Én a Fanaticalról vettem, és az a kód tegnap futott be, ma pedig letölthetővé vált - az biztos, hogy preorder, mert az oldalukon írják is. Az Nvidiánál csak annyit írnak, hogy "Standard Edition"...
arra kíváncsi vagyok, hogy a videokártyás kód is előrendelésnek számít-e, amúgy az uplay club jutalmak között van egy Aston is, 40 pontért :D Utoljára szerkesztette: Szabi, 2018.06.23. 12:25:00
Onnan 19 (a Ferrari Speciale alapból és +18 a rewardokért), aztán egy Merci és egy Harley a preorderért. Utána még 3 a deluxe-osoknak, még néhány a goldosoknak...
Valahol azért vicces, hogy a TDU1 óta várunk egy ahhoz hasonlóra (és egyik kiadó sem képes lemásolni azt, modernebb köntösben). Én is kipróbáltam ezt a csodát. Kb. 80 km-t vezettem le benne, utána instant del, meg sem várom a béta végét. G27-el nagyjából egy vicc az irányítás, FFB egy rakás nulla, 900 fokra állítva esélytelen bevenni egy nagyobb kanyart (hogy ne garantáltan utolsó helyen érj be versenyen), a repülés+motorcsónak részt hagyjuk, a táj unalmas, az úthálózat pocsék, grafika az első részhez képest nem igazán fejlődött (max vissza). A TT hangja, meg ahogy vált, nevetséges (gondolom a többi kocsi is ilyen, de csak ezt próbáltam). Egyszerűen egy dolgot nem tudok mondani, ami tetszett volna benne.
Will my progress in The Crew 2 open beta carry forward to the full game? - Sadly, no. All of your progress will be wiped between the beta and the full game coming out.
Akkor nem fogok küzdeni többet mindenféle masinyák megvásárlásával, ha jövő héten kezdhetem újra újra. Még mindig stimmelnek a dolgok benne, a hibajelentéseim már előkészültek, úgyhogy pihi.
Nekem úgy tűnik, hogy a néha előforduló egész mapos havazás bug. Ha ilyenkor fotó módba megyek, "heavy rain" az időjárás, vagyis elcsesztek valamit és hó esik, amikor esőnek kéne esnie. :D
Nekem hiányzik belőle a sebességérzet. FH3-ban megvan, itt nem volt.
Igen, a CC az az Ubisoft Clubos prémium pénz, az 1-ben is volt.
Ebben igazad van. Viszont nincs garázs ahova elgurulhatok, nincs benne mondjuk egy olyan szolgáltatás mint a GTA-ban hogy egy inas kihozza az autómat,nincs kikötő ahol parkolnak a hajóim, tegnap megnéztem egy repteret, alig tudtam rá leszállni mert versenypályává volt alakitva... kicsit megnehezitik a dolgomat :) Szóval utána még tettem egy kört majd több száz méter magasan autóvá alakultam, majd bezuhantam egy autópálya melletti csatornába ahonnan nem lehetett kijönni. Remek.
De legalább van social media követőkkel, meg bitcoin meg cc. Amúgy mi a különbség a kettő között? Gondolom az egyik dollárért árulják a store-ban, nem?
Igen, ezt én is észrevettem, egyik eszköznek a funkcióját törölném, nyomom a Delete bill-t és nem történik semmi. Ja mert csak az adott eszköz gombjait halandó befogadni.... Én se fogom kihuzigálni/letiltani emiatt. Hangoztatják, de a valóság az hogy szart se hallgatnak a játékosokra. Asszem ez a game egy autós/repülős/csónakos No man's sky...
Akkor ezt nem sikerült rendbetenni. Én viszont nem fogom kihúzigálni az eszközeimet úgyhogy akkor az open betat le se töltöm, a véglegest meg garantáltan nem veszem meg. Ilyen amatőr hülyeséget...
Másik probléma, hogy a bindokat csak átállítani lehet, törölni egy adott eszközről pl. a gázadást nem, gondolom ez sem változott.
