mordor lekötött szépen,bármikor tudnám kicsit tolni,de a ryseból elég volt olyan 15perc .engem nem hoz lázba hogy befossak a grafikától közben 1 gombot nyomok tényleg xd a harc meg megöl szószerint az unalomtól .nem tud érdekelni :)
Mondasz valamit, Heavy Rain is egy kalap fos volt, ami a "szabadságot" illeti, de nekem egy élmény volt végignézni a WT-t Youtube-on (PS3 híján). Nálam az atmoszféra, körítés kurva fontos.
Hú az nem hangzik jól. De sokan a Mordort is lehúzták mint állat, de jó hogy nem ez alapján ítéltem meg, nekem tetszik-e.
"Ryse nem nehéz (de annál jobb) mivel ott a harc csak "ütemes QTE-ből" áll.Szóval oda nem kell semmiféle tudás csak figyelni mikor kell nyomni az adott gombot."
Most komolyan azt mondod, hogy ez jó? QTE, nulla kihívás?
Én nem unom meg soha ha jó a körítés meg a cselekmény magasról lefosom ha csak a W-et kell órákon át előre nyomni az sem érdekel.Ami jó az jó. Ezzel meg avilágból ki lehet engem üldözni amikor egy 5-6 órás cuccra mondják hogy unalmas lol. Az új alien na az unalmas ott 20 órán át kellett ugyanazt de szó szerint ugyanazt azt kb semmi nem történt.
Rysebe faszán bele lehet élni magad és a történetből adódóan te is bosszút állsz és szétba**ol mindenkit.
Remélem a Crytek fog még kiadni sok hasonló jóságot! Utoljára szerkesztette: grebber, 2014.10.13. 15:18:07
le se kell nyomni, megcsinálja magától is a kivégzéseket engem a grafika és a hangulat egyből magával ragadott, szerintem ellensúlyozza, hogy mennyire egy csőben haladsz csak előre. ilyen brutális grafikát még nem láttam. Utoljára szerkesztette: Kongy, 2014.10.13. 15:15:32
és ezért kibaszott unalmas és idegesítő tud lenni sok ember számára pl nekem olyan érzésem volt mintha egy koporsóba lennék zárva és nemtudnék kijönni,csak vergődök xd klausztrofóbiát okozna ha sokat tolnám nem tudok hasra esni se a grafikától nálam ennyire nem lényeges szarrá unnám már az eleje se fogott meg a ryse-nak:)
Nem ment szerencsére, voltak bajok de kilábaltak. Ryse nem nehéz (de annál jobb) mivel ott a harc csak "ütemes QTE-ből" áll.Szóval oda nem kell semmiféle tudás csak figyelni mikor kell nyomni az adott gombot. Utoljára szerkesztette: grebber, 2014.10.13. 15:11:07
Mordor nem túl nehéz, de nem is könnyű. Ryse lesz a következő game, amit kipróbálok Crytek egyébként nem ment csődbe? Volt valami ilyesmi hír korábban. Utoljára szerkesztette: bélanéni, 2014.10.13. 14:39:32
a gyerek végül is ezzel játszik (valahogy nekem az elején nem volt türelmem, nehéznek tűnt, időm meg kevés), de tegnap meglátta a Ryse son of Rome-ot, és nézett egy nagyot, kéri a gépére....
Valahogy jobban áll nekem, ha barbárokat vagdalok...
:-)
de lehet adok neki majd még egy esélyt. Utoljára szerkesztette: Frank99, 2014.10.13. 08:42:08
Black Flag jó volt, kalózkodás tetszett, de már nem igazán volt AC, főleg nem sztori szempontjából. Unity kinézetre vérbeli AC-nek tűnik, de lehet a lélek fog hiányozni belőle... meglátjuk. Utoljára szerkesztette: Kongy, 2014.10.12. 22:08:15
Volt pár rész, ami nekem sem jött be annyira, meg az utóbbi időben kicsit túl sok volt túl rövid idő alatt. Enne ellenére a Black Flag szerintem jó lett. Kicsit szüneteltetném a kiadó helyében a szériát, de mondjuk a bevételt hozni fogja, az egész biztos
Meglehet, hogy így lesz, de azért ez a Shadow of Mordor sztem teljesen jó lett. Az AC sorozatból nekem is kicsikét elegem kezdett lenni, bár szeretem azt is. Ezt az új részt viszont nem fogok rohanni kipróbálni.
