Ez az új része remélem nem ilyen szemét a nehézsége mint az előzőnek volt.
Hali. Tegnap jelent meg az újabb része a sorozatnak. Expeditions:Rome . jó lenne neki egy topik is talán.
Az jó nem rossz hát igen vannak más címek amik a vége elég furák.
400 nap tája volt a két helyszín összege, de ebből legalább 80-90 nap csak az volt, hogy vártam, hogy megteljen az erőd. 25k pénzzel asszem már elégedett lenne a király. Csak amikor a hajó fele is még 90% feletti guradnál ellopnak 3k aranyat úgy nehéz. Lehet, hogy erre való a storeroom az erődben, de nem tudom, azt nem húztam fel.
Egy jó alapötletet sajnos a végén összecsaptak. Balanszot hírből sem ismeri a játék.
Na, megvolt. Megnéztem mindkét véget attól függően, hogy elárultam a szövetségest vagy nem. A zsé, amvel visszatértem kevés, a király kiröhögött, a másik fele a végi cutscene-nek eltért az indiánok sorsától. Kb. ennyi.
Szódával elment,
Az király.
Még nem. Egy nagyon pici lehet hátra. Lenyomtam Montezumát is, utána van lakoma, ahol lehet dönteni még árulásról, ott mentem aludni. Ez már sanszosan a legvége lesz.
Kicsit visszatöltöttem. Meg tudtam végül csinálni a 18 emberes izét. Aztán kivártam, míg lesz 500 emberem. A hatása rejtélyes, nem közli. A végén levő főváros harcok is csak min nehézségre húzva csinálhatóak meg. Ezt már csak becsületből. Sok élvezet nincs benne.
A játék elején 7-8 pontot adtam volna erre, de az összes hiányosságot nézve ez a játék legfeljebb egy gyenge közepes...
Körülnéztem a netem. Valami napi 1 katonával nő barakkal állománya és valami 500 főnél számít. A vége értékelésnél 50k arannyal boldog a király. Én most ott vagyok, hogy elfogytak az erőforrások kb.
Csak ezért nem fogom újrakezdeni még Mexikót sem szerintem, mert ennyi időm nincs. Úgy kellene innen tolni, hogy elmegyek olyan helyre, ahol sírokat lehet rabolni és camp, camp, camp és camp, hogy összeraboljam a pénz. ---> Ez nem gameplay, ez dögunalom. Esetleg megnézem, hogy működne-e ez, de nem csinálom végig. Értelmetlen.
Tisztán látszik, hogy nem balanszolták ki jól a játékot. Basznak olyan alapvető dolgokat közölni, hogy pl. hányas tactics skill kéne, hogy 3 helyett 4 db itemet lehessen használni minden slotban. Kedves... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.02.21. 15:19:51
Videók alapján azért nem a legjobb ha már végigvitted ezt a pici részt is illő lenne befejezni ha szar ha nem.
A vereség után is van folytatás, mert a karakterek vesztes csata után sem halnak meg. Amikor elfogy a HP akkor a csata közben eszméletlenek és képességektől és random eséllyel szereznek különböző sérüléseket. Az erőd elvesztése után is lehet folytatni a játékok, kicsit néztem is, de ami utána jött, az kb. el is vette a kedvem. A játék legvége az, amit kb. nem láttam. Ha megvédem az erődöt, akkor attól függetlenül lesz végső ostrom az Azték főváros ellen, amennyire láttam a netes kereséssel.
Ezért nem fogok már szopni sokat, a játék 95%-át láttam. A maradék 5%-ra nem tolok bele megint 15-20 órát. Inkább megyek Fallout NV-t játszani.
Igazából a játék erőforrás menedzsmentjét sem értem. 90% feletti huntinggal is ritkán vadászol több kaját, mint ami kell. A pénz csak az eladott gyógyszerekből jöhet és a kevésből, amit találsz vagy questtel nyersz. Nem világos, hogy a YT-n fent levő videókban látható vagyon honnan származik.
Az erődben is felhúztam több épületet, hatása kurvára semmi nem volt.
Egy ideig élvezetes volt a játék, de monoton. A nehézség pocsék. Vagy röhejesen könnyű normál beállításon vagy lehetetlen. A 18 emberes harcot legkönnyebbre húzva sem tudtam megnyerni...
Nekem most ment el a kedvem ettől az egésztől. A játék nehézsége úgy fos, ahogy van.
