Basszus, én nemrég kezdtem el szórakozni, fenemód megijedtem, amikor egy hatalmas épületben, a sötétben vagy 10-en rontottak rám egyszerre :D Hozzászoktam, hogy nappal kint mindenki rohadt lassú.
pfff,beszakadt a háztetõ,odaveszett az összes cuccom a 8 ládával együtt.veszélyes.faház tetejére nem szabad épitkezni
Konzolparancsok (valaki kérte tegnap):
ez az alpha4 újdonsága.valakinek meg fordítva is volt a kezében a játék alatt
Szarvascsont is újdonság,bár nem egy kemény fegyver.DDD
kicsit berendezkedtem a tetõre:
olyan érzésem van a tetõn,mintha a fejem fölött akarnak bejutni,eléggé félelmetes
Na ez jó game volt.Ezek az új zombi hangok érdekesek,meg az hogy látni lehet mit hova rakunk le:
tehát akkor most az alfa 4 igy müködõképes multiban:
a játékot fel kell installálni
Official installer 7DTD_Alpha_4_win32: https://mega.co.nz/#!dQVF2C5Y!JAhyLV3GIjTZhtl3DiS6PFbrbbUPx9U6o_bsjgktN6U
Official installer 7DTD_Alpha_4_win64: https://mega.co.nz/#!BF0zyBpJ!ec73F2ud1cNtnOpSxZrntkrMFal6KVUuEcicibE7LKc
nem kell crackelni,hanem egy loadert kell bemásolni a fõkönyvtárba az .exe mellé (C:Program Files7DaysToDie-Alpha or C:Program Files (x86)7DaysToDie-Alpha.):
http://cs.rin.ru/forum/download/file.php?id=15050 jelszó a kitömörítéshez: 3b9ac9RR
loaderrel inditani a játékot (vagy hostolni dedicated szervert),és kész is!
annak nem sok értelme van,mert keveset tudsz nappal gyüjtögetni.kb olyan 20 perc ami reális
Felnézek én is, de egy gyors intenzív zombi horde meccs érdekelne igazán! Legnehezebben mondjuk 10-15 perc day-night cycle, 1 óra alatt egy jó játszhatnánk.
Miért lehet az, hogy nekem egyáltalán nem talál szervereket? Tûzfal/vírusírtót is kikapcsolom pedig, minden registry bejegyzést töröltem, nincs crackelve, alpha 4et használom loaderrel.
egyébként sevendayshu a jelszó ha valaki akar jönni
Ha minden igaz van egy HUN nevû szerver, oda lehet jönni, 55 a kód. Megoldódott a probléma, lassan mi is leszünk.
Nekem sehogy sem talál szervert=/
Loaderrel hostolok, tegnap alpha 3 ment így rendesen, ma unable to connect van, a sima szerver keresõben meg vagy nem megy rá, vagy a nick nevemmel van baja, hogy nincs aktiválva.
loadert másold be,és avval már rá lehet csatlakozni,de szervert csak a loaderrel tudsz csinálni,mert a másikat blokkolja automatikusan (ugyanazt fogja betölteni a loader ha megnyomod a host gombot,mint amit beállítottál a serverconfig.xml fájlban)
igen,meg a crackel is talált rendesen,most 425 szerver volt a listában,de a crackel nem lehet bejelentkezni,ezért kell a loader (igaz nem fog minden szerverre kapásból rámenni,ezelött is igy volt)
ha loadert használunk,akkor vissza kell állítani az eredeti assembly-charp.dll fájlt
hmmm,most olvasom állítólag tunngle,és hamachi is kilõve,nem lehet tolni multiban,csak singlében..az széééép!! meg fogják buherálni biztos,mert ez nem singleplayer játék
Official installer 7DTD_Alpha_4_win32: https://mega.co.nz/#!dQVF2C5Y!JAhyLV3GIjTZhtl3DiS6PFbrbbUPx9U6o_bsjgktN6U
Official installer 7DTD_Alpha_4_win64: https://mega.co.nz/#!BF0zyBpJ!ec73F2ud1cNtnOpSxZrntkrMFal6KVUuEcicibE7LKc
szervert megint nem talál természetesen (lehet a crack miatt,mert most meg accountot se lehet kreálni,csak simán bedob a fõmenübe.egyetlenegy fájl a crack,az assembly-sharp.dll)
Remélem egyesével is ki lehet kapcsolni majd a zombikat=/
Spider zombi meg egyenesen röhejes ahogy kinéz.Rengeteg craftolni való van,azt szerintem most hagyhatnák már,inkább a játékmeneten csiszolhatnának.Fejlõdési rendszer még sehol sincs,pedig azt is irják hogy lesz
Szerintem a zombik nagyon szarul vannak megoldva, ez a rohanó zombi dolog szerintem nagyon nem reális(sok, de lassú zombi kéne szerintem), a savköpõ/falmászó/kutya zombikról nem is beszélve...
