A játékmenetben lesz valami változás, vagy végig ez a megyek elérek a script kezdetéhez, beidéz x szörnyet lenyomom őket és megyek tovább móka lesz? Ha igen akkor ez elég soványka.
Equip menüben kiválasztod az adott spell treedet (fire/ice/lightning/stb) és simán jobb klikk a skillre a bal oldali menüből amit be akarsz rakni. Shield is craft függő,és a blink is...elég jó a tutorial + a berakott skill is írja mivel mit lehet,tactical statos cuccoknál is vannak megkötések ha jól emlékszem. Rá kell szánni 30 percet,átnézed mi mit variál át,utána már simán ki tudok következtetni mi az ami neked megéri. Fps gondjaim nekem eddig nem voltak,a lentebb írt konfiggal kb azonos sebességet érek el mint a Crysis3-ba. Ha az jobban ment,nézd át a drivereidet...jobb ötleten sajnos nincsen.
Valaki árulja már el ,hogy ha lekraftoltam valamit beraktam használatra utána hogy tudok visszaváltani az előzőleg használtra, vagy a másik olyankor eltűnik, elég zavaros nekem a játéknak ez a része, ami valójában pont a lényeg lenne. Másik a pajzs működését sem igazán értem. Feltartom, ok d nem tudok visszalőni vele semmit. A blink is rejtély számomra, elugrálok de mutogatott ott a tutorialban dolgokat csak hát az sem volt egyértelmű.
Optimalizácó amúgy elég érdekes, van mikor beáll fix 19,9 fps-re és nem mozdul onnan, mindegy hogy low, vagy ultra.
Nulla interakció - pipa,tényleg nincsen. Loot/XP - Loot van. H&S rendszer,random loot lényekből,"ládákból" (a sárga szarok a plafonon...elbaszott megoldás). Hagyományos XP csík nincsen de "base statokara" (fire/ice/lightning/stb) oszthatsz pontot ha eleget használtad a megadott módon. Rpg/H&S - 100% hack n slash,csak más köntösben...a spelljeid jelentik a geared,a lootjaidból élsz.
Wedge szerintem adj neki még egy esélyt,ha lenyomtad az első story bosst (a nagy melákot a furkós bottal),és még mindig úgy érzed ebben nincsen potenciál,akkor nem firtatom :)
+ Brutál spellcrafting rendszer...de tényleg...dot/cc/aoe/pure dmg,minden mixelhető,mindennel. Blinkre külön érdemes odafigyelni. + Taktikus harcrendszer. Stratégia nélkül megesznek a komolyabb bossok/midbossok + Gyönyörű és gyors (2130 / 4GB / 750TI sose ment 30fps alá plafon setuppal) + Van benne kihívás,nincsen easy mode,vagy észre se vettem,de a normál az átlag játékok "hard" fokozatát adja :)
- Story (komolyan...npc plz) - Lomha karakter,zéró lehetőség a skilles fps heroknak. - Karakterlap / Inventory teljes hiánya. Hol vannak a statok!? - Cső map érzés / a szabadság teljes hiánya.
A játék jó,a rendszer működik és szórakoztat de semmiféleképpen nem egy komoly RPG/H&S,inkább olyan mint egy mini game csodás grafikával. Van nekünk Borderlands 2 ami ebben a kategóriában szimplán zseniális,és ha már fantasy a Hexenből sokat tanulhatnának még a fejlesztők.
Szvsz : 6/10
Az innováció miatt nálam átlag felett teljesített,bármennyire is ismétlődő a harc. Ha nem kaszálják el a stúdiót talán következőnek a POE-t mixelik össze Komoly Sámuellel. (ez persze csak ilyen hiú lányos ábránd :) )
Nulla interakció van a játékban valamint nincs loot és xp vagy bármilyen karakter fejlödés csak az új spellek craftolása megy. Ha ez rpg vagy hack 'n' slash akar lenni akkor ez így nagyon kevés.
Lichdom: Battlemage, Full Game Available Now!
Developer Demo.
i5 4570el kipróbáltam az early accesst, de már a menüben is minden magot közel 100%on járatott így inkább ki is léptem...
Kipróbáltam én is. Egybõl mindent maxra lõttem be (AA-t nem engedte állítani gondolom a VRAM-hoz lehet köze. De nem is kell mert így is játszhatatlanul akad 10-20 fps között ingázik olykor leesik 10 alá.(Mondanom se kell,hogy a látványtól egyelõre nem estem hanyatt fõleg nem ilyen alacsony fps mellett) Maga a game hát ha nem lesz benne 7654ezer féle varázslat akkor halott a game ,mert ezzel ami van 20 perc alatt untam már. (Nem sokat toltam kb 1 órát)
Elsõre nagyon furcsa volt, de aztán ahogy kezdtem ráérezni sokkal jobb véleménnyel lettem. Nagyon leegyszerûsítve egy ügyességi játék ez.
