A Dirt5 egy külön fogalom fizika terén és nem pozitív értelemben, külön kell venni a Dirt2-3-4-től (a Dirt1 is érdekes volt de fizikában még az is jobb mint az 5) és pláne külön kell venni a Dirt Rally 1-2 től. Sajnos csak a WRC1,2,3,4-et sikerült csak eddig kipróbálnom, a Kyloton-os újabbakat nem, de a grafika hiányosságai és az idióta hang mellett fizikailag jóval jóval élethűbbnek tűnt mint pl amilyen a dirt5......
Ha valaki szinte csak a DiRT játékokkal játszik, annak tényleg nagyon furcsa és szokatlan a WRC autók irányítása. Főként ez a nehézség. Hozzá kell szokni.
Kb a dirt rally 2-hoz hasonlo kategoria a fizika, palyak jobbak a wrc-ben szerintem.
Azta... DiRT5 végigjátszása után feltettem a WRC 6-ot. Kb irányítani se tudom félelmetes mennyire más az irányítása számomra brutál nehéz
Megvettem a Wrc 6-ot jó ideje de gépigényes volt.(értsd:Dirt Rally vajpuhán közepes beállítások mellett hozott 30-45 fpst a Wrc 6 minden off és Lowon hozott 8-22 őt)Most lett vasam hozzá,mondom kipróbálom.Hát a jó anyjukat nem nem lehet konfigurálni a gamepadnál a jobb analógra a gáz/féket!!!???Gombbal kell adagolni a gázt és a féket!Vagy full gázt adok vagy tövig nyomom a féket egy szimulátorban.Ennyit a fejlesztőktől!Kb,van egy istenkirály szövegszerkesztő szoftver és hozzá egy kínai kiosztasú billentyűzet!Ha 6 rész nem volt elég ennek az ordas nagy faszságnak a megoldására akkor szerintetek a hetedik résznél figyeltek erre?Azt még csodálkoznak hogy mindenki dirtezik mikor ilyen a hozzáállásuk!Nem mindenkinek van helye,pénze,ideje a kormánnyal bíbelődni.Írjon valaki aki kipróbálta már a Wrc 7 ez hogy javítva van e benne a gamepadnál a keybind!Előre is köszönöm.
Sziasztok, itt is megkérdezem hát ha valaki tud segíteni. A wrc 6 képe vajon miért vibrál vagy káprázik nekem ha projektorral kirakom? Csak ez a játék csinálja, a projektorral minen oké
na elovettem 2 honap utan nyomom a bajnoksagot, ami mindig a leggyengebb pontja volt a jateknak a szakaszok, valami eszmeletlen jok , szepek, valtozatosak. A legtob helyen koroket ver a dirt rallyra. Ha nem indul neki az ember nagy elvarasokkal, foleg, ugy, hogy elotte nem tolt semmit, hatalmas elmenyt nyujt ez a jatek, messze a legjobb a wrc sorozatban. nagyon jo iranyt vett az uj fejlesztonel Utoljára szerkesztette: alma2, 2016.12.24. 13:33:09
na egy het utan toltam ismet egy kicsit, de mielott unalomba fulladt volna a junior bajnoksag, megneztem a multit. Ha jol emlekszem a rbr-be is bele volt mokolva, es meg 5 evvel reggebben alapbol talan a colin rally-k is tudtak, de lehetett, egy idoben menni a masikkal. A ghost-jat lattam. (Ha jol lattam 8-an lehe tigy, de csak ketten voltunk) Igy igen jo moika volt. Kozben rengeteg uj palyat lattam, amibol jo parat megirigyelne a dirt rally, valamelyik angolon meg el is tevedtem . Vannak benne jo szivatosak. Utoljára szerkesztette: alma2, 2016.10.18. 23:06:49
Jó, ne két FIFA-val játszó ember bénázása alapján ítéljünk már meg ilyeneket :))))
es ezen mar van plusz lampa is (amit nem tudok noveli e a jatekban a bevilagitott teret, vagy csak disz) Ez kuuurva keves.
