Szerintetek mikor fogják kibővíteni az országok listáját?
Töröld a mostanit, és a 0.6.1-et telepítsd. Nézd meg a tools-advanced-update firmwaret, ennek kell lennie: DK2Firmware_2_12.ovrf Nekem így működik, többiről fogalmam nincs. Hivatalos oldalon is írták, hogy dk2-őt ne frissítsük még nem fog működni.
Szia, a 0.8-as csak a cv1 megjelenésekor fog működni, még nem írták meg a játékokhoz a progikat, vagyis amig nem jelenik meg addig senki se frissíti a programját, minek kinek. A 0.6.1, vagy 0.7 azt hiszem az az utolsó amivel működik a dk2 a meglévő programokkal.
Adott egy Oculust Rift Dk2 - letöltöttem az Oculus PC SDK 0.8.0.0 Beta - meghajtót. És bekötöttem a riftet a gépre a beállító szoftvert elindítva amikor fel kelet volna ismernie a riftet a következő üzenetet kaptam:
HMD powered off, check HDMI connection.
A riftbe belenézve láttam képet szóval nem tudom, mi a baja a HDMI csatlakozással.
Ha valaki tudja a megoldást és segítene megköszönném.
Azzal is boven kozelebb van a 180 fokhoz, mint ahhoz, amit mondjuk egy monitor vagy akar nagy tv-nel latsz, ami annak a toredeke, negyede nincs meg :) Csak hogy legyen rola fogalmunk, hogy mennyire vagyunk messze az optimalis felbontastol: a tudomany allasa szerint a szem felbontasa kb 0.3 szogperc, ami 180 fokhoz ~32000 pixelre jon ki. :) Ez ~8x8=64-szer nagyobb felbontas a manapsag is alig elerheto 4k-nal, es akkor ehhez meg kell ~100+ Hz...
Abban igazad van, hogy a kijelzok mellett a megfizetheto aru gepek is messze vannak attol, hogy ilyen felbontasu tartalmakat ilyen frekvenciakon szolgaltassanak.
Nekem annyi mákom van, hogy engem most nem is érdekelne más, mint a szimezés. Nekem arra bőven elég lenne, csak azért is megvenném. Azoknak a gépigénye meg nem lesz hirtelen húdenagy'. Nah de jah, pénz. Remélem az új GPU-k nem csak annyiból állnak majd, hogy kevesebbet esznek, teljesítményre azonosak, árban meg drágábbak... Abból már elegem van.
Kellene egy ütős kombó, fejlődés is, ne is csúcs ár, és VR-hoz is megfelelő...
azért mondom ,hogy alsó hangon.. vr-is beleértve 500. na de,én nem venném meg pl az alap gépet hozzá mert pikk pakk az is kevés lesz,amint jönnek a komolyabb játékok, min gtx 980 ,i7.. de ki se számoljuk mennyi az annyi mert botrány..
Egy VR képes gépet kihozni már 300 k-ból is. (i5 4690 + GTX 970 =160 ezer+táp, lap, ram, doboz.) Plusz a Vr szemcsi ugye. Úgy már megvan az 500 ezer :D
mondjuk nekem már egy vagyon így is a gépem, pedig még sem i5, sem GTX 970/980 nincs. Ugye TZX 458-as kormány, GT Omega Racing cockpit...
Még szerettem volna egy Fanatec fém Clubsport V3 pedált is (100 ezer :D), de Oculus miatt jegeltem a témát. Most spórolás lesz, aztán meglátjuk mire cseszem el a pénzt. :D
ez igaz a pixelek látszodnak.. de nincs hányinger és nem folyik ki a szemed.. ha pl kicserélnénk csak a kijelzőt azt mondanám tökéletes lenne.. engem csak a felbontás ami zavar.. de igy is mérföldkő a játékokban, hl2, alien isolationt is végig nyomtam vele, pl alien isolationnal mivel nincs nagy játéktér és sötét maga a játék is, egyáltalán nem volt zavaró a pixel se.. a probláma,hogy vr forradalomról beszéltek, de ezt csak az engedheti meg magának akinek van erre meg komoly gépre pénze ami alsó hangon is 500 k beruházás Én meg várom mit hoz fel a konkurencia.. HTC vive és társai.. Utoljára szerkesztette: priluki, 2016.01.07. 14:21:43
Azért a 110 messze nem 180 fokos látószög. :) Mindegy, kinek mi. Én nem látom értelmét 144 Hz-es monitornak (nem vagyok FPS buzi), IPS-re sajnálom a pénzt, a plazmán elszimezek jelenleg. De itt csak ugye 60 Hz-es a frissítés. Ami kevés. Ehhez képest újfent előrelépés lesz az Oculus, még ha a felbontás nem is lesz az igazi.
