Csodálkoztam milyen olcsó a rakéta, csak 10-10-10 cucc kell bele, erre dobott az egészen 1%-ot :D
Meglestem, kb feleennyi killem van, akkor lehet később tényleg parább lesz. Most mk2 armorral benne 2 pajzs modullal nem olyan vészesek még + destroyer kapszulák meg méreg is marha hatásos.
Arra van valami tippetek, hogy ilyesmi felállásnál hogyan lehetne megoldani, hogy egyenletesen töltődjenek olajjal? Mindig az van, hogy az egyik töltődik gyorsan, aztán mikor maxon van, akkor kezd csak el a másik. (most is azért van ilyen keszekuszán, mert eddig azt hittem sorrendben töltődik, de nem, a balosnak volt elsőbbsége)
Nekem egy jó kis történet alapú kampány hiányzik,folytathatnák ami bent van:) Küldetésenként egyre több technológiát kapnánk,feladatokat kéne megoldani,pl szedjük ki a cuccot egy lezuhant roncsból ami épp egy monszta falu közepére esett stb stb stb :))
Áram eseten neten azt irják hogy az ideális steam engine setup az 1 pump 14 boiler 10 steam engine. Napelemekkel próbálkoztam,iszonyat mennyiség kell belőle és akkuból hogy egy nagyobb bázist életben tartson...
Én a fal elé kívülre rakok mindig extra gyors futószalagot,általában nem bántják és sose érnek el a falig :D Utoljára szerkesztette: Caliph, 2016.03.10. 22:00:42
Tobb szaz orat jatszottam, most tseamon tartok 20 ora korul .... remelem megcsinaljak a multit jobbra , jelenleg ez a direct connectes elegg efapados
A jelenlegi bazisomnal jol lathato a lezer tornyok hatokore ;)
az igazi muveszet, azon a helyen gazdalkodni a felhasznalhato helyell ahova a mobok beszoritanak.... neha kigyek es apritom oket ha tul kozel keletkezik almuk a bazishoz... de mar jo onfenntarto a bazisom, megjavit minden kart amit okoznak es lelovi oket .. csak el ne fogyjon az aram 1x mert irto nagy cumi lesz ;) lenne
Aki megvette már valamelyik csomagot a játékhoz, az tudna segíteni benne, hogy van e magyar nyelv a játékban? Utoljára szerkesztette: szildavid90, 2015.08.23. 17:18:58
Akkor előszőr egy alapcsomaggal próbálkozom aztán majd meglátjuk, hogy lesz e tovább, ha ez is tart bőven kihívást meg építeni valót akkor nagyon jó lesz, a demó nagyon tetszett. Köszi a választ!
Szia! A lentebb lévő képeken látható gyárat már az alapcsomaggal is meg tudod építeni. :) Az ettől drágább csomagokkal leginkább csak támogathatod a fejlesztőket, ezért cserébe kapsz bónusz tartalmakat. Azt, hogy pontosan mit azt leírják. Ezek a tartalmak nem befolyásolják a játékmenetet. Ha mondjuk például már egyszer megvetted a 20 eurós opciót, akkor a 35 eurós opció tartalmaihoz már csak a fennmaradó összeget azaz 15 eurót kell fizetni. Ez praktikus ha nem akarsz első nekifutásra kiadni 35 eurót egy még alfa játékért, de mégis szeretnéd valahogyan támogatni a fejlesztőket. Utoljára szerkesztette: Zsoldoskatona, 2015.08.23. 10:42:58
Sziasztok! Kipróbáltam ennek a játéknak a Demó változatát és nagyon bejött, csak kár hogy 3 pálya volt és kész. Na most felmentem én a játék oldalára és ott lehet vásárolni 3 féle Alpha verziót. Melyiket érdemes megvennem amiben bőven lehet csinálni sokmindent? Ezek egyáltalán nyútanak többet a Demónál vagy csak támogatom a fejlesztőt a vásárlással?
Szia!
Ha megy az angol, akkor a honlapon a pénteki hírekben elmondják, hogy melyiket mire lehet használni. A hivatalos fórumon is tuti van vele kapcsolatban egy-két topic. Magyar leírásról sajna nem tudok.
