Na nekem is ilyenkor jutnak eszembe alkotások amikor nincs értelmes gépem.De meglepő módon most elfogadhatóan duruzsol a játék. Így alkotni kezdtem.Csinálok egy olyan bázist ahol minden materialnak külön finomítója van és szortírozó rendszerrel működik a dolog.
1.Van egy fő begyűjtő egység abból egy nagy konténerbe dobálja a cuccokat. 2.A nagy konténerből válogatás útján szétszórja a matikat egy egy finomítóba. 3.A finomítókból kigyűjti a kész öntvényeket egy másik nagy konténerbe.
A hangárba meg légnyomást is kreáltam:) Kicsit Zűrzavarosnak tűnik az alja még nekem is:) Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.08.21. 22:17:12
Így már érthető és tök fölösleges a spray. Ezt eddig nem tudtam.
Ha csak egy kaput akarsz csinalni es pistonnal akkor tenyleg jobban megeri a blastdoor nevu blockbol csinalni (magyar nevet nem tom) de az a lenyeg hogy ezek a blokkok valamelyik iranyban a terben nem egy teljes tavot adnak ki, csak kb 99%-ot igy meguszod a masodik piszton lehelyezeset. De am igy ezzel a modszerrel nem lehet legmentesen lezarni egy teret. azt csak az Airtight door-ral (legmentes kapu?) blokkal lehet. meg egy dolog amit nem ertem hogy de egy csomo ember nem tud... Nem kell lebontani a blokkot ha at akarod szinezni >> "p" betu >> szin kivalasztasa >> fogsz egy akarmilyen blokkot a kezedbe >> kozelmesz a hajohoz >> kozepso eger gomb >> ha kozben nyomod a "shift-"et is akkor nagyobb teruletet szinez at.
Ezert irtam hogy nekem felesleges... de az teny hogy a "sodert" (?) en sem tudom elgyartani
Kicsi sérülés előfordul, sajnos összeérnek a blokkok, szikrázás is van. Viszont nem rögzül. Ha egy pistonra derékszögben egy másikat teszek, az pont eltolja annyira az egészet, hogy a blokkok már nem érnek össze és az üres rész is minimális lesz. Persze légnyomás alá nem lehet így helyezni a területet. Majd valamit kiötlök, ha oda kerülök, hogy nagy ajtót kell csináljak, addig még ráérek ezen agyalni.
A festékszóró tök jó, legalább van mire elhasználnom a sódert.
"A pisztonnal esetleg blokkot is mozgatnék, de azt még nem néztem, hogy ha egy blokk egy másik mellett akar közvetlen haladni, akkor ott automatikusan összekapcsolja a két blokkot, vagy sérülés lesz, esetleg működik, ahogy szeretném. Ezt még tesztelni kell."
Segítek: Elvileg ha kikapcsolod a blokkok sérülését akkor működik a dolog de ha nem akkor katasztrófa is lehet belőle. de van egy blastdor nevű cucc aminek egyes oldalai egy kicsivel kisebbek a szokásos méretnél és ezért elfér a nagy blokok mellett. Pistonon nem minden blok rakható rá pl sima blokot nem enged rátenni ha 3 piston van egymás mellett ezért jó a blastdor blok.
Köszi mindkettőtöknek, C-vel utoljára vagy 15 éve foglalkoztam, de így olvasva nincs is rá szükség, mert jól megoldható a meglévő elemekkel is. Lényegében mint egy pneumatikus vagy hidraulikus rendszer. Érzékeléstől függően kapcsolgatja az elemeket.
A festék szóró arra jó, hogy ha elfelejtesz színt állítani, akkor nem kell lebontanod az egészet. Csupán esztétika, de a tökéletességre való törekvéshez kell a szín is.
A pisztonnal esetleg blokkot is mozgatnék, de azt még nem néztem, hogy ha egy blokk egy másik mellett akar közvetlen haladni, akkor ott automatikusan összekapcsolja a két blokkot, vagy sérülés lesz, esetleg működik, ahogy szeretném. Ezt még tesztelni kell.