Szerinted attól király valami ha sokat eladnak belőle? Hmm érdekes gondolkodásod van vagy csak szimplán azután mész amit a szád elé dobnak... Persze az is lehet, hogy neked is fizetnek. Akkor megértem. :)
Egyébként AC sem érdekel. Engem a világa nem fogott meg és valamiért egyhangú, unalmas volt számomra. Gondolom az első ok miatt. :D Utoljára szerkesztette: yesname, 2014.10.12. 21:01:56
Watch Dogs nagy király game! Ubisoft utóbbi idők nagy húzása ACnál is jobb eladást produkált! Nincs miről beszélni. Az meg hogy itt ki mire köp lényegtelen a tesztoldalak döntik el úgyis az év díjazottjait és ott AC U tarolni fog ehhez képest.
Év játéka biztos nem lesz, de még így is bezsebelhet egyéb katagoriákat simán. Az Év meglepetés játéka már meg van :) Hack and slash címet is viheti simán akár...
Meg kell mondjam igazán kellemes csalódás a játék. Jó hogy meggyőztetek,. Korábban a videók alapján, abszolút nem bírt érdekelni. De jó lett ez. Játszottam ma egy órát, egy mellék küldets: de önmagában egy kaland. Kiszabadítani 3 foglyot, párkányról megölni orkokat a bónuszért, és még egy nevesített alakkal is sikerült össze akadni. Közben jó sokat kellet taktikázni, lopakodni, gondolkodni, na hogy oldjam meg. Nem az év játéka, de sokkal jobb lett mint amit vártam.
nem akartam g*ci lenni, de a szókimondó stílus úgy tűnik ragályos
Emésztgetni a kaját szoktak a játékkal meg játszok, ha a földet akarom nézni 48 óráig csak hogy elmondjam azta ez 48 órás game volt akkor azt fogom ,de én inkább játszok.
Jézus Biztos kurva szarul fogalmaztam. Ha 1-2 naponta tolja valaki 2-3-4 órákat, mint én, úgy már remegő kézzel ül le minden alkalommal játszani, és nem úgy mint te, hogy rutinból lenyomja, és utána kijelenti hogy bal klikk verseny az egész. Ez a játék művészi alkotás, amit emésztgetni kell és nem végigrohanni rajta eszetlenül. Erre akartam célozni. Ja és egy jó erős vas is kell a maximális nyálcsorgató élményhez, amivel te úgy látom nem rendelkezel Utoljára szerkesztette: bélanéni, 2014.10.12. 16:45:16
Egy játék ha nem unalmas akkor 50 órát is lehet tolni egyhuzamba. Ha csak 2-3 órát tologatsz naponta azt jelenti megunnád hosszab távon ergo unalmasnak tartod szóval ne kamuzzá
Egyetértek, eddig több, mint 40 órám van benne, és a második végigjátszásnál tartok. Kár hogy nincs benne nehézségi fokozat + new game fokozattal egybegyúrva, de nem gáz így sem. Az irányítás is sokkal szuperebb, mint bármely címnél. Még az AC széria sem rendelkezik ilyen jó irányítással, minden AC-ban pl sokszor nem azt az interakciót adja be amit kéne, illetve amit szeretnék.. Abszolúte hogy az év meglepetése a játék. Én ezt a játékot egyszerűen csak az AC és a Batman szerelemgyerekének nevezem. Egyszerűen minden jól működik.