Amikor a Dinos demót próbáltam még hátra is rántottam a fejem amikor az a bogár nekem jött. Egy DK2-es panel elhitette velem, hogy ott vagyok. Ezt semmi más nem tudja...
Azért nem fogok 16k-s panelra várni, hogy tűéles, és élethű legyen minden. 4-5 éve is 1680-as monitor felbontáson játszottam, most is ott tartok GTX960-al, hogy örülök, ha a fullHD-t tudom 60 FPS-el. nagyon messze van az a 4K-s VR dolog is. Mozizni azzal már lehet jól lehet, de játszani a bikábbnál is bikább hardver kellene hozzá.
Idén megveszem az OR-et, akkor 2-3 évig lehet le se cserélem, mert hiába jön ki akár 4K-s VR cucc, ahhoz hardvert is kéne újfent tuningolni. Addig meg elleszek vele. :)
En is probaltam a DK2-t, es szerintem is eleg jo, poen, boven elvezheto. De azert boven latszodtak rajta a pixelek, es nem tudom, hogy naponta ha orakat akarnam nyomni, akkor nem lenne-e hanyingerem tole, vagy nem folyna-e ki a szemem tole.. Az biztos, hogy most is elvezheto, de az is biztos, hogy ez a felbontas nagyon messze van meg az optimalistol.
"Egy 4k-s panel már szinte pixelmentes képet jelenthetne."
Kozel 180 fokos latomezo mellett? Az hogy jott ki? :) 4k-s panelu telefonnal meg pont nem probaltam vr-t (csak egy olyan van tudtommal meg, a sony z5 premium), de qhd-val mar igen (aminel a CV1-nek sincs jobb felbontasa sztem), es boven latszodtak meg rajta a pixelek - onnantol meg nagyon-nagyon messze van, hogy tenylegesen tokeletesnek lasd.
csatlakozom.. nekem is dk2 van, és nem ülnék már be a monitor elé.. repszim meg autoszimet is nyomom vele.. de nagyot csalódtam most az or-be.. az ár is meg ,hogy nem küldték magyarba
Nah azért ne túlozzunk. Próbáltam a DK2-t, és tökéletes volt a dinós demo. Annál a OR CV1 még jobb. 90 Hz-es panel, nagyobb felbontás. Van aki DK2-vel iRacingezik, azóta nem ül már monitor/TV elé szimulátorozni. A kereskedelmi verzió meg azért jóval jobb!
Pixeles még a kép kicsit? Igen. De ez játék közben sokkal kevésbé zavaró, mint egy statikus, fix, játékmenettel nem rendelkező "tájat" bámulni valamiben. Ne csináljunk már úgy, mintha csak 16k-ban lenne élvezhető a VR, mert ez nagyon nem igaz. Egy 4k-s panel már szinte pixelmentes képet jelenthetne. De nekem ez a "2k"-s OR is megteszi majd, még ilyen állapotában is sokkal többet nyújt szimezéskor, mint bármilyen más TV-s, monitoros megoldás...
