Na azta milyen feature uristen. Újak a hangok? Van hawai inges? Hűha. Van már benne szerelhető autó mint modban? Van már benne csilliónyi küldi mint modban? Vannak már benne npc.k mint modban? Van már szebb 3d.s növények mint modban? Ja nincs.
És ennyi lesz a sztori? Vagy azért valamit hozzátesznek? Mert eddig a legjobb verzió történet mentesen a 16.4 . Nagyon gáz.
Mondjuk 1.5 év elteltével érdemes ránézni a cuccra, vagy csak himbálózik a fejlesztő 2 ötlet közt (lásd van dagadt zombi, nincs dagadt zombi), és néha ad valami apróságot bele?
A játék áll, mint a ló a dohányba, a fórum hónapok óta kihallt, a szerverek panganak, az újjonnan játék megvásárlók két három nap után eltűnnek, jobb esetben játszanak 1-2 hetet...de ennek ellenére van vagy 20-25 magyar szerver??!!?? Érthetettlen! A magán kicsi szerverekről még nem is beszélve, ami nem látható vagy nem folyamatosan látható a listában. Ha akik kitartanak a játék mellett és összetömörülnénk 4-5 szerveren, akkor jó kis csapatokban lehetne nyomatni a dolgot, e helyett száz felé húzunk. Magyar mentalitás... Meg jönnek szerverre újak, akiknek esetleg nem tetszik vmi, akkor anyáznak, kutyáznak stb. eszem megáll néhány játékostól. És az ilyen csapatszellem romboló emberektől meg elmennek a szerverről vagy még a játékot is törlik a gépükről. Szerintem ennek a játéknak a csúcsát már mi öregek megéltük, nem hiszem, hogy lesz feljebb, hiába jönnek majd az új alfák és újjítások. Perzse ez csak az én véleményem, és már én sem ülök tülkön, hogy mikor jön az új alfa...
Off: Ez a Valheim nevű játék igen jó móka. ;)
Mennek en is,de nem tudom mi van velem, dec.27 ota semmivel nem jatszottam csak filmeket sorozatokat nezek....
Ránéztem az alfa20 fejlesztés hogy halad,tavaly november óta nem frissült az info oldal a fórumon.Mondjuk ez a csigatempó megszokott a Fun Pimpstől,szerintem nyár előtt ne is nagyon számítsunk rá.Nembaj addig elvagyok Random szerverén,gyertek minél többen,jó kis társaság szokott lenni ott. (igaz a héten meló volt nekem,de jövő héten visszatérek megint a játékba)
Na ez az új zombikutya jobban tetszik,mint a régi.Ideje volt már lecserélni,pedig rohadtul utálom őket! Na és az égő zombi is új HD textúrát kapott az alfa 20-ban!
Vanillában még semmilyet, majd A20 vagy A21-ben jönnek a jármű modifikációk. Jelenleg Darkness Falls modban vannak jármű modok is amiről én tudok, persze lehet más modokban is használnak ilyeneket.
Sziasztok. Autóba milyen modifikációt lehet beletenni?? Segítséget előre is köszi.
Szerintem sem volt semmi baj azzal, hogy kinlodni kellett mire lett egy fegyverem. Igaz en 1-2 es szinten mar templomban az alagsorban hatul a hatso helysegben kotorasztam a pancelban es a tobbi ladaban es sokszor ott sem volt semmi :) Lootolgatasbol hamar osszejon akkor is egy gyenguszabb AK is es lehet jol haladni.... Utoljára szerkesztette: LaLee67, 2021.01.18. 18:30:24
Az a sűrített levegős puska, a metro játékokból van kb lenyúlva. Kicsit cyberpunk kinézete van
Az a fazonú sárga lámpa tényleg létezik, nálunk is volt egy pár darab belőle, csak zöldben. Ha azt rábarkácsolod a fegyver elejére, nem tudod megtartani.....na mindegy Miért nem jó az a koncepció, hogy elindulok a játékban, aztán vagy találok valamit vagy nem. Kábé mint a valóságban. Bemegyek egy házba és vagy találok valamit vagy nem. Nem azért nem fogok találni jobb dolgokat, mert csak most kezdtem a "házba bemenés lootolást" hanem mert nincs ott. Gondolom a betörőéknél se úgy van, hogy aki most kezdte a szakmát az csak futtatott bazári nyakláncokat fog találni, a garázsban meg csak csepel biciklit ezres swift mellett...
