Stellar Blade: Képregény Áruházi oldal Már a prezentáció is sokkal igényesebb, mint a kortárs játékoké. Nagy plusz a magyar nyelvért. A demó engem meggyőzött, jöhet pénteken a csetepaté. :-)
ganéjjas 300 forintos történet, megérte a pénzt :)
Eddig vártam, és 300 Ft-os ganajjal gondoltam megnézem a Diablo 4-et. Azt el kell ismerni, h a szivárványos 3. rész után végre ismét minőségben van a széria. Utoljára szerkesztette: Kandurex, 2024.04.07. 09:32:26
Engem nagyon sok minden taszít a koreai/japán ízlésben de ettől függetlenül szeretem a játékaikat. Harc + gameplay tetszett a demoban szóval esélyesen ez is vevős lesz de azért amikor vérkomoly drámát igyekeztek előadni egyik cutscene-ben ahol mindkét csaj kb félmeztelen volt, na az inkább röhejes volt mint bármilyen szinten átélhető vagy drámai sajnos.
Csak arra reagáltam, amit mondott. Az egy az egyben a Kotakus + IGN-es sablonszöveg volt (ahogy értékelték a demót), ahol mostanra már mindkét oldal "visszavonulót" fújt a fejlesztők/fejlesztő nők megsértése miatt.
Amúgy pedig a koreai/japán piac miatt olyan, amilyen. Oda is készült elsősorban, nem ide (több millió tini imádja ott az ilyeneket). Én csak annak örülök - ahogy írtam korábban is - hogy nem csak az Amerikai és Európai alkotások és irányvonalak jutnak el ide, hanem már a Távolkeleti alkotások is (Kína, Dél-Korea, Japán), függetlenül attól, hogy milyenek és hogy mit képviselnek. És igazából a Nier: Automata is ilyen volt. Abból is elment 8 millió mostanra már és a játékosok egy része imádja a mai napig. És a "csöcsök" meglendítették az FF7 Rebirth eladásait is. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2024.04.02. 09:31:29
Most nem azért de te kezdtél Kotakuzni meg benyomni a dagi feka csajt ami eléggé az ilyen alt right Trumpista vonal sajátja. Persze nyilván poén meg szándékos szélsőség (legalábbis remélem nem komoly). De Stellar Blade sokkal komolyabban vehető játék lenne kicsit kevésbé aggresszívan arcba tolt csöcs-segg kombóval. Persze nyilván az eladásoknak jót tesz majd. :)
A te véleményed a tiéd, az enyém pedig az enyém. :) Nem kell, hogy egyezzen a véleményünk, ahogy írtam is, kismillió játék van a piacon, mindenki azzal játszik, amivel akar. Amúgy nem vagyok fidesz bérenc, de örülök, hogy random emberek a zinterneten jobban ismernek engem, mint én saját magam. ;) Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2024.04.02. 09:06:06
Egyébként Lara Croft az új trilógiában, azaz az elmúlt három játékban (TR, Rise, Shadow) pont, hogy kevésbé idealisztikus lett. A mellei jóval kisebbek, a dereka normális, nem darázskategória és nincs is rajta rövidnadrág egyáltalán. Eléggé figyeltek, hogy a korábbi játékokhoz képest kevésbé legyen segges-csöcsös a főszereplő.
Stellar Blade nekem skip, nem szeretem az ilyen anime stílusú spectacle fighter játékokat. Bayonettan is bealudtam, Nier Automata se jött be.
Értem. Ha valakinek a véleménye nem egyezik a tiéddel, az biztosan Kotaku + IGN + ResetEra + Microsoft bérenc. Akkor ezek szerint te fidesz bérenc, mert ez a narratíva ott jellemző.
(A magyar felirat eléréséhez kattints a Feliratok / CC gombra és válaszd ki a Magyar (Hungarian) nyelvet.)
