Sc2? Az hogy a busba jon ide? Flamelunk, flamelunk? D3-rol van szo, szoval massz vissza szepen Jay bacsi seggebe es melegedj... Amugy felesleges picsongnod. MAr megjelenes elott sokan mondtak (mondjuk akkor meg en pont nem:P) hogy az AH nem jo otlet...megjelent a jatek es mar 100x annyian mondtak (koztuk en is) hogy ez igy nem jo..eltelt 1 ev es mit ad isten... "Speaking at his GDC panel entitled Shout at the Devil: The Making of Diablo III, former game director Jay Wilson came out and said it: the controversial Real-Money Auction House hasn't panned out the way Blizzard thought it would, and they'd probably pull the plug if it were an easy thing to do. .... Wilson now freely admits it was "the wrong solution" to the problems Blizzard was trying to solve. "It's not good for a game like Diablo. It doesn't feel good to get items for money, it feels good to get items by killing monsters," he said, echoing the complaints of a vocal group of fans." Szoval igy nyald a segguket....
"hogy egy játék minõségét bizony nem az adja meg, hogy évekkel a megjelenés után mennyien játszanak vele" De, reszben legalabbis, hack and slashnel pedig csak az.
Nem, a jatek minosege itt a gond es ahogy a Blizzard a jatekhoz all. Jo pelda a mostani AH bezaras is. Es bizony ajatek minoseget erosen megmuttja az, hogy evek mulva hanyan jatszanak vele. Lasd mai napig eloveszik az Elite cimu jatekot, vagy probalnak valami retro atiratot csinalni, vagy eppen a Starcracf2-vel mai napig bajnoksagokat csinalnak. Ellenben a f*s jatekokat mar a kiadas utan par honappal elfelejtik. Jah es egy Mass Effect 2-t botor modon, ne hasonlitsunk mar egy olyan jatekhoz, amihez eleve nem kell online kapcsolat, mint a Dio3-hoz, ez jo nagy dilettantizmusra vall. Nem a friss elmenytol lesz valami jo jatek, hanem a minosegetol.
Én nem azt mondtam, hogy a D3 jobb mint a D2 (bár nekem D2 10perc után felejtõs játék volt), és én is ismertem olyat aki rengeteget játszott D2-vel, sõt még most is elõveszi. Viszont ismerek olyat is aki megjelenés óta tolja D3-at is. Én egyszerûen csak arra referáltam, hogy egy játék minõségét bizony nem az adja meg, hogy évekkel a megjelenés után mennyien játszanak vele. Legalábbis szerintem. Persze egy jó játékot újra és újra elõvesz az ember ebben is van valami. Mondjuk szerintem utóbbi idõk egyik legjobb játéka volt a Mass Effect (most felejtsük el a 3-as kissé bárgyú végét), de ettõl még nem játszanak vele milliónyian online, sõt mostanában én sem tervezem újra végignyomni ahhoz még túl friss az élmény.
A valasz a stilusban keresendo. A hack and slash stilusnak magas (nak kellene lennie) az ujrajatszasi/farmolasi faktora, hiszen alapja a vegtelen monszter henteles gearert, enchant vagy akarmi mashoz szukseges alapanyagokert, erosodo karakterert, mindez novekvo nehezseggel szemben.(erosebb ellenfelek, stb.) Elso blikkre marha unalmasnak hangzik, de roppant szorakoztato alkotasok is kikerultek a stilusbol (pl. D1-2, a stilus -nalam- koronazatlan kiralya a Titan Quest, vagy nemregiben a Path of Exile) A D3 sajna a top 10-be sem kerult be, koszonoviszonyban sincs az D2-vel semmilyen szinten, nemhogy azt tovabbfejlesztettek volna, de az AH kedveert a jatestilus alapveto szabalyait siman figyelmen kivul hagyva adtak ki a jatekot, ami mostanra atlagos kozepes szinten mozog (az erosen gyengerol)
Talan mert vegig se jatszottak ? Vagy sokan arra szamitottak, hogy valoban ugy mukodik majd az AH , ahogy tenylegesen is igertek es profitot is lehet termelni ? Soroljam meg ? Amugy azok akik PvPznek is, milyen modon jatszak vegig ? :P Esetleg a HC karakterekkel mi ujsag ? Szal narumon mar megint marhasagokat beszel, ahogy szokott.