Sziasztok! Nemrégiben találtam rá erre a játékra. Szerintem érdekes, nagyon összetett és rendkívül addiktív. Azt nem tudja valaki, hogy a különböző Combinator-ok mire használhatók és hogyan működnek. Valami jó tutorialt keresek ezzel kapcsolatban.
0.12 Release today
Huh lassan kozeleg a 0.12.0 ami hatalmas ujjitasokkal erkezik, +grafikai upgradeval, addigis egy elmebeteg csinalt egy gyarat ami minden kepzeletet felulmul : 1 raketavedelmet keszit a gyar percenkent... a kepek amulatba ejtoek a leptek brutalis, redditen letolthetove tette a keszito a mentett allasat 2fps /sec ha elindul a gyar ;) (allitolag fejlesztok kiprobaltak 0.12.0 -an ezt a mentett allast es ott 12-24 fps-t produkal, ami elmond valamit arrol mennyire faja lesz a 0.12.0)
Meg egy adalek : ha inventoryban craftolsz raketavedelmet (tehat nem gyarral) 22 nap alatt keszul el (VALOSIDOBEN!!!!!) Utoljára szerkesztette: AnarchoiD, 2015.07.03. 22:21:02
Hmmmm... Egész jól hangzik. Ránézek majd.
Jelenleg az endgamet veszik gorcso ala, nem all mega dolog ott, hogy raketa kilovot csinalsz, fel kell jutattni a resourcet az urbe es ott epitkezni tovabb, erdekes koncepcio ;)
Tudja valaki a Substations mire való? Energiával függ össze csak nem értem hogyan.
Jobb mint az auto, ott 1-2 fan atmesz es felrobbantal, tankal lehet csapatni a fakat(is) siman utat vagsz vele az erdobe es a fegyoja is eros.. sajnos jottek ujabb mob tipusok is.. igy nem akkora imba a tank, de multiban buli...
Ujabb honapok teltek el, es multheten ismet egy korszakalkoto verziohoz erkezdtunk: az elso jatszahato multiplayer verzio (0.11.0 illetve gyorsan utana a 0.11.1)
Nincs limitalva a felhasznalomennyiseg kliens/szerver megoldasban uzemel. Volt szerencsem kiprobalni egy haverommal es buli volt (leszamitva hogy o elment felfedezni a terepet es rankhozta a mobokat ;) .)
Miajdnem minden kapott uj grafikat vannak uj kifejlesztheto/megepitheto ojektumok (kapuk, tank, stb)
Hosszu ido utan megint volt update
Version: 0.10.0 Date: 6.6. 2014 Features: - Environment sounds. Active machines close to the player create a small factory orchestra. - Proper volume settings for master volume / effects volume / etc. - Map generation string - stores seed and settings for sharing map conditions. - Clipboard copy & paste (useful for map generation string, updater username, updater password). - Station names can be changed in the train stop gui. - Burner inserter will use item with fuel value for itself when it has empty inventory. - Logistic and Construction robots slowdown to 20% of regular speed when out of energy (instead of dying). - Flying text indication for items collected while placing a building (for instance a rotated transport belt). - Cargo wagon can have filters in the inventory. - Blueprints copy circuit network connections. - Updater can now detect some problems caused by firewalls. Graphics: - Dust effects when building is placed. - Added new doodads for dead desert (dead trees, dead trunks, stones, grey grass, etc.) - Different inserter hand drawing logic (now including hand shadows). - New icons (circuits, steel, copper plate, inserters, etc.) - Puff of smoke when locomotive stops. - New steam engine graphics. - New radar graphics. Gui: - Proper research unit tooltip in the laboratory gui. - Save game gui tweaks (Enter key in text field saves game, text field starts with focus) - Scenario message dialog resizes when the image is too big. - Whole language name in locale dropdown. - Slots with filter have a blue background (both in quickbar and in cargo wagon). - Highlighted item in inventory (when hovering over corresponding recipe) is blinking. - More polished loading screen. Sound: - Working sounds for most of the machines (inserters, assemblers, furnaces, steam engines, labs, etc.). - Sound effects for car and trains. Changes: - Disabled loading of saves before 0.6.0 version (You can use 0.6.4 to load any old saves and re-save them). - Miners in blueprint are ignored when no resource present, instead of blocking the whole blueprint. - Changed stack sizes of items to be 10 based, so it fits the inserter/requester count values. - Smoother car acceleration and braking. - Changed walls/pipes/pipes to ground/boilers/pumps collision boxes logic. It is possible to walk between diagonal (not connected) walls now, but when connected, there is no space inbetween. - Backer names are used for Locomotives, Roboports and Radadars. Optimisations: - Parallelised map generation, the hiccups when new part of map is generated should be smaller or non-existent. - Reduced the saving time (autosave included). - One very long path search will not block path finder for others. This should fix a bug with stuck biters. Bugfixes: - Fixed that inserters had switched the closed/open hand pictures. - Load game dialog scrolls to the selected item (that can be off screen). - When there are more items