Lehet csak par csuszkat betennenek, hogy mindenki az izlese szeirnt beallithassa, mert a hatterben tobb mindenbol szedi az infot, hogy milyen ero milyen hatassal legyen az ffb-re, maris teljesulne sok ember igenye, mert lehet a sajat izlesuk szerint van most belove. pl ha csuszik a negy gumi szeretem, ha eltunik teljesen az ffb, ez ac-ben alapban igy van, itt nem, a dirtben meg majdnem alapbol igy van. Utobbiban van mar csuszka is, hogy tovabb finomitsd. Na mindegy, mar tulragoztam a temat :) Viszont bekaptam egy ejszakai verseny junioe wrc-ben es kb 30 meterre latni. Gyorsan megnezve a dirt-ot, ott azert nem igy van. Igy palya ismeret nelkul eleg nehez vegigmenni, kicsit tulzasba vittek szerintem a fiuk es mi lesz ha gyorsabb kocsiba ul az ember. Ha jol emlekszem valaki azt mondta egyszer, mintha igy tanitanek a tengeren tul a vezetest, amit azert ketlek, a gyerek mintha busszal fordulna annal a sikannal, mindezt egy max 90 fokos kormanyfordulatert :) 7:40 nel
Ilyen FFB, az ilyen és az ehhez hasonló játékokban soha nem lesz. Szerintem nincs szinkronban az igényed a játékkal. Mellesleg a Dirt Rally-ba sincs ilyen FFB. De az igaz, hogy ennél jobb. Nekem még át kell hangolódnom a pályaautókról a rallyra. Szóval így a kihívás is megvan számomra. Legalább van hova fejlődnöm. :)))
persze a wrc4 hez hasonlitva legalabb van ffb, tehat valami info visszajon az utrol aszfalton. A tavaly megjelent resznel is kiemeltek ezt, vagyis annal nem rosszabb az biztos a wrc 4 hez meg ugye oriasi fejlodes. Attol fugg mihez van szokva az ember, mit var el.
hat ha neked jo orulj neki, akkor te ebben is megkaptad azt amit kerestel. Nem gyozkodlek :)
Nekem akkor jo egy ffb, egy kis koltozi tulzassal, akkor is tudom, mi tortenik az autoval, ha pl kikapcsolnam a monitort. Es nem csak arra gondolok, hogy az uton vagyok -> nem raz, az ut mellett vagyok ->raz, hanem, hogy erzem hol a kocsi sulypontja eppen, erzem, hova kerul, mennyire vagyok attol, hogy megcsusszon a gumi, ha gyorsulok meg egy kanyarban, netan fekezek, mennyit bir meg el, mikor jon vissza a tapadas es meg sorolhatnam. Na a fentiekbol semmit nem ad at ez a jatek nekem, meg azt se tudnam megmondani a palyan vagyok-e, vagy epp allok a szerviz parkban, de velem van a problema, ebben is megegyezhetunk, benne vagyok. Ellenben a dirt rally ebben is eleg jo. na de megyek meg egy ket szakaszt vele, de lathato nem mediumon kellett volna elinditani a carriert, mert elsore ismeretlen szakaszokon is fel percekre lemarad a gep. Ezen felul van meg ket nehezsegi fokozat, ott mar biztos a palyat is meg kell ismerni elotte.