Ezt részint én sem értem, de emlékszem a diablo 2-re hogy hányszor játszották végig egyesek, és hogy páran a mai napig játszanak vele. Miközben megvették a d3-at és két hét után max 1-2 végigjátszás után fel is tették a polcra porosodni és maradnak a d2-nél.
Én szeretek többször végigjátszani egy játékot abban az esetben, ha a több játszható karakter nem csupán az ölések formáira hat ki, hanem történetileg is mások. Nekem nem változatosság az hogy tûzgolyó helyett karddal ölöm meg ugyanazt a valamit.
Ezt nem teljesen értem, ha megveszel egy játékot és végigjátszod akkor utána miért kéne még hónapokig játszani vele? :o Ha csak azt nézem, hogy nekem van egy csomó eredeti játékom, de egyedül a Starcraftal játszok hónapokig-évekig akkor ez furcsa kívánalom, pedig ettõl a többi játékom nem lett szar.
Az vele a gond hogy rettentõen unalmas, lényegtelen milyen durva cuccod van, akkor is ugyan azokat a helyeket tudod csak farmolni végtelenítve.. Jó 10 éve elhiszem hogy el lehetett vele lenni több száz órát, de ma már nagyobbak lettek az igények ilyen téren is.
Jol jellemzo a jatekra, hogy kb az osszes ismerosom 1-2 honapon belul abbahagyta vele a jatekot, annyira szuper lett. Ha csinaltak volna belole egy f2p mmo-t, jobban jartak volna, mert ez egy nagyon gyer dolog lett es ha nem lett volna az elozo ket resz, tizedannyi eladast nem produkalt volna. A konzolon meg a nevetseg kategoria targyat kepezi az autoattack rendszerrel.
Eladtak belõle 14 milliót? ÉS?! Most hányan játszanak vele napi vagy legalább heti szinten? Ebbõl a 14 millióból jó ha 4 millióan belépnek vele havonta...
Azt akkor kellenne nézni ha elõfizetös volna, de nem az. A d2 miatt max az elõrendelések és 0day vásárlások voltak ami cirka 3-4 milla. A többi tiz milliós emberke már tökéletesen tudta mit vesz meg.
Xboxon játszom vele. Nem vagyok egy diablo fan, de egészen jó móka a játék, ketten csapatjuk asszonnyal - egy hülye sorozatnál ezerszer jobb kikapcsolódás!
Azért sokan megvették. Köztük Én is. Egyetlen játék amit megbántam csak sajna régi accountomra raktam fel és így nem tudok tõle megszabadulni pedig ingyen is oda adnám!
Azért nincs aukciós ház, mert rájöttek, hogy elrontja a játékot. A sok meg nem nevezem melyik nép (k...i) semmit tevõi 24bõl 20órát játékkal töltve nyomatták tele az aukciós házat. Így szépen lassan a játékból pay to play modell lett. Azok akik meg nem akartak élni eme lehetõséggel (pl én), azok meg nagyon szépen lassan fejlõdtek, míg nem meg nem unták, hogy a többiek brutál mód elhúztak mellettük...
Nem azért nincs online aukciós ház, mert konzolokon kevesebben csatlakoznak a netre (ez nem is igaz egyébként), hanem mert a Blizzard üzleti modellje nem tudott volna mûködni úgy, hogy a bevételen még a Sonyval vagy a MS-al is osztozni kellett volna. Márpedig anélkül nem megy a konzolokon semmin online pénzforgalom, hogy a két gyártó a maga százalékát le ne szakítaná.
ja, és biztos ezért adtak el belöle 14 milliót pc-re...