nekem alapból vanilla van fenn. azt frissíti automatikusan a steam. amikor használok vmilyen mod-ot, akkor elmásolok egy példányt (gondolom te is így csinálod). de a modoknál mindig van egy olyan problémám ami miatt a falra mászok. a unity engine-nél elég határozottan le vannak írva a felhasználható "erőforrások". pl az egyik ilyen, hogy hány blokk lehet a nézőpontban (ez az egység amikor a blokk összes paraméterét használja az engine). ezt a modokban egyszerűen leszarják, aminek a következménye a hibás megjelenítés. pl. üres blokkokat is renderel, textúrát húz rá, stb. ha egy ilyenbe belekeveredik az ember "örökké" úgy marad. "kedvenc" példám erre a hóban félig eltemetett anyahajó. rohadt jó objektum meg jó nagy, meg érdekes, de tele van ilyen hibával. vanillában ezekkel a hibákkal nem találkozol. ebből kifolyólag a modok használatából eredő hibákat a vanilla fejlesztőjének felróni elég iqnuku dolog. nem csak szerintem. amikor mod-olt játékkal játszom, akkor találok néhány hibát, de ezek mind visszavezethetők a mod-hoz. ugyanaz vanillában nem jelentkezik.
mondjuk ha a gép terhelt, de a gpu csak 60 fok körüli, akkor az nem normális. a gpu-nak ezzel a játékkal 80 fok körül kellene lennie. magyarán a játék nálad nem használja ki a gpu-t. ezt már több konfigon megnéztem és így kellene lennie. nálam 70 fok körül van, de azért mert a villanyszámlát is optimalizáltam. a vga kártya 850w körül vehetne fel, de 600w fölé nem engedem. ennyit lehet megspórolni úgy, hogy a képminőség ne változzon észrevehetően. ha elengedném, akkor ez is 80 fok körül lenne.
nekem is tuf gaming kártyám van. sajnos elmondható, hogy az egyik legszarabb ami kapható. a sajátomat már szétszedtem és kicseréltem az ócska micron ramokat samsungra. a fázisoknál is a gyengébb alkatrészek cserélve lettek, így nem is melegszik annyira. a hűtést pedig megcsináltam amilyenre kell. az asus ritka cigány munkát végez ebben: ócska minőségű és nagyon kevés paszta, ráadásul nem elkenve, hanem csak úgy odabaszarintva. a pad-ek pedig egyik sem az a méret ami kellene, mindegyik vékonyabb (amikor lebontottam egyáltalán nem volt lenyomat egyiken sem).
Igazából annyi, most kapcsolok hogy elfelejtettem megemlíteni azt az apróságot hogy egyáltalán nem játszok már az alapjátékkal jó ideje, de beugrott hogy ezt írtam már régebben is. Undead Legacy mod volt fent az utóbbi időkben mindig, ami amúgy nem tudom mekkora plusz terhelést rak a játékmotorra és a gépre, gondolom azért számít az is. Szóval a tapasztalataim igazából erre vonatkoznak, így értendőek. Hőmérsékleti és egyéb problémák fix hogy nincsenek. Processzorom 55-60 fokos szokott lenni maximum, VGA szintén 60-62 volt a maximum amit láttam (3 ventis ASUS TUF Gaming kártya). A rendszerem is tisztán tartom mindig, nincsenek felesleges programok feltelepítve, uninstallok után is mindig letakarítom a programok maradványait is mindenhonnan, beleértve a USERS mappát is. Programozó nem vagyok, de azért elég rutinom van már ezekben.
