Ez a középkori páncél vicces de egyben jól is néz ki! :D Várom már az új karaktermodelleket. Most egy kicsit újra elmerültem a gamo világában. Számomra ez a legeslegjobb zombi túlélős sandbox ami létezik!
Remélem azért a 7 Days to Die-t befejezik rendesen előtte... A motor váltás érthető, azok alapján pláne ami történt a Unitynél nem olyan régen. Kíváncsi leszek mindenesetre a továbbiakra.
Új játék jönl.A 7die to die témát nem hagyják el,arra fog épitkezni ez is.A neve:7 days Bloodmon!!
Honlapja már elérhető,arról nem tudok még semmit hogy konzolra jön vagy pc-re,vagy mindkettőre.Annyi info van hogy ez Unreal motoros lesz! Remélem az újabb 5-ös verzió!
A következő játékot, amelyet az elmúlt néhány évben ugratott Unreal Engine-ben fejlesztenek, a TFP csapata fejleszti.
A Blood Moons-t egy másik stúdió fejleszti, amely a TFP-vel társult. Úgy gondolom, hogy a Blood Moons a Unity ugyanazt a módosított verzióját használja, mint a TFP a 7 Days to Die futtatásához, ezért a TFP támogatást nyújt számukra. Nem igazán tudok ennél többet, és több információra számítok, mint bárki más, de tudom, hogy ezek különböző projektek.
Én magam sem vettem észre, hogy a Blood Moons egy 4v1 stílusú játék, és azt hittem, hogy csak egy önálló változata lesz annak, amit régen "Horde Mode"-nak hívtak – pont úgy, mint@Guppycur sejtette . Én személy szerint nem vagyok a 4v1 stílusú játék célközönsége, de remélhetőleg azoknak, akik ilyenek, ez fantasztikus lesz. Ennek ellenére kíváncsian várom, hogy mi lesz belőle, és remélem, hogy klasszikus horda módhoz hasonlóan játszható lesz, ha nem szereti a 4v1-et. Határozottan jobban izgulnék érte, ha kiderülne, hogy egyedül vagy kooperatívan is játszhatom az NPC zombikkal szemben. Ha 4v1 PvP-nek kell lennie, valószínűleg továbbadom.
A 7 Days to Die és a TFP mint stúdió rajongójaként izgatott vagyok, hogy ez növelni fogja az ismertséget, és remélem, hogy sikeres lesz, és további figyelemre méltó a 7 Days to Die számára.
Hatalmas pozitív élmény számomra az Operencia magyar PVE szerver. Az elmúlt időszak nehézségei ellenére most stabilnak mondható újra. Szerintem a tulajdonos Jim Moriarty rettentő módon jól ért hozzá, rengeteg olyan megvalósítást látok, amik más szervereken nincsenek. Köszönjük!
Akit érdekel,megjelent korai változatban (de ez nem jelent szinte semmit a játszhatóság szempontjából),a The front játék,ami kb nagy hasonlóságot mutat a 7Days to die,Ark Survival Evolved,és RUSt játékokkal.Egy tower defense játék,meg kell védeni bázisunkat a hordák ellen,viszont mellénk is fordithatjuk az ellenséget,parancsokat kiadva nekik.A térkép itt is hatalmas,fejlődési rendszer xp,és tanulás,mint az ARK-ban,az épitkezés,gyüjtögetés is kb ugyanaz,viszont a képességek növelése leölt ellenségekben lévő könyvek gyüjtögetésével lehetséges (talent).Airdropok itt is megvannak,szineik,és level szintjük szerint nyithatók,ezeket ufok hozzák el nekünk.Van landclaim védelem,rengeteg csapda,jármü készítő,és karbantartó,madárka helyett légijármüvek craftolása...stb. Ez már mind rendelkezésre áll a korai verzióban is. Többi a topikjában,a szerverem linkje is ott található! Várlak benneteket!
már az A18-nál bizonygatták, hogy bizisten ez az utolsó alfa.:) am ez az egyik amit szeretek benne. folyton átírják, folyton lehet vele játszani. úgyhogy részemről tiszta szívből támogatom A132-őt is. Unokának, déduncsinak is jó lesz az. Lehet már nem is ezen a bolygón élünk. Az viszont egy jó téma lehet Moléknak, abból is újabb alfákat gyárthatnak.
Twitterből X lett,ha valaki rácsodálkozna a bannerba.Maga Elon Musk bácsi nevezte át.Megteheti,mert már az övé.