Tegnap este megint sikerült 4 órára leragadni a játék előtt. 4-5 éve az első játék nekem, amit nem tudok abbahagyni, el kell rángatnom magam a gép elől. Ezt a játékot kurvára összerakták. A hangulat az, amit nagyon eltaláltak, ez az amire nincs recept. Persze baromira ízlés kérdése az egész. Úgy emlékszem Witcher1 volt utoljára rám ilyen hatással, de amennyire emlékszem, az sem szögezett ennyire a monitor elé. Ha ajánlhatok valamit, aki még nem kezdte el vagy nem mélyedt bele jobban, érdemes max 2-3 órát nyomni, aztán félretenni 1-2 napig. Így az igazi. Sosem válik unalmassá. Utoljára szerkesztette: bélanéni, 2014.10.12. 16:33:46
Jobb egérrel előjön az íjad, becélzod és ctrl. Nálam legalábbis így van beállítva. De igen meg kell tanulni előtte.
Nekem is lenne egy kérdésem. Elkezdtem a Challenge módokban szórakozni, de nem szoktam felszedni az orkok által dobott rúnákat. Vagy 50 van már a térképen akkor is ha újra kezdem az egészet. Hogyan tudom eltüntetni őket? Használni nem tudom, mert gyengék eladni meg nem akarom, mert minden meg van véve.
Segítsen valaki, hogy hogyan kell tüzes nyilat lőni pc-én. Előre is köszi
"Csak megyek ahova a térkép jelzi és spamolom a bal gombot." Ha így nézzük, minden játék kb ennyi. Kicsit lesarkítod, de hát ez is egy vélemény. Utoljára szerkesztette: bélanéni, 2014.10.11. 11:07:08
Kipróbáltam 20 perc erejéig. Nem kell több. Ez egy AC ami engem sose tudott lekötni. Kissé zavar ez a nagyon bezoomolt nézet, nézelődni se lehet rendesen. Csak megyek ahova a térkép jelzi és spamolom a bal gombot. Érdektelen számomra az egész. Konzolos akcio játék, egy ork szeletelő szimulátor A harcrendszer meg a freerun faja, de ezt már AC-k évek óta biztosítják. Ez se az a gyűrűk ura játék amit megkövetelne ez a franchise.
Nem írtam, hogy másfajta ellenfelekre számítottam, és még azt sem, hogy rossz a játék, mert nem az. Csak leírtam, hogy meguntam, és azt, hogy ennek mi lehet az oka. Azzal sincs baj, hogy itt szinte csak orkokkal fut össze az ember, ez itt nyilván teljesen rendben. Egyszerűen csak ennyi elég volt, nem volt kedvem már egy helyszínnel arrébb a követező nagyon ugyanolyan ork tábort megnézni. Nekem 2014 októberében ez a játék ennyit bírt.
"szerintem egyesek azt se tudják mi az a lotr, azért írnak ekkora baromságot" - Ugye ha egy nagyon picit gondolkodsz, és nem indulatból írsz, akkor rájössz, hogy ez a következtetés logikusan nem nagyon épülhet arra, amit leírtam.
Ha nem lennénk mi modern rákok ennyien nektek nem lenne mit szidni... :-D Modern ráknál van a fizetőképes kereslet nagy része. Szar ügy ezzel szembesülni ,de így van. A mindennel játszó vérpistike, aki időmilliomos (és így képes hardcore játékos lenni, meg folyamatos kihívást keresni), mert csak iskolába kell járni nem fogja fenntartani a játékipart, ellenben a keményen dolgozó kazuár modernrák, aki délután már az egész napos szopás után csak szórakozna igen.
Akinek meg olyan könnyed munkája van, hogy délután még hajszolja a kihívást, hát tudom irigyelni az életét. Nekem kösz elég az, amit hétfőtől-péntekig tapasztalok.
Mordorban mondjuk sok variáció nincs, orkok meg urukok ezerrel.... :D nem tudom miért kell csillámfaszlámát várni... :D Utoljára szerkesztette: Kongy, 2014.10.10. 21:37:24
A második térkép olyan 20 százalékának felderítése után végül is uninstall lett. Jó játék egyébként, tényleg rengeteg jó ötlet van benne, a harcrendszer is rendben van. A terep egy kicsit unalmas, de összességében elmegy. Valahogy mégis meguntam. Valószínűleg azért, mert alapvetően igénylem a storyt, ezért egy witcher jellegű játékkal mindig is jobban elleszek, mint egy assassin creedre hajazóval. De szerintem van benne jövő. Valamivel rpg-sebb lenne, és változatosabbak lennének az ellenfelek és a terep, akkor végig is vittem volna.
