Ez mint korábban írtam, minket is érdekelne, ha valahol lenne hely pluszban egy 3-4 fős, 25-34 év közötti társaságnak (normálisak vagyunk mindannyian :D) akkor szívesen csatlakoznánk valamikor.
vmi pve semmi modos érdekelne, esetleg discord társaság (ebben a játékban nekem egyáltalán nem hiányzik a pvp)
mely szerverek is vannak merre hol milyen névvel annyira nem mindig friss ami fenn van pls ;)
Fasza, beestem a pálya alá. Pontosabban fél másodpercenként fel-le dobál, valahol félúton. Inventoryt, menüt lehetetlen elérni mert minden egyes laggnál kilép mindenből. Vagy alt+f4, vagy feladatkezelőből kell kilőni a gémet. Restart hiába, ugyanonnan folytatja. Részemről ennyit az updateről, majd jövök legközelebb, ha nem kap addig uninstallt...
elindult, jó sokáig tölti le a "világot" de csak egyszer kell. Egyelőre pvp/pve lesz, ha nem fog működni, akkor vissza pve
a19 stabilt megnézném én is ennyi idő után ha van a19 stabil magyar szeró ami full pve nyitott vok kérlek szóljatok merre hol :) jó lenne +20 tagokkal akár discordon is stb.
(nekem be sem tölti most a hivatalos oldalt, nem tudom megnézni milyen hírek vannak kijött e már valóban stb. , de volt vmi 4giga ápdét ) Utoljára szerkesztette: Infrath, 2020.08.19. 17:54:30
Ez nem vicc hanem teljesen megszokott dolog. Aki végzett az már az új patchen akár másik játékon is dolgozhat.
Alpha 19 Stable is out! The build has many great fixes, balance improvements and much more. Here are the full Official Release Notes, and the forum bug reporting pool.
Az a vicc, hogy közben meg már A20-at emlegetnek meg 21-et. Madmole meg le meri írni, hogy ő már nem csinál semmit a 19-el, csak a 20-ra koncentrál. Hát basszus, amíg nem tudja kiadni 19-et, ne tervezzen meg dolgozzon előre egy évvel ( jövő tavasz-nyárra ígéri 20-at). Üljön oda ahhoz a melóhoz, amivel el vannak maradva és go... A lagot okozó rengeteg poligonból álló hülyeségek miatt van amúgy az egész késés ( tesztelést is végző modder/admin írta discordon ), mert rájöttek, hogy az új HD cuccok okozzák a brutális beltéri fps dropokat és akár szervert is kinyírhat, játszhatatlanná tehet az ha valaki, akinek egy bika gépe van, telerakja velük a bázisát. Hiába nem látod konkrétan az új képeket vagy a mikrót, kávéfőzőt, betonkeverőt, stb. az egész chunkot leterheli már maga a létezése is. Kivenni ugye gáz lenne őket a nagy hírverések, a "hádésítés" után így tökölnek velük, hogy azért valami esélye legyen a szervernek is elfutnia, meg maradjon FPS annak is aki nem vadiúj, félmillás gépen játszik.
Milyen jól betartották az aug 15-ös megjelenést. xD
Ha van valami uj szerver akkor szoljatok legyszives. Mar regen nem jatszottam, megneznem szivesen az uj updatet.
18:00-kor live-olok a szerveremről! Szó lesz benne a végleges Alpha19 utáni beállításokról és újdonságokról a szerveren. Illetve megnézhetitek hogy milyen élet folyik ott felénk.
Aug 15. a "stabil/full" A19 megjelenés. ÁLLÍTÓLAG.
Kívancsi lennék nektek vanillában is van újra fps baj? Azt írják a modderek hogy az új patch miatt az épületekben megint fps dropp van. Van ahol 10 fps vagy felette. Tapasztalat? Én ha játszok war3zuk modpackal ami alapból sok féle zombi meg sok poi miatt természetesen lagosabb gépigényesebb.