Ja és az ESC se müködik, csak a kontroller pause gombjával tudtam leszünetelni a játékot és a szünetmenüt megnyílni, ugyanakkor a szünetmenü BEZÁRÁSA az ESC billentyűvel is müködik....
Ezt írta Fatal is #12793-ban, akkor ezekszerint a zárt béta óta nem változott :/
És ez elég is volt... Ami nekem elsőként feltűnt a beállításokban hogy a bordeless mód nem is müködik jól. Aztán az irányítás beállítások is furán volt felépítve. Észrevettem hogy nem lehet kiválasztani a kormányt elsődleges irányításnak, oké, nem kellett mert felismerte a g27-esem. Ahogy a további 4 eszközömet is: Thrustmaster T.16000M botkormányt, a TWCS Throttle gázkart, és a bekapcsolt xbox360 kontrollert. A Key Binding-ben mind az 5 eszköznek lehet külön beállítani. CSAKHOGY: A probléma az hogy képtelenek elszeparáltan működni! Épp elindult az első verseny és a Porche elkezdett hátrafelé menni... -.- Oké, gondoltam hogy a repülős eszközeim analóg karjaira van beállítva a gáz ill. fék. Átbindeltem egyszerű gombokra és akkor már kezelhető volt a verda a pedáljaival. Kormány? Hát bazz... Észrevettem a belső nézetben hogy a kormányelfogatás a játékban csak akkor történik meg ha és kb. már 80°-ban elforgattam a kormányt!!! Oké ez a deadzone. Kormány deadzone-t levettem nullára itt is nagyon gyanús volt hogy csak EGY csoport volt, azaz mintha csak egy eszközöm is lenne?! Hát ez az. HIÁBA vettem le nullára a deadzone-t a játék NEM a g27-esnek állította be, hanem franc tudja melyik eszköznek. (nyilván az általa érzékelt 1. eszköznek állította ezt csak be.) Na itt eldobtam az agyam. Valamelyik autós játéknál láttam azt (nem volnék meglepve ha az The Crew 1 volt az.) hogy egy másik eszköz csak akkor aktivizálódott ha "hozzányúltunk", azzal megnyomtuk valamely gombját, és akkor az előző eszköz pedig deaktiválódott, és így tovább......... Kész, így már tényleg nem hiszem el hogy ki fogok adni érte 60 Eur-t, azért mert ezt a fenti, égető irányítási bakit nem vettek észre/figyelmen kívül hagyták a kezdetektől fogva és nem vették a lustaságot hogy legalább ezt a aktiválást/deaktiválást és a több csoportos irányítás beállítást megcsinálják. Mert pl. elméletileg tök jó lenne hotassal is irányítani a repcsit, de így nem lehet... És alig tudom elhinni hogy közel 1 éves fejlesztés közben rá se bagóztak erre a eszközkonfliktusra.... Manapság gyakorlatilag csak a kontrollerekben gondolkodnak, hihetetlen...
Hol lehet írni véleményt a fejlesztőknek a bétáról?
3 perces verseny utolsó előtti kanyarjában hirtelen fehér lett minden, elkezdett szakadni a hó én meg keresztbe álltam az első helyről..