Na,ez végre nagyon hasznos funkció,bekerült az experimental alfa 21.2-be a halálbüntetés ki-be kapcsolása opció!!
Hello Survivors!
Today we bring to you A21.2 with an all new "Death Penalty" setting, allowing you to choose between different penalties for someone's demise, including a total wipe of your character. For dedicated servers you will need to have this line in the serverconfig to start fresh or continue an old save: <property name="DeathPenalty" value="1" /> <!-- Penalty after dying. 0 = Nothing. 1 = Default: Classic XP Penalty. 2 = Injured: You keep most of your debuffs. Food and Water is set to 50% on respawn. 3 = Permanent Death: Your character is completely reset. You will respawn with a fresh start within the saved game. -->
Új jármű jön A22-be. Remélem azért a sok új cucc miatt nem fogják megint elhalasztani az NPC-ket :D
Játszottam egy ideig az Operencia magyar szerveren. Hát, nem ajánlom senkinek, hogy oda menjen. Rendszeresen leáll a szerver a tulajdonos sz@rik rá, kb 4 óra múlva reagál, sokszor megfagynak a zombik. (nem mozdulnak sehova és a házak üresek) Kétszer kezdtem újra, mert kétszer volt wipe, mivel már dolgozom nincs annyi időm így nem tartottam sehol. Természetesen a wipe is a tulaj hibája mivel nem bérli a szervert hanem ő a host valami trágya gépről vagy tudom is én honnan. Szóval kerüljétek azt a szervert messziről! Igaz magyar szerver nincs hasonló, de külföldi van bőven csak keresni kell. Én jelenleg a Pimp My House - Juggernaut szerven játszom ötszörös XP van és kétszeres LOOT, nem is bánom mert már annyit szenvedtem kicsi karakterrel. Olyan bázisok vannak, érdemes körülnézni.
Na itten valami csoda történt,vissza jöttek a hátterek.Reklámblokkolókat kapcsoljátok ki mindenképpen a fórumon,mert csak úgy jelenik meg a banner,és a háttérkép is. Igaz felül van egy bazi nagy telefonreklám,de én akkor se veszek xialószart ha kinálgatják occsón,akkor se. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2023.07.27. 02:47:03
12900KS-5.8ghz, 3090ti-24gb, 64gb ddr5-6000. az ssd-ket is hűteni kell, mert elég nagy teljesítményűek, hogy 7000-el működjenek. 1500w-os legalább gold táp kell hozzá (tápszámítás 1800w-ot számol). én is az nvidia profilban állítok be nagyjából mindent. lag nincs, és nem is lehet:). felbontás: 3440*1440-100hz /2-es vsync-el a 7dtd-ben. de lehetne úgy is ahogyan írtad, vsync nélkül bármi fps-el korlátozva. gsync-es a monitor, tehát nincs gond. egyébként semmit sem engedek el, hogy korlátlan fps-el menjen, mindenhol be van állítva. még a gsync is jobban szereti ha a max. frissítés alatt van a frame rate.
am ritkán előfordul, hogy hiába állítom be az nvidia profilban a dolgokat, nem érvényesül az alkalmazásban. így van amikor csak az alkalmazás beállítást lehet használni. akkor jobb a vsync, a sima frame rate lock szinte mindig problémát okoz a szinkronban. az a lényeg, hogy az adat (kocka) mindig legyen készen két szinkron között. ha instabil lejjebb kell venni. ebből a szempontból a gsync vagy a freesync sokkal több lehetőséget ad. érdekes, hogy gsync-nél egy 10fps körüli megjelenítés sem olyan fárasztó, mint a hagyományos megjelenítőknél.
Mondjuk azt nem tudom milyen géped lehet ami ennyit fogyaszt. Én a VSYNC-et alapból hanyagolom mert input lagot okoz. Helyette inkább nvidia driverben szoktam korlátozni az adott játék profilján a maximális képkockaszámot 72-re (fele a 144-nek ami a monitorom frissítési rátája)
erősen szakember vagyok, tudom mit kell tenni.:) am a monitor 100Hz-en ketyeg, nvidia beállításokban half-ra van véve a vert.szinkron, és a játék azt követi. tehát 50fps mellett több mint 800W a fogyasztás. ha elengedem a dinamikus frissítést, akkor 1200W körül van. persze visszavehetném a grafikus beállításokat is, meg azt is megtehetném, hogy f1-es autóval 30-al cammogok az autópályán. de annak mi értelme? ezért írtam ezt, mert ez a játék, még a többihez képest is erőforrás igényesebb. kábé a microsoft flight simulatora (MSFS) ami ennyit eszik úgy, hogy tele van tűzdelve addonokkal. minden más jóval kevesebbet fogyaszt.