Jó szórakozást kívánok hozzá és előre is köszönöm azoknak, aki esetleg megnézik! (Van FullHD + 2K és 4K felbontás is.) Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2024.04.01. 19:37:54
A CP nekem megjelenéskor is év játéka volt. Mondjuk pc-n. Aki régi gen konzolon próbálta, annak ma is sz.r, de már next genen is játszható volt az első egy-két patch után. A sz.r játék azért sz.r, mert a világon nincs olyan és annyi peccs, ami meg tudná javítani. A skyrim szinte játszhatatlan volt ps3-on megjelenéskor és még elég sokáig, mégsem volt szr a játék. Ellentétben egy ME: Andromedával, ami nem volt bugos megjelenéskor,. mégis hulladék volt az egész. Mert a történetet, a játékmenetet, a karaktereket nem tudod patch-elni. A rossz frame rate-et, a lebegő karaktereket a törött küldetéseket igen, de ha a játék koncepciója maga borzalmas, azon semmi sem fog segíteni. A Gollum ilyen volt, a CP 2077-nél csak a hiszti volt nagy. Aki nem xbox one-on vagy ps4-en akart vele játszani, annak a játék rendben volt és játszható volt lényegében már megjelenéskor.
Nincs nagyon még egy olyan játék, mint a CP2077. Open world, de nem generic egyáltalán, a világ kisebb, egy város az egész, de a város nagyon részletes, ezerszer részletesebb, mint akár a GTA városai is. Főleg a mai állapotban, amikor van már működő metró, rendes police system, autós harc stb. Nyilván sokat segít, ha valaki ismeri a source materialt, a CP rpg-ket, ahogy pl BG3-nál se ártott, ha valaki látott már DnD-t közelről, pláne ha a FR világot is ismeri valamennyire. Nyilván ízlések és pofonok, de nekem nem a grafika az első, ami lejön a játékból, hanem a jó küldetések és az emlékezetes karakterek. Utoljára szerkesztette: lwb, 2024.04.01. 15:23:14
36. szintű vagyok a dragons dogma 2-be, kb. a felénél lehetek, már az utamba kerülő sárkányokat is kard élre hányom, lesz ez nehezebb vagy ennyi volt?
Szerintem a Cyberpunk 2020-ban is egy totál mediocre játék volt, és ma is az :D Szarnak nem mondanám, az artistok nagyon szép munkát végeztek, de a többi egy generic openworld lufasz. Semmi kiemelkedő vagy emlékezetes nincs benne. Az egytelen emélkezetes dolog, a címet körülvevő cirkusz, de a játékból egy momentumot nem tudnék felidézni, pedig végignyomtam. Utoljára szerkesztette: Moby, 2024.03.31. 19:30:17
Cyberpunk 2020ban se volt szar. Csak félkész. De azért az látszott, hogy jó lesz ez ha kész lesz. Bár majd biztos megmondja valaki, hogy mindig szar volt és most is az. :D
Demot nem játszottam csak megnéztem youtubeon, az tetszett, harcról jókat hallok szóval ha jók lesznek a review-k (és nem az van megint, hogy másfél órán át fun valami aztán ugyanaz megy végig) akkor majd megveszem.
Az már én is rég. Ahogy írtam... tetszik a setting, a skillek és a harcrendszer. És számomra kellő kihívás is van benne. És semmivel sem aránytalanabb/túltoltabb ez a modell, mint anno Lara volt az elmúlt 3 Tomb Raider játékban (főleg, hogy Eve-t egy valódi koreai modell alapján készítették el). Nekem tetszik ez a modell (szemrevalóbb, mint az elmúlt évek női protagonistái), ahogy a játék is. Persze mindenkinek más az ízlése, meggyőzni sem akarok senkit sem, arra ott a demó. És ha nem tetszik, van egy kazal más játék még a piacon szerencsére, amivel el lehet ütni az időt, de attól még a Stellar Blade nem lesz egy sz@r játék. ;) A szar játék az a Gollum és a Cyberpunk 2077 (0day - 2020) kategória. :) Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2024.03.31. 12:04:08
Az életszerűtlen nagy, himbálózó csöcsökre alapozni egy játékot szerintem a kreativitás hiánya, anélkül pedig ez a játék vélhetően azonnal a süllyesztőben kötne ki. Biztos lesz benne egy-egy jobb pillanat, de számomra ez kevés.