Már 3x válaszoltam csak megint csicska ez az sg. Szóval úgy stabil, amivel azért már lehet is játszani és nincs több experimental ahhoz az adott verzióhoz. :)
A 18-as ban jartom hasonloan, csak kisse rosszabbul. Wipe utan ejjel belefutottam a laktanya melletti aknamezobe. Nekem is mutatta a spawn helyet. Mikor odaertem a maradek aknakat kilovoldoztem, mert nem lattam a hatizsakom. Gyalog atsetalgattam felette ,de semmi. Ahogy asni kezdtem, felrobbantam...csak nem tudom mitol , igy nem kerestem tovabb :) Utoljára szerkesztette: LaLee67, 2020.08.06. 20:18:59
De jó hallgatni a régi lemezt.. Mármint Jó tudni hogy a régi dolgok megmaradnak illetve visszatérnek.
Nekem a legjobban a eltünedező fák tetszenek. Attól függ honnan nézzük őket.. Ott vannak és még sincsenek ott. A múltkor a semmit ütöttem, látszólag, de ott volt a fa.
Office chair update Writable Storage Box Insecure to match textures when Writable Storage Box is downgraded New gun fire effects for weapons that had been sharing with others Missing tooltip for buffArmSplintedTooltip Added new icons for new inventory management buttons Create digging animation for crawlers Rusted Metal Roof Material "gfx texlimit" console command Move items buttons for containers<>inventory Added remnant_house_13
Changed
Optimized loot container texture sizes Optimized vehicle texture sizes Optimized non HD zombie textures Optimized animal texture sizes Optimized appliances texture sizes Optimized commercial texture sizes Optimized crafting texture sizes Optimized decor texture sizes Optimized door texture sizes Optimized electrical texture sizes Optimized furniture texture sizes Optimized gore texture sizes Optimized industrial texture sizes Optimized outdoor decor texture sizes Optimized plants texture sizes Optimized plumbing texture sizes Optimized resources texture sizes Optimized remaining entity texture sizes Optimized UMA texture sizes Updated existing weapon effects Light from gunfire now has smooth fade in\out rather than abrupt click on\off Gun fire light adjusted for the new brighter first person lighting Removed Suitcase from RandomLootHelpers Sleepers always ragdoll on death Block ExcludeWalkType uses a name Increased duration of the Charismatic Nature buff Improved sky fog sun punch through and to work with dark fog colors Console command "weather fogcolor" to use red for green and blue if those params not given "gfx st budget" to disable streaming before setting budget Separated sort button on inventory/containers from the window icon "Water Particles" video quality option to "Particles", which now also decreases world particle count Deleted chunk water depth object creation, mat and shader Updated POIs with new broken concrete texture Enabled visual reflex sight for auto shotgun
Fixed
SI issue with entertainment center in house_old_ranch_01 Removed the cabinet texture from the backside of the wall oven House_pyrimid_05 has si issue with loot crate in garage House_old_modular_08 has an SI issue with trim around the farm plots House_old_modular_08 kitchen cabinet helper blocks facing wrong way Chair clipping in medium junkyard House_old_victorian_03 chandelier is floating Si issue house_old_bungalow_02 attic furnace loot cover Salvage operations harvest amount does not scale as stated. (removed salvage harvest if the same resource is also on general harvest) NRE when trash and car share the same space Missing loot timer on store freezers Prefab Editor: able to place blocks above workbench helper block Marksman and Sniper aim to idle transition fixed. Spear attack updated to prevent screen artifacts. Timed Charge goes to unholster anim if ammo is available. Prefab editor update imposter function causing NRE when