than 4 in the entity info (i.e. smart inserter filters), the first 4 are shown. - Limited (and sorted) the amount of items in the finished game gui. - Fixed crash when using fish capsule in the god mode. - Prevent negative overflow when mining resources. - Unused pipe connections (in chemical plant, assembler) are passive (they don't connect with other pipes). - Fixed crash: "Can't insert to this EnergySource" - Fixed unloadable save with train in station with no stations left in schedule. - Fixed that radars could explore the same chunk when their progress ended in the same moment. - Solved that items on ground in the way of electric poles were lost when building by dragging. - Fixed bug with hovering in the map editor over assembler gui output. - Game won't crash when the modlist.json is corrupted. - Fixed bug when effect from beacon was applied twice after load. - Fixed crash when previewing a technology with "give-item" modifier. - Inserter's logistic condition is copied when building inserter from blueprints. - Fix of the window hanging out of the screen at start. - Fixed the crash when a blueprint is moved to the quickbar with filter for blueprint selected. - Fixed the inserter not working properly when loading a train wagon on junction. - Fixed crash in the beta level 4 when player dies. - Fixed typo in beta level 4 when explaining oil industry. - Fixed wrong connection of newly built train wagon to train in some cases. - Fixed that some of the capsules couldn't be fired repeatedly by holding the button. - Fixed that player wasn't notified about items collected from belts when rebuilding them with different direction. - Fixed crash when loading save where entity with electric energy source has been removed because same mods are not installed. - Fixed problems with unicode characters in the path when updating. - Game doesn't crash when no scenario is selected in custom scenarios screen. - Corrupted saves don't crash the game to desktop, just give an error message. Scripting: - API to take game screenshots. - Simple API to write to disk (makefile, removepath). - Added trailer mod (data/trailer), that contains map and logic for new Factorio trailer. - Added set/get/clear filter methods to access inserter filters - Added set/get/clear requestslot to access requester chest requests. - Added set/get/clear methods for circuit conditions. - Changed the game.disableminimap to read/write value of player.minimapenabled. - Added lua interfaces to force to get/set modifiers - Expanded connetneighbour-method - Removed the crash when die/destroy is called on the dying entity in the onentitydied hook.
Most penteki Friday Facts-ban azt irtak, hogy rafexenek a multiplayerre ;) juhejj
hogy lehet "engine unit"-ot készíteni? meg van hozzá minden nyersanyag de valahogy nem jön össze.
0.9.7
Bugfixes: Fixed bug with big biters appearing in the beginning on maps created in map editor. Fixed crash when a beacon is built from the blueprint. Fixed too big maximum zoom level. Belt to be deconstructed doesn't accept new items, so it can be deconstructed. Fixed the wrong positioning of bottom to left basic transport belt. Fixed bug with roboport deconstruction by its own robots. Fixed the error of not accessible config.ini when factorio crashes during start while the config directory doesn't exist. Fixed that used ammo specified in personal logistics didn't trigger logistic robots to resupply. Fixed the inconsistency of blueprint preview and result when the last build entity was diagonal (rail, semaphore etc.). Fixed the pump animation direction. It was running backwards. Fixed that manual rebuilding rails on top of the rail ghost didn't remove the ghost in most cases. Fixed that pipe/storage tank/assembling machine that was destroyed and rebuilt by construction robot did keep the fluids inside. Fixed alerts on map, the important ones are on top (destroyed object > damaged object > turrets firing > materials) and they don't flicker. Fixed wrong damage info calculation for distractor robots (they had 2.5 damage not 5). Fixed bug when inserters waited too long before putting new barrels to unfill to assembling machine. Fixed saving by double click. Better error reporting in windows updater. Balancing: Productivity module slowdown changed from 20%->15%, consumption penalty changed from 50%, 70%, 90% -> 40%, 60%, 80% Distractor basic damaged increased: 2.5->3.5 and time to live increased 30s->45s. Scripting: Fixed that findnoncollidingposition returns nil instead of huge values when the position isn't found. Limited the game.setspeed value to be at least 0.1. Graphics: Reskin of the big electric pole. Updated icons (still work in progress): assembling machines, transport belts, fluids, barrels, wires. Fixed little glitch in the roboport animation (animation and base are separate sprites now). New transport belt graphics.