Nekem a Bayonetta jatekokra is hasonlit, na de majd a demo utan kiderul, hogy igazam van-e... Felek kiprobalni a demot (mar toltom), mert lehet, hogy elorendeles lesz belole :)
Bár ahogy olvasom a hazai fórumokon, sokaknak nem jön be a játék. Sz@r, ZS kategória, bottalse, hulladék... stb. Szerintem ez a játék messze nem ilyen borzalmas, játszottam én már jóval rosszabb játékkal is, nevesebb csapattól. De ez nem is baj, rengeteg játék van a piacon, remélhetőleg ezek a játékosok is megtalálják azt, ami számukra szimpatikus. De ettől még a Stellar Blade nem lesz egy sz@r játék. Így is elég durva számomra, hogy a mobilos NIKKE után ez a játék ilyen jól működik, ilyen jó teljesítménnyel fut a konzolon és ilyen jól néz ki. Mert a gyenge oldalai ellenére, azért össze van rakva a cucc.
Szerencsére a fejlesztők nem voltak szűkmarkúak és kiadtak egy demót is, ami ingyenesen kipróbálható. Ennek a letöltését mindenképp javaslom, mert akit érdekel a játék valamennyire, az ez alapján már el tudja dönteni, hogy akarja-e a teljes verziót vagy sem. Még mindig jobb, mint látatlanban 30 000-ért megvenni, majd spammelni percenként a supportot a refundért, csak mert nem olyan lett a játék, mint azt - valami alapján - előzetesen várta az illető. Ahogy írtam, én valami ilyesmit vártam előzetesen. És a demó a kedvem sem vette el a teljes játéktól - sőt talán egy picit meg is hozták a további karakterek, sztori részek, fejlesztések és rucik miatt. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2024.03.30. 08:32:06
Eléggé érdekes az összkép. Valahol mélyen valami ilyesmire számítottam. Akadnak benne furcsaságok, gyengeségek (pályadesign + platformrészek), és bizonytalanságok (az a parry és béta skill rendszer eléggé furcsa más játékokhoz képest), de összességében tetszett. Kicsit olyan az érzésem, mint a Kenánál. Ott is olyan... bizonytalannak tűnt néhány megoldás, és a tapasztalatlanság érzését keltették bennem bizonyos dolgok, de az sem egy rossz játék. Itt is ezt érzem, ettől függetlenül baromi jól szórakoztam. A setting, az ellenfelek, a harcrendszer, a fejlesztések, a boss harcok, a zenék, a karakterek nagyon tetszenek. Könnyű meghalni, de szerencsére a játék nem büntet és a boss előtt mindig automatikusan ment. Ha harc közben elvérzünk, a boss elé fog visszatenni minket és nem egy jóval korábbi mentéshez. Nekem elsőre nem sikerült egyik boss sem. A bevezető után azt hittem, hogy ez egy könnyed kis kaszabolós játék lesz, aztán utána feltörölték velem a padlót... nem is egyszer. Ki kellett ismernem a boss képességeit és mozdulatait, plusz Eve-t kicsit fejlesztenem kellett, de utána már elsőre sikerült az első főboss és még sérülést is alig kaptam. Szóval nem lehetetlen még az olyan szerencsétleneknek sem, mint én. :)
És Eve is gyönyörű. Szerintem ilyen gyönyörű női karakterrel még nem is találkoztam videojátékban és az a popsi! Az biztos, hogy ilyen formás hátsót sem láttam még videojátékos női karakteren. Erre azért igyekeznek emlékeztetni is a fejlesztők. :) Ezt még Lara Croft is megirigyelné, de tényleg. Nekem az alap zöld ruci is tetszetős, de ahogy láttam a demó végén a kedvcsináló új előzetest... hát abban azért lesznek nagyon dögös, divatos és szexi rucik is. Az az Ada Wong-os ihletésű Resident Evil 6-os (piros + fekete) ruci nekem nagyon bejövős, kíváncsi leszek a teljes felhozatalra a játékban.
Sajnos Eve személyiségéről sok nem derül ki, de így az eddigi minimális infók alapján eléggé kedvelhető karakternek tűnik. Remélem a teljes játék nem lesz rest foglalkozni az ő háttérsztorijával sem. Quality módban játszottam, natív 4K felbontásban 30 FPS-sel. Szép és hangulatos a játék. Jó kis játék lesz ez, pont úgy és annyira, amennyire 2017-ben a Nier: Automata is volt.