De nálam nem ilyen az FFB. Azt rezgést meg eleve levettem nullára. Sőt a játékban is a kormányon is lehúztam az FFB erőt 60%-ra és egy-két dolgon még állítottam a kormányon hozzá. Igaz, hogy nem az AC FFB-jéhez hasonlítottam, hanem a hasonló játékokhoz, például a korábbi WRC-khez vagy éppen a Dirt Rally-hoz. De biztos te tudod a tutit. :))
A dirt rallyban meg beta fazisban, mar tobb mint egy eve, konnyebbre vettek az autok sulyat, azota olyan pille konnyunek tunnek, amire sokan panaszkodtak, kicsit valtozott tole minden akkor. A dirt rallyban, sosem volt elmeny Monte Carloban autokazni ezt is mindenki tudja :( (Leszamitva, teljes hoszakadasban, a fenti jeges reszen, egy nem wrc autoval. Ott azert igen nagy kihivas van, hogy menj egy hibatlan szakaszt, jo idovel.) ITt mivel aszfalton hasonloan csuszkal az auto, mint murvan, csak visszabb vettek ket parametert, az ember se varja az utegyenletlensegekbol adodo valtozatossagot annyira, igy valoban jobb elmeny. De amikor elmesz angliaba, megmutatja mi is van mogotte, ami ebbol viszont teljes egeszeben hianyzik sajnos. Mintha egy autot tologatnek, egy papirlapra felrajzolt palyan, amin a kiszort homokon csusztatgatnam a segget :) De hat kinek mi, ki mennyire erzi illetve fontos neki az amik nekem.
Persze nem kerdes, ha betonon akarok autozni alap, hogy AC es betoltom a lelkes rajongok altal osszepakolt soha el nem keszult, TRANSFAGARASAN szakaszt, azt nehez uberelni :)
ui: ha neked az jo ffb, hogy semmi visszajelzes nem jon az utrol,illetve amig le nem veszed a menuben, be van kapcsolva egx fix remeges, illetve minel jobban kitekred a kormanyt, annal nagyobb lesz az ellenallasa, ha nem erzed, ha csuszik az auto stb akkor ezen is kar elmekedni, foleg, hogy egy rendszeres AC jatekos vagy. Utoljára szerkesztette: alma2, 2016.10.12. 19:11:27
Nálam egész jó az FFB. És én nem igazán érzek olyan perdöntő különbséget a Dirt Rally és e között. Persze van ami abban jó és van ami ebben tetszik jobban. De mindkettő elég messze van még a szimulátortól. A DR-ban például nagyon hiányolom az autók súlyát. Egyszerúen valami pehely könnyű mindegyik amit eddig próbáltam. Ebben szerintem jobb ez az érzés. Vagy például ebben joban tetszik az aszfalton való autózás. Persze egyelőre csak felületesek az észrevételeim, mert egyikbe se mélyedtem még el. Legalább is nem CARS vagy AC szinten.
A mondokam elejen megmlitem engem csak a vezetesi elmeny erdekel leginkabb es, hogy ne hanyjam el magam kulcsinre egy jatektol. Az, hogy megnyered es nem bontanak pezsgot neked (valami hasonlot hianyoltak a f1 2015-ben) az nem erdekel. Itt amugy megvan, ha valaki erre gerejed. A nomalisan karrier is.
Ez az elso wrc (az elmult 6-bol) amibol nem kell becsukni a szemem vezetes kozben, mert annyira undorito az egesz. Itt az osszkep szep menet kozben, de a lenti osszehasonlito videobol is kiderul. Persze a kocsik harom poligonbol allnak stb stb. De az osszkep vezetes kozben teljesen elfogadhato. A palyak kelloen valtozatosak izgalmasak, orommel tekint oldalra is az ember. (nem ugy mint a wrc4-ben, hogy volt pofajuk egy az egyben bizonyos kanyar kombinaciokat betenni mindenhova) Vagyis ezekben messze veri az elozo reszeket, hatalmasat lepett ebben elore. Azt olvastam valos szakaszok is vannak benne, bar lehet csak az ss reszek ezek. Itt mar vannak jellegzetes tajkepek, amihez konnyu kotni hol is vagyunk es mi is fog kovetkezni.
