Az A21 már nyáron, legkésőbb kora ősszel ki fog jönni, az eddigi menetrend alapján mikor elkezdik a dev streameket, onnantól 3-4 hónap és jön experimentalba.
Én még belengetném, hogy gold előtt átváltunk új grafikai motorra, ezzel a bétát is kitolnám 5 - 8 évre, addig maradna korai hozzáférésben. Egyébkén én, idén dec. 13-án adnám ki a ver.21-et amivel átléptetném bétába, olyan 10. évfordulós meglepi lenne. De ameddig tojik a tyúk, addig nem vágjuk le :)
ilyen dögunalom streamet régen láttam. Ráadásul mostanra teljesen eljárt az idő a grafika felett, mindenki rtx, meg dlls 4, ők meg 6 évvel ezelőtti grafika. Ja és mire ez gold lesz még rosszabb lesz a helyzet. Utoljára szerkesztette: hapi, 2023.04.13. 13:31:58
Szerda éjjel,nekünk csüt hajnalban lesz a fejlesztői stream az alfa21-ből:
https://www.twitch.tv/fubar_prime
twitter link Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2023.04.10. 21:55:50
Egy tier 4-es katonai tábor az alfa 21-ből!
A vending machine is átalakult:
Katt a kis képekre! Akár kétszer is!
Jézusom mennyit szórakoznak vele.
Utolsó előtti. Még lesz egy A22. Hozzávetőleg 2 - 2,5 év még szerintem mire meg fog jelenni az 1.0, ha figyelembe veszem az eddigi tempót... Utoljára szerkesztette: ntex, 2023.03.18. 12:47:29
Azért csak készülget az alfa 21,szép tempóban halad.HA igyekeznek,még idén kijöhet! Most éppen hatalmas erőfeszítéssel,áttextúrázták a jó öreg forge-t! Ez már a második áttextúrázása szegénynek:
Katt a kisképre! Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2023.03.17. 11:38:18
Ősrégi Forest topik itt található,ide kommenteljetek,köszi!
Amíg nem kapunk új alfát,addig csütörtökig álljatok készen,mert olyan jön,hogy beszartok! Többit a topikjában ismét!
Night of the dead:
Egy jelentősebb update volt decemberben,avval jöttek meg a jármüvek is,meg új fegyverek,meg új worldmap.Szóval érdemes arra is beruházni,szintiszta zombihentelős a game,és ott fel kell kötni a gatyót,mert minden éjjel jönnek a hordák hullámban.Én abba is buktam bele.Épiteni még elég necces az elején,nagyon sietni kell.
szerk:azóta csak foltozgatták,de elég sürün. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2023.02.05. 13:08:16
Off: Azt is szerettem volna említeni, hogy miért külső nézet de lehet csak túlságosan fps b*zeránti vagyok. Ténylegesen jól néz kifele, csak valami olyan fura rajta, arra a Night of the Dead-re emlékeztet egy kicsit... azzal is mi a helyzi? Tényleg off off.
Azért félelmetes az új karakter model,és animáció is hozzá,na meg a ruhák is animálva vannak.MAdmole twitter oldalán látunk róla egy gifet.Felül a link a bannerban.Alfa21-ben már jönni fog az új modell,és animáció,egy csapat dolgozik ezen külön.
Amennyire pörög ez a topik, szerintem elfér itt. Ha már hasonló témakör.
Hogy érted? Grafikára szerintem teljesen rendben van, engem a külső nézet zavar kissé, jobban szeretem az ilyen játékokat belső nézettel játszani. Remélem lesz majd benne később, ha rögtön az elején nem is. A videóban persze eléggé a csaj karakter segge volt a fókuszban, szinte mindig lehetett látni. Biztos sok embernek fog tetszeni hogy nézegetheti majd folyton, nekem ez nem igazán szempont :D Sok játékelemet nem lehetett látni a videóban, oké hogy lesz fegyvertuning, más kérdés hogy mennyire lesz értelme, lesz e számottevő különbség pl. a különböző összeállítások között. A végén volt pár másodpercnyi harc, amúgy a nagy részét a futás tette ki a videónak. Látszik hogy kontrollerrel játszottak, szóval gyaníthatóan konzolon futott a játék. PC-n ebből kifolyólag valószínűleg ennél is jobban fog kinézni a játék.
