Volt egy kérdez felelek ahol mondták hogy lesznek még magyar tankok (pl Nimrod és a zsákmányolt valamint kapott német orosz járművek ) meg repülők is lesznek még ! a Tas is elférne a sok tervrajz tank mellett mert úgye van egy pár a játékban ...
Azért még a Tas beleférhetett volna :D Tudom csak modell épült meg , valamint egy senki által nem látott félkész állapot. Plusz még a Toldi III is hiányzott, a Toldi Páncélvadász és Nimród. Remélem később bekerülnek akár prémiumnak.
Magyar alág:
"én az amerikai tankokat szeretem vagy az angolokat,de szerintem a war thunderben esélytelen velük játszani,mert baromi rosszak."
nem volt ez mindig így. régen jók voltak mindkét nemzetnek a tankjai, évekkel ez előtt, aztán gajjin nekilát kísérletezni a páncél átütés értékekkel, egyszer előreleptek aztán kettőt vissza ezzel a "de mare" formulájukkal.
egy lépés előre például: amerikai m1 76mm ágyú, APCBC régen 10 méteren átvitt 127mm páncélt, most átvisz 147mm ha jól emlékszem.
aztán visszaléptünk két lépést.
első példa: egy vagy két évvel ez előtt szarrá nerfelték a kis kaliberű APFSDS löszereknek a sebzését, az átütés után a lövedék gyakorlatilag nem csinál semmit se, alig vagy egyáltalán nincs semmi "fragmentation" ami sebezné a tank belsejében a modulokat/legénységet, ott van a kedvenc olasz sport autóm AUBL/74 HVG, régen faszán lehetett a ruszki t-54 tankokat vadászni... most meg olyan mintha gombostűvel szurkálnám halálra őket, úgy kell egyenként a legénységet kivadászni a t-54 tankokból.
60mm, 76mm, 90mm APFSDS ezek gyakorlatilag használhatatlanok. a kisebb 20mm, 25mm, és 30mm apfsds az más tészta, itt a nagy tűzgyorsaság(rate of fire) kompenzálja az alacsony sebzést.
második példa: ugye nemrég megnövelték a brit APDS löszereknek az átütését, ugyanakkor az átütés utáni sebzést itt is a földig nerfelték, gyakorlatilag ugyan az a sztori amit a fenti példában leírtam.
Őszintén szólva azért kár a játékért,be vallom én az amerikai tankokat szeretem vagy az angolokat,de szerintem a war thunderben esélytelen velük játszani,mert baromi rosszak. Az a baj a war thunderben a tankok nagyon furák,fura a mozgásuk meg minden,nem olyan mintha tényleg tank lenne. Gondolkoztam hogy veszek egy prém tankot hogy akkor hátha gyorsabban haladok,de annak sincs értelme,ha veszel egy tankot és berakod akkor minden többi kis szintű tankod is egyből megy a nagyok közé,el van baszva a játék rendszere. Ha egy nagyobb br szintű tankot kifejlesztek és megveszem,akkor a többi akár 2 br-el kissebb is megy a nagyok közé ahol max madáreleségnek jó. Szar az egész tank fejlesztés. Megnéztem WoT-ban van 87 prém tankom,de nem hiszem hogy War thunderben egy is lesz.
ha azt hiszitek hogy lesz itt bármiféle változás ami a játékosok előnyére fog válni, akkor semmit se tanultatok az elmúlt évek eseményeiből.
mi volt most is gayjinak az első dolga? rögtön elkezdtek magyarázkodni hogyan működnek a f2p játékok :DD mintha ma kezdtünk volna játszani, aztán jött a vádaskodás hogy mi leszünk a felelősök a szerverek leállásának ha nem fizetünk, de azért légyszi ne írjunk már negatív véleményeket se steam-re mert az szerintük csak árt és nem a megfelelő módja a vélemény nyilvánításnak XDDD
aztán jött valami AI gép által generált "apology" cikk hogy menyire sajnálják a történteket, meg majd jön valami "road map" is egy hónap múlva, csak győzzük kivárni,( mikor látunk olyat hogy gajjin road map-ot használ? soha) közben eltávolították a steam-re vezető linket is az oldaluk aljáról.
végül jött egy "kérdések a fejlesztőktől, és válaszolnak is a saját kérdéseikre" dev Q&A :DDD volt itt minden mint a svéd asztalon, teli sok agyament kérdéssel.
kedvencem ez volt: "Do you plan to increase the mobility of heavy tanks and slow SPGs in the RB mode, like it is in the Arcade?"
nem tudok elképzelni olyan helyzetet hogy valaki feltegyen egy ilyen kérdést.
annyira egy átlátszó baromság volt az egész Q&A hogy egy egész napot rátudnék szentelni a kérdések és válaszok leleplezésére, miért hülyeség a kérdés, és miért nincs értelme a válaszoknak.
aztán május 27 óta síri csend van gajjin felől, mintha mi se történt volna.
