Még csak találgatni lehet aztán majd meglátjuk, mit hoznak össze :) Vagy lehet, hogy rádughatsz majd a ps-re bill-t és egeret aztán tök ugyanaz lesz neki is mint neked :D
Nem tudom, de mondjuk egy FRB szintû harckocsi csatát elég nehezen tudok elképzelni PS4-el. A kontroller nem hinném, hogy alkalmas lesz rá. Ha lesz is ilyen lehetõség én azt csak arcade módban tudom elképzelni.
Szerintem lesz a PS4-re bill, egér meg joy támogatás ez a platform már úgyis közelebb áll a PC hez mint a korábbiak.
Arra azért kíváncsi leszek, hogy mi lesz a különbség az Arcade, HB meg FRB között a tankoknál.
Arcade-ban mondjuk lesz célkör, hogy hova lõj, hogy eltaláld ami HB-ben már manuális célzássá megy át "távméréssel" FRB-ben meg csak belülrõl lehet majd nézni a tankot.
Ahogy a WT(A) esetében is, a WT(G) játékosállománya is elsõ sorban Arcade-t fog játszani, a Historical Battle egyfajta átmenet lesz, de már az AB játékosállomány töredékének, míg a Full Real Battle megmarad egy szûk körnek.
Szóval akik FRB-zni akarnak majd PS4-en, azok majd vesznek joystickot, egeret, billentyûzetet és PSEye-t (head tracking).
Épp ezen gondolkodtam én is... viszont ha így van, akkor nekem olyan érzésem van, hogy TANKOK ESETÉN pont arcadeban (ahol jobban számítanak a reflexek és a precizitás) hátrányos a kontroller, mig FRBben ahol pepecselni kell kevésbé.
Ugye érdekes ez, mert mig egy repülõgépnél elég világos hogy mi az aracade és az FRB közt a különbség, tankoknál már annyira nem egyértelmû, legalábbis nekem. Lehet mondjuk külön irányítani a lánctalpakat kanyarodáshoz meg ilyenek, meg váltogatni kell a lövész/vezetõ/parancsnok közt? Vhogy nehéz elképzelnem, repülésnél ugye a valóságban is 1 ember a pilóta, ezért az FRB realizmusa nem megy a játszhatóság rovására. Tanknál ha realizmust akarsz, az 3-4-5 ember szimulálása.
Tankban mit csinálsz a head trackinggal? Bámulod körbe a torony belsejét, vagy majd az fogja forgatni a turretet? Esetleg igy jobban átlátod a mûszerfalat? Egyáltalán, tank miatt minek venne joyt a playstationos emberke?
Mondjuk a célzást eléggé lehet nehezíteni mert pl míg AB-ban nem kéne távolságot méricskélni addig HB/FRB-ben már igencsak számítana azaz komolyabb ballisztika lenne benne. Meg mondjuk könnyített irányítás és fizika.
Te szigorúan külön kezeled a kettõt (hármat, hiszen a hadihajók is majd egyszer belekerülnek), holott errõl szó sincs. A WT-ben már most ott vannak alul a választófülek, hogy a légierõvel, a földi egységekkel avagy a tengerészettel akarsz játszani (csak persze a két utóbbi nem aktív).
Éppen ezért nem értettem, miért kell külön WT(G) topic, hiszen egy játékról beszélünk! Legalábbis ha a Gaijin betartja az ígéretét. :)
A head tracking arra jó, hogy külsõ nézetben körbe tudj nézni a nélkül, hogy a tornyot forgatnád. A joy-ra pedig értelemszerûen csak WT(A)-ban lenne szükséged.
Ja, ezért gondolom hogy inkább arcadeban lenne hátrány a kontroller, ahol ugye gyorsan kell "ráugrani" egy pixelre, ami kontrollerrel ugye nehézkes. Lásd FPSekben is, egy átlag egeres egeres csávó WSAD-val agyonver egy kontrollerest.
Távolságmérés meg realisztikus toronyforgatás/lövegcsõemelkedés esetén a kontrolernek nincs ilyen hátránya (fõleg ha realisztikus lesz ezeknek a tevékenységeknek a sebessége), sõt, még elõnyös is lehet.
