Mert még mindig a Falcon BMS4 gigamega modomat fejlesztem. Évente 1-2 hónapot szoktam játszani, utoljára az XCOM remakkel toltam, elõtte meg a Skyrimmel és egy kis Civ IV kieggel.
A War Thundernek van bármi köze a WoT-hoz? A WT GF az már fut vagy még nem?
Egyébként meg a dugattyús gépeket annyira nem csípem, az IL-2 elsõ kiegjével játszottam annyit, hogy kb. 80 bevetést repültem vele. Túl vérszegények a gépek, nekem izmos jetek kellenek a virtuális seggem alá. :)
A másik, hogy a Falcon 4.0 dinamikus hadjárata a maga bugjaival és korlátaival mind a mai napig páratlan. (A Falcon 4.0 utódjaként a BMS4 valszeg szoftverrekorder, mert nemigen vagy olyan forráskód és játék, amit 18 év után is fejlesztenek. Az F4.0 fejlesztése 1995-ben kezdõdött.)
Nagyon nem. A War Thundert(ebben vannak most repülõgépek 1939-1953ig, és késõbb a tankok is ebben lesznek) a Gaijin fejleszti, ami a Wargaming konkurense. A Wargaming fejleszti a WoT-ot, meg a kevéssé sikerült testvérkéit (World of Planes stb).
A War Thunder tûnik a jövõnek, abban lesznek a tankok is. A Ground Forces nem egy külön játék, csak a topikindító adta valamiért ezt a nevet a játék földi egységes részének, mert valamiért úgy érezte, hogy a normál War Thunder topik mellé neki kell egy másik is.
Igen össze lesz kötve, de azt per pill nem tudni, hogy rögtön vagy késõbb, azt viszont igen (fejlesztõi beszámoló alapján), hogy lehetõség lesz tisztán csak harckocsi csatákra is.
Az elvi rendszer az lenne, hogy mondjuk egy Pearl Harbour-i invázió esetén (van benne ilyen, igaz Arcade-ban :P) akár mindhárom játék "világ" (légierõ, harckocsizó és tengerészeti) együtt harcolhat.
És itt rögtön ki kell térni arra, hogy a WT légierõs részében három játékmódban lehet játszani:
Arcade, vagyis AB: Van lehetõség respawn-ra (a játékbeli pénzért max. 5 pilótád lehet, ennél többet már csak "aranyért" lehet venni), aim segédlet (egy kör mutatja, hogy hova kell célozni abban a pillanatban, hogy eltaláld a célt), jelölés a célpontoknál, a fegyverzet adott idõ után újratölt magától, szóval nagyon leegyszerûsített játékmód, viszont pörgõs.
Historical Battle, vagyis HB: Egy fokkal reálisabb mód, nincs respawn, vagyis amivel mész, azzal a géppel repülsz, ha lelõnek, akkor akár ki is léphetsz. Nincs célzási segédlet, minimális jelölés még van a célpontoknál, és persze a lõszerkészlet sem töltõdik újra a levegõben, max. ha egy saját reptérre vagy hordozóra leszállsz. Jelentõs eltérés az AB-vel szemben, hogy itt már nincsenek "poén" küldetések, hogy pl. foglald el a reptereket, hanem úgymond történelmileg valamennyire hû küldetésekrõl beszélünk - bár ez például azt jelenti, hogy én tegnap német oldalon a partraszálló német egységek elõtt takarítottam. :)
Full Real Battle vagyis FRB: Ez kb. az IL-2 teljesen reál módjának felel meg, nincs semmiféle segédlet, a gépeket és célpontokat a saját szemeddel kell észrevenni, természetesen a repülésmodell is ki van hegyezve.
Ha ebbõl indulunk ki, akkor alapvetõen itt három játékosbázist is igyekeznek kiszolgálni. Az AB felel meg kb. a WoT szintjének, ez csak a szórakozásról szól. A HB már egy fokkal reálisabb, de még azért a vérszimulátoroktól idegenkedõknek is elfogadható. Az FRB az, ami már neked is tetszene. :)
Majd kipróbálom. Elsõ körben engem is halora mészárolnának, mert a dugattyús gépekkel egészen más stílusban kellene repülni és Falconban a gépágyú használat is picit más, mint egy II. Vh-s gépen.
