Some folks gave us feedback about how you would swing and miss zombies too often. Melee was too binary, hit or miss. To remedy this, as well as make melee feel more impactful, we added a swing arc to detect hits along the path of the weapon. If you miss with the crosshairs, you will still hit enemies along the arc of the weapon swing, just for less damage. This allows melee users to do splash damage to crowds while primarily attacking one target. We will be improving on this new system as time goes on.
Ezt én is ugyanígy leírtam nekik, úgy látszik tényleg hallgatnak a szép szóra :D Végre használhatóbb lesz a közelharc sokkal. Utoljára szerkesztette: ntex, 2019.10.08. 00:38:56
Nekem 3-5percig csinálta a térképet.
#21276 Milyenek a beállítások, az is számít. Utoljára szerkesztette: Bal0924, 2019.10.08. 00:09:12
Hát nálam ahola A17.4 55-60 FPS-t tudott, ott most jó ha 31 FPS van. Ennyit a streamerekről. Mindegyik hogy mondta mennyire jól optimalizált, sima 60 FPS mindenhol, most meg tele van a forum, mennyire el lett baszva a z optimalizálás. Utoljára szerkesztette: hapi, 2019.10.07. 23:16:40
már vagy fél órája megy a gportálon a telepítése az A18 nak. Ez normál?
Én megvárom a stabil változatot,értelmetlen tolni még,mert úgyis minden héten foltozzák majd addig.
Azért 4 verzióval feljebb van az experimental,mint amit a streamerek kaptak buildet.Szóval mi már a javított változatot kaptuk meg!
Changelog B135 – B139
Changed Volume of notifications to be heard better. Perk descriptions now describe crafting unlocks more clearly. Oil uses a can in the recipe Added Name(s) to entity death logs Volume of wrench harvest sound to be less annoying. Ammo and resource bundle naming convention improved Removed chance for fog in all biomes Improved description on multiple choice / variant blocks Better default icon for Wood Fences and Railings helper block Craftable wooden signs are a separate helper block Lowered the rate of fire of unperked junk turrets Double barrel shotguns can install barrel attachments
Fixed Animal Tracking causes NRE for clients members NRE spam when radiated vulture lost its leg and survived NoteDuke01 claims to be readable Improved description of breaching slugs and Elemental Protection buff Ambiguous description of Hidden Strike Bows using gun AudioSource radius. PerkYeahScienceRank5 is a 3rd unlock for timed charges Multiple item descriptions missing repair/scrap info Wrong description on drinkJarGoldenRodTea Gun attachments for double barrel and crossbow have no definition / are way off Attacks and Power attacks do not affect stealth level Trees disappearing Inconsistent bundle unlocks on perkRangersComplete Mining journal entry not fully accurate Knuckle wraps have no impact sound Animal tracker perk description is completely wrong Snakes show up as rabbit icons using Animal Tracker Sawed-off barrel mod can be installed in the (sawed-off) double barrel shotgun Junk turret can never miss Turrets Syndrome description is ambiguous Imposter eaves in barn 03 Able to apply any mod to items via cosmetic mod slot ResourceYuccaFibers icon was named wrong Charred meat stats window has incorrect water info Update serverconfig.xml to include new RWG pregen maps in game world comment
Afterparty a vérhold után. :) Több zozó jött mint éjszaka.
Tegnap este buliztunk :) 13 online játékosból 12 egy helyen. Bázisra se volt szükség, a követ védtük. :) lehet, hogy hamarosan elnémul, mert véletlenül a zenét is felvettem... Köszönöm mindenkinek aki ott volt!
Szerintem nem olyan vészes az "előadása" ennek a csávónak. Vannak ennél sokkal rosszabbak twitch-en... Tényleg jól leteszteli az új dolgokat és már tudom is, hogy mi lesz a skill build + fegyver prior.
Ui.: Lesznek friss PVP szerverek? :D
Üdv! Eszembe se jutott kritizálni, panaszba tenni stb. téged ill. a véleményed, ha így jött le neked, akkor bocsika!! A f.szkalap stílusával meg teljesen egyetértek veled! Én is csak a véleményem írtam, hogy Én inkább ilyen videót nézek meg, mint azokat, akik mást se csinálnak, mint a táblázatot böngészik perceken át, meg játszanak maguknak, más játszadozása nem köt le, majd játszom én, ha kijön. A tesztek pedig szerintem lehetnek hasznosak, főleg ha ki nem jött játékról van szó, hogy azokkal ne én foglalkozzak. S ezzel nem a Te véleményed bíráltam v tettem panaszba...csak azt akartam kifejezni véleményemmel, hogy bár ellenszenves a videót készítő, de tudok belőle szemezgetni hasznos dolgokat. S ja, vannak más stílusban is előadott tesztelő videós is, pl. Capp00 (persze nem csak tesztelget), ebben is igazat adok, egyezik a véleményünk. Úgyhogy teccem érteni!! S jó játékot kívánok azoknak, akik a fórumot látogatják s azoknak, akik nem! Találkozzunk egy "Magyar" szerveren A18-ban!