Korlátozd le az fps-t. Jelentősen csökkenti a fogyasztást és a hőtermelést is. Nem kompetitív játéknál abszolút felesleges hogy 60-72 fps-nél többel fusson.
ja, nekem is ki van maxolva, és elég szép. igazából hiba ami látszik, az az unity hibája (átvilágított falak, eső fedélalatt, köd zárt helyen, stb.).
De. Van fogyasztásmérő a számítógépen, és ilyenkor ~820W körül vesz fel. Plusz a 40W-os moncsi, tehát csak a gép 860W körül zabál. Magyarán van egy 800W-os fűtőtestem, ebben a szörnyű hidegben. Szóval nem is járatom most ezeket a játékokat úgy, hogy most 30 fok van a szobában (wazze elmúlt éjfél). Hiába jó a hűtés ez az időjárás már erősen degradálja a gépben az alkatrészeket. Télen nagyon jó volt, a gépből távozó meleg levegőt ráirányítottam a lábamra.
Basszus azért tényleg nem csúnya ez a játék kimaxolt grafikán. Végre nekem is elfut így az új kinfoggal és egy sandbox játékhoz ez...... tiszta jó! Remélem a kedvem megmarad 2 hét után is.... :d
processzor nem igazán kell neki, csak a grafika ami megterheli. ha olyan gépen fut a szerver amin játszanak is, akkor csak a memória mérete miatt lassulhat be, de akkor elég rendesen. egy feltolt grafika esetén elég sok memória használódik, jatékidő arányában egyre több (szerintem ennél a játéknál elég sok memória szivárog). ha a szervernek nincs elég, akkor kénytelen háttértárazni, az nagyon megfogja még szupergyors ssd-nél is. ha a szerveren nem játszanak, akkor egy elég csoffadt gép is elég neki.
Simán elfuttat 3 embert. Anno a régi gépemen (1660, i5 9400f, 16gb ram) gond nélkül játszottunk haverokkal. Egyel ezelőtti alfa és tudtommal teljesítményben most javult a helyzet mint az előzőnél!
Nekem most jár le 6 nap múlva a dedicalt szeró amit bérlek 10 slotot,jelenleg a Sons of forest fut rajta,de játékos sajna nincs,pedig nem rossz kis játék,de át tudok váltani 7 daysre bármikor,és ha van rá igény,akkor hosszabbítok.Szóval mehetnétek oda is mókázni,még most gondoljátok meg,mert holnaptól sajna éjszakás leszek.LAN-t nemtudom hogy mennyire fut,én amúgyis utálom azt,mert ha kilép a host,akkor annyi a játékomnak. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2023.07.22. 18:40:53
Szerverekről tudna valaki felvilágosítást adni? 3 emberért érdemes bérelni? vagy azt még elbírja a gépem? 12700K 32GB RAM. Jelenleg ketten játszunk és simán bírja nem is csináltam dedikáltat. Érdemes 2 embernél dedikált szervert futtatni és arra rálépni ugyan arról a gépről mint régen a LAN partikon? Egyáltalán lehet olyat steamen keresztül vagy ahhoz kell egy új kulcs?
Pedig legfelül evvel kezdődik a topik:
7 Days To Die Jelenlegi stabil verzió:alfa21 experimental:alfa21.1
Today we bring you our first point release for A21 to Experimental.
To opt in please follow these steps:
Right click on the game in steam Click on properties Click the “betas” tab The drop down menu will have latest_experimental available <— you want THAT Select that and wait for the game to download
We recommend you start a new game when participating in EXP.
We are not aware of anything affecting existing savegames negatively.
If you plan on using your regular savegame, we advise of at least making a backup.