@Cifu: persze hogy külön kezelem, most a tankos irányításról trécselgetünk. Repcsinél világos a joy és a trackir elõnye ;) Bár abban igazad van, ha jönnek a PSes emberek, akkor nyilván nemcsak tankozni fognak, ezt kifelejtetttem :D
FRB-ben belsõ nézet +nincs HUD és alig lehet majd megtalálni egymást a csatatéren:D Próbáljátok ki a WOT-ban nyomjatol egy csatàt úgy hogy nyomtok egy "V"-t kezdésnél....pedig ott elég kicsi map-ek vannak
Azért szerintem a parancsnoki kupolából lesz kilátás illetve a különbözõ kémlelõ nyílásokon periszkópokon keresztül. Meg ha "kigombolkozik" a tank akkor szerintem a parancsnok távcsövezni is tud illetve a driver nézetébõl is lehet majd látni. Ha olyan lesz mint az RO akkor jó lesz.
most képzeld el, ha egy topik lenne: percenként 100-200 komment vegyesen, így legalább van némi szegregáció
vagy vizionálj egy WOT topikot, ahova vegyesen jönnek a csíter arty, noob P-51, OP CV üzik...másodpercenként 3, aztán találd meg az érdemi, hasznos hozzászólást
Szerintem a tankos részhez nem kell head tracking. Repülõnél persze jó, hiszen menet közben nagy elõny a billentyûzettel szemben, de ha FRB-ni fogunk a tankokkal ott menet közbeni lövészetnek nagyon nincs értelme. Emlékeim szerint a 2.vh-s tankok erre nem voltak alkalmasak. Ha meg megállunk és fedezékbõl lövöldözünk arra jó az egér is (vagy a joy).
Nagy munka lenne minden tanknak a belsejét hozzáadni, így lehet nem is lesz igazi belsõ nézet csak úgymond a periszkópokon keresztül vagy "kigombolkozva" lehet majd csak látni.
Pluskat: Ja vagy akkor már játszhatnak pc-n is:))
Azért nem igazán, ugyanis ~400 euroért (~112e Ft) te nem veszel olyan hardware-t, mint a PS4.
Repülõnél persze jó, hiszen menet közben nagy elõny a billentyûzettel szemben, de ha FRB-ni fogunk a tankokkal ott menet közbeni lövészetnek nagyon nincs értelme.
Gondold el a WoT-ot head trackingal, amikor úgy tudsz körbenézni könnyen és gyorsan, hogy közben a harcjármû és a torony se forog. Ugye sokszor hasznos lenne, nem?
Repülõnél persze jó, hiszen menet közben nagy elõny a billentyûzettel szemben, de ha FRB-ni fogunk a tankokkal ott menet közbeni lövészetnek nagyon nincs értelme. Emlékeim szerint a 2.vh-s tankok erre nem voltak alkalmasak.
Elõször is miért csak FRB? :D
Másodszor az elsõ egy síkú lövegstabilizátorok már megvoltak a II.Vh-ban (M3 General Grant 1941-tõl, de csak az US Army egységek (a britek Grantjaiból hiányzott a lövegstab).
Harmadszor a probléma az, hogy alapból legalább a Koreai-háborúig elmegyünk, hiszen benne van a MiG-15 és az F-86. Márpedig ekkoriban már bizony ott vannak az elsõ (még persze messze nem tökéletes) kétsíkú lövegstabilizátorok a Centurion Mk.3-ban, M26 Pershing-ben vagy a T-54-ben.
Ha meg megállunk és fedezékbõl lövöldözünk arra jó az egér is (vagy a joy).
Vigyázz ezzel a kijelentéssel, itt korántsem biztos, hogy a fedezékeket úgy kell értelmezni, mint a WoT-ban. Pláne ha a légierõ is a játékban lesz, no akkor lesz fõleg mókás a felállás. :)
Renegade: most képzeld el, ha egy topik lenne: percenként 100-200 komment vegyesen, így legalább van némi szegregáció
Volt ilyen és lesz ilyen más topicban is, és ezen a szegregáció nem fog segíteni, mert egy topic helyett többet is követned kellene, ha képben akarsz maradni. Ne felejtsd el, hogy itt elviekben mindhárom haderõnem küzdhet egyazon játékban, hiába vagy pilóta, nem árt tudni, hogy melyik harckocsi miben lesz jó vagy rossz, és egy ugye 3 három a hatványon.