Szerintem legtöbben azért szeretjük ezt a játékot mert hatalmas szabadságot ad .És ez adja a játék élmény nagyobb részét.És nem csúnya a játék és némi optimalizációt is fel lehetett fedezni A17 4. változatában. Persze szerveren még mindig laggos és sokszor játszhatatlan. Ha ezen javítanának felőlem maradhatna olyan amilyen most.De ez csak az én véleményem :)
Köszi az infókat. Bár a lényeget leírtad. 6éve. Többet nem mondok. Ja grafika? Szerintem tudod mi lesz. Fel fogtok falni. Eljön az, amikor majd rájönnek ha a föld alá nem lehet építeni akkor lesz elég erőforrás a grafikára is. Mert így teljes rombolhatósággal sajnos nem bírja el a motor. Lásd unity engine játékok: green hell, rust. Csak a 2 legnagyobb. Talán még a forest is unity. Egyik se kicsi, és nagyon jól kinéző játékok. Ja a green hell asszem egy ember melója. Halottátok már ott a hangokat? Mindennek van hangja és lehet is hallani hogy merre van...
Elmondok egy titkot. Ez a faszi egy nagy minecraft videós volt anno. Csak azt nyomta. A nokedli gyerekeknek meg bejött ez a figyelem felhívó stílus. Rajta maradt. Nagyob értékes amiket bemutat dr a stílus szerintem nézhetetlen. Némítva elmegy
Mindenki nevében nem tudok nyilatkozni, de az enyémre még nem volt panasz. Vagy nem tudok róla.:) Olyan videót nézni amelyik néma, nem menő. És különben is kicsit már idejétmúlt. Egyébként van jó pár értelmes srác aki egyrészt nem partizza szét a videóját, másrészt nem is mutogatja magát. Mostanság ha a videó elején meglátom, hogy a pali mutogatja magát, akkor már tolom is az egeret a bezárás felé. Elég ritka amikor nyitva marad. De ez egy olyan játék amihez nem kell felsőfokú végzettség, így ha nem is találok ily módon "leírást" a trükkökhöz, egyáltalán nem zavar. 7DTD témában eddig csak szórakozásból néztem vidit, ezek a makeszok pedig nem szórakoztatnak. Lehet, hogy amúgy jó csávó, de amúgy meg nem. Teccik érteni.
Egyetértek. A csávó stílusa valóban idegesítő vagy túl jó a pörgető szere , de ezért jó a hangerőszabályozó gomb Viszont a videóiből lehet ötleteket venni, mégha néha nem is működik úgy, ahogy azt Ő bemutatja. Ezen felül a tesztjei is hasznosak többnyire s legalább nem nekünk kell azt tesztelgetni, az időt azzal tölteni. És Atival egyetértve abban is, hogy a feltöltése legalább nem a tucat olyan videó egyike, ami azt boncolgatja a játékot elkezdve (1000x láttuk már), hogy hogyan bányászik s lootol valamint az közben a skillrendszer táblázatát látjuk percenként. S a gonolatmeneted folytatva, itt senki sem kiabál...tehát itt senkinek se kicsi
Hát izé...54mp-ig bírtam. Icipici farka lehet a csávónak ha ennyire üvöltözik (gondolom valami jó nagy verdára nem telik):) Vagy vmi nagyon jó cuccot szedhet. Soha nem értettem mire indulhat be ennyire egy pali. Lássuk be ez azért nem az a kategória (és főleg nem az a korosztály).
Igen, benne nem csalódtam. :) Ő nagyon lökött, nagyon csúnya szájú, de nagyon jó fej - és jó, agyalós játékos is. Ráadásul nem is játékot kezdett, hogy kőbaltával rohangáljon két órán át streamelve a semmit, hanem bemutatta amit kell.