Szerk.: Most látom hogy a linkelt videóban több minden is van, én csak a 10 perces új játékmenet videót láttam, abból írtam amit írtam. Ezek szerint legalább ADS biztos lesz, tehát célzásnál bezoomol az irányzékra a kamera. Utoljára szerkesztette: ntex, 2023.02.03. 20:57:15
Talán van még remény, bemutatták a 10 perces gameplay-t is. Bár túl sokat nem tudtunk meg belőle, a Tarkov szerű fegyvermoddoláson kívül. Nem tűnik túl izgalmasnak, de a látvány nagyszerű.
GAMEPLAY Ebben a videóban összefűzték mindazt ami eddig megjelent, lehet hasonlítgatni mit ígértek, és hol tart :)
Természetesen elnézést az ismételt OFF-ért. Ez még mindig elsősorban a 7 Days To Die fanoknak fenntartott hely :) Utoljára szerkesztette: Normen76, 2023.02.03. 16:20:21
A játékot törölték a Stam-ról. Fent volt a váró listámon. "Állítólag" valami szerzői joggal kapcsolatos akármi miatt. A fejlesztők azt mondják, a márciusi megjelenést eltolták novemberre. A játékból eddig senki nem látott semmi konkrétat. Remélem, hogy azért lesz belőle valami, de kicsit túl szép volt amit eddig mutattak belőle. Bízom azért benne hogy nem lesz igazam. Meglátjuk novemberben.
A napokban kell jönnie valami játékmenet bemutatónak azt olvastam. Kicsit én is kétkedek, mivel elvileg március - április környékére volt tervezve a megjelenése. De amúgy szerintem ez is early access lesz először, ha meg is jelenik. Ilyen kaliberű játékot biztos hogy nem raknak össze 2-3 év alatt.
Ez nem az a játék, amiről az a hír járta, hogy fake? Nem mai sztori, tán még kamukovid előtti; ahogy látom, azóta sincs róla semmi kézzel fogható. Ellentétben a Dead Island 2-vel, amit áprilisra ígérnek.
Ajánlok megint egy jó kis zombis játékot,most jött ki pár napja,persze eary acces,de már igy is nagyon jól játszható:
No One Survived Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2023.01.20. 11:50:31
Én még fel akartam tenni azt a modletet a szerveremre amitől csak a fején sérülnek a zombik, de ott valamiért nem akar működni. Ha ott megütöm testen a zozót, akkor egy pillanatra nem történik semmi majd ugyanúgy lemegy a hp-ja az ütéstől. Offlineban meg simán jó. Ki érti ezt ¯\_(ツ)_/¯
Sok nehezítési lehetőség van valóban. Én alapból a loot respawnt kikapcsolom és a küldis házakat se lootolom duplán. A nehézségen kicsit felnyomok, így több ütés kell a zombiknak. Ha szerzel lőszert és gyártasz is eleget akkor igazán könnyű lesz a játék. Játszottam olyan mapon ahol csak wasteland van így azért kicsit nehezebb a kezdés. Jobban kell figyelni és már első este rendőrök jöhetnek. A bányászat se olyan könnyű, mert wasteland-en kevesebb az érclelőhely. Szóval van azért potenciál abban, hogy nehezíts a játékon. Illetve az is nehezítés, ha első halálig játszol.
A nincs kihívás részét persze akkor lehet mondani, ha normál, nem mazochista beállításokkal játszik az ember. Persze feljebb lehet emelni a nehézséget pl. azzal hogy éjjel nappal sprintelnek a zombik bekapcsolt feral sense mellett, 25% - 50%-ra visszavett XP és loot szorzókkal.