Szóval amikor már Mexikóban vagy akkor két nagy frakció közötti örlőbe kerülsz be. Én az Aztékok ellen szálltam be és jött egy csata, ahol egy erődöt kell megvédeni. 18 db ellen ront rád. Barikáddal, ágyúval és csapdával megoldhatónak tűnik éppenhogycsak, ha lenne elég magas szintű távolsági harcosod. Nekem ez eddig nem volt, mert totál máshogy építettem fel a bandámat... Az 5. szintű emberem közelharcos és a 4. és 4. szintű is. 2-3 szintű távharcos is alig van...
Úristen ez akkor olyan mint a brutal doomban volt, hogy vannak olyan wadok benne, hogy egy rakat ellenfél és kevés élettel nyírd ki taktikázva.
Jó, hát ez a n+1-dik indie játék, ami felbaszta az agyam. Totál nevetséges a szintezése a játéknak. Egy ideig semmi kihívás, aztán mission impossible helyzetek elé állít. 18 embert kéne lenyomni védekezve. Vicc...
Köszi én is azzal szúrom el másban is hogy egy kicsi ez egy kicsi az aztán jön a buktató.
Túl monoton egy ponton túl, nagy része ennek baktatás és manuális camp mirco magagement.
A karakterek fejlesztésénél azt tartsad szem előtt, hogy egyiknél se legyen kettő skillnél több fejlesztve. A hunter csak hunter legyen, a harcosok guard-oljanak és a scout meg patrollingra gyúrjon.
Két orvos elég.
Én leszartam a távolsági harcot. 3 db tank harcost csináltam, azoknak adtam minden felszerelést, őket gyógyította az orvos, és egészítette ki a scholar és a scout, ami tud átugrani egységen és szabadon mozogni attack of opp nélkül, úgy könnyű flankelni.
A hossza az ott van akkor, legalább hosszú. Remélem jövőhéttől én is tudom csapatni.
Igazából nem nagyon. Alap beállításon izzasztó csaták nemigen vannak. Vagy könnyűek, vagy lehetetlenek. N+1-szer volt olyan, hogy campelés közben jött, hogy akkor rajta lehetne ütni indiánokon. Nem vagyok erőszakos, soha nem érdekelt. Egyszer gondoltam megnézem. Ja, hogy csak 4 embert enged, ahol 8-an jönnek úgy, hogy semmit sem lehet letenni és én kezdeményezek. Röhej...
Ezt leszámítva semmi extra. Az El Dorado 11 fős csapatát különösebb erőlködés nélkül vertem le úgy, hogy még csak nem a is a legjobb csapdákat használtam fel. Szerintem közeledek már a végéhez, 25 óra játékidő után.
Azért így is megcsináltam. Az a fura a játékban, hogy tök ellentétes frakciók questjeit is meg lehet csinálni. Semmiféle hatása nem volt annak, hogy az egyik találkozót megvédtem, a másiknál meg legyaktam az embereket.
Az amazon viszont nincs sehol. Ez valami bug lehet, ahogy olvasom...
Az nem jó.
Kicsit idegesítő a játék helyenként. Gondoltam megpróbálom feltolni a ration mennyiséget 300-ra questek miatt. Elég gyorsan ment 80-ról 150-ig. Aztán 85% guarding mellett zsinórban elloptak 30 kaját. Ja, persze...
Már a mások mapon tolom. Érdekes polgárháborús helyzet van.
Nekem se ment.
Hát érdekes a játék nehézsége. Az alap beállításon képtelenség nekem megcsinálni a 2. csatát a fő település védelmében. Tejesen esélytelen, az első után a két legjobb emberem kidőlt és nincs már használható extra sem...
Szóval így bukta ez, győznek a lázadók. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.02.16. 19:24:34
Kijött az új része is.
Csak sok fiók kell hozzájuk és nincs egybe.
Nem tökmidegy? Nekem van mindkettő. Az utóbbi időben lassan mindent GoG-on veszek, mert olcsóbb. Sokkal.
Én most néztem rá, hogy jövőre jön a vikingek, de 15 kör után game over lett már a tutorial pályán mért?
Attól hogy a nem ír ide senki , még nem jelenti azt hogy nem játszanak vele. Élvezem ezt a játékot de nincs mit írnom róla. A hsz-ek száma nem jelent semmit. Crysis kapcsán felmerülő hsz-ek zöme a grafika+hardver+multi beállításokról szól , ennél a játéknál hál' Istennek ilyen kérdések/gondok nem szoktak előjönni
Kihalt a topik, pedig nagyon jó a game! Jellemző, hogy ilyen ritka igényes és jól megírt játék alig érdekel valakit, de a Crysis-X-nél biztos van napi 100hsz...