Én is felraktam a játékot újra,hogy megnézzem mennyit változott az évek alatt. De csalódás volt. Régen legalább szép volt a játék,de már a grafika is elavult. WoT-al ellentétben a War Thunder nem igazán változott. Sajnos a tankok mozgása és viselkedése még mindig borzadály. Talán lettek új tankok,fizetős az biztos.de én nem láttam semmi új játékmódot,vagy egyéb változást. Csak azt hogy a grafika csúnyán elöregedett. Utoljára szerkesztette: Plata, 2023.06.05. 00:35:07
Ahoj Mindenkinek ! Mi lett a fórummal , nagyon inaktív lett ahogy látom :O Igaz én is kb fél évere abbahagytam a játékot ! ( karácsonyi event kicsit felidegesített mire mindent megcsináltam ! ) Közben azért történt egy-két érdekes dolog ! Leginkább a mostani botrány , kíváncsi leszek észhez tér-e a gazsi vagy sem !? Nektek mi a véleményetek ? (jah és a magyar Bf109 F4-et mindenki megszerezte ? :D )
Megvettem aranysasokért a Suffer quest első misszióját, utána még teljesítettem is. Erre csak egyet adott. vagy ennyire pitiáner banda vagy várnom kell csak azért is?
Remélhetőleg jó szorzó lesz a hightier-en meg az RB-n, kb. mint a mostani historic cuccokon. Ezzel perpill T3-ban tegnap este-éjjel összeraktam 20000 pontot, a nagyobb tier meg elvileg még jobban adja majd. Kell valamiből GJC-t csinálni, hamarosan lejár a szlovák tankból vett prémiumom. :)
"Viszont az akkor működik, hogy a páncélos ágon megyek, a Zrínyit behúzom, és megyek tovább a Leo felé, majd a végén az upgrade-t is behúzom, és a Leo megy a piacra? "
persze, simán, csak lesz még egy idő korlát a kuponon, szeptember másodikán lehet csak eladni őket.
én megpróbálom mind a 4-et megszerezni, remélhetőleg nem lesz azért annyira hajtépő a grind.
Jaja, azt vágom, hogy az alap kupon nem eladható, csak ha továbbviszem még 2 csillaggal. Most már rá is jöttem, hogy hülyeséget kérdeztem, mivel a csillagok gyűjtögetése napi alapon történik, és nincs visszalépés az időben...
Viszont az akkor működik, hogy a páncélos ágon megyek, a Zrínyit behúzom, és megyek tovább a Leo felé, majd a végén az upgrade-t is behúzom, és a Leo megy a piacra?
ez nem crafting event, itt nem tudsz alkatrészekből összeszerelni tankokat/repülőket.
a nyári és téli eventek alatt csak egyszer tudsz mindenből kupont szerezni. most annyit csavartak rajta hogy 8 feladat teljesítése után csak olyan kupont kapsz amit nem lehet eladni, ahhoz hogy el is tudd adni, teljesíteni kell mind a 10 feladatot.
Az működik, hogy összegereblyézem saját célra a Leo2-t és aztán mégegyszer, de eladásra?
augusztus 9-én kezdődik az event, ha minden nap grindelsz akkor 17-re végzel, (így marad időd 22-ig), ha játszol RB vagy ne adj isten sim csatákat, és a pont szorzók jók lesznek, akkor "félbe" lehet vágni azt a kétnapos 40000 követelmény 20000-re vagy 25000 környékére.
egy átlag csata valahol 1000 és 2000 pont között szokott nekem lenni, ha az előző js-2 event pont szorzóját vesszük alapul, akkor szerintem simán meglesz az a zrínyi neked... HA viszonylag jól játszol.
Rank I → III: x0.8
Rank IV: x0.9
Rank V: x1
Rank VI: x1.1
Rank VII: x1.2
Ground RB: x1.33
persze lehet fizetni is a kétnapos event task-ért, csak nem tudom menyi lesz az ára, lehet 1000 GE, de az is lehet hogy 2500 GE, ez majd kiderül. Utoljára szerkesztette: Kissssss0, 2022.08.03. 22:21:50
ha csak a zrínyit akarod akkor két naponta 40.000 "mission score-t" kell összegyűjtened négyszer, az összesen 160.000 pont 8 nap alatt. pontokat a csaták közben tudsz szerezni úgy mint bárki más, nem kell különböző feladatokat teljesíteni.
állítólag a játékmód(ab/rb/sb) és a tier szint majd ad szorzót a pontgyűjtésre.
ha mindet akarod, akkor az kétnaponta 120.000 pont gyűjtést jelent
kijött az új update, memory leak és a 100% CPU usage problémák mindig nincsenek kijavítva :(
"ezért át kell ütnie a lőszernek a 20 cm széles, de 5 mm vékony lemezt széltében."
ebből volt most nemrég egy röhejes tapasztalatom :D ash riveren háromszor is pattantam az obj120-ról a conqueror mk2 tankommal, rohadt nagy mázlija volt mert mindig akkor mozdult amikor épp lőni akartam a tornyát, kétszer az ágyú csövet találtam el, egyszer meg az oldaláról pattantam mert pont akkor fordult felém és a lövésem extrém szögben érte az oldalát.
kicsit ilyen volt a felállás mert ő se tudott mit kezdeni velem.