Nem szabad elfelejteni ez egy arkad jatek, nem ugy mint pl a (forza horizon 3 ami egy ocskaszar szupermario kart, szebb kontosben.) Vagyis nem evez egy ligaban a dirt rallyval sem. Az osszes ut, olyan mintha verseny elott atmentek volna rajta utgyaluval, vagyis tukorsima gyakorlatilag. Mar nem betegesen szeles az osszes palya, mint az elozo reszben, de azert meg igyis nehol szeles a legtobb esetben. Az ffb ocska, szinte semmilyen visszajelzes nem jon az utrol. Illetve nem is ertem mit akar jelezni, ezert jol tekertem, hogy ne rontsa az osszkepet. Az ut viszonyoknak semmilyen hatasa nincs a kocsira, persze ugraton kikonnyul, de az, hogy belemegy a kerek az utszeli arokba, es megfogja, a hatulja kikonnyul egy emelkedon, ezert teljesen maskepp viselkedik leejton stb ezeket teljesen el kell felejteni. Vagyis nem dirt rally, nem is rbr es itt a legnagyobb hatranya, nincs benne igazan kihivas. Ha az uton tudod tartani, nincs is ami letereljen, ledobjon rola, konnyeden vegigersz. Ma mar az arkad jatek nem azt jelenti mint 10 eve, amikor 200 rol egy masodperc alatt 0-ra fekeztel, lasd dirt 3, szoval a kocsi a terpviszonykrol fuggetlenul csuszkal jobbra balra, (persze maskepp a tarmac, gravel stb feluleteken) meg a betonon is jobban mint a dirt rally, csak nincs mihez kotni, foleg nem a valos erzeshez. Begig lehet csuszkalgatni a palyakat, egy darabig izgalmas, de kihivas hijan nekem hamar unalomba fog fulladni. Egy dirt rally utan uncsi, nem is ereznem vetelytarsnak, de az osszes elozo reszere, (bar azokkal igen keveset jatszottam a fenti okokbol, )szerintem koroket ver ra. Aki a kihivasokat a szinte millimeter pontos vezetest varja, a minden pillanatban a megfelelo reagalast az utviszonyokra varja, amit a dirt rallyban megkap, az nagyot fog csalodni. Aki a konnyu csuszkalast, vegre valtozatos es szep terepen, hogy erezze o a kiraly, az megtalalja ebben.
Technikai teren, annyi problemam volt, hogy be volt dugva a kulon kezifekem, amit persze nem lat, de igy a kormanyomat sem latta... Kenytelen voltam kihuzni a kezifeket, hogy mehessek kormannyal. A szokasos dolgokat lehet ebben is allitani mint az elozo reszeben. A mitfahrer az gyalazat, gyakorlatilag szavak vannak felveve, borzaszto hangsulyozassal, majd azok vannak bevagva eppen amikor kell. Egy dirt utan igazi halal ezt hallgatni. Illetva, valahogy a palyak minosege sem teljesen egyforma szreintem, mintha kulon ember csinalta volna mondjuk kinat, meg angliat, elso pillanatra erzi az ember.
A youtube viedokbol valoban, nem jon at sok minden de erre ott a steam, ahol aztan igen sokan vaskosan kifejtettek a velemenyuket, ha kelloen sokat elolvasol azert ossze lehet rakni mire szamitson az ember.
Szerintem ez a sorozat legjobb darabja. Eléggé hasonlatos feelingje van a Dirt Rallyhoz. Már ami a vezetési élményt illeti. Sajnos a cockpit nézet ebben se jó, legalábbis nekem nem tetszik. Biztos lesz valami mod, amiben megpiszkálják. Tetszenek benne a hosszú szakaszok, amik nem autópálya szélességüek. ;) Jól meg lehet különböztetni a többféle útburkolatot, leginkább az tetszett így elsőre, hogy megúszott rendesen a vas, mikor belementem a víztócsába. :)) Kormányzás szinte elsőre jó volt, de kicsit azért kellett a magam izlésére faragni, de teljesen jó. FFB elég egyszerű, azon dolgozhattak volna még, hogy több mindent visszaadjon, de a korábbiakhoz képest ez már rakétatudomány. Két óra játék után szerintem pariban van a Dirt Rally-val. Azt is csak nemrég vettem meg, már beletettem 7 órát. Egyik se HC szim, de mindkettő a szimhez van közelebb, talán a Dirt kicsit jobban. Teljesen jól kiegészíti egymást a két játék. A WRC 6 adja a friss WRC-t, Dirt meg a régebbi rally-t és a rally cross-t. Egyik megvételét se bántam meg. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2016.10.12. 12:37:30
A WRC1,2,3,4-et probáltam PC-n főként billentyűzettel, de kormánnyal is mentem rajtuk, (csak már nincs jó állapotba ezért nem használom.)