Egyre jobb ez a játék :) Eleinte elég sok a kérdõjel, és nehéz a kezdés de aztán... remélem készülnek majd hozzá moddok és térképek, az alap nagyon jó. Szinte mindenre érdemes figyelni, és bár nem tündököl semmiben szvsz, grafikában, történetben, hangulatban, taktikában..mégis összességében mindegyikben annyira jó, hogy ebben a mûfajban egészen kiemelkedõ szvsz.
Mindenre figyelni kell, -kellenek akik értenek a csapat fejlesztéséhez, mert a sátor morálja, a kocsi lépésszámnövelése, és a többi dolgok is mind erõsen jelentkeznek. ...a csapdák egyebek is. -Kellenek vadászok (de még mennyire kellenek) és amit levadásztak azt el is kell tudják készíteni. -Kellenek gyógyítók, mert sok pénzt vagy felszerelést lehet velük keresni ...néha jó ha nem vadászunk és gyógynövényt gyûjtünk egy körben, mert amit nem tudtak elkészíteni a táborban az megy a kukába/levesbe, elvész. -kellenek õrök és járõrök is...mert lába kél a zsákmánynak. Így is lesz baj bõven. :) ..és ez csak a kalandtérkép. Nem érdemes gyûjteni az XP-t, hogy majd valakit istennek gyúrjunk a harcban, mindenkinek szintet kell lépni, hogy a táborban a feladatok ideálisan teljesüljenek....azaz jobb 8 lvl2 mint 2 lvl5.
A csata képe még egy történet Kellenek a kemény csávók, akik el tudják kábítani az ellenfelet, de erõs tud lenni a felderítõ is. Kell doki...nem mindig (volt olyan csatám ahol 4 kör alatt kellett lelépni, vagy végezni az ellenséggel, oda nem vittem), viszont általában. ..lõfegyver specialisták nem feltétlen, én egyet viszek általában.
eleinte nagyon fontos a kaja, és hogy mi menedzseljünk mindent, a lényeg kaja legyen bõven, anélkül leromlik a morál, a morállal együtt romlik az egység tulajdonsága ...és onnan már nagyon nehéz lábra állni a vadonban. A gyógynövények leszedése, és a vaddisznók levadászása...+ ezek ideális elkészítése alap. Fontosabb mint a ládák, fontosabb mint a kincsesláda.. Mindig legyen kaja, ha fogytán van akkor venni kell...nem kell sajnálni a pénzt, én 100 felett érzem jól magam. Minden táborverésnél dob 3 értéket az õrzés és a járõrözés fontos mert a nehezen szerezett javak eltûnnek.
..és akkor kerekedhet a történet, kedvünkre lehet barangolni..idõvel egyre könnyebb lesz. Komolyan jól megírt játék, a mûfaj egyik legjobbja, szívesen vennék egy totál konverziót fantasy-ban. ..de akár más történeti idõszakot feldolgozva is.
remélem lesz magyarosítás mert ezzel tologatnám))
My name is László P(auw)lik. :))
persze hogy felbéreltem:
Ez még elõtte beszorulva...de az a két flaska olaj jól jött:
absz. jó eddig,..mondjuk megvettem a Realms of Arkania: Blade of Destiny-t tegnap, hát az akkora csalódás volt egyenlõre, hogy most jól esett a lelkemnek ez a játék, a tábortûzezésnél ez is Realms of Arcania utánérzés. ...szal pont betalált, de tetszik az a lényeg.
Szerintem teljesen rendben van a jatek.
Nem mondanám sandboxnak, bár akár rá lehet erõltetni ezt is. Ott ahol épp tartok, még nem látszik globális szintû történetszál, hanem lokális célok vannak.
Ha neked csak akkor "értelmes" egy játék, ha minimum egy kontinenst kell megmentened vagy lerombolnod vagy elfoglalnod, akkor ez nem a te játékod valóban, de azért vannak egypáran akik elvannak nélküle.
Konkrétan az elején elõrevetülõ, nagy globális cél nincs, (nem jön a gonoszizé amitõl meg kell menteni a bármit) megérkezésedkor belekerülsz a helyi problematikába - rabszolgákat szöktetõ lázadók, fosztogató banditák és hasonlók. Lefoglalják a hajódat, és ennek visszaszerzéséért kell segédkezni a helyi kormányzónak.