Igazából eszembe sem jutott hogy modok nélkül megpróbáljam, mert annyira alapnak számít nálam hogy amit lehet, mindent modokkal játszok :D
Amúgy emlékszem, többször megnéztem mennyire terhelt a CPU és a VGA ilyenkor mikor ilyen lassulásokat tapasztaltam, a VGA 30-40% -on, a CPU szintén kb ennyin pörgött mindig. Utoljára szerkesztette: ntex, 2024.03.18. 17:43:25
azt írtad régóta játszol már. akkor már tudhatod mit kell tenni, akár erről a fórumról is mert többször volt már téma. tudod, hogy a leghatásosabb az ilyen jellegű problémánál a teljes újratelepítés. de előtte teljesen le kell gyalulni, még a unity egyedi könyvtárait is. ugye hányszor megcsináltuk már. és ha nálam valami ilyen jelentkezne szintén ezt csinálnám. mondjuk ezen a gépen még egyszer sem telepítettem újra (kábé 2 éves). unity-s játékoknál gyakran van ez a különböző kiadások után. azt már tudod, hogy futhat ez rendesen is. persze, hogy van gép különbség is, meg egyéb is. de ettől még be tudnád állítani. azt továbbra is állítom, hogy a 3060-as kártya ehhez a játékhoz nem OPTIMÁLIS (egyszerűen kevés), de kompromisszumokkal be tudnád lőni (egy 3050-essel is meg lehet csinálni). menj oda ahol sok golyóálló üveg van:), és lődd be ott. a graf.beállításokban a post process műveleteket valszeg ki kell kapcsolni, és az ultra beállításokról is le kell mondani. előbb-utóbb jó lesz az. a grafikai dolgokon átlépve azért lenne egy speciális kérdésem: nem lehet, hogy az idővel előkerülő lassulásnak processzor problémája van. mondjuk túl meleg lett a proci, ilyenkor ugye a hőmegfutás védelem visszaveszi a frekvenciát. ez lehet pl. paszta, vagy szellőzési probléma (pl. tele van szmötyivel). minden 2. hozzám kerülő gépnél van ilyen probléma.
Most jön a okoskodós - felkérdezős - "akkor is okosabb vagyok a másiknál" kártya? :D Neked nincs bajod a játékkal, örülök neki. Hót nem érdekelnek az ilyen részletek, az sem hogy másnak hogy fut, felesleges is belekezdened. Gondolom nem is olyan géppel játszol mint én. Az érdekel hogy két alfával ezelőttig nem volt ilyen szintű fps dropom a játékban GYENGÉBB géppel sem, most meg sokszor a játszhatatlanság határán van bizonyos helyeken.
"a golyóálló üvegről is csak annyit, hogy tele van vele a bázisom. komplett üvegházam van belőle, nem kicsi. a kültéri medence is abból van. bárhol a játékban foroghatok gyorsan körbe akár irányváltással sem nem akad meg."
Számold már össze, hány ilyen üvegblokk van nálad a bázison, meg hány ilyen üvegblokk van egy játékbeli "felhőkarcolóba" beépítve. Meg ugye az sem mindegy mi van a bázisod körül. Gondolom nem a város közepén vagy belakva. Utoljára szerkesztette: ntex, 2024.03.18. 17:11:20
nem fejteném ki bővebben mert abszolúte nem látom értelmét, de a rendelés és az, objektumok össze-visszasága egyáltalán nem függ össze. a videoprocesszor alapvető működéséből fakadóan. tudod mi az a renderelés? Utoljára szerkesztette: nibron, 2024.03.18. 16:58:45
onnan veszem, hogy optimalizált, hogy nincs semmi bajom a játékkal. hangsúlyozom, SEMMI. egyszerűen látom, és mellette látok egy rakat más alkalmazást ami közel sem fut ilyen stabilan. biztos van memory leak, de az 100 év múlva is lesz. az a kérdés, hogy mennyi, játszható vagy sem. tapasztalatom szerint játszható. ha leülök elé 8-9 órát beleverek egyhuzamban, akadozás nélkül. a golyóálló üvegről is csak annyit, hogy tele van vele a bázisom. komplett üvegházam van belőle, nem kicsi. a kültéri medence is abból van. bárhol a játékban foroghatok gyorsan körbe akár irányváltással sem nem akad meg. az, hogy a 16gb-ról fellépve 32gb-ra nem vettél észre különbséget vagy egyszerűen nem igaz, vagy tényleg csak a hozzá nem értésedről teszel tanúbizonyságot, ugyanis pont itt lehet igen nagy különbséget érzékelni. még a laikusoknak is. nem egy gépnél saját szememmel tapasztaltam, sőt ennél a játéknál ezt szoktam javasolni a belassulásra. eddig még mindig bejött.