Én belelestem már két videóba is,de szerintem nagyon szép lett a játék.Tűéles textúrák vannak.Lassan már minden fotórealisztikus lesz benne,persze ezt köszönhetjük az újabb Unity cserének is.Azokat amiket felsoroltál megvannak,persze még alfa állapotban van a játék immár 6 éve,lassan látni a körvonalakat milyen fog lenni,de ez nem a végleges verzió,mire ez kijön még átesik újabb grafikus motorcserén párszor,hiszen a Unityt is frissítik folyamatosan.A hangokat irták hogy folyamatosan fejlesztik,a dinamikus zene mellett,a Native Darkness Production-al együtt dolgoznak rajta. (ez is egy Dallasi cég).Szóval még nagyon sok változás várható.Nagy a nyomás rajtuk,mert fórumon is támadják őket rendesen,nem csak mi érzékeljük a játék hibáit.Egyébként ott a lehetőség,irhattok nekik bármikor a hivatalos fórumba. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.10.06. 12:45:01
Köszi Iron, telefonról nem akartam ott kínlódni vele nem tökéletes a fórum telefonon sajnos.
Tudom sokaknak nem tetszik amiket írtam, de várom a véleményeiteket. Akár mennyire is hihetetlen ez az egy valódi közösség van, ahol lehet tanulni is sokat a kommentekből...
F.om... csak belenéztem gameedge videójába. Kár volt. Nagy büdös mocskos fos NULLA. Nullllllaaaaa.
Pár problem 20 perc videóból: - ha már a föld textúra éles a mocskos zombik miért nem kaptak új szebb textúrát? Amikor sétál a földön annyira elüt a 2 hogy olyan mintha korcsolyázna a föld felett pár centivel. Vicc. - a mocskos növények kinézetét nem lehetett 1 év alatt frissíteni?ennyi modot mutassak amiben már évekkel ezelőtt szebb volt? Vicc. - Hol vannak a beígért átdolgozott épületek? Mert kb 20 perc alatt 1et láttam csak ami egy benzinkú ami mostmár piros színes lett meg a tetjén valami tábla ban rajta. Az erdész ház aminek az aljában van egy nagy széf bejárattól balra egy szobaban, az tök ugyanolyan, meg kb az összes amibe belement a yt-er. - Egy fa bunkó nem olyan hamgot baz mintha egy fa pálcával ütnéd a betönt bazzze. Fejbeverném vele a hangteknikust azt megkérném tegye azt a hangot bele a játékba... - zombik hangjait nem hallani még mindig. Bár mostmár van magyarázat rá. A lebegő korizó zombi nem ad lépés hangot mert lebeg... Úristen. - az ikonokat kicserélték. Ok. De vágod ezt egy modder is megoldja egyedül nem kell hozzá nagy tudás... - a terep elsőre szinte semmit sem változott, főleg mivel a többi növény, blokk textúrája sem, nagyon fos az összkép. Kb mintha semmit se tettek volna.
Mennyi mindent leírhatnék csak 20perc videó után hogy nem férne ki. Ha elkezdek játszani vele félek hogy a többi rejtett fos is előjön.
Ja a legjobb vicc: Az elején a navezgane papírt hiába nyomja mint a süket a read gombot az inventoryban nem történik semmi. Vicccc...
Elindultak az élő közvetítések,egész hétfő hajnalig fognak tartani,válogassatok a streamerek közt:
Azé ezt az alpha18at kipróbalod te is majd nem? Nagyon kívánvsi vagyok a visszajelzéseitekre majd róla. Egyenlőre nem merek liveokat nézni belőle mert félek el megy a kedvem előre. Nagyon tarok attól csalódás lesz. Bá végre le merték írni hogy ez soha nem lesz olyan jól optimalozálva higy 4k 60fps.el menjen. Patch noteban benne van.
Fuuu én nagyon szerettem a GTA-t de a 4. és 5. részben is csak szórakoztam, aztán elég hamar meguntam. Nem tudom miért. :( Ettől még biztosan jó játék, de tényleg furcsa, hogy már mennyire nem érdekel ez az egész és még ez a RDR2 se. :/
Szia Ironman2, a fejlécből kivennéd a Lupius fordítás hivatkozást, megváltoztak az életkörülményeim és nincs már időm foglalkozni vele. Az RDR2 pc re nagyon jó hír, én toltam boxon és megvett a játék, vadnyugatos gta online, ez történelmet fog írni szerintem ezen a platformon.
Azt most tudja valaki, hogy a világban mászkáló zombiknak mi lett a sorsa? Tényleg törölték a világból őket? ha igen akkor be lehet kapcsolni a dedicated szerveren?