Jók ezek a barkács fegyverek mindig is irigyeltem ezért a Rust-ot., Fogom várni nagyon mert a játék elején tényleg alig van lőfegyver választék. Madmole nagy szerelme ezek a fegyverek szerintem.
A romos poi is jó lesz, ha jól hallottam ezzel a wasteland-et akarják színesíteni, hogy ott a lerombolt vidékhez megfelelő poi is legyen. Igazából pár meglévőt kell leromboltra átalakítani, de azért ez is nagy meló.
sigh annyira bírom ezeket a concept art okat mindig mindig totál más lesz a gameben mint amit látsz végül :D (vmi gatyib, egyszerűbb)
a kész fegyó ami kinéz game ben konkrétan olyan mint a (nem tudom most a nevét de olyan fegyver amivel a töltények a levegő nyomás hatására távoznak gyorsan a fegyverből) csak itt nem látom a gáz palackot a fegyver oldalán
mondjuk ez a gáz palackos nem is lenne rossz fém szögeket baromi gyorsan lőne ki nem kellene réz bár a mostani mechanikával már tele az ember tölténnyel meg réz el.. Utoljára szerkesztette: Infrath, 2021.01.12. 19:04:39
nem értek hozzá! de biztos reális ha scope-ok az ütő szegnél vannak becsavarva? mert amennyit én codoztam életemben (nem sok) ezek mindig kaptak egy sínt a fegyverre vagy egy egész testes borítást amit a szeg alatt rögzítettek össze szerintem
tényleg nem kötözködni akarok lehet mostanában sokat cod-oztam :P de a lámpát oda ragasztjuk de a scope -ot becsavarozzuk??! vagy túl feltűnő lenne ha a lámpa csavarja a csőbe fut? :D a sárga lámpa meg szerintem baromi nehéz maga a fegyver is de ha lehuzza a kezemben előre.. ráadásul pár shoti lővés után szétesne nem bírná. Utoljára szerkesztette: Infrath, 2021.01.12. 18:54:16
Ezek a leg gyengébb tier-es fegyverek lesznek. Gyengébb lesz mint az összes többi, early game-re valók lesznek, elvileg könnyű lesz őket lekraftolni. Azért teszik be őket mert rengetegen panaszkodtak hogy nehezen találnak fegyvert a játék elején.
Üdv Elindult a Darknessfalls 7 Days to Die szerverünk. A Szerver 10 slotos és eddig 4 en játszunk rajta, ha esetleg valakit érdekel Írjon Discordon!(https://discord.com/invite/x5zhnxk) Keresd Manna,Fule
A19.3 b3 is coming to EXP! Please as always start a new game and or make a backup of your stable savegame.
With A19.3 we bring you: Better network package security A fix for SI exploits
Have a good weekend everyone!
A19.3 b3 Added Network layer encryption Connection rate limit More feedback for clients on why they are not allowed to connect Message on the client when they got disconnected because the server is shutting down
Changed Improved supply plane drawing Replaced static NetPackage list with runtime dynamically assigned IDs for more flexibility Wandering horde zombies are not alert, so stealth attacks work on them Wandering horde 1 second delay between spawns
Fixed Floating Frames and blocks Can't target, shoot or repair through Molotov Effects Set player made door stability support to false to prevent AI exploitable building Using admin/whitelist/ban on users with special characters in their name breaks the serveradmin.xml Console command "water" hidden by console command "thirsty" DecoManager large FPS drops when saving to a slow drive DecoManager written log always having a count of 0 and added duration ZombieOldTimer has no flame particles
Ez a játék még koránt se kész! Alfa 20 és 21 betervezve! Nagyon sok változtatás fog következni,és még egy grafikus motor update is. Szóval kapaszkodjatok,mert minden át lesz alakítva,és sok új dolog jön!
Konkrétan még nem olvastam utána, de én úgy godolom, hogy némelyik POI-t nem tölti be rendesen. Nekem kb 20 inditásból talán ha 1x előfordul, vagy még ritkábban. De láttam már J.C. csatornáján is.