programozóként elég jól ismerem a problémákat főleg, hogy dolgoztam ezekkel a technikákkal is (jó pár játékban benne van a kezem). az, hogy egy fejlesztő azt írja, hogy nem optimalizálnak azt nem azt jelenti, hogy egyáltalán nincs optimalizáció. a fejlesztés menete tartalmazza, többek között már a 0-ás teszten sem megy át ha nincs megfelelően optimalizálva. de merek fogadni, hogy azt sem tudod mi az a 0-ás teszt. 100%-ékra tudom, mert látszik az írásodon. szumma-szummárom mire összedobnak egy kiadást, jó pár optimalizálási fázison átesik a játék.
amit ők kifelé kommunikálnak az arra vonatkozik, hogy olyan munkamenetet nem terveznek ami kifejezetten az optimalizációról szól. speciel nem is örülnék neki, mivel ez minden esetben a játék tartalom vágásával jár. nem szeretném, hogy még jobban vegyenek ki belőle. am 1 példa az optimalizációra. a forge-al és egyéb padokkal folyamatosan játszanak. kivesznek belőle ezt azt amazt. pl. az elektronika is eltűnt, vizespalack sincs már (helyette ez a borzalom). mindezt azért, hogy a "felrepülő" alkatrészlista ne legyen túl hosszú, mert mint észrevehetted már megakasztja a folyamatokat. és ezt minden kiadásnál eleve készen kapjuk, tehát már ez a rész akkorra optimalizált.
a fórumokról pedig ne is beszéljünk. a 90%-a hülyeség. emellett a játék mellet nem sokról tudom elmondani, hogy olyan jól futnak mint ez. talán ezért is van benne több mint 6000 órám. mert olyan jól játszható régóta. pl. a starfield-ről nem tudom ezt elmondani, mert kezdetben játszhatatlan volt a rengeteg hibától. mára már nálam jól játszható, kibírja a 24 órát újraindítás nélkül. de szakembernek kellett hozzá lenni, hogy elérjem. nincs fps drop meg semmi olyasmi mint amiket a fórumain írogat rengeteg számítástechnikai dilettáns. és sajnos ez a fórumok legnagyobb problémája: kiszorulnak a szakemberek, lenyomja őket a sok idióta.
am ha már az optimalizációról írunk: tudja egyáltalán valaki, hogy mit is jelent maga az optimalizáció a gyakorlatban? hogyan történik, mivel mit kell csinálni? természetesen gugli nélkül, ott ugyanis a sok hibás válasz mellett nem találod meg a helyeset.
Csak halkan megjegyezném még, hogy pontosan tisztában vagyok a játék technikai oldalával, meg hogy összetett, bonyolult, régebben több embernek pont én magyaráztam ezt el akik panaszkodtak a grafikára, stb. Szóval engem nem kell felvilágosítani, elég sok alfa verziót megéltem már én is a játékkal :D Pontosan azóta van jelen ez a probléma, amióta bevezették az új tile system alapú városgenerálási rendszert, és egymás hegyén hátán állnak az épületek, nem úgy mint a régi városoknál. Így már persze hogy megfekszi a gépek gyomrát a renderelés, főleg ha van egy blokk ami kimondottan nagy terhelést rak a CPU / VGA-ra és azokkal van kitömve jó pár épület kis távolságon belül.