"Én inkább olyanra gondoltam, hogy amikor a zárt állomás előtt a kapuhoz érek (és megállok), akkor az érzékelő érzékel engem és kinyitja a kaput. Persze ez ellenség esetén is előfordulhat, nem tudom ezt lehet e állítani, de jelenleg csak a gép van, szóval ez jelenleg nem lényeg."
- Erre jó az érzékelő pl berakod a kapu tetejére, csoportba foglalod a kapukat amit egyszerre szeretnél mozgatni, a csoportot beteszed az első érzékelő szlotjába a másikba egy hangképzőt, Beállítod hogy az érzékelő milyen típusú hajóra nagy kicsi azt is beállíthatod hogy barátra vagy ellenségre kapcsoljon be. De vigyázz ha nem használsz work munkákat akkor az érzékelő csak 50 méteres távban fog működni. Ha nagyobb hajókat szeretnél beengedni a hangárba akkor szintén muszáj lesz alkotásokat használnod mert vannak nagyobb kifejezetten hangár ajtók amik magasabb 15 méterre is kinyúlnak és az már 30 méter ha megduplázod.
- a több elem mozgatása megoldható az időzítő blokkal pl , vagy ha pl több pisztont akarsz egyszerre állítani akkor a pisztonokat csoportba foglalhatod vigyázz azonos értékeken legyen mert másképp fog működni.
Ha pisztonnal akarsz hangárajtót elég ormótlan lesz a piszton mérete miatt mert az vagy 5 kocka, de vannak olyan módosítások amik 1 kockásak de ugyan úgy kinyúlnak 15 méterre is.
Az erzekelo pont erre jo 1 slot- ha bele er valami a hatokorebe akkor > ... parancs (ajto kinyitas pl) 2 slot ha ki megy valami a -II- > ... parancs (ajto becsuk pl)
- Program blokkok > c++ megy? igen> program block neked talaltak ki nem>sorry... de a workshopban vannak kesz scriptek amiket csak kimasolsz es beraksz... de sajatot nem fogsz gyartani
-festek szoro?? minek? kezepso eger gomb... jopofa, csak haszontalan - En is inkabb program block helyett erzekeloket es idozitot hasznalok. (illetve mostmar az air vent-tel is meglehet ugyan ezt csinalni) ugy hogy pl, amit az elso pontban is leirtam, csak az elso, masodik slotba nem egy konkret parancsot adok meg hanem hogy inditson el egy Timer blokkot.
PL: Erzekelo ajto korul 2m, 2m, 2m, 2m minden iranyba 1 slot > inditsa el a timer blokot (timer block 1mp-re allitva, piros lampa kikapcs, zold lampa bekapcs+ ajto open) 2slot> inditsa el a 2timer blokot (timer blok 2 > 1 mp-re allitva, piros lampa bekapcs, zold lampa kikapcs+ajto close) = kesz is az automata ajto lampaval, mindenfele programozas nelkul
Én inkább olyanra gondoltam, hogy amikor a zárt állomás előtt a kapuhoz érek (és megállok), akkor az érzékelő érzékel engem és kinyitja a kaput. Persze ez ellenség esetén is előfordulhat, nem tudom ezt lehet e állítani, de jelenleg csak a gép van, szóval ez jelenleg nem lényeg.
A több elem mozgatása is e célt szolgálna, elsősorban nagy ajtók, kapuk nyitása zárása. Maga a fekete-sárga kapu nem rossz, de max 4 m magas járművet engedhet át (ha jól emlékszem, akkor 2 blokk magasra nyúlik ki). Viszont esetlegesen szelepek és blokkok mozgatásával ez a méret megnövelhető, így sokkal nagyobb hajók is közlekedhetnek rajta.
Teleaggatni workshop-os cuccal nem akarom a játékot, ez a spray-s cucc kivétel és, ha esetlegesen egy frissítés során elhalálozna, nem lényeg. De főbb elemeknél nagyon is fontos a működőképesség. Nem akarok úgy járni, mint Minecraft-ban egyszer régen.
Azért majd megnézem ezt a be-kilépési slot-ot, mert korábban nem tűnt fel ilyen. Ha valami a közelében volt (én), akkor zöldre váltott a lámpa és ennyi. Azóta nem néztem, mit változtattak rajta.
