A Mars: War Logs fejlesztõi már a legújabb szerepjátékukat kalapálják Bound by Flame címmel. Egy olyan zsoldost alakítunk benne, akit démon szállt meg, ennek köszönhetõen egyedi képességeink lesznek. A Bound by Flame akár egy tucatszerepjáték is lehetne, de a Spiders csavart egyet az alapfelálláson. Egy hamisítatlan fantasy világban járunk, fõhõsünk egy olyan zsoldos, akit démon szállt meg. Speciális képességeinkkel a tûzet irányíthatjuk, lángot fakaszthatunk, de vigyázzunk, elvégre, ha elhatalmasodik rajtunk a gonosz lény befolyása, emberségünket is elveszítjük.
Persze folyton ott lapul a kísértés, hogy egyre több démoni hatalomra tegyünk szert, de ezzel azt kockáztatjuk, hogy a lelkünket teljesen eladjuk. Ám különféle hõstettekkel megmaradhatunk embernek. Az egyes fejezeteket többféleképpen is megoldhatjuk, így minden végigjátszás új élménnyel kecsegtet. A harcok valós idõben zajlanak, háromféle képességfa áll a rendelkezésünkre. Karakterünket teljesen testreszabhatjuk, ami közvetlen hatással lesz a démon megjelenésére is. A Bound by Flame nem maradhat crafting nélkül, fegyvereket és páncélokat készíthetünk a megszerzett alkotóelemekbõl. A küldetések alatt társakat is szerezhetünk, s attól függõen, hogy miként viszonyulunk a csatlósokhoz, barátok lehetünk, romantikázhatunk velük, netán rivalizálhatunk. Ami az ellenségeket illeti: megküzdhetünk árnyéksárkányokkal, lichekkel, élõholtakkal és jéglidércekkel is.
A Bound by Flame 2014 elején érkezik PC-re, Xbox 360-ra, PS3-ra és PS4-re.
Furcsa nekem, hogy fegyverrel 100%-os a védekezés és még a stamina sem fogy, bár ahogy eddig néztem a gameplay-eket pajzsok mintha nem is lennének a játékban. Amúgy tetszik a videók alapján.
Hát inkább az a kérdés, hogy van-e ennél egyáltalán komolyabb harcrendszerû játék a mûfajban (arpg) egyáltalán - a DS sorozatot kivéve? Mert kíváncsi lennék rá, biztos játszanék vele. Ez most így kb. olyan mint a The Witcher.
Vagyis nekem nem vette el a kedvem ez a videó, annak örülök, hogy nem egy csapás egy (vagy több) ellenfél, mert a hack and slash általában nem a kedvencem.
Tipphopp: 70-80 pont közé tenném most így hirtelen ennyi trailer után. Nem lesz világmegváltó és klasszikus, de kellemes kis játékocska lehet. Engem egyébként a kraft maga nyûgöz le teljesen (nagyon sokféle fegyó, nagyon sokféle cucc, vállpánt, istennyila).
Amúgy mint írtam, lehet nálam volt a gond, mert az elsõ csontinál egy ideig 60at verdeste aztán beállt 20ra. Hogy miért? passz. Viszont annyira nem érdekel, hogy nyomozzak utána.
Még 5gb sincs nyugodtan tölsd le, nem vesztesz semmit. Egyelöre még nincs semmi extra képeségem a harcban a kardal csapkodás meg a szokásos, semmi újdonság.
Szerintem nem rossz ez, bár a harc kicsit olyan esetlen néhol, meg jó lett volna ha szól valaki a fejlesztõknek, hogy ez már nem a Marsos játékuk és nem kell mindennek sárgásnak meg agyon homályosítottnak lennie.
Most cseréltem le sybilt a csöcsös csajra, sybil teljesen agyhalott szöveget nyomott Edwen meg kicsit legalább emlékeztet Moriganre...mondjuk csak vele láttam eddig románc opciót az elözetesekbe.
Tisztán csak dagger-el tolom némi kis pyroval vegyitve igy egy kicsit még egyszerü is a harc.
Pár óra játék után nekem is hatalmas meglepetés, pozitiv értelemben ez a game. Ilyen tipusú rpg már több mint egy éve nem jelent meg nagyon kellett már.
nekem nagyon furának hat az egész játék,a kingdom of amalur is jó játék lehet.de pár óra játék után annyira nem jött be az egész még mindig ahogy ez se.de másnak tetszhet és ez a 2-meg 4pont tényleg durva.egy olyan 6-7 pontot megérdemel tényleg ez a játék:)
SweetFx sokat segít rajta...
Viszont ezek a geci pókok nagyon felcsesznek...(hardon nyomom).
Ha többen támadnak rád tényleg nem könnyü föleg mivel mérgeznek is.
Srácok, healing potit, lehet valahol venni is, mert materiálból, nagyon keveset lehet csinálni, vagy van, valami selfheal , vagy bármi, ami megkönnyíti kicsit a heal visszatöltést? Jelenleg két daggerrel megyek, szerintetek, az jó ?
Nem nagyon értem a túlzottan alacsony kritikákat. Ok, hogy nem egy Witcher, de azért tényleg nem lett olyan rossz. Az más, ha valakinek nem tetszik, de a kritikusok legalább megpróbálhatnának valamiféle objektívséget színlelõ nézõpontot képviselni. Szerintem tök jó a történet, és a karakterek is jól kidolgozottak és hihetõk. Érezhetõ bennük valami személyiség. Nálam ez nagyon sokat nyom a latban, és a párbeszédeket nem szoktam elszkippelni. A sok szempontból sokkal jobb Skyrim, vagy ESO esetében pl nekem fõleg ez hiányzik. A grafika nem számít rossznak, a karakterek szerintem komondottan jól ki vannak dolgozva. Az irányításhoz nem szólnék hozzá, mert ez az elsõ olyan játék, amit contolerrel nyomok, szóval itt nem lehet mérvadó a véleményem, de elvagyok vele. A craft rendszertõl nem vagyok elragadtatva, de láttam már hasonlót, nem vészes. A karakter fejlesztés tetszik. Ami még nem jön be, az a viszonylag zárt világ. Nálam: Story ++ Karakterek ++ Grafika + Karakterfejlõdés +- Craft - Szabadság -
7,5/10
Én is daggerrel megyek és egyelöre nincs vele gond. Sybil automatikusan regenerálja az életed vidd magaddal.
Váltogatni kell, van ellen amihez az egyik jó van amihez a másik. Sybill egy idõ után cserélhetõ sokkal jobb helyette vmi aprító gép.
Nekem egyértelmûen a Witcher-t juttatja eszembe a játék, a mechanizmusa ugyanaz. Talán egy Witcher 1.5 lehetne. A mocsár, ahogy találkozunk az elf-fel, a környezet, ugyanaz, mint a Witcher 2-ben, csak kicsit szerényebb kiadásban. Az "egynek jó" kategóriánál mindenképpen jobb játék. Az utóbbi idõk szerény RPG felhozatalában meg kell becsülni.
Varázshasználat nem erõsíti a tudod kinek a hatalmát hõsünk felett?
Vannak kereskedõk, náluk lehet kapni. De a játék elején nem leszel elhalmozva pénzzel, szóval inkább ne nagyon találjanak el (sybil tud gyógyítani, amellett meg a warrior ágon van passzív képesség a regenerálódásra!)
Az a szép a játékban, hogy bármely harcstílussal lehetsz eredményes az elején mindenképp.