Only two nations at launch with 60 tanks total. Additional 30 vehicles to come within two months since launch.
Diverse ammo types available from get-go unlike in planes.
Reworked graphics with finer textures and effects.
No hit/life bars, one hit is often enough to destroy a tank given the gun power is sufficient enough.
Planes and tanks will be available interactively within arcade battles only.
HB and Arcade will differ much more than they do now, basically expect difference to be something between 'reserve' level arcade and FRB.
Undrivable terrain will force sides to fight for strategic targets that may not be marked as objectives.
------------- Na erre a realisztikus felállásra HP bar nélkül kíváncsi vagyok. Németek elég nagy elõnyben lesznek a pontos lövegeik miatt. Wotba nem egyszer gondoltam már mikor egy kisebb tankkal átütöttem egy magasabb tierû heavyt pl sherman vs kv-1s aztán a kv gyõz az op 122es miatt hogy: "jajj nagyon kemény vagy a sok HPddal de igazából az elsõ lövésem után már halott lennél" :D
Más: Historical battle érdekes lesz a fõleg 1941 és 1945ös csaták. Németek erõsen fognak szívni a KV-1esek ellen a pzII, III és a rövid csövû IVeseikkel fõleg tank vs tank módban ahol nem tudsz chaten szólni a bombázónak hogy hé szedd már le azt a szart! :D
1945 meg a németeknek fog kedvezni, és mivel az 1. átütõ találat ki tud szedni egy tankot a T-34esek és IS-2esek szívni fognak mikor a Tiger II pálya másik felérõl beköszön nekik, de még egy panther is veszedelmes lehet rájuk nézve a szintén pontos ágyú miatt, ráadásul még gyors is.
WT-t láttam, nem jött be (a repülõzés vhogy unalmas, nem köt le, de ezt abban a topikban kifejtettem), WoWPt le se töltöttem.
Igazad van, csak annyira sokszor találkoztam már az értelmetlenebb felével sajnos, hogy rám ragadt ilyen és néha kijön belõlem ezért elnézést is kérek, attól függetlenül a WoWp-ben én nem nagyon látok jövõt, abban egyértelmûen a WT az elsõ és nem a konkurencia, azt hiszem ebben egyet érthetünk.
Természetesen én sem arra gondoltam ,hogy szapuljam akármelyik játékot,mert egyik se hibátlan,meg nem érdemes hasonlítgatni a játékokat egymáshoz,majd úgyis kiderül....
Mindenki tudja hogy nem tökéletes, az a baj hogy minden újonnan jött ember elõjön azokkal a dolgokkal, amit 1000 és 1 alkalommal kitárgyaltunk, tisztában vagyunk vele, együtt él vele.
De amúgy próbáld ki bármelyik topikban: menj be, kezdd el szapulni a játékot, és nézd meg mi történik...
Amelyik játék nekem nem tetszik, annak a topikjába én nem szoktam bejárni fikázni. Egyszerûen azzal nem játszok, minek beszéljek róla?
A WOT játékosközönsége vajon miért menjen át a WTbe, mert az sokkal jobb? Ja, hogy az egyik tankos, a másik meg repülõs, de hát a begyöpösödött buzik nem jönnek rá hogy a repülõzés sokkal jobb a tankosnál.. csõlátsosak na, érted :)
(ez a stílusod amúgy simán megüti a WOT közönségét, hajrá :) )
Hát srácok,én nem tudom,de ha leírnám a WOT fórumába a furcsábbnál is furább észrevételeimet és a hibákkal kapcsolatos dolgokat,nagy valószínûleg le lennék hülyézve,hogy biztos rosszul látok,meg ha vmi nem tetszik ne játssz vele,meg hasonlók...,pedig tudnék mesélni..
Kár hogy itt még nincs közösség, ugyanis kb nincs mirõl beszélni.