Igen ezek megvannak, sajna errõl a Ground Forcesrõl nem sokat tudni még, az ígérték, hogy lesznek külön csak tank csaták, de lesz összevonva is, illetve a végsõ terv az hogy mind a 3 ág (hajók,repülõk,tankok)egy csatában harcoljanak, persze ez még nagyon a jövõ. Érdemes megnézni lentebb linkelt videót a 'Ground forces preview part 1' Eléggé részletesen ki vannak dolgozva a földi egységek amiket lehet lõni a játékban, és erre az évre ígérik hogy jön a tankos rész is, sokak még pluszba reménykednek benne, hogy páncélozott kocsik is lesznek, ami azért nem olyan rossz agilitás terén amikor feletted repkednek, és te a nyílt terepen vagy.
Én személy szerintem nagyon reménykedem benne, hogy sikeresen megoldják a dolgokat, és egy balanszolt játékot kapunk valahogy, plusz remélem a tankos résznek is leszenek ágai nehézség terén, AB HB és FRB.
Érdekes lesz kiváncsi vagyok hogyan oldják meg. 3 különbözõ fegyvernem összevonását plusz még 3 szinten a nehézséget és komplexitást megoldani hogy ne legyen OP egyik sem na ez nagy kihívás fõleg hogy már a repülõs résznél megy az "OP-zás" a nyílt bétában.
A repülõs részhez csak annyit, hogy még csak nyílt béta és reklamálnak az emberek, semmi értelme, leírni a véleményt le lehet, de hogy sírjanak dolgokért bétában, elég nagy baromság.
Arcade esetén igenis törekedni kell, hogy ne legyenek akkora szakadékok a gépek között. Ez jelenleg is így van.
Historical esetén már realizmus is jelen van, és igen, itt jön az a tészta, hogy lesznek jobb és rosszabb gépek. Ezt még lehet kompenzálni a javítási költségekkel.
Full Real Battle esetén viszont a létszám az, amivel még lehet játszani. Oké, egy korai Jak, meg IL-2 nem fog egyenrangú lenni egy Bf-109F-2-vel, de cserébe viszont többen lehetnek.
És csak videón láttam ezek szerint ezt, és összekevertem a WoT szériás repcsissel. Ha jól láttam, akkor a mozgó földi egységeket elég szépen lehetett irtani. Tehát, ha human játékosok lesznek, akkor a nagy részének elég nagy szívás lenne, mert csak szétgyakják õket.
A WT-ben terveznek tüzérséget? Vagy van ilyen. Azt jól látom, hogy jelenleg az MI vezényli a szárazföldi mûveleteket és a légierõ meg ennek dolgozik úgymond alá?
Nem tudjuk pontosan, hogy mi lesz még. Van benne tüzérség, légvédelem, páncélautók, páncélozott szállító jármûvek, harckocsik. Még olyan AAA is, amit három emberke kezel.
Egyébként igen, jelenleg a szárazföldi/vizi egységek csak AI által irányított egységek, de õk is egymás ellen harcolnak. Tehát pl. a torpedó vetõ motorcsónakok ha elérik a nagyobb hajókat, akkor megtorpedózzák õket, a hajók tüzérsége egymást is lövi, ahogy a szárazföldi egységek is. Az persze látható, hogy ez egy eléggé leegyszerûsített modell, szó sincs arról a részletes megoldásokról, mint a légi egységeknél...
Ez sem rossz, mert akkor lényegében Falcon 4.0 szerû dinamikus hadjáratról van szó, csak kisebb léptékben. Mekkora a térkép egyébként? A kiterjesztés után a térképméret is nõne?
