Ki is játszottam. Csak olyanok vállalkozzanak a játék végigjátszásával akik bírják,hogy egymás után vagy 100x lelövik még könnyû fokozaton is. A Grafika 10/8 Játékélmény 10/4 Hangzás10/2 Szavatosság 10/1 Nehézség 10/10 Változatosság 10/7 Összesen adok neki jó szívûen 6 pontot,de ha nem lett volna csalás módom akkor biztosan még a kettõt sem adtam volna meg. Csak végig kell vinni hihetetlen mennyi ellenfél milyen gyorsan kinyír,és a fõarcok mennyire strapabíróak. Tipikus menj A-ból B-be,és kapcsolj fel ezt törj el azt kb ennyi az egész közben Unreal Tourament beütés fog jönni egész végig mint egy tech demó lenne az egész játék érthetetlen. Sokkal többet ki tudtak volna ebbõl hozni szóval az év egyik csalódása számomra bár a neve már sugallta,hogy nem lesz egy igényes játék. Aki kedvet kap annak jó játékot kívánok,és kitartás az ide nagyon kell. Még örök élettel is idegesítõ volt mennyi fegyver,és ember volt a eggemben kegyetlen vagy is ûrlény nem ember. :)
Valami csalás programot alá teszek,mert ez az állandó meghalás szét cseszi a játék élményt. Megyek elõre hol a hátam mögött dobja le az ellenséget aki persze pár lövésbõl lekaszál a fõ bosokról meg nem is beszélek olyanok mintha istenek lennének. Nagy nehezen az elsõt negyedéig leviszem az élet erejét utána kifingat nevetséges. Pedig könnyû módban játszok. Egy tipp azoknak akiknek akad az Antialinsinget kapcsoljátok teljesen ki akkor megszûnik a hirtelen FPS zuhanás,és lagolások fordulásoknál remélem tudtam segíteni. Jó játékot bajtársak én lehet ebbõl kiléptem véglegesen míg nincs megfoltozva normálisan.
Nah én is kiprobáltam, nem lenne ez olyan rossz, de nekem az optimalizálás hiánya megöli! Full grafon 10fps! 720p-ben már 60fps de néha úgy belaggol hogy ajajj
Amúgy most néztem meg a CI listát, egy kemény játékot vittem végig, az is F.E.A.R. motor miatt is tetszett anno, ami nem más, mint a Terrorist Takedown II: US Navy Seals, szerintem az elsõ & utolsó is :)))
Nagyon nem hatott meg. A kalandjáték biztos egy bizonyos rétegnek tetszeni fog, ha hozza a színvonalat, az FPS meg egy szokásos CI csoda, látszik, hogy a régi játékaikra is hajaz :D
Enemy Front már videók alapján jobb fps mint az összes eddigi együttvéve! A Lords of the Fallen meg annyira sejtelmes kalandgame lesz,hogy már csak a titkolózás miatt is ütni fog
Csodálkoztok, hogy ilyet kaptok a fos CI Games-tõl???
Esküszöm FULL HD-ba DX11-be sem menne így egy játék sem, ami eddig a piacon van...:D
Az egérmozgásra meg nem mondok már semmit, lejjebb vettem, de még gusztustalanabb volt. Esküszöm az Epic Games helyébe nem adnék a kezükbe több UE motort semmi pénzért komolyan xDDD
- nem lenne ilyen fosul optimalizálva. Szerintem az UE3 -as játékok közül ez fut a legrosszabbul amit valaha létrehoztak. Ezt nem hatja meg hogy 8x AA-ról No AA-ra teszem és a felbontás a vérbe butítom ugyanúgy fut nagyon szarul. Teszi mindezt annak ellenére hogy nem is olyan szép.
-nem lenne bugos ( elég sokszor van hogy már nincs ellenfél és nem enged tovább sorozatos restart csekpont után sem)
Talán némi pozitívum is akad hogy a többi FPS normál (itt Hard a neve) nehézségéhez képest jóval nehezebb.
Ugyanazt tudom elmondani. A látvány szép, de néha valóban nagyon leesik az fps és olyan nehéz, hogy hardon többször is egy hiteltek.
Csak azért próbáltam ki vele mert még reggel van,és gondoltam kényelmesen kávéval a kezembe néha iszogatva az ágyból neki állok tolni. Amúgy nem szégyen nagyon lehet élvezni Kontrollerrel is sokkal kényelmesebb mint a gép elõtt görcsölni amúgy egy,és ugyan az a szitu nehézségben szóval nem változtat a több tízezres egerem az eredményeimen vagyok közel olyan jó Kontrollerrel mint egérrel már hozzá szoktam :)
Most játszottam vele egye két órát töröltem is lefelé kár volt letölteni. Agyatlan lövölde viszont ami jó benne az a csilivili grafika semmi más. Tök könnyen meg lehet halni nem egyszer vágtam a Kontrolleremet a sarokba pedig van auto aim. Egy agyatlan lövölde Unreal Tourament 3 ra épülve vannak fõ bosok akiket szinte lehetetlenség megölni,vagy nagy nehezen sikerülhet viszont a mesterséges intelligencia is nagyon ratyi elszalad mellettem háttal megy nekem stb. A Engine-rõl meg annyit,hogy kegyetlen gépigényes Antialinsing 8x tettem,de 4x ugyan úgy lagolgat hol 100FPS van hol hirtelen fordulok,és 30FPS lesz szinte nevetséges persze vannak robbanó elemek is a játékban ami emeli a játék kinézetét összképét,de ennyiben ki is merül. Ennél sokkal többet ki lehetett volna hozni 10bõl kap egy 4est csak a kinézete miatt a többi az egy hentelõs ezerszer lehúzott agyatlan lövölde az egész.
Jó lett. És jó alatt azt értem, hogy teljesen átlagos scifi lövöldözõs játék, de legalább olcsó!
UT3 sémára épül botokkal meg fõellenségekkel, ennyi, de ha van benne fegyverfejlõdés és nem ilyen szuperképesség-vacak, akkor az talán megdobja :)
A Gta 5 mellett majd gyorsan végigrohanok rajta és várom a kalandjátékukat! Az eddig jónak ígérkezik,remélem hamarosan valami ingame anyag is jön belõle.
Érdekes hogy egy Unreal Engine-bõl mennyivel szebbet tudnak alkotni mint a Cryengine 3-ból! Látszik hogy a Cryenginehez kell egyfajta grafikus tudás UE-hez meg nem sok mert azt a hülye is tudja használni!
A City Interactive sci-fi FPS játékon dolgozik, amely a klasszikus árkád játékmenetet helyezi elõtérbe. A játékot részletesen az E3-on fogják bemutatni.
Sci-fi akciójátékon dolgozik a CI Games. A City Interactive saját fejlesztõcsapata eredetileg Alien Fear címre keresztelte a projektet, ám végül az Alien Rage mellett döntöttek. A játék a klasszikus árkád játékmenetet képviseli majd, 21 különbözõ ellenség, valamint 8 fõellenség vár majd ránk. A tervek szerint még idén megjelenik, de kizárólag digitális formában lesz beszerezhetõ PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra. Részletesebben a júniusi E3 alkalmával fogják bemutatni, addig is nézzétek meg az elsõ trailert, valamint az elsõ képeket.