Azzal egyetértek, hogy követhetetlen lesz, de azt is lássuk be, hogy ezt bármilyen megoldás esetén fent fog állni.
vagy vizionálj egy WOT topikot, ahova vegyesen jönnek a csíter arty, noob P-51, OP CV üzik...másodpercenként 3, aztán találd meg az érdemi, hasznos hozzászólást
Elõször is ehhez az kellene, hogy a WT olyan népszerû legyen, mint a WoT, ez szerintem nem biztos, hogy meg fog valósulni. Másodszor meg ha ez a feltétel teljesül is, akkor is teljesen mindegy, mert a WoT-nál se találod meg az érdemi hozzászólásokat.
"amikor úgy tudsz körbenézni könnyen és gyorsan, hogy közben a harcjármû és a torony se forog. Ugye sokszor hasznos lenne, nem?"
Ez a feature benne van, csak nyomva tartod a jobb gombot az egéren. játék közben jobban mutatja mint az XVM hogy ki amatõr és ki rutinos a játékban: akinél a tank tornya össze-vissza forog ("nézelõdik") az többnyire könnyû préda :)
------------
A spamok száma attól függ, hogy a WT beleesik e abba a hibába, amie a WOT (az artyk bevezetése, nincs teljesítmény alapú ladder vagy MM). Amióta az artikat kiherélték, a hétfõnkénti "rohadt arty" mûsor teljesen eltûnt.
Na m eg valóban, a WTnek is népszerûnek kell lennie hogy sok embert érdekeljen. Arányosan nõ a trollok száma a népszerûséggel (látjátok, már itt is van egy :) )
Upsz, akkor lehet már nem emlékszem rá, hiába, lassan fél éve nem játszottam vele.
A spam / trollkodás / offolás független attól, hogy egy játék mennyire szenved ilyen vagy olyan nyavalyáktól, hidd el, vagy nézd meg a WT(A) topicot. Én is morgolódok a WT(A) MM-je miatt, de ez van, ezt kell szeretni, vagy más játék után nézni...
Azt pedig külön jegyezzük meg, hogy itt nem csak WT(A), WT(G) és WT(N) szeparáció van, hanem AB, HB és FRB szeparáció is kellene akkor, mert az AB-sek majd nem lesznek kíváncsiak arra, hogy az FRB-seknek éppen mi a nyûgjük, és vica versa.
Azt hogy aki a tankos játékban fix telepítésû közvetlen irányzású ágyúval akar játszani az jól megfogja szívni :) BÁr a másik tankos játékban is vannak akik szeretnek A0-ban kempelni a 88-assal felszeret KTval, szóval nekik biztos jó ez.
Ja és azt, hogy a harmadiktól még mindíg kiráz a hideg, mert az egy AA gun, márpedig az azt jelenti hogy repcsik is lesznek. És én nem szertnék repcsik ellen harcolni tankban :)
Nem hiszem, hogy a fix telepítésû fegyverek játszhatóak lesznek, viszont szerintem benne lesznek a játékban. Ez a WT szépsége szerintem, hogy vannak NPC-k.
Ami a légvédelmet illeti, volt szó róla, hogy lesznek kizárólag WT(G) pályák is. Ezzel együtt én örülnék neki, ha lenne a játékban légierõ, persze az is lehet, hogy miután sokadszorra szakadt a nyakamba egy Ju-87G-2 két darab 37mm-es löveggel, vagy egy Me.410B-2/U4 az 50mm-es löveggel, esetleg egy Wellington szór meg jól bombákkal, már kevésbé élvezném. :)
igen akkor helló , pontosabban lehet még vitorlázni ha nincs más komolyabb baj.
egyébként nem értem ezt a parát ...nem csak ellenségek gépek lesznek az égen hanem sajátok is azoknak meg az lesz az egyik dolga hogy kiszedjék az attackereket. másik meg hogy azért nem olyan egyszerû ám egy mozgó földi célpontot kiszedni fõleg FRB-ben nem és gondolom az össz haderõnemi játék azon fog menni.
