Nagyon jó játék lesz, szerintem korszakalkotó megoldások és elképzelések vannak benne. Én a kezdetektől figyelemmel kísérem, olvasom a fórumját, meg a fejlesztői naplókat is. Amúgy itt minden csütörtök este 8-tól élőben tolják egy órán át a fejlesztők a játékot.
Én is a Stellarist várom, annak ellenére, hogy az ég világon nem tudok róla semmit. Ráadásul a közelmúltig nem is tudtam, hogy jönni fog. A paradox stratégiáit eléggé bírom, kellő tartalom (utóbbi években DLC áradattal) és kellő mélység van a játékaikban.
Kipróbáltam ezt a Polarist, hááát...a játék nem egetverően rossz, bár nekem kicsit egyszerűnek tűnik ez már 2016-ban. A Ship Designer érdekes, kicsit talán a Space Empire 4/5 rendszerét idézi fel bennem, csak kevesebb lehetőséggel. Ami miatt viszont képtelen vagyok megszeretni az a GUI. Ilyen átláthatatlan bénaságot riitkán látok. A kutatási részleget percekig képtelen voltam értelmezni -bár ez lehet az én fogyatékosságom miatt is persze-, de később sem tudtam megszokni, nekem rettenetes az egész. A kolonizálás is furcsa, építettem egy kolonizálót ami vég nélkül képes kolonizálni azonnal, tehát nem kell bolygónként újat gyártani. Csak annyi a megkötés, hogy bizonyos típusú bolygókat a szükséges technológia kifejlesztése után lehet kolonizálni, de ebben semmi új nincs, a legtöbb 4x így működik. Az AI így első látásra minimum furcsa. Gyakorlatilag még el sem kezdtem a játékot de már találkoztam idegen fajjal, aki azonnal diktátumot adott, miszerint ha nem adom át neki az egyik bolygót, akkor háborút indít. Nem adtam át, erre megtámadott, amivel csak az volt a baj, hogy 5 perce kezdtem a játékot tehát egy kolonizálón és egy scout-on kívül semmi más hajóm nem volt -ő meg egyből korvettel jött nekem-. Ez így eléggé hülyeség, ráadásul csak normal módban toltam. A harc talán kicsit az ősrgi Imperium Galactica 2-re emlékeztet, realtime, a cél kijelölhető és adható néhány parancs is, pl. visszavonulás stb. El lehet vele lenni, de ez sem váltja meg a világot. Nekem a GUI miatt felejtős, inkább maradok még a GalCiv 3 vagy Endless Space játékoknál és várom tovább a szemkifolyatós Stellaris-t. :-)
Még nincs ár, nem tudom mennyire éri meg megvenni. Értelmes ár esetén behúzom és tesztelem majd.
Erről itt hallott már valaki? 6 nap múlva jelenik meg, bár ára még nincs. Nem tűnik kiemelkedőnek, de rossznak sem.
Én a Stellaris-t várom a Paradoxtól, májusban jön. Nagyon érdekes fejlesztés, ha igazak a nagy szavak -általában nem, de a Paradox stratégiák nem szoktak csalódást okozni-, akkor eszméletlen játékot kapunk.
Én má' nem várok semmire - jöjjön ki azt majd meglátjuk.
Az árban talán az az egyetlen pozitívum, hogy benne vannak a korábbi részek. Jingles-nek van bemutató videója youtube-on. Egyenlőre 46 EUR-t sztem nem ér.
Lesz elvileg Endless Space 2? Rá kéne MEGINT kérdeznem, hogy kell-e nekik a magyar nyelvű ES :D
hú, ezer éve nem olvastam már a spacesectort... mondjuk a can't miss cikkeiket érdemes visszafelé nézni (pl most a tavalyit elolvasni és megnézni mi valósult meg), általában nagy pofáraesések vannak benne.
Az Ancient Space c. játék honosítása lassacskán elkészül, jelenleg 75-80% körül van. Ha minden jól megy, akkor talán júliusban elkészül. Ez a nyers fordítást takarja majd, lektorálás nélkül.
Szeretném megkérdezni, hogy volna-e olyan személy,akinek lenne kedve a tesztelésben részt venni?! A lektoráláshoz lenne szükség segítségre, mert arra biztos, hogy nem fog időm jutni, hogy oda-vissza végigtoljam a játékot. Kérem olyanok kerüljenek, akik csak a magyarítást akarják és nincs kedvük tesztelni.
Aki szeretne majd részt venni benne, az kérem itt vagy az oldalamon tud jelentkezni : Ancient space tesztelés.