Nem védve a WOT topikot, de mondjuk te hogyan reagálnál az olyan emberekre, akik kedvenc játékod topikjába nem azért jönnek hogy konstruktívan beszéljenek valamirõl, hanem odaböfögnek hogy "ez egy rakás szar, de majd a WT mennyire jó lesz, a wargaming meg lehúzhatja a rolót, büdösbunkó oroszok". Szted az ilyen mit érdemel?
ui: mielõtt nekem esnél hogy énis köcsög wotos vagyok, görgess vissza ebbe a topikba, hogy lásd, jó ideje itt lebzselek, és nem köpködöm le a WTt a saját topikjában....
Ez vonatkozik a többiekre is: WT topikban miért a WOTtal kapcsolatos "élményeiteket" beszélitek ki? :)
Azért mert begyöpösödött b..ik akik csõlátással a mélységesen istenített WG termékben találják meg számításukat, még csak bele se mernek gondolni, hogy van ennél jobb, kár, hogy az nekik nehéz lenne így maradnak a jó öreg és unalmas HP rendszer mellett. Csak egy dolog miatt nem látnak konkurenciát, WoWp-n esténként 4-5 ezer ember van míg WT-ben 40-50 ezer. Tízszerese és ezt úgy érték el WG-nél, hogy aranyosztogatás megy amit át tudnak vinni WoT-ra. Ebbõl is látszik mennyire agyatlanok vannak ezrével WoT-on, hogy egy ilyen amúgy marha nagy marketing húzást nm vesznek észre.
Hé-hé-hé! Egyáltalán ne hozzuk össze a 2 játékot, még csak véletlenül se! Ha ki fog jönni a WT:GF, akkor a sok WoT-os barom át fog jönni ide, sajnos. Tapasztaltam az ottani közösségben, hogy milyen bunkók, nem úgy mint itt, hogy nem az van hogy szidják meg bunkózzák a másikat, hanem segítenek és megbeszélik ha van valakinek problémája.
Október 3-6-ig megrendezett xy expo-n kipróbálható lesz a Ground Forces! Az év végéig pedig kiadják a kombinált légi-földi csata módot is.
Most ezt még annyira nem kell olvasni, a repülõs óránként sztem több mint tíz hozzászólást kap, amúgy ajánlom, hogy Steamrõl töltsd le, sokkal gyorsabban letölti.
Rossz topic... amúgy szerintem várj a patcheléssel mert mindenki most szedi
Segítség kéne! Amit most feltettek 1,8 gigás frissítés leszedése közben.. max 5 megát tölt le a gépem.. és kinyírja a netem... nem tudtok vmi rá h ne dobáljon le fél percenként a net a downloadtól? -.- elõre is köszönöm
A szörnyû nagy igazság az, hogy noha hónapokkal ezelõtt hírt látott az a kijelentés, hogy a PS4 megjelenésekor már lesznek szárazföldi játszható jármûvek (ie.: WT(G)), de azóta nagyon-nagy a csönd.
USA meg november 15, most sincs szétszedve a játék kötelezõ régiókra szóval gondolom egyben lesz a továbbiakban is :)
Egy idõben jön minden update pc-re és ps4-re, a hiv. fórumon ezt írta az admin még régebben a gamescom-os topicban. Mondjuk máshogy nem is lehetne, itt nem külön konzolos játék lesz mint 360ra a wot hanem crossplatform.
Európában november 29. Ez azt jelenti, hogy akkor már pc-n is tankozhatunk?
hogy legyen egy kis ON : mikor is van pontosan PS4 megjelenés ?
meddig kell még elvileg várnom ? :)
szerintem kb 5k csata felett inkább már a +/-1 % az a szórás olyan szinten nagy minta ez, hogy én egyszerûen azt se nagyon értem, hogy most itt mirõl is megy a vita...