A sérülés modell átmenet az árkád és a szimulátor között, van olajhûtõ, van hûtõrendszer, nem csak motor, tehát nem feltétlen kell az ellenfél motorját eltalálni ahhoz, hogy meleg perceket okozz neki (ha elfolyik az olaj, a motor beáll...). Ráadásul ez olyan szinten van megcsinálva, hogy ha valakinek ellövik az olajhûtõjét, és utána mögötte repülsz, akkor a szélvédõd tele lesz olajjal, látni is alig látsz. :D
Ezen túl gépeknél külön van az összes személyzet, külön vannak a szárnyak, vezérsíkok, és a sérülés mértéke befolyásolja a géped repülési tulajdonságait, vagyis ha vérvörös már az egyik szárnyad, akkor a géped "lógni" fog arra az oldalra. Van pluszba még futó is, amit ha ellõnek, akkor elég macerás lesz egy darabban lerakni a gépet, és persze ki is lehet gyulladni, illetve ha ellövik az üzemanyag-tartályt, akkor elfolyhat a nafta... :)
Mindez AB-n, HB-n, az FRB még egy nagyságrenddel szörnyebb. :D
AB-ban nem sok értelmét látom , ott a földi egységeknek tényleg nem sok esélye lenne mert gyk az össze gép ész nélkül lõhet rájuk ha kifogy a skuló max újratáraznak aztán hajrá megint.
-AB és FRB már biztos lesz, ezt külsõsök is megerõsítették. -Az attól való félelem, hogy a földi egységek könnyû célpontok lesznek a repülõgépeknek, kissé eltúlzott. Egy felhozott példában egy játékos által irányított T-34-est próbált egy másik játékos elpusztítani. Az elsõ probléma a célpont megtalálása, az erdõkben haladó harckocsit ugyanis nehéz kiszúrni. A második probléma eltalálni azt, a meg nem nevezett típusú támadó gép bombát is dobott, illetve rakétát is indított (IL-2? Typhoon?), de a terep adottságait kihasználó T-34-est nem sikerült elpusztítania. -A fizikai modellezés jelentõsen eltérõ, például modellezni kell a sebességváltót, és azt, hogy fordulnak a harckocsik - például hogy a T-34-es esetében az egyik lánctalp lefékezésével fordul. -A lánctalpak nem csak elszakadni tudnak, de a görgõkrõl lefutni is. Feltehetõen az AB-n ez (a WoT-hoz hasonlóan) gyorsan kijavítja a személyzet, de FRB-ben bajosabb lesz. -A jármûvekrõl lerepülhetnek olyan alkatrészek, amelyek gyakorlatilag csak díszként, vagy annál kicsivel többként szolgálnak, felerõsített görgõk, álcaháló, vontatókábel, pót-lánctalp elemek. -Gyalogság nem lesz, csak fix és telepített tüzérség. E mögött leginkább az áll, hogy ha emberekre kell lõni, a játék korbesorolása (ami jelenleg korhatár nélküli) egybõl ugrana. -Lesz éjszakai harc, illetve már most is van, a fényforrásoknak külön jelentõsége még nincs (ie.: a keresõ-fényszórók által megvilágított gépekre nem kezd el ész nélkül lövöldözni az AI), ez WT(A) dolog, de a radar nincs a játékba építve, így nem lesz elõnye legalábbis rövid idõn belül azoknak a gépeknek, amelyek rendelkeznek radarral. -Jelenleg nincs tervben az, hogy egy jármûben több játékos is lehessen. Tesztelték a lehetõséget, ám úgy találták, hogy túl unalmas. Ezzel együtt nincs kizárva, hogy késõbb megjelenjen ez az opció. -WT(N) téma: jelenleg nem tervezik a tengeralattjárók integrálását, leginkább azért, mert egyszerûen túl lassúak, egy 10-15 perces csata alatt a 6-8 csomós sebességgel csaknem lehetetlen élvezhetõ játékélményt biztosítani velük. A felszíni hajók esetén a jelenleginél összetettebb lesz a fegyverek rendszere, láthatunk majd olyat, hogy egy nagyobb felszíni hajón akár 50-60 fegyvercsõ is ontja magából a halált... -Jelenleg a prioritás a WT(G), ha kész lesz, várható, hogy HB és FRB részére új, nagyobb pályák kerüljenek a játékba (ez úgy került szóba, hogy jelenleg a B-17-esek például szinte nem is képesek valódi bevetési magasságukig emelkedni).