Ha egy picit is nyitott szemmel játszol és nem az első 1000 csatádnál tartasz, akkor te is biztos észre vetted, hogy a sebzés modell, főleg találat helyének a megállapításakor egyszerűsít. Nagyon! Ha nem hiszed nézd meg a protection analisys-t. Gyönyörűen látszik a lépcsőzetes átütés döntött páncél esetén. Ugyan ilyen például a vízszintesen elhelyezett vékony lemezekbe oldalról becsapódó lövedékek is. Mivel nincs leprogramozva az elhajlás, ezért át kell ütnie a lőszernek a 20 cm széles, de 5 mm vékony lemezt széltében. A csúcs a rugalmas lánctalp. Mivel, hogy a hitbox az nem rugalmas, csak a vizuális megjelenítése. Ezeken felül természetesen rengeteg hibája IS van az egész sebzés modellnek. Viszont ezek ugyanúgy megesnek veled is mint mással. Csak azt te nem látod. Csak azt a lövést látod ami ki is nyírt. Amit a lánctalpad nyelt el, azt nem fogja neked megmutatni a játék.
A magyarozást meg szerintem gondold át. Volt egy elméleted amit jó pár tapasztalt és jó játékos értelmesen megcáfolt. A hiba nem nálunk van.
Majdnem elkezdtem egy novellát írni, de meggondoltam magam. Felesleges write only emberekkel vitázni.
Egyik cég sem fogja beismerni, hogy miatta nem lejt a pálya mindenkinek uú, mert talán még ebben a világban is megbüntetnék érte és lehet, hogy volna pár felhasználó, aki felháborodna ezen.
Amikor a wot nagyon korai időszakában kiderült a belső szorzó használata, akkor a hivatalos oldalról mindenkit ki-ban-noltak, mindent töröltek és csak pár nap múlva térhetett vissza a többség. Nem tudom ez bizonyíték-e bármire is a jó "magyar" körökben... Utána voltak a VIP-fiókok, amiket "sajtósoknak" osztogattak, kis időre, hogy körbeszopják a terméket a net-en. Itt nagyon lehetett ÉREZNI, hogy ezen tankokat sokkal nehezebb már eltalálni is és a szokásosnál több találatot viselnek el, mint bármely más, átlagos társuk - félisten-mód. A 8.0 - itt vezeték be először HIVATALOSAN a randomizációt a találatoknál, amit később, részben vissza kellett vonniuk a közfelháborodás miatt, de végül még vadabb formában véglegesítették - előtt és környékén, amikor a legnagyobb VALÓS megbecsülése volt a játékosok körében a wot-nak, nagyon sokan panaszkodtak, hogy nem tudnak érvényesülni a játékban, mert túl nehéz számukra - a mező közepéről... Mára ezekből az elemekből lett a játékosaiknak a zöme, mert a régi nagyok döntő többsége már rég otthagyta a "játékot", amikor a "fejlesztőik" egyre nagyobb lépésekkel aprópénzre cserélték a becsületüket és onnantól pénzért adták a sikerélményt - már jó eredménnyel sem tudsz megélni a játékban, ill. a jó eredmények elérését maga a játék korlátozza le. Sz'al, szerintem van alapja a "pletykáknak" - nem kicsit romlottak a mutatóim és főként a hangulatom az "újkori" csaták alatt - , de kézzelfoghatóan bizonyítani ezt csak a szerverszobából lehetne, oda meg nyilván nem mehet be egy tényfeltáró bizottság...
Itt a wártündérben, talán tanulva a wot-os buktából, már nem venni észre annyira egy ilyen rendszer működését, de vannak "megmagyarázhatatlan" anomáliák, amik léteznek és amik mellett a játékosok egy része nem tud szó nélkül elmenni és ezek mintha az adatlapokon is előjönnének - lásd alább. Lehet, hogy csupán annyiról van szó, hogy egy-egy csatában megtolja a gép a játékost, hogy többlet sikerélményhez juthasson, hogy még nagyobb legyen a "plusz", ami miatt a játék mellet kitart és fizet, amit a következő csatában kompenzál, hogy a másik se maradjon ki a mókából. Lehet, hogy alig pár % a különbség a fizető és nemfizető között - a találat valószínűsége/becsapódás helye, de főleg sebzés mértéke között - , lehet, hogy nincs is ilyen, de az anomáliák megléte okot adhat a találgatásra, amit a másik oldal sem tud meggyőzően megmagyarázni.
Szerintem kár is ezen morfondírozni, mert itt sem tudják megmondani, hogy mi zajlik valójában a színfalak mögött. Vagy eltudod fogadni így a játékot, vagy elengeded, esetleg az alacsonyabb szinten "játszol" vele, ahol bármi megtörténhet, sőt, annak az ellenkezője is, de, ha nem "matekozol" a történteken, akkor tud szórakozást biztosítani fél-egy órára.
"Oké, de ebből, hogyan következik, hogy a nem prém játékosok hátrányosan vannak hátrányosan megkülönböztetve?"
Csak találgatok, hogy ezek a különbségek a valószínűségekben mi alapján vannak felparaméterezve. Ugyanígy játtszhat a battle ratingekkel, a tapasztalati pontokkal stb.Elvileg azért írtam ide, hogy hátha van itt valaki aki tapasztalt hasonlót , esetleg van valami komolyabb infója, de úgy látom itt jó magyar szokás szerint csak a fika megy.
