"the infected" ez egy elég szegényes green hell copy a "night of the dead" meg sztem előre megszabott térkép van, gondolom meg van előre szabva mit honnan lehet kiütni mint nyersi gondolom a környezet nem rombolható (a nyersiken kívül) és nem lehet beépíteni tetsző épületet, hanem hely kell az építéshez (amiből szintén kevés elem van még) (teszem azt vmi barikádot felszerelni egy épületre/ajtóra, tehát interakció a környezettel kevés/nincs gondolom, gondolom az állatokon, ajtókon és pár szemeteszsákot leszámítva nem sok az interakció)
ezek az első vélemények trailerek alapján, nem játszottam velük vélemények érdekelnek, de sztem nagyon keveset tudnak ahhoz hogy költsek ezekre
ott van a "dead matter" is, az is elég kevés még, aki fizetett kapott kulcsot.
Szépen összelopkodták akkor az ötleteket... Ránéztem a screenshotokra a linken, az inventory rendszert pl. 1:1-ben lemásolták a Green Hell-ből :D
Egyébként hiába, hogy lassan haladnak a fejlesztéssel Madmolék, messze a legjobb survival játék ez a 7 days, a hibái ellenére is. Engem most nagyon beszippantott ismételten, pedig az előző alfákban kb 2 hét után meguntam... Aztán rájöttem, hogy ennél jobb ilyenfajta játék nincs. Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2020.09.12. 12:12:55
Ebben teljes mértékben egyetértek. Ezért is állok pozitívan a játékhoz, remélem hogy ennél már csak jobb lesz minden. Rém egyszerű koncepció, mégis sok száz órára képes lekötni az embert már a mostani formájában is.
Azt olvastam valahol a 7days fórumán, hogy lesz majd sztori is a játékban, két ellentétes frakció közül kell majd választani akik háborúban állnak egymással a zombik mellett, és az lesz a cél hogy az ellentétes frakció vezetőjét megöljük. Így lesznek szövetséges és ellenséges NPC-k is majd elvileg, ehhez ráadásul temérdek küldetést is abszolválni kell majd.
Abban azért reménykedem hogy felpörgetik a dolgokat és nem kell még éveket várni rá... :\
Concrete mix gyártásához a hozzávalókat a leggyorsabban törmelékből lehet farmolni ugye? Cement az van, rengeteg! Csak a kő és homok a hiány.
Például. Én követ rengeteget szedtem ilyen építkezéseken a küldizések alatt, raklapra vannak téve ilyen barnászöld vagy milyen színű téglák, azokat szétvered elég sok követ adnak. Homokot meg simán lehet kőből, betonkeverőben készíteni. Ha szerzel egy Auger-t, nekiesel egy nagyobb sziklának amiket elszórva lehet találni, 30-40.000 követ ki lehet szedni belőle.
F@sza, köszi! Amúgy milyen skill build-el toljátok? Single-ben most éltem túl a 28. napot és lvl 43-on vettem egy újratanulós löttyöt, mert újra kéne osztanom a pontokat... néhány feleslegessé vált. Int 10 az alap a steel miatt, de nehéz eldönteni, hogy pl. melyik fegyverre lenne érdemes menni (bár úgy láttam az új Vulture és autsoti elég OP).