A 40%-osnak nem szerencséje nincs, hanem halvány lila gõze sincs arról hogy mit kellene csinálnia, csak rontja a csapata esélyeit. Valóban szerencse is kell, de minél többször minél jobban teszed oda magad és teszel olyan dolgokat a csatákban amik hozzásegítik a csapatot a gyõzelemhez, annál nagyobb lesz a winráta is. Olyan ritkán van hogy ténylegesen csak rajtad múlik a gyõzelem, de tizenpárezer csata után már ez is meglátszik százalékban. Ugyanakkor szerintem a winráta nem a legjobb mérõszám, pont a sok agyhalott miatt akit melléd sorsol a rendszer. De visszatérve a 40vs60-hoz az már nem mázli kérdése egy 40-es hiába aktív járja be kétszer a mapot, ha eközben semmi hasznosat nem csinál. De többnyire csak akadályoz, blokkol és lövi a lepattanókat. Egy 60-asból meg lehet hogy annyit látsz csak, hogy 50négyzetmeren mozog, a csata végi jelentésben mégis az látszik, hogy õ hozta le a meccset. Ebbõl persze a 40-es csak annyit fog fel a csökött agyával, hogy kempelt... Aki jó annak jók a statisztikái, aki pedig gyenge annak alacsonyak a számok. Ennyi.
Kb egy éve a másik topikban én is ezen az állásponton voltam, de aztán a tények meggyõztek: több ezer csatás játékosoknál egyértelmûen látható az arányosság a ez efficiency/wn6 rating/átlagsebzés és a winrate között (egy-egy pimpelt account kivételével).
Természetesen a WR csak többnyire a 40-60%os skálán mozog, pont azért mert egy fecske nem csinál nyarat (tehát a csapatnak van szerepe, egy AFKzó bot se lesz 0%os WR), de hosszútávon a jó játékos egy kicsi pluszt jelent, amikor õ a mérleg nyelve és lehozza - mig ugyanezekben a szitukban a hozzánemértõ elbukja.
Azért én szeretném látni azt az accountot ahol totál kempeléssel van 60%-os winrate, nem nagyon talász, inkáb csak olyat találsz aki CW-re jár, profin tolja wn7-je is bõven átlag feletti. Pontosan a kis kempereknek van 40%-os winrate-je, miért? mert a csapatnak így egyel kevesebb tankja van, hiszen az nem csinál semmit.
Ez a szórás, amirõl te beszélsz, tapasztalatom szerint +-2-3% maximum. Azt te is beláthatod, hogy ha valaki átlag 2-3000 sebzést csinál egy körben, az jobb eséllyel nyer, mint aki beszalad a csata elején, vagy hátul kempel a KV-1S-el.
A számok csak akkor jelentenek valamit ha tartalmat találnak ki mögéjük. Az hogy vki aktív egy csatában nem jelenti azt hogy jó vagy rossz játékos,pusztán hozzáállás kérdése,egy 40%-os is lehet mindig aktív csak éppen nincs szerencséje és ezért van 40%-on,de egy 60%-os meg lehet olyan aki bekempel valahová és várja a sült galambot és szerencséje van mert a társai lehozzák helyette a meccset.Szóval szerintem a számok csak ezért vannak,mert valamilyen mércével mégis csak mérni kell a játékosokat.
szóval éne
Szóval aki a top heavyvel csata végéig vigyáz az arty seggére és kb semmit nem csinál, vagy ha mégis megindul akkor sebzés nélkül kihullik, ugyanolyan mint az aki folyamatosan spottol, ott van ahol lennie kell és ossza a sebzést... Az olyan dolgok hangoztatása, mint hogy a számok nem jelentenek semmit blabla stb... a gyenge játékosok egyik ismertetõjegye.
Szerintem addig amíg túl sok a random faktor a WOt-ban,vagy akár a WT-ben is,nem beszélhetünk jó vagy rossz játékosról,a gyõzelmeket nem 1 ember hozza le úgyse,a %os arány alapján mondani valakire,hogy hogy milyen játékos,egy óriási baromság.
Én amikor elkezdtem úgy játszani, hogy figyeltem is hova lövök, meg mit csinálok, folyamatosan nõtt a gyõzelmi arányom, kis hullámzással, ami teljesen normális.
Egyet értek abban hogy a WG tuti nem befolyásolja olyan szinten a játék kimenetelét, egyszerûen valamiért a MM úgy sorsolja be a játékosokat hogy nem egyformán elosztva a képességek alapján. Én is sokszor megélem azt hogy szopóágon vagyok, de van hogy egymás után 3-4-szer is verjük az ellent 15-0-ra. Sajnos el kell fogadnunk hogy vannak olyanok a játékban akik kevésbé kezelik ügyenesen a tankjukat, vagy csak fáradtak, rossz napjuk volt. Vagy csak egyszerûen beszoptak egy spot és arty áldást.