Még esetleg azt tudnám elképzelni hogy az ellenséges reptereket kell elfoglalni/elpusztítani na meg az ellenség tankjait természetesen. Ha valóban a valós paraméterekkel modellezik le a tankokat remélem lesz KT ;D
A dolgonak van egy szépséghibája. A valóságban takokat repülõgéppel a II. Vh alatt igen nehéz volt elpuszítani. Az csak egy legenda tudtommal, hogy Stuákkal mentek ellenük valamire. A G változtat a gépágyúkkal a szárny alatt igen, de ez már 1943-ban volt, amikor a német légifölény már rége a múlté volt. A háború elején nem azzal irtották az ellenfél harckocsijait. Egy mozgó romboló méretû tárgyat nem tudtak velük eltalálni sokszor, nemhogy egy harckocsit... A nagyobb gépágyúval vagy szó szerint ágyúval lehetett valamit elérni meg a háború elején felülrõl a nagyon gyenge hk-t talál részben megbéníthatta egy jól helyezett gépágyú sorozat, de semmi több. Rakéta volt az a fegyver, amivel egy néhány m2-es célfeület eltrafálható volt. 6-8 darabot indítva lehetett egy halvány remény arra, hogy az egyik eltrafálja.
A repülõs résznél elég könnyen szétkapják õket és most nem arra értem hogy libasorba vonulnak... Még csak noobkodom tehát lehet rosszul látom de amikor egy bombázó megszórja a csapatot ott általában 3-4-en is ottmaradnak :(
Különbözõ méretû térképek vannak, pontos adatot nem tudok, de olyan 25x25km-esre tippelem a kisebb mapokat, a nagyobbaknál szvsz 50x50km-esek is akadnak, legalábbis amilyenekkel én találkoztam. FRB-ben lehet, hogy akadnak ennél is nagyobbak, a gépek üzemanyag-mennyisége percre van megadva AB-ben és HB-ben, egy vadászgép jellemzõen 30 perc, egy bombázó 45 perctõl felfele indul, ha megsérül az üzemanyag-tartály akkor ugye ez kezd el drasztikusan csökkenni. Az egy órás idõtartamból én már akár 100km feletti pályákat is sejtenék, de nem tudom, mennyire van így - FRB-ben nem repültem még.
A valóságban takokat repülõgéppel a II. Vh alatt igen nehéz volt elpuszítani. Az csak egy legenda tudtommal, hogy Stuákkal mentek ellenük valamire.
Egyfelõl az AB-ben és részben a HB-ben a játékélményt fokozandó eléggé hatékonyak lehetünk. Igaz pont most nerfelték le a bombák hatékonyságát. Ezen kívül tegyük hozzá, hogy azért nem arról beszélünk, hogy nem értek el sikereket a Stukák bombákkal, hanem azt, hogy a hatékonyság terén elég rosszul áll a dolog.
Hans-Ulrich Rudel csak stukával repült, túlélte (ok, minden idõk legeredményesebb csatarepülõ pilótája, valószínüleg az is marad).
"A hadtörténelem legeredményesebb csatarepülõgép-pilótája összesen 1000 katonai jármûvet, 150 tüzérségi egységet, 519 ellenséges harckocsit, 70 partraszálló jármûvet és 9 vadászgépet pusztított el, de az õ nevéhez fûzõdik a Marat csatahajó, illetve két másik haditengerészeti hajó (egy cirkáló és egy romboló) elsüllyesztése is, miközben 30 Stukát lõttek ki alóla."
Ismerem. Viszont - jó reggelt - messze nem az átlag Stuka pilóta. Az is kész csoda, hogy túlélta a háborút. A számokkal meg csak óvatosan, mert azért propaganda az akkor is volt... (Bár a németek a légigyõzelmeket elég szigorúan kezelték, de hogy a földi killekre ez vonatkozott -e, azt nem tudom.) A listából mind hihetõ, kivéve a harckocsi mennyiség. A puha célok ellen a közeli találatok is bõven jók. Egy harkocsitól 10-20 méterre felrobbanó 200 kilós bomba nem sok kárt tesz, komoly harckocsi esetén. Szóval lehet, hogy a harkocsik egy része legfeljebb a páncélautó vagy a Pz I / II kategóriába esett. Egy T-34/Pz. IV. és ettõl felfele levõ hk-nak azért kicsit nehezebb imponálni.