Szóval nem, a technológia adott, az árakkal elszálltak. Pl. Miért kellett rá a füles? Miért kellett hozzá az EVE? Miért kellett hozzá a gamepad? Ezek felárak. Így vagy úgy de biztos. Ezeken vágni kellett volna és kiadni 500 $/EUR-ért egy alap OR-et. Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2016.01.07. 13:30:00
Szerintem meg nagyon a kezdeti idoket eli a VR, ez az oka hogy az Oculus ilyen draga lett (cserebe probaltak a jelenlegi legjobbat kihozni amit tudnak - es meg az is nagyon keves), ez az oka, hogy sok gyarto meg inkabb var vele, es ez az oka, hogy sok gyarto inkabb meg ilyen kiserletezos poennak fogja csak fel (google cardboard). Majd ha 16k mobilkijelzok lesznek, es melle vas ami mindezt meghajtja 90+ fps-el 3d-ben, akkor kezd el ott tartani a dolog, hogy lehetosege legyen tenyleg jonak lenni, de ez nem fog 5 even belul bekovetkezni. Plane, hogy az oculus meglevo mobil kijelzot hasznal, es klasszikus ertelemben a mobilkijelzok fejlesztesenek 4k-nal vege van, mert szabad szemmel valo hasznalatra az mar perfekt meg a sas szemueknek is. Nagyobb felbontasnak az egyetlen motivaloja a VR, ami pedig meg nem tart ott, ahol kene...
Úgy-úgy... Igazából azt sem értem, hol vannak a többiek... LG egy csomó panelt elad TV-kbe, itt lett volna ennek vagy annak a lehetősége, hogy a VR piaccal is nagyot durrantsanak. Sőt. Lehetett is volna... De alszanak még... Mindegy, ezen nem mérgelődöm, majd jön valami jobb ár/érték arányú, mert ezt én is szimplán átverésnek érzem. És igen, szinte mindent készen vettek egy valamin kellett dolgozniuk, az összerakáson meg a kinézeten. Elég jó órabérrel szerelgethettek ott.. Röhej...
Szerintem is túl van árazva, ettől függetlenül a készülékek árában soha sem csak a nyersanyagokat, vagy a gyártási költséget kell megfizetned. Nevezheted berhelésnek, kókányolásnak, aminek szeretnéd akkor is egy elég komoly KF van mögötte, -amivel előttük nem nagyon foglalkozott senki- attól teljesen függetlenül hogy a hardver elemeket nem ők gyártják.
Amit ezek fejlesztésnek hívtak az is egy vicc kategória. Nem egy processzort fejlesztettek, hanem egy szimpla telefonkijelzőt berheltek, inkább ez lenne a helyes szó a fejlesztés helyett. A telefonban használt panelt vették meg az érintőfólia nélkül. Egy szimpla kínai telefonban is tízszer annyi technológia van a processzornak és memóriának meg az alaplapnak köszönhetően mint ebben. Gondolj bele, hogy ma már még egy sima okos telefonhoz is nanotechnológiával előállított processzorokat meg memóriamodulokat kell nagyüzemben gyártani, stbstb. Hol van ehhez képest mindaz, amit a szétszerelt OR-ben láttunk? És mindezek ellenére plusszban még megmaradtak ugyanannál a nagyon picike kínai összeszerelő üzemnél, ami még 100 ezres tételeket sem tudott produkálni?
Nem lennék meglepve, ha a kínaiak is beszállnának a VR buliba, és lelépnék az oculust de úgy, hogy garantáltan bukja azt a kétmilliárd dollárt, amit egy olyan "technológiáért" fizettek, ami soha nem is volt az oculusé, hiszen a paneltől kezdve minden alkatrész más telefon vagy egyéb gyártók fejlesztése...
jo olvasni a kommenteket Htc vive hype incoming... alamennek legalabb 150usd vel szerintem mar le is aratjak a baberokat.
Szar! Egy Ono Sendai megérne ennyit, de ez back to the past :(
Jogos. A két lencse lehet nem olcsó buli, de nagyban véve az is aprópénz. Jah, hogy a fejlesztés sokba fájt. Értem én, de tudtommal az részben finanszírozva volt közösségileg, meg befektetőügyileg is.
De a pofám leszakad nekem is. Ahogy mondod, két sima telefonos panel van benne, röhej, hogy ennyit kérnek érte. Legyen rajta hasznuk... no de ennyi??!! Hát én pedig nagyon rá voltam buzulva, de kurvára unszimpi, hogy beharangozzák egyfolytában hogy így olcsó, úgy olcsó, vagyis inkább megfizethető lesz, aztán nesze nekem 600-700 $/EUR. Még a kintieknek is sok...