Komolyan nem tudom te ezt az információt honnan veszed hogy optimalizáltak, mikor maguk a fejlesztők írták már vagy 2 alfa verzióval ezelőtt is, hogy nem fognak optimalizálni, csak miután már végső fejlesztési stádiumba kerül a játék, vagyis kiadás előtti utolsó fázisban. Már a hivatalos fórumot is olyan szinten telesírták amiatt hogy rosszul fut mindenkinél a játék, hogy kénytelenek voltak már valamit lépni. 32GB memória van a gépemben, és mióta 16-ról bővítettem semmit nem változott a játék, annyi hogy később kezdi el telíteni a lapozófájlt, de ugyanúgy elkezdi egy idő után azt is használni, hiába van még bőven rendelkezésre álló rendszermemória. És onnantól bejönnek a random megakadások is. Arra hogy a 3060 szerinted kevés a játékhoz, ami nettó bullshit, annyit tudok reagálni hogy belvárosi részeken kívül mindenhol jól fut, maximum közeli beállításokkal 80-100 fps megvan az említett belvárosi részeken kívül szinte bárhol, egyedül a downtown-os felhőkarcolók környékén van gond, ugyanúgy mint a 3090 meg egyéb NASA gépes tulajoknál is. Már kiderítették hogy a golyóálló üveg okozza a gondot, amivel mindegyik felhőkarcoló tele van pakolva mindenhol meg egy csomó másik épület a downtown városrészekben. Ezt fogják A22-ben kicserélni valami más típusú golyóálló üvegre, és remélhetőleg meg fogja oldani a nagyobb fps drop problémákat. Utoljára szerkesztette: ntex, 2024.03.18. 16:06:48
pölö nekem semmi problémám vele. teljesen jól játszható, és az optimalizálással sincs gond. egyszerűen csak meg kell neki adni ami kell. meg kell hagyni eléggé erőforrásigényes, de egy ilyen részletességű unity-s játék ilyen. nem lesz jobb. a többi játékról ne beszéljünk mert teljesen más elven működnek. itt minden dinamikus az utolsó fűszálig, azért ilyen. mellesleg nem is igazán tudok hasonló játékot mondani. talán az empyrion (szintén csak unity-el), de az sem ennyire részletes, csak hasonló elven működik. a 3060-as kártya ehhez a játékhoz nagyon kevés (függetlenül attól, hogy másiknál jó), ezzel csak annyi lesz amennyid van is. egy 3070ti már jobb választás lenne, de ott is vissza kell vágni a graf.beállításokon. kerékpározni egyenes úton is könnyebb mint hegynek felfelé. azért azt nagyon bírom, hogy teljesen hozzá nem értő emberkék írogatják, hogy mennyire nem tudnak programozni meg optimalizálatlan stb. a hozzáértő pedig csak mosolyog a sok idiótán, ő tudja, hogy csak annyi a baj, hogy nem adják meg az alkalmazásnak ami kell, amellett, hogy teljesen inkompetensek a beállításokban. ennél a játéknál eleve optimalizáltan adják ki, max. kiadás után javítanak kicsit. az a14-15 környékétől elmondható, hogy elég sikeresen teszik mindezt (lehet vettek fel valaki hozzáértőt), azóta minden kiadásuk jól működik. ellenpéldának megemlíthetném pl. az elite dangeroust, ahol kiadják szarul, majd a játékosok anyázása közepette javítják ki hónapokon keresztül. itt ilyen nincs. nemtom mennyi ram van a gépedben, de amit írsz tipikus memória elfogyás, függetlenül attól van-e memory leak vagy sem. egy ilyen kátéknál nem szabad azt megengedni, hogy ne memóriából menjen minden. ha 16gb vagy az alatt van a gépedben akkor az már kevés. 32 gb-al egyszer több mint 72 órán keresztül futattam, jól bírta. ha a videókártyádban 4gb van valszeg az is kevés, azzal is szaggatni fog. nem tudom mennyi kell neki, még nem néztem (van 24gb-om azzal nincs gond:)).