Sztem épp az a baj hogy nincs lehetőség különböző buildekre. A strenght mindenképp kell különben nincs stamina semmire, meg nem tudsz bányászni ha nem teszel ide. A lopakodás azontúl hogy jelenleg nem működik, értelmetlen, mert pont a horda napon úgy is tudják hol vagy. A kersekedő és a küldik jelenleg annyira OP hogy hülye lenne az ember nem azt csinálni. Minek lotolnák csak úgy magamba, ha lootolhatok úgyis hogy a végén kapok valami OP ajándékot a kerskedőtöl a küldiért. A közelharc harc jellege miatt meg (rage) csak a kétkezes kalapácsokat válassza épeszű ember. Miért kockáztatnék bármivel is hogy az első ütésre bevaduljon a zombi? A kalapáccsal egy ütés tehát nincs rage soha. A távolsági harcban pedig az egyetlen fegyver ami elég gyorsan tud sebezni az az automata fegyver. Bár a mostani játékomban 5 horda nap után sem lőttem egyet sem, nem tettem fel semmilyen csapdát és nem építettem semmilyen bázist mégis teljes biztonságban és unalomban ölöm halomra őket molotov koktéllal, amit ajándékba kaptam a kereskedőtől és arra sem tettem egy skill pontot sem még. Igazából kényszerítve próbálok más buildet játszani de annyira értelmetlen hogy mindig ugyan oda lyukadok ki. Utoljára szerkesztette: hapi, 2020.09.13. 16:21:05
Valami hasonlót akartam írni. Ugyanezekre tettem én is. Full INT amúgy is kell az acél miatt, aztán ott van a Miner 69er és tényleg a kétkezes Sledgehammer a legjobb közelharcra. Fegyverekre meg ha már STR irány akkor az összes soti szintén OP. Én annyi nehezítést vittem bele, hogy minden heti horda után feljebb teszem a nehézséget. Jelenleg Survivalist aztán jön a vége az Insane. Így valamennyire balanszoltabb marad a Solo play része!
80. szint felett járok Hardy szerverén. 1-2 pontok vannak elszórva pár harci talentekre, amúgy főleg intellect-re mentem 9/10 (+1 -et ad rá a Nerdy Glass, vagyis az XP-s szemüveg így 10/10), sajna kihívás már így sem sok van... T5 küldiknél már inkább meleezem a legtöbb zombit ami nem zöld, mert amúgy meg se tudnának már szinte ütni. Ha mégis túl sokan jönnek rám egyszerre akkor előveszem az auto shotit. Van mikor két zombit is kilövök egyetlen golyóval, fejeket kb instant lerobbantja még a zöldekről is.
Az új barna kézigránátot ki akartam próbálni horda éjjelen, kidobtam egyet közéjük és nem robbant fel... Készítettem Timed Charge-okat mondom majd kiváltja a lockpickeket, de pl. a treasure chesten amit ki kell ásni, nem működik egyáltalán, hiába dobom rá a tetejére vagy az oldalára, meg se sebzi a ládát.
Egyébként steel-hez már nem kell a perk sem. Ha szerzel Crucible-t vagy mázlista vagy és megszerzed a receptjét és csinálsz magadnak, ugyanúgy tudsz perk nélkül steel-t gyártani. A perk annyiban lesz jó később hogy forge-os anyagköltségeken farag le. Összességébnen még mindig ugyanolyan unalmas lesz a játék magasabb szinten mint a régebbi verziókban, annyi fő változást vettem észre A17-hez képest hogy lassabban lehet elérni a legtöbb high-end cuccot. A traderek meg még mindig túl sok mindenhez juttatnak hozzá. készletből is, quest rewardból meg főleg. De legalább ez a perk könyves dolog jó ötlet volt, hogy legalább van mit gyűjtögetni. Több ilyen kéne még a játékba ami motiválja az embert hogy szerezze meg. Csak annyi a gond h T5 küldik mindig ugyanabba a 2-3 fajta épületbe küldenek, már eléggé unalmas huszadszorra is végigmenni rajtuk. Pedig elvileg lenne több ilyen épület is csak az RWG még mindig nem úgy működik ahogy kéne... Az egész mapon egy darab skyscraper spawnolt, holott van legalább 3 féle már a játékban.
Érzek némi előrelépést, de még mindig bőven van mit faragni a játékon.
"a (high-end) végén unalmas a játék"
te nem játszottál más hasonló típusú játékkal még? mindnek ez a vége, és jó okkal max elhúzni lehet (főleg ha pvp), de ha túlzásba viszik az is rossz.
(ki kell húzni a kioldót, majd elhajítani szerintem a pick lock perk kihuzása bőven jó, néha volt olyan is hogy 2 öt kellet rátennem a széfre mert nem volt elég 1 charge bomb)
nem néztem meg, de valóban nincs más épület a térképen? mert sztem mindenki zöld területen lakik és ugyanaz tradertől vesz fel küldiket és úgy nehéz lesz más küldit kapni ha máshoz nem mész el
A mostani buildembe egyedül az INT-et hagytam ki. egy pontot sem tettem rá csak a kereskedőhöz az alap 2 pont barter meg küldi utáni választás. Mindent megtudtam venni kereskedőtöl. 23. nap van 4x4, forge, workshop és chemstation. Egyedül steel nincs de agresszívan nézek 4 tradert minden váltó napon előbb utóbb lesz valahol egy crucible vagy egy terv. Mostmár nem látom értelmét hogy tegyek rá.