kész csoda? abszolút, el nem tudom képzelni, hogy sikerült összehoznia. Viszont más pilóták (mindegyik oldalon) is biztos szép eredményeket értek el tankok ellen. A G modeltõl meg már "könyebb" dolguk volt, 1 sorozat a gépágyúból és a tank kiesett a játékból. Már a 20mm is vitte a könyebb tankokat, szvsz még a t-34et is, a G 37milise meg szinte biztos hogy mindent vitt. APCR lõszert használt, annak olyan 70mm körül lehetett az átütése a t-34 teteje meg volt 16mm
De majd ha erre jár Oddball, vagy David, õk tuti kenik vágják ezen fegyverek páncélátütõ képességét.
nem mindegy, hogy szembõl karcolgatod a 40mm-t meg a slopedet, vagy fentrõl lövöd a 16mm-t :) egyébként a német 20mm-s gépágyú 15mmt vitt át 60 fokkal számolva, ha jól értem akkor meg még át is tudott égetni emellé 4mm-t API-val.
Nem, a gyújtó töltet 4mm-nyi RHA-nak megfelelõ penetráció után gyulladt be az API esetén. A baj pedig annyi, hogy 100m-rõl tudott 60°-os 15mm-es páncélzatot átütni az APT, és most nekiállhatsz számolni, hogy milyen szögben kell rácsapnod a célra, hogy átüsd vele úgy ráadásul, hogy ne zuhanj le utána...
Nem ok nélkül döntöttek inkább a 37mm-es gpá. mellett a G-1 Junkers-nél...
nem kell számolni, az alap annyi volt, hogy veszélyt jelentettek-e a páncélosokra, ha csöves fegyverekkel támadták õket a repülõk.
a 37mm már mindent visz, ahogy a 30mm is. egy jó szemû pilóta meg, ha beválal egy rárepülést 20mm-el (persze, ha APIja van) kilõ bármilyen pzIV-est, páncélvadászt, shermant, stb...és hát t-34, fene tudja, alaposan utána kéne nézni, így hirtelen ezt találtam, itt számolgat valaki (hogy mi alapján, az pasz).
itt meg egy korrekt ellenpélda egész jól leírja, hogy ez miért nem volt mégsem egyszerû (kevés lõszer, standard lõszer, stb). Bár képesek voltak kilõni a tankokat, csak macerás volt.
Na, toljátok az intelt, ha lesz képeken kívül más is a tankos részrõl :)
Szia Cifu
hali ezt olvastatok mar??
google forditozott cucc
"
"Total Recall" Presenter: Yuri aka octupol
Hello, dear readers! In this section we will publish information about any aspect of the game, collected from a variety of sources. We will try to define clearly what it was promised to do, and that is only in the planning stage. In this issue, we limit ourselves to information from officials. In the future, try to include a variety of rumors, unconfirmed information indicating the degree of certainty. One of the hot topics of recent months is the ground equipment.
Let us recall what we know about her. Trivia:
- First, there will be battles with ground equipment only, without the player-controlled aircraft. Further, the interaction between the different types of troops scheduled to make at the level of the mission. - First and foremost will be the Soviet and the German development trees. These branches may be present technology of other countries, which in the future will be highlighted separately. *I guess beta will be starting with USSR vs GER tanks* - First of all, there will be tanks, self-propelled anti-tank and assault guns. Other types of technology - as the study of gameplay. - The basis of the serial lines will be massive machine.Prototypes and paper models to be used in extreme cases. - One of the options to address the lack of high-level tanks in some countries - the introduction of the upgraded models of existing types of technology. Example: Tiger II with a 105 mm gun (original caliber guns - 88 mm). Gun existed, was a prototype of the tower under the gun, but the tank was not upgraded.
