Nekem is ellenszenves volt és Aidennel jól szétcsesztem az egész randiját Jodie-nak. Kicsit azér sz*r érzés volt, amikor ott pityerget az asztalnál a chapter végén.
A partizós fejezetnél valakinek sikerült kinyírni a többi tinit? Én már vagy 5x végigjátszottam azt a fejezetet, de megölni nem sikerült õket. Kiütöm, megszúrom, bántom õket, már három féleképpen rájukgyújtottam a házat, de mindig kisliccolnak a végén. Csak akkor maradnak a házban, ha nem gyújtom fel, de kétlem akármelyik is megpurcant volna. Kezdem azt hinni nem lehet eltenni õket láb alól.
Csak megvédelmezted önmagától, ez a helyes döntés. :D
Az az igazság, hogy ma végiggondoltam, hogy van-e értelme végigtolni a játékot megint. És arra jöttem rá, hogy sajnos nincs. :( Egyedül az utolsó, Black Sun küldetés végén van olyan döntési helyzet, ami mássá teszi a játék végét, akkor is csak kicsit.
Az, hogy az életet vagy a halált választja, ez a leglényegesebb, utána az, hogy Jay, Ryan, egyedül vagy Zoe, az már tökmindegy, az csak négy másik videó, amit YouTube-on is meg lehet nézni.
S azért ez kicsit szomorú, mert semmi olyat nem lehet a sztori közben mûvelni, amitõl a játék letérne a jól megírt útról...
Jó neked. A gyerek lebetegedett, úgyhogy napok óta esélyem sincs a gép elé ülni. :)
Igen, ezen én is bánkódtam, fõleg a Heavy Rain fényében, de a Beyond kedvet adott újra a HR-hez, úgyhogy valamikor nekiállok annak újra :) Most más befejezést akarok elérni a sok közül :D Abban még normális QTE-k voltak, nem csak ez a "kövesd a mozgását" hülyeség. Azért volt zavaró mert elsötétedett a kép, és néha rosszul vettem ki, hogy merre mozdul, HR-ben ez egyértelmûbb a nyilak miatt.
Én tegnap álltam neki az HR-nek, de csak kb másfél órát toltam mert elõtte Beyond Two Souls-t játszottam még mindig. Ma is azzal kezdek, mert késztetést érzek rá, hogy játszak vele, de aztán HR. Nos egy kicst fura volt a HR-nek nekiállni. Szép, de azért messze van grafikailag a Beyond-tól. Meg ebben az egy órában terveztem a szereplõvel egy házat, fogat mostam, zuhanyoztam, megterítettem, játszottam a gyerekekkel, stb... szóval nem mondanám, hogy a kezdés annyival pörgõsebb lenne, mint a Beyondba. De végre volt egy bunyom egy magánnyomozó karakter irányítva és az elég jól megcsinálták. Ott hagytam abba, hogy valami FBI-os fickó, kiment egy büntény színhelyére és feltett valami ufó szemüveget (pedig mintha azt olvastam volna, hogy a HR realisztikus játék, na mindegy). Majd ma folytatom. Biztos jó lesz elvégre ez is QD játék és a Farenheitet is imádtam (HRt meg sokan istenítik). :)
Ó, az még nagyon az eleje! Nagyon lassan indul be, de amint beindult nincs megállás, nem fogod birni letenni :)
Az a szemüveg hát.. érdekes. :) De mivel drogos a csávó valahogy érthetõ, hogy odahaluzik dolgokat... bár nem hinném, hogy a 2 között sok összefüggés van :D Mindegy, ezt leszámítva amúgy tényleg realisztikus, fõleg a Beyond-hoz képest. Semmi ilyen elvont, "lelkes" dolog nincs benne.
A HR pont az a játék, ahol a grafika másodlagos. A játék nehézkesen indul be, eleinte nem is érted, hogy mi a pálya, viszont utána nagyon zsír lesz. Tényleg olyan döntések, melyek érdemben befolyásolják a játék alakulását, izgalmas, meglepõ, fordulatos, csodálatos zene, és az atmoszférája nagyon üt!
Meghalni nem halhatsz meg benne csak máshogy alakul a történet. Kivéve a legeslegvégén, ott ha többször elrontod a QTE-t akkor egy rövid videó után beadja a stáblistát és vége anélkül, hogy lezárnád a történetet.