prefab is loaded from mods folder Crits trigger differently for clients and hosts Misspelled credit fixed Change right side header text info color to white. Backpack should no longer disappear Ratchet localization says wrong scrap material given Adjusted meshes on trim01.fbx for woodHalfPlate painting issues Molotovs no longer explode when dropped. Particle System is trying to spawn on player mesh with zero surface area (player arms) The description for Lucky Looter Volume 5 is very unclear, Remove magnification wording from reflex site Localization wrong for inventory on fill (middle choice) button CntStoreShelfElectronicsDoubleBottomGoods04 is not lootable and has no hitbox (missing TBlock Tag) Building floating base on rockResource block All 3 bows polished reload anims, blend times and weapon/player is in sync. Sniper, Tactical, .44, Desert Eagle, Pistol and M60 with fixed blends from ADS to reload. Crossbows default to a "no ammo" idle after fire. Particles in snow and desert cause major FPS drops Bombshelter_01 rwgmixer.xml update It is not possible to scrap yucca drink and coffee Copy sleeper volume' misspelled in Prefab Editor Menu Concrete paint and shelving support in salon Zfighting in modular 7 Utility_celltower_01 SI issue Fixed Watertower_02 being 1 block too low in Navezgane Autoshotgun's holosight Texture Quality below Full having blurry streamed textures Fire only appears on Janitor Zombie's feet
ez szemet szúrt:
Backpack should no longer disappear
Emlékszem ebbe a bug-ba még A15-ben is belefutottam már, halál után megyek vissza a táskáért ami volt vagy 2km-re a spawn helyemtől, elérem a pontot amit jelölt a térkép és nincs ott a táska... :D Kíváncsiságból elkezdtem leásni a helyen, vagy 20 méterre a felszíntől találtam meg a föld alatt. Szóval nem tűnt el akkor sem csak bespawnolt a talajba. Ugyanez volt A16-ban air dropokkal, ha havas területre esett akkor nagy eséllyel a föld alatt lehetett csak megtalálni valahol. Úgy látszik ez is rendszeresen visszatérő bug... Utoljára szerkesztette: ntex, 2020.08.05. 01:21:11
Új experimental jött pár perce,kb 2.2 GB méretű,csak még nincs róla info,majd nemsokára.
Igen, köszi! Megkérdeztem tőle, de kb. minden második kommentjében ezt kérdezik. :D Viszont már megvárom ezt az A19-et, már feleslegesnek tartom nekikezdeni.
Ha komoly pvp akkor alphaground vagy lands of anarchy szeró. Alphaground keményen modolt, de csak szerveroldalon 2 igen aktív adminnal. Spéci fegyók, skillek, lvl 500 max, de a pontok osztására nagyon kell figyelni mert az is modolt... pvp mehet mindenhol, kivéve a központi tradernél ami safe zone. Csak a zsákot dobod, szóval nem csoda hogy páran 100-300 killt is összeszednek. Részletes szabályok, frissítések miatt nagyon ajánlott a discordra felmenni. Lands of anarchy szintén keményen modolt, ott csak a tavasszal játszottam pár napot, jónak tűnt. Később kezdőknek lvl 50-ig bónusz xp, gyógyulás, loot járt, pörgött a pvp keményen ott is. Persze most kivárásra játszik mindkét szeró... Alphaground futtatja a 18.4 szerót is meg az a19 exp-et is, így elég kevés a létszám mindegyiken, Lands of anarchy is a19-et várja, közben írják át a modjaikat.
Nem azon van a hangsúly ahogyan öl. Nekem ennél sokkal jobb PVP-s élményeim voltak, ez csak egy kedvcsináló, legalább is számomra. Jó sok ember egy szerveren és mehet a Rust style (nem hasonlítani akarom hozzá). És lehet, hogy a játék mechanikája sz@r a pvphez, de így sokkal élvezetesebb mint csak, hogy botokat ölsz. Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2020.08.03. 11:12:22
Kb a 3. Gyilokig néztem ahol a delikbens felugrál kívülröl az erdész traderhez. Azt ott nem lehet cdsk buggoltatva. Ez a pvp? Ez nektek izgalmas? Szerintem meg vicc...