Ha arra gondolsz hogy hajóról irányítani egy bázison levő érzékelőt azt talán a lézer antennával lehetne belőni ha igaz bár nem próbáltam Érzékelő állásáról scripttet lehetne írni hogy monitoron jelezzen egy on off felirattal, de talán meg lehet oldani a rajta levő 2 szlot segítségével időzítő és egy lámpa beállítással Érzékelő esetében azt tarts szem előtt hogy az első slot a belépési effetekért felelős a második a kilépésért.
Hm, időzítő blokk, erre nem is gondoltam. Majd kipróbálom. Köszi! Az érzékelő mire jó? Mármint értem én, hogy érzékel, de ezt nem lehetne valahol megjeleníteni, hogy a pilótafülkéből vagy vezérlőpultról is lássam, mit mutat? És ehhez sem ártana valami művelet. Pl. közel megyek hozzá, érzékel és kinyitja a kaput.
A festék pisztolyt már reggel fel is raktam, nemrég elfelejtettem színt állítani és a sárga fúrók közé szürke szállító került és már nem volt kedvem visszabontani, mert túl sok van belőle. A legtöbb hajóm amúgy is szürke, mert mire rájöttem, hogy lehet színt állítani... :) Utoljára szerkesztette: RJoco, 2015.08.18. 19:16:01
Nálam mindig, ha elhagyok így egy nagy kavicsot. Általában az előtt megyek fúrni, hogy abba akarnám hagyni a játékot, így amikor belagol, úgyis ki kell lépni.
A program blokkhoz nagy mennyiségű játék ismeret kell illetve a nyelv tudása. Én kísérleteztem kész skriptek futtatásával, de ehhez is kitartás és az angol nyelv ismerete se árt. Program nyelv írása helyett én megkíséreltem az időzítő blokkot úgy használni hogy ne keljen a programblokk de az is egy idő után zavaros lesz. Sajnos most géphiány miatt mellőznöm kell a játékot.
Erre most járok először, a játékkal már játszom egy jó ideje. Az utóbbi pár hsz-t olvasva, most már biztosan tudom, hogy miért nem sikerült az összekapcsolótól elválnom teli kontikkal, és miért ment üressel simán. Eddig csak sejtettem, ha a súlyváltozás miatt mozog másképp a hajó.
A programozható blokkal foglalkozott itt valaki komolyabban? Vagy esetleg tudtok adni linkeket leírásokra? (Lehetőleg magyar nyelvű érdekelne, de az angolt is átnyálazom, ha nincs más.) Egyszerű dolgok érdekelnének. Pl.: hogy lehet blokkot be/ki kapcsolni és több blokk esetén a sorrendet meghatározni, illetve az indítási ütemet. Egyesek egyszerre kapcsoljanak be, mások csak akkor, ha egyesek leálltak. Itt most a szelep és hangárajtók működésére gondolok, az összekapcsoló blokkok zárására, mikor van mivel és nyitás után a szelep mozgatása, meg ilyensmi. Van némi fogalmam programozás területén, régen tanultam, de fogalmam nincs, hogy a játék hogy azonosítja a blokkokat.
Mikor fúrtok egy jó nagy kavicsnál hajóval és elindultok visszafele, nektek nem kezd el kb 1km után laggolni a játék? Változóan pár másodpercre mindig megakad. Csak a teljes kilépés és a játék újraindítása használ. Mindegy milyen DX van beállítva vagy milyen képernyőfelbontás.
Na, megtaláltam a cselt (saját tapasztalás). Az újonnan épített tároló már az új mérettel rendelkezik, a régiek maradtak a régi mérettel. Így most a kis fúróhajómon van 2db 8k literes medium tároló, és egy 3,35(?) literes. Ezt hagyom is így, tutira nem kisebbítem le a 2 8k literest. Az állomás nagy tárolóit viszont biztos felfúrom az új méretre (125k -> 4xx k) :)
Pedig ott van :P
"This week we added the new cockpit model for small ships. We also added a particle effect for collisions – e.g. when a ship crashes on an asteroid. Additionally, we have applied some changes to the mass of the objects inside the inventories. The mass is now based on the inventory size world setting. When the inventory size will be ten times bigger, then the mass will be divided by ten; same logic is also applied to inventories which are 3 times bigger, etc. Moreover, we have rebalanced the volume of the large container for large ships and the medium and large containers for small ships. New tutorial scenarios have been added as well. Lastly, we added a warning when jump cannot be commenced."