És az a skin suit is nagyon dögös, de annyira a játékot még nem próbáltam megnehezíteni magamnak. Normal fokozaton is épp elég kihívás számomra. Érzem és látom, hogy vannak gyengeségei a játéknak, de számomra így is egy kellemes meglepetés. Hozzászoktam a mai modern játékokhoz, amik folyamatosan fogják a játékos kezét és mindenért buksisimi, plusz egy kis achievement jár, mégha egy kicsit retard vagy akkor is. Ebben a játékban nem éreztem ezt. Itt rendesen meg kell dolgozni (és fejlődni) a sikerélményért. És ez tetszik, bár én nagyon ritkán játszom ilyesmi (harc)rendszerű játékokkal, szóval nem vagyok telítődve, és hozzáhasonlítási alapom sincs nagyon máshoz (csak a 2 Nioh játékkal játszottam a From címei kimaradtak). De azt elhiszem, hogy mások ezt sokkal jobban és ügyesebben oldják meg, mint a Shift Up (akik egy indie cég és ez az első konzolos + AAA játékuk).
Mérlegelés szempontjából nekem több pozitívum szól a játék mellett, mint ellene, szóval, marad a 2 rendelésem (Digital Deluxe és lemezes verzió), várom a teljes játékot. Még elő fogom venni a demót, fejlődés és gyakorlás szempontjából, ne legyek már annyira noob, amikor elkezdem a teljes változatot.
És azt is meg kell jegyeznem, hogy jól helyezkedik a játék a piacon: - nem woke és feminista cucc (Sweet Baby ellenes tábor számára ez maga az álom) - nincs benne fehér férfi gyűlölet sem a játék, sem a fejlesztők részéről (Sweet Baby ellenes tábor számára ez szintén maga az álom) - gyönyörű női karakterek + szimpatikus, aranyos, formás, szexi főszereplő nő (aki erre vevő, az szerintem már jegyet váltott a demóra és a teljes változatra) - nem igazán érkezik más játék a közelében (ugye a Rise of the Ronin és Dragon's Dogma 2 már megjelent és május végéig nagyobb AAA megjelenés sem lesz, PS5-ön biztosan).
Sajnos a szexi Eve nélkül, woke "megoldásokkal", illetve egy darálós évvégi időszakban, amikor egyik-másik nap jelennek meg a nagyobb címek, ennek a játéknak nem sok esélye lenne a fennmaradásra, de így, hogy ennyi "tábort" céloz meg és kvázi egy uborkaszezonban érkezik, biztos vagyok benne, hogy valamennyire sikeres lesz, főleg ott, ahova eredetileg szánták (Dél-Korea + Japán). Titkon mindig is vártam egy ilyesmi játékot (gyönyörű, csábos, szexi női karakterrel gigászi dögöket leverni). Tudom, furcsa fétiseim vannak, de örülök, hogy valakik elkészítették ezt a játékot is és hogy játszhatok vele. :D Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2024.03.30. 07:57:17
.
Főleg, hogy koreai. :)
Anélkül semmilyen. :-D
Én nem 30 ezret, 3-at nem adnék ezért. Baromi japán.
A Stellar Blade demója ma jelenik meg PS5-re, és 3 grafikai módot tartalmaz (ahogy majd a teljes verzió is).
- A teljesítmény (performance) mód 1440p felbontást használ állandó 60FPS mellett. - A kiegyensúlyozott (balanced) mód az 1440p felbontást skálázza fel 4K kimenetre, TAAU használatával. A képkockasebesség csökken bizonyos esetekben, de a teljesítményét igyekszik 60fps-en tartani. - A felbontási (resolution) mód 2160p felbontáson megy, cserébe a képkockasebességet 30fps-re korlátozza. - Ami a grafikai beállításokat illeti, az anizotróp szűrésen és néhány távoli textúra LOD-ján kívül nincs jelentős változás a megjelenítési módok között. - Az árnyékfelbontás, a textúrák felbontása, a drawing distance, az ambient occlusion vagy a post-processing többnyire változatlan marad.