Az egyik legjobb játék, amit idén befejezés előtt meguntam :)
Nem akarom mindenáron lehúzni, de hadd alkossak véleményt. Szerintem nevetségesen fapados és gagyi annak a játéknak a grafikai megvalósítása. Nem csak a motor nagyon gyenge, hanem pl az animációk... a hős úgy fut, mintha tele lenne a gatyó. Ez csak egy személyes vélemény, semmi több.
Második végigjátszásom végén tartok és ezt még én sem tudtam :D
Korábbi hozzászólásodra egy apró kijavítást tennék. Trollok nincsenek benne. Az a bazi nagy szörny a Graug, ami Trollokat eszik reggelire :D vagy említették a játékban vagy leírásban olvastam már nem is tudom. Mikor még csak videókat láttam teljesen ki voltam akadva, hogy néznek ki a Trollok és a Farkasok, de a játék alatt kiderült, hogy ezek nem is azok :D Ezeket nagyon is hiányolom. Egy csapat farkaslovas ellen harcolni milyen fasza lenne már. A történet szerint azokat sokkal könnyebb is idomítani mint a Caragorokat. Vagy egy Trollt felzabáltatni egy Grauggal. De azt se bánnám ha megjelenne néhány ember Sauron követői közül. Pl.: kalózok, Haradrim vagy Easterling.
Én a Dark Souls első részének első 2 órájában sz*ptam. Miután rájöttem "hogyan működik", minden percét élveztem, ahogy a második részét is. Mindkét részét 6-7x játszottam végig és végig felhőtlen szórakozás volt:) Ahogy a Mordor, a DaS sem nehéz egyáltalán 4-5 óra játék után, miután megszokod, megtanulod mi, mit, miért. DaS tulajdonképpen egy "taktikai RPG". Okosan türelmesen, előre tervezve kell előre jutni. Ez benne a szép.
még 1: - íjjal "G"-t megnyomva egy adott helyre, arra a helyre csalja az ellenfelet; ez nem használ el nyilat Érzésre kb 10-15 dolgot kihagytam, de nem jut eszembe, most meló van.
Most látom, hogy "érdekességekre" voltál kíváncsi, ezek nagy része nem az, eléggé alap, de aki valamelyikről nem tudott, mindjárt érdekességgé válik. Hihetetlen változatos módon lehet harcolni, lehet hogy előbb utóbb a rambo harci stílus is eredményes lehet, én még nem próbáltam. Utoljára szerkesztette: bélanéni, 2014.10.10. 12:17:58
Értem, ok kösz a összefoglalókat. Akkor lecsapok rá.
Sorolom:
- a Captain-ek szintjét, erejét a Power jelzi, ahány Power-el rendelkezik, annyi Power pontot fogsz kapni; a Power pontok a következő szintű képességek feloldásához kellenek - a jobb egérgombbal tudod elővenni az íjadat (szellemvilág), bal gombbal kifeszíteni; minél tovább tartod, annál több "energiád" fogy, de annál nagyobbat sebez a nyíl (fejlövés Uruknál vagy orknál 99%-ban instant halál) - bokorban elbújva, párkányon föggve lenyomva a SHIFT-et, a fehér sziluettes orkot "G"-vel oda tudod csalni, amikor pirosra vált a sziluett, bal egér gombbal Stealth kill (ugyanez hátulról lopakodva, csak akkor nem kell "G" természetesen) - az orkok felett látható háromszög színe azt jelzi, mennyire fedezett fel/látott meg téged: zöld, sárga, piros; piros esetén már menekülhetsz / harcolhatsz is - ha egy Stgrongholdban meglát egy ork, megtámad, de az is előfordul egy spéci (Stronghold) jel jelenik meg fölötte, az azt jelenti, hogy bele fog fújni a kürtjébe és onnantól rádront a fél ork banda a Stronghold-on belül - "V"-vel váltasz szellemvilág nézetbe, közelben lévő Captain-eket ilyenkor tudod azonosítani "X"-el - SHIFT-el tudsz osonni, SPACE-el futni, a kettővel együtt gyorsan osonni - ha egy ellenfélen "E"-t nyomsz folyamatosan, ezzel nyilat