Körberepültem nagyjából a térképet tegnap, csak a jobb alsó sarok felé nem jártam még. Van 9 trader a mapon, más fajta T5 épülettel nem találkoztam egyiknél sem.
Gránáttal lehet igazad van hogy simán csak eldobtam :D
Visszatettem a 16.4-es verziót. Komolyan mondom, sokkal jobb mint az újabb verziók, mindenhol zombik, kutyák, stb. Sokkal nehezebb, és a pontelosztás is a képességekre is profibb. Erre a verzióra van olyan mod, ami még szebbé teszi? Egyedül a nagymotor, és a lángoló club hiányzik.
Nincs. Szerintem mérföldkövekkel jobb bármelyik eddigi alfa verziónál, szépen fejlődik a játék.
Ui.: A következő patch wipe-ot igényel? Sok szerveren azt írják.
Változott valami a land claim blockkal? Nem tudom lerakni a Poi-ban ahol lakok. Workshopok felvejetőek még mindig? csak azért nem megy mert nem tudom lerakni a land claimet?
Már csak az általad lerakott dolgok vehetőek fel, nem lehet már munkaasztalt, forge-ot stb ellopni máshonnan. Az általad letett dolgokat is csak akkor tudod visszaszedni, ha a saját land claim blockod területén belül vannak.
Legalább már tudom mi hiányzott még a játékból Tényleg jobb mint a régi, meg jók a haj meg egyéb fizikai effektek az tény. De nem tudom mennyire volt erre szükség, hogy még ez is terhelje majd a gépet mikor jön ebből a fajtából horda éjjelen egyszerre 5, az 5 lifegő haj meg cici lesz...Aztán ha meg még netán meg csinálják majd a többi zombin is pluszban meg netán a karakteren is ugyanezeket, remélem nem fog majd még nagyobb fps dropokat okozni :D Utoljára szerkesztette: ntex, 2020.09.16. 20:07:41
de ez legalább már strippernek néz ki, nem pedig valami női punk zenekar énekesének :)
Az új construction zombinál meg már úgy látszik nem akartak túl sok kreativitást erőltetni, egyszerűen átskineztek egy már meglévő zombit... Nekem elsőre lehet fel sem tűnt volna hogy tényleg szinte tök ugyanaz a kettő: (időzítve van a videó a lényegtől)
Aztán meg úgy látszik szokás szerint jön bug is, most pl. a kanócos bombákkal (ez is időzítve van):
a nővér meg a ponpon lány még hátra van :P
Úgy gondolom, hogy a játék a 20-as verzióra átlép bétába, de addig még van 19.1e, 19.1f, 19.1g..... és 19.2a, 19.2b, 19.2c... és így tovább Jó játék, de már sajnos telepíteni sincs kedvem, alpha undoritiszem alakult ki az évek alatt. Megvárom a megjelenést, remélem megélem
Azt még igazán javíthatnák, hogy a könyveket amiket találsz és már megtanultad azt, ne tanulja meg mégegyszer. Állandóan kikeresni, hogy megvan e már vagy sem, mert egyőbként egész jó áron el lehet adni.
mutatja a kis ikon egy fehér kicsi nyitott könyv van, ha már tudod és zárt, ha még nem
Dikmáá, és télleg.:D Egy világot adtál ezzel az infóval.:) Nyitok is egy magánkönyvtárat. Amúgy PVP esetén ez a fícsőr is inkább probléma. Lehet, hogy a fejlesztők szeretnék a PVP irányába is terelni ezt a játékot, de ahogyan kiviteleznek úgy elég nehéz lesz.
Valaki itt a fórumon tudna nekem segíteni saját mod készítésben? Vagyis a készítés megy csak 1-2 dolog nem.
Értem de valamiért nem tudom letenni a land claimot. nem engedi. Egy tűzoltó épület POI-ban vagyok és nem tudok landclaimot letenni. POI-ba nem lehet vagy vannak valami új szabályok?