amúgy jó móka, jól elleszek vele amíg jön a Horizon 4.. :)
Kösz az infót, úgy döntöttem hogy valóban kipróbálom a bétát, ezzel tényleg megbizonyosodhatok hogy megvegyem-e, evégre mit veszíthetek ezzel? :) Szerk: már töltöm is le. :D Utoljára szerkesztette: wollnerd, 2018.06.21. 12:53:19
5 óra múlva nyit az Open Beta - aki szabadságon van / nyaral / nincs napközbeni elfoglaltsága, indulhat :)
amióta Assetto Corsa alá is csináltak a modderek remek "open world" pályákat, én átpártoltam oda. (pl. transfogarasan, tajo hillclimb, vagy a lake louise, ami 50+ km önmagában) De amúgy egyetértek. Nekem a C1-ben is az volt a kedvenc időtöltésem, hogy A-ból B-be mentem "csak úgy", mert az jó... :) Ha a C2 gyengébb fizikájú lesz, mint az 1, akkor, főleg AC után nem biztos, hogy bírni fogom, még akkor sem, ha amúgy tök szimpi, és az 1-be se véletlenül ment 400+ órám.... (lehet van az több is, ki számolja :) )
ismerős vett 1080-as kártyát, de nem szereti az autós játékokat.. csak arra kell figyelni, hogy ellenőrzi a geforce experience, hogy van-e 1080-as a gépben amin beakarod aktiválni.. :D Utoljára szerkesztette: Szabi, 2018.06.17. 17:35:09
1 - Hol sikerült majd' féláron hozzájutni? :o 2 - Írtam a supportnak ezzel kapcsolatban, azt írták, szar az oldal, a rewardok kiosztásánál nem azt fogják figyelembe venni, hanem magában a játékban az achievementet.
Értem, de ezt, hogy elgurulsz a garázsba kocsiért (vagy bármi járműért, a Crew2 freeroam során hangsúlyosan nem tesz különbséget, és amikor megjelennek a légpárnás számok az első content patch során, akkor aztán végképp) meg lehet bárkinek tenni most is - és ha bárki rá akar áldozni bármennyi időt arra, hogy elugrik az ország túlsó végére a garázsába, az megteheti. Akinek pedig kedve tartja, az egy gombnyomással válthat a kedvencére, akár röptében is. A lehetőségek bővítése szerintem ilyen esetben hasznos, és emberek vagyunk, bármilyen közös program során meg lehet beszélni háziszabályokat.
Valahol ugyanígy értelmetlennek tartottam azokat a hozzászólásokat is (nem itt, más fórumokon) ahol áldották a GPS-szalag eltűnését, hogy "végre, engem úgyis zavart" - 2 gombnyomással ki lehetett kapcsolni, nem kellett megvenni a perket a versenyhez, sose volt kötelező használni, miért probléma bárkinek, hogy más valakinek kényelmesebb lesz a játék egy olyan funkcióval, ami nem amúgy nem árt senkinek?
A TDU volt a legjobb szerintem is. :) Igen, a minimum volt hogy elugráltál a garázsba kocsiért. Viszont ilyenkor gyakran ment a kűzdés a layerrel, hogy újra összedobjon. :D
Viszont én úgy emlékszem, hogy talán a kettőben sem lehetett autót váltani, csak ha egy garázsban voltál akkor lehet ugrálni a házak között, hogy ne kelljen a térképen keresgélni a cuccot, meg a házak között lehetett autókat cserélgetni.
A fizikáját és a feelinget hiányolom a Crew-ból (autószalonok stb.). A feeling a TDU2-ben is megvolt, kár, hogy a fizikájához hozzányúltak (bár azzal is jól szórakoztam de messze nem annyi ideig). TDU-hoz készül egy mod elképesztően sok kocsival, ha megjelenik lehet, hogy fogok még vele gurulni. :) Utoljára szerkesztette: [HUN]FaTaL, 2018.06.14. 22:49:44
Én ezért csíptem a TDU-t. (Ha jól rémlik) nem mentette el a pozíciódat, (A kettő már igen) így könyvjelzőzni kellett minden kilépésnél, és kocsit csak a garázsban cserélhettél... Ha még a teleport is le lett volna tiltva, engem az sem zavart volna... Én (majdnem) mindig a garázsomban hagytam a gépet... és nagyon ritkán teleportáltam. Emlékszem, ha kettőre volt egy krúz megbeszélve, egykor leültem a gép elé, elmentem abba a garázsba, ahol az a kocsi volt, amivel menni akartunk, váltottam, és azzal odamentem a tali helyszínére... (Jó sok szabadidőm volt akkoriban még xD) Irányítása is mérföldekkel volt jobb, mint az utódai közül bármelyiknek, (És mennyit szidtuk már azt is!) Mondjuk, én jobban szeretem a szimulátoros dolgokat, nagy pechem viszont, hogy a kötött pályás versenyzést meg nem... Így nekem eddig a TDU volt a legideálisabb; reális, mégis árkád fizika, nagy nyílt világ... el is morzsolok gyorsan egy könnycseppet.. Elnézés, kissé elkalandoztam.
