.
Azt azért figyeljük meg a képen, hogy AC-ben a térkép hídtól számított keleti felének nagy része víz alatt volt, míg a bal oldali képen ez a rész is még normális városrész lesz nem csak pár ház az özönvíz közepén. Továbbá a várost körülvevõ vízen lehet gyakorlatilag akármi (hajók, miegymás).
Én annyit látok, hogy gyakorlatilag és elméletileg is dupla akkora területet kapunk! Minden más ezen belül, csak találgatás.
Remélem, hogy a jobb oldali wayne manor felirat tényleg az lesz, aminek írják és remélhetõleg ráhibázott a készítõ a turpisságra. Innen simán adja magát motorcsónakkal (természetesen batmanesítve) repülõvel megközelíteni a várost. Mondjuk a batmobil már érdekesebb lenne, de hátha vezet valami elhagyatott út a városba mondjuk azon a félszigeten keresztül ott a térkép déli részén.
Nem 2 utca, de csak 2x akkora, mint Arkham City és ez így nem túl nagy. Az Asylum-ban rendben volt a térkép nagysága egy bolondokházához viszonyítva, a City-ben is rendben volt egy raboknak lekerekített városrészhez viszonyítva, de egy Gotham City-hez viszonyítva az igencsak apró.
Gamestar.hu-n fent van a játék térképe, hát beleraktak plusz 2 utcát. Most ez így teljesen komoly hogy egy Gotham méretû város összesen alig 5-6 utcából áll????