(Persze így is megveszik tömegek...) De grr... Legszívesebben OR-et nem is vennék már...
nekem aztán az verte ki a biztositékot ,hogy nem tudtam magyarba rendelni.. aztán hipp hopp május lett a kiszállitás had ne soroljam.. én se fogom már meg venni ,majd konkurens terméket, csesszék meg az egészet .
Ha már ennyit kell rá költeni, akkor már tökmindegy, hogy még egy kicsit több de akkor egyértelműen a HTC megoldása a nyerő. Azon van kamera elől is stbstb.
Anno én írtam itt, hogy kár volna bárkinek is azt gondolni, hogy a facebook egy jótékonysági egyesület, de hogy több mint ezerszázalékos haszonkulcsot tegyenek rá azért ahhoz pofa kell, ugyanis nincs több 50 dollárnál mindaz ami benne van, egy telefonkijelző meg némi műanyag hulladék...
Pedig de, most eladnak hirtelen rohadt sokat, ki lenne hasznalva a kapacitas, utana meg nem, egyszeru ez. Ez olyan mint a szilveszteri sms, lehetne akkora kapacitasu a rendszer, higy elbirja az extra nagy terhelest, de minek, kesobb nem fog kelleni.
"költséghatékonyság terén az optimumon vannak már most."
Az az optimum, ha minél több soron megy a gyártás, minél nagyobb tételben. Így tud a gyártó hatékonyan költséget csökkenteni, hibákat kiszűrni, satöbbi, satöbbi. (A vevő meg jobb áron venni.)
Meg hagyjuk már... Megtérülés satöbbi. "A kereslet alább fog hagyni"? Mivan?!
Most nem linkelek tízmillió cikket arról, hogy a VR mekkora durranás előtt áll, és hogy ami idén megy az semmi ahhoz képest majd, ami történni fog. Hiába lesz többszereplős a piac, ha az igények egyre nagyobbak és nagyobbak, most ezer féle dolgot említhetnék, mondom a legkommerszebbet: iPhone. Ezer szereplős a piac, még is képesek majd minden évben rekordokat dönteni.
Persze pénz, nem kevés pénz az új sorok telepítése, és idő is, de utána robbanásszerűen lehet sokkal többet gyártani... És különben is. Az nem az Oculus feladata elsősorban, hogy ezeket a gyártási gondokat megoldja. Hanem azé a vállalaté, aki legyártja. Neki érdeke, hogy kielégítse a vevői igényeket, mert különben a nagy fejek' majd szépen elviszi legyártatni máshová a cuccot. Persze csak abban az esetben, ha az Oculus nem saját maga gyártja le a kütyüt, de ebben nem vagyok képben, és egyébként is ez már az ő gondjuk... Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2016.01.06. 18:36:46
Ha eszuk van nem kapacitast emelnek hanem arat ! :))
A realitások talaján. Hiába emelem meg most a duplájára a kapacitást, ha a befektetés megtérülése előtt csak a jelenlegi felére lesz igény. Akkor feleslegesen adtam ki a pénzt a duplázásra. Márpedig maga a duplázás nem csak pénz, hanem idő is, a megtérülés csak at új sorok elkészültétől fog ketyegni. Addigra meg már lesz más is a piacon, a kereslet alább fog hagyni.
Tudnak várni az emberek, legalább "exklúziv" marad a cucc hosszabb távon. Jelenleg meg még ugye egyeduralkodók is. Valamennyi (most még) potenciális vásárlót persze veszítenek. De ezek szerint úgy gondolják, ez belefér.
Hidd el, nálad és nálam sokkal jobb közgazdászok kötöttek kompromisszumokat nálunk sokkal jobb mérnökökkel a jelenlegi gyártókapacitás elérése érdekében, és biztos, hogy költséghatékonyság terén az optimumon vannak már most. Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.01.06. 18:23:34
Most nem szentírás amit írok, pláne, hogy idézőjelesen értettem. Miért? Ezért:
De emberek, ti nem tudjátok, hogy működik egy gyártó üzem? Kalkulálnak X darabszámmal.