A WRC5-öt még nem tudtam kipróbálni idő és helyhiány miatt, de nem sok jót hallottam róla. Ahogy te is írtad "Nagyon sok mindenben dicserik az elozo verziohoz kepest. " De ha a wrc5 eleve rossz volt a wrc4-hez nem tudná viszonyítani valaki, aki mondjuk nem csak 1-2 napig játszott ezekkel a gamekkel????
YT-on legfeljebb azt látod hogy milyen a grafika, a fizikát, a vezetési élményt elég nehéz megítélni, mivel nem látod minden esetben hogy mit ügyködik a kormánnyal, controllerel. Ha nem csak egy ilyen motorháztetős kamerát mutatnának( ha már összehasonlító videót készít), legalább egy üldöző nézetes hátsó kamera lenne, már sokkal többet lehetne látni az autó mozgásából, ugratásnál leérkezés stb.
Denuvos, nem hiszem, hogy lesz egyhamar. Na de most installalom, remelem jo lesz. De a steamen, youtube-on, mar annyi elemzes hasonlitgatas stb van, kb kezd teljesen feleslegesse valni az itteni irogatas. Igy szepen le is szokom rola teljesen. Utoljára szerkesztette: alma2, 2016.10.11. 19:09:29
17 euroert be lehet szerezni, igy mar meger egy probat. Nagyon sok mindenben dicserik az elozo verziohoz kepest.
Lathatoan jot tett a kulcsinnek es a palyak tervezesenek, hogy vegre elvettek a szakbarbár milestone-tol a sorozat fejleszteset. Meg par ev, ha nem fogy el a penz es a lendulet egesz jo jatek lesz belole. Az ideit csak videokon lattam eddig. Bar mondjuk ha csak 2 szakasz palya dlc-t kapna minden evben a dirt rally, meg biztos 5 evig nem jutna eszembe elinditani ezt :)
Kikapcsolt post processal nekem sokkal jobban tetszik.Minél többet megyek vele annál jobban csipázom,csak az bánt,hogy a kinguinon most olcsóbban lehet megvenni,mint elővételben.
Tegnap este kicsit csapattam vele.Nagyon régen volt playstation 2-őm és azon volt wrc 3-4,azokat imádtam(természetesen kormánnyal).Pc-s wrc,nekem ez az első,viszont van ir,rf2,assetto,project cars,és az összes simbin,meg pár f1 game-em amihez tudok hasonlítani ffb-t például.Ez nem szimulátor,ennek megfelelően kell kezelni.Az ffb nem tökéletes,attól elég messze van,de élvezhető ha nem a hibákat keresi valaki folyamatosan.Az irányítása Logitech g25-el,kb 270fokra állítva szerintem teljesen használható.Másképp viselkedik az autó asztfalton,vízen,homokos talajon.Azt gondolom,hogyha fejlődne az ffb még egy picit,pl. ugratásnál leérkezéskor,vagy amikor köveken hajtasz át,még csak nem is rezeg,az irányítást is picit javítanák,akkor a legjobb arcade rally lehetne.A játék menüjében van lehetőség az ffb erősségét állítani,meg valami vibration-t.A pályák számát keveslem.13 nemzet helyszínei állnak rendelkezésre,országonként átlag 4-5.A régi konzol verzióban is több (6),szakasz volt.Összességében nekem tetszik 10/8 . 27 eur volt a kinguinon,attól többet ez nem ér. A legegyszerűbb modja a kipróbálásnak,steam vásárlás,majd 2 óra múlva a pénz vissza. Utoljára szerkesztette: haflac, 2016.10.08. 10:42:48
Én már 2 hete elővételben megvettem,ma 10:12-kor töltöttem le.Mivel nekem nincs és nem is próbáltam a dirt rallyt,így ahhoz nem tudom hasonlítani.Ez egy konzol(xbox) pc-s verzió.Eddig csak délelőtt volt időm kipróbálni,kb 1 órát.Grafika nekem minden full,jól néz ki,akadás mentesen fut.