Érdekesség képen ezeken a helyeken abszolút máshogy alakul a sztori ha elrontod, vagy máskép döntesz. Legalább is amit eddig megtudtam, észrevettem. Extra Spoiler szóval csak azoknak, akik végigvitték
A Hajsza: Ezt gondolom már mindenki tudja, ha elkapnak a zsaruk, akkor az egész város rombolásos rész kimarad. A Parti: Ez egyszerû és csak döntés kérdése. Ha azt választjuk, hogy nem állunk bosszút, akkor a tinik terrorizálása és a ház felgyújtása is totál kimarad. A Sûrítõ: Ha a fagyasztóba (vagy hol) elrontjuk a QTE-t akkor Jodie kirohan összeverve az épületbõl. Így az egész Sûrítõ lezárása rész kimarad. A katonaság pedig felrobbantja az épületet. Nem olyan lány: Ez viszonylag fontos a késõbbiekre nézve. Ha kifele elcsesszük a kiszökést akkor az egész bárban történtek kimaradnak. Továbbá ha a bárban vagyunk és megpróbálják megerõszakolni Jodiet (le lehet lépni elõtte), akkor nincs szex Rayennel a randinál. A Randi: Az egész "szex" rész kimarad, ha randalírozunk Aidennel. Egyébként eljutnak az ágyig, de Jodie kihátrál, ha az elõzõpontban említett traumatikus élménye volt. A Fekete Nap: A legvégén (kb ahol a generális feltûnik a ködben) elrontjuk a QTE-t akkor vége a játéknak anélkül, hogy bármelyik befejezésig eljutottunk volna. A sûrítõ is nyitvamarad szóval mindenkinek lõtek. Megmenthetõ szereplõk: Mindkét hajléktalan az égõ házban, Paul gyógyítható a Navajo fejezetben. Norath nem kötelezõ megölni (ha még is megtesszük nincs Save All Trophy). A Fekete Napnál Cole menthetõ, ha visszamegyünk érte és Aidennel meggyógyítjuk. Ryan is megmarad, ha nem csesszük el a párbeszédet Nathan-nal.
Nekem eddig ennyi tûnt fel. Ha valaki tud még valamit írja be.
En a szexig se jutottam el ryan elmenekult vacsi kozben:D
Bár továbbra is azt gondolom, hogy ezek szinte mindegyike csak marginális dolog. Az, hogy lesz szex valakivel vagy sem, itt nincs jelentõsége. Meg az, hogy bosszút állsz a tiniken vagy sem, semmi jelentõsége, attól a sztori nem alakul majd másképp.
A Fekete Nap-os dolgot nem tudtam. A megmenthetõ szereplõknek sincs nagy jelentõsége. A HR-ben, ha mondjuk Madisont kinyírja a vén fasz doki, akkor máris elérhetetlenné válik az egyik hepi endes befejezés.
A Beyond-ban egyetlen igazán nehéz, morális döntés sincs. Az, hogy egy QTE-t elrontasz, nem döntés kérdése, hanem ügyességé. De az például, hogy hajlandó vagy-e levágni a saját ujjad annak érdekében, hogy megtalálhasd az eltûnt fiad, az már valóban gyomorszorongató.
Ezért érzem óriási hiányosságnak a Beyonddal kapcsolatban az igazi döntéseket.
A 23 féle befejezés, amit a Quantic beharangozott, egyszerûen meg kamu.
OFF Tegnap haladtam kicsit a HR-rel. Hát az a játék olyan nyomasztó, hogy hozzá képest a Beyond Two Souls vígjáték. Ráadásul most pénteken lesz a fiam 10 éves így a sztori valahogy jobban orrba vág. Ehhez hozzá jön, hogy itt stresszeltettek, ha elcseszek valamit elq*rom az egész sztorit. Nem akarok rossz befejezést (pl a kisfiú meghal, a többi szereplõ kevésbé izgat), már-már hajlok rá, hogy elolvassak egy végigjátszást, hogy elkerüljem, pedig nagyon nem szeretném szétspoilerezni magamnak a történetet. Eddig a magánnyomozó meg az FBI-os marha szimpatikus, az apa is rendben van szurkolok neki, ám az a csaj legjobb esetben is semleges, meg eddig feleslegesnek tartom bele. (Amúgy ott tartok, hogy a csaj segített az apának az autópályás jelenet után). ON Utánna betettem egy órára a Beyondot, hogy kicsit oldjam a hangulatomat. Lol. :)
Ja, még annyi, hogy aki kitalálta az a remegõ, össze-vissza lebegõ válaszolásosdit, az szopogasson forró kavicsot. Volt, hogy el se tudtam olvasni a választ, mert takarásba volt, aztán meg lejár az idõ 5 másodperc után és kiválaszt egyet random. De rohadt idegesítõ! Hála az égnek, hogy a Beyondban ezt kivették belõle. Amúgy tartok tõle, hogy játék végére szétesik a kontrolerem, annyit kell ráznom, forgatnom.