Az említett játékokban nem váltasz menet közben jármű típust, csak egyik autót a másikra. És TDU-ban el kellett teleportálni legalább a garázsig, az utca közepén nem lehetett járművet cserélni (bár az még belefér).
Mit is vált ki az azonnali váltás? - Fast travel a cserélő helyre (garázs, reptér, akármi), járműcsere, fast travel vissza oda, ahonnan jöttem. Ez kényelmetlen és csak megtöri a játékmenetet. Az első részben is lehetett röptében járművet váltani, nem emlékszem, hogy óriási felháborodás lett volna miatta. Azt nem tudom, hogy a többi openworld játékban mennyire tiltott ez (FH, NFS, TDU, stb.), szerintem a szabad járműváltás hasznos.
És bármivel bármit szét lehet trollkodni, akik másoknak ártani akarnak, azoknak teljesen mindegy, hogy mit adnak a kezükbe. Semmi nem múlik azon, hogy hajóval esnek rád az égből, egy alacsonyan szálló repülővel vagy egy Hummerrel vagy Monster truckkal gázolnak beléd.
Aztán ezek kikopnak (ahogy a Crew1-ből is), és maradnak azok, akik játszani jönnek. Nekik pedig megkönnyíti a szórakozást, hogy van lehetőség az azonnali váltásra.
Az irányításos dolgot remélem a béta feedbackben jelezted nekik :)
Majd amikor széttrollkodják az utakat repülővel meglátod, hogy nem olyan jó dolog ez. :) Bár ez akkor is lehetséges volna, ha reptéren váltanának, de sokkal értelmesebb lenne. Az hogy autóval beugratok a vízbe de még ugrás közben átváltok hajóra szerintem is az egyik legnagyobb hülyeség.
#12792: Itt az egyik legnagyobb hiba, hogy nem lehet megmondani a játéknak, hogy az egyik kontrollert ne használja (nekem pl. rábindolta a repülős gázkart az autók gázadására, ezért nem lehetett gyorsítani), se bindot törölni egy adott controllerről. Remélem ezt a véglegesre megcsinálják.
Redditen olvasgatva azt írják, hogy simán kezeli az összes rákapcsolt irányítóeszközt egyszerre, és amihez nyúlsz, arra váltja át a feliratokat a képernyőn (wheel - controller - mousekeyboard), a beállításokban külön sor van minden járműtípus minden funkciójához.
"Having fun with the wheel so far. Make sure you change the streering controls to precise in the wheel options menu. Flying with the wheel is damn hard but I was able to switch to my controller seamlessly while in air."
"How do you navigate the map with the wheel? - Just use the controller or kb+m, it works :)"
Tényleg nem értem ezt a dolgot a transformers dologgal kapcsolatban... olyan, mint a fast travel a térképen - egy lehetőség, ami kényelmesebbé és gyorsabbá teszi a dolgokat, és nem kötelező használni annak, akinek bántja a realitásérzékét.
Egem érdekel ez a rész, csak tuti valszeg nem fogom megvenni first day. Nekem se tetszik néha ez a menet közbeni váltás, de majd meglátom és alkalmazkodok. :) Arra legfőképp kíváncsi vagyok hogy tényleg lehet-e mondjuk autót kormányra állítani és amikor váltok pl. repülőre, akkor csak gyorsan felkapom az xbox kontrollert és azzal irányítom... Open bétában remélem ki is derül az igazság. :) Utoljára szerkesztette: wollnerd, 2018.06.14. 14:11:10
Nem vagy köteles használni, ez egy kényelmi feature.