Te jó ég mi a franc folyik itt !? Nekem 1 éves prémfiókom van , aztán folyamat szopat a játék :D Oladról lövőn meg a tankot és és nincs átütő találat , vagy szimplán eltűnik a lőszer XD De ugyan ez a repülősnél , lövőn és csak hit , meg csillan a gépen a lőszer XD De van az ellenkezője mikor csinálok 10-15 killt vagy repülősben 6 killt , és hihetetlen lövéseket add be ! XD Szóval hagyjuk ezt a faszságot , a játék mindenkit szopat ! csak a fejlesztőket nem mert ők soha nem játszanak :D XD
Oké, de ebből, hogyan következik, hogy a nem prém játékosok hátrányosan vannak hátrányosan megkülönböztetve?
Azt bizonyítják, hogy van a kódban egy olyan véletlen faktor, ami akkor sem adja meg a találatot, amikor amúgy simán meg kellene lennie a paraméterek alapján (és fordítva), Az hogy nekem ebből sok van az elég szubjektív, de azért szubjektív alapon is túl sok játékonként egy két ilyen eset (5-10) lövésből.
Az az :D , meg Ash river mapon volt nép szokás hogy mindenki ment a "kakasülőbe" és lőtte a botokat xD Eredetileg meg ugye vissza lőttek éles lőszerrel , sztem nem kell mondanom a kép készülte után haver mennyire volt boldog .
Nem hiszem. Sajnos a prém kezdete már nem látszik a listán kb. 19 októbere, de a vége igen. 21 októbere. Ezeken a pontokon nem látszott és nem is látszik semmi ugrásszerű különbség. A battlepass meg konkrétan rontotta is. A 21 tavaszit és 21 őszit csináltam meg. Utóbbinál konkrétan romlott a teljesítményem, mert a taskokra mentem rá.
Gratulálok, szép eredmények! Nem lehet, hogy a kettőnk profilja közötti különbségben (arcade - nem arcade módok és a F/B mutató leginkább, bár ez is csak részben fedi le a rendszert) benne van egy hajszálnyi prémium is?! (nem voltam "előfizető" soha sem)
Kissssss0 #37301: Annyi biztos, hogy sokkal finomabb és kevésbé látványos, mint a wot rendszere, de az én ízlésemhez mérten még ez is túl tág határokkal dolgozik. ... és a wot-ban sem szerényebbek a "fejlesztők", ha pénzbeszedésről van szó..., ez is egy közös pont a két játék között.
#37303 "Pl soha nem sikerült kilőnöm német tankot azzal, hogy eltalálom a parancsnoki kupolát, de engem rendszeresen kilőnek így (tonna ilyen videó is van a youtube-on). "
én erre válaszoltam, és mivel te a tigrisről kezdtél el beszélni a legelső hsz-ben(#37286), így értelemszerűen ezt vettem alapnak, ha te valami másra gondoltál a 37303 hsz-ben... akkor talán nem ártott volna kicsit konkrétabban megfogalmazni.
"Firefly-al sem működött a dolog, vagy orosz 85-mm-essel."
még az 57mm megtudnám érteni hogy nem megy, de hogy még azzal a lolpen firefly-al nem tudsz tigrist lőni, most már én is kíváncsi vagyok azokra a replay fájljaidra.
ha van shot mk.8 löszered a firefly-hoz, akkor még 1km távolságon is lesz nagyjából 155mm átütésed, még a tigris tank test beforgatása se segít túl sokat az mk.8 ellen. 85mm-el már nehezebb dolgod lesz mert lőszertől függően 105 illetve 115 mm átütésed lesz szemből a tigris ellen, bár azt nem nagyon értem miért akarsz te szemből a tigris ellen harcolni a ruszki tankokkal, egyáltalán melyik 85mm ágyút használó tankról beszélsz?
figy, ha van valami konkrét problémád a játékkal, akkor tedd fel és segítünk ahogy tudunk, de az ilyen "a játék direkt kicseszik velem" dolgokkal nem tudunk mit kezdeni itt.
(az egyetlen amire gondolni tudok most az a "ghost shell", de még ilyennel is hónapok óta nem találkoztam.)
"azért azt is vedd figyelembe hogy nem mindegy hogy mivel lövöd meg azt a kupolát, egy 57mm lövedék átviszi azt a 80mm kupolát a H1 típuson, de csak 14 illetve 18 grammnyi robbanó anyag van a 57mm lövedékben (attól függ melyik lőszert használod, lásd stat card), ezzel max csak a commander-t tudod egy lövésből kikapni."
Van itt gond a szövegértelmezéssel bőven, az 57 mm-es ágyú nem arra vonatkozott, hanem a tigris frontpáncéljára egy km-ről. Firefly-al sem működött a dolog, vagy orosz 85-mm-essel.
hogy én menyire utáltam az AI ellenfeleket kuban pályán, ha akár csak a kupola is látszódott a tankomból a domb mögül akkor azonnal elkezdett az ellenséges AI tank lőni rám, az ellenfél pedig egyből látta hogy hol rejtőzködöm, csak figyelniük kellet hogy hova lő az AI, igaz ugyan ez fordítva is működött a saját AI tankokkal :DD
meg mindenki mászott fel a délkeleti dombtetőre amint kipurcant az utolsó AI tank is. nekem meg ilyen maradt meg régről.