Vagy egy f*sz* akciódús PVP szerver mint ez? :P (Trader pvp off-ot leszámítva) PVP montage Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2020.08.02. 14:36:43
Legyen csak amennyi kell. Ne akkor derüljenek ki a bugok 90%-a mikor már kijött stable-ra...
Ehhez kapcsolódóan kérdezném hogy esetleg lesz majd olyan magyar szerver A19 stable megjelenése után amire úgy 4 max 5-en beférnénk majd játszogatni? Ennyi embernél már nem nagyon szeretnék host lenni a többieknek, le is feküdne a gépem :D Utoljára szerkesztette: ntex, 2020.08.02. 01:50:02
Értem... igen, előfordulnak szerveroldali hibák. Egyszer megtörtént az is, hogy lazán lenullázott valakit a szeró és mindenét elvesztve kezdőként indította. Szerencsére mentésből újra lehetett tölteni, így orvosolható volt a gond. Ez a ládanyitás probléma amúgy ha jól emlékszem talán a15-a16 körül már jelentkezett. :(
Nincs. A teljes játékot töröltem. Ez a hiba szerverhez kapcsolódik. Másik szerveren nincs gond. De nagyon lehangoló, hogy 50 szintet lépek előre és mindig be b… a játék.
Szia! Van a gépeden singleplayer játék ami esetleg másik verzió mint az experimental? ( Okozhat gondot ez is) Csak a gépről törölted vagy steamről is a játékot?
Helló! Sziasztok. Random szeretnélek meg kérni, hogy segíts nekem, rajtam. Már több szerveren játszottam experimental és mindig el kellet hagynom a szerverteket mert nem tudtak rajtam segíteni. A karakterem be búgot! Nem tudok semmit megnyitni. Minden más működik. A ládáimat más ládáit nem tudom meg nyitni. A járműveket tudom használni. Az ajtókat is tudom használni. Próbáltam újra indítani a játékot. Újra telepíteni. Meg öltem a karakterem. Semmi nem segített. Örülnék, hogy ha egyszer egy kicsit rá érnél velem foglalkozni hátha ki tudunk valamit okoskodni. Ha esetleg valakinek van ötlete kérem ossza meg velem.
Na ezt este megnézzük. Kíváncsi leszek, mikor jön ki a stabil verzió. Vagy hogy mi lesz ebből az egészből a végére. Nekem eddig még most is a 16.4 verzió a kedvencem.
Alpha 19 b173 jött ki imént,és a zombikat optimalizálták.
Inditsd el a játék launcherjét (show game launcher),és a tools fülnél megtalálod a clean game data menüt,ott ki lehet törölni mindent. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2020.07.25. 03:07:22
Hol található még a játék háttere? AppData\Roaming - on kívül. Letöröltem a játékot és a roamingból is. De a beállításokat megjegyezte.
Köszi mindenkinek a választ, régóta olvasgatlak titeket, sok jó tippet használtam már fel innét. A 14-es verzió óta tolom a 7days-t. Újratelepítettem, most kb az elején laggol, aztán kb 5 perc múlva rendesen fut. Rejtély. Elvileg a gépemnek is bírnia kéne. I5 6500 proci, 2400 ddr4 2x8 gb ram, msi armor 1060 6 gb oc kártya, kingston 256 gb ssd. Kipróbálom ezt a fun pimps mappa törlést is, hátha.
Töröld teljesen a játékot, és rakd fel újra. Szokott ilyen lenni. A C:\Users\felh.neved\AppData\LocalLow mappában találsz egy "The Fun Pimps" mappát. Azt is töröld, abban vannak a unity gépedre vonatkozó beállításai. Talán akkor "megjavul". Ha nem, akkor a video beállítások közül ki kell kapcsolnod valamit.
