"egy nézõre még csak átlagosan 6 órányi YouTube-ozás jut havonta"
Amíg alacsonyabb bítrátával adnak ál HD minõséget, addig csak unalomûzõ a Youtube.. Sajnos a YT tematikai kezelése sem az erõssége. Még egy ideig biztos csak kiegészítõ média fog maradni..
Yutubon is erõsödnie kell a csatornásodásnak. Azaz hogy az embernek ne kelljen keresnie, kutatnia, hanem csak ehesse amit elé raknak.
Nálam már legyõzte
Bocs mindenkitõl, meghülyült a böngészõm... Amit írtam, abból semmi nem maradt, csak ez a videó :D de ezt se 5x akartam, csak 1x Röviden: Annyit akartam mondani, h én sem nézek kereskedelmi tv-t, mert egy szinten kezelik a fontos híreket azokkal, amik az alábbi viedeóban is van...
Mivel a reklámok maguk a videók elõtt jelennek meg (ha egyáltalán vannak), így a cég számára tökmindegy, hogy te felmész a YouTube.comra vagy sem, ha egyébként beágyazva máshol rendszeresen nézel videókat onnan.
A Youtube akkor lesz versenyképes a TV-vel, ha letiltják a kommentelést. Senki sem szereti a kedvenc filmjei mellé olvasni a fika áradatot.
Ez nálam tuti így van. Mivel nem nézek tévét.
Néha feltévedek rá, de nem ott élek. Ha egy egy hír/cikk közepén a videó nem onnan lenne linkelve akkor elmondhatnám hogy az elmúlt 30 nap alatt kb 5-10 alkalommal voltam ott.
"18 és a 34 év közötti amerikai állampolgárok több idõt töltenek a YouTube videóinak megtekintésével, mint bármely kábelcsatorna mûsora elõtt ülve" Ja, Amerika!
Egyáltalán nem mindegy hogy a fogyasztó azt eszi amit kért, vagy azt amit elé raknak. Ez a leglényegesebb különbség.