A ShiftUp mind a 260 dolgozója kapott egy PS5 konzolt a cégvezetéstől, hogy a pénteki Stellar Blade demót (és majd az április végén megjelenő teljes játékot) otthon is játszhassák.
- A demó végigjátszása után a teljes játékban valamiféle ajándékot kapunk majd. - Eve hajának elkészítése (a különféle hajstílusok és haj hosszúságok miatt) közel 1 évvel meghosszabbította a fejlesztési időt, de Hyung-Tae Kim nem akart "spórolni" ezzel a játékon. Nem akarta, hogy a karakter kizárólag egyféle, előre beállított hajjal rendelkezzen, a játékosra van bízva a karakter megjelenése. - New Game+ és Fotó mód a megjelenés után érkezik. - Hyung-Tae Kim-nek már vannak ötletei egy folytatásra (Stellar Blade 2), de minden a játékosok visszajelzésétől, illetve a játék fogadtatásától függ majd.
"Negatívumot nem tudok mondani a játékról, ez egy remek címnek ígérkezik, amely tökéletesen kiszolgálja a hack-and-slash műfaj rajongóit." - PlayDome
Nekem is nagyon bejon, es ma volt update, vegre motion blur off :) Remelem, hogy az elsohoz hasonloan itt is lesz 200 szint, hiaba vagyok kb 30as, az uj teruleten nincs egyszeru dolgom ha a griff melle becsatlakozik a csataba egy falka vorosfarkas + egy sereg tolvaj :D
Konfigfüggő akkor nagyon. Gamer's Nexus tesztje is erős procihasználatot állapított meg. Majd még tesztelgetem.
Nekem bejön ez a Dragon Dogma 2. Néha meg olyan érzésem van, mintha egy Gyűrűk ura cuccot játszanék :)
"Valami itt nem oké, a játék nem néz ki olyan jól."
Írta a Capcom, hogy dolgoznak rajta. A terhelés azért van, mert minden NPC-nek egyedi komplex AI-ja van (meg egy csomó más alrutin ami a world-flow-hoz köti őket) és ugye a városban van a legtöbb NPC + pawn-ok.
Erre jött a poén, hogy a dragonplague felszabadítja az erőforrásokat :)
Minden (nem f2p) rpg-ben fizetni kell, ha karaktert akarsz generálni: meg kell vegyed a játékot. :D
De a DD2-vel nem az mtx a baj szerintem, hanem a fos performance. 4090-en nem megy a stabil 60 fps városon belül, az azért meredek. Közben meg megfőzi a procit, mert minden thread 100%-on, mintha cinebench terheléses teszten lenne a gép. Valami itt nem oké, a játék nem néz ki olyan jól.
Igen. Minél előbb jönnek a jó játékok (a demó alapján nagyon jónak tűnik), annál jobb! :D
>Az, hogy egy RPG-ben fizess, ha karaktergenerálót akarsz használni, az a legalja
Ezt nem értem. Nincs benne ilyen. Olyan van benne, hogy megváltoztathatod a kinézeted, amihez vehetsz itemet real pénzért(ha elég hülye valaki, hogy ilyesmire költse a pénzét), vagy fizethetsz érte a játékbéli pénzeddel. De olyan hogy bármilyért FIZESS, olyan nincs a játékban. Soha sehol nem fog ilyet feldobni a játék. Ilyen szarságokat lehet venni benne, ami totál opcionális. A gyorsutazás izé is eléggé túl van tolva, mert gyorsutazás pontok kijelöléséhez vehetsz kristályt, így utazhatsz olyan helyre is, ahol a játékban amúgy nincs ilyen kristály, de azt ettől még használni nem tudod, mert ahhoz kell a kő is. Nem szimpi, hogy egyáltalán létezik benne MTX, de a játékbéli szerepe sokkal csekélyebb, mint a körülötte zajló cirkusz, és totál opcionális minden. Ha nem nyomsz rá a store-ra, arról sem tudsz, hogy van ilyen. Utoljára szerkesztette: Moby, 2024.03.24. 19:11:40
Túl van tolva ez a DD2 dlc dolog. Minden megszerezhető játékon belül. De játszani is kell vele sajnos értük, micsoda világ -_-
Nem kell fizetni ha karaktert akarsz generálni. Ne terjesszük itt is a hülyeséget. :D
Az, hogy egy RPG-ben fizess, ha karaktergenerálót akarsz használni, az a legalja. Addig én tuti nem veszem meg, amíg ez benne marad.