Solo-ban játszok csak azért akarom letenni hogy felvegyem a cuccaimat és költözzek. Nem ír ki semmit hanem ad egy ilyen fura hangot. Az előző játékban egy másik POI-ba simán leraktam. Itt most nem megy, azért gondoltam hogy van valami hülye szabály.
trader közelben? és tudtommal hiába teszel le land claimet, amit előtte tettél le azt már nem tudod felvenni (de ebben nem vok 100% biztos, nem sűrűn csinálom :P) Utoljára szerkesztette: Infrath, 2020.09.21. 21:27:23
valaki nem bírt magával. :) Nem az első eset, hogy hordakor feldöntik az otthagyott 4x4-et. :) Utoljára szerkesztette: vajdaati, 2020.09.24. 15:57:59
Ugye azt ajánlják, hogy mindig kezdj új pályát ha kijön egy nagyobb patch (x alfa verzió .1 .2 stb). Tényleg érdemes is ezt? Ha pl. //offline// akarnál játszani?
Bocsi, de ez hülye kérdés, amire te is tudod a választ. Amúgy tökmindegy, hogy offline vagy nem, a tárolt adatok tartalma és a szerkezet és változik. Biztos tudsz egy régebbi mentéssel (ami igazából egy adatbázis) játszani, de ha tele van hibával esetleg elcsúszott offszetekkel, akkor az játék lesz? Ugyanez a kérdés ha esetleg jócskán átparaméterezték a játékot mint ahogy a 19.0 és 19.1 viszonylatában is tették. A 7dtd fejlesztői inkább az új játékmenetet preferálják, ami szerintem sokkal korrektebb, mint például az Empyrion esetében. Ott szinte sosem kell mentést/adatbázist cserélni (ki is hangsúlyozzák) még a major (al)verzióknál sem, de amikor jelentesz egy hibát, az első reakció, hogy kezdj új játékot. És a legtöbbször be is jön nekik. Na, akkor most van rajta sapka vagy nincs rajta az a rohadt sapka?:) Teccik érteni...
Aki PVP-zik, milyen fegyver + móddal megy? Mire gyúr először skillek terén?
A játékosok 99%-a nem tudja, hogy PVP célpont esetén is működik a lopakodásból lövés bónusza, szóval a hidden strike az alap skill ( maxolva 4x szorzó a sebzésre, íj esetén 6x). Ez turbózható még a Covert cats cukorral(összeadódik hidden strike bónusszal, szóval 4,5X stealth damage, íjnál 6,5X), Ap lőszerrel (-20% armor) és penetrator skillel(maxosan -35% armor) recoggal (+50%sebzés). Ezek után majdnem tökmindegy a fegyó, az egész távolságfüggő. Nálam az agilitis skillek az elsők, íj, pisztoly, hidden strike, light armor, majd ha 4-es körüliek átállok a perceptionra: dead eye és penetrator. Nem építek bázist az 50-es szintig, néha 100-ig se, szóval van pontom húzni mindet.
Ezt én sem tudtam, úgyhogy köszi a felvilágosítást! Itt az idő retalentelni. Akkor ezért volt néha az a oneshot emberkéktől.. hiába a full steel szett. H-h light armor? A mozgás gyorsaság miatt vagy nem sok a különbség a védelem között?
Alpha A19.2 Stable is out! Along with some great fixes we enabled Steel Series’s game sense feature, allowing Steel Series Mouse and keyboard users to have some ingame events tied to their hardware LED lights.