Na, ennek örülök, hogy a conveyor légzáró, mégis jobb ilyet modok nélkül megoldani.
Elolvastam, és megnéztem az update videót újra, de én ott nem látom, hogy a tároló kapacitása a beállított world setting-től függne. Csak a tömeget említik ezzel kapcsolatban. A kapacitás nekem úgy jön le, hogy "megváltoztattuk, és mostantól ez van". Mondjuk nem pánikolok, hogy ezt nem tapasztalom, mert a kis fúróhajómon a 2db medium tároló 2*8k literes térfogatát is néha kevésnek érzem. Most meg levették háromezervalamennyire.
Ja, a zoxigén tényleg nem veszett el, feltöltődött belőle a tank.
A tarolo kapacitas annak fuggvenyeben valtozik, hogy a jatek elejen megadott opcioban mit valasztottal ki (tarolo kapacitas 1X 5X vagy 10X). Illetve meg ennek fuggvenyeben valtozik az, hogy a cargo contenerekben talalhato suly mennyire lassitja le a hajokat.
SZERK: 1) teszteltem, es a SIMA conveyor block teljesen levego biztos... ha gondolod akar az egesz szobat abbol epitheted
1) Ez nekem is uj... a rendes conveyor block nem legzaro? ez biztos? en eddig abban hitben eltem es hasznaltam oket hogy azok Na ezt majd megnezem
2) Ha az allomasod ereszt valahol, akkor sem mehet a semmibe az oxigened, mert a oxigen ventillator "okos" ergo ha nincs nyomas alatt a szoba/szobak akkor azon a reszen nem megy az oxigen es a ventillator lampaja sargara vallt (szoba nincs nyomas alatt jelzes). DE az oxigen generator attol meg megy, mert a tartalyban meg van hely, ezert telt meg a tartalyod akkor is ha nem volt beallitva a stockpile. (generator pumpalta az oxigent tovabb, de mivel a venti le volt allva ezert maradt a tartalyban. De ha a tartaly is megtelik akkor az oxigen generator is le all automatikusan. Remelem segitettem a titokban
Nem is az állomás oxigéngenerátora, hanem a tartálya szipkázta el. Most teljesen feltöltődött (pedig nincs bekapcsolva a stockpile), és helyreállt az egyensúly az erőben.
Használj az állomás betöltő részén szelektáló rendszert hogy mit engedsz be a bázisra szerintem ez a legegyszerűbb megoldás Mindent be tudsz állítani a szelektálóba hogy mit engedsz be a bázis rendszerébe:) Vagy csinálsz a hajon egy külön tárolót amibe az olyan dolgokat rakod amik kellenek a hajóra.
Érdekes dolog működnek itt kéremszépen. A kis bányászhajómból néhányszor eltűnt a jég a generátorból. Okossan rájöttem, hogy amikor dokkoltam az állomáshoz, akkor az állomás generátora kiszipkázta a jeget a hajó generátorából. (miért is?) Persze onnan meg ment az űrbe, mivel még nincs kész az állomás falazata, a szellőzők viszont be voltak kapcsolva. Raktam egy kapcsolót a toolbar-ra, hogy a hajó generátora használhatja-e a conveyor rendszert. De kikapcsolt állapotban is elszipkázódik belőle a jég. Ezt most akkor hogy?
Egyébként magát a termelő/tároló rendszert már összeraktam, működik, csak körül kell venni fallal, hogy szoba legyen belőle. Sorter-ek beállítása közben nézem, van ilyen elem benne, hogy "organic". Kíváncsi leszek mit találtak ki.
Az új update hatásával már találkoztatok? Nálam nem változtak a tárolók kapacitásai. Vagy ez csak újonnan épített tárolónál lesz, a régiek maradnak?
Ja, látszik is a konténereken, hogy eresztik a sarkoknál a levegőt, de ezt már kifundáltam, hogyan lesz. Csak a szobák közti szigetelés hiányzott. Eddig. Kösz a linket.