akkor 1 : vagy nem kap céljelölést egy játékos által vezetett szárazföldi jármû egyik módban sem ( pontosabban AB/HB mert FRB-n alapból nincs ) 2 : alapból FRB-n tesztelték
hmm, nem szarral gurigáznak a srácok, le a kalappal elõttük
természetesen és sem gondolom, hogy minden stukában egy Hans-Ulrich Rudel kaliberü ember fog ülni, viszont így a leírtak alapján a jó zuhanó bombázó pilóta kellõen ritka és megbecsült lesz :)
picit off
most mentem pár kört a japán FRB térképen bombázóval... gépkocsi oszlop az ellenfél..jó hosszú vagy 35 tagú
amint meglátnak a szélrózsa minden irányába iszkolnak el..fékeznek..testcsel xD
ott szopatnak ahol tudnak és jól is csinálják :D és ez csak ai :)
Ez jobban hangzik, mint vártam. Sokkal jobban. Remélem a pályák, és az egész játékmechanizmus nem kedvez majd a kempereknek. Levegõben ugye ez a dolog kicsit bajos, de földön... Félek ilyen szempotból rosszabb lesz, mint a WOT, pedig ott ez egy hatalmas probléma.
A #145-ben van egy bõvebb kifejtés, de akadnak nagyon kérdõjeles dolgok még mindig, és úgy tûnik, hogy a GamesCon-on se halmozzák el infoval a népeket.
Lehet tévedek, de úgy rémlik, hogy ezek fan-made (nem hivatalos) tech-treek.
Korábban többször is cáfolták, hogy az artyk játszhatóak lesznek, szóval az olyan tech-tree-k, amikben Hummel, Priest, BM-24, stb. van esélyesen fake-ek. ;)
Pedig szépen nézne ki, ha lenne benne Toldi és Zrínyi II....
Nem emlékszel, hogy milyen magasan repültél? Említettem Én már ezt, hogy amint megérzik a bombázás/zuhanóbombázás szagát az AI jármûvek. Azonnal szétszaladnak mint méhkas a füstnél. Viszont 3000 méteren ez a veszély nem áll fent. :D ( kivéve mikor egy zuhanóbombázó berondít a gondosan irányba állt tervedbe :D )
Amúgy meg várom ezt a WT:G-t. Én a WoT-al is nagyon szívesen játszottam volna, de egyszerûen maga a játék utáltatta meg saját magát. :S Amit pedig leírtak az orosz oldalon. Úgy legyen! Mekkora királyság lesz, mikor összeeresztenek mindent. :D Azt sem fogom tudni, hogy mivel menjek. :D
ezek elég régi fan made képek :) ami tuti ezt hivatalosan is mondják, hogy idén 100% h már lesz játszható tankos rész ami nem teljesen tuti de a GC-on az embereknek mondták, hogy ps4 debütnél már benne lesz és gyakorlatilag ugyanaz lesz a két játék ps4-en és pc-n
200 méteren kb :D örülök, hogy kiszúrtam õket a térkép segítségével és hogy felverték a port, nem hogy még magasról dobáljam õket :)
anno a 37milis stukával frb-ben lõhetted a mocskos medium tankot nem lett semmi baja egyedül akkor tudod kilõni ha merõlegesen a tetejét sikerül elkapni.. az meg hát nem túl egyszerû feladat meg stukával sem :)
"nem csak ellenségek gépek lesznek az égen hanem sajátok is azoknak meg az lesz az egyik dolga hogy kiszedjék az attackereket. "
Hát, nekem errõl elég rossz tapasztalataim vannak például Battlefieldben (szintén összfegyvernemi, igaz FPS). Ugye random játékban, ismeretln emberekre bízni magad nem életbiztosítás. Nagyon nem :D BFben is, a repcsik elsõdleges feladata ugye az lenne hogy leszedjék az ellenséges repcsiket meg helikoptereket.
Erre mi történt az esetek többségében: a két ellenséges repcsi szépen elszállt egymás mellett - talán még billegtették is a szárnyukat egymásnak üdvözlésképpen), majd szépen elvoltak a földi gyalogkakukkok bombázgatásával. Mert az könnyebb és több fragot hozott, ráadásul a gyalogkakukk az semmit nem tudott tenni a repcsik ellen.
Szóval én ellene vagyok MINDEN olyan implementációnak, ahol az egyik fél csak a céltábla szerepét tölti be, és tökéletes mértékben rá van utalva egy másik játékos segítségére. Aki mint tudjuk inkább magának kapar.