Csak egy tanács: ne játssz egyszerre mind a kettõvel. Ugyanis kioltja a másik hangulatát. Told végig az egyiket, majd a másikat. Nagyon kizökkent a hangulatából a váltogatás. Két teljesen más világ.
Igen, jól érzed, a kisfiú meg is halhat akár. De ne aggódj akkor sem, mert újra betöltöd a korábbi chaptert, és másképp döntesz. Józan paraszti ésszel, az érzéseidre hallgatva általában sikerül a jó utat választani. Ha viszont adott helyen QTE-t rontasz, akkor bizony késõbb esélyed sincs helyrehozni..
A beyondot már kétszer végigtoltam, csak még vissza-vissza nézek egy-egy chapter erejéig. :) A Beyondban nem rémlik, hogy a válaszolgatás gondot okozott volna bárhol is, HR-ban nagyon mozog. Arról nem is beszélve, hogy meg is szivat. Pl a jelenetnél mikor a feje tetején van a kocsi és megfordul az irányítás, grrrr, mire rájöttem... azt hittem a kontrolerrel van baj, mert az elsõ jel egy nyil lefele (közbe meg felfele kelletett a fordított irányítás miatt). Meg volt egyszer olyan, hogy tartsam nyomvan elõször R1-et aztán a háromszöget, aztán a kört aztán a NÉGYZETET... át kellet nyulnom a másik kezemmel, hogy nyomva tudjam tartani a négyzetet is....
Akkor még szerencsés is vagy, volt olyan rész nálam, hogy mindkét kezemmel és még az ORROMMAL is nyomnom kellett, hogy át tudjam fogni a sok gombot! :)
Elképesztõ hülyén volt ez megcsinálva a HR-ben.
Atmoszféráját tekintve viszont talán az egyik legjobb játék, amivel valaha játszottam az elmúlt 25 évben.
Hajléktalan fejezet, mikor Stannel koldulni megyünk, van egy pasas aki újságot olvas. Ha odamász Jodieval és átváltasz Aidenre és megnézed az újságot akkor ott a fejléc: "Origami killer: Seven victims and still no lead". :) Meg mondjuk az egész hajléktalanos fejezet tiszta Farenheit hangulatú.
Ezek az extrák a végén! The Dark Sorcerer nagyon durva tech demo. :)
A CIA-s kiképzõ küldi sem volt rossz.
Kicsit OFF
A hétvégén végére értem a "Heavy Rain"-nek. Tényleg ütõs játék remek történet. Ám, ha választanom kell egy paraszthajszállal nálam a "Beyond Two Souls" nyerõbb. Amiben a HR tagadhatatlanul jobb: döntési rendszer, döntések hatása a késõbbiekre és súlya. A sztori ha talán nem is jobb, de SOKKAL jobban van tálalva. A felépítése és végigvezetése sokkal logikusabb áttekinthetõbb mint a BTS-nek. Így aztán a vége is jócskán üt (én komolyan meglepõdtem a végén). Az irányítás is jobb de csak egy hangyányival. A BTS-nak az "interaktív" verekedõs része nekem nem tetszett. Néha nem lehet eldönteni merre mozdul a karakter. Ellenben a HR-ben izgalmas reflexjáték. Sajnos pár helyen kicsit túl komplex is, de hát azt hiszem erre van kitalálva a nehézségi szint (bár a válaszolási idõ rövidsége és a válaszok remegése, kavarás nagyon dühítõ a HR-ben). Mindennel együtt így is a BTS jobb nekem. Ez elég egyéni dolog, a BTS alap sztorija nekem nagyon bejött. A színészi játék/szinkron is erõsebb. Amiben még jobb (számomra) az a környezet. A HR az végig egyhangú, szürke városi esõben játszódik (értelemszerûen!!), de hát ez kell a nyomasztó hangulatához. Viszont a BTS néhol szemet gyönyörködtetõ tájai nagyon tetszettek. Ez nem hiba a HR felé, inkább csak egy kis pozitívum a BTS számára. Mint ahogy az is, hogy a BTS jóval kevésbé nyomasztó, nem telepszik úgy rá a játékosra. Szóval nagyon jó játék a "Heavy Rain", de a Beyond egy nagyon-nagyon kicsivel jobban bejött. Ja és azaz egy darab DLC a HR-hez kicsit csalódás volt a rövidségével. Nem rossz, de marha rövid.