Mivel egy szerver van Crewban, így a vezetési segítséget se tudod "központilag" korlátozni - ha a csoporttal, akivel mész megbeszélitek, hogy nem használjátok, akkor nem fogjátok. Ez pont ugyanígy van a gyorsváltással is.
A konkrét versenyek között nincs aktív járműváltós, ez csak a freeroam része, ott pedig amit megbeszélsz a játszópajtásaiddal, az van. Utoljára szerkesztette: Dzsini, 2018.06.14. 13:24:01
Nem mondtam, hogy nem volt árkád, azt mondtam, nekem ez már túl árkád :)
A nem kötelező használni és a kikapcsolható az két egészen más dolog. A vezetési segítséget kikapcsolhatod, korlátozhatod pl egy szerveren. Akkor ez most kikapcsolható feature vagy nem?
Soha nem volt nemárkád a Crew, és ahogy írtam nem kötelező használni a röptében váltást - lehet, de nem kell :)
Mennyivel kényelmetlenebb lenne, ha nem lehetne, de hiányozna, nem? - mint a vezetési segítségek - vannak, de ki lehet kapcsolni / nem kötelező használni. Akinek tetszik, használja. Akinek nem, kikapcsolja. Utoljára szerkesztette: Dzsini, 2018.06.14. 13:13:16
Igen, transformers :) De ha szeretnéd, saját elhatározásból játszhatod úgy, hogy csak reptéren válthatsz repcsire, és kikötőben hajóra, és garázsban egyik autóról a másikra. Nem kötelező menet közben váltogatni.
Amúgy egy hét múlva, 21-én indul a nyitott béta, szabadon kipróbálhatod, hogy ne csak videók alapján ítélkezz. Utoljára szerkesztette: Dzsini, 2018.06.14. 13:04:45
Néztem most egy gameplay videot, és van egy ilyen hogy csapatja az autoval, aztán kiválasztja a felhőt, és hirtelen átváltozik repülővé az autó. Mi ez transformers? :D Ki lehet ezt kapcsolni? Mert ez ultra gáz. Én azt hittem lesz valami fejlődés előző részhez képest, de ha ilyen debil megoldások vannak benne akkor ezt a részt is ki kell hagynom :(
Azt írják türelem, havonta kb. 2x frissítik a reward oldalt.
Igazából semmi olyan tartalomhoz nem férsz hozzá vele játékügyileg, amihez amúgy nem - persze, egy héttel hamarabb, és persze, kapsz egy csini másik házat, de ezen túl ez inkább egy prémium csomag, és nem 'season pass'.
Ha meg a fejlesztés és pénzszerzés olyan egyszerű marad, mint eddig, akkor a 20% kedvezmény mindenre is csak a hörcsöglelkűeknek számít.
Te döntöd el, hogy ~20 euro (kedvezményektől függően) megéri-e neked mindezért.
During this Open Beta, you will have total freedom in terms of activities with the unlock of new fame level cap: “Popular”. Be prepared to discover the first few hours of the game with 8 unique disciplines:
Street Race - Powerboat - Rally Raid - Aerobatics
And newly available for Open Beta:
Touring Car - Drift - Motocross - Jetsprint
All participants in the The Crew 2 – Open Beta will be entitled to a special reward for the final game. Unlock an exclusive Gold Helmet to customize your character with Ubisoft Club, directly available in your game inventory from June 29th!
És bár nincs hivatalosan bejelentve, lehet, hogy ezt már nem fogják wipeolni (ha már start your story a videó neve - többen tippelnek rá), tehát aki megveszi, az egy hétre rá (a goldosok gyakorlatilag azonnal) folytathatja is... és akkor ez nem is igazán open beta, hanem egy 3 napos ingyen trial.
