Teljesen így van, sokkal kevesebb munkából meg lett volna a hajós rész, és azzal ugyanúgy egy telítetlen piacra törtek volna be, mint a WT(A)val, megelõzve a World of Battleshipet, és tovább rontva a Wargaming pozícióit. Ehelyett viszont jött a tankozás. Elhamarkodott lépés szerintem.
Persze, a csapatjáték az teljesen más tészta, azt aláírom, ott van létjogosultsága az összhaderõnemi balhénak. Mert ott repülõbe az kerül aki ért hozzá, tudom hogy a csapat érdekében tevékenykedik. Ilyen pl a WW2 online is (már amennyit láttam belõle).
Más kérdés, én nem vagyok CWs alkat (mostani klánomban is csak a vésztartalék szerepét töltöm be, mint Csodabogár a Kelly hõseiben), nagyon idõrabló az egész, minimális mérhetõ jutalom mellett.
ezért én csak és kizárólag a randmoban gondolkodom itt is.
Torzonborznak igaza van, elmondták hogy jóval elõbb lesznek csak tankok egymás között csaták, minthogy a tankokat a légierõvel összeeresztenék ugyanarra a pályára. Ezen kívül az a nagy büdös helyzet, hogy a WT(G)-rõl a tényleg szép képeken kívül szinte semmit sem tudunk. Így várni kéne a következtetésekkel meg a véleményformálással.
Vannak a youtube-on hangok (ágyú-, motor- és lánctalp hangok) is. Egyébként én se adnék ki semmi infót róla, még a végén WG-ék lenyúlják a nekik tetszõ ötleteket.
A WT(N) nem Navy Fields pótlék lesz, teljesen más jellegû játékra várhatunk. Mondjuk poén lesz Peleliun ahogy az egyik a Csatahajó(k) elkezdik megszórni az ellenfél repterét... próbáljon valaki ott leszálni, mikor a 305mm-es gránátok fütyülnek a füled mellett. :)
Remélem tényleg teljesen el lehet majd szeparálni a hadnemeket, tankosként nehogy már 24/7 az eget KELLJEN nézni. Ha az ember szopatni akarja magát megtehesse, de ne legyen kötelezõ. És ez ne csak AB-re legyen igaz.
AB-ben(!) ahányszor beröpültem a destroykerek fölé annyiször löttek le. A rekord az 4800m volt.
A WT(A)-ban pedig mindegyik pályán vannak földi vagy tengeri egységek is, még ott is, ahol a repteret kell elfoglalni. Mókás, amikor leszállás közben egy könnyû harckocsi képen töröl... :)
Amúgy érdekes a kijelentés, hogy harckocsizóként miért kellene neked az eget kémlelned... Amióta a légierõ erõre kapott (~1916) minden haderõnem az eget kémleli. :)
Tudom hülyén hangzik, de nem lehetne a másik topikra mutató linknek valami kifejezõbb szöveget adni? Mindig azt hiszem hogy az a topik neve, és a másik topikban vagyok.
Pl: "War Thunder:Air Forces topik erre" vagy ilyesmi.
mármint, ha egy stuka 1 bombával ki kap egy rombolót, meg egy MK 108 repülõgép ágyúból 3-4 találat kellett egy B-17nek, akkor nem tûnik olyan lehetetlen dolognak.
Hát egy játékban ez nem is lenne jó. De a valósgában mondjuk 1944-tõl a német tankosok pont ezzel voltak elfoglalva, hogy hogyan dugdossák az amcsi/brit légierõ elõl a szupererõs TigerII és Panther harckocsijaikat, mert ugye a repülõgépekkel szemben tehetetlenek.
Igen, ezek tények. De itt egy játékról beszélünk aminek a célja a szórakozás. És igen akár szórakoztató is tud lenni, amikor már 30 percre bújkálunk két il2 elõl. Elõször. Talán még másodszor is. De állandóan erõsen kétlem.
az össz páncélozott jármû vesztesége a németeknek repülõktõl a Normandiai hadmûveletben: 7%, brutális áron
"Considering the Germans lost around 1 500 tanks, tank destroyers and assault guns in the Normandy campaign, less than 7% were lost directly to air attack.(8) The greatest contributor to the great myth regarding the ability of WWII aircraft to kill tanks was, and still is, directly the result of the pilot’s massively exaggerated kill claims. The Hawker Typhoon with its cannon and up to eight rockets was (and still is in much literature) hailed as the best weapon to stop the German Tiger I tank, and has been credited with destroying dozens of these tanks in the Normandy campaign. According to the most current definitive work only 13 Tiger tanks were destroyed by direct air attack in the entire campaign.(9) Of these, seven Tigers were lost on 18th July 1944 to massive carpet bombing by high altitude heavy bombers, preceding Operation Goodwood. Thus at most only six Tigers were actually destroyed by fighter bombers in the entire campaign. It turns out the best Tiger stopper was easily the British Army’s 17pdr AT gun, with the Typhoon well down on the list.