Amúgy béreltem egy Undead Legacy szervert magamnak meg havernak. 75% XP ráta van, zombik jog-on vannak éjjel nappal, feralok futnak, bloodmoon jog, random 1-7 nap között bloodmoon, plusz 5-20 közötti zombiból álló horda jöhet 8-12 órás időközönként, nappal feral sense van a zombiknál ami azt jelenti hogy messziről rádmennek, pl. a horda simán bejön utánam POI-kba akár küldi közben is, már néha feral zombi meg kutyák is vannak közöttük. Nem mondanám hogy unatkozunk eddig :D
Továbbra is az a probléma hogy gyorsan túl könnyűvé válik a játék, és onnantól egyáltalán nem, vagy alig lesz benne kihívás. Az Undead Legacy moddal ez határozottan lassabban következik be, de ott is ugyanez a vége. Nem lesz benne kihívás. Szerencsére a mod készítője már mondta hogy tervben van hogy tesz bele majd új, erősebb ellenfeleket, a mostani új verzióban már vannak bazi nagy mutáns skorpiók, azok elég jól bírják az ólmot is, meg meg is tudnak mérgezni, ha nincs ellenméreg akkor gyorsan jön a halál :D. Az erdős biomon kívül mindenhol spawnolhat random a vadonban, 4 fajta is van belőlük, különböző erősségűek. Én inkább kerülöm őket :D Állítólag tesz bele majd később pl. mutáns pókokat is, meg sok egyebet tervez még.
"sajnos valamiért 1-2 hét után beleunok" Öregszel:) Gondfelejtőnek használom ezt a játékot. Amikor végzek a melóval, elindítom és egy idő után elfelejtem azokat a problémákat amivel a melóban küzdök. Bárhol be lehet fejezni, azután pedig nyugodtan aludni. Utoljára szerkesztette: nibron, 2023.01.10. 17:23:48
Engem mindig felvillanyoznak ezek az új alfák, csak már sajnos valamiért 1-2 hét után beleunok. De ezek a változások most tényleg kicsit átreformálhatják a gamot. Kb, mikorra is várható ez az A21?
Én most az alfa verziók tologatására gondoltam, azt már én is hallottam hogy lesznek később DLC-k is hozzá. Azért remélem nem azokkal fogják majd teljessé tenni a játékot, hanem tényleg csak ilyen kisebb extrák lesznek.
Dehogyisnem termel majd,mert utána jönnek a dlc-k,amik gondolom fizetősök lesznek.Tuti hogy a banditákat kitolják még a gold változaton kivül.Hála istennek búcsúzunk az alfáktól evvel a változattal,még a bétába kerül pár újdonság,meg optimalizáció,aztán jöhet az aranylemez. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2023.01.05. 23:19:27
Azért a végtelenségig nem lehet ezt húzni, előbb utóbb már nem fogja megérni foglalkozni vele, mert nem fog pénzt termelni a játék, teljesen felélni meg nem akarják a játékkal a megtermelt pénzt, akkor alapból nem érte volna meg nekik megcsinálni. Igazából sztem már most is ott tartunk, hogy kb csak annak nincs már meg a játék akit vagy egyáltalán nem érdekel, vagy kivárja a rendes megjelenést. Ezt nyilván ők is tudják, ezért nem is terveznek már 1 max 2 alfát mielőtt aranylemezre kerül.
Madmole-nek az életműve az a játék, szép lassan "nevelgeti" mint egy gyereket, igaz ez már hozott neki közel 80 millió dollárt, de hát kellett kenyérre neki. Gondolom nevelgeti és szépítgeti amíg a frissen jövő emberek fizetnek érte, azt ha nagykorú lesz elengedi a kezét és "arany" lemezre rakja. Mi meg végigkövethetjük ahogyan felcseperedik és folyton változik, lassan már családtagnak érzem :)
Nem az A21-et tartogatják, hanem visszalépnek az A10-re ha már 10 év. Terv szerint 1 év/verzió, most jöttek rá, hogy nagyon elkapkodták, nem mehet ez így tovább. És ezzel egy időben azt is üzenik a optimalizálást kritizáló játékosoknak, hogy ennél a verziónál már jóval kisebb lesz a gépigény. Utoljára szerkesztette: nibron, 2023.01.03. 22:53:26
Egyébként nagyon jónak igérkezik az alfa 21 is,megint kapunk szinte egy új játékot,ha úgy vesszük,de azért bosszantó már hogy ennyi évet kell mindig várni egy újabb verzió megjelenésére. 10 évet öregedtünk az alfa1 óta,majd év végén lesz a jubileum,remélem nem addigra tartogatják az alfa 21-et.
Boldog újévet mindenkinek!
A21 Release Date: 2023
Tud valaki ajánlani publikus elsősorban PVE szervert ami neki bevált (lag, adminok elérhetősége, uptime)?
Alapvetően vanilla max QoL modokkal...