Official Forum Post
Game Sense Features include (default settings):
Time Progression: F1-F12 Ammo: 1-0 Health: Q-P Bloodmoon Warning: A-L Visibility Meter: CTRL – ~ Tool / Weapon Durability: Num – – Player Facing Direction: numpad 1-9 Bleeding: Del-Pause Being Hit: Mouse Duke Amount: Display Changelog A19.2 b4
Added
Console command “ai pathgrid” Console command “gfx dti” to set distant terrain instancing Console command “gfx dtpix” to set distant terrain pixel error Trees are set to consistent LOD transition values by code Support for Steel Series SDK We also updated to a new version of microsplat, improving performance. Changed
Renamed console command “ai path” to “ai pathlines” Optimized path grid move buffer copy Optimized path grid block checks and misc Reduced the effect of High and Ultra Object Quality settings Deleted WaterDepthRecorder that reduced FPS a bit Updated terrain shaders Improved terrain shader settings for better performance Prefab editor to use same tree LOD bias as game Our custom speed tree shader to Alpha Test queue Fixed
Trees are not rotated correctly on the diagonal directions Desert terrain normal textures not set as normals FirMed01 tree popping in oddly Two trees not instancing 8 block entities not instance rendering You could see under the water plane when camera was close to it Unlit explosives can explode in hand after throwing a lit one Electric fence wires drop to the bottom of the pole after unloading the chunk or FO point.
Csak nálam halnak meg random idő után a zombik? :D Kóricálnak a városban, egyszer csak hallom azt a tipikus zé halál hangot és összeesnek. :(
Nem csak nálad fordul ez elő. Volt, hogy a szemem előtt esett össze. Ha jól emlékszem, akkor 2-3 alpha óta van ilyen (vagy legalábbis ekkor tűnt fel nekem). Sőt, volt olyan is - igaz, single játékban -, mászkálok a városban és találtam lootbag-ot.
Semmi baj. A mester 30.án adja ki a modot. Onnantól kit érdekel majd az alap ganyé...
Undead Legacy.
Ez a mod miben változtatja a játékot? Néztem valamelyik nap streamet belőle, de 1-2 apróságot láttam csak pluszt, meg az új UI-t. Darkness Falls-t nyomtuk most két ismerőssel, teljesen más élményt ad mint az alapjáték. Ezután lehet nem igen lesz már kedvem az alappal játszani :DDD Eljutottam 180-as szintig, igaz itt már nem sok értelme van ezt sem nyomni mert a legnagyobb demonic behemotokat is le lehet darálni a lézerfegyverekkel pikk pakk
Ma nyomtuk le az utolsó hordanapot, olyan 1500 zombit öltünk le hárman összesen, köztük rengeteg 15000-60000 hp közötti behemótok :D Kapta a talaj is rendesen... A loot zsákok meg hegyekben álltak a horda után, voltak pillanatok mikor nem láttunk ki az ablakon konkrétan, a zsákok miatt.
Srácok küszöbön az Alpha20! Twitch beszélgetés Madmole-al. CT (Central Time) szerint szerda 21:00, az CET (Central European Time) szerint csütörtök 3:00
Mennyire "nehéz" az új cuccok megtanulása ebben a módban? Erről a módról is beszéltetek, hogy itt legalább jóval bővebben mászkálnak a városokban a Zék?
Igen ez az. Mit értesz új cuccok alatt? "Néhány" recept más, vagy bizonyos cuccokat máshol-máshogy kell kraftolni, mint a vanillában. De nagyrészt ugyanaz, csak a kihívás nagyobb. Könnyebben halsz az első pár napban :)
Ahogy írták, a legtöbb dolog ugyanaz, csak kb hosszabb a progress, van benne temérdek plusz dolog, később éred el az "endgame" fázist. Plusz sokkal több zombi van mindenfelé, illetve egy idő után ha elérsz egy bizonyos Game Stage szintet, elkezdenek megjelenni a "Demonic" zombik illetve különféle démon behemótok. Ezek már nem szarral gurítanak, a demonic zombikat hagyományos fegyverekkel elég nehéz megölni, mivel rohadt gyors a regenerációjuk (van rá fegyer mod, illetve bizonyos fajta fegyverek leállítják ezt ha megütöd / meglövöd őket vele, viszont csak később lesznek elérhetőek). Lőnek rád tűzlabdákat, felgyújtanak folyamatosan. Arról lehet őket megismerni hogy lángolnak folyamatosan. A behemótok meg szimplán hatalmas pofonokat adnak, engem volt hogy egy ütéssel megöltek még mikor gyengébb voltam :) Horda éjjelen meg ha ezek odaérnek a falhoz, a titaniummal (ez egy új bányászható anyag a modban) megerősített falat is pillanatok alatt lebontják, van hogy több is jön egyszerre, ezeknek van 15000-60000 közötti hp-ja. A jelenlegi alapjátékhoz képest sokkal élvezetesebb, hosszabb, tartalmasabb volt. Persze ebben is vannak hibák, de egyik sem olyan hogy játszhatatlan lenne tőle a játék. Ha nem próbáltad még, és szereted a kihívást, mindenképp tegyél vele egy kört.