Már annyiszor végig lett rágva ez a gitt, hogy a nyálelválasztás alapján már óceánokat lehetne megtölteni vele...
1.: Tessék belátni, hogy a játék célja a szórakoztatás, teljesen mindegy, hogy WoT-ról vagy WT-rõl beszélünk. Az óriási probléma csak az, hogy oldod meg, hogy mindenki számára élvezetes játékot nyújts. Addig mindenki nagyon szeret játszani, amíg a játék végén azt látja, hogy X ellenséget kilõtt, megsebzett, felderített, agyonvert, kifilézett és roston sültként elfogyasztotta. Viszont amikor õt lövik ki, sebzik meg, derítik fel, verik agyon, filéznek ki, és csámcsognak rajta, miután lassú tûzön pörkölték, az már valahogy nem tetszik neki. Csakhogy egy casual PvP játékban magától értetõdõ, hogy mindkét oldalt meg kell élnie a játékosoknak. Nem fogsz csak nyerni, nem fogsz csak veszteni, aki ilyet állít, az mutasson nekem olyan normális játékost, akinek jóval 50% alatt van a gyõzelmi rátája.
2.: Nem létezik a nagy számok törvénye!!! Véletlen számok elsõ szabálya! Ha két lehetõség van (pl. pénzfeldobás, ez esetben gyõz/veszít), akkor 10 fej után nem lesz több esélyed írást dobni. Az esélyed ugyanúgy 50-50%. Tessék már ezt elfogadni, és nem összeesküvés-elméleteket felállítani arról, hogy márpedig veled csúnyán kibabrál ám mindenki, és bizony 10. szívás után neked direkt egy eleve vesztest kört állít össze a játék...
3.: Ami sajnos elkerülhetettlen, az a balance problémája. Ez meg olyan, hogy ha nincsenek kiegyensúlyozva a felek, akkor az a baj, ha meg ki vannak egyensúlyozva, akkor az. Lose-lose szkenárió... 4.: Tessék normális hangnemben vitázni, vagy elgurul a gyógyszerem...
Nos tény, itt van egy jó nagy random faktor (40 vagy 50% variancia), amivel tényleg kéne kezdeniük valamit, nem szabadna ennyire félkarú rablót csinálni.
A bevallottan manipulálás részre én is nagyon kiváncsi lennék...
Amúgy meg tegyünk különbséget: a szopóág és aközött, hogy esetleg a tápláléklánc alján vagy - ég és föld a különbség.
Utóbbit látja mindenki, egyszer fenn, egyszer lenn, azon nincs mit variálni. Így van, nem titkos összeesküvés, a +-2 tier miatt ennek olyan ordas nagy jelentõsége nincs.
Amirõl viszont te kezdtél beszélni (szopóág, elõször 15 win, aztán 15 defeat, direkt manipulál a WG) egy teljesen más tészta. Azt még nem láttam alátámasztva vagy elismerve soha. Azt viszont igen, hogy a jobb játékosoknak magasabb a WRje, a nagyon szaroké meg 50% alatt van. Márpedig ha a WG vezérelné kézzel hogy ki gyõz és ki nem, akkor ez nem igy lenne.
Skacok,szerintem tök felesleges vitatkozni azon,hogy mennyire jó vagy rossz játék a WOT ,vagy a WT. Hibája mindegyiknek van bõven,a WOT-nál csak az a gond,hogy õk már több év elõnnyel rendelkeznek,lett volna már idejük odafigyelni a játékosok véleményére és jobbá tenni a játékot.Azt remélem,hogy a GroundForces-ban másképp oldják meg a dolgokat mint wot-ban,legyen szó a rejtõzködés,az MM vagy bármi más ami rossz a WOT-ban.