És pont ezért fogok még WC-re is légvédelmi páncélossal menni :)
Én egy pár száz órát beletettem már BF3-ba, de olyan még nem volt, hogy ha felszálltam egy vadászgéppel akkor ne akartak volna lelõni az ellenséges gépek. Mindig volt vadászat egymásra, ilyet amit írtál soha nem tapasztaltam.
sóhaj...és szerinted csak attackerek lesznek ? vadászok dísznek vannak talán ? arról nem is beszélve hogy a harckocsikat meg is kell találni ám és amíg bóklászik az égen az akitõl ennyire fosol lazán leszedhetik. akár a saját vadász akár a saját légvédelem...mert az is van ám ebben a játékban és qrvára nem dísznek hanem bizony igencsak jó hatásfokkal dolgoznak. szóval ezt a pánikpesszimizmust hagyjuk és elõször várjuk meg hogy kijöjjön WTG is és nézzük meg milyen lesz a vegyes játék .
végigolvastam és erre írtam : "a harckocsikat meg is kell találni ám és amíg bóklászik az égen az akitõl ennyire fosol lazán leszedhetik"
mert az attackerek a fightereknek is céltáblák.
egyébként meg only tank módban talán nem vagy ráutalva a társaidra ? csak a wotból kiindulva ott is szarnak a fejedre...hát itt max a levegõbõl is fognak :D
Pontosan a WOTból indulok ki a játékosok megítélésében.
A különbség az, hogyha egy tanker csapattárs szarik a fejemre, attól még nem vagyok tehetetlen az ellenséges tankok ellen. Ha viszont az a vadász szarik a fejemre vagy csak egyszerûen nem ért az egészhez (megtörténhet ugye?), akinek meg kéne védenie engem a másiktól, akkor mehetek bújkálni az erdõbe meg kapaszkodhatok a sziklákba :)
Azért most is WT:A-ban nem egy pálya ér úgy véget, hogy lelövik az összes légi célpontot és még marad jó pár földi. Ha hozzáadjuk azt, hogy a sok tankos annyira fog fosni a repcsiktõl, hogy állandóan egy erdõ mélyén fog kúpolni akkor a repcsik nagyon rövid idõ alatt elrendezik egymást és inkább õk fognak a tankokra várni (miután már nem maradt több gépük) mintsem fordítva. Nem beszélve arról, hogy azért egy cikázó játékos irányította tankot egy bombázóval nem lesz egyszerû leszedni. Ha meg Stukával jön valaki azt meg az attacker repcsik 2sec alatt leradírozzák mert ingyen célpont.
Hát, ahogy elnéztem a videót itt a helit egylövésezte a tank. Ez igy szimpatikus, azt tudom hogy BF2-ben kellett vagy 3 találat egy helinek tankból, míg ugye visszafelé ez nem így ment.
Ki is voltam bukva rendesen, amikor végre sikerült pofánküldenem egy helit tankkal, és kb 30%ot vittem le belõle. Onnantól kezdve mentem infantry meg karkand only szerverekre. F*szom fog futófragot játszani a bombázóknak meg TV rakétáknak.
nézd olyan játékmódtól zárkózol el amirõl semmit sem tudni. még WTA-ról se nagyon , nem hogy a közös csatákról. szóval várjuk meg a részleteket és majd akkor levonjuk a konzekvenciákat.
Én tegnap Hurricane-el lõttem le A-20-at. Annó mikor megjelentek az elsõ jet-ek sokat gyakoroltam, hogy lassú géppel hogyan kaphatom el a gyalogkakukkot.
Nekem a WOTban az arty elég volt (amióta kiírtották õket, azóta más játék lett :) ), a BF2ben meg a helikopterek és a repcsik.
Mivel tankban szeretnék lenni, ezért nem kívánok repülõket magam fölé akik majd döntenek a sorsom felõl. Semmi hasznom nincs a repcsikbõl tankosként, fragot nem jelentenek, XPt nem tudok szerezni belõlük viszont veszélyt hoznak.
Szóval ha lesz checkbox hogy "no aircraft" akkor az tuti be lesz nyomva :)
hát ha WW-ben ( álá CW ) ilyen csaták lesznek és ezt akarod játszani akkor nem sok választásod lesz. :P de az meg ugye már más tészta és komolyabb csapatjáték van szóval a félelmed ott már alaptalan. ;)