Ez a textura bug (amikor ez a márvány textura kerül rá valamelyik POI-ra és pl. az ajtó is ugy néz ki mintha márványfal lenne de át tudsz menni rajta) na ez nekem soha nem volt csak az A19 óta. tud rá valaki valami megoldást? Olvasom hogy ez egy tudott dolog és csak újra kell indítani, de nekem most szinte mindig van...
Csak rád fognak menni és sehol sem leszel stealth-ben.
Sziasztok! Kb 5-6 év után vettem elő újra a játékot. Jelenleg hordamentesen élvezem a gyűjtögetés, barkácsolás örömeit. Meg tudja valaki pontosan mondani, hogy az éjszakai hordák kizárólag a karakteremre gerjednek-e, vagy valami másra is? Példaként, ha mondjuk 4 helyszínre, 100 méteres távolsággal leteszem a hálózsákomat, majd a hőt termelő építményeket (tábortűz, kovácsműhely), illetve a ládáimat, a negyedik helyszínen pedig szeretettel várom a zombikat, akkor rajtam kívül érdekelni fogja-e őket a többi helyszín is? Úgy tudom a hő vonzza a "screamer"-eket. További kérdés, hogy a hőforráshoz csak odamennek-e, vagy kárt is tesznek benne, ha már ott vannak?
Egyik szerveremen beüzemeltük az Undead Legacy-t. Mindenkit szeretettel várunk, természetesen a már ismert szabályok betartásával. Békés társaságot szeretnénk itt is kialakítani.
nem a mesterséges intelligencia tehet róla. pont az a baj, hogy nem azt használják. ezek még mindig szótárjellegű fordítások, amik sosem lesznek jók. amikor ezeket elkezdték farigcsálni, még nem voltak neurális hálózati algoritmusaink. most már van, ideje lenne arra áttérni.
Ez nagymértékben függ az adott nyelvtől. Pl. Angolról, németre pontosabban fordít az automata, mint magyarról angolra, vagy angolról magyarra. Klingonról, eszperatntóról vagy romáról magyarra szintén pontosabban fordítana mint angolról. Itt még bőven van hova fejlődjőn a mesterséges intelligencia.
Elkezdtem egy új vanilla világot, 19.2(b4). A land claim blockot, nem lehet lerakni POI-kban? Vagy csak én vagyok béna. :)
na igen, nem is értettem míg el nem olvastam angolul.:))) érdekes, hogy hány éve fejlesztenek fordítókat, azonkívül mesterséges intelligencia meg mifene technológiák, és itt tartunk. szerintem egy alap neurális hálózattal megoldható lenne. megtanulná és alkalmazná amit tanult. mi is így csináljuk.
Undead legacy egyik nagy újitása google szabad fordtásban: "Your inventory or vehicle inventory slots are no longer suffering from the harsh limits of slots like in the vanilla game. The new system adds weight to all items and blocks in the game featuring scrolling inventory for player, vehicles and storage containers and instead of unlocking new slots through progression, you increase your carry capacity limit.
This was a crucial change so that in the future the mod will be able to support thousands of custom items and blocks and you will be able to carry lots of different things in the inventory without having to worry about the harsh limited inventory space in the vanilla game."
"Készlete vagy járműnyilvántartási helyei már nem szenvednek a résidők szigorú korlátjaitól, mint a vanília játékban. Az új rendszer megnöveli a játék összes elemét és blokkját: gördülő készletet tartalmaz a játékosok, járművek és tárolóedények számára, és ahelyett, hogy új résidőket nyitna meg a progresszió révén, növeli a teherbírás korlátját. Ez kulcsfontosságú változás volt, így a jövőben a mod képes lesz több ezer egyedi elem és blokk támogatására, és sokféle dolgot hordozhat a készletben anélkül, hogy aggódnia kellene a vanília szigorúan korlátozott raktárterülete miatt. játszma, meccs."
Srácok, nem csak pár újítás van benne. Nézzetek utánna. Az autók javítása, új blokkok, fegyverek, stb.
Undead legacy, nem a darknesd falls. A darknes falls nem sokat változtat valóban.