Most kiderül, hogy lehet sokkal többre van igény. A rendszer a jelenlegi termelés alapján adja a kiszállítás várható idejét. A termelési kapacitáson szerintetek nem lehet, illetve nem fognak növelni?
Ne parázz, ez szerintem részben igényfelmérés inkább. :) Ha valamire kurva nagy kereslet lesz, akkor majd a gyártósorokon megoldják, hogy ne ezer készüljön el egy soron egy hét alatt, hanem kettő... aztán három, aztán majd még több és még több... Én ettől nem félek. :)
Most egy ideig inkább a GPU-kra leszek ráizgulva, először legyen meg az állat PC-m hozzá, aztán majd jön a Rift is. Új generációs GPU-król beszélek persze. Addig kivárok egy sort, nem váltok GTX970-re sem...
Meg hát igen, én főleg szimeznék. Assetto Corsa, iRacing, rF2, pCARS. Ezek közül ahogy olvasom a pCARS áll a legjobban, sokan azt mondják referencia szintű ahogy megoldották az UI-t meg ilyesmit. Nem tudom, nem láttam.
Szóval türelem... HTC nem tudom mennyire fog érdekelni, majd meglátjuk. A többi ismeretlen még jó is lehet, majd meglátjuk, de az Oculussal nem lehet mellényúlni. (SDK, támogatások, support háttér...) A többinél (akik nem olyan nagy nevek) ez nem olyan biztos....
Fél óra alatt Márciusról, Áprilisra változott a kiszállítási idő, Most vagy ennyire gagyi cég ez és csak havi pár ezret tudnak kézzel a sufniban összetenni, mi lenne ha mindenki rendelhetné, jövő Márciusi szállítás? Mire ránk kerül a sor 2évet kell várni? Ez tényleg vicc,
Én erősen gondolkodom, hogy EVE: Valkyrie-t ilyen formában nyomni megér egy kis felárat.
En mar ugy vagyok vele, hogy pl htc megoldasa jobban tetszik, meg eleg sok lett hirtelen a konkurens, kicsit ketelkedem, hogy rift lenne majd a legjobb megoldas. Lehet most elo lehet rendelni, de mire eleg jatek/alkalmazas tamogatja, akkorra mar mas is lesz a piacon :/ Utoljára szerkesztette: Jim Morrison, 2016.01.06. 17:25:06
The CV1 will (initially) ship to the following countries: ""This offer is only available in the following countries where Oculus Rift is shipping: United States, United Kingdom, Australia, Belgium, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, Iceland, Ireland, Italy, Japan, Netherlands, New Zealand, Norway, Poland, Spain, Sweden, and Taiwan."
"The Oculus Rift DK1 dev kit was the product of the company’s famously successful Kickstarter which charged $300 for the unit and raised more than $2.4 million from some 9,500 supporters. The dev kit, with its 1280×800 display (640×800 effective resolution when split between each eye) went on to ship 56,334, Oculus shared in some signage at the company’s pre-E3 press event yesterday."
Tehát 56.334 darabot osztanak szét ingyen. Akkor mennyi lesz az induló készlet márciusban? Medve anyám!
Na igen, nem kicsit. Tehát aki anno támogatta őket és így szerzett DK1-et, az most kap egy komplett CV1 csomagot ingyen és várhatóan az elő megrendelők ELŐTT.
Kis meglepetés a joggal ideges KickStarteres Oculus Rift támogatóknak:
As a small token of our appreciation for your support, all Kickstarter backers who pledged for a Rift development kit will get a free Kickstarter Edition Oculus Rift!
A tömegtermelés korában?! Egy telefonban tízszer annyi technológia van mégis millió számra képesek előállítani, ebbe meg egy telefonkijelző van meg némi hulladék, nemhogy 8 magos processzor memória meg ezer más dolog...
Akár tetszik akár nem, ez szerintem egészen elképesztő, érthetetlen!