a grafikak jok lettek apro valtozasok de hatarozottan elonyos valtozasok
A jatek "vegefele" amikor mar futja logisztikai dronokra, akkor lessz igazan hatekony a gyarad ;)
Hat fura amikor en probaltam nekem ment a kampanyban ez a resz (es mas is)
inkabb kezdj uj jatekot egy generalt mappal es csapj bele a lecsoba
Köszi a tippet Skacok! Épp a kampányt tolom és ott akadtam el, hogy ki kéne fejlesztenem az autót és mindent kifejlesztettem már, de mégse engedi...:(
Erdemes a beepitett campaign-t vegigtolni - az a tutorial kiter minden olyanra amire alapbol szukseged lehet. Pl hogyan csinalj aramot, milyen billentyuket nyomkodj stb...
Csinaltam magyaritast ;) lehet majd anyazni a kovetkezo verzio kijovetelekor ;)
Kulcsinre nemsokat valtozott a factorio, de melyebben mar azert jottek valtozasok. - Drone network (logisztikai halozat 3 fajta inteligens chest-el a dronok ezek kozott szallitanak nyersanyagokat es termekeket illetve kifejlesztheto, hogy a jatekos inventory -jat toltsek fel adott mennyisegu anyaggal a halozatbol)) - Folyadekok (az eddigi viz helyett bejott az olaj es olajszarmazekok kitermelese , finomitasa, manipulalasa, mar akar hordoban is (factory-k nak van hordo feltolto/kiurito programjuk) - Receptek megvaltoztatasa
es az elso vegigjatszasom ;)
ez meg az en legutobbi zombulasom erdemenye ;)
Ez kimaradt, official vid ;)
Érdekesnek tûnik. Szeretem a retro stílust, meg az építsünk fel egy ipart dolgokat. Szvsz, teljesen rendben van a grafika.
Factorio egy nagyon erdekes 2D jatek, a grafika persze randacska de a lenyeg a grafika mogott van. A sztori szerint - mert az is van - egy idegen bolygon jarunk ahol magunkban vagyunk egyedul az idegen lenyek ellen. Tisza minecraft vagy terratia de szvsz jobb annal, eleg allat ipari rendszereket lehet (es kell is) osszerittyenteni, hogy tuleljunk (a bolygo oshonos lenyei csak akkor tamadnak alapesetben ha kozelukbe megyunk - illetve ha tulsagosan nagy "zajt csapunk" a jelenletunkel : magas levegoszennyezes , energiahasznalat magahoz vonza oket es akkor letarolnak mindent). Jelenleg alpha allapotban leledzik a jatek de mar nagyon is jatszhato korrekt a vilag generatora es eleg gonoszra sikerultek a lenyek valamint erosekre. Jelenleg ha nem scenariot jatszunk , akkor versenytfutunk az idovel, ahoz hogy megvedjuk magunkat a moboktol ahoz fegyvereket kell fejlesztenunk, epitenunk viszont az ezzel jaro ipari kornyezet magahoz vonza ugyanezeket a lenyeket..
Nyersanayg banyaszat (kezzel/geppel), nyersanyag finomitas futoszallagok rakodo manipulatorok, legszennyezes, goz alapu energiatermeles (kesobb napenergia) es rengeteg nyersanyag ami a fejlesztesek fizikai komponense es a szukseges hatalmas gepsorok rengeteg hely bonyolult gyartasi eljarasok.
Aki elvezte minecraftot (voltz,ftb, tech-it) eztis elvezni fogja, bar szvsz ez nehezebb mint a mc ;) Sajna multi az nincs.
Honlap : http://www.factorio.com/
Es jotanacs : az ember epitkezik, nyersanyagot mozgat, minden alakul szepen sorban , de ha nem gyursz haditechnikara, nagyon csunyan pofara fogsz esni.