A T-Rex nem az erősséget befolyásolja, hanem a visszatöltődést. Tehát továbbra is elég egy koppintás, csak esetleg nem lehet a végtelenségig folyamatosan osztogatni. Így viszont a bányászokkal csesznének ki, ezért olyan értékre kell balanszolni ahol még használható. A futáshoz is szükség van egy elfogadható értékre. Így továbbra is jónak kell lennie. Vagy ott van a puskaporos kávé. Am ha jól tudom, többször is szóba került már a megszűnése. Lehet, hogy nem is lenne érte kár. Bár ez pont a fittséget szabályozó érték, így inkább 5 helyett 10 pontra kellene bontani. Azért anno amikor minél több futással automatikusan nőtt a futáshoz szükséges fittséged, vagy a bányászattal a bányászatéhoz és így tovább, az jobb volt (mondjuk életképesebb). Ahhoz jó balanszolás mellett nincs is szükség a T-Rexre.
Nem is maga a tény a baj, hogy kivették, hanem a mentalitás mögötte. Általában véve is teljesen normális, hogy egy fejlődésben lévő intézményben javításokra, változtatásokra van szükség, az a nem normális, hogy az ehhez szükséges erőforrásokat nem hajlandóak beletenni az illetékesek. Egyszerűbb a könnyebbik végét megfogni a dolognak, csak foglalkozni ne kelljen vele; ez az eredménye. Itt sem először látjuk már ezt, tárhely, stamina, stb. Ezek a húzások kb arra jók, hogy a grindet növeljék, másra nem nagyon. Nem is ez lenne a probléma, aki maximalista, ennél sokkal keményebb dolgokba is beleáll, az a zavaró ebben, hogy a szemükben ez content.
Én emiatt nem aggódom, vanillával már úgysem valószínű hogy valaha is fogok még játszani, modokkal meg sec perc alatt visszaállítják vagy megoldják másképp...
A szexuális T-rextől is búcsúzhatunk sajnos,kivették azt a perket.
És ugye A21 után még lesz A22 is úgy néz ki, tehát ha úgy nézzük hogy kb évente jön ki 1-1 nagyobb alfa verzió, akkor egy év még hátra van legalább a rendes megjelenésig, de lehet simán számolni csúszásokkal 1.5 - 2 évet is mivel most jön a bonyolultabb része a dolognak, ahol AI-t is kell majd programozni. Utoljára szerkesztette: ntex, 2022.12.13. 16:35:27
Készülődünk mi is az éves alfa verzió frissítésre, hogy egy picit nosztalgiázzunk. Jövőre 10 éves lesz a drágaszág, vártuk hogy ez alkalomból bétába fog lépni dog, de Madmole már annyit pénzt keresett ezen az elmúlt 10 évben hogy csak na, viszont ennyi pénznek legalább az 1%-át vissza is forgatta fejlesztésbe, mondjuk ami látszik is rajta ahogy a textúrákat csiszolgatta :) Viszont már nemsokára nyugdíjasok leszünk, így bőven lesz időnk játszani vele majd ha egyszer megjelenik :) :) :)
A18 óta van sok érdekesség/újdonság ami miatt érdemes lenne leporolni megint? Akkor játszottam utoljára....
Ebből semmi se lesz idén,nagy a csönd.Annyi hogy beraktak egy mérőt a játékba,ami mutatja az adott helyszín veszélyességi szintjét.
A workshop supportot kéne prioritizálniuk, akkor nagyon el tudnának szabadulni a modderek, ők megcsinálják 3 hónap alatt azt ami a funpimpéknek 2 évig tart....
Vhol érthető, 10 éve macerálni ugyanazt tényleg agyzsibbasztó lehet... tuti éjjel zombikkal álmodik mind évek óta...
After Gold a small team will continue to support and update 7 Days to Die going forward. Bandits unlikely to be ready for A21 but should be good for A22.
Gondolom akkor az megint legalább +1 év fejlesztési idő 2024-re talán kész lesz a játék. Valszeg addigra fog jönni a GTA VI is.
Én csak abban bízom hogy lesz még elég motivációjuk befejezni rendesen a játékot és nem lesz összecsapva, meg lesz még később is support hozzá legalább bugfixek tekintetében, ha már extra kontent gyártásban nem is.