szerzel, 2x ezt megcsinálva egy ellenfélen, meghal; nyilat lehet felvenni is pályarészeken, ezt fehér nyíl jelzi a minimapen - felmászni sziklára / épületre SPACE-el tudsz, lejjebb ugrani "E"-vel, teljesen leugrani folyamtosan nyomva az "E"-t - "CTRL"-t lenyomva tartva tudsz megragadni egy orkot; ha ez egy sima ork, "SPACE"-el ki tudsz szedni belőle info-t hogy egy még ismeretlen Captain kilétét felfedje; ha ez egy "zöld" ork, akkor ugyanezzel a módszerrel a már ismert Captain gyengéit/erősségeit tudod megismerni - tábortűzbe íjjal lövés hatalmas móka, ha megvan az első szinten lévő megfelelő képesség, és 10-15 ork ücsörög a tűz körül - Caragor irányítása: bal gomb: ellenfél leteperése; jobb gomb: letepert ellenfél megharapása (instant halál), jobb egérgomb nyomva tartás: nyilazás, azt hiszem SPACE falra mászás(?) - pókokat/szárnyasokat/patkányokat és a "vadászós" mellékküldetések teljesítéséhez érdemes az íjat használni - földre került ellenfél mellett "SHIFT+bal gomb": kivégzés - a folyamatosan megtanult képességek miatt lehetetlenség leírni minden harci billentyű kombót; pl. van olyan hogy 7-8 ütés után "F" kivégzés stb... de ebből van minimum 10-15 féle - Caragor ketrecére íjjal lövés kiszabadítja a Caragort - ellenfélen folyamatos "SPACE"-t nyomva átugrod az ellenfelet, ez nagy pajzzsal rendelkező orknál hasznos, így a háta mögé kerülsz, ahol sebezhető - SPACE+irány gomb: elgurulás az ellenfél elől - jobb egérgomb az ellenfél támadásakor: védekezés; ez nem működik Caragornál és ork vezéreknél - nyilak elől SPACE-el kell elgurulni - méhkast lelőve a plafonról, az eltereli az orkok figyelmét, ezzel gyengítve a védelmüket - húst lelőve a plafonról, odacsalod a Caragor-okat - a Caragort kétszer fejbe lőve (erős lövéssel) meghal - és igen "E"-vel megütve az Orkot, utána nyomkodva a bal gombot, brutál támadó kombó jön létre
Biztos van még, de most nem jut eszembe. Utoljára szerkesztette: bélanéni, 2014.10.10. 12:06:25
Szép összefoglaló, de én azért örülnék, ha kifejetnéd milyen érdekességeket fedeztél fel eddig! :) Szeretek ilyen leírásokat olvasgatni. Én speciel gameplay videókból jöttem rá, hogy "E"-vel megütve egy orkot, tök fasza támadási opció nyílik meg..:D
Én nem vagyok Gyűrűk ura rajongó (és akkor finoman fogalmaztam), ezt a játékot VGA tesztnek töltöttem le, azóta megvettem és eddig 15 órát játszottam vele. Számomra az év meglepetése, az egyik legjobb, leghangulatosabb játék, amivel valaha dolgom volt.
Összefoglalva kb erről szól a játék:
A játékban egy Ranger-t (Vándort) alakítasz, aki 2 féle "üzemmódban" tud létezni: normál és "szellemvilág". Van egy közepes/nagy térkép, 6-7 nagyobb területre felosztva. Mindegyik nagyobb területen van 1-1 torony. Ezeket a tornyokat elfoglalva az adott területen mellék küldetéseket kaphatsz, ebből 5-6 féle létezik, de az adott fajták darabonként is némileg eltérőek. A térkép eléggé változatos, de alapvetően sziklák és épület romokból áll, állatvilággal, bokrokkal. A sziklákra, épületekre fel lehet mászni, ala AC. Lopakodva, futva, guggolva futva lehet közlekedni. A bokrokba bejutva automatikusan guggoló pózt vesz fel a hős, lényegében ezeket lehet elbújáshoz használni. A térképen orkok Uruk-ok (nagyobb orkok), Caragor-ok, Troll-ok stb... ólálkodnak, néhol tábortüzek körül, néhol csoportosan mászkálva, futva, máshol egy-egy Stronghold-ot védve.