Üdv: Tanisz
mert te egy allat vagy :D
en szeretem a kis fajokat (na ezek vannak), meg a szoviket, de mivel most en vagyok abban a cipoben, mint te szoktal, kb mire ujra jatek ele keveredek addigra majd nyari akcioban megveszem, vagy duzzogok meg egy kicsit az elso resz miatt es leszedem a viragboltit maxra patchelvet :)
na jo szoktam azert neha jatszodni, mult heten is 2 orat tologattam az androidos Star Traderst, de meg valahogy nem adja. Utoljára szerkesztette: Renegade, 2015.04.28. 11:36:18
No igen, ez már igéretesnek látszik, a kommentelők se húzták le.
Ami számomra érdekes, hogy legtöbben a diplomácia egyszerűsége és az egyfajta befejezés (csak elimination győzelem van) miatt fanyalognak. Furcsa hogy ez ennyire fontos, számomra nem annyira: vhogy a diplomácia minden játékban lapos volt eddig, max a meccsek elején próbálkoztam vele, azt a vége mindíg az volt hogy mentem és daráltam mindenkit. Szóval nekem egyáltalán nem fontos a diplomácia, az meg végképp nem hogy csak a galaxis totális uralmával lehet nyerni. Ha csak ennyi a baj az nagyon jó :D
nem rég találtam meg ezt a topikot, ha volt már vagy ismeritek előre is elnézést, de nekem ez játék nagyon adja és nem utolsó sorban x plattform: https://www.kixeye.com/game/vegaconflict/canvas
Bocsi, rosszul fogalmaztam. Volt űrharc. 4-5 is azalatt a kb 2,5 óra alatt amit játszottam, de nem volt nagyon változatos. Főképp azért, mert részemről kb ugyanaz a két hajó szerepelt benne végig. :) Szóval volt azért, de nem túl változatos.
Picit tologattam én is a hétvégén a virágbolti verzióval. Nekem nagyon "ilyennek kellett volna lennie az Orion 3-nak" érzésem van. A kutatás szinte totál onnan van. A körökre osztott stratégiai mód egész hangulatos. Az anomáliák feldobják a játékmenetet. Az űrharcot még nem volt nagyon időm tesztelni, mert nincs gazdag bolygóm, és még lassan jönnek le a hajók. Sajna a tutorialt idő hiányában elnyomkodtam, így a birodalom menedzselése még bőven nem optimális. Viszont a kolónia menedzsment és a fejlődés nagyon hajaz a Moo2-re.
Mondjuk az is érdekes, hogy a hajók farába, avagy a hajtóműszekcióba nem lehet páncélt rakni, de legalábbis a gép nem tesz. Namost gondolná az ember, hogy akkor majd hátulról jól meg.... De nem éreztem akkora különbséget. Amúgy meg fontos azt a páncélrészt fordítani az ellenfél felé, ami még bírja, vagy hajlandóak vagyunk beáldozni. Nem is nagyon kell shield, mert mikor a masterfleetesek durva oajzsokkal jöttek, az én hajóim csak agyon voltak páncélozva, zéró pajzsgen és bezony ment a dolog. A pajzs sem tart örökké, full egységes zárótűzzel át lehet ütni/túl lehet terhelni és utána már beng, ott is csak páncélzat van a tűzerő ellen. Kis hajók ellen, vagy átfogó, széles csatában talán jó. Meg kevesebb a kijavítandó sérülés.
Én pl. szabadidőmben az űrvonalzó 2. részét fordítom :D
Steamen elég pozitiv egyelőre a megitélése, mind a szavazatoknál mind a szöveges revieweknél. Mind1, van még más a puttonyban amit tolok, addig hadd vasalgassa csak a bugokat.
Hát, az elsőd direkt kihagytam mert olvastam hogy eléggé félkész lett. Ezek szerint akkor még a második részzel is lehet várni... Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.04.10. 10:12:48
Űrharc az faja (kicsit monduk primitív, alig lehet valamit állítani és nem lehet gyorsítani, csak lassítani), főleg, hogy be lehet kapcsolni a nagy hajóknak a broadside-ot és akkor szépen oldalt fordulnak az ellenség felé és full oldalsortűz, hehe. Elején szoptam is, mert mindég szemből akartam velük támadni és az ellenfél még a nagy hajóival is gyorsabban kőröz körülöttem, mint amilyen a fordulási sebessége a hajónak.
Az a baj, hogy ez még nincs kész, meg bugos. Pl. a hajóalkatrészek, a felvehető admirálisok hajói stb.-stb. de rengeteg más helyen is egy-egy éktelen nagy piros kérdőjel van fehér háttéren, mert a textúrák/képek sincsenek meg. Gondolom patchelik, vagy megírják végre.
Ettől függetlenül azé próbálgattam, csak hajót nem igazán lehet így tervezni (át), szal. inkább a kész terveket használtam fel.