Én csak azt sajnálom hogy nem támogatja rendesen a 3 moncsis felbontást,vagyis széthúzza a képet így a cokpit használhatatlan nézetet produkál,nem kis csalódás,mert azért illet volna erre is odafigyelni. A dirt rally-ban aránylag jól megcsinálták. De nagyon érződik a konzolos beütés ebben is és a menükezelésnél is,gondolom azért is lett ilyen ratyi az eyefinity része. Tudom kevesebbeknek van ilyen, de akkor is ,a wrc4 ben még elég használhatóra megcsinálták, ott se volt az igazi ,de legalább abból tudtam vezetni, itt teljesen kuka. A többi amit előttem leírtak teljesen,helytállóak. Tudom én vagyok láma de nekem még így is van néha hogy nem elég széles az út.... A tesztek során még fejre is állítottam a pályán... Ami lényeges a ffb és a vissza jelzések a kormány felé ,soha rosszabb,érzem mikor vagyok az padkán ,mikor az úton. Mikor csúszik túl egy-egy fékezésnél és mikor pörögnek ki a kerekek. A váltásokkal nem vagyok teljesen kibékülve,nem érzem igazán mikor váltja a sebességet,no meg nem is nagyon hallom. Ezen része nekem nem jött be. Graf összességében jó. Én nem hasonlítanám,semmihez,mert ez ilyen,vannak jó és kevésbé jó tulajdonságai,mint minden,játéknak. Az hogy megéri é a pénzét......nos erre csak annyit ,az AC dream 2 dlc-je 8 eurót? Amiben van 1 azaz 1 pálya no meg 8 kocsi amiből már eddig is több volt mint kellet volna. Én inkább tettem hozzám még és ezt vettem meg,persze mindenki előtt ott a választás. Összegezve csak előre lépés volt hogy nem az előző készítő csinálta ezt is.
na utolso velemeny, leginkabb kulcsinre (na jo sok egyeb masra is) elinditva utana a dirt rally-t, jaj istenem de ocsmany ez. Jo kerdes mit nezzen az ember, azt, hogy ezt tized annyian fejlesztik, nulla ilyen tapasztalattal, vagy egyszeruen az arat, mert a dirt rally-t, olcsobban vettem meg, mint amennyibe ez most kerul a steamen. Utobbi nezopontbol ez kb 10 eurot erne. Hiaba van benne sok egykaptafa uncsi lapos palya. De ha azt nezzuk, hogy vegre komolyabban vettek magukat, mint a milestone valaha tette az elozo reszekkel, amik szinten ennyibe kerultek, akkor meg boven megeri az arat, mert annal klasszisokkal jobb. (marmint annak aki fogott mar kormanyt a kezeben)
menuben lehuzva a kamuu ffb effektet. Telejesn rendben van. pl (egyesek szerint )a szimualtorok simulatoraban (íracing) sokkal gagyibb erzes, itt sokkal tobb informaciot ad vissza. teljesen jo. A kocsi esik szet, serul sok helyen, az alja fentakad az arok szelen van 2,5 es 9 kilometeres szakasz is. Egyertelmuen a tul szeles, kihivas mentes utak miatt verzik el sajna. a leghosszabb mexikoi szakaszon is olyan erzese van az embernek, mintha egy hatsavos autopalyan menne, ami kacskaringozik, de nyugodtan kiegyenesitheted a legtobb helyen.