Én 450-500-ra tippelek, +vám, áfa, szállítás, 600 legalább mire ide ér. Kérdés mit jelent időben az előrendelés? Q1 vége? Arra is kíváncsi leszek rá akarják-e mindenkire eröltetni az xbox kontrollert, vagy lehet a nélkül is rendelni.
A Tesla Suit szintet lépett. Az első verziók még úgy néztek ki, mint elektromos hulladékból sufniban barkácsolt izé. Azóta több mérföldkövet maguk mögött tudhatnak, fejlesztőknek küldtek ki tesztelésre is eszközöket, de most végre belekapcsolnak. Ugyebár a ruha és a kesztyű a mozgásunkat viszi át a VR világába. Ezen felül fizikai visszacsatolást ad a játékosnak a VR világából, amit nem motorok és más drága megoldással tesz, hanem a user saját izmai által. Ha ez nem hangzik elég izgalmasnak, akkor még ott a környezeti hőmérséklet visszaadása is a funkciók között. Teslasuit is a Tactile Skin that Lets You Feel VR, Kickstarter Jan 1st
" OR eléggé tul lesz árazva a hype miatt" Egy termék nem csak a hype miatt van adott esetben "túlárazva" hanem azért is mert van normális support hozzá. Sok esetben ez fel sem tűnik, csak akkor amikor szükség van rá.
Azért arra is kíváncsi vagyok, melyik gyártó cég hogyan fogja támogatni a saját kis virtuálisbilijét.
Még szerencse, hogy több kábel nem kell plusz a hálózati kábel VGA kábel hang kábel , meg még kitudja milyen kábel, és mozogjon szabadon az ember egy 3d-s játékban :(
unrealnoise: Én azt irtam, hogy papir szerint jobb lehet , semmit nem mondtam, hogy jobb is,csak a tiszta adatokból itélve mondtam ezt, hogy nagyobb felbontás jobb képminőség és nagyobb látótér. Arról egy szót sem ejtettem, hogy ez milyen áron éri el. DE az ugye megvan, hogy vannak mobil termékek aminél csak azért mert nevesebb,(samsung,Iphone) többszörösét elkérik mint annak a kinai (huawei, lenovo stb..)telefonnak ami többet tud nála?
Én valami ilyenre is számitok a StarVR-nál, hogy a OR eléggé tul lesz árazva a hype miatt. Egyébként meg amilyen minimum követelményt lehoztak az ORhez annál jelenleg nem sokkal tudsz erősebb gépet összerakni ha akarnál sem, ugyhogy annál nagyobb hardver igénye nem hiszem hogy ennek is lenne.
Meg ahogy az OR-hez igy ennek is gondolom lesz egy célhardvere ami feldolgozza az adatokat , tehát, nem adnak ki egy olyan terméket ami még a ma elérhető legjobb gépeken sem megy el.ÉS azt sem tudjuk, hogy milyen elven müködik, mivel, most is vanank olyan VGA-k amire több monitort tudsz rákötni FHD-ban és kiterjesztett monitorként vagy clone modba futtatni, és lényegében itt is csak anyni történik, hogy plusz 2 kijelzőt használ, az már a szoftver gondja lesz, hogy eltolva jelenitse meg a 2 képet .
ÉS azt honnan tudod , hogy milyen nehéz, lehet, hogy a kijelzők nagyobbak meg maga a szemüveg,de kevesebb kütyü van beépitve és a kijelzökön meg a lencséken kivül más nincs benne és kábelen kapja a képet csak?
buszmák vagytok
"A starVR pont semmire nem megy a magas felbontásával, ha cserébe buszmább, nehezebb, erősebb gép kell hozzá, és cserébe még drágább is lesz, mint egy OR."
Nah most ez nem hiszem el :DDDD
Azaz a STAR VR buszmább nehezebb, (ÉS) erősebb gép is kell hozzá. Siettem, kimaradt egy és, "tök mindegy", szerintem érthető volt úgy is, de azért vicces, hogy nem értetted, mire értem, hogy buszmább, nehezebb :D)
Asszondod nem kell hozzá erősebb gép? :D
2560x1440-es felbontással dolgozik a gép, míg az Oculus Rift 2160 x 1200-ssal. Azért van benne plusz pár pixel amivel meg kell dolgoznia a gépnek. Ami GOND, mivel szvsz egy GTX980 is kevés lehet max grafikán a megfelelő élményhez a csúcsjátékokhoz. Szóval mindeképp butítani kell a grafon, hogy meglegyen a minimum 95 FPS.