Jó ötlet a végjátékra. Lehetne egy indítható küldetés, mint az éjszakai küldik. Mindig csak horda este lehet aktiválni este 21:30 és 22.00 között a toronyház aljánál. Ekkor resetelődik a toronyház és fel kell küzdened magad hordaéjjelen a tetejéig. Miközben bent is vannak zombik és kintről is jönnek. Azután hajnal 4:00-ig kell tartani a tetőn a pozíciód, akár úgy hogy aktiválni kell ott egy füstjelzőt vagy egy jeladót amit korábban kellett legyártani.
Nekem az a bajom a játékkal hogy nincs "végjáték". A játék eleje elég nehéz amíg nem szerzel normális fegyvereket.A játék közepe a tervek megszerzéséről szól meg nyersanyag bányászatról,de ha ezen túl vagy és az eddigieket túlélted akkor valószínűleg van egy jó hordabázisod, vagy egy jó taktikád hordanapra.És innen már csak a bázis csinosítás marad.( Én nem játszok pvp szerveren, nem tartom élvezetesnek ,hogy odamész kimaxolva egy szerencsétlenhez és kinyírod meg elveszed mindenét,meg begyalulod a bázisát,vagy fordítva téged csinálnak ki.)Végjátéknak betehetnének valami olyat hogy egy bizonyos napon (ami állítható lenne)helikopterrel kivonnak egy toronyház tetejéről(természetesen horda éjszaka lenne,+gyrocoptert letiltanák mondjuk homok vihar lenne+ nem lehetne semmit se építeni a toronyház közelébe nehogy a fakockákon felugráljanak)Aza a lényeg ,hogy a földszintről kellene utat vágnod magadnak a tetőre és hajnali 4 ig fel kellene érned vagy bebuktad.Szerintem egész hangulatos lenne...(persze néha kellene alternatív útvonalat keresni mert a lépcsőház el lenne torlaszolva néhány helyen.)Na ott megnézném egy pvp szerveren ki jut ki...
Már meghaladtam az 5700 óra játékot (ilyenkor elámulok mennyi időm van, mert nemcsak ezzel játszom:)). Asszem nem igazán mondhatom el, hogy unom vagy nem tetszik a játék. Utóbbi időben elég sokat játszok single-ben. Ilyenkor aztán rohadtul nem érdekel milyen keze van a játékosnak vagy, hogy éppen miért nem látom a lábam meg ilyenek. Nem hinném, hogy ez lenne a játék lényege, és tutkeráj, hogy nem is az különben már rég elfelejtettem volna a játékot. Multiban sem zavarnak a játékos karakterek (qva sok játéknak fel lehetne ezt vetni). Úgy érzem, hogy ez a játék legérdektelenebb része. Örülök is annak, hogy a fejlesztők is a béka segge alá tették ennek a fícsörnek a fejlesztését a többivel szemben. Ennek ellenére azért látszik, hogy foglalkoznak vele. Számomra ez inkább pozitív dolog. Remélem a zombik mozgását is fejlesztgetik még. Remélem még elég sokáig alpha fázisban marad a játék, ha minden egyes változatban átírják. Szerintem ez a lényeg, nem pedig a botkéz.
pontosan! vártam vmi ilyen hozzászólást már attól hogy más lesz a.. hmm skin, texture, mondjuk így attól még lehet ugyanúgy bot karakter animálni kell hozzá egy halom új mozgást
Na srácok látom rég volt új alpha és mindenki egymáson vezeti le a feszkót. :D Személy szerint örülök, ha részletesebb a játékosmodell főleg a mozgása érdekel, ha kívülről nézek szerveren mást. A kidolgozottság már lényegtelen, csak érezzem, hogy valóban a földön jár és van tömege.
Sosem fogom megérteni az egyszerű embereket akiknek az a legnagyobb problémája hogy bot a kéz (nem is értem mit jelent lol) egy ilyen volumenű játéknál. Nem látják a fejlődést, amikor teljes játék rendszereket tesznek be vesznek ki vagy írnak újra, de boldogok ha kicserélik a játékos modelt. (amit sosem látsz ha egyedül játszol)
We have another stable patch for Alpha 20. With the overwhelming majority of the team working full steam on A21, we took some time to merge fixes and changes to A20 for your enjoyment.
