Amúgy Vin Diesel is nagy játékrajongó, csak pár éve nem hallani róla semmit a Wheelman játéka óta, ami annyira nem aratott nagy sikert. Én mindenképpen elõnyösnek tartom az 100.
Jah az elsõk között volt,ami tudta dx9-et,igaz ha belõtted a géped igen belassult. Meg milyen jó kis üsd vágd bunyó volt benne.védekezésbõl támadni,az ellen néha meg se tudott ütni.
Emlékszem, Butcher Bay egy évben jött HL2-vel meg Doom3-mal... mindenki ezeket istenítette agyba-fõbe, ez a játék meg szép csendben megjelent, aztán minden szinten alázta az egész éves felhozatalt (fürdõs-nedvescsempés rész grafikája odab*szott rendesen)... nálam ez volt az év játéka.
Butcher Bay mekkora játék volt már. Hatalmas hangulata volt.
A Dark Athena elég sablonos csõ súter lett fõleg a vége felé.
De ha kapunk ismét egy Butcher Bayhez hasonló rész akkor bizony ütni fog.
Az új Riddick játék nem fog a egyetlen elõzõ filmhez (a múlt héten megjelenthez Riddickhez sem) kapcsolódni. GameSpot
Érkezik a harmadik Riddick játék
Vin Diesel és a Starbreeze Studios újra együtt dolgozik egy nagyszabású harmadik Riddick-játékon.
Diesel arról is beszélt, hogy a játékok mögött rengeteg érdekes koncepció létezik, tervek és ötletek, amelyeket egy MMOG stílusú játékban lehetne leginkább kiaknázni. A játékos egy zsoldost alakítana Riddick világában, és különbözõ megbízásokkal tudna fejlõdni.
A színész kitért arra is, hogy a fejlesztõk az elõzõ Riddick játékokban pusztán a találékonyságukkal és határtalan kreativitásukkal képesek voltak több tízmillió dollár elköltése nélkül bõvíteni Riddick mitológiáját.