Added scrap metal recipes from candy tins, air filters, and hub caps Added new feature for preview position and rotation for placing blocks. Before placing a block a semi-transparent preview of the block is displayed and player can rotate it using LMB Added Femur bone clubcrafting item Added Hunting Knife Added Bone Shiv Added recipe for bone shiv Added recipe for hunting knife Added femur to zombie & deer loot Added hunting knife to loot Added new block rotate sound set The“empty glass” can now also be filled with water at toilets Changes
Reduced polygon density on the barbed wire fence trap, candy tin landmine, hub cap landmine and air filter landmine for better performance and to keep people from reaching max vertices in a chunk When pressing the ALT key in 3rd person the camera can be moved freely around the player. Old state was: when shooting it was shot through the screen middle. New state: the crosshair is removed and shooting is done along the players view When the Z menu is opened, the full text search is auto selected and the old entered text is cleared Increased time that zombies play their roam sounds Increased block damage on explosions to allow better TNT chain reactions The turn speed of entities (like zombies or stag) is now dependent on their speed: the faster they move the faster they turn Increased colliders for inventory slots so that horizontally there is no space any more. Vertically there is still a small gap in the bag Spikes can now be placed only on a solid cube. So stacking of spikes isn’t possible Bug Fixes
Fixed problem that chunk could not be saved when building a column > 190 blocks Configure Controls: fixed bug that “left shift” and “right shift” were not selectable Fixed problem that when placing a bedroll/bed the other block was removed without a check. This could be abused for fast mining. Also set the orientation of a bed correctly Fixed problem that when running a server for a long time and the entity ids get greater than 16 bit, no player was able to connect to the server any more Added delay to food items so they don’t disappear until used Known Issues
Animals get knocked back quite far when hit When you light a pipebomb and don’t throw it, it will explode but the pipebomb is not “deleted”/removed from your inventory. If you die, all of them are dropped, including the one that exploded. Stability on Bridges are still a little weak in the middle Players can sometimes get stuck in small vertical spaces less than 2 blocks high like on top of a cinder block or trash pile Sometimes there are missing polygons in the world
Nekem még mindig az összes elérhetõ ramot felzabálja a játék, ez most kb 3.2 giga...
Közben már megoldódott,csak a játék nevét kellett átirni a fájlban,és bármelyik mentést rá lehet vinni a saját szerverre.Amúgy hamachin még mindig olyan szar a hostnak,tele van grafikai hiányosságokkal.Inkább vállalom a szervert,4 giga rammal el fog menni.Tegnap tudott már Gabeo is csatlakozni rám,igy is meghizott 700 megára,láttam a feladatkezelõben.A serverconfig.xml-ben meg le volt tiltva alapból a szerverhozzáférés
Füveket is fel lehet venni (brown grass) van belõlük vagy kismillió a sivatagban,1 ütés az egész.Kiváncsi vagyok mihez kellenek
28 héttel késõbb c.film zenéje megy a játék alatt.kár hogy nem sajátot irtak. (még lehet).Amúgy kurva jó film,meg az elsõ része is a 28 nappal késõbb.Pont a héten néztem meg
Hatalmas! Végre müködik minden,listázza a szervereket is.Szembetünõ változás hogy visszaforditották a HUD-ot megint a régire.Most ujra baloldalon van a viz,és kaja,mint régen.Teljesen megbolondítanak minket
ez a jól müködõ alfa 3-as verzió: 64 bit: http://thepiratebay.sx/torrent/9226073/7_Days_To_Die_Alpha_3.x64_Cracked_3DM.rar 32 bit: http://thepiratebay.sx/torrent/9227480/_7_Days_to_Die_Alpha_3_x86_Cracked_3DM_[VIPER666]_
Stability on Bridges are still a little weak in the middle-Jaj ne már!! Olyan jó volt mikor beszakadt a hid alattam,és idõben arrébbugrottam. na legalább tudjuk vele folytatni az elõzõ mentést
Fixed problem with master server list-erre várt mindenki! Fixed Zombies jumping and dancing at spike traps-ez meg már az alfa1 óta idegesítõ dolog volt.erre kiváncsi leszek,most csak belesétálnak a tüskékbe,és meghalnak?