Már biztosan hétfőn kapjuk meg az alfa18 experimentalt:
Target Release Date: Monday Oct 7th
OFF: GTA fanoknak! Jön a Red Dead Redemption 2 PC-re,a tegnapi nap szenzációs híre.November 5-én már meg is jelenik,és lesz online vadnyugat is benne.A Rockstar Games Launchert kell feltelepíteni,ez egy új kliens,szeptembertől indult,és azon belül lehet előrendelni október 6-tól.Én elsők közt leszek akik megveszik a játékot! Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.10.05. 01:00:42
Bazz de jó mert hétfőn kedd szerda otthon jeeee. Akkor muszály leszek összerakni a stream setupot pár 8 órás live erejéig
igazad van végülis erre külön alkalmazott kéne, hogy legyen /a community részlegben mert csak madmole-t látjuk, aki végülis a főnök nem? vagy úgy döntőt majd ezt a szerepet ellátja mert úgy sincs sok dolga? de megint csak javítsatok ki ha nincs igazam, de én mást nem láttam még
Ezek szerint a héten nem fog jönni az alfa 18 experimental ?
Kétlem hogy nagyon grindelne, és őszintén szólva nem is hiszem hogy azon múlik a dolog hogy mennyi időt tölt el favágással meg kőbányászással. Ha pelegondolsz kb ez élete ekörül forog, amig mi suliba járunk és a mongol hordákról tanulunk vagy a munkahelyen szolgáljuk a főnököt, neki a zombikon meg a játékon jár az agya... ha csak munkaidőben foglalkozik vele (amit kétlek) az is napi 8 óra, ami felér azzal mintha követ törne.
Az egy más kérdés hogy esetleg a saját játékában nem annyira szuperprofi. Ő is csak 1 ember, a másik oldalon egy egész communitiy van aki agyal, kombinál, variál... persze ő is nézzhetné a youtube videókat meg fórumozhatna a fejlesztés mellett...de nem véletlen az hogy a legtöbb trükköt, bugot, explitot általában játékosok találják meg, nem azok akik hivatalból fejlesztikk, tesztelik a játékot. Egysrész a létszámkülöbség óriási, másrészt a playerek más irányból közelítik a játékot mint a belsősök. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2019.10.04. 08:17:48
A pengék nagyon hasznosak tudnak lenni. Egy időben az én váróimnak is az egyik fontos részét adták, igaz én a folyosó végére tettem őket - oda, ahol a zozóknak át kellett volna ugrania a gödröt, hogy átjussanak hozzám. Nekem úgy tűnik, hogy a pengét csak egy blokknak érzékelik, ezért lazán, gondolkodás nélkül sétálnak bele akkor is, ha az élére állítva teszed le. Viszont az ugrást megakadályozza és javítani is tudod, mert csak pár blokkra vagy tőle. Egy dolog ami zavar a sokpengés váróknál a viszonylag nagy javítási költség, ami az első időkben még elég nagy visszatartó erő. Amúgy az árokba is tehetnél pengéket a logok helyére - igen, jól emlékszel azt valamiért kivették- az is elintézné a maradékot. NNa kérem... és a végére itt az a18 rlease notes. Nagyon hosszú, rengeteg változással, kicsit RUST felé mozdulva... de összességében nekem bejön https://7daystodie.com/a18-official-release-notes/ Utoljára szerkesztette: vajdaati, 2019.10.04. 07:30:15
Igaz raktam én is dartsokat,de nem nagyon használtam,én a pengék híve vagyok (alfa16.3): Rohadt sok melóm volt vele,de megérte :) Simán lehetne most ezt is használni,ha nagyobb távolságot hagynák az ároknak,mert az ép zombik,rendesen felugornának a tetőre.(már amelyik épen megússza a bejövetelt).De már nincs meg ez a pálya.Majd újra fogom alkotni.A wood logokat meg kivették ha jól emlékszem,márcsak a tüskék maradtak,amit nagyon sajnálok.