Due to Microsoft requirements, custom prefabs can no longer be saved directly to the game folder. They will be saved to the User Defined Folder (UDF). This default location is:
\AppData\Roaming\7DaysToDie\LocalPrefabs
To avoid having to re-save each POI one at a time in the prefab editor, all POI's currently located in...
\Steam\steamapps\common\7 Days To Die\Data\Prefabs
...should be manually moved to the UDF.
The UDF can be declared in the game launcher as a command line parameter. Add the following to the command line:
Added JunkDrone NPC menu entry for toggle ally healing. News window in main menu DBS/F11 screenshots are now showing the world gen seed GiveXp command Auto ping all found servers once
Changed Storage and Service sounds to be consistent between vehicles and the drone. Friends, History and LAN tabs in server browser now ignore filters and show all entries Vultures don't auto aggro on players in vehicles Updated repair and harvest items on gas pumps and vending machines to discourage exploits
Fixed Localization needed for drone ally healing ModRoboticDroneModCooldown and Desc needs localization Drone sounds don't affect stealth. Vehicles storage access not playing sounds or adding to player stealth. Drone receives buff from charismatic nature, nets +1 hp gain per hit at level 3 Drone will trigger when motion sensor is set to strangers and zombies Drone pathing NRE when falling in Prefab Editor Drone can't heal abrasion when using a first aid bandage or kit Localization needed for drone ally healing ModRoboticDroneModCooldown and Desc needs localization Error with the drone with multiple cargo mods on a dedi, after a long play session. EAC crashing the game on macOS Monterey Key rack in diner_03 triggers a shutter in the poi next to it. Seeds cannot spawn in trader loot. Imposter blocks for poi abandoned_house_03. Workbench crafting tool mod dupe Can't pickup nonsquare frames if inventory is full Store_grocery_03: On/off button on a forge becomes unresponsive Clients in playtest games receive an NRE after selecting the given LCB Harvested farm plots vanish when player inventory full Molotovs are always lit once you light the first one in the stack Workstations visually disappear when placing motion detecting equipment in the same chunk Accessing an aimable electrical component after doing a melee attack will make you repeat the attack BuffPerkGunSlingerBonus cvar doesn't clear during automatic fire if triggered with single shots Urban Combat Vol. 7 no longer works due to unlinked IsIndoors cvar Iron and steel spears disappear when thrown too far Underground crouching and sprinting can result in teleportation to surface Harvesting animals with full inventory results in lost items Damage mitigation buffs only give a HP refund to players, not actual damage mitigation Double XP killing a zombie while it is on fire using torch or any explosives. Using auger or chainsaw right before they're done repairing breaks item/hand placement and hand animation Vehicles collide with Sticky Projectiles Can not save prefabs on MS Store build Saved prefabs now always go to the LocalPrefabs folder in the UDF Can not create new worlds on MS Store build New worlds now always go to the GeneratedWorlds folder in the UDF "Show light performance" setting in the editor carries over to normal game Mod code being initialized twice if both legacy and new mod location exist and code mod being in the latter Saving during imposter creation kills POIs Creative menu stack size number decreases by right clicking single quantities of a grabbed stack into inventory Not trying to load mods twice if UserDataFolder is set to the game folder Players with nonlatin characters in their Windows user profile are unable to start game through the game launcher Typo on special infected group GS1 and GS50 zombieWightRadiated probability As client on a dedi, buried supplies are always in the South West Quadrant of the circle. Buried supplies/treasure chests can spawn below bedrock. Breaking weapon sound is not happening anymore. "NO TRADER" appears on starter quest if no forest biomes exist or no trader in nearby forest. ZombieSoldier backpack collision issue Fixed industrial light 2 lens flare being blocked at moderately low angles Fixed crawler and spider ragdolls shift back when blending out. Fixed street lamp LOD group thresholds being too low. Going from vehicle mod slot to clothing mod slot causes NRE Switching from drone's mod window to another mod window will transform the drone to the other item On/off button on a forge becomes unresponsive Knife harvest can easily hurt other players if they are standing near you Accepting invites / joining through friends list is not blocked while game is still initializing XBL invite creates new launcher and game instance if already running Unable to join servers with some player names Non-XBL players were not shown being blocked when communication was globally blocked by XBL privacy settings News screen scroll makes a sound even if you are on the first or last page Voice chat not always properly disabled