Örülönk hogy te is itt vagy a fórumon. Mindig jó új arcokat látni. Nem tudom milyen beállításokkal játszottál, de nekem full HD-ban, minden maxon 30-40 fps. 1060 6gb... Az új update-el kisebb grafikán is meg megröccen. Emlékszel még A15-re? Ott rendesen meg-meg állt néha teljesen, főleg ha régóta toltad és megtelt a memória. Sajnos ehhez vagy hozzászoksz vagy elmenekülsz, mert sajnos ez a fostalicska "fejlesztő" banda nem ért annyira hozzá hogy optimalizáljon. Utoljára szerkesztette: DevEagle, 2020.07.22. 19:04:09
Sziasztok. Régóta nyomom a 7 days-t, viszont nagyon megörültem a 19 verzió fantasztikus innovációjának: Nincs lag!!! ? aztán tegnap gép elé, frissít, új game, és tadaaam! 75-ről, 3-4 fps-re ugrál. Mi lehet ez? Nálatok van ilyen?
Annyi, de annyi zombi van, hogy besz.rsz! Nincs kereskedő, nincsenek nehézségi szintek, nincs túl variálva, csak a puszta túlélés van. Valahol ott kellett volna abba hagyni.
Am csak jól gondoltam hogy sok mindenre 1 év se volt elég... Istenem... Alig van zombi a jatékban azoknak se mindnek van új szép grafikája. A változatosságról ne is beszéljünk. Zombi retexture community project. Keress rá... Az állítgatunk ide oda meg köszi fasza.
De jó... Újra egyes szintű lettem. Hála a B169 frissítésnek köszönhetően.
Alpha19 Experimental B169!
Changelog for b164-b169
Added
Option to change size of FPS display Old Wild West Coffins Tough Guy Sunglasses that boost your fortitude. Found in loot and for sale at traders Allow XUi list ComboBoxes to be initialised with ints/floats from XML Allow enabling/disabling XUi SimpleButtons from XML/bindings Allow XUi controllers to react to binding changes at runtime Mem obj and mem objs console commands to list and shrink the object pool HD Biker Zombie Chainsaw/auger flesh impacts for melee & harvest. Added hits/grazes to all 3 tiers knuckles. Visual clue for text orientation on player storage crate Radiated vulture vomit attack sfx. Gfx st discard console command Janitor Zombie (final fixes in b170)
Changed
Increased amount of small animals spawning in the forests and decreased larger animals. All small game (rabbits and chickens) and large game (boars, and deer) spawn every day or night at any time. Small game has a high chance to spawn, large game has a low chance to spawn. Enemy respawn time is reduced in the wasteland. At night, Zombies will respawn immediately, making the wasteland harder to survive at night Shotgun damage and auto shotgun rate of fire reduced. Added floats so spawning of zombies and predators are less predictable. Reduced stamina cost on iron harvesting tools Bandolier mod increases reload speed by 15% Removed candy tins, hub caps and air filter items from the game. Land mines no longer use candy tins, hub caps or air filters in their recipes. Land mines now need duct tape to craft. Candy tin mine can now be crafted in a backpack. Hub cap mine uses a nail instead of a spring Deprecated candy tins and other redundant items Cooking pot mine is also crafted from basic resources Normal entities load their prefabs and meshes on demand instead of during world load Reduced distance to backpack after death if no respawn point is set Block entities to load on demand using the object pool The object pool large pools to active pools which will fully remove pool objects and non active prefabs over time Added various scales to zombies so they are different heights Texture streaming to only use the main camera Store_autoparts_01 updated to commercial standards. Updated lots of oldwest POIs with new art Art and new block update for house_old_abandoned_07 Large Predator animals such as bears and dire wolves only spawn at night in the forests. Wolves have a very small chance to spawn in forests during the day
Fixed