Nos igen, valóban sokaknál van hasonló probléma. Persze ettől még egy kivételesen remek játék. A fejlesztők magas színvonalon értenek sok mindenhez. Az optimalizáláshoz, pálya építéshez, karakter design-hez, egy elkészült verzió megfelelő és célirányos teszteléséhez, az új ötletek megfelelő implementálásához, az új mechanikák optimális kidolgozásához, beállításához, úgy egyben egy játék fejlesztéséhez, elkészítéséhez sajnos egyáltalán nem értenek :D
A 3060-as kártya teljesen jó a mai játékokhoz is. Egy időben tesztelgettem elég sokat a 7 Days-t, mindenféle beállításokkal, és teljesen véletlenszerűen változik benne sokszor az fps ugyanazokon a helyeken, ugyanazokkal a beállításokkal. Város közepén felhőkarcolónál volt hogy 60-70 fps van, bent az épületben is, majd egyszer csak elkezd fogyni és azt látom hogy már csak 30-40 fps van. Újraindítom a játékot ugyanott, megint 60-70 fps van egy darabig, aztán megint leesik. A játékon eddig még szinte semmit nem optimalizáltak. A memória telítettsége is teljesen random változik a játék mellett, van hogy 15-16GB-ot is megeszik, van mikor csak 5-6GB-ot. Ugyanott, még egyszer hangsúlyozom. Szerintem ez rohadtul nem normális, tuti hogy valami memória leak vagy valami komoly bug okozza ezeket.
a 3060-as kártya nem egy erős kártya. inkább az a röhejes.:) örülj neki, hogy egy ennyire feldarabolt képet ennyivel meg tud jeleníteni. a 30-40 fps sűrű területen teljesen jó. egy olyan játék ami egy 3090Ti-t is simán megizzaszt. szóval elég jól van optimalizálva.
Felül a bannerban leváltottam az alfa21 linket,igy mindig nyomon követhetitek a fejlesztést. Ne kérdezzétek mikor jön,majd ki lesz írva felülre,ha már van info.
Banditák sajnos tovább tolódnak,úgynézki az alfa22-ben se lesznek.Talán dlc-t fognak vele tervezni. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2024.03.16. 02:13:08
A hivatalos X-en még láthatunk animációkat is,kattintsatok felül az X official linkre! Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2024.03.16. 02:01:23
Érdemes még várakozni az alfa 22-re,teljesen új lesz a karakter,és öltözködési rendszer:
Én az Undead Legacy-t várom A21-re, már vagy 9 hónapja dolgozik rajta a készítője, és még mindig nem mond semmit hogy mikorra várható, de csórikám lassan mire elkészül vele állhat neki újra mert pár hónap azt itt az A22 :D
Kérdezd meg őket! Biztos hogy nem fognak rá válaszolni.
Gőzerővel készül az új alfa,már átkapcsoltak hatodik sebességbe,még idén kijön.Most éppen azon fáradoztak szegények nekünk,hogy újratextúrálják az állatokat:
Simán megér többet is. Még mindig vallom, hogy legjobb zombis / túlélős/ craftolós game.
Na zsebelje be gyorsan mindenki,mert ha megjelenik a teljes változat,lesz vagy 30 euro megint,és ez nem vicc! Ki az aki még nem vette meg a 10 év alatt? Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2024.01.23. 00:00:06
Ajánlom mindenkinek a Taora beginning-et,ingyenes demo van még,de nagyon el lehet szórakozni,hamarosan jön majd a teljes korai változat (jó vicc :),de evvel az ingyenes demoval is órákat el lehet tökölni.Aki nem szereti a lowpoly grafikát,az ne kezdjen bele.Jellegzetessége hogy felvehetünk embereket a tradereknél,és mindegyiknek más foglalkozása van,lehet menedzselni őket,és ami a legjobb,hogy átvehetjük az irányitásukat is,játszhatunk mindegyik npc-vel,addig a sajátunk,meg elkóvályog,de ajánlatos a bázison belül maradni velük,nagyon szeretnek elmászkálni. Taora:Survival lesz egyébként a neve,a demot magyar nyelven élvezhetjük.