az lemaradt, szoval minden segitseget kikapcsolva, csuszkal, jo hosszu fekutak stb. Siman felborul a kocsi az oldalara, ha ugy jon ki a lepes, persze picit bena, hogy automatikusan visszallit. Talan nem is lehet a feje tetejere allitani, de azt meghagyom az amatoroknek :)
MEnuben lehet kormanyszoget, ffb erosseget stb-t, allitani. Elso erzesre a fele effekt kamu, de az egyiket le lehet huzni a menuben, akkor nem olyan veszes, na mindegy allitgatast igenyel, mit lehet kihozni belole Utoljára szerkesztette: alma2, 2015.10.09. 09:14:36
Na fel ora utan. Tudtam en, hogy nem kell temetni a fiukat, nem fognak ugyanabba a hibaba beleesni, mint a milestone. Menukben minden a helyen, a kormanyomat egybol hasznalta, pont ugy mozog benne a menukben a g27 mint a dirt rallyban. Nincs felesleges csicsa mindent be lehet allitani es maris barmelyik palyan, kocsival lehet menni. Persze, most van egy dirt tally amihez hasonlitja az ember, de pl az ffb mar most jobb, mint abban volt az elejen. A betonos szakaszokon sokkal elvezetesebb menni. (nincs az a hirtelen tapadas mint a dirben). Grafika nem veszes, sokkal osszeszedettebb es hangulatosabb, mint a wrc4-ben volt. Ha csak dirt 3 letezne, ahhoz kepest ez komoly szimulator. Van belso nezet a kormany mogul. Arkados mivolta igy 3 szakasz utan leginkabb a palyak nyomvonala miatt erzodik, hatalmas terek az ut mellett ami alapbol is igen szelesek. Nem mondom rengeteg hibat is fel lehetne sorolni, de szembe megyek az arral, es igen is erdemes kiprobalni es a regi dirt sorozat vezetesi elmeny, viselkedes stb egy lofutty ehhez kepest. Ez meg picit lofutty most a dirt rallys murvas szakaszokhoz kepest, de teljesen rendben van! Utoljára szerkesztette: alma2, 2015.10.09. 09:06:03
WRC 5 FIA World Rally Championship. Available: 8 October This game will unlock in approximately 10 hours. Marmint a pc-s verzio akinek nem lenne egyertelmu. Utoljára szerkesztette: alma2, 2015.10.08. 14:27:36
Túl van értékelve a játék. Nem ismerem a fejlesztő csapatot,hogy mennyi pénzből garázdáklkodnak. De amíg pl a Dirt játékokat szará hugyé megveszi az ember és szerintem sokkal jobbak ,addig ezek Call of Dutysan a büdös életbe nem lesznek olcsóak.Warezra sem méltatom.2.49-ért lazán venném bármelyik részt.
kint van mar lassan egy hete, de meg senki nem probalta a regi konzolokon, mondjuk olyan aki fogott mar kormanyt a kezeben? Bar lehet teljesen mas alapokon nyugszik. Remelem, mert ennyire visszataszitoan kinezo jatekot regen lattam :) A havas palya mar annyira nem gaz a vegefele.
Itt a honlapja az aktuális, hivatalos WRC játékoknak. Mondjuk én inkább úgy fogalmaznék, hogy a BigBen Interektiv kiadó wrc játékainak. http://www.wrcthegame.com/news/
1. Az első a sorban a Milestone által fejlesztett WRC játékok eddigi utolsó része a WRC4, ami a 2013as évadot dolgozta fel.
2. A hivatalos 2014es játék egy "WRC The Official Game" névre hallgató, mobilos játék. (Nintendo DS, Android, iOS platformokon) A fejlesztő a Firebrand Games, akik készítettek már Grid-et, Dirt2őt, NFS-t Nintendo DS-re. De ezekben a címén kívül semmi sem hasonlít a PC-s verzióra.... (Se pálya, se modell, de még csak a kijelző stílusa sem.....)
3. A kiadó 3. játéka lesz a WRC5, és ősszel érkezik majd.
A Milestone-os srácok meg szerintem ki fogják majd adni PC-re is SLRE-t.
Sajna ez a Kylotonn Games nem a minőségi játékjairól híres, bár ki tudja, itt a nagy lehetőség. Kár volt a Milestone-tól elvenni, igaz gyenge kezdés után, de egész szépen fejlődött a játék, a 3. és 4 . rész szerintem teljesen rendben volt. Azért látom tovább viszik Sebastien Loeb Rally Evo néven, csak pc-re nem jön, de még ez is változhat.