"kuban rohad sokat változott" Jaja vissza is sírom máig meg az ős Mozdok-ot is. Jó azt nem hogy pl Kuban-on volt ai és az eredetileg fájt mikor átrendezte az ember arcát IS2 44 ami ai-volt xD . Találtam gyors átnézve a rengetek kép között még egy érdekes ős Poland-ot bár inkább csak a pontok helye változott , meg egy ős Kubant ( érdekes látni , még emlékszem mikor voltak körbe ott Flak ágyúk pedig ekkor még nem voltak össze rakva a repcsikkel :D ) .Mozdok-ot sajna nem találtam csak már az átrendezett verziót :/
való igaz, teljesen kiment a fejemből ez , most is volt valami hasonló event a port novowhateverisky pályán ha jól rémlik.
"em volt vicces mikor Polandon bespawn-olt mögéd 3 Tiger 2 az ember meg csak pillázott hogy és ők honnan jöttek és mikor xD ."
valóban nem volt túl jó érzés, bár azért ahhoz a csapatnak is tennie kellet hogy hagyta az ellenfelet hogy befoglalja a zónát :/
ezt csak azért hoztam fel előzőleg mert a super nehéz és nehéz tanokkal kb semmit se lehet kezdeni egy 3x3 km pályán, ha el is érsz valami elfogadható sniper pozíciót akkor is jó eséllyel az első kill után jön vissza az ellenfél repülővel hogy kibombázzon. kicsi 1x1 km pályákon meg a jól ismert könnyű tank meta uralja a csatát, aztán vagy oldalba lőnek vagy szerencsésebb esetben jön a "track and barrel torture" .
"...mivel nincsenek dinamikus respawn helyek amik a csatatér valózásával együtt jelennének meg, így marad..." Na na ácsi volt az régen de annyira nem volt vicces mikor Polandon bespawn-olt mögéd 3 Tiger 2 az ember meg csak pillázott hogy és ők honnan jöttek és mikor xD .
Még régen az eredeti battle mód , annyira azért nem volt vicces :D pár kép hátha van aki még emlékszik rá
Az "Attack the D point!"-nak se véletlen van akkora kultusza , a régi bútor darabok emlékeznek mikor azért ment el egy jó csata mert a random megjelent pont az ellen spawn-ja kijáratánál volt és ahogy behúzták pont megnyerték . Utoljára szerkesztette: fighter_hu, 2022.06.02. 15:40:55
semmi probléma nincs itt a szövegértelmezéssel, te azt mondtad hogy a játék hátrányosan kivételez veled amikor ki akarsz lőni egy ellenséges tankot, miközben az ellenfélt előnyben részesíti, pont.
most őszintén... ha lenne ilyen rendszer, szerinted a játékkal foglalkozó közösség nem szedte volna már darabokra gajjin-t egy ilyen rendszer létezéséért?
"Pl soha nem sikerült kilőnöm német tankot azzal, hogy eltalálom a parancsnoki kupolát, de engem rendszeresen kilőnek így (tonna ilyen videó is van a youtube-on). Ez nem játékügyesség, nem is gondos célzás, ez a szerver matematikája."
azért azt is vedd figyelembe hogy nem mindegy hogy mivel lövöd meg azt a kupolát, egy 57mm lövedék átviszi azt a 80mm kupolát a H1 típuson, de csak 14 illetve 18 grammnyi robbanó anyag van a 57mm lövedékben (attól függ melyik lőszert használod, lásd stat card), ezzel max csak a commander-t tudod egy lövésből kikapni.
de még a 85mm br-365A lőszerrel is minimum két lövés kell hogy eltudj intézni egy tigrist, HA kizárólag a kupolát akarod lőni.
"Az idiótáért külön köszi, neked is hasonlókat!"
akinek nem inge, az nem veszi magára.
ne haragudj de millió egy alkalommal hallottam ezt a "játék kicseszik velem" érvelést, de soha senki nem tudott felmutatni kézzelfogható bizonyítékot a létezésére, mint fentebb mondtam ha létezne ilyen rendszer akkor a youtube influencer-ek úgy szétkapták volna gajjin-t mint foxi a lábtörlőt.
már a free abrams dráma fesztért majdnem karóba húzták a fejlesztőket, mondanom se kell a közösség olyan mértékben frusztrált hogy már az alkalmat várják következő menetre. nem látom értelmét annak hogy gajjin miért öljön bele erőforrásokat, pénzt és fejlesztési időt egy ilyen átütést manipuláló rendszerbe ha már rég elérték a céljukat a javítási költségek variálásával.
Szégyenletes, hogy mennyire szarok manapság szövegértésből az emberek! A játéktudás és tapasztalat addig tart míg el nem sütik azokat az ágyúkat, mert utána már a matematika jön. Nem azért síok, mert lelőnek, ha kimegyek a mezőre, hanem azért, hogy én nem tudom lelőni azokat, akik kimennek a mezőre, holott ott találom el, ahol kell, azzal, ami több mint elég. Pl soha nem sikerült kilőnöm német tankot azzal, hogy eltalálom a parancsnoki kupolát, de engem rendszeresen kilőnek így (tonna ilyen videó is van a youtube-on). Ez nem játékügyesség, nem is gondos célzás, ez a szerver matematikája.