LInk Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2024.01.20. 21:13:18
Kicsi változtatás jött 3 napja,verziószám nem változott,csak a build ugrott meg 30-ról-37-re:
Changelog for A21.2 b37
Changes: Allow descendants for fetch quest objectives to not require the quest code as meta value on the item Log messages for executed/denied commands from clients
Fixes: Inconsistency in XUi stamina reporting Game launcher having issues creating data directories on Windows Store version Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2024.01.20. 21:03:24
Gyakorlatilag akármennyi változat lehet fent, akármennyi moddal. Amíg mindig külön másolatra teszed a különböző modokat addig nem tudnak összeakadni, pláne hogy asszem még a mentési mappákat is külön meg tudod mindegyikhez adni.
Lehet már megvárom, hogy megjelenjen A21-re is, állítólag már a célegyenesben van a srác. Tehát akkor lehet fent 2 fajta verziód is amit ide-oda váltogathatsz? (Eredeti / módolt)
Ui.: Ez a Darkness Falls mód már túl "realisztikus és lassú" volt ha jól emlékszem amikor itt anno beszélgettétek.
Nem annyira, Steamen elég a béta verziók között kiválasztani az alfa 20-at, majd megvárod hogy lefrissítse, utána csinálsz róla egy másolatot, arra felteheted a modot, az eredetit meg vissza tudod patchelni a21-re ha az is kell esetleg (ajánlott inkább simán újratelepíteni az eredetit mert az ide-oda patchelgetés során simán félremehet valami)
Még mindig az Undead Legacy a "legjobb" mód a játékhoz? Másik kérdésként pedig ha csinálok egy privát szervert ezzel a móddal, akkor haveroknak nem kell külön letölteni semmit hanem ha felcsatlakoznak automatikusan leszedi nekik?
10 éve jelent meg a játék steamen!
Boldog szülinapot 7Days to die!
De a teljes változatra még kicsit várni kell,úgy 10 évet :)))
Az alone in the darkal is mit műveltek.
Az utolsó mondatoddal nem értek egyet, mivel ha így lenne akkor nem mondaná mindenki a játékra hogy a híg fosnál is rosszabb, meg nem úgy állna a Steam értékelés sem ahogy most, hanem épp ellenkezőleg. Manapság azért egy játéknak tényleg meg kell ütnie egy szintet, ha a fejlesztői nem akarják hogy a gamer társadalom szanaszét szedje őket a neten. Szerintem fixen kaptak halálos fenyegetést is.
Nem is értem az emberek egyes részét, hosszú ideje látszott mar tisztán mint a nap, hogy ez a The Day Before egy átb@szás...XD
És az utolsó pillanatig a legtöbb fórumon sok "okos" vadul trollozott amikor valaki odament és leírta, aztán meg megjelenés után mikor kiderült hogy tényleg egy kupac f#s, meglepődött pikhacu-fejjel néznek hogy mi ez...
Az egész balhé ami ezen játék körül ma megy egy vicc, egy qrva nagy : "ostoba vagyok qrjál át nyugodtan" villódzó neonfelirat a gamertársadalom homlokán...XD
Megjelent a játék original soundtrack-ja,10 euroért a steamen!
Akkor az a Kinjayuu lehetett,a másik a Faataal most volt bent nemrég a fórumon.Érdekes hogy Madmole is szarik a fórumra,júl 2 óta be se nézett.