Ezekrõl a bevallott dolgokról tudnál egy linket adni? Az érzelmi alapon történõ vitákról meg csak annyit, hogy éppen te voltál, aki egy vitánkat úgy zárta le: te csak egy mocskos kis artysta vagy, a te véleményed nem számít.
A tankszázadok játékosállományát a tagok állítják össze, nem a meccsméker, mint a random játékokét.
Egyébként amint írtam, a készítõk által is bevallottan manipulál a matchmaker, amikor 3 olyan csata után, mikor létra alján kezdesz, negyedikre top tanknak rak be. Egy jól sikerült top tieres csata után pedig a kövi csatában a tápláléklánc középsõ-alsó részébe teszi be a tankodat. Ez a feature úgy háromnegyed éve lett behozva a játékba, mert sokat reklamáltak a játékosok hogy mindig a létra alján játszanak.
Szóval mivel ilyen téren bevallottan figyeli és figyelembeveszi a korábbi csatáidat a matchmaker, innen már csak egy lépés az hogy a random csapattársakat is tudatosan sorsolja be melléd egyszer úgy hogy kedvez, másszor úgy hogy nagyon nehéz dolgod legyen.
De ezt már leírtam az elõbb is, és érdekes módon senki se reagált rá.
Helyette kaptam ilyen beböffentéseket: "most hiába jössz mindenféle logikával meg érvvel, hogy ez nem így van, ezt bárki tudja! de hinni, hogy márpedig meg van bundázva és kész, na azt már csak a legjobbak"
Más szóval kár érvelni nekem, úgyis idióta vagyok. Hát köszönöm szépen(külön köszönet mégegyszer lammaernek hogy ide vitte le a beszélgetést), érveljen nektek ezekután akinek hét anyja van. A WoT topikba is ezért nem járok, ott is érvek helyett teljesen érzelmi alapon megy a "vitatokozás".
Te meg ha jól látom a körülményekre nem emlékszel, amikor ez történt. Amikor ez készült, mindenki Bearcatekkel és prém Spitfireekkel ment az amerikaiak oldalán, amik leemelkedték az összes német dedikált BnZ gépet. Emiatt veszítettek mindig a németek. Teljesen más helyzet mint ami a WoT-ban zajlik évek óta.
off: Szerintem ezeket a dolgokat a páncélátütési random faktor nagyban befolyásolja nem tudom, hogy pontosan most hány %-on áll de két ugyanolyat nem tudsz sebezni hiába lövöd ugyanazt a pontot. Az összeesküvés elméletben én sem hiszek. Mindig a jobb csapat nyer ilyen egyszerû.
most hiába jössz mindenféle logikával meg érvvel, hogy ez nem így van, ezt bárki tudja! de hinni, hogy márpedig meg van bundázva és kész, na azt már csak a legjobbak
- ugy gondolja az õ 3as platoonja a világ közepe, a játékban résztvevõ többi 27 ember az irreleváns hogy mit csinál (még akkor is ha mellettük egy rakás 3as platoon van)
- ha nyernek, az ezért van õk prók (a gyõzelem az alapbeállítás CSAK azért mert platoonban van) ha vesztenek akkor meg azért mert a WG belenyúlt ("gombnyomásra elfelejtettünk játszani" gondolatkör). Az vhogy fel sem merül, hogy ha már a vereségsorozatot a WG számlájára írom, akkor a gyõzelemsorozatot miért nem?
Ez így van, de nem errõl beszéltem, hanem arról, hogy az a három jó játékos, hozza a 60-70%-os wr-t. Õk sem istenek, ha nagyon suta a csapat akkor veszíteni fognak, de sokkal többet fognak megnyerni az egyéni teljesítményükbõl kifolyólag. Jó példa erre még a tankszázad. Ott még ennél is jobb százalékos eredményt lehet elérni wr tekintetében. A kérdésem az, hogy akkor itt nem manipulál a wg? Csak a szolo játékosokat szivatja?