Planned: - Dependence of fire behavior from the ignition source (oil, powder charges, etc.) - Ability to blow up fuel tanks mounted - Whether an explosion inside the barrel of a tank shell - The possibility of shooting the barrel of a tank - Ability to tear the tower with a successful hit - Interchangeability of the crew of injury: not an expert will do the job worse (for example - forget to change gear at the time) - Virtual gunner in arcade mode (counts elevation guns) - Night Fights ( lights illuminating the battlefield artillery shells, possibly night vision and infrared lamps) - Smokescreen - destructible parts of the buildings, the visual damage to the other - Sightseeing Berlin))) - Simulation of the suspension: permeability is dependent on the type of soil, the physical size rollers affect the behavior of the tank - Modular system damage - fire spread among the various modules - Ability to knock opponents off the cliff, turn the tank - Accounting elevation barrel when firing - Compliance with the potential range of the weapon characteristics of real guns / shells (ten kilometers - not the limit, but shooting at such distances without adjustments are not rational) - Ability to shoot down the plane of the main fire of the tank (if it hits) - Screen armor, as a modification of tanks, its visual display - Visual display of damage, the gap between external components (lights, tools, etc.) - Shooting of all weapons tanks (guns, machine guns), multi towered - Clarifying the mechanics of ricochets, pierced, material accountancy and quality of armo r - Detailed terrain - Virtual Assistants in arcade mode - System camouflage
Doubtful: - Artillery controlled by players - Model collisions and damage to instruments in contact with other objects - Ability to complete the engineering ammunition shells only one type - Activation method of extinguishment (passive skill or button) - Amphibious tanks -
To the question: "Will the Mouse?" - developers do not answer (do nothing)In addition, the developers have noted the markers on the technique greatly influence the nature of a tank battle (stronger than in the case of aircraft) *This probably means:"Tank Tiers matter more on what tank can kill what another tank,sort of like in WOT)
. And, dear readers, do not forget to keep an eye on tanchiki, armored car and cars, ride beneath your wings. This technique is gradually changing, becoming more diverse and detailed. Here, for example, a screenshot of the tank column "
Megtennèd hogy magyarul is felrakod....vagy a lényeget összefoglalod. Köszönöm.
-multi turett mehanizmus , elmeletileg minden fegyver hasznalhato lessz (pl .m3 lee masodik gun) ,arcade csatakban A.I segedlettel -ejszakai harcok -rombolhato kornyezet (varosnezes berlinben -fust fuggony , (kod granat vetok a tankokon) , hat ez erdekes lehet emlekeztek meg a C.S.-ben ezzel lehetett szivatni azokat akiknek gyengebb gepe volt -felfuggesztes fizikai szimulacioja -lehetoseg a repulok levadaszasara ( bar az elejen azt irja ,a tankcsatakban nem lesznek jatekos altal vezerelt repcsik) - itt is ammorack-elhetok lesznek a vasak
Nagy vonalkaban igy hirtelen: - csak foldi csata lesz. jatekos kontrollalt repulogepek csak a jovoben varhatok - kezdesnek csak orosz-nemet ag, a tobbi majd kesobb - tankok, spg, td varhatok - cel a sorozgyartott jarmuvek, proto es papir tankokat scak extreme setben akarnak a jatekban - hasonloan a wothoz, h a techtree teljes lehessen, upgradelt valos tankokat hasznalnak majd. pl tiger2 105os agyuval.
tervek: - modul redszer: uzemanyagtartaly, ammorack, hasonloana wothoz - gyulaldas uzemagyafuggo lesz ( benzin, gazolja) - szemelyzetserules - aracad modban intructorhoz ahsonloan virtual gunner segit - ejszakai harc - fust - rombolhato epuletek - felfuggesztes: tereptipustol fuggo menettulajdonsagok - fizika: eltolhato ellenfelek - varosnezes berlinben :))) - valoshoz hasonlo loveghatotavolsag/loszer - a tank folovegevel a repulok lelohetok lesznek - serulesek megjelennek majd a tankokon - lepattano lovesek szimulalasa - alcazas
egyebek: spgek lesznek a jatekban! keteltu tankok mausrol enm nyilatkoztak meg a fejlesztok - a wt-nel szofisztikaltabb mm, tierbesorolas
-Lesznek olyan csaták (opció), ahol csak a földi egységek lesznek, ember irányította repülõgépek nélkül. Késõbb lehetséges, hogy a különféle fegyvernemek a küldetés szintjétõl változva jelenjen meg a játékban (az orosz eredetit többször megnéztem, nem tudom pontosan mit akar ez jelenteni - Cifu) -Szovjet és Német ágakkal indul a játék, a többi nemzet jármûvei itt fognak megjelenni elõször, aztán késõbb lesznek kiválasztva saját ágakba. (zárójelbe odatette, hogy szerinte a béta indulásakor csak szovjet és német ág lesz) -A jármûvek: harckocsik, páncélvadászok és rohamlövegek. További típusok csak a béta tapasztalatai alapján várhatóak. -Alapvetõen csak sorozatban gyártott típusok kerülnek bele, "papírjármûvek" és protok maximum szélsõséges esetben. -Hogy a magas tiernél lévõ problémákat orvosolják, azonban történelmileg korrekt, de meg nem valósult technikai megoldásokhoz fordulnak, például a Pz.VIb (Királytigris) esetén a 105mm-es KwK löveg opciója.
