Én azt nem értem ha elõfizetünk valamiért miért adnak reklámot? Ráadásul olyan filmeket sorozatokat sugároznak ami évente minimum 10-szer lemegy. Lassan úgy érzem hogy a reklámokért is fizetnünk kell.Ingyenes adókat megértem jogosak, de ezekért?!
"vagy a reklam vagy elofizetesi dij. "
Szerintem az elofizetesi dij lenne a jo megoldas. A csatornak az interneten keresztul kozvetlenul ertekesitenek az musorukat. Ez szerintem meg olcsobb is lenne, a jelenlegi rendszernel, mert elmaradna a kabeltevesek haszna, es nem kene 60-70 felesleges csatornaert fizetni, hanem csak azert 6-8 ert, amit tenylegesen neznek az emberek. Persze ehhez azert szukseg volna egy stabil 100-150 mbit-es internet eleresre, amitol mar nem vagyunk tul messze.
Anno 2001...2005 korul...a Philipsnek is szerepelt a nagy digitalis koncepcio formazasaban is hogy kecsegteto elonyt remelve piacra dobta volna ha jol emlekszek szatelit teren az ehez hasonlo reklam kihagyast .De valamiert nem hallani azota ilyesmirol.
Az azért elég méltányos ár szokott lenni, lásd az iTunes Match elõfizetés sem egy jelentõs összeg.
Nem filmekre gondoltam, sosem jutna eszembe ilyen csatornakon filmet nezni, felvenni. Elve nem nezek ilyen csatornakat. A Spektrum, National, Discovery viasathistory, es hasonlok musoraira gondoltam, ezeket meg nem igazan lehet letolteni mashonan, mert nagyreszuket nem adjak ki dvd-n, ezert csak ritkan talalhatok meg a szokasos helyeken, es ha igen, akkor is csak ilyen hazilagos felvetelkent.
Persze ez nagyon szepen hangzik, de vagy a reklam vagy elofizetesi dij. Kozeput nem igazan letezik: ingyen es reklam nelkul egyik adonak sem eri meg mukodni. Ha pedig az Apple szepen kiperkalja nekik a reklambol kiesett penzt, azt valamilyen modon ugyis kiszedi az Apple TV hasznalokbol.
Miért néztek filmet tv-adásból? Nem "csak" meg van szakítva reklámmal, ami alapból kizokkent, hanem meg is van vágva, hogy nagyobb nézettségu musorblokkban adhassák ill. hogy beferjen, a musortervbe. Ráadásul újraszinkronizalják, az elozo ok miatt ill azért, mert így olcsóbb. Ezenfelul a minosége sem a legjobb.
Szóval nem értem, hogy fiatalok, akik rendszeresen neteznek, miért néznek tv-(adásba)n filmet? :S Azután meg panaszkodnak... :D
A felvevõm, automatikusan, berak egy-egy ugrópontot a reklámblokk elejére és végére felvétel közben, így nekem csak egy gombnyomás a reklámok átugrása.
Mi az, hogy "átugorja a reklámot"? Ez hülyeség! Az adás megy, nem lehet átugrani, ha csak nem vetted fel elõre. Itt valami teljesen új dologról van szó!
Az RTL-hez tartozik mindkettõ, annó a Cool M+ ként indult.
És a tévé, honnan a búbánatbol tudja mikor van a mûsor és a reklám ? :D
En is evek ota hasznalok reklamblokkolot. Folveszem, kivagom, a reklamot, es egybe megnezem. Kivancsi volnek ra, hogy az apple mire gondol. Mesterseges inteligencia ertelmezi a musort, es folismeri a reklamot ? Erre azert kivancsi volnek. Mert neha meg az embernek sem egyertelmu, hogy a reklam megy, vagy a musor. Persze lehet hogy csak arrol van szo, hogy emberek nezik a musort, es ha reklam jon, akkor megnyomnak egy gombot.
discoveryn se semmi, hogy 15 percenként pontosan ugyanazt az 5 saját mûsort promozó 10 perces reklámblokkot kell végignézni... legalább változatos reklámok lennének, vagy kreatívak vagy valami, de ez h pont ugyanaz az 5 mûsor rekláma megy ha kell ha nem kiakasztó
Óhhh, ha még csak "kizökkennék" ...
RTLKlub és TV2 ugye akik legsûrûbben tolják a reklámokat, gusztustalan, már nem is nézem szinte egyiket se. Film+ és Cool? Valaki? Az megvan, hogy ez a kettõ - az okát nem nagyon tudom, valami testvérség lehet - EGYSZERRE adja másodpercre pontosan ugyanazt a reklámblokkot? És mivel a filmek nyilván különbözõek, ezért a Film+ mondat közepén nyesi el a szalagot. Na ezt büntetném konkrétan!
Ha Apple TV ilyesmit tudna és mellé jó lenne a havidíj (nem ismerem még) akkor vennék is.
na végre, a faszom se kiváncsi a sok idióta agymosó reklámhoz amit a filmek közé bevágnak állandóan, pláne hogy kizökkensz a filmbõl és nem tudod végignézni olyan hosszú lesz ezáltal.!!!
Itthon is jó páran rendelkeznek ilyen készülékekkel, de majd jól be lesznek perelve, ha nem nézik végig a reklámokat!