Lassan oda is eljutunk, hogy a mentésért is fizetni kell majd. Utoljára szerkesztette: Ulthanito, 2024.03.24. 15:50:12
Olyan szinten van rottyon technikailag, hogy megállsz egy nagyobb város főterén, elkezdesz körbefordulni, és ilyen huszon fps-ek vannak. Kétszer körbefordulsz, és kisimul :D Mondhatnám, hogy a DD2 a PS5 generáció Witcher3-a, de ennyire roncs talán az sem volt, és az legalább pc-n jól működött. Na ez ott se. A játék amúgy nem tűnik rossznak, de kb hótugyanaz, mint az első rész, csak szebb. Viszont az is ilyen fosadék állapotban jelent meg anno PS3-ra, és máig beteg pc-n is, szóval ezek viszik tovább a szép hagyományt :D Ez a mikrotranzakciós gedva egy teljesárú játéknál, meg hát...erre nehéz szavakat találni. Vegyél gyorsutazó kristályt ezresér. LOL Utoljára szerkesztette: Moby, 2024.03.24. 10:31:09
Nem vettem Dragon's Dogma 2-t. Van nálam egy lemez XSX-re(nem láttam lemezes játékot a jóisten tudja hány éve), megnézem mit tud, és majd ha rendberakják egyszer, és kiveszik belőle a mikrotranzakciókat, talán megveszem, de csakis pc-re. Egyelőre nem láttam belóle sokat, dráma amilyen szarul fut konzolon.
/azt sem értem miről hadovált a DF, hogy xboxon legalább a VRR miatt nem olyan szar, mint PS5-ön. Fasság. De. Pont ugyanolyan hulladék azon is, semmit nem csinál vele a VRR. Utoljára szerkesztette: Moby, 2024.03.24. 10:24:36
Nem is fogod dérezni, mert nem jó. Én sem nagyon játszom már, venni meg pláne nem veszek már semmit. Ez a P is csak azért kapott esélyt, mert anno nagyon vártam, és már elég rég gamepassban van, gondoltam mielőtt kikerül, legalább adok neki esélyt. Igazából nem kellett volna, és bármikor ott is hagyhattam volna, csak az OCD-m nem engedi, ha egyszer belekezdtem, már végigvittem. Hülyeség volt, de ez egy percig sem volt kétséges közben sem. Most egy jóidőre megint elég volt a videójátékokból. Preordert én már semmire nem nyomnék, az idei évből is eddig egy olyan játékot láttam, amit talán megveszek, ha nem cseszik el. Ennyi, nem jelent ez az egész nekem már semmit, mocskosul nem érdekelnek már a sony játékai, és másoké sem.
Tegnap este csaptam le az első bosst. Pofátlan koppintása ez a BB-nak, doll-ostul, mindenestül. Még elnyomkodom majd, de nem hiszem, hogy végigtolom.
Nem gondolom, hogy újat kéne mutatnia a klónoknak, gyakorlatilag az egész gaming nem mutat semmi újat már jó ideje, csak újratermeli magát újabb és újabb titulus alatt.
Ettől függetlenül még lehet(ne) jó, de eddig ezen a P-n ezt nem érzem.
Egy From-játék van, amit platina után nem vettem elő, az az Elden. Bocs, kettő, a Sekiro a második. Igaz, már játszani is alig játszom, nagyjából heti egy órát, annyira nem köt már le az egész, mással töltöm az időm.
Nincs játék, amiért fizetnék szívesen, nemhogy 28 ezret, de tízezret se.