ON
Korrektek a meglátásaid. Hazudnék, ha azt mondanám egyetértek veled, de megértem, mert egy szubjektív véleményrõl van szó.
Jó játék egyértelmûen de Heavy Rain nekem jobban tetszett/tetszik.
Miért nem lehet egybe végigjátszani? (Kronológia sorrendbe) akári akármit mond ez számomra negatívum. Lehetõségként rakják bele! Tudom hogy unalmasabb úgy.
Miért nem fejlesztették tovább a "menürendszert"? lehetõségként bejelölhetné a játék, hogy elõzõ menetben miket választottál. (Elszinezi, mellé rak egy jelet) Ez szimpla hanyagság a fejlesztõk részérõl. Teszem azt 1 év múlva ismét elõszedem és puff megint ugyanazt nyomom mert már nem emlékszem csak miután lejátszódik ugyanaz a jelenet. Persze nyilván papírra is írhatnám de akkor is.
Miért mondja Jodie a végén, hogy már kétszer meghalt? Én csak egyre emlékszem, a hajléktalanoknál. Itt a végén meg csak akkor hal meg ha a Túloldalt választja. Szóval mikor volt a másik?
Nekem is ugyanez volt a végén a költõi kérdés. Passz, nem emlékszem de lehet csak átvitt értelemben értette.
Végigjátszottam a játékot. Nekem nagyon tetszett. Egy hosszabb vélemény róla. Számomra az nem világos, hogy miért nem tud Aiden bárkit megszállni, vagy megfojtani? Persze tudom, hogy úgy túl könnyû lett volna a játék, de akkor se kaptunk rá logikus magyarázatot, hogy ez miért nem lehetséges.
A kritikáddal maximálisan egyetértek. Szinte ugyanezeket a problémákat tapasztaltam én is a játék alatt, csak nem tudtam így összeszedni õket. :) Nekem õszintén szólva csalódás a játék a Heavy Rain után.
Jó kis összefoglaló. Egyetértek. Amúgy a játékban NEM lehet meghalni egészen a leges leges legutolsó pár percig. A nincs kihatással a történetre, amit írtál igaz, bár van egy két pont ahol még is. Pl amikor tiniként ki akar szökni a bárba. Ha sikerül és történik ami történik, akkor máshogy alakul(hat) a randi a késõbbiekben. Illetve vannak karakterek, akik meghalhatnak a játék folyamán és annak is van (nagyon kevés) kihatása a sztori végén.
Amúgy a gyûjtögetõs cuccok nem vészesek én simán összeszedtem mind, pedig nem vagyok nagy gyüjtögetõs. Ám ez a játék megéri. :)
Ma újrakezdtem a játékot. Most ráfekszem a gyûjtögetésre és összeszedek mindent. Vagyis hát csalok kicsit, mert ha nagyon nem találom, akkor megnézem Youtubeon. :) Elsõ végigjátszáskor nem akartam úgy csinálni, mert felborítja a játékélményt, ha folyamatosan megállítom a játékot, hogy megnézzem videón a bónuszok helyét.
Ja tudom. Én is újrajátszottam a fejezeteket, egy csomót akkor szedtem össze. Amúgy csak a navahós résznél gáz a többit akár videó nélkül is fellelhetõ.
mikor a fejezet végén vissza kell küldeni az entitást az infravilágba, ott még a megnyílt kapuban megkapaszkodik az a dög, és valamerre el kéne tolni az analógot, de olyan gyorsan történt hogy nem tudtam kivenni az irányt hogy mégis merre és elmenekült az entitás. Legközelebb nem szeretném elszúrni, így valaki leírhatná, videót nem akarok nézni róla. :D
Gondolod, hogy bárki is emlékszik fejbõl, melyik irányba kell tolni? :D
Hát nem vagyok biztos benne. Ugye ott már Aident irányítjuk annál a jelenetnél, szóval nem simán el kell tolni a kart, hanem a Aiden féle cselekvésgombot benyomni (asszem L1) és után lehúzni mindkét kart majd felengedni. Szóval lökni kell vele befelé a lyukba a genyát. Nem is tudtam, hogy azt a részt el lehet szúrni és kiszabadulhat a dög. Hehe. :)
Nektek egyébként melyik a kedvenc fejezetetek? Nekem A Sûrítõ (The Condenser), de szorosan ott van mögötte a Navahó és A Küldetés (The Mission) is.
Ez a game nagyon komoly,szó szerint az.Pedig csak Demot próbáltam ki. Majd megveszem ha lesz rá keret de következõ játékom tuti ez lesz!