Turi manipulál valamit a fizetős/nem fizetős ügyfelekkel a tapasztalattal, meg a kontrolleres játékosok célzássegítésével.
Az tényleg zseniális volt, hogy megszavaztatták a vesztes csaták bevétel növelését. A sok alacsony winrates retardált meg meg is szavazta! Ezek után Gajin kredit nerfje volt a kegyelem döfés. Egyszerűen zseniális.
én soha nem tapasztaltam ilyen rendszer létezését, ha szarul is ment a játék azt vagy saját magamnak köszönhettem mert elbénáztam, vagy a csapatom nem ált a helyzet magaslatán.
gajjin már így is gennyesre keresi magát a gusztustalanabbnál gusztustalanabb premium bundle csomagjaival, kezdve a T29 csomagtól amit évekkel ez előtt adtak ki (és még mindig fut), a legutóbbi A-10 spamm-ig bezárólag. miért szenvedne gajjin egy ilyen agyon bonyolított átütést variáló rendszerrel ha sokkal könnyebben is elérheti a frusztrációt egyszerű eszközökkel? lásd a javítási költségek égbe emelése régen, amit nemrég szépen megfeleztek... de cserébe csökkentették is a nyertes csaták után kapott ezüstöt is, mindezt néhány reddit barom állatnak köszönhetően(spanishavanger és társai), így most farmolhatunk még többet ha pluszba akarunk kijönni.
nem kell ide ördögi gajjin mester terv, elég ide néhány idióta aki tel sírja az offical fórumot hogy nem kap elég ezüstöt a vesztes csaták után, mert túl lusta ahhoz hogy legalább minimálisan megtanuljon játszani.
néha az az érzésem hogy a WT közösség szereti saját magát seggbe rúgni, gajjin pedig bakancsot is ad hozzá.
Ha a játékosok elengednék azt a konteót, hogy ellenük dolgozik a match maker vagy a random generátor, akkor már önmagában csak ezért jobb játékosokká válnának. Ugyanannyiszor fog ellened dobni a RNG, mint melletted.
(nem válasz akart lenni) Utoljára szerkesztette: Ninju, 2022.06.01. 14:21:56
Elég egy is, ami részben a W/L arányt is megoldja. Ez nem foglal sávszélességet: minden a szerveren fut, ott majd eldől, hogy "az", vagy most épp nem "az"; +1 (nem ) változóval megoldják az egészet (és akár az egész csapat részesül a "jóból", arra a csatára). Itt valóban nem annyira látványos, mint a wot-nál, ahol végül (és főleg) a találati rendszerre tolták rá ezt: ha (a "kivételezett") már eleve el sem talál(hat)ja, akkor mellé számolni sem kell (annyiszor) - nem kell a semmibe eltűnő lövedék és nincs (annyiszor) az a látványos csalódás sem, hogy az amúgy a lövedéknek papírvékony páncélzatot má' megin' miér' nem vitte át...
F2P-ként nem kéne ezen rugózni, egyik ilyen játékban sem: akit lehúznak azt meg is tolják - akár a nemfizető kárára is - és a jóért/jobbért mindig fizetni kell, amint befut az adott "játék"!
én 2015-óta sose tapasztaltam ilyet, sem pedig hallottam volna hogy gajjin dolgozott ilyen rendszeren.
ha lenne is ilyen megkülönböztető program ami az átütési értékeket változtatja a win/lose ratio alapján, akkor legalább 3 különböző rendszert kellene fenn tartania gajjinak.
egyet a 60% W/L profiknak, hogy hátrányosan érintse őket. egyet a 50% W/L normálisan játszóknak. egyet pedig a 40% W/L alatti kezdőknek, ami előnyben részesíti őket.
na most mondani se kell gajjin már a kezdetektől kínosan ügyelt arra hogy ne vigye túlzásba a sávszélesség használatát a páncél átütéseket számoló rendszerével(ami már így is "faék" egyszerűséggel működik) egy full 12 vs 12 fős csatában, és akkor a repülőket meg se említettem ha tank RB csatáról van szó.
Ebben a játékban is vannak az egyenlőek és a még egyenlőbbek: neked kell oldalt választanod - az üzemeltető minden esetben a bevételre szavaz, ameddig megvan a folyamatos játékhoz szükséges, minimális létszám. - elengeded a valóságot és szórakozásként fogod fel az alacsonyabb szintű csatákat (vesztes csata-következő nemzet) - belefeccölsz nem kevés időt meg bankkártyát és profivá válsz: ott mész, ahol nem látnak és onnan támadsz, ahova nem tudnak visszalőni
Az 1:1-eket, szemtől-szembe felejtsd el, ezek mindig is vagy-vagyok voltak. HA sikerélményre vágysz, akkor MINDIG oldalról-hátulról kell megkínálnod az ellenfelet, hogy ha az első lövés nem is viszi el azonnal, akkor se tudjon már válaszolni. A lövegcsőre-lánctalpra meg akkor céloznak, ha tudják, hogy nem, vagy csak ritkán engedi a gép az átütést onnan, ahol állnak és amíg te szerelsz, addig ők a biztos gyenge oldaladra manőverez(het)nek - használd ki te is ezt a lehetőséget, ill. ne mutogasd magad fölöslegesen. A könnyű tankoknak amúgy sem az a feladata, hogy a nehéz tankokat szemből legyakják... - ez csak a wot-ban volt idáig "követelmény" - , és a Tigris is addig volt sikeres tank, amíg a valóságban is a 2-3 BR-el kisebbek ellen ment. A tankokat távolsági harcra tervezték, a játékbeli "közelharc" kerülendő volt velük - azoknál, akiknél számított a veszteség mértéke - , így nem kell azon agyalni, hogy vmi nem, vagy kevésbé alkalmas (erre) a "játékra".