Indeed it appears that air attacks on tank formations protected by Flak were more dangerous for the aircraft than the tanks. The 2nd Tactical Air Force lost 829 aircraft in Normandy while the 9th USAAF lost 897.(10) These losses, which ironically exceed total German tank losses in the Normandy campaign, would be almost all fighter-bombers. Altogether 4 101 Allied aircraft and 16 714 aircrew were lost over the battlefield or in support of the Normandy campaign.(11)"
Szerintem nem ez lesz. Mondom, ne úgy képzeljétek már el, hogy elsõ naptól kezdve az irányítható tankok a repülõgépek alatti hadszíntéren fognak csatázni egymással.
Lesz külön csak tankos pálya ez már be van jelentve és itt is említettük már. Nem kell aggódni. Egyébként pl: nekem az egyik legjobb tankos játék az RO volt. Ott is bujkáltunk igaz nem a repcsik elöl és nagy élvezet volt úgy kilõni valakit, hogy annak fingja sincs honnan jött a lövés. Ha csak annyiban lesz más mint a wot, hogy a láthatósági rendszert élethûre megcsinálják akkor engem már most megvettek.
Egyébként szerintem nagyon jó, hogy a WT a tankos részét hozza ki elõbb, ugyanis ebbõl mind2 játékos tábor csak profitálhat. Lehet, hogy a WoT-nál is elindít egy olyan folyamatot ami csak jót tesz neki. Verseny mindig jó.
@Glo
Szerintem player által irányított mobil 88-as max csak Grille-ként lesz de azt nem tudom, hogy a valóságban volt-e neki légvédelmi lövedéke vagy egyáltalán használták-e légvédelemként.
AAA nem lesz olyan mint az Arty a WOT-ban szvsz a hasonlat rossz mert egy AAA nem fog a pálya másik végébõl kiszedni úgy, hogy te vissza se tudsz lõni.
fura, hogy senki nem pörgött rá a hajósra, ebben a tekintetben Lammaerrel értek egyet, hogy nem vette észre sem a WG, sem a Gaijin, hogy az elsõ játékuk után gõzerõvel a hajósak kellett volna, WG-nek ott vannak a tankok, Gaijin-nak a repülõk, remekül ellökik maguktól a lehetõséget, hogy õk legyenek a vizek urai, ez pláne a Gaijinnál érthetetlen, mert a röppenõket könnyebb összeereszteni a hajókkal.
Gaijin szerintem nem akarja elkerülni a WG-t. Meg akar mérkõzni vele. Levegõben egyértelmûen jobbak és a WG repülõs része eléggé bukta gyanús, most kihozza a Gaijin a tankokat aztán kb. egyszerre a hajókat és teljesen lefedik egymást. Egyértelmû az üzenet gyõzzön a jobb. Én nem bánom mert playerként ez csak jó lehet.
Én nem vagyok egy kárörvendõ típus de szívesen végig nézném, ahogy a wot játékos létszáma 1 hét alatt drasztikusan lecsökkenne és átjönnének a WT féle tankos játékhoz. Megérdemelné a Wargaming.
Szerintem meg nem. Nincs még csak hasonló sem a piacon. Utoljára az SSI adott ki ilyen játékot 1999-ben Fighting Steel néven. Nagy kedvencem volt rongyosra játszottam anno :)
Ebben sztem az igazság nálad vagyon, a hajós játéknak sokkal kisebb a tábora mint a tankosnak. Ha jól gondolom, a repülõs tábor nagysága szintén messze nem összehasonlítható méretû a tankbuzikéval :D
Szóval a kérdés az, hogy jár jobban a Gaijin: egy nagy tortából hasít ki magának egy szeletet, vagy egy kis tortát egészben megszerez....
Mindenesetre sztem nagyon oda kell tenniük magukat hogy a fizetõképes játékosokat átcsábítsák a WOTból... akik beleöltek sok 10K forintot azok sztem csak akkor fognak átmenni, ha fényévekkel lesz jobb a WOTnál.