A fejlődési/research fa eléggé gáz, mert a különböző tudományágakból minden szintjükön három (néha kevesebb) opcióból válszthatunk EGYET és ha már válsztottunk és következő szintre kutattuk magunkat, akkor a többi kutatást már buktuk, azokból nem válszathatunk többet, szal. ez faszság. De erre fel is hívja az játék a figyelmünket.
A bolygók/szteroidákon általában a tarhonya sem terem meg, szal. általában első kolóniánkat sem tudjuk életben tartani megfelelő freighter flotta és sok-sok kajatermelés nélkül a főbolygón. Persze erre akkor hívják fel a figyelmünket a tutorialban, mikor már kolonializáltál és a kolóniád éhen is hal szépen, mire bármit tehetnél. :D
Kicsit uncsiak, hogy folyton jönnek ezek a kristály lények, meg időnként a master fleet. Ráadásul rohadt erősek és mivel tőlük kell védened a világaidat, nem mersz nagyon eltávolodni a főflottáddal. Van sok anomália, meg miegyébb is, hogy izgalmasabb és változatosabb legyen az űr, meg a kutatás.
Az AI fossa az egységeket, fogalmam sincs hogyan tud annyi nagylétszámú flottát fentartani. Viszont le lehet őket gyűrni, a taktika nyilvánvaló legnagyobb, legerősebb hajóosztályból kell a flottánkat felépíteni, fejleszteni kell ezerrel és szerezni egy jó flottaadmirálist (az hoz egy űber hajót is). Elején meg meg kell próbálni főbolygónkon harcba bocsátkozni velük (odacsalni akár őket), mert ott az állomás is beszáll a buliba és az elején az eléggé erős. Később persze már nem, nekem szét is kapták szegénykét.
A játék fura, mert még azután is békéért fohászkodott az egyik AI, miután az uccsó bolygójukat is elfoglaltam és nem volt már se flottájuk, se birodalmuk.
Kicsit többre számítottam én is, de azért örültem neki és tetszett, remélem lesz kiegészítője amivel majd bővül az is, akkor már hátha fel fog érni a többi CIV-hez :)
érződik rajta picit hogy mobil platformon kategóriájának legjobbja lenne, de pc-n az ember kicsit többet vár főleg pár Civ után. Buszon játszani kurva jó lenne, de ha otthon csak 1 óra szabadidőd akkor is jó, kicsit olyan mint egy turbó sakkjátszma.
pedig van benne full screen, észre se vettem h csak 30 FPS, stratégiához sztem bőven elég, pláne körökreosztotthoz. Amúgy szerintem jó játék lett, kár hogy csak ilyen apró játék, gondolom próbaképp lett csinálva - tetszik, de örülnék ha Civ volumenű lenne, rengeteg lehetőség rejlik benne :)
Nekem is, de nem látok összefüggést a két játék között (az hogy ugyanabban a világban játszódnak nem kell azt jelentse hogy ez is rossz. Mert a BE esetében nem a világgal van baj hanem a játékkal :) )
- A torpedó kurva jó és eszméletlen sebzésekre fel lehet fejleszteni és csak területre hat, ámde van olyan wonder ami megvédi a flottádat a torpedórobbanásoktól és ezt sajnos az ellenfél is beveti, pl. Marauder-ek, ez meg így murva idegesítő. Viszont átlő az aszteroidákon és mindenen, csak a bolygókon nem.
- Fighterek Ai-ját érdemes fejleszteni, mert nagyon feldurvulnak tőle (ettől lesznek erősebb harci gépek, több modullal).
Játszottam vele egy Moderate nehezség, Moderate mapon, teljesen fogalmatlanul nekiülve lett meg a Wonder victory hát nem is tudom... kb 15 kör alatt. Az AI egész szépen terjeszkedett, mire észbekaptam, hogy mit is kéne csinálni már több bolygójuk volt, de úgy tűnik, mintha a flottáját nem fejlesztené eléggé. A végén kettővel is háborúztam, de nem volt ellenfél egyik sem. A torpedók az elején semmit sem érnek, később esetleg nagy tömeg ellen jók lehetnek, de én inkább fightereket, meg plasmacannont (a sebzésük brutális). fejleszettem.
Szinte bárhova mész harcolnod kell, ez egy kicsit repetitívvé teszi a játékot, aminek a bonyolultsága valóban nem haladja meg egy jobbfajta telefonos játék szintjét. Sok olvasgatással, meg tököléssel így is lezavartam ~2 óra alatt egy menetet. A balance-al itt-ott még gondok lehetnek, a végére nagyon begyorsul a játék, szinte a semmiből pár kör alatt lehet nyerni. Buggal nem nagyon találkoztam (kivéve, hogy a fullscreen benthagyja a windows tálcát).
Szvsz élvezetes játék, kipróbálom majd nehezebb fokozaton, de aki Civilization szintű bonyolultságot várt a játéktól csalódni fog.