T1-2-ben kell tolni es nem uncsi meg frusztralo, mar joideje csak ezekkel nyomom.
Valószínű, hogy valamilyen tapasztalati, eredményességi vagy egyéb mutató alapján módosítgatja ezeket a valószínűségi értékeket. A játék úgy van tervezve, hogy nagyon addiktív legyen, minnél többet játtszál, de azért ne nyerd túl magad, mert megunod.
Az ok, hogy egy könnyű tankban az első bekapott találat kinyír, te viszont nem nagyon tudod kilőni a nehéz tankokat (Valentine, PzIV, Tigris, Isz etc.). Az viszont feltűnt, hogy a nehéz tankokban engem sec perc alatt kinyír az első találat is kb akármiből, vagy annyira megnyomorít, hogy nem tudok visszalőni. Szubjektív , nem pontos statisztika, de nekem minden játékban kilövik a lánctalpamat 2-3 alkalommal és akkor nem tudok továbbmenni, de nekem alig van olyan találatom a lánctalpon, amikor a másik tank megáll. Ugyanez: én menetből alig találok el valamit, és megálláskor is billeg a legtöbb tank, de csomó olyan bekapott találatom van, amikor menetből kilövik a lövegemet és em tudok visszalőni.
miből gondolod hogy csak téged vesz hátrányos helyzetbe a rendszer a többiekhez képest? talán az átlagosnál nagyobb a W/N ratio-d és így próbál kompenzálni a rendszer?
Továbbra sem az egyszer fent meg az egyszer lent a mondanivalóm, hanem a gépi valószínűségek torzítják a fizikát (hogy adott ágyú, adott szögből, adott páncélt átviszi-e). Valhogy nem ugyanazok a valószínűségek, ha én lövök, meg ha valaki ugyanazzal engem lő.
Egyszer fent, egyszer lent: rá kell tudni érezni, hogy mikor tett be a győztes oldalra és akkor megpróbálni a leghülyébb, legvalószínűtlenebb helyekről belőni az ellent, mert ekkor összejöhet pár kill. Azt meg nagyon hamar a bőrödön érzed, ha a vesztesen vagy: ilyenkor az is baj, ha megmozdulsz, meg az is, ha nem mozdulsz... Többszöri visszatérési kísérlet után én föladtam a magasabb (>3.0) szinteken való csatározást, mert nekem is elegem lett az egyszer 500 méterről, vaktában is, míg máskor 100-ról célozva, harmadszorra se-ből. Az első szintek ereszd el a hajamat stílusa még szórakoztató is lehet, ha nem akarom az eredményt mindenáron hajszolni és nem foglalkozok a na, ez most mi is volttal.
Tudom, hogy mit tud az az ágyú, csak általában velem szemben mintha valahogy többet tudna, mint amikor én használom. Ez nem a pályaismeret meg a tapasztalat, hanem a gép által számolt valószínűségek esete.
". Én pl nem tudom az 57 mm szovjet ágyúval kilőni szemből a tigrist"
hiába van jó átütése az 57mm ágyúnak, az még mindig csak 57mm marad, márpedig a kis kaliberű löszerek nagyon nem szeretik a döntött páncélt, még a ruszki 85mm lövedékeknek is problémát okoz egy jól beforgatott tigris, csak akkor lőj az ellenségre ha nincs bedöntve a páncélja... máskülönben csak a pozíciódat feded fel.
"Oldalba kapok a tigrissel egy BT-t, de az simán tovább megy, visszalő, nekem rögtön menetből kilövi az ágyúcsövemet"
ha ezen a szinten te BT tankokat látsz akkor készülj a kemény harcra, 4.0 és 6.0 szint között már jó pár tapasztalt játékossal is összefuthatsz akik szeretik laposra verni a kezdőket, így pálya ismeret erősen ajánlott, bt-7a(f-32) különösen veszélyes tud lenni egy tapasztalt játékos kezében.
"A másik meg az, hogy rendszeresen olyan csapatokba tesz bele, hogy mire egy lassúbb járgánnyal odaérnék a harcba"
ez sajnos az egyik legnagyobb rákfenéje a játéknak, vagy a pálya nem kedvez a lassú tankoknak mert instant oldalba verik a gyors könnyű tankok(svéd pálya pl), vagy a távolságok akkorák hogy fölösleges akár be lépni is a pályára( t95 + kurszk). mivel nincsenek dinamikus respawn helyek amik a csatatér valózásával együtt jelennének meg, így marad az unalomig ismert könnyű tank meta spamm. néhány kivételtől eltekintve a legtöbb nehéz tankot értelmetlen használni, a nehéz tank meta 4+ évvel ez előtt kihalt.