Underground airpocket in Ranch03 Collapsing railing in fire_station_01 Z fighting with trimblocks and paint issue in modern_07 Applied paint to block behind comfy chair in modular_05 Adjustment to zombie footstep sound playback Knuckles harvest too quickly ( use attack speed ) Breaching rounds do not work on the Shamway safe Ratchet, ImpactDriver, SteelClub must now be crafted at a workbench Steel spear shows proper unlock info Scope mods are now visible on tactical assault rifle Robosledge does not display a ammo count anymore Beer sign does not have a white line on texture Chest in funeral_home_01 now has loot Create world feature is functional again Can now place blocks around all lockers Identical look for XP bar and food/water bars Shovel hold animation is no longer used for all weapons and tools Upside down door frame in apartment_adobe_red_5_flr Bar_sm_01 no longer has false cabinets Animals can not die from infection anymore Weighted head mod is not compatible with blade mods on machete. Food does not heal after you eat broken glass. Also, please reconsider your diet. Fixed chainsaw and auger reload sound playback. Some farm plots cannot be planted due to stability Crate_storePrefab renderer was in TerrainCollision layer Gas_station5 billboard SI issue. Carlot_01 has beams that block entities Replaced deprecated Freezers with its new replacement Torch is now burning in roof area of house_burnt_02 Pathing issue with door of basement in Mansard_02 Wrong bookcase rotation in modern_04 Daring Adventurer level 2 and 3 now work again with T1 quests False cabinets in park_basketball Bungalow_05: Block behind boxes was painted and the shelf support replaced Not allowed to access triangles/indices on mesh while in prefab editor Disabled spider zombie looking at player Particle System is trying to spawn on player mesh with zero surface area, aka console spam when player is on fire Robotic sledge / repulsor mod ragdoll is extreme on players ActionRagdoll not using a consistent force
Akela,ati a18 éppen bányászok és jövök kifele. mi ez a morgó hang???? kiugrok erre 1 medve XD De az a jobb otthon éppen pakolok (inventory management) erre nézem vagy 10-15 csirke rohangál XDXD Köszi Gil !! XD
Akkor most csupasz ugaron volt wipe,vagy most lesz wipe,mert a földalatti bázisomnak hült helye van,hiába ástam le a megjelölt helyen,minden odaveszett,de a szerverinfo szerint a sima alfa19-nél lesz csak wipe.Pedig a motorom,és minde3n cuccom megmaradt a leltárba.A volt bázisom mellett viszont egy hatalmas betonépület félig elvágva a levegőben lóg.Érdekes épitmény.
Amúgy nem kell kinlódni perkekkel,egyszerüen ha van annyi lóvénk,meg lehet vásárolni a minibike-ot a kereskedőnél.
Lehetett idáig is találni,csak nagyon ritkán,ha mondjuk egy zombival összetűzésbe kerül egy vadon élő állat,és a zombi győz.Volt olyan is,csak ha nem ér oda az ember időben,akkor eltünt a tetem.Lehetne mondjuk több állat,alapból még mindig kevés van,pedig jó lenne vadászni egyet-kettőt,de pl szarvas az nagyon ritka.Bolyongtam én a zöldben,de már farkasok sincsennek,meg kivették az utak mellől,vagy én nem találkozom velük,de az alfa17-ben állandóan kóborogtak a vadonban.
Ja,a másik meg az hogy már zombik se kóvályognak az utakon,már mindegyik bevonult az épületekbe,ez így nagyon röhejes (persze már az alfa17 óta igy van,de akkor még voltak az utakon is).Korábbi verziókban,régebbiekben,azért jópofa volt hogy irtani lehetett őket az utakon is,és a vadonban is.Most nagyon ritkán tünik fel egy-kettő,vagy egyáltalán nem.A nappali hordát ne számoljuk bele.Azt véletlen adja be néha.Viszont az airdrop jelölése szemet gyönyörködtető lett,és milyen szépen villog is a földön. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2020.07.13. 22:00:47
Haha, lehet. De mintha valahol olvastam volna, hogy ez tervezett dolog. Vagyis találhatunk friss dögöt és feldolgozhatjuk, mint a frissen lőtt állatot.