Here is what changed since A21 b324 stable:
Added
Tier 5 hotel_ostrich Moderator OzHawkeye to credits Ability to change prices for twitch actions through Twitch Info Screen. Ability to reset prices for all twitch actions through Twitch Options Screen. Loot entries have tags and if set then will ignore if looter has no matching tags Opening loot container adds masterChef2 loot tag if player has Master Chef level 2 Loot container console command to log the results of opening a container Extend ClientInfo logging Prefab ins file read error log Trader placement protected area of 3 meters on each side Missing localization for buffBatterupStealingBasesName and buffBatterupStealingBasesDesc Nest Audio open/close/destroy ApproachDistraction AITasks added to cop, demo, and mutated zombies
Changed
Twitch: Extended the cooldown times for all supply crates. Twitch: Extended the cooldown times for all vision effects. Adjusted point costs for twitch actions to be multiples of 25. Updated Master Chef progression to use new hard coded masterChef2 tag instead of LootProb Updated dumpster loot to work with new hard coded masterChef2 tag Removed unneeded tags from items.xml used in old progression setup Remove event spawned zombies when Homerun Derby ends. No longer require overlay if not using Twitch Actions. Show the current crafting level when showing the unlock level required in the crafting info. Trader area calculations are done dynamically Increased trader protected area by 1 meter on each side Stopped camera shake running at zero strength when no damage Updated stats on all armor for linear progression Adjusted vehicle revert collision motion Broken vehicles take 10% collision damage Reduced the amount of explosives in Twitch crates by half Removed explosives from mystery supplies channel point redeem. Missing collider property and tags on chainlinkGateDouble and chainlinkGateDoubleWide to be consistent with other chain link doors Adjusted colliders on various bed prefabs Adjusted colliders on chairCampingPrefab Updated crossbow/compound crossbow mod slots to mirror .44 magnum/vulture House_modern_26 replaced regular window by bulletproof windows. Updated progression for Effective Range and Max Durability stats for tools and weapons Updated Melee Damage on Steel Club that got missed on the first progression pass Bows now show Effective Range Removed hideui tag from roadside_truckstop_01 to allow the localization name to show on the location HUD Dew Collectors now harvest for components instead of itself with a 50/50 roll for the filter. They still have the land claim block radial menu option to pick up. Updated valid trees with path solid property Adjusted colliders on boxesCardboardPalletPrefab and boxesCardboardTilePrefab Updated several loot lists to prevent 100% Q6 T1 tools in containers after loot stage 55 as it was only intended to be a boost for Working Stiffs crates Reduced gas production to 2 gas per shale and sped up crafting time Removed already disabled jiggle script from neck of Demolisher to prevent the head collider from being disabled at a distance Increased the amount of cloth needed for various recipes Adjusted the weights on various items that scrap to cloth to adjust for the increased crafting costs Updated loot lists for generic vehicle loot to not have T2 or T3 weapons\tools Generic vehicle loot now has a low chance for vehicle skill magazines with another low chance for others GroupCarWeaponsTools now has a chance for meleeToolSalvageT1Wrench AmmoGasCan moved from groupRareAutomotive to groupAutomotive Increased the economic value for ammoGasCan All Traders now have ammoGasCan for sell Updated the localization for timed charges to insure players know what they are effective against
Fixed
AirDropFrequency setting for dedicated servers needs to be limited to same choices valid for SP Stuns do not reset the stun counter when stacked. Zombie attack can break after receiving fall damage (Hit tag) Entity vertical movement could cause incorrect results for finding entities in chunks Floating terrain deco issue in countrytown_business_03. AI pathing issues with cube_corner_beveled not having the path solid property #mindwipe does not work correctly on servers. House_old_mansard_03 stability issue. Twitch Prime Subs were not registering their events correctly. Always do authorization cleanup on main thread Steam game servers list reports incorrect port to connect to game Robo sledging a player on a vehicle breaks camera Vehicles could take increased collision damage from blocks due to player block damage setting Player third person pose (ragdoll/vehicle) would stay in last positions when switching to first person leading to inconsistent hits and possibly ugly anim blends Sleeper volumes trying to spawn an entity that just died Vehicles being excessively damaged from separate collision events Particles did not try to play on a dedi so the player noise creation was skipped, this resulted in different stealth and zombie behavior on servers compared to single player Wrong tag used to scale the steel when crafting higher quality levels of junk turrets NRE: Exiting game before camera stops shaking. Typo with woodenGarageDoor5x3_PoweredOak in the woodenGarageDoor5x3_PoweredBlockVariantHelper causing errors Typo with woodenGarageDoor5x3_PoweredOak key in localization Updated trader stage baseTier1 template to allow an overlap between iron and steel tools/weapons Swapped two wanderingHordeStageGS groups that were out of order Updated all 3 control panel corner duct prefabs with missing Ref Parent script on the colliders
Kösz, de az egy overhaul mod, ami ráadásul nekem nem is jön be, ezért az egy dologért nem fogom azt felrakni. Sokkal jobban szeretem mod-onkent magamnak felépiteni a világom, most is 40+-darab van fenn, azokkal saját szám íze szerint alakitok, nem úgy ahogy azt más elképzeli egy ilyen full átalakításban.