Nemrég én is csináltam hasonló dolgot mire kisütöttem mi hol ereszti a levegőt beleőszültem Találtam egy olyan közvetítő rendszert ami hasonlít az eredeti csővezetékhez, de be van foglalva egy üveg keretbe azt hiszem ez az de nem úgy néz ki mintha üveg lenne a teteje, de valószínű ez nem ereszti a levegőt Ajánlom még hogy a konvektor és a gyűjtőt ha tudod tedd a padlózat alá, vagy a padló tetejére mert azok eresztenek és talán nem az alap közvetítő.illetve ereszthetnek a konténerek is.A legjobb a eldugod őket egy szigetelt kockába amiből csak a közvetítő jön ki.
Akarok csinálni egy olyan állomást, ami több szobából áll (termelő/raktár, "nappali", és a kettőt összekötő lépcsőház, illetve később még egyebek). Úgy akarom megcsinálni, hogy minden szobát egyedileg lehessen levegősíteni/légteleníteni, de az egész rendszer mégis közös. A generátor, és a tank a termelő helységben van, innen vezetném conveyor-ral az egyes szobákba a levegőt. Namost a conveyor cső értelemszerűen nem tölti ki az egy blokk teret, azaz nem lesz légzáró a két szoba közt átvezetni. Jó, mondom legyen a conveyor blokk. De nézem, le vannak csapva kicsit a sarkai. Ez most akkor szintén nem légzáró, vagy csak optikai játék, miközben a "hitboxa" ugyanakkora, mint az armour blokknak?
szerintem aki modolja a játékot annak nem éri meg ha nem tölti fel a steamre hisz nem fognak ráakadni Max akkor volna értelme külön feltöltögetnie valahová ha pénzt akarna belőle szerválni, de itt is max egy két emberkét tud lehúzni mert ás lesz olyan aki feltölti. bár most hogy lesem a http://www.nexusmods.com/spaceengineers oldalán vannak moodok de nem igazán jellemző á hogy szaporodna a feltöltés. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.08.04. 23:50:42
En csak a steam workshoppos modokrol tudok, mert a jatek azt tamogatja alapbol. De mivel a forras kodja megvan osztva ezert lehet hogy van hozza szabad mod is
ami oldalt találtam az is többségében a steam workre hivatkozik mivel a játék alapból a workbe dobja fel az alkotásokat. Ezek nem azok a megszokott módok
Sziasztok :) Ehhez a játékhoz van módokkal foglalkozó oldal, vagy csak a steam workshopos módok vannak hozzá? Köszi :)
Show in Toolbar config ha jól tudom csak a menüből szedi ki a nem kellő dolgokat és a szem lenyomása után visszajönnek. Pl ha lámpákat nem akarod látni és esetleg már csoportba szedted a csoportot meghagyva tudod a lámpákat használni. invertoryban csak a teli vagy üres szűrő van ha jól tudom. vagy lehet keverem.:)
Az Inventory nézetből el lehet valahogy tüntetni fölösleges dolgokat? Pl nekem a Sorter-ekre semmi szükségem. Beállítottam, hogy mit szűrjön (finomítóhoz, tárolókhoz), és ennyi elég is volt belőlük. A Control Panel nézetből ki is szedtem őket, de az Inventory nézetből hogy lehet kiszedni? Illetve off-ra állítottam a Show in Toolbar config (vagy valami hasonló) kapcsolóikat, de így mi is történt?
jo lesz ez! majd kesobb meg optimalizaljak, hogy ne laggoljon mint a fene, es nagyon jo lesz Am ezeket a kepeket honnan szerezted? oO
Nem tudom hogy fog kinézni a dolog de ha olyan lesz mint amit lentebb mutattatok hogy az űrből lehet majd a füves fás talajra huppanni nem tudom milyen vasakra akarják optimalizálni akkor a játékot. Nálam még az is sok ha ugy gondolják a dolgot hogy készítenek egy jó nagy téglalapot maeriállal meg fűvel fával és a bolygó környezetét meg skyboxal készítik el nekem még az is sokk lesz a kisgépem számára. Lehet maradok a platfomos játéktérnél azt még elviseli a vasam. Ma megkísérlem beizzítani az új tápos gépet azt meglátjuk.