Egy újabb elkészült Kickstarter project, ami nem kicsit jól sikerült. A játék amolyan félig körökre osztott stratégia, félig túlélõs-felfedezõs mix, ami nagyon egyedivé teszi, és erre a setting még rádob egy lapáttal. A grafika nem csúcsminõségû de azért elég kellemes, a hangok is hangulatosra sikeredtek. Hõsünk egy spanyol conqistador, aki bátor csapatával szerencsét akar próbálni az új világban. A csapat itt tényleg csapat, nem háromfõs kis különítmény nyomul, hanem már a kezdetnél tíz fõt kell összeválogatnunk a lehetséges harminc jelentkezõbõl. Ez egyáltalán nem könnyû, ugyanis nemcsak a kasztokra/tulajdonságokra kell figyelni, hanem bizony mindenki külön személyiséggel is bír, és ezen személyiségjegyek befolyásolják a morálját, ami ha túl alacsony akkor a karakter bizony gyengébben fog teljesíteni, vagy végsõ esetben le is lép. Teljesen harmonikus csapat összeválogatása kb. Lehetetlen, és a késõbbi döntéseink sem fognak mindenkinek tetszeni. A rasszista nem fog örülni, ha tárgyalni kezdünk a gusztustalan vademberekkel, a vallásosnak nem tetszik majd, ha nem ajáljuk fel a szolgáltatásainkat a templomnak ingyér, a mohónak meg az nem, ha nem kérünk érte pénzt, a nagyképû zokon veszi, ha nem õt léptetjük elõ... Embereink tehát nemcsak egyszerû robotok, ez a játékban gyakran elõkerülõ tábortüzi beszélgetéseknél is elõjön. Ezek mind nagyon hangulatosak, és segítenek személyiséggel felruházni a figurákat. A karakterek tulajdonságai két dolgot befolyásolnak, egyrészt a térkép felderítésekor a túlélésünket, másrészt a tulajdonképpeni harcot. Az elõbbi a vadon felderítésekor jön elõ, ahol Heroes/Kings bounty módra az egész bagázs felpakolódik egy szép fehér pacira és úgy szedegeti anyersanyagokat, vagy keresgéli a questek helyét/megoldását. A skillhasználat a „kör vége” gomb megnyomása után kezdõdik. Itt egy táblázat tûnik fel, ahol meg kell határoznunk, hogy melyik emberünk mit csináljon a táborozás alatt. Nincs henyélés, valakinek õrizni kell a tábort, valakinek kéne élelmet szerezni, meg az sem ártana, ha a sebesülteket bekötöznénk. A karaktereknek kiosztott feladatok mind növelik az adott tevékenység sikerének az esélyét – persze attól függõen, hogy az adott emberünk mennyire jó az adott dologban. A harc körökre osztott, és hexagonokra osztott játéktéren zajlik. Az egyes embereink mind részt vehetnek a harcban, minden karakterosztálynak (katona, felderítõ, vadász, tudós, orvos) van szerepe itt is. A harcrendszer egész komplex, de mégis könnyen kezelhetõ és logikus. Az ellenséges AI egész jó, egyáltalán nem könnyû gyõzni azonos erejû csapatok ellen sem, túlerõvel találkozva meg komolyan taktikázni kell. Nagy szerepet kapnak a harc elõtt kihelyezhetõ csapdák és barikádok, amik nagyon hasznosak tudnak lenni pl. túlerõ ellen. A fejlõdési rendszer érdekes. Az egész csapat közösen kap xp-t, amibõl aztán az egyes embereinket elõléptethetjük. Itt is jól meg kell fontolni mindent, ugyanis a legmagasabb rangot csak egy, az utolsó elõttit pedig csak két ember kaphatja meg a csapatban! Szintlépéskor a karakterek harci, és túlélõi képességei egyaránt fejlõdnek. Az erõsítés másik lehetõsége a felszerelés javítása. Ez nem adott holmik megtalálásával történik, hanem általános „felszerelés pontok” vannak, amit egy adott karakterre költve annak páncélzata, vagy fegyverzete erõsödik. Egyrészrõl így ötletesen megkerüljük a „csapat már megint talált 2187568972 darab rövidkardot amit senki nem használ” effektust, másrészrõl viszont így elmarad a „hû most aztán találtam valami tápos cuccot” öröm is. Összességében szerintem egy zseniális kis játék, ami megéri a pénzét, nem nagyon láthattunk hasonlót sem mostanában.