Ahogy írták, a legtöbb dolog ugyanaz, csak kb hosszabb a progress, van benne temérdek plusz dolog, később éred el az "endgame" fázist. Plusz sokkal több zombi van mindenfelé, illetve egy idő után ha elérsz egy bizonyos Game Stage szintet, elkezdenek megjelenni a "Demonic" zombik illetve különféle démon behemótok. Ezek már nem szarral gurítanak, a demonic zombikat hagyományos fegyverekkel elég nehéz megölni, mivel rohadt gyors a regenerációjuk (van rá fegyer mod, illetve bizonyos fajta fegyverek leállítják ezt ha megütöd / meglövöd őket vele, viszont csak később lesznek elérhetőek). Lőnek rád tűzlabdákat, felgyújtanak folyamatosan. Arról lehet őket megismerni hogy lángolnak folyamatosan. A behemótok meg szimplán hatalmas pofonokat adnak, engem volt hogy egy ütéssel megöltek még mikor gyengébb voltam :) Horda éjjelen meg ha ezek odaérnek a falhoz, a titaniummal (ez egy új bányászható anyag a modban) megerősített falat is pillanatok alatt lebontják, van hogy több is jön egyszerre, ezeknek van 15000-60000 közötti hp-ja. A jelenlegi alapjátékhoz képest sokkal élvezetesebb, hosszabb, tartalmasabb volt. Persze ebben is vannak hibák, de egyik sem olyan hogy játszhatatlan lenne tőle a játék. Ha nem próbáltad még, és szereted a kihívást, mindenképp tegyél vele egy kört.
Igen ez az. Mit értesz új cuccok alatt? "Néhány" recept más, vagy bizonyos cuccokat máshol-máshogy kell kraftolni, mint a vanillában. De nagyrészt ugyanaz, csak a kihívás nagyobb. Könnyebben halsz az első pár napban :)
Mennyire "nehéz" az új cuccok megtanulása ebben a módban? Erről a módról is beszéltetek, hogy itt legalább jóval bővebben mászkálnak a városokban a Zék?
Srácok küszöbön az Alpha20! Twitch beszélgetés Madmole-al. CT (Central Time) szerint szerda 21:00, az CET (Central European Time) szerint csütörtök 3:00
Ma nyomtuk le az utolsó hordanapot, olyan 1500 zombit öltünk le hárman összesen, köztük rengeteg 15000-60000 hp közötti behemótok :D Kapta a talaj is rendesen... A loot zsákok meg hegyekben álltak a horda után, voltak pillanatok mikor nem láttunk ki az ablakon konkrétan, a zsákok miatt.
Ez a mod miben változtatja a játékot? Néztem valamelyik nap streamet belőle, de 1-2 apróságot láttam csak pluszt, meg az új UI-t. Darkness Falls-t nyomtuk most két ismerőssel, teljesen más élményt ad mint az alapjáték. Ezután lehet nem igen lesz már kedvem az alappal játszani :DDD Eljutottam 180-as szintig, igaz itt már nem sok értelme van ezt sem nyomni mert a legnagyobb demonic behemotokat is le lehet darálni a lézerfegyverekkel pikk pakk
Semmi baj. A mester 30.án adja ki a modot. Onnantól kit érdekel majd az alap ganyé...
Undead Legacy.
Nem csak nálad fordul ez elő. Volt, hogy a szemem előtt esett össze. Ha jól emlékszem, akkor 2-3 alpha óta van ilyen (vagy legalábbis ekkor tűnt fel nekem). Sőt, volt olyan is - igaz, single játékban -, mászkálok a városban és találtam lootbag-ot.
Csak nálam halnak meg random idő után a zombik? :D Kóricálnak a városban, egyszer csak hallom azt a tipikus zé halál hangot és összeesnek. :(
Alpha A19.2 Stable is out! Along with some great fixes we enabled Steel Series’s game sense feature, allowing Steel Series Mouse and keyboard users to have some ingame events tied to their hardware LED lights.