Nem kiderítettük valószínű kevés volt a feszültsége a tápomnak most vettem egy 500 wattost és úgy fest most okés a gép bár még nem terheltem le csak tápot kapott és azt lestem meg hogy elindul e most megszűnt a venti probléma. Én ezzel a lekapcsolással nagyon megszoptam a múltkor elmentem hosszabb időre, lekapcsoltam a tápot majd egy héttel később amikor hazajöttem sikeresen elfüstöltettem a memóriakészletem harmadát. Nem vágom miért csak most lett elege a tápomnak a terheltséggel eddig simán vitte a 8400 es prockot az artik ventit a 8650 es vgát a 4 vinyót. Lemérettem a tápot semmi baja sincs lead minden feszt ahogy kell. Nekem elindulásnál valami egy igencsak érdekes ratatata hangot dobált be most az is megszűnt nem tudom vinyó vagy a cd író szórakozott. Most kidobtam a márkás coolinket egy akyga 500 as tápra remélem túléli a mostani gépemet és majdan az újat is ki fogja szolgálni.
Nálam is így indul, mert én hosszabb állási időtartamra (pl éjszakára) lekapcsolom a táp kapcsolóját, így nincs fölöslegesen feszültség alatt az egész rendszer. Ez természetes. Bár gondolom te nem így csinálod, azért tűnt fel most. Nincs manapság sokszor áramkimaradásod?
remélem holnap életet lehel az asztali gépembe az új tápegységem azért nem tolom mostanság a játékot A notimon meg meghalt a dx11 rendszer így ott elég nehézkes az alkotás. Nem tudom mi lehet a gond a gépemmel amikor bekapcsolom felpörögnek a ventik meg minden utána egy nagy csend és megint elindul. Gyanakszom a tápra lassan 10 éve adja a kakajót a gépemnek lehet most megártott neki ez a nagy meleg ami mostanság volt Újra kellett pasztáznom a proci is meg kitakarítottam a portól kell neki a babusgatás sajna.
Update: repülés közben elsuhanó űrpor. Hát erre volt most szükségünk :D De legalább dolgoznak a bolygókon.
Már bocs de nem havonta hanem hetente jönnek a frissítések és örüljünk h csinálnak valamit és nem havonta tolnak egy apró patchet mint a legtöbb gamenél
igazából én bázis szerkesztésnél ha bolygó belsejébe akarsz építeni valamit akkor a lyuk kitermelése helyett gyorsabban ki lehet marni a bolygóból a bázis helyét. nem kell fúróval szórakoznod hogy megcsináld. elmés egy dolog ha jól emlékszem ezt is egy modder alkotta meg majd később pakolták az alap felszerelés közé. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.07.23. 22:41:57
Saját magadnak csinálhatsz materiál forrásokat h betűvel tudod módosítani a méretét az idomoknak ő ú betűvel meg a materiált tudod kiválasztani
Na most nehogy mán ez a havonta kijövő frissítés morzsák csak ennyiből állanak.Csináltak pár teljesen felesleges tutoriált beraktak két slotot a ventilátorokhoz és kifujt a havi ötletbazáruk? Nem azért adták ki a forráskódokat hogy több idejük legyen a javításokra?
hurrá lehet a ventilátorokhoz 2 alkalmazást kapcsolni:) zsilipkiképzés könnyebb lesz állítólag:)
nálam asz asztalin van egy általam kreált bolygó az se kis méretű igaz egy material alkotja és egész nagyra sikerült valami 3sd gömböt kreáltam:) Azt hittem hogy tömör cucc az egész fura is volt hogy egész gyorsan töltötte be, aztán játék közben derült ki hogy a közepe totál lukas annyira hogy egy rakat kisebb bolygóhadat tudtam elhelyezni benne szinte minden matinak jutott egy kisbolygó:) és érdekes módon nem anyázott a betöltésnél még így se:)
Srac modolt valamit, ez nem hivatalos cucc.. igy tippre valami az egy sima aszteroida, csak at irta a meretet (ezert is oyan csinyak a texturak).. .szerintem, de amugy egy ekkora valami mar szerintem tul nagy lenne, kb legalabb 3 nap (valos idoben) mire az ember korbe autozna...
azt hittem már bent van ez még kísérleti fázis?
vajh hány gravigen van elásva a bolygó közepében?:)
azt hiszem én ezzel már meg se próbálkozom. lassan úgyis kidöglik a masinám:(
igen csak nincs angolom így nem is nagyon akarok scriptelni főleg írni elég ha azokat sikerülne beaktiválnom amiket más megír:) Már azzal is boldog volnék.