Végig se nézem... TC kikapcsolva, és TÚLKORMÁNYZOTT lesz a mustang? Volt szerencsém mustanghoz. Olyan kib****ott mód ALUL KORMÁNYZOTT, hogy az hihetetlen. (Mint az amcsi nagyvasak amúgy 95%-a) És ettől lesz reálisabb a vezetési élmény.... Belső nézetből élvezhető a vezetési élmény, maradjunk annyiban, és ne magyarázzuk a bizonyítványt, kedves kiadó, fejlesztő... Ilyen, és kész. Legalábbis úgy készült, hogy lesz, amilyen lesz, olyan is lett. Ne ezzel reklámozzunk már, meg magyarázzuk a realítást...
Egy autó, egy repcsi, egy hajó - Porsche 911 TURBO 3.6, SUPERMARINE SPITFIRE MK IX, ICE Marine BLADERUNNER 35 Minden új tartalmat 1 héttel hamarabb kap meg Exkluzív ház + ruhák 20%-os árkedvezmény mindenre a játékban (és a járműmennyiséget látva ez rengeteg lesz azoknak, akik hörcsögmentalitással rendelkeznek)
Abból a szempontból korrekt, hogy nem darabolják szét a közösséget, nem lesz olyasmi, ami X számára elérhető, Y számára meg nem (mint az első részben a Wild Run és a CAU tartalmak)
Emellett remélhetőleg mindenki megkapta a visszajelzés emailt a bétáról, töltsétek ki és írjátok meg benne, hogy kéritek vissza a GPS kék szalagot :)
Na az lehet. Majd meglátjuk. :) 40 dollár azért rengeteg.
Az első rész season pass-a után azért az is borítékolható, hogy azokat a kocsikat ingyen meg is kapod, nem kell értük grindolni. Kérdés még hogy mennyire lesz nehéz pénzt szerezni a játékban, mert lehet, hogy itt van a kutya elásva.
szerintem a feeling hiányzik mint a TDU-ban meg volt vagy részben a TC1-ben ennek a kompozíciónak teljesen más a hangulata mint ami...... sokan lehet ezért érzik hogy nem az igazi valami. és teljesen egyetértek veled
Ha már... Akkor én is fikázom egy kicsit. Fizika. Belülről élvezhető, (Kikapcsolt segítséggel, mondjuk egy jó kis driftes gép) de külső nézetben még ránézni is szörnyű... (Mint mikor a három éves unokaöcsém a szőnyegen a játékautókat tolja. Nem az eleje mozdul kanyarban, hanem a HÁTA. BORZALOM.) A menü(k) Ha a játékidő növelése volt a cél, akkor telitalálat. Átláthatatlan, fontos opciók hangyapöcsnyi betűkkel a képernyő legalján... Könyörgöm. EGY, azaz egy menü. Logikusan felépítve, nem három helyre szétszórva ad hoc jelleggel. A GPS vagy működik, vagy nem. Inkább nem. Kiadás előtt nem opció, hogy javítani kell. A gépi ellenfelek pofátlan módon csalnak. 2018 van. Belső tükör meg nincsen. (Remélem, SZÁNDÉKOSAN csak a bétában, hiszen nem tükrözi a végső állapotot EULA szerint) Repülés, csónakázás nem az én világom, de ez már az én bajom. Részemre felesleges. Térkép... Nem is tudom. Valahogy nem jött át. 1-nek több hangulata volt. (O'ahu volt a leghangulatosabb azért, még anno...) Mindenesetre NAGY. Tartalom ugye még korántsem végleges, így azon nem rugózok. Pozitívumok. Belülről elég élvezhető az irányítás. (Eddig, kikapcsolt segítségekkel, billről) A térkép NAGY. Sok, és egész jó a felhozatal a járgányokból. Egész optimalizáltnak tűnik. 750ti mediumon, 30+ fps, 1920x1080-ban. Ez azért egy ekkora térképnél nem rossz teljesítmény.