Official Forum Post
Game Sense Features include (default settings):
Time Progression: F1-F12 Ammo: 1-0 Health: Q-P Bloodmoon Warning: A-L Visibility Meter: CTRL – ~ Tool / Weapon Durability: Num – – Player Facing Direction: numpad 1-9 Bleeding: Del-Pause Being Hit: Mouse Duke Amount: Display Changelog A19.2 b4
Added
Console command “ai pathgrid” Console command “gfx dti” to set distant terrain instancing Console command “gfx dtpix” to set distant terrain pixel error Trees are set to consistent LOD transition values by code Support for Steel Series SDK We also updated to a new version of microsplat, improving performance. Changed
Renamed console command “ai path” to “ai pathlines” Optimized path grid move buffer copy Optimized path grid block checks and misc Reduced the effect of High and Ultra Object Quality settings Deleted WaterDepthRecorder that reduced FPS a bit Updated terrain shaders Improved terrain shader settings for better performance Prefab editor to use same tree LOD bias as game Our custom speed tree shader to Alpha Test queue Fixed
Trees are not rotated correctly on the diagonal directions Desert terrain normal textures not set as normals FirMed01 tree popping in oddly Two trees not instancing 8 block entities not instance rendering You could see under the water plane when camera was close to it Unlit explosives can explode in hand after throwing a lit one Electric fence wires drop to the bottom of the pole after unloading the chunk or FO point.
Ezt én sem tudtam, úgyhogy köszi a felvilágosítást! Itt az idő retalentelni. Akkor ezért volt néha az a oneshot emberkéktől.. hiába a full steel szett. H-h light armor? A mozgás gyorsaság miatt vagy nem sok a különbség a védelem között?
A játékosok 99%-a nem tudja, hogy PVP célpont esetén is működik a lopakodásból lövés bónusza, szóval a hidden strike az alap skill ( maxolva 4x szorzó a sebzésre, íj esetén 6x). Ez turbózható még a Covert cats cukorral(összeadódik hidden strike bónusszal, szóval 4,5X stealth damage, íjnál 6,5X), Ap lőszerrel (-20% armor) és penetrator skillel(maxosan -35% armor) recoggal (+50%sebzés). Ezek után majdnem tökmindegy a fegyó, az egész távolságfüggő. Nálam az agilitis skillek az elsők, íj, pisztoly, hidden strike, light armor, majd ha 4-es körüliek átállok a perceptionra: dead eye és penetrator. Nem építek bázist az 50-es szintig, néha 100-ig se, szóval van pontom húzni mindet.
Bocsi, de ez hülye kérdés, amire te is tudod a választ. Amúgy tökmindegy, hogy offline vagy nem, a tárolt adatok tartalma és a szerkezet és változik. Biztos tudsz egy régebbi mentéssel (ami igazából egy adatbázis) játszani, de ha tele van hibával esetleg elcsúszott offszetekkel, akkor az játék lesz? Ugyanez a kérdés ha esetleg jócskán átparaméterezték a játékot mint ahogy a 19.0 és 19.1 viszonylatában is tették. A 7dtd fejlesztői inkább az új játékmenetet preferálják, ami szerintem sokkal korrektebb, mint például az Empyrion esetében. Ott szinte sosem kell mentést/adatbázist cserélni (ki is hangsúlyozzák) még a major (al)verzióknál sem, de amikor jelentesz egy hibát, az első reakció, hogy kezdj új játékot. És a legtöbbször be is jön nekik. Na, akkor most van rajta sapka vagy nincs rajta az a rohadt sapka?:) Teccik érteni...
Ugye azt ajánlják, hogy mindig kezdj új pályát ha kijön egy nagyobb patch (x alfa verzió .1 .2 stb). Tényleg érdemes is ezt? Ha pl. //offline// akarnál játszani?
valaki nem bírt magával. :) Nem az első eset, hogy hordakor feldöntik az otthagyott 4x4-et. :) Utoljára szerkesztette: vajdaati, 2020.09.24. 15:57:59
trader közelben? és tudtommal hiába teszel le land claimet, amit előtte tettél le azt már nem tudod felvenni (de ebben nem vok 100% biztos, nem sűrűn csinálom :P) Utoljára szerkesztette: Infrath, 2020.09.21. 21:27:23
Solo-ban játszok csak azért akarom letenni hogy felvegyem a cuccaimat és költözzek. Nem ír ki semmit hanem ad egy ilyen fura hangot. Az előző játékban egy másik POI-ba simán leraktam. Itt most nem megy, azért gondoltam hogy van valami hülye szabály.
Értem de valamiért nem tudom letenni a land claimot. nem engedi. Egy tűzoltó épület POI-ban vagyok és nem tudok landclaimot letenni. POI-ba nem lehet vagy vannak valami új szabályok?