Srácok, nem csak pár újítás van benne. Nézzetek utánna. Az autók javítása, új blokkok, fegyverek, stb.
Undead legacy, nem a darknesd falls. A darknes falls nem sokat változtat valóban.
Undead legacy egyik nagy újitása google szabad fordtásban: "Your inventory or vehicle inventory slots are no longer suffering from the harsh limits of slots like in the vanilla game. The new system adds weight to all items and blocks in the game featuring scrolling inventory for player, vehicles and storage containers and instead of unlocking new slots through progression, you increase your carry capacity limit.
This was a crucial change so that in the future the mod will be able to support thousands of custom items and blocks and you will be able to carry lots of different things in the inventory without having to worry about the harsh limited inventory space in the vanilla game."
"Készlete vagy járműnyilvántartási helyei már nem szenvednek a résidők szigorú korlátjaitól, mint a vanília játékban. Az új rendszer megnöveli a játék összes elemét és blokkját: gördülő készletet tartalmaz a játékosok, járművek és tárolóedények számára, és ahelyett, hogy új résidőket nyitna meg a progresszió révén, növeli a teherbírás korlátját. Ez kulcsfontosságú változás volt, így a jövőben a mod képes lesz több ezer egyedi elem és blokk támogatására, és sokféle dolgot hordozhat a készletben anélkül, hogy aggódnia kellene a vanília szigorúan korlátozott raktárterülete miatt. játszma, meccs."
na igen, nem is értettem míg el nem olvastam angolul.:))) érdekes, hogy hány éve fejlesztenek fordítókat, azonkívül mesterséges intelligencia meg mifene technológiák, és itt tartunk. szerintem egy alap neurális hálózattal megoldható lenne. megtanulná és alkalmazná amit tanult. mi is így csináljuk.
Ez nagymértékben függ az adott nyelvtől. Pl. Angolról, németre pontosabban fordít az automata, mint magyarról angolra, vagy angolról magyarra. Klingonról, eszperatntóról vagy romáról magyarra szintén pontosabban fordítana mint angolról. Itt még bőven van hova fejlődjőn a mesterséges intelligencia.
nem a mesterséges intelligencia tehet róla. pont az a baj, hogy nem azt használják. ezek még mindig szótárjellegű fordítások, amik sosem lesznek jók. amikor ezeket elkezdték farigcsálni, még nem voltak neurális hálózati algoritmusaink. most már van, ideje lenne arra áttérni.
Egyik szerveremen beüzemeltük az Undead Legacy-t. Mindenkit szeretettel várunk, természetesen a már ismert szabályok betartásával. Békés társaságot szeretnénk itt is kialakítani.
Sziasztok! Kb 5-6 év után vettem elő újra a játékot. Jelenleg hordamentesen élvezem a gyűjtögetés, barkácsolás örömeit. Meg tudja valaki pontosan mondani, hogy az éjszakai hordák kizárólag a karakteremre gerjednek-e, vagy valami másra is? Példaként, ha mondjuk 4 helyszínre, 100 méteres távolsággal leteszem a hálózsákomat, majd a hőt termelő építményeket (tábortűz, kovácsműhely), illetve a ládáimat, a negyedik helyszínen pedig szeretettel várom a zombikat, akkor rajtam kívül érdekelni fogja-e őket a többi helyszín is? Úgy tudom a hő vonzza a "screamer"-eket. További kérdés, hogy a hőforráshoz csak odamennek-e, vagy kárt is tesznek benne, ha már ott vannak?
Csak rád fognak menni és sehol sem leszel stealth-ben.
Ez a textura bug (amikor ez a márvány textura kerül rá valamelyik POI-ra és pl. az ajtó is ugy néz ki mintha márványfal lenne de át tudsz menni rajta) na ez nekem soha nem volt csak az A19 óta. tud rá valaki valami megoldást? Olvasom hogy ez egy tudott dolog és csak újra kell indítani, de nekem most szinte mindig van...