Van egy fő küldetésszál, alapvetően azon kell végigmenni, de a mellékküldetésekkel felváltva nem árt teljesíteni a feladatokat, nagyjából tetszőleges sorrendben. Fő küldetésből egy időben általában kettő közül is lehet választani, melyiket akarod teljesíteni. A fő küldetéseket sárga, a mellék küldetéseket fehér ikonok jelzik a térképen. Ezeken kívül vannak még piros ikonnal jelölt küldetések is, ez arról szól, hogy ork vezérek (Captain-ek) egymással rivalizálnak egy adott területen, és megakadályozd, hogy az egyik legyőzze a másikat, különben nő a győztes ereje. A Captain az 1-1 ork törzs vezetője, erősebb a többi orknál. A fő küldetések némi sztori körítéssel általában 1-1 Captain kiiktatásáról szólnak. A Captain-eknek vannak gyengéik és erősségeik. Ezeket a tulajdonságaikat Intel-ek megszerzésével, vagy megfelelő "zöld" orkokból kiszedett infoval lehet felfedni. Ha megtudod mik a gyengéi, akkor azokat kihasználva sokkal könnyebb legyőzni, mint simán nekiesni, ahogy esik úgy puffan alapon. (Pl. van olyan, amelyik immunis a nyilakra...)
A harcrendszer szerintem az egyik legjobban eltalált része a játéknak. Alapvetően 3 féle módon lehet támadni: settenkedve hátulról, felmászva párkányra alulról, felülről rávetve magad az ellenre (Stealth Kill), normál támadással, és szellemvilágban távolsági támadással. Ennek megfelelően 3 fegyvered van: kés, kard, íj. Fő küldetések teljesítéséért XP-t és Mithril-t, mellékküldetések teljesítéséért Mithril-t, piros küldetések teljesítéséért és Captain-ek legyőzéésért Power pontot kapsz, ez utóbbiért még 1 kés/kard/íj rúnát. Ezekkel a képességeket tanulhatod meg, fejlesztheted a 3 fegyódat vagy rúna slotot vásárolhatsz. A harcrendszer szerintem tökéletes, nagyon sok a lehetőség. Csak 1-2 példa a Képességekből: az egyik lehetővé teszi, hogy fentről leugorva megszelidíthess egy Caragort. Egy másikkal ha egy nyíllal eltalálod az egyik ork lábát, az odaszegezi a földhöz és nem tud mozdulni stb...
A játékmenet abszolút taktikus, de ügyességi játék is valamilyen szinten, és a kérdésedre válaszolva: egyáltalán nem merül ki a taktikusság abban, hogy nekirontasz 20 orknak és úgy győzöd le őket, hogy kaszabolsz, és ha már elfogyott majdnem az életed, akkor felszedsz egy gyógyfüvet és gyógyítod magad. Ilyenre is volt példa a 15 órám alatt kb. 2-szer, de ezt én már végleg elbaszott helyzetnek nevezném .
Ezek a játék alapjai, részletekbe menően nem írnám le, mit fedeztem fel eddig a játékban, mert kb 20 oldalas lenne. Pl. Warchief-ekkel még nem találkoztam. Azok elvileg még keményebbek mint a Captain-ek. Ezen kívül van állítólag egy második térkép, azon se voltam még stb...