Ha programoznast akarod gyakorolni, akkor szerintem jobb ha vissza valtod a SE-det magyarrol angolra, szerintem sok faradsagtol megmented magad ;)
Hm valahol el kell kezdeni a tanulását a programhasználatának:) Remélhetőleg ezekkel a bejegyzéseimmel másnak is kedvet kreálok hozzá:) Köszi a fordítást Nagyából nekem is ezt sikerült össze szednem csak a programnyelven való kutakodó része volt kérdőjel:)
Ha nem lesz olyan meleg a következő napokban mint mostanság visszaállok az asztali pcmre azt kipróbálom újra:) a múltkoriban láttam egy redalertes scriptet azt is ki szeretném kísérletezni majd hogy mükszik.
Mostanság talán sikerült a lentebb közölt Cerberus állomásomat gatyába rázni talán alkalmas lesz szervereken való használatra: is:) Oda terveztem egy külső napelemes telepet és ahhoz kellene ez a script. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.07.19. 10:08:47
Nem ertem teljesen en se hogy akar mukodni csak forditok:
Create a programming block and download the latest version of the code from workshop -tolsd be kodot ugye steam muhelyrol
Create a timing block, and name it timerx -csinalj egy idozitot es nevezd at timerx-re
Edit the programming block. Set NameOfSolar to solarx, NameofRotor to rotorx and NameofTimer to timerx. -Szerkezd a program kodot a NameOfSolar-rol solarx-re...stb
You also need to configure HighPwrValue to a reasonable value. A good start is 25 for small ship and 85 for large. -Es konfigurald HighPwrValue-t egy ertelmes ertekre. Kis hajonak a jo kezdes 25 a nagy hajonal 85.
Configure the timing block. Set Programming Block - Run in toolbar 1, and timerx - Start in toolbar 2 -Allisd be az idozitot (elso helyre "futtatas": masodik helyre timerx "inditas")
Srácok ezt az üzit kapom minden alkalommal az SETools progitól
valakinek ötlete?
Most viszont ezen a dolgon agyaltam elvileg jól csináltam mindent, de nem tudom eldönteni hogy a nap felé forognak e a coektorok vagy csak a motor beállításnak köszönhetően forog a cuccom http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=367344570&searchtext=solar+farm "Create a ship Create a rotor. Name it rotorx1. Set both torque values to max. Connect a solar panel to rotorx1. Name it solarx1 Create another rotor on the other side, name it rotorx2. Set both torque values to max. Connect a solar panel to rotorx2. Name it solarx2 Create a programming block and download the latest version of the code from workshop Create a timing block, and name it timerx Edit the programming block. Set NameOfSolar to solarx, NameofRotor to rotorx and NameofTimer to timerx. You also need to configure HighPwrValue to a reasonable value. A good start is 25 for small ship and 85 for large. Configure the timing block. Set Programming Block - Run in toolbar 1, and timerx - Start in toolbar 2 Start the timing block. " Ha jól értem a dolgot Létre kell hozni egy motort rotorx1 néven és mellé kell csapni egy solarx2 néven egy napelemet. Majd ugyanígy a másik oldalra is megcsinálni rotorx2 solarx2 néven Majd lepakolok egy programblokkot amit timerx-nek nevezek el és Beállítom neki ezt a scriptett Na isten igazából idáig jutottam el a megértésben a többi homályos ha valaki segítene:) A képen ha jól látom a fő tartó oszlopon is van egy motor meg van egy motor ami a napelemet forgatja most a fő tengelyen levő motor a rotorx1 vagy az a motor a rotrorx1 ami a collectort pörgeti és akkor nyugodtan csinálhatok egy rotorx2-t a másik oldalra? de akkor a főtengelyen levő motornak mi a neve?