én nem követem madmole-t, csak az itt belinkelt videókat láttam amik mind 7 éjszakás hordások igazából MM az játszik is a maradék 6 napban? vagy csak creative mod ban összerak vmit aztán felveszi a 7. nap? van neki vmi twitch oldala? télleg játszik vele rendesen?
csak mert mi ügye konkrétan rájövünk mit hogyan kell megépíteni jól és hogyan jól használható mert több idő összerakni vagy kifarmolni az anyagokat és addig jól át is gondoljuk
de ha ö csak össze rak vmit creative módban majd a videó erejéig ki-be kapcsol dolgokat.. szal értitek. Utoljára szerkesztette: Infrath, 2019.10.03. 21:59:46
Ez az ember azért videózik hogy akit meghat vele az tudjon várni. Naaaaaagyon sokan már lemondtunk a játékról. Új alpha, toljuk amíg nem lesz uncsi azt csá. Azok akik pedig millió órát ölt bele a szerver létbe, azoknak minden ilyen videó ajándék hogy várjanak mert van mire. Ezért játszik. Szerintem esze ágában se lenne játszani vele csak úgy hobbiból...
Láttam, továbbra se nyűgöz le a teljesítménye. Van a szerveren olyan aki még nincs 10 éves de jobban játszik nála. Talán még pár alfa és rájön a lassítás - szögesdrót, áram- előnyeire is, amivel a dart nem félig-meddig működne, hanem totálisan jól. Ezt amúgy már kommentben is írták neki a videó alatt. Meg arra, hogy ha páncéltörőt tölt, akkor jó lenne azt úgy használni, olyan várót építeni, ahol a folyosót végig tudja lőni - hosszában. Mint a dart. Meg zárttá tenni a folyosót, hogy az egymást feltoló zozók ne menjenek mögé. Nekem fura ahogy játszik... vagy tényleg ilyen béna vagy megjátssza magát. Na meg az, hogy új default-on nyomja. lvl2-n... Mi lenne vele lvl5-ön amin a szerverek elég jelentős része fut vagy 6-on? félek hogy lvl 2-n tesztelnek le mindent és aki erősebbre állítja az szívni fog mint állat.
Azért tök jó, hogy végre madmole is rájött mire való a dart. Talán ha máskor is játszana a játékával, még némi védelmet is tudna barkácsolni a dart trapnak. Utoljára szerkesztette: vajdaati, 2019.10.02. 15:50:43
Madmole készített egy zombigyilkos dartcsapdát,ami szerinte nagyon jól fog működni a horda éjszakán:
jó hír: Streamers will get it 10/4 and public on 10/6 or 7 as long as nothing nasty crops up on the weekend.
Remélem ez a majom olyan videót is csinál, ahol ezekkel harcol legalább ötös nehézségen. <- ez itt erősen moderált szöveg. Mást nem írok, mert még a netről is banolva lennék, nemcsak a fórumról.
Minden egyes blokkra 5000-et sebez. azt jelenti hogy amelyik blokk "életereje" 5000-nél kisebb annak kapút. Talán csak a beton amiből marad valami körülötte.
Kész a demolisher zombi! Testre,és fejre is lehet lőni,meg a detonátorra is hogy felrobbanjon,és hatalmas pusztítást idézzen elő.3 méteres sugarú körben képest roncsolni 5000 blokkot (gondolom ha felfelé is számolják a blokkokat,nem csak lefelé,különben hogy jött volna ki nekik ez a szám?) Az biztos külön öröm hogy a földalatt is sérülnek miatta a blokkok,jobb kiirtani egy fejlövéssel mielőtt pusztítást végez.A szögesdrótra és tüskékre immunis lesz,simán átsétál rajtuk!
Kész az új RWG teljesen,szép folyók,és utak,nincsennek ismétlődő épületek a városokban,és nagy kiterjedésű biomék vannak (ezen nem javítottak).
Halál esetén nem veszítünk el már semmilyen képességet,és szintet,viszont az elvesztett xp-t vissza kell majd szerezni.Azt már korábban irtam hogy kivették a sokat szidott halál trauma büntetést.
Bizonyos dolgokat lehet kozmetikázni,pl egy bányászkalap átaéakítható cowboykalapra,de ugyanúgy fog működni mint egy bányászkalap.(érdekes lesz egy világító cowboykalap)
Zsebek hozzáadva páncél modozatban,amik csökkentik a megterhelést.(ezt is irtam már valamikor).
Zombik változtathatnak a sebességükön ha bekapják az első sérülést,az agresszív állatok üldözhetik a békésebbeket,a létfenntartás érdekéeben,ha meglövünk egy állatot,az elmenekülhet.
Mindenben igazad van. Ha nem a funpimps hanem a rust készuítői csinálnák akik a játékosok véleményét tartják szem előtt. Ezek még programozni is alig nem hogy a közösség vélelményeit figyelembe venné...