Viszont sok lúd disznót gyõz alapon azt a 3 jó játékost is megeszik ha van mellettük 12 kutyaütõ. Egy pár WoT meccset tudok már a hátam mögött és sokszor mentünk platoon-ban ahol hiába voltunk az elsõ 3 helyen ha az ellenfél addigra vagy elfoglalta a bázist vagy kilõtt mindenkit körülöttünk. Amikor meg már 3 oldalról lõnek lehet akármilyen jó, kábé ott vége is a játékomnak.
"War Thunderben pedig hogy hogynem egyik meccs ilyen, másik olyan, két gyõzelem, egy vereség, megint egy gyõzelem stb. Tehát olyan amilyennek lennie kéne a véletlennek."
Semmi bizonyíték nincs arra, hogy belenyúlnak. Egy jó játékosokból álló 3-as szakasz simán hozza a 60%-fölötti wr-t. Hárman tudnak annyit letenni az asztalra ami esetleg kompenzálja a másik 12 ember hozzánemértését. Érdemes megnézni 1-1 jó játékos adatlapját, mert a recept igen egyszerû: átlagsebzés. Ez minnél nagyobb egy adott tankkal, annál jobb, mert a sebzéssel tudod befolyásolni a végeredményt. Még vesztes csatában is lehet brutális sebzést kiosztani. Átlagsebzést kevésbé befolyásolja a rossz csapat, mint a wr-t. Nézd vissza az elõzõ napi statisztikáidat és gondold át, hogy te mindent megtettél-e azért a gyõzelemért? Az is lehet, hogy igen, de akkor te ennyire vagy képes, amival semmi baj nincs, de ebben az esetben nem kell elõre lezsírozott, elcsalt meccsekrõl beszélni.
Érdekes hogy ilyen fajta "véletlenszerûség", amikor feldobsz 30szor egy érmét, és egyhuzamban 10 fej, 10 írás majd megint 10 fej jön ki, csak a World of Tanksban és az elméleti matematikában létezik.
Szerintem ha valamiben jól kimutatható rendszer van az nem lehet véletlenszerû.
Én ezt értem. Erre reagáltam: #717 Ez a megállapítás AB-n is simán megállja a helyét. A tömeg nem úgy játszik AB-n, ahogyan te leírtad (menettulajdonság például nem is igazán számít ott). Feljebb már más a helyzet.
Csak párhuzamot vontam az Arcade és a WoT között, arra a megállapításra jutva, hogy az arcade csada a WarThunder WoT-ja. :D
"Szerintem az átlagjúzertõl egy arcade meccs kevesebb gondolkodást követel, mint egy WoT parti"
Ez ezért nem teljesen állja meg a helyét. Ne keverjük össze a kettõt, tudásszintet és a játékosállományt. Más stílus térben gondolkodni, és sokszor azonnal döntést hozni, és más egy sakk szerû harcmodorban helytállni, ahol memorizáltad, milliószor végigismételted a mantrát, egy jármû sérülékenységi és a map statikus pontjait. Itt a gépek menettulajdonságait és az alap légiharc manõvereket minimum ismerni kell a kiemelkedõ sikerhez. A dolgot az nehezíti, hogy a kivitelezést csuklóból végre kell hajtani akármekkora a bonyolultsági foka. Az tény, hogy sok árkád játékos nem tudatosan mûveli a több lépcsõs fázisokra bontott a harcmodort, csak birkán megy elõre.
1. a helyzet felmérése, szeparáció; 2. a tényleges harc, mp-tõl percekig tarthat; 3. mikor hagyjam abba, fordítsak hátat; 4. ha megtettem, hogy védekezzek; 5. lehetne még sorolni, de már így is túl hosszú lesz a komment és nem is ide tartozik.