Azért az egy pusztán single player játék volt 14 évvel ezelõtt. Ez meg multi. Ahogy rengeteg ember szereti a harckocsikat és repülõket, úgy nagyon sokan a hajókat is. (Ez torzonborznak is ment :P )
Nem lenne sohasem övé a torta teljesen WG is hozza a hajókat, így tudnának tanulni a Gaijin hibáiból és õk lennének a jobbak. Állítólag azért ilyen nagy a titkolózás a WT:G körül is mert volt egy kis kémkedés WG részérõl.
Kétlem. Aki pénzt szánt eddig a játékba, az simán ad pénzt egy másik játékért, ha ott megkapja azt a játékélményt, amire vágyik.
Én is fizettem 60 dollárt a MechWarrior: Online alapító csomagért, de azóta egy fillért sem, mert a játék nem nyújtja azt a játékélményt, amit elvárok tõle (pedig nagy Battletech rajongó vagyok).
Játékosbázis számolásnak sztem az NF jó alap, azt sztem hajóbuzi biztos nem hagyta ki. És hát õszintén, fénykorában sem hiszem hogy sokkal 1-2000 felett volt az egyidejûleg online játékosok száma az összes nyugati (US+EU) szerveren együtt.
Majd jövõre lesz addig fel lehet hypolni ezerrel, ahogy most a tankos részt is sikerült abból kiindulva, hogy a repülõs milyen minõséget hozott. Ez a minimum már amit elvárnak a tankostól az emberek és valószínûleg meg is fogják kapni bõven :)
"ha ott megkapja azt a játékélményt, amire vágyik" - igen, ez a kulcs.
Nade, a sok nagypénzes - megitélésem szerint - az egyszerû mint a faék kategória. Legalábbis azok akik instant megvették az összes T8 tankot (vagy legalábbis tele van a garázsa 10-12K értékû tankokal) valahogy sose egy wittman, még sok K csata után se.
Szóval, ezeket úgy csábítod át, ha a WOT "komplexitása" alá mész :)
Azért ne hasonlítsuk össze az NF-t ezekkel. Az egy böngészõs alapú alacsony grafikával rendelkezõ játék. Kb mintha az EVE online-t akarnád az FTL-el összehasonlítani.
Ha ló nincs, jó a szamár is. Ha nincs más, akkor a rajongó odamegy ahol kap vmit (lást WOT, amire ugyen sokan mondják hogy csak azért van nagy tábora mert nincs alternatíva).
Amúgy én az NF1-re gondolok, nem a 2-re (ami valószinüleg azért tûnik el a sülyesztõben, mert az NF1 grafikai ráncfelvarrása, semmiféle újdonsággal). Kizártnak tartom hogy akt érdekeltek nagyon a csatahajók az nem próbálta volna ki.
---------------
Most hogy Cifu emlegeti a battletechet, közben beugrott, hogy mégicsak volt olyan összfegyvernemi játék ahol jó élményeim voltak: a MechWarrior: LL-ben pl dedikált AA-sként egy quad AC5-ös tankkal igen jóléreztem magam.
Igaz, ott a légi jármûvek igencsak másodlagosak voltak, fõleg hogy a mechek is önmagukban elég effektíven tudtak harcolni ellenük.
Nahát a 4. helyre sikerült felküzdeni a topicot úgy, hogy a játékról kb. csak annyi infónk van, hogy tankok lesznek benne :D ,mi lesz itt ha tényleg jön is valami infó.
Lényeg a lényeg, ha a tankok ps4-en az elsõ naptól (November 15) játszhatók lesznek, akkor joggal számíthatunk arra, hogy PC-n elõbb megkapjuk betázni érthetõ okokból. Szeptember végén, november elején. Ez így nem hangzik olyan rosszul. De aztán kitudja.
Storm Eagle Studios-nak van kettõ is Jutland (I. vh) Distant Guns (orosz-japán)
Ezekhez a z idõpontokhoz képest elég nagy a csend! Ilyenkor már 1000-el szokott dübörögni a marketing gépezet. Itt meg csak pár screenshot van semmi kézzelfogható tech tree vagy valami...
Ez az alávágás azért érdekes történet... a gaijin éves bevétele 4 millio USD körüli (ha hihetünk az internetnek), a wargamingnak csak a profitja volt 6.1 millió euró (218millió euró bevétel mellett) 2012ben. Mindezt úgy, hogy a bigworldöt 2012-ben 45 millió dollárért vettték meg....
