Szerintem a steamvr-el kavarod ott lehet IPD offset-et állítani de az sem segít az "eye strainen".
Amit te mondtál az a c:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\SteamVR\resources\settings\default.vrsettings ben lehet állítani
"ipd": 0.063, "ipdOffset": -0.0070, ez alapból 0.0 számítási mód ( IPD-m ( nekem 70 ) mm - 63 mm = IPDoffset = 7 mm )
Az IPD-m nekem 70 mm ezért az IPDoffsettel szoftveresen állítom át , de így csak a "világmérete" world scalling áll be "normálra". fizikai IPD beállításon nem változtat az be kell lőni a szemednek manuálisan , persze csak ha lehet.
Pld. Rift S-nél 15 perc után elviselhetetlenül feszült a szemem.
Nekem szerencsére semmi nincs. Szédülni is csak Assettoba szédülök picit, mikor tolatok és hátra nézek.
Köszönöm.Tévedtem ezek szerint van ...Nem is hallottam még erről , Mentségemre szolgáljon, hogy azon játék VR fóruma nem volt hangos attól, hogy ez helyrehozza a manuális IPD hiányát a Rift S-nél.
Ránézett már azóta valamelyikőtök? Kivi vagyok, h tényleg ott van-e az opció. :D
hi. EZ is a Snowrunner lenne... hogy néz ez ki... vmi downgradelt fos lesz?
Szoftveres ipd állítás van. 58 és 72 közt tudod allitani a settingsben. Különösebb változást én nem vélek felfedezni ha allitgatom, bár a manuális ipd allitasnal se láttam komoly eltérést a CV1-n.
Ránéztem Tegnap. Álíltgatam rajta, de semmit nem éreztem vagy vettem észre. El tudom képzelni, hogy ez amolyan parasztvakítás, hogy könnyebben lehessen eladni azoknak, akik azért paráznak, hogy nem lehet állítani az ipd-t
segitseg segitseg! nem lassa a stream.az oculust cv1
mit kell csinalni?
Nebassz toza hogy ráálltál a VR-ra?! Futi rá utca seprísböl? Egyébként rift S-nél is szokta ezt csinálni. Általában egy restart megoldja, legdurvább eddig komplett driver, oculus szoftver újrarakás volt. De az is egy frissítés után és csak egyszer. Azóta nem merek frissíteni :/ Utoljára szerkesztette: mulli1986, 2020.07.03. 14:13:10
Hmmm. Eddig is úgy nézett ki a HP RevrB G2, hogy ez az a HMD, amilyennek az összesnek lennie kéne minimum, de most jön az upgrradelt verzió. Szemkövetés, arckövetés, fovated rendering* támogatás. (*Ez ugye a szem fókuszában számolja ki jobban a képet, így akár harmad akkora a gépigénye adott felbontáson.)
Játék támogatása milyen a HP-nak? Én semmit nem tudok róla. BTW Én úgy érzem a Rift S-el ki fogom tudni húzni egy darabig, főleg, hogy a régi játékok jó részére nem volt még időm se. Plusz ne beszéljek pld a No man sky-ról, ami most kapott nemrég egy jó nagy upgradet de azzal se játszottam hónapok óta... Szóval az újabb generációkban ha lesz ilyesmi kábel nélkül mint quest, akkor majd cserélünk. Utoljára szerkesztette: mulli1986, 2020.10.03. 17:45:29
Elvileg a HP támogatott hivatalos Windows VR cucc, meg persze Steam VR kompatibilis is. Más tészta, hogy régebben volt valami program amivel a NEM Oculusos cuccokra rá lehetett hackelni az exclusive játékokat. Nem követem, de ennek gondolom most vége lesz, hogy kötelező FaceBook accounthoz kötik a rendszert. De jelenleg a ReverB G2 képminősége ver mindent az otthoni HMD-k között. Oculus Quest 2-nél engem meglepett, hogy erős Wifin keresztűl tud vezeték nélkűl 90fps-t és nem kell +200 dollárért venni egy kiegészítőt mint a Vive-nál.
hi. volt is egy korábbi változat hp-n, amit eladtak... van pár érdekes info róla és írja, h G2-re váltás miatt... ami érdekes, h a HP jobban megoldja, mint a csilliárdos Facebook birodalom... üdv. Utoljára szerkesztette: chris0000, 2020.10.11. 15:40:08
Hát én nem ezt hallottam róla. A képe a legjobb, az tuti, de kb ülő játékhoz jó, szimhez pl. Vacak a joy-a, kell hozzá jeladó. Más játékokhoz nem éppen jó szint.
Nekem HP reverb van rift S után és nem kell semmilyen jeladó :) radugod a gépre és működik... Mindennel tökéletesen tudok játszani (szimek, pingpong, asgard wrath, Beat saber stb) és szerintem sokkal jobb mint a rift S, mert a kép olyan mintha monitoron játszanal...