Tervek: -A jármûtüzeknél figyelembe veszi mi gyullad be (üzemanyag, lõszer-hajtótöltet) -A külsõ üzemanyag-tartályok (ez fõleg a szovjeteknél volt jellemzõ - Cifu) külön való felrobbantásának esélye -A löveget el lehet lõni -A tornyot el lehet lõni egy sikeres lövéssel -A fõ löveggel is lehet repülõgépet lelõni (persze ha el tudod találni :D) -A személyzet csata közben cserélhetõ. Persze az új pozícióban bajosan fog helyt állni. Ha például a töltõkezelõt ülteted a sofõr pozíciójába, néha elfelejt idõben sebességet váltani. -Virtuális irányzó Arcade játékmódban (odafigyel például a távolságra, nem kell alá/fölé célozni) -Éjszakai csaták (világítólövedékek, fényszórók, esetlegesen éjjellátók és aktív infravörös lámpák) -Füstgenerálás -Lerombolható épületek, látható sérülésokozás az épületekben -Berlini városnézés :) -A futómû lemodellezése, a futógörgõk mérete befolyásolja, hogy viselkedik a harcjármû bizonyos talajtípusokon (rossz lesz az amerikai és angol harckocsiknak :) - Cifu) -Modul alapú sérülésmodel, tûz esetén a modulok sérülése kihathat a környezõ modulokra -Lehetséges, hogy lelökjük az ellenséges harckocsikat egy sziklaperemrõl -A lövegcsõ szögének beleszámítása a lövés kiváltásakor -A páncélzat állapotát hûen követi a kinézete, beleértve a sérülést, illetve a különféle upgrade-eket -Lehetséges az összes fegyverrel tüzelni (tehát nem csak a löveggel, de a géppuskákkal is lõhetünk), a többtornyos harckocsik lemodellezése (sajnálatos kiszúrás a WoT-nak, de megjegyzem, ezt három éve megígérték ott is - Cifu) -Ballisztikai modellezés, ami figyelembe veszi a lepattanás esélyét, a páncélzat és a lövedék minõségét (nocsak, egy 88-asnál ott lesz külön a Pzgr. 39 és a Pzgr. 40 is? - Cifu) -Részletes tájmegjelenítés -Álcázási rendszer (adja az ég, hogy ne úgy, ahogy a WoT-ban - Cifu) -Virtuális segéd Arcade játékmódban
Ami várhatóan nem lesz:
-Maus -Tüzérség, amelyet a játékosok kezelnek -Ha jól értelmezem, ütközésnél nem fognak a modulok sérülni (??? - Cifu) -Különbözõ lõszertípusok egy jármûben -Úszótankok -Tûzelfojtás aktivációs módon.
-A fentiek alapján feltehetõen a tierek úgy lesznek elosztva, mint a WoT-ban, tehát azok a harckocsik kerülnek egy tierbe, akik képesek is kilõni egymást. (remélem csak Arcade-ban lesz így, mert ez nagy mínusz pont - Cifu)
biztam benne hogy jonnek a profik es en elloghatom a forditast
Nagy unalmamban itt melóban utánaolvastam az engine-nek, hát elég érdekes. Meglepõ módon csak DX9 támogatás van, viszont a textúrázási eljárás olyan különleges benne, hogy emiatt nem skinezhetõek a gépek, mert egyedi eljárással vannak tömörítve. Ezért engedhetik meg maguknak, hogy akár 300*300 km-es pályákat készítsenek a WoT-os 1*1 km-el szemben. (WoWp-ben nem tudom mekkorák, a WT-ben jelenleg kb 200*200 km a legnagyobb) Egyébiránt a repülõkön is brutálisan részletes textúra van, az eddigi képek alapján a tankokon sem részletesebb, így simán el fog futni azokon a gépeken, amiken a repülõs is fut.