Az nem véletlen esemény, mikor AB-ra bemegy pár pofa és lerendezi a fél bandát úgy, hogy köpni nyelni nem tudnak. Nagyon intezív agytevékenység, egy komolyra vett WT(A) AB fárasztóbb, mint egy "nyammogós" tank party. Rengeteg óra gyakorlás és tapasztalat kell hozzá, hogy _kiemelkedj_ a tömegbõl. Régebben ingame pénzben jól kijött, amikor durván büntetett repair költséggel gazsi. De az "ájvélolók" miatt találtak egy kompromisszumos középutat, kicsit linkebb is lett az AB közösség. De egy szó nem érheti õket, az a tömeg tart el minket HB és FRB-seket, nekik lehet bakizni :)))) Nem csoda ha betéved egy pro, akkor remegõ ajkak pusmogása szárnyán száll tova a neve, esetleg hacker bélyegzõvel megpörkölve a rosszmájúak szócsövén, a szolidabbak csak nw lagot pusmognak vagy elhagyják a játékot :))
Nem becsmérlem a konzervdobozokat, de a látszat néha csal. Egy látszólag szabad térben, csak a kreativitásod szab határt annak, hogy mit tudsz megvalósítani a rendelkezésre álló, meghatározott tulajdonságú eszközökkel.
Bizonyíték? Ma mentünk hármas platoonba T9 medekkel, 15 körön keresztül gyõztünk. Aztán hiretelen elkezdtünk veszíteni 10 körön át. Nyilván mi felejtettünk el játszani gombnyomásra. De minden WoTos ismeri a "szopóágat", amikor bármit csinálsz, nem tud nyerni a csapatod. Nekem (és még sokan másoknak)ez bõven elég bizonyíték a cinkelésre, az nem véletlenszerûség, hogy a gyõzelmek veszteségek egy jól kirajzolódó szabályos görbén követik egymást.
(War Thunderben pedig hogy hogynem egyik meccs ilyen, másik olyan, két gyõzelem, egy vereség, megint egy gyõzelem stb. Tehát olyan amilyennek lennie kéne a véletlennek.)
Fõleg annak fényében igaz ez, hogy ugye a WoTban más szempontokból a készítõk által is bevallottan befolyásolja a Matchmaker a játékélményedet. Pl: ha háromszor a lista alján vagy, utána top tanknak tesz a rendszer stb. Tehát bevallottan figyeli a rendszer a játékodat, és ha indokoltnak érzi belenyúl.
Ezek után simán el tudom képzelni, hogy a "random" csapattársaidat tudatosan sorsolja be melléd a matchmaker, idiótákat szopóágkor, és jó játékosokat a gyõzelmi sorozatnál.
De szerintem erre minden értelmes ember rájött már magától néhány ezer(tízezer?) WoT csata után.
#720 Igen, itt jobban díjazzák az egyéni teljesítményt. Még. Aztán majd kiderül. A cinkelésrõl esetleg valami bizonyíték? Érzés nem számít. :) Miért ne lehetne lehetséges 10win/10defeat sorozat (szerintem ez odaát már sokszor ki lett tárgyalva)? Amibõl visszacsippenthetnének, az a túl nagy random faktor (átütés, sebzés), ami az egyéni teljesítményt bármikor felülírhatja. :D
#721 Szerintem az átlagjúzertõl egy arcade meccs kevesebb gondolkodást követel, mint egy WoT parti (kb annyit, amennyit leírtam). Amit írtál az az arcade játékosok max 20-30%-ra igaz. Röviden. :D
Próbálok objektív maradni, játszom mindkettõvel (bár WT-ben már csak HB-n) és én így látom. Szvsz a játékosállomány nem lesz jobb, mint a WoT-ban, hiszen ugyanabból a hozott anyagból építkezik mindkettõ, ez pedig adott. Itt ami az elõnye lesz a WT-nek, az a nehézségi szintek megléte (Arcade, HB, FRB). Ez jelentõsen szelektálni fogja a játékosokat és okoz majd a játékélményben minõségi elõrelépést (HB-n és FRB-n). Ebben simán veri a WoT-ot már most. :P
Amíg kicsi volt a community eléggé hallgattak a reális petíciókra. Nyilván ahogy növekedik a játékosszám ez egyre lehetetlenebb feladat lesz.
Itt nem 120 XP-vel távozol ha a csapat hülye és bebukjátok a meccset. Meg nincsenek rejtélyes 10 vereség - 10 gyõzelem sorozatok egyhuzamban. Másszóval a War Thunderben nem cinkeltek a meccsek, míg a WoTban igen.