1500 óra után komolyan kezdenek előjönni a hibák a rendszeresen újraindított nem vagy alig modolt szervereknél is( claimben ültetett fánál a végtelen kiszedhető famennyiség, működő "destroyed generator", grafikai, betöltési hibák, amire bázisok is rámehetnek ha pont a fal alsó sora nem tölt be... ), szóval tuti lenne wipe a véglegesítés után is. Meg... ahogy más játékoknál, úgy itt sem kellene a fejlesztés végét jelentenie ha kijönne a végleges verzió. Attól még lehetne új tárgyakat, új képességeket, járműveket, könyveket esetleg "bossokat" mint pl. a Rust helikoptere vagy tankja betenni pár havonta. Vagy behozni a karaktermentés lehetőséget, hogy a szint megtartásával lehessen wipeolni a szervert egy viszonylag stabil játékosállomány esetén. Nem vagyunk egyformák... van olyan akinek hatalmas törés egy wipe, mert nem tud annyit játszani és elég érzékenyen érinti ha 2-3 vagy több hónap munkáját veszti el. Míg más három nap alatt 100-as szinten van full lilában. Szóval, a teljes játékra várni szerintem sem jó dolog, mert teljesen kész, teljesen fix, betonba vésett soha nem lesz semmi.
Csak addigra kijavítanak minden bugot is, te mikorra tennéd úgy sacc kb?, 2021?
Mmint mibe nem kezdtél bele? Mert arra még várhatsz jó pár évet, hogy egyáltalán bele kezdhess úgy. De ha meg is jelenne teljesen, szerintem ugyanúgy lennének időközti wipe-ok.
Én csak félig meddig követem hogy áll, de még nem kezdtem bele,ha teljes lesz nem kell újrakezdeni az egészet.
Nekem csak 1140 (eddig) Sok a hibája, szidom én is, de a mai napig játszom vele. Mindig jó mikor elölről kezdem, sosincs ugyanolyan térkép és olyan a táj, mintha tényleg apokalipszis és kisebb földmozgások után lenne a világ. A 16 és a 17 na meg a 18 is kijöhetne mind 1-1 teljes változatba is.+ A sok MOD, ami van rá. Mindegyik a maga területén egy kölünálló játék lehetne... Utoljára szerkesztette: Bal0924, 2019.09.29. 21:49:10
igazából Dauntless volt meg most jött is hozzá update 1.0 ás lett :) (fortnite grafika, fegyver páncél tárházzal, a célpontok pedig nagy behemótok, szerintem még kevés tartalommal)(simán lehetne benne vmi open World rész bounty felvétellel ahol 5-8 as csapat van és 3 boss t kell lecsapni egy run ban) és the surge 2 özök is most láttam vrsteamen aztán tetszet
tetszik ez a mechanika játékokban, hogy ölés ölés hátán és közben nagy a fegyver páncél tárházad (esetleg egyéb kiegészítők még) és később end game fele rájössz ha kombinálsz cserélgetsz dolgokat speciálisan ahova éppen mész több védelmed/dmg -ed /jobb technikád van ellene/ellenük és hogy ez a fegyver arzenál gyűjtögetéssel/beszerzéssel akár utána olvasással/kérdezősködésekkel is járhat :) (online/singleplayer)
már egy jó ideje agyalok rajta hogy vissza megyek warframe ezni csak jól leköt egyenlőre a másik 3 játék és tudom, ha abba belekezdek akkor ott maradok ^^
Madmole továbbra is elszórakoztatja magát a játékával,most éppen a 28.hordanapon tart:
A sugárzó zombik nekem se jönnek be annyira én különlegesebb helyekre tartogatnám őket. Azaz lenne katonai bázis pl ahol tápos zombik lennének szinttől függetlenül. Vagy a rendőrségen rendőrök és nem az van hogy első napokba lerabolom az értékes helyeket, hanem oda később megyek be vagy csoportosan mikor már erősebb vagyok.
A loot tekintetében mikor már fejlettebb vagy tök uncsi a sok haszontalan kacat. Viszont kezdőként van aminek nagyon tudsz örülni, akár egy konzervnek is. Nekem az tetszene ami az Undead Legacy-ban volt, hogy kezdő karaktered más loot-ot kapott, mint a rutinos aki már régóta van terepen.
Sziasztok!
Mit szólnátok egy A17 Vanillához a szerveremen? Pénteken kezdenénk! Úgyis pangás van és mod futott rajta sokáig.