Az rendben azt is próbálom használni de nem látom az effektet hogy kiszívná a levegőt így hiába váltom át zöldeskékbe a ventillátorokat majd sárgába attól még a levegő bent marad Na nem baj puritán meg bíbelődős megoldás maradok a kétajtós megoldásnál amíg nem lesz kedvem megoldani a dolgot.
Ha leraksz egy gombos modult akkor van egy olyan opció, hogy decompress. Legalábbis, mikor utoljára teszteltem még volt. :)
Ez a szaros játékon belüli webshop böngésző csak dx11 alatt működik? Beszarás....
Az istennek se jövök rá hogy a francba lehet megoldani a levegő kiszívást két ajtó közül Van egy része a bázisnak ahol a főbejárat van és a két folyosó halad ki belőle egy egy ajtóval az elején Van egy működő ventilátorom a 3 ajtó között hiába teszem le világos zöldből spenót zöldbe majd sárgára a levegő akkor is pofán vág ha kinyitom az ajtót.Hogy lehet kiszedni a nyomást ajtó nyitás nélkül?
Nem tudom nincs köze annak a 3 új gépezetnek amiket a finomítóhoz kell csatlakoztatni.nekem engedte a finomítási sorrend váltást igaz nem túlélő módban. Ez a kis bázisom egész jól sikerült kreáltam kintre egy napkollektor farmot amit a kábelekkel kötöttem össze és most színtiszta napfény hajtja a rendszeremet. Vissza kellett tennem dx9 be mert egy rakat blokk nem jó hozzá azon röhögtem egy jót hogy a saját nem módosított energia tároló blokk is sötét lett dx11 alatt. Kintre még alkottam a megzabolázhatatlan begyűjtő járgányom mellé egy begyűjtő platformot is amit beástam a földbe, ráállok a járgánnyal és kidobom a cuccot belőle :)Bár a bányászat még így is nehézkes.
Újra nekikezdtem a játéknak, látom kicsit átalakították. Kifejezetten tetszik, hogy kapásból olyan helyre rak le, ahol majdnem minden érc megvan. Viszont nem tudom miért találták ki azt, hogy a finomítás alatt levő uránt nem lehet elmozgatni. Nem tudok semmi mást berakni elé a sorba, csak úgy, hogy átrakom az uránt máshova (pl container), és utána a rendszer automatikusan feltölti a finomítót mindenfélével. Ezt, hogy gondolták?
Apám ez a játék kiborít. most vagy a dx11 vagy a voxel vagy ez a kezdetleges planéta mód ilyen bugos de szinte játszhatatlan. A járművel amit kreáltam néha úgy pattanok le a gravitáció ellenére a bolygófelszínről hogy az eszement.A jármű is úgy csúszkál mintha nem is létezne gravitáció a "bolygó" felszínén. A bányászat meg szinte lehetetlen vagy átsétálok a materiálon és úgy fúrok vagy az egyik pillanatban még ott a materiál a másikba meg már nincs pedig nem is fúrtam. áááhh..
Juppéé mire kitaláltam miért nem kóser a dolgom bele őszültem Ezen a képen
Jól látni mit nem szabad csinálni Az oxigén tartály és a generátor között valahol szökik a levegő ezért nem sikerült a szobát levegősítenem Lejjebb ástam a talajt csináltam még egy szintet és arra telepítettem mindent majd feltettem egy blokksort rájuk most van levegő. Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2015.07.11. 21:29:38
Ezt a nyomorult kormányzást mé kellett ennyire bebonyolítani most meg se mozdul ez a vadállat. Még alakítgatok a folyosón egy kis rozsda kéne bele:) meg a szobába bútorzat meg feldolgozó üzem A levegőrendszert is mire megfejtettem hogyan muzsikák. A folyosókon előbb volt o2 mint a lakótérben:) Viszont még az oxigén kilökődésre kell megoldás a barna világítású rész meg a zöldes területet kéne rendesen megoldani hogy ha kinyitom az ajtót ne vágjon oldalba a légnyomás.Kár hogy nincs olyan ajtó aminek a gombját lehet okosítani mint egy senzort már jobb lenne a buli.