Örülök majd, ha az Oculus Rifthez lesz egy elég jó gépem (GPU), nemhogy egy Stzar VR-hoz...
Arról nem beszélve, hogy mint írtam: 1.) a Star VR nehezebb, buszmább 2.) több kakaó kell alá 3.) mivel komolyabb kijelező van benne, és több is az anyag ránézésre a kütyün, tuti, hogy drágább is lesz, mint az Oculus
El lehet dönteni, ki mit vesz, de nekem abszolút nem alternatíva egy ilyen kütyü egy elterjedt, népszerű OR mellett, amit már rengeteg játék támogat...
Én se akarlak bántani téged, de mit jelent az hogy buszmább, és nehezebb gép???? Az i7 nehezebb mint az i5? Mellesleg ha megnézed milyen konfigot ajánlanak az OR mellé, na annál erősebb a starnak sem kell majd.
Te nagyon nem akarlak bántani, de ilyen ostobaságot írni: A starVR pont semmire nem megy a magas felbontásával, ha cserébe buszmább, nehezebb, erősebb gép kell hozzá, és cserébe még drágább is lesz, mint egy OR.
Arról nem beszélve, hogy az OR mögött ott van egy fix, nagy "befektető", és a jelenlegi helyzetet elnézve az OR lesz a kezdetekben biztos leginkább támogatott eszköz; ahogy már most is az lényegében......
Most, hogy a Valve/HTC belengette a januári CES-re az ÚJ Vive verziót, ami ismeretlen paraméterekkel bír, de állítólag nagy technológiai áttörés, semmire se mernék fogadni. Ugyebár Áprilisra tolták a VIVE megjelenését.
Amúgy meg mai hírek: A Manus VR kesztyűről lehetett már régebben is hallani, de úgy néz ki ők az egyik első HW fejlesztő csapat, aki a saját eszközét a Valve Lighthouse VR irányító rendszerébe integrálják. Cserébe kisebb késleltetést és pontosabb visszacsatolást várnak. Ezzel megkezdődött a szabványosítási háború. Manus VR Experiment with Valve’s Lighthouse to Track VR Gloves
Elég sok szemüveg készül A lista alapján ha az adatoknak hinni lehet akkor nem biztos , hogy az occulus a befutó, a StarVR nagyobb felbontással és nagyobb FOV-al rendelkezik ugyan akkora képfrissitéssel.
A YT-ot azt tudom a 180 vagy 360as videora,de ott nem találhatoak meg a mozi jellegű filmek vagy egyéb tartalmak
Youtube-on van mar jonehany 360 fokos 3d vr video 4k-ban, amit a gyari android app perfekten lejatszik cardboard-dal. A trinus vr-t anno probalgattam, de nekem egyszeruen tul lassu volt (alacsony fps) kabellel osszekotve is. Mondjuk a telom/gepem is lehetett a gyenge pont...
Én használnám a trinusvr progit,csak a programokat nem tudom normálisan beálltani hozzá. Dcs,falconbms,arma3 és clod játékokat akarnám kiprobálni.de vagy a 3d hatás nem jön ki vagy torz a kép vagy csak nem lehet sbs képbe futtatni. Egyébkét 180 vagy 360 fokos video lejátszáshoz milyen appot érdemes használni?a vrplayer jo lenne,de a nagyfelbontású video képét akadva játsza le a fejkövetés jo közbe. Egyébként nem tudom,hogy a samsung vr mivel tud többet mint. Egy egyszerű cardboard,mert abba is csak a 2lencse van.a telefon meg adott másik szemüveknél is. Az ára elég magas ahhoz. Esetleg olyan oldalt ismer valaki ahol bo minöségü videokat lehet letölteni 3d és 180 és 360 fokos verziot is mindenféle stilusban? Egy huawei p7et használnék hozzá fhd kijelzövel.