Tûz és jégvarázslatokat lehet használni. Van a területre ható, a célzott és a pajzs, meg egy lassított elmozgás, ami egyben egy varázslatot is létrehoz közben, ez is szintén területre hat. Ezeket kell kombinálni és a leölt ellenfelekbõl aszerint, hogyan öltem meg, kis lélekpontokat kaptam, amibõl újabb és erõsebb varázslatokat tudtam létrehozni. Ez lenne a craft rendszer.
Itt meg kell adni, hogy jég vagy tûz irányba megyek. Majd ezután hozzáadom az ellenfelekbõl kiesett varázslatesszenciát és utána még egy komponenst, amivel azt érem el, melyik típusú varázserõm fejlõdjön amikor ezt a varászlatot el fogom sütni.
Persze még lehet kombinálni, csak mivel ez még egy teszt verzió, ezért erre lehetõség nincsen.
Irányítás annyiból áll, hogy a bal egér gomb a pajzs varázslat, de ezt idõzíteni kell az ellenfél támadásához, egyébként hatástalan marad. A jobb egérgomb a távolsági támadás, ha meg mind a kettõt lenyomva tartottam, akkor területre lehet egy viszonylag nagy rádiuszú sugárban támadni. Minél tovább nyomtam le az egérgombot, annál nagyobb volt a varászlat hatóereje.
Szörnyekbõl ezekkel találkoztam: buzogányos zombi, rövid kardos-pajzsos harcos, zombi ork harcos szintén karddal de ez hosszú karddal jön és zombi íjász, meg valami szellem szerûség, ami távolra is támad és teleportál is a térben.
A pálya elhagyott rom, illetve katakomba egyelõre, de baromi nagy. Mentem rajta vagy egy órát, de nem értem a végére. Látványos, de ami igazán látványos azok a varázslások és a harcok közbeni effektek meg belassítási effektek. Azok nagyon ott vannak. Egyébként meg gyakorlatilag egy csõben mentem végig, bár itt ott voltak elágazások, de alapvetõen egy kijelölt irány van.
Eléggé optimalizálatlan, hiányzik még egy csomó minden, de alapjában véve az ötlet és a megvalósítás kellemes és fogjuk rá egyedi. A mentési rendszere olyasmi, mint a Dark Souls játéknak, tehát idõnként vannak pontok, kék fáklyáknak nevezném, és ha azt elértem akkor ott ment egyet és ha esetleg meghaltam (jó párszor azt meg kell hagyni), akkor ide tett vissza. Persze elég szívatós, mert ilyenkor megint le kell gyõzni az addig leölt ellenfeleket.
Kicsit sokat tölt, pedig ssd meghajtóra tettem, de ha azt nézem mekkora a pályaméret ami egybefüggõ, akkor azt mondom, ám legyen.
Van valami sztori is, de mivel szinkron nincs nem igazán volt kedvem olvasgatni, meg nézni a néma "párbeszédeket", de nem hinném, hogy sokat vesztettem vele.
Kezdetnek ez nem rossz. Majd holnap folytatom. Azt mindenképpen szeretném, ha a tûz és jég osztályon felül lennének még varázslatok, mert ez a kettõ kevés. A craft rendszer az tetszik, kicsit olyan az egész, mint egy Diablo játékban, hogy egyre jobb dolgok esnek amiket kombinálni lehet, de az egészben az a tuti, hogy olyan komponenseket dob, amilyen az éppen használt varázslat. Tehát, ha úgy nyírtam ki az ellenfelet, hogy a pajzsot használtam, akkor az azt erõsítõ komponens esik ki vagy léleknek is mondhatom, ha már úgy hivatkoztam rá az írásom elején.
Esetleg ha van kérdés akkor jöhet, aztán válaszolok rá.
Nagyon hajlok rá, de szerintem megveszem. Végül is így olcsóbban jövök ki, mintha nyáron a véglegest venném. Majd ejtek róla pár szót, ha sikerül ma kipróbálnom.
Külsö nézet? hát nem arról híres a TES sorozat...de valamilyen szinten tényleg van benne. Spellcaster karinak egy rpg-be se kell fegyó a kezébe ha jól fejleszted, ezért is hoztam példának a skyrimet de mondhattam volna a Two Worlds 1-2 vagy a Fable 1-3, stb játékokat is.
Páncélról nincs infóm, hogy lesz, vagy nem lesz, furcsa lenne ha valamilyen armor nem lenne egy rpg-ben.
Egy gonddal kevsebb részedröl. Nekem a skyrimben is van ilyen karim aki csak spellcaster ha jól megcsinálják nem lesz vele gond ráadásul azt írják saját varázslatokat tudsz majd alkotni és az mindig jó móka.
kb zeno clash csak ez spellcaster ,szépnek szép ugye cryengine 3 de egy semmi,hamar elunnám személy szerint,legalább lenne fegyver vagy bármi,de csak mész a szép helyeken,alakazam spellel és ennyi xd most ebben semmi érdekes nincs:)