Sometimes there are missing polygons in the world-Ennek viszont hatalmas gratula hogy mégcsak most javították!! Ezek szerint már nem lesz üres tér.Majd meglássuk
Na tessék.Alpha3 javításai:
Added lead ingot recipe Added new hard metal door made from ingots Added recipe for wooden shingle cubes, wedges, wedged corners and wooden shingle pyramids so wooden shingle homes can be made Added iron sights to M136 Rocket Launcher & Degradation Added stack limits to Aloe cream, first aid bandages Created hay bale recipe from brown grass which can be used to break your fall from a high places Added Plant Fibers recipe from brown grass Added torch recipe from sticks and brown grass Added new player_ointment sound for applying aloe vera Degradation now affects the damage all weapons do, to blocks as well to entities Added full new female zombie sound set Added some new male zombie sounds Added recipe for planks from tree tips Added recipe for planks from tree tips Added aloe vera cream apply sound Added new Auger sound set Added new auger_empty and chainsaw empty sound when your out of gas Added new auger_reload and chainsaw_reload sounds and animations Added new bucketfill_water, bucketplace_water and bucketbail_water sounds for new bucket and water functions (Rick) Added Left mouse button on an empty bucket bails 9 water blocks Added Right mouse button on an empty bucket now uses 5 water blocks to fill the bucket Added Game browser client refresh improvements with master server Changes
Reduced probability of finding rocket launchers in safes Changed it so falling blocks don’t spawn items any more Changed desk to use nightstand loot instead of safe loot Changed iron ingots so get 9 instead of 10 ingots Changed metal trussing so you can shoot through it and zombies see through it Changed scrap iron door to not be as strong Changed pipe bombs to not destroy the world as much Changed Wooden quarter stairs to place inverted Changed Aloe cream recipe to require a jar Changed Aloe cream so it heals the player when used Changed all grass so it drops Brown Grass on destroy Renamed Yucca Fibers to Plant Fibers Changed animal dead bodies to stay for 60 seconds (Joel) Changed algorithm for calculating explosion damage to blocks Re-factored chunk generation Blocks destroyed when falling on stability drop only items if the fall distance is less than 3 meters Removed telnet support on a dedicated server. Control panel is the only choice now Items dropped on death of a player now stay for 3 minutes instead of 1 Changed older couches to fit the old town theme Changed algorithm how explosions damages blocks for tuning improvements Changed it so the Rocket launcher doesn’t get removed it degradation is “empty” it jams now Auto saving now random chunks that need to be saved Placing water from a bucket now only spreads 2 blocks Changed rotating death camera is now only 50% speed Removed god mode when cheat menu is used Did a rare loot container balance pass so most larger enterable structures have a least one rare type of loot container usually hard to find Replaced ping with country code in game browser Changed control panel disable/enable server options to default to disable Bug Fixes
Fixed bug that hunting rifle zoom was scrollable Fixed Auger is rendered smaller in players hands Fixed Spanish, French and German translations Fixed glass panes so they can be placed on any wall the correct angle Fixed Hulk vomits at any angle out of the back of his head. Now if you happen to get behind the zombie when he started his vomit attack, his head isn’t rotated in an unnatural angle any more Fixed control panel so that it also works when the next (and overnext, etc) round started Fixed Fat Zombie cop vomits and attacks blocks at the same time sometimes Fixed tree tips to drop tree tip blocks Fixed lowered volume of overdriven chainsaw fire sound Hopefully fixed the problem that sometimes polygons shown invisible Fix crash when ending the game on server browser screen Fixed NAT punchthrough sometimes doesn’t work as it should for some users Zombie dogs and animals shouldn’t climb ladders any more Fixed problem that when setting maxplayers to 4 only 3 players could connect on a server Fixed Zombies don’t head for “not yet spawned” zombies any more Made first floor in wasteland governors building set 3 blocks high for more jumping room and to prevent getting stuck Continue game screen titles don’t update properly when re-entering game Fixed problem when Multiplayer servers sometimes don’t show up on the game browser Fixed Control Panel command errors form bad characters Fixed zombies hoping on curbs Fixed Zombies dancing zombies near 2 block high fences Fixed Zombies over-running their target position Fixed Animals sometimes run in circles Fixed problem with master server list Fixed Zombies jumping and dancing at spike traps Fixed Control panel can now kick and ban users Known Issues
Animals get knocked back quite far when hit When you light a pipebomb and don’t throw it, it will explode but the pipebomb is not “deleted”/removed from your inventory. If you die, all of them are dropped, including the one that exploded. Stability on Bridges are still a little weak in the middle Players can sometimes get stuck in small vertical spaces less than 2 blocks high like on top of a cinder block or trash pile Sometimes there are missing polygons in the world
Én a helyükben nem szarakodnék a szerver problémával mert, bármelyik nap jöhet a steam integráció és akkor, ha jól tudom a steam fogja kezelni a multit, és kezdhetik elõrõl átírni.