Viszont egy dolog akkor mar biztosnak tunik: nem csak arcad mod lesz!
A War Thunder esetében a modolás csalásnak van nyilvánítva, így a skinezhetõség egyébként sem opció. Csak gondold el, mennyivel könnyebb HB-ben vagy FRB-ben annak, aki rikító narancssárgára cseréli le az eredet skineket...
Remélem azért HB-ban már lesz rendes távolságbemérés-beállítás a lövegnél, nem az lesz mint a WoT-ban hogy rávisszük az egeret az ellenségre oszt megnyomjuk a gombot.
Kiváncsi leszek lehet-e majd a nézeteket itt is változtatni mint a repülõknél?
Szvsz az lesz, mint a WT(A)-ban, AB és HB esetén lesz külsõ nézet, FRB esetén csak belsõ nézet.
Megjegyzem, a WT(A) esetén például a bombázók esetén még nincs kész a mûszerfalas belsõ nézet, csak a mûszerfal nélküli "HUD" nézet van, igaz állítólag most gõzerõvel dolgoznak, hogy ezt pótolják.
Tank fõlöveg repülõt lelõni? Most komolyan, ez vicc? Vagy mi van? Ez csak nekem fura? Ez reális? Ha ez reális én kérek elnézést, de én nem hiszem el, mármint szerintem ilyet nem raknak bele. Ez tévedés lesz. Ez hatalmas hülyeség. (Amúgy érdekes, a sok realizmus bajnok szemét ez nem csípi? na mindegy)
Mi a baj ezzel? 800m/s-os lövedék miért ne tudna eltalálni egy repülõt ami mondjuk kis magasságon, egyenletesen, egyenes vonalban repül? Nehéz kivitelezni igen 100-ból lehet 1x sem sikerül de ettõl miért ne lenne ez realisztikus? Miért kellene, hogy bárkinek csípje a szemét mikor ez a fizika törvényei alapján lehetséges még ha nem is valószínû.
Nem kell túlreagálni és elkezdeni butaságokat beszélni. Csak annyit jelent, hogy ha eltalálod a repülõgépet a löveggel, akkor sebzõdni fog, és szétesik. De sok szerencsét az eltalálásához. Tekintve hogy realisztikus lesz a toronymozgási sebesség és a csõemelkedés, ez aligha lesz mindennapos dolog. Pl: Tiger I toronyforgási sebessége olyan lassú volt, hogy egy percbe telt teljesen, 360 fokban körbefordítani. Ezzel semmilyen repülõgép mozgását nem követed le, és akkor még a pontos elécélzásról nem is beszéltünk. Ahhoz egy ilyen sebességû tárgynál már célzószámítógép kéne.
Amúgy nem teljesen baromság a dolog, igaz nem második világháborús megjelenésû. De a hidegháború óta van már a tankokban a löveghez néhány repeszgránát, lassan repülõ helikopterek lelövésére. Persze megintcsak, mondjuk egy Abramsen ehhez még célzószámítógép, lövegstabilizátor, és egy villámgyorsan, automatikusan célra foduló torony társul.
Volt rá példa a második világháborúban nem is egy. Otto Cariusnak a lövésze egy La-5öt szedett le a Tigris 88-val. De Pl ruszki T34-ek kiszedtek román Hs-129-et is. Szóval egyáltalában nem vicc.
A repülõs résznél szàmomra jelentõsen növeli az élményfaktort a belsõ "mûszerfalas" nézet. A tankoknál ez hatványozódna... Tigrincs/T34/meg Stug III-ast mintha láttam volna meg talán shörmit is kíváncsi leszek a felhozatalra.
"-Álcázási rendszer " Na ezen fog minden múlni szerintem. Elvileg a pályák nagyok lesznek ebbõl következik, hogy ha az idõjárás engedi akár a látótáv is nagy lehet. Ha visszahozná az RO feelingjét akkor nagyon telitalálat lenne a játék de ha WOT-féle eltûnök a mezõ közepén meg átlátok a házon stílus lesz akkor nagy csalódás lesz.
Jó lenne tudni a beta indulásának az idejét is bár gondolom ezt még az oroszok se tudják.