Én is refundoltam,engem be se engedett szerverekre,várom hogy visszakapjam a pénzt. (mondjuk azt választottam hogy nincs meg hozzá a megfelelő hardver)
Nézek már kb 20 perce egy streamert, átfutotta a fél várost, találkozott két emberrel akik nem tudni hogy rendes playerek voltak e vagy botok, lelőtte őket úgy hogy vissza sem támadtak, a találati modell is pocsék, ráadásul mindegyik egy helyben pattogott mint a gumilabda, meg volt össz vissz három darab zombi amivel találkozott. Ezek között eltelt időben futott a player végig. Minden harmadik negyedik sarkon idegesítő és hangos riasztó vagy valamilyen csipogás hallatszik az épületekből.
Maradjunk annyiban hogy ez a játék messze nem az amit beharangoztak az eddigi trailerekben. 38.99€ a játék Steamen, kizárt hogy ezért pénzt adjak. Beteszem kívánságlistára aztán követem hogy mit hoznak ki belőle. Jelen állapotában kb pénzkidobás, lehúzás, hívja ki aminek akarja. Utoljára szerkesztette: ntex, 2023.12.08. 00:08:34
Egy órája postolta a TFP hogy meghalt az egyik programozójuk autóbalesetben múlt péntek éjjel... Nyugodjon békében...
TFP wanted to share some very tragic news. Senior Programmer Robert Dishong passed away last Friday night from injuries sustained in a fatal car accident. He worked on RWG, buffs, skills and the character system. He was with TFP for over a decade and will be missed. More to come.
A Project Zomboid-ba valamiért hamar beleuntam pedig biztos zseniális játék lenne de még életenergiám nem volt annyira belemerülni. :( A Scum-ot régóta követem de valahogy nem tűnik többnek egy life simulator-nál. a 7 days mellett a Subsistence ami még rendkívül bejövős a lassú fejlesztése ellenére is.
PZ-t én is ajánlom, bár ha túl könnyű beállításokkal játszol szvsz hamar unalmas lesz. Ha javasolhatok valamit, minden megtalálható itemet úgy kell beállítani hogy nagyon ritka legyen. Ez ad némi kényszert arra, hogy elkezdj barangolni pl. élelem vagy fegyverek meg minden más után, nem az van hogy bemész 2-3 szomszédos házba azt egy hétre elegendő kaját lehet összeszedni 2 perc alatt. Utoljára szerkesztette: ntex, 2023.11.16. 18:11:28
Ha akarsz egy nagyon realisztikus túlélő játékot kipróbálni, ott a Scum. Már egész jól játszható játék lett. A másik hasonló hardcore, a Project Zomboid.
Ez a középkori páncél vicces de egyben jól is néz ki! :D Várom már az új karaktermodelleket. Most egy kicsit újra elmerültem a gamo világában. Számomra ez a legeslegjobb zombi túlélős sandbox ami létezik!
Remélem azért a 7 Days to Die-t befejezik rendesen előtte... A motor váltás érthető, azok alapján pláne ami történt a Unitynél nem olyan régen. Kíváncsi leszek mindenesetre a továbbiakra.
Új játék jönl.A 7die to die témát nem hagyják el,arra fog épitkezni ez is.A neve:7 days Bloodmon!!
Honlapja már elérhető,arról nem tudok még semmit hogy konzolra jön vagy pc-re,vagy mindkettőre.Annyi info van hogy ez Unreal motoros lesz! Remélem az újabb 5-ös verzió!
A következő játékot, amelyet az elmúlt néhány évben ugratott Unreal Engine-ben fejlesztenek, a TFP csapata fejleszti.
A Blood Moons-t egy másik stúdió fejleszti, amely a TFP-vel társult. Úgy gondolom, hogy a Blood Moons a Unity ugyanazt a módosított verzióját használja, mint a TFP a 7 Days to Die futtatásához, ezért a TFP támogatást nyújt számukra. Nem igazán tudok ennél többet, és több információra számítok, mint bárki más, de tudom, hogy ezek különböző projektek.