Ami a leginkább elviszi a hátán a játékot, az az irányítás/zenék/hangok/grafika/hangulat egyveleg és a kellő változatosság. Utoljára szerkesztette: bélanéni, 2014.10.10. 11:38:26
A taktikazas itt tenyleg nem olyan ahogy leirtad.Nem el es visszarohangalsz csapkodni.Itt minden ork fonoknek vannak gyengesegei es erossegei.Ha ramesz arra mik a gyengesegek(pl a kulonbozo allatoktol, tuztol valo felelem, illetve stealth kill-el azonnal olheto, vagy az ijaszkodas elleni rezisztencia gyenge,stb) akkor hamar ki tudod vegezni. En nem latok abban sem problemat hogy ha meghalsz, sot.En direkt erositettem fel a fonokoket hogy nagyobb kihivas legyen es jobb runakat kaphassak toluk.Ugyhogy vegulis jatszhatsz rambot, az is tud eredmenyes lenni ha baromi jok a reflexeid vagy nagyon profi vagy az AC-k,Batman-ek harcrendszereben.Jatszhatsz lopakodva is, esetleg ugy is hogy minel tobb orkot 'belyegzel' meg es ok veled fognak harcolni a tobbi ork ellen.A lehetosegek sokszinuek,a csatak nagyon latvanyosak es nagyon szorakoztatoak. Legalabbis addig amig 2x vegig nem jatszod, ami azert beletelhet 1-2 hetbe :) Ugyhogy ha talalsz egy jo ajanlatot (most 28-30 euroert latok) es tetszik az ilyen stilusu jatek, akkor szerintem megeri.
Az az igazság, hogy én is utálom, ha unfair, vagy nehéz egy játék, Dark Souls-t gyűlöltem. Na ez a játék NEM ilyen. Egyedül annyi a nyitja a sikernek, hogy nem szabad sokszor meghalni. Inkább menekülj, ha sokan rajtad vannak, nem szégyen. És ennyi. Ha ez megvan, meg óvatosan közlekedsz, nem rontasz be egyszerre 30 ork közé, akkor jó, és nem lesz nehéz a játék. Taktikázásra van szükség, de ez teljesen rajtad áll, hogy milyet alkalmazol. Kapsz majd olyan képességet, amivel az oldaladra állíthatod az orkokat, és akkor lehet szépen sakkozni, hogy ki kit öljön meg, ki kit áruljon el, és te mindig részese lehetsz ezeknek az eseményeknek, és bele is avatkozhatsz a harcokba a helyszínen. Játszva ismeri meg ezeket a lehetőségeket igazán az ember.
Gondolkodtam a játék megvételén. Csak azt nem tudom eldönteni: milyen Játékmenet? Láttam róla nem egy gameplay videót, de nem is tudom.
Az oké, hogy úgy tűnik nem egy könnyű játékról van szó, ami nem baj. De mégis milyen?
Én nem igazán szeretem azt a fajta játékmenetet, ami jó nehéz( ez még nem baj) és abból áll az egész: oda rohanok a fő ellenfélhez, vagy ellenfelekhez, rá csapok kettőt, elszaladok, gyorsan gyógyító akármit keresek, vissza szaladok, rá csapok kettőt, elszaladok, gyógyítás, közben százan kergetnek mint egy Benny Hill show-ban, megint rá csapok kettőt...az ilyesmit nem igazán szeretem. És az ilyen játékmenetbéli megoldásokra szokták mondani: taktikus. Hát, az ilyen az szerintem kínlódás, nem taktikus. Az nem egy taktika, hogy oda szaladok, csapok kettőt, elszaladok, gyógyizé, vissza szaladok, és ezt a végtelenségig. Egyébként ha ilyen, az se baj. Ez is lehet jó, de akkor most tuti nem veszem meg, csak majd mondjuk jövő ilyenkor, egy leárazáskor.
Szerintem az igazán taktikus játék menet az ilyen: például: bizonyos ellenfeleket leszedek lopakodva, egy másikat lesből, a harmadikat távolról, egy másikat csapdába csalni, stb. Állítólag a Ac és a új Batman játékokból is vettek át dolgokat, azért ebben a két játékban lehetett így taktikázni, még ha nem is volt mindig muszáj. Ha viszont inkább tényleg igazi taktikusabb a játékmenet, akkor érdekel. Akkor lehet megveszem most.
És épp ez az: milyen akkor ez a játék? Mert videók alapján nem tudom eldönteni. Mert vagy valójában semmilyen normális taktika, lehetőség nincs benne, vagy csak azok a gameplay-ek amiket néztem, ott bénázott a játékos, ahelyett, hogy ésszel játszana.