Kíváncsi vagyok, hogy mit fognak alkotni a Quantic Dream-es srácok PS4-en. Eddig 4 játékuk közül hárommal játszottam és egyikre se lehet panasz. Kár, hogy az eddigi munkasebességük alapján minimum még 3 év, mire kijön a következõ játékuk. Mondjuk jó munkához idõ kell. :)
Nálam eddig csak csökkent a színvonal, bár ez biztos hogy annak is köszönhetõ, már nagyjából tudom mire lehet számítani és sok újdonság nincs.
1.Fahreheit (iszonyatosan ott volt) 2.Heavy Rain (nagyon jó történet, a hangulat veled maga 1 hétig akárhova mész) és 4 szálon fut 3.Beyond(1 darab szereplõ, 1 db szál, a gyerekkori küldetések többségében csak járkálsz a szobában). A régi gombnyomkodós rendszer teljes hiánya, nem nagyon lehetett hibázni, elszúrni dolgokat, a végkifejletet nem változtatta meg akármit csináltam.
Szóval idáig ez a leggyengébb, nekem az hogy Ellen Page az kevés, lehet sokak imádják ezért már jó lesz a game, de idáig ez volt a legrövidebb és leggyengébb rész. 1 szereplõvel ment végig.
Az ujjlevágás még hagyján. Hogy képes vagy e bevenni a mérget, amivel 1 órád van, kb meg tudod menteni a fiad és elbucsuzni tole.
Legalább a játékban össze lehet hozni a pasijával. :) Persze csak ha Aidennel nem tesszük tönkre a randit. + ha nem hagyjuk hogy X évvel azelõtt megverjenek a bárban.
Jön a Heavy Rain ,Detroit: Become Human, Beyond: Two Souls PC-re az Epic Store-on.
(A Detroit és a Beyond pc-n is magyar feliratosak lesznek!)
Tudom hogy ez a konzolosok fóruma,de nem akarok neki topikot nyitni PC témában,mivel kijött az EPic Store-ban a játék PC-re,viszont nekem felütött hogy nem időrendi sorrendbe adja a fejezeteket,hanem összevissza.Kicsit dühös is vagyok ezért.Próbáltam mindent beállítani,de akkor is más PC-n a sorrend,nem javult.
Ez így normális. Mondja is a csaj az elején, hogy az emlékei zavarosak. Ha 1x végigviszed, utána be lehet állítani , hogy időrendben legyen
Jaaa! Köszi! Nekem is fura volt,mert sorrendbe láttam a videóban.Amúgy minden fejezet végén kiirja a százalékokat hogy mások hogyan csinálták,meg van olyan hogy nem teljesitett utak minden százaléknál,most pontosan nem tudom hogy van odairva,mert nem fut a játék,majd ha lejátszok egy fejezetet akkor leirom.Az mi a fenét jelenthet? A döntésektől függ a teljesitett utak?
Mondjuk direktbe szopatom a népet,nem úgy akarom csinálni ahogy a videóban láttam,egy önző és makacs alakot fogok játszani,pl a kártyás jelenetnél mikor a másik szobában ülő nőnél kellett felismerni a kiscsajnak a kártyákat,akkor direkt nem arra mutattam rá ami a kezében volt,erre 2 próbálkozás után már azt mondta Nathan hogy akkor hagyjuk az egészet,hehe Na meg mindenre a vállamat rángatom.
Ez a gonoszságom amúgy kihat későbbre is? Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.07.29. 12:47:44
Sokminden változik egy egy döntésedtől, válaszodtól. Vannak amik csak másmilyen párbeszédekben mutatkoznak meg, de van olyan is, hogy helyszínek maradnak ki. Ezért többször végigjátszós. Detroit rátett még egy kalappal, ott rengeteg elágazás van ehhez képest
Mindegyik fejezet nagyon jó,de ez a hajléktalan rész mindent überel!
Nem számít,majd használok fordítót ha valamit nem értek úgyis.Ki lehet lépni a windowsba játék közben is.
szerk:Azért a Detroit:Become Human kapott magyar nyelvet hála istennek! Már az első nap meg is fogom venni amint kijön Pc-re. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.07.31. 02:54:33
A legvégén a Black sun résznél nem sikerül elugrálnom a lény elől, már vagy 5 -ször próbáltam. Nem tudom hogy mit csináljak, korábban mindent sikerrel teljesítettem. Pc epic gameses eredeti játék. Így már a végére bele is zavarodtam, csak az irányt kellene megnyomni, nem? Mégse jó. xbox 360 kontrollerrel használom.