Jól van,látom Dragons Dogma-t Pc-re se kell venni:D
Na csak lement ez a Lies of P. Az elején érdekelt mi lesz belőle, a második felében már tiszta volt, hogy semmi(azon kívül, hogy egy szolgalelkű wannabe bloodborne copy), és főleg csak bosszantott, a végére már nem érdekelt más, csak hogy kipipáljam, amíg ganépasszban van, ne maradjon semmi olyan, hogy talán lemaradtam valamiről. Így utólag azt mondom, hogy nem maradtam volna le semmiről akkor sem, ha hozzá sem nyúlok. Azthiszem nekem ez volt az utolsó soulsborne-féle játékból. Már a Wo Longnál is nagyon éreztem, de nekem mára így elég volt ebből a zsánerből. Széjjel lett égetve az egész, nem maradt már ebben semmi, ami még ne lett volna elmondva valaki által, de el kéne. Nekem legalábbis. ÉS ez igaz a fromra is. Az elden ringgel kellett volna elbúcsúzni az egésztől, az legalább még volt valamilyen, noha abból is kiüvöltött már, hogy a from sem tud már ezzel a egésszel semmi egyebet kezdeni. Utoljára szerkesztette: Moby, 2024.03.20. 19:20:33
Én eddig mindig azt mondtam, ha egy játék turn based, bottal se piszkálom meg, nem is játszottam a Persona 5-ön kívül semmivel, azt is a harc miatt hagytam abba.
Itt viszont belejöttem, és végigtoltam a játékot, vagy 80-90 óra alatt. Nem mondom, hogy kedvencem volt a harc, de a legkönnyebb fokozaton letoltam. A játék mechanizmusainak szerintem a felét sem használtam. de az a játék megér egy misét mindenképp.
Hát, bugos még mindig, mint a fene, viszont akkora a játék, hogy ez egy darabig nem is fog változni szerintem. Rendszeresen patchelik, dolgoznak is rajta, de azért még én is beleszaladtam egy-két zavaró bugba. Questet nem lőtt még le, tehát semmi komoly csak némi pici inkonzisztencia meg beragadt quest state stb. Nyugodtan nekiugorhatsz. A legjobb dolog, ami WH40k-val történt. Végre nem egy lövölde vagy rts.
A sokszáz órás monstre játékok a nyúgdíjas évekre vannak betárazva, kb akkor fogok ennyire ráérni. Egy BG3-nak még lenne is esélye, de a turnbased miatt erősen kétséges, hogy geyáltalán végigmenne. WH40K nem az én világom.
Jó lenne, ha 2024-re is jutna két ilyen. A No rest for the Wicked lehet az egyik. Talán. Majd kiderül.
Viszont jön konzolokra a System Shock remake. Azt jó szívvel ajánlom bárkinek. Tavaly két játék volt, amiért érdemes volt bármilyen gépet bekapcsolnom: a Hi-Fi Rush volt az egyik, a másik a System Shock. Erre a két címre emlékszem a híg gané tengeréből. Utoljára szerkesztette: Moby, 2024.03.12. 21:33:48
A hétvégén kezdtem bele. A videók alapján sem kapott el megjelenéskor, és az az 1 óra sem, amit most nyomtam vele. Lehet, hogy majd még próbálkozom, de őszintén szólva abban a Lords of the Fallenben még a videókon is több a bugi, mint ebben játszva. Csak ez ingyen van(gamepass), azért meg fizetni kellene, és játékot én már nemigen veszek, és még abban sem látom azt, hogy tudnék én azzal órákon át játszani, netalán még végig is menne. Talán a No Rest for the Wicked-el kívételt teszek áprilisban, de nem igen van több játékra tervem (meg igényem sem) az idei évből. Sem megvételére, sem a játszására.
/ja és undorító, ahogy ricegve fordul a karakter. A from is hóthülye technikailag a játékokhoz, de akik őket próbálják másolni, még ott sem tartanak sajnos. Ez a Rise of the Ronin is...atyaég. A csoda niohk után már a WoLongot kiadni is gáz volt (az mondjuk legalább végigment), de ezért már nekem is szekunder szégyenérzetem van. Utoljára szerkesztette: Moby, 2024.03.12. 21:28:36
Eléggé rendben van, azt mondanám, hogy a soulsborne koppintások közül az egyik legjobb. Hangulata nagyon jó, és a ballansz sem ment nagyon félre, ami az egyik legfontosabb az ilyen játékokban. Nekem egyedül a parry rendszerrel volt bajom, kicsit unfair-nek éreztem sokszor, de mindenképpen megér egy végigjátszást.