Csak erre a hülye átláthatatlan craft menü problémára nincs még semmi az A21-ben...
Azt hogy lehessen már normálisan látni hogy mit lehet gyártani és mit nem, és úgy általában egy normális listázása az egésznek bármelyik crafting/munkapad menüben erre a részére ráférne is egy kis "áramvonalasítás a játékban szerintem, mert az a része borzalmas...
Valami normális mod van ehhez a részéhez egyébként ?
Új karaktermodell lévén valszeg az animációk is megváltoznak
Miért mi a baj vele? Jelenlegi karaktermodellhez képest ég és föld lesz. Gondolom az arcot lehet majd sokféle módon állítgatni, hogy ne mindenki ugyanúgy nézzen ki.
ne gondold túl a banditákat. szerintem iszonyú hülyék lesznek első lépésben. nem hiszem, hogy annál jobban kifejlesztik.:) kábé olyan zombi szintet saccolok.
szerk: rókát használok, nekem nincs bajom a hsz-ekkel. azonkívül, hogy egy jópárnak ugyanazt az azonosítót adja, de azt meg magasról... nincs reklám, privát böngészővel, süti törlés nélkül Utoljára szerkesztette: nibron, 2023.07.10. 09:27:46
Ezt mondtam én is,ha meg törlöm a hozzászólásomat,akkor viszi vele együtt annak a hozzászólását,akinek válaszoltam.Ezért inkább nem is törlök semmit.Egyedül az segit,ha az sg sütijét törlitek,felül a böngésző cimsorában,a lakatra rákattintani,ami a cimsor előtt van,és cookiek,és webhelyadatok kezelése menüben lehet törölni az egész sg sütijét,csak akkor újra be kell majd jelentkezni. (ez chrome böngészőben van).Vagy próbáljatok meg más böngészőt,de szerintem az se lesz jó,itt az sg fórum elhanyagolásáról van inkább szó. Itt kifejtik amúgy a moderátorok miért szarakodik minden.érdemes visszaolvasni,aztán megértitek a lényeget:
Szerk.: Ez a fórum tényleg egyre rosszabb állapotban van, már újabban nem jelennek meg az új postok sem nálam... Utoljára szerkesztette: ntex, 2023.07.08. 23:27:54
Az időjárással nem értem mi a bajuk,most is jól működik.Banditák viszont iszonyat nehézzé fogják tenni a játékot,szerintem táborokba lesznek,vagy pedig pont az ellentéte,rá lehet őket uszítani a zombikra.Azért azt megnézném,ha jön felém egy zombihorda,és pont egy bandita tábor felé menekülök,milyen csetepaté lesz.Az viszont ki van zárva hogy a zombik nem támadnak a banditákra,az nem lenne reális.
GYerekek,nem tanultok! Ott a játék launcher menüje,abban van a tools fülnél,hogy minden adatot ki lehet törölni a gépről,amit a játék elszemetel.
Elő lehet csalni a launcher menüt,a játék nevén a könyvtáron belül,egy jobbklikk,majd tulajdonságok,és az általános menünél kiválasztani hogy mi töltődjön be elsőnek,a játék,vagy a launcher menü. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2023.07.06. 14:13:04
A fájl törlések során megvoltak azok is amik a C meghajtó users (felhasználó) mappán belül van? Ez egy rejtett rendszermappa, de azon belül is tárol dolgokat a játék. A következő két helyen pontosan:
C:\Users\-felhasználó-\AppData\LocalLow\The Fun Pimps C:\Users\-felhasználó-\AppData\Roaming\7DaysToDie
Sziasztok. Találkozott már valaki olyan problémával,hogy hogy bármilyen új világ indításakor, a játék nem tesz zombikat ill semmilyen más állatot se,a tyúk,nyuszi,őzike kivétel, a pályára,pedig az enemy respawn be van kapcsolva? Pedig minden játékkal kapcsolatos mappát,fájlt töröltem a gépről,többszőr újraraktam,több új világot is indítottam,de semmi.