Verdikt... Nem tudom. Az biztos, hogy sem előrendelve nem lesz, sem azonnal megvásárolva. De 30 Ejrót elteszek rá, mikor alá megy az ára, beszerzem. (Így belegondolva, lehet 25 lesz az a 30...)
Azért, az az igazság, hogy a The Crew sem okozott tized annyi önfeledt percet sem, mint a TDU első része. És eddig, ránézésre valahogy nem csak a TDU-nál, de még az első résznél is lélektelenebb ez a mostani pálya. Nem azt mondom, hogy nem tetszik, nem jó... De a hangulata korántsem olyan, mint egy trópusi szigetnek...
Hogy mi, ne kérdezzétek mert magam sem tudom. De ebből a játékból az a bizonyos valami hiányzik...
Arra emlékszem, meg arra is, hogy a másodikat használtam, de emlékeim szerint annak csak a versenyek alatt volt hatása nem? Free rideban alapból volt csík.
Omarnál volt 3 fokozat: The Inside Track - Get satellite navigation assistance during Checkpoint Runs & Races. - Enhanced navigation with a visual racing line for Checkpoint Runs & Races. - Visual racing line is augmented with color coded speed data.
Lehet, hogy Perk nyitotta erre nem emlékszem pontosan. Viszont úgy rémlik, hogy az első részben, ha nem RAID kategóriában mentél, akkor az utat azért kékkel jelezte a minimapon, hogy merre kell menni és nem csak egy egyenes vonalat húzott a waypointig, mint most. Ennek most semmi értelme nincs, ráadásul össze-vissza írkálja a wrong wayt.
Viszont, ha legalább egy patchben megoldják az nem lenne rossz.
Én is támogatom, hogy legyen az út felett lebegős GPS is. Ha máshogy nem, az opciókban választható lehetőségként.
Azt hiszem, én is felvetek 1-2 zavaró dolgot a fórumukban. Ami így elsőre nem tetszett: - Esc nem használható menü előhívásra - Miért kell külön a "B" gomb, ha ki akarok lépni? A kilépő funkciót miért nem lehetett az Esc alá betenni? (ld. első pont) - Az irányításban nem tetszik, hogy a különböző járműveknél nem bindolhatóak külön. Ha az autónál az előre nyíl a gáz, akkor a repoülőnél is az lesz a gáz, ami eléggé illúzióromboló, úgy lenne a legjobb, ha be lehetne állítani, hogy nyilak = irányítás, ctrl+shift = gáz+fék, az autóktól FÜGGETLENÜL. Ne mondják, hogy nem megoldható, több játéknak is sikerült már. - A menüben váltogathatok autót, és aggathatok rá teljesítményt befolyásoló alkatrészeket. Akkor vizuális elemeket miért nem, ahhoz miért kell a házba elmenni? - Szintén nem tetszik, hogy belépéskor mindig a házamban kezdek, nem ott folytatom, ahol előző nap kiléptem.
hivatalos válasz a fórumról: "The GPS has changed a little bit from the first Crew. On release, the GPS will only be visible on the minimap while you're driving around. I'd be more than happy to pass your feedback along to the development team though.
It's would be pretty cool to get some other thoughts from everyone else too. Do you prefer the GPS to only appear on the minimap, or do you prefer the first Crew's GPS were is appears above the road, or maybe alternate between the different options? Perhaps you have something completely different that could represet the navigation in-game, please do share your thoughts!"
A hozzászólásokat nézve a többség szeretné látni a régi gps vonalat, úgyhogy: "Hey all!
I wanted to follow up since this thread has grown quite popular. Thank you all for sharing your feedback on the navigation system. I will get this thread to the team so they can see everything that is being discussed. I will be sure to let you know if I hear anything on this subject!"
Úgyhogy induláskor szinte biztos, hogy még nem lesz (elég közel van már a játék hozzá), remélhetőleg valami patch behozza. Utoljára szerkesztette: Dzsini, 2018.06.04. 05:38:57
A kék (esetenként narancs) csík az első részben is unlock volt, nem volt aktív induláskor.