Amilyen gettók a WGsek, lehet már az tervezik Serbnek csökkentik a kurvákra meg a vodkára szánt lóvéját, azt megveszik belõle a nagy konkurrenst...
Érdekes a helyzet, mert a wargaming egy fenvad lett az utóbbi években. Megvették a Gas Powered Games a maga Dungeon Siege és Supreme Commander címekkel együtt.
Majd megvették a Master of Orion címet, gondolom azért, hogy legyen min dolgozni a Gas Powered Games-nek. Szóval eléggé tevékenyek, és tervezik a több lábat, amin állni lehet.
Nem hiszem hogy alávágnának ha kiadnak egy tech tree-t mondjuk. Meglepetésbõl még senki nem vett játékot. De valóban nagyot kell dobniuk ha a WG-tõl el akarják csaklizni a fizetõ játékosokat.
Ebbe belejátszik az is hogy a WOT-ban nem mindenki találta meg a "számítását"és azt hiszi itt majd minden jó és szép lesz...kívánom hogy így legyen mindannyiunknak. De itt is lesznek nOObok retardáltak TK-zók stb. Egyenlõre mindenki bizakodik de jót fog tenni a konkurencia az biztos. Na megyek WOTozni
Ha kb ugyan az de valami normális a reward rendszer ami a WT:A alapján jobb sokkal akkor már 10x jobb a cucc..
Nyilván, a konkurenciaharcból csak mi profitálhatunk. Sajnos nincs WG részvényem hogy aggasszon ha valamiért a WOT popularitása csökken.
Pusztán kiváncsi voltam mekkora cégek "harcolnak" egymással. A Gaijint vhogy nagyobbnak gondoltam... szóval ez most ilyen Dávid vs Góliát, persze tudjuk hogy abban a sztoriban kié lett a +50% gyõzelmi bónusz ;)
Toltam 2 WOT csatát, hogy megnézzem mit kell verniük a wt g-vel.
Még mindig ugyanolyan szar a játék, mint volt, csak állandó tény lett a ~100-as ping. -.-' Ennek ellenére, a topon vagyok félév után is, 2 csata 90k pénz, 4k xp. ~6k össz dmg. (kv5+patton)
Az arty nerf elég komoly lett, de semmit sem ér az egész. Gyakorlatilag az egész balance-t újra, elõrõl fel kéne építeni és bugokat javítani, akkor lehetne mit igazán kedzeni a wottal. De mint tudjuk ez nem fog megtörténni, pedig akadálya nincs.
Szóval jöhet a wt g!
Credites gold+minden pontlövõ azóta egy simpla lövölde...
A régen mûködõ mechanikák, mint álj be szögbe, dugd el a vas alját fele anynit nem érnek, amikor gold ammoval lõ az összes köcsög a Mausomra. Gyakorlatilag az egész a DPS/HP-n múlik. Ennyi. Persze lehet bújkálni, meg ügyeskedni, de "stabil" 100-as pinggel ez 1 vicc.
Igen, biztos nálam van a hiba, amikor mindenben ami nem wot 30-35-ös pingem van, kurvára biztos, hogy nálam van a hiba. Ne fárasszál már, nem a user error szint vagyok.
Nekem wifin meg kábelen is 90-100. 2 gépen is. Minden más játékban OK(30-40) a ping. Szal vagy a kliensem szar amit nem raktam újra 1,5 éve egyik gépen se. Vagy nem tom. De a lényeg, hogy leszarom.
Remélem hogy minél elõbb kijön ez a tankos része a WT-nek! Csak akkor itt hogy van szó a repcsikrõl?
Ahogy a WT(A) topicban a harckocsikról. :)
Nem akartak a népek egy közös topicot, mondván, hogy átláthatatlan lenne. Így meg viszont két párhuzamos topic van ugyanannak a játéknak két eltérõ hadnemérõl. A szépség akkor jön, ha kijön a WT(N) is. Vagy ha valaki elkezd amiatt nyavalyogni, hogy õt csak az FRB érdekli, és nem kíváncsi az AB/HB agymenésre. :)
Õszintén szólva, sztem ezekben a játékokban a 40 vagy a 100 ping között nincs semmi különbség. FPSben számít, de itt nem annyira reakcióidõre megy a dolog, szóval 120as pinggel is tökéletesen játszható.