Én magam sem vettem észre, hogy a Blood Moons egy 4v1 stílusú játék, és azt hittem, hogy csak egy önálló változata lesz annak, amit régen "Horde Mode"-nak hívtak – pont úgy, mint@Guppycur sejtette . Én személy szerint nem vagyok a 4v1 stílusú játék célközönsége, de remélhetőleg azoknak, akik ilyenek, ez fantasztikus lesz. Ennek ellenére kíváncsian várom, hogy mi lesz belőle, és remélem, hogy klasszikus horda módhoz hasonlóan játszható lesz, ha nem szereti a 4v1-et. Határozottan jobban izgulnék érte, ha kiderülne, hogy egyedül vagy kooperatívan is játszhatom az NPC zombikkal szemben. Ha 4v1 PvP-nek kell lennie, valószínűleg továbbadom.
A 7 Days to Die és a TFP mint stúdió rajongójaként izgatott vagyok, hogy ez növelni fogja az ismertséget, és remélem, hogy sikeres lesz, és további figyelemre méltó a 7 Days to Die számára.
Hatalmas pozitív élmény számomra az Operencia magyar PVE szerver. Az elmúlt időszak nehézségei ellenére most stabilnak mondható újra. Szerintem a tulajdonos Jim Moriarty rettentő módon jól ért hozzá, rengeteg olyan megvalósítást látok, amik más szervereken nincsenek. Köszönjük!
Akit érdekel,megjelent korai változatban (de ez nem jelent szinte semmit a játszhatóság szempontjából),a The front játék,ami kb nagy hasonlóságot mutat a 7Days to die,Ark Survival Evolved,és RUSt játékokkal.Egy tower defense játék,meg kell védeni bázisunkat a hordák ellen,viszont mellénk is fordithatjuk az ellenséget,parancsokat kiadva nekik.A térkép itt is hatalmas,fejlődési rendszer xp,és tanulás,mint az ARK-ban,az épitkezés,gyüjtögetés is kb ugyanaz,viszont a képességek növelése leölt ellenségekben lévő könyvek gyüjtögetésével lehetséges (talent).Airdropok itt is megvannak,szineik,és level szintjük szerint nyithatók,ezeket ufok hozzák el nekünk.Van landclaim védelem,rengeteg csapda,jármü készítő,és karbantartó,madárka helyett légijármüvek craftolása...stb. Ez már mind rendelkezésre áll a korai verzióban is. Többi a topikjában,a szerverem linkje is ott található! Várlak benneteket!
már az A18-nál bizonygatták, hogy bizisten ez az utolsó alfa.:) am ez az egyik amit szeretek benne. folyton átírják, folyton lehet vele játszani. úgyhogy részemről tiszta szívből támogatom A132-őt is. Unokának, déduncsinak is jó lesz az. Lehet már nem is ezen a bolygón élünk. Az viszont egy jó téma lehet Moléknak, abból is újabb alfákat gyárthatnak.
Twitterből X lett,ha valaki rácsodálkozna a bannerba.Maga Elon Musk bácsi nevezte át.Megteheti,mert már az övé.
Na,ez végre nagyon hasznos funkció,bekerült az experimental alfa 21.2-be a halálbüntetés ki-be kapcsolása opció!!
Hello Survivors!
Today we bring to you A21.2 with an all new "Death Penalty" setting, allowing you to choose between different penalties for someone's demise, including a total wipe of your character. For dedicated servers you will need to have this line in the serverconfig to start fresh or continue an old save: <property name="DeathPenalty" value="1" /> <!-- Penalty after dying. 0 = Nothing. 1 = Default: Classic XP Penalty. 2 = Injured: You keep most of your debuffs. Food and Water is set to 50% on respawn. 3 = Permanent Death: Your character is completely reset. You will respawn with a fresh start within the saved game. -->