"Régen valahogy kiegyensúlyozottabb volt."
régen se volt kiegyensúlyozott. 6+ évvel ez előtt csak német meg ruszki tankok voltak elérhetőek, egy kurszk pályán a németek szinte mindig megették a ruszkikat reggelire, egyedül csak a js-2 meg js-3 tudott labdába rúgni nagy nyitott pályákon.
CQB közelharcban meg a ruszki t-34/85 tankok nyúzták meg a német tankokat, kelet európa meg poland pálya példa ként, itt meg a német oldal vesztett túlnyomó részt mert mindig oldalba kapták őket a gyorsabb és mozgékonyabb t-34/85 játékosok. (az EBR spamm nemrég ismét bebizonyította ezt)
ebben a játékban csak akkor fogsz jól játszani ha napi 2 vagy 3 órát le ülsz elé és felállás nélkül játszol, a hét minden napján, mindaddig amíg bele nem ég az agykérgedbe minden tank előnye és hátránya, melyik pályán mit érdemes használni.
Utóbbi időben tényleg csak a szívás van vele. Nekem még az az érzésem, hogy valamiért ellenem játtszik a gép. Én pl nem tudom az 57 mm szovjet ágyúval kilőni szemből a tigrist, akármeddig lövöm, de ha én ülök a tigrisbe, akkor a pálya túlsó végéről kiszednek vele szemből. Oldalba kapok a tigrissel egy BT-t, de az simán tovább megy, visszalő, nekem rögtön menetből kilövi az ágyúcsövemet, aztán addig kering körülöttem, míg teljesen le nem bont.
Tudom, egyszer kétszer még belefér, de mostanában kb minden játékban többször előfordul.
A másik meg az, hogy rendszeresen olyan csapatokba tesz bele, hogy mire egy lassúbb járgánnyal odaérnék a harcba, már minden csapattársamat kilőtték, aztán persze engem is, mert egyedül vagyok. Respawnolni meg már nem is éri meg, mert addigra körbeállták a respawn pontot és rögtön kilőnek. Na jó van másik véglet is, mire bárhová odaérek már vége a bulinak. Győztünk, de nem kapok érte semmit, mert nem is lőttem.
Régen valahogy kiegyensúlyozottabb volt. Most ez a mindennapos.
Sziasztok! Amióta bejött az Easy Anti-Cheat rendszer azóta nem játszom (újra kéne rakni a laptopot :/ ) A kérdésem az lenne, hogy azóta változott-e valamit a minimum gépigénye a játéknak? Nem akarok pofára esni ha egyszer visszatérek.
modenrából máris elkelt 39 darab... a zs repcsiből meg csak 3 darab :DDD
az előző crafting eventnél a német leo2 proto lement egészen 44 gjn-ig, nem lepődnék meg ha most a t-72 bemenne 40 alá.
Alecto is jó lenne ha nem rank I lenne :( -.- Szlovák T72-ön gondolkodom nagyon úgyis 9.7et fullozom a ruszkiknál :D (bár lehet eladom ha sokat fog érni :D ) A hajó most nem lesz rossz ahogy nézem :O jó kis jenki dd , és prém , bár igaz 5.0 :D
passz, nem szoktam top tier repülőkkel játszani, lövésem sincs hogy menyire lesz használható.
kipróbáltam a modernát a teszt pályán, még mindig úgy gondolom hogy jó lesz a turms mellé... DE csak akkor ha teljesen ki van fejlesztve minden fontos modul, az ágyú vertikális mozgatása egy szánalom kategória, horizontálisan is elég lassú, és természetesen mint minden ruszki tanknak... ennek sincs tolatási sebessége.
ugyanakkor van egy nagyon fasza apfsds top löszere(TAPNA), jobb mint a ruszki verzió, és a 30mm gépágyú is jó lesz a nyavalyás páncélozott autók ellen.
alecto I is megéri a pénzét, asu-57 kategória brit színekben.
Kinyitottam körülbelül 15 millió Lion értékben áprilisi ládákat (kb. 250 db), Lion vissza, boosterek, wagerek, orderek és pár backup. Nem gondoltam, hogy ebből fogom összeszedni a következő másfél év tagsági díját, de azért pár kamonak, kevésbé ritka kuponnak örültem volna. A legértékesebb amit nyitottam az 500.000 Lion volt.
Szóval kedves kollégák, akinek nincs feles oroszlánja, az véleményem szerint ne erre pazarolja.
Mi van, a gazsi bezárta a chat-falat meg a hozzászólásokat ? Akkor még is eljutnak a hírek Moszkvába.....
ezzel is kb az lesz mint a többi top tier premium tankkal meg repülővel, gusztustalanul erős lesz mert nagyon alacsony BR szintre rakják, aztán az idő teltével a BR szint szépen kúszik fel, és válik egyre használhatatlanabbá, lásd harrier.
ami meg a fegyverzetet illeti, a hat darab AGM-en kívül túl sokat nem tud hozzáadni a csatához, mert az fix hogy az ellenséges AA tank játékosok nem fogják hagyni hogy majd a gau-8 gépágyúval nekiálljanak az emberek szórakozni a csatatér felett.
rakétás légvédelemnek meg jó sora lesz az update után, nem fogják győzni lelőni a sok a-10 marhát az égről.