Nekem a CIv BE is nagy csalódás volt, kétlem, hogy ez jobban sikerült volna.
No, hát kijött Sid új játéka, de steamen a mostly negative értékelés nem tűnik bíztatónak.
Mondjuk szövegesen a legtöbben olyan hülyeségek miatt húzzák le a játékot minthogy nem lehet 30FPs fölé menni meg nem lehet full screenben nyomatni, csak egy két ember fogalmaz meg olyan jogos észrevételeket mint az unalmas techtree vagy a totál ipad feeling.
Én ma megvettem green man gaming-en fontért. VIP szekcióban volt rajta kis kedvezmény, így olyan 10.8 euro krönyékére jött ki (8.35 font). Az nem is rossz ár, figyelembe véve az alap steam-es 14.99 euro-t. De kuponkóddal is van 20% kedvezmény, azzal is hasonló árra jön ki, ha nem VIP akkor is (kicsit drágább csak).
Egy kisebb volumenű játékról van szó, Sid egy kisebb csapattal fejelesztette. Ha igazak az infók, map mérettől függően akár néhány óra alatt lejatszható (természetesen minden új játék random). Átmenet a desktop és a mobilos játékok között. Nekem kifejezetten tetszik, hogy végre valaki nem csak 4x birodalomépítésben gondolkodik, ha körökre osztott űrstratégiáról van szó.
Állat ez Homeworld1 még mindig :) Épp most toltam le egy meccset a CPU ellen, 10 destroyer, 10 missile destoryer, 5 cruiser, és mindegyiknek vagy 10-20 vadász meg korvett támogatásként :)
Viszont azt nem értem, hogy a repair korvettek hogyan működnek... ha beállítom őket egy nagyobb hajó védelmére, akkor folyton előrerepülnek, mintha legalábbis esélyük lenne lelőni valakit...
Talán találtok köztük egy két komolyabb hajót (2x katt)
Ancient Space elég fasza, hozza azt amit anno a homeworld és a nexus!!!
Ezt is el lehet felejteni egyelőre... 2 éve voltak kickstarteren, 2 év alatt eljutottak egy prealpha valamihez amivel újabb kickstartert indítottak (kifutottak a zséből). Sztem majd 2 év múlva lesz belőle valami. Jóesetben.
Hát én csak megtekintettem a steam oldalon a hozzászólásokat, az alapján asszem kihagyom (általában az egyöntetű player vélemények igazak szoktak lenni)
Belenéztem a játékba nem rossz, nem rossz. A diplomácia egész jól sikerült (bár 1-2 dolgot még tehetnének bele), tetszik, hogy különböző jogi törvényeket lehet bevezetni (pl. rabszolgaság, idegen bevándorlás stb.), a kémkedés feldobja a játékmenetet, vannak véletlen események, a grafika is szép. Az viszont nem tetszik, hogy hajóból mindössze 4 fajta van (kis, közepes, nagy, hatalmas), a fejlődési fa nem valami érdekes (pl. fegyverekből a 3 alapfajta van és annak 3-4 szintje), valamint a sok tartalom ellenére is valahogy kicsit hiányosnak éreztem a játékot.
Szóval még ez sem igazán az az űrstratégia, amire én vártam, talán majd a MORE. Utoljára szerkesztette: Banderas1990, 2014.09.17. 07:48:58
Az EU sorozat jó lett. Már a negyedik kiadásnál tart, és nem volt vele ilyen gond. (Az is igaz, hogy a HoI-val sose játszottam.)
Mondjuk az EU sorozatból kiindulva csak egy "gond" lehet. Fél évente adják ki az újabb és újabb kiegészítőket, amikért persze megint pénzt kérnek... De legalább gondozzák a sorozatot. Utoljára szerkesztette: Lysandus, 2014.08.25. 15:40:49
Paradox paradox... erről a cégről az jut eszembe, hogy bármely játékukat csak 1-2 ével a kiadás után, egy rakat patch után szabad csak kipróbálni. Hearts of Iron 3 vki? :)
Szerintem olyan rossz nem lehet mint a GC2- legalábbis szerkesztési és nem játékosi szempontból. A Galciv2-ben ha úgy vesszük, a felvésni szándékozott szövegekhez rajzolták meg a GUI felületét, ahonnan nem lógott ki. Nekem meg a kódsorban meg kellett találnom, hogy melyik szöveg pixelméretét kell csökkenteni, hogy elférjen a magyar :)
De erre a dologra majd ránézek- tudnál mondani példát, hogy szerinted melyik a legmacerásabb rész?
Amúgy tekintetbe véve hogy abban a játékban az UI nagyon gáz, sztem extra macera lenne a hosszabb magyar